Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Bomboane din Gruia

Pe stadionul campioanei nu se vor mai mînca seminţe. Dar se vor sparge nucile tari

Preşedintele Iuliu Mureşan tace şi face. Tace pentru că a intrat în silenzio stampa şi face pentru că îi permite funcţia. Poate şi gradul. Deci. […]

luni, 2 martie 2009, 7:43

Pe stadionul campioanei nu se vor mai mînca seminţe. Dar se vor sparge nucile tari

Preşedintele Iuliu Mureşan tace şi face. Tace pentru că a intrat în silenzio stampa şi face pentru că îi permite funcţia. Poate şi gradul. Deci. Punctul unu. De acum încolo, pe stadionul din Gruia nu se mai mănîncă seminţe pe stadion. Punctul doi. Nu se ştie ce se mai mănîncă, cipsuri, alune, fistic, biscuiţi, bomboane fondante, dar seminţe, nu! Punctul trei deleagă competenţele. Personajul cel mai nimerit pentru a pune în practică această măsură revoluţionar-igienică este directorul executiv Răzvan Zamfir. Oficialul clubului campion întruneşte toate calităţile. Tinereţe, caracter, stăpînire de sine, cunoaştere temeinică a fenomenului, a aspiraţiilor adversarilor şi arbitrilor. Nu în ultimul rînd, cash. Încă nu ştim care e implicarea lui Arpi Paszkany în povestea seminţelor. Dacă o fi vreuna. Dumnealui e obişnuit să spargă nuci mai tari.

Efectele unei asemenea decizii se vor simţi în scurt timp. Pe bune! Suporterii ceferişti vor merge mai rar la dentist, chiar dacă nu toată lumea va folosi de azi înainte Sensodyne. Tot suporterii, vorbim despre cei care ocupau în mod tradiţional locuri pe rîndurile de jos ale arenei, vor ajunge acasă cu hainele mai curate, fiindcă nu vor mai colecta cojile scuipate de omologii din rîndurile superioare. Concomitent, se vor insinua efectele crizei. Măturătorii vor rămîne fără obiectul muncii, urmînd a fi disponibilizaţi. Ţigăncile care dezvoltaseră afacerea cu seminţe vor falimenta. Sau vor urma paşii reconversiei profesionale şi vor vinde flori. Florile nu pot fi nici mîncate,nici scuipate, dar pot fi oferite. Există totuşi bătăile cu flori, dar e greu de crezut că două galerii rivale îşi vor sparge capetele cu zambile! 4 lei firul!

Încă ceva. Nu ştiu dacă aţi băgat de seamă, dar toţi cei de acolo cînd vorbesc despre CFR nu spun niciodată „echipa din Cluj”, „campionii din Cluj” sau „băieţii de la poalele Feleacului”. Nu, doar Gruia. Gruia în sus, Gruia în jos. În sus, musai. În lumea civilizată, aceea care nu mănîncă seminţe, asta se numeşte enclavizare. O chestie foarte depărtată de idealurile europene despre care ne vorbea preşedintele Mureşan înainte să tacă socratic. Altfel, e posibil ca fără bomboane agricole pe stadionul „din Gruia” să fie mai curat, dar microbistul tradiţional va simţi cum i se taie încă o libertate în numele celulei aseptice  în care i se propune să trăiască. Atît. Acum urmează înjurăturile adresate ziaristului bucureştean-mitic, aservit forţelor răului din oraşul Sodomă şi Gomoră contra îngerilor care populează Ardealul, Banatul, Oltenia şi toate provinciile istorice ale patriei. Care patrie este pentru unii mumă, iar pentru alţii ciumă.

Comentarii (166)Adaugă comentariu

radu (18 comentarii)  •  2 martie 2009, 20:04

„campionii din ghencea”, „campionii din stefan cel mare”, nu din bucuresti. chiar si in cluj exista doua echipe d fotbal, chiar daca nu-ti vine a crede

groteval (1 comentarii)  •  2 martie 2009, 20:09

esti penibil,cand ai fost ultima data pe stadion?

zuzu (1 comentarii)  •  2 martie 2009, 20:09

adevarul ca razvan zamfir este exemplul perfect de igiena.
cat despre enclavizare, e si cfr o rotita in mecanismul separatismului,iar muresan e un pion important,doar ca jucatorii n-au nici o vina.

highlander (1 comentarii)  •  2 martie 2009, 20:13

@radu
In Cluj Napoca sunt multe echipe de fotbal.Se spune „echipa din Gruia”pt ca in cartieriul de pe dealul Gruia este singurul loc unde pot sa isi etaleze fularele sau sepcile si doar in ziua meciului pt 2 ore.Daca nu crezi vino te rog la Cluj si umblam impreuna prin oras si pt fiecare fular sau sapca cu echipa din deal pe care o vedem prin oras ai de la mine 100 ron.

bujorel (1 comentarii)  •  2 martie 2009, 20:18

Sa va povestesc o intamplare. Am fost cu un prieten la meciul din Gruia cu Farmagusta. Era primul meci de cupa UEFA vazut in viata mea. Patrunsi de atmosfera de cupa Uefa, am hotarat sa nu ne cumparam seminte…am zis…ce ma mergem la cupa Uefa cu seminte?…totusi dupa meci ne-a parut rau ca nu am mancat seminte…eu sunt din cluj si imi place U dar si CFR, in general fotbalul, dar mi se pare cam repede sa interzicem semintele pe stadion…

unul (20 comentarii)  •  2 martie 2009, 20:20

Prietene Geambasu ,vad ca sunteti foarte preocupati de aceasta decizie de a nu se comsuma seminte pe stadionul „din Gruia:! Intrebarea mea e : daca noi ,cei care mergem in Gruia ‘ suntem de acord cu aceasta decizie , pe voi cei care probabil veniti o data in an ,de ce va deranjaza ??? Stiti ce a spus Dabija ??? Nu va …… grija.Urmeaza sa nu se mai fumeze in stadion si atunci NOI CEI „DIN GRUIA ” vom fi foarte multumiti .Salutare.

Reddo (4 comentarii)  •  2 martie 2009, 20:27

Articolul si-a atins scopul, in sine. Are ironie, nerv, inteligenta. Dar subiectul ales?…D-l Geambasu, puteti mai mult! Chiar e o problema existentialista daca se mananca sau nu seminte in Gruia incat sa ii dedicati un articol si cateva minute din viata dvs.?

unul (20 comentarii)  •  2 martie 2009, 20:27

Si ca sa ai mai multa informatie duminica au fost peste 6000 de spectatori „in Gruia” (numar normal la un meci cu penultima clasata ) ,iar in jurul meu nu am vazut pe nimeni cu seminte .Si culmea nimeni nu era revoltat ,dincotra toata lumea saluta decizia .In rest iti doresc spor la locul de munca ,acolo unde vad ca de cand esti la gluma asta de post tv cu „fenomenale ” audiente ai luat-o si tu razna cu becalizarea .Inainte chiar iti urmaream editorialele si analizele .Pacat ca ai trecut de partea cealalta a „baricadei” .Partea becalizata .Vedeti ca gibonul a mancat vineri seara prea multe seminte (de floarea soarelui sau bostan , nu sunt sigur ) si are ceva probleme cu digestia .O stire numai buna pt becalizare .

klli (2 comentarii)  •  2 martie 2009, 20:31

Nimeni nu vrea sa-ti interzica sa ramai in spatiul mioritic, (sau carpato-danubiano-pontic, cum iti place mai mult) si sa sciupi seminte cat vrei. Sa fi autohton si in acelasi tip universal. Dar, daca nu te superi Gruia (nu ca Ghencea lui Gigi), chiar este casa lui Paszkany (i-a costat vreo 40 de milioane de euro) si chiar daca nu iti vine sa crezi face parte din Europa. Un fel de enclava europeana in pustietatea balcanica.

robybobysb (2 comentarii)  •  2 martie 2009, 20:46

Domnule Geambasu, sunt un ardelean care traieste in Bucuresti si tine cu Craiova. Mi se pare ca esti chiar penibil in subiectul abordat. Mi se pare absolut ridicol sa abordezi un asemenea subiect atunci cand stim cat de mult se lupta societatea romaneasca cu incultura si proasta creste. In aceasta categorie includ si consumul de seminte. Am fost pe stadioane multe in lume de la Stamford Bridge, Arsenal, Charlton, Barca, Azteca, etc….sincer n-am vazut pe nimeni mancand seminte si nici alte „specialitati” locale. Sunt convins ca tine de nivelul de trai si civilizatie. Va credeam un tip mai citit ***. Cu respect….inca

Mendieta (3 comentarii)  •  2 martie 2009, 20:55

apoi astia o vrut numa sa faca economie cu maturatorii
i-o durut pe ei in p…unga cu samanta de implementarea unor standarde europene sau asa ceva…
de fapt echipa chiar nu ii din clUj, chiar ii din gruia…

dark (4 comentarii)  •  2 martie 2009, 20:55

bine spus robybobysb .

cip (1 comentarii)  •  2 martie 2009, 20:56

mi plac baietii de mai sus sau măcar o parte dintre ei; se vede că sunt fani adevăraţi: cum se leagă cineva de echipa lor imediat îşi arată colţii, dar din păcate nu şi ascuţişurile minţii; pentru că articolul nu se referă la seminţe, ci la ceea ce este românesc şi la libertate; nimeni nu cred că se opune schimbării, evoluţiei, nimeni nu cred că se opune bunei cuviinţe, dar nici nimeni nu se opune păstrării esenţei originale; pentru că deşi încercăm să schimbăm comportamente, important este să nu schimbăm esenţe; poate că mâine se va interzice ca fanul să vină cu bannere sau steguleţe; poate că mâine se va interzice să strigaţi un „huooooo” sau să faceţi prea multă gălăgie; poate că mâine vi se va interzice să asculaţi imnul României când naţionala va juca în Gruia. Poate că mâine veţi ajunge ca cei de care râdeţi, ca cei din Ghencea sau din Groapă; aveţi răbdare gustul puterii încă se dezvoltă în Gruia.

dark (4 comentarii)  •  2 martie 2009, 21:43

cip prietene ,sincer nu prea sunt de acord cu tine . Citez : „pentru că articolul nu se referă la seminţe, ci la ceea ce este românesc şi la libertate;”.Libertate inseamna sa pot sa fac ceea ce vreau atat timp cat nu incalc legi ,reguli sau regulamente . Un club de fotbal este o societate comerciala care are propriile reguli .Nu te obliga nimeni sa mergi la un meci de fotbal .Eu platesc sa vad meciul si sa ma manifest fara a incalca o regula stabilita de club ,in speta fiind CFR.In momentul cand conducerea clubului interzice un lucru pe care eu il consider contrar principiilor mele atunci am posibilitatea sa ii „penalizez ” cu un bilet mai putin .Asa ca pana atunci eu astept si interzicerea fumatului in stadion ,astea cu toate ca sunt „samantar” si fumator pe deasupra .

cristiano (22 comentarii)  •  2 martie 2009, 22:02

Pentru KLI si UNUL!
Nu am citit ce a spus domnul Geambasu’ ci doar am observat titlu si am inceput sa citesc parerile de jos in sus si m-am oprit la parerile voastre!Cu regret pentru voi va spun ca sunt din Timisoara iar de 3ani m-am stabilit la Nice in Franta!Am fost pe Stadioane precum Parc de Princes,Stade de France, Stade du Ray din Nice si altele! Eu personal cand am mers prima oara la Stadion mi-am luat seminte si am si intrebat la intrare daca este voie cu Semintze? Raspunsul a fost DA! Pe unde am fost Prin Frantza pe Stadion am Intrebat si NICIODATA nu am Fost REFUZAT! Dar sper ca ati observat sunt din TIMISOARA un ORAS mult mai European decat Clujul Vostru care nici pe departe nu o sa fie atata timp cat acolo exista RASISM!
Pe Scurt: Ideea asta nu face decat sa confirme Prostimea celor de la CFR si Neputintza de a se ridica la un nivel European! In primul Rand Mergem pe un Stadion sa Vedem un spectacol si sa ne relaxam, Al doilea Rand, o echipa care se respecta face Curatenie dupa fiecare meci! Iar al Treilea Rand, Nu poti sa obligi niste oameni sa nu se relaxeze cum vor ei adica sa manance seminte ca asa Vor niste Incculti!
Multumesc

sorin (1 comentarii)  •  2 martie 2009, 22:02

se vede de la o posta ca nu va place performantele C F R va legati de seminte acuma sau ca se spune echipa din gruia dar dupa cite stiu eu steaua este din ghencea dinamo din stefan cel mare si rapid din giulesti .ma mir ca un ziarist ca asta va considerati este impotriva civilizatiei pe stadioane .stai tu acolo cu ei si mincati seminte ca noi la cluj sintem bine nu ne ma-i purta tu de grija

mm (72 comentarii)  •  2 martie 2009, 22:10

Chiar nu stiu ce ai vrut sa zici cu articolul asta…Da vrem sa ne desprindem de miticism.Ardealul a fost mai mult independent decat asuprit Bucurestiului.Da vrem un Ardeal INDEPENDENT!!! Ce e rau in asta.Nu avem cu voi nimik fatilor dar in afara de subcultura,mizerie,coruptie nu ati adus nimik in Ardeal din 1918….

dan (107 comentarii)  •  2 martie 2009, 22:12

Articolul nu are nici o legatura cu „semintele” !! Nu ati inteles nimik !! Totusi mai bine era un articol despre „CVUSC”!!

scipio (1 comentarii)  •  2 martie 2009, 22:14

Penibil subiect, penibila abordare.Daca ar fi trait Kafka,Geambasule ,sigur,te-ar fi imotalizat intr-una din scrierile lui.

gica (12 comentarii)  •  2 martie 2009, 22:14

Cred ca nu-i cazul sa speculam cu privire la mesajul sublim al distinsului ziarist….ar fi corect sa-l lasam(nu ca pe nea Nicu) sa ne explice morala.Daca a fost un articol in lipsa de subiect cam subtire si fara rost.
Probabil dl. Cristian ati asteptat suportul maselor in sprijinul atitudinii antiGruia!
Sunteti prea balcanic(nu mitic) ca sa intelegeti eforturile facute la acest club.De la constructia fizica a stadionului pana la crearea unui exemplu de urmat pentru cei care ar vrea sa investesca in fotbal….
Dar invidia(daca nu interesele)va impiedica sa apreciati cum se cuvine aceasta realizare.Apropo cate stadioane au fost modernizate pe bani privati in Romania?Nu ma refer la constructia a 10 loje….sau vopsitul arenelor.
In loc sa va aduceti aportul la insanatosirea fenomenului incercati doar tulburarea apelor cu articole penibile…..sau nu,poate n-am puterea sa apreciez lucrarea!

diana_napoca (16 comentarii)  •  2 martie 2009, 22:26

Asa este d-le Geambasu,aveti dreptate :Gruia este o enclava!Asta s-a dorit de la bun inceput si iata ca s-a reusit-Laudat fie Domnul!
Gruia este ceva ce miticii nu au cum sa inteleaga,ceva ce un Mitica,Georgica,Lache sau Mache nu vor reusi sa digere nici acum nici in veacul vecilor!Iar eu sunt bucuroasa si mandra de acest lucru,credeti-ma!Spuneti de functia si gradul lui Muresan,de implicarea lui Zamfir,incercati sa fiti subtil insa sunteti la fel de subtil ca o noptiera…
De ce nu spuneti nimic de investitia facuta aici in Gruia?
De ce nu spuneti nimic de faptul ca cealalta echipa a Clujului-aceea platita cu pui congelati-este sustinuta din impozitele platite de clujeanul de rand?
De ce nu spuneti cat au investit la stadioanele lor Becali,Borcea,Condescu,Porumboiu,Mititelu?
De ce nu sunteti impartial?De ce spuneti doar ceea ce va convine?Va mai mirati ca va numim mitici?
Bucurestiul este muma cu cine merita si ciuma cu cine nu plateste „cotizatia”,nu e asa?
Iar grija fata de Gruia ar trebui sa fie ultima dintre preocuparile dumneavoastra,zau…

CFRRR (3 comentarii)  •  2 martie 2009, 22:27

Sunt alte probleme in Gruia mai importante decat semintele,echipa nu merge inca si nu joaca la fel de frumos ca si cu Trombetta !! Sper ca Uhrin sa faca echipa sa joace din nou si sa sa uitam de seminte sau alte prostii dinastea.

Mihai (1 comentarii)  •  2 martie 2009, 22:27

Pareri de toate felurile, dar ii felicit pe cei de la Cluj ca au interzis semintele , bravo lor ii lasam pe altii sa se ingroape in ele si sa le steie si in gat daca se poate, dar cum pro intelege miticii ce e aia civilizatie cand ei isi scuipa semintele si in casa si la spital si oriunde apuce.. mai aveti de invatat fratilor. Mai treceti Carpatii poate prindeti si voi ceva ca nu prea le aveti cu civilizatia.Si apoi ce pana mea intereseaza pe cineva din alt oras daca la Cluj se mananca sau nu seminte ca doar nu au ei restrictie la asa ceva. asa ca Psssssss.

visina (18 comentarii)  •  2 martie 2009, 22:33

Clara rea intentie din partea autorului.Dar e normal..cand se interzice pe un stadion al „strainilor” din cluj simbolul bucuresteniilor–samanta.Va mananca ciuda.de fapt nici nu e ciuda.E ura voastra fata de tot ce e altfel decat voi.

Campioana CFR (16 comentarii)  •  2 martie 2009, 22:36

Eu, de exemplu, nu prea mergeam la meciuri pe stadioanele din Romania din acest motiv. Nu suport sa vad cum scuipa intr-o veselie toti taranii seminte in jurul tau. E cel putin scarbos!… Ma bucur enorm ca cei din conducere au avut curajul sa incerce sa mai civilizeze lumea care merge la stadion. E un pas inainte pt. cine intelege. Pentru ceilalti, comportamentul de taran nu poate fi ameliorat!…

cristiano (22 comentarii)  •  2 martie 2009, 22:38

Pentru GIGA si Altii care Contesta!
Observ cum esti Orbit de Aceasta „investitie” propriu zisa a lui Paskan sau cum se scrie ca doar sunt Roman nu Ungur! Dar ti-ai pus doar o data intrebarea Oare din ce Bani a Fost Facut acel Stadion? Sau ai uitat Toate Smecheriile Care lea Facut Acest Individ Ca sa’i Spun ASA vorba lu C Vadim T. Cati Bani a Castigat Prin Frauda Adusa Tarii Prin Politicul Scarbos cu Boc si Restul?
Va rog eu sa Stati In Banca Voastra si sa nu uita-ti ca CFR Echipa Cu cel mai mare Sprijin(Politic) din Tara a castigat doar in afara terenului.
Subliniez Sunt din TIMISOARA si Sunt Stabilit la Nice(Franta) Iar o asa mare Prostie ( Sa fie interzisa consumul boabelor agricole pe stadioane) Este Cea Mai Mare Prostie Pe care am Auzit-o.
Aici cei de la CFR CLUJ au Demonstrat ca sunt Incompetenti si Inculti iar in acelas timp ca nu au Fost niciodata pe un Stadion din Europa ca sa se INFORMEZE!!!

suedez (2 comentarii)  •  2 martie 2009, 22:51

d-le geambasu,nu noi avem nimic cu miticii,voi aveti ceva cu noi ardelenii,aud comentariile la gsp,la misto de ferentar,nu odata ci de n ori,nu neaparat de la dvs ci de la colegul dvs decebal,este ironic dar si rautacios,acuma si dvs ati sarit calul,ati fost si pe alte stadioane,afara,cred ca nicaieri nu se mananca seminte,deci ironia e deplasata,pot sa fie si alte norme in tara asta in afara de cele impuse de la bucuresti

diana_napoca (16 comentarii)  •  2 martie 2009, 23:12

Mai draga cristiano
Mai lipseste sa spui ca CFR este finantata de masoneria maghiara si de serviciile secrete din Ungaria.
Da-i ‘nainte ca le zici adanc bobocule…
Cand te-a consultat ultima oara un psihiatru?E acelasi ca al lui VC Tudor??

Klimt (5 comentarii)  •  2 martie 2009, 23:13

Cristiane, visezi mama ?! E CFR CLUJ. ECHIPA CLUJULUI. Mandria Ardealului. Cum Steaua e in Ghencea, asa e si CFR in Gruia. Care e problema ?!

Mare Jurnalist (4 comentarii)  •  2 martie 2009, 23:14

Un articol senzational ! Are intriga, actiune si un stil de mare cronicar.
Este in ton cu tendinta presei romanesti de a cobori cat mai jos nivelul …
Dl. Geambasu este la fel ca si majoritatea jurnalistilor romani un povestitor pentru semi-analfabeti cu 4 clase.

dark (4 comentarii)  •  2 martie 2009, 23:20

pt cristiano ,auzi prietene un tampit arunca o piatra in lac si o mie de inteligenti se chinuie sa o scoata .Tu nu te numeri printre ei. C’est la vie !!!frantuzule ,cum ajungeti prin tari straine va credeti mai destepti decat va poate „mansarda” .mai stii romaneste „raducioiule ” ? Sau ai uitat deja ?

Lupul de Stepa (9 comentarii)  •  2 martie 2009, 23:22

@ cristiano
Da, măi dragă patriotule!!! De obicei in Anglia se cantă „you never walk alone” cu gura plină de seminte.
Asta ca să nu vorbesc de cei din Nice (Franta, si nici intr-un caz Togo), care ar considera că este o mare impietate să nu curete 5 zile stadionul, după ce spectatorii si-au terminat de expectorat propria inteligentă.

unul (4 comentarii)  •  2 martie 2009, 23:23

pt cristiano ,mai baiatule ,nu stiu ce faci tu prin Franta ,dar asta e o alta poveste .
1.Nu cataloga tu oamenii in culti si inculti ca nu ai caderea a o face
2.Nu cataloga nici orasele ca fiind mai civilazate pt ca e vorba de subiectivism
3. Si eu am fost plecat din tara .Si nu doar intr-una (sic) si ca sa iti dau un ultim exemplu pe Stamford Bridge nu am vazut seminte
4.Nu inteleg care e problema ta ??? Inteleg ca esti din Timisoara si esti in Franta ,deci nu o ai interdictie in a consuma seminte .
Eu am spus doar atat NOI CEI DIN GRUIA SALUTAM DECIZIA conducatorilor de a interzice consumul de seminte ,speram in vvitor si fumatul .Caree problema ta „europeanule „??

gicu (2 comentarii)  •  2 martie 2009, 23:25

pt cristiano ,mai baiatule ,nu stiu ce cautai tu prin Franta ,dar asta e o alta poveste .
1.Nu cataloga tu oamenii in culti si inculti ca nu ai caderea a o face
2.Nu cataloga nici orasele ca fiind mai civilazate pt ca e vorba de subiectivism
3. Si eu am fost plecat din tara .Si nu doar intr-una (sic) si ca sa iti dau un ultim exemplu pe Stamford Bridge nu am vazut seminte
4.Nu inteleg care e problema ta ??? Inteleg ca esti din Timisoara si esti in Franta ,deci nu o ai interdictie in a consuma seminte .
Eu am spus doar atat NOI CEI DIN GRUIA SALUTAM DECIZIA conducatorilor de a interzice consumul de seminte ,speram in vvitor si fumatul .Caree problema ta „europeanule „??

bogdan al II-lea (4 comentarii)  •  2 martie 2009, 23:44

Domnule Geambashu’,

In incheierea supercomentariului dumneavoastra ne-ati dezvaluit ca deja va era „frica” de comentariile ardelenilor, banatzenilor, oltenilor , etc. Atunci de de l-atzi mai scris? Zau, era mai bine daca vedeatzi un film sau citeatzi un articol bun.
Aici, in California, unde locuiesc, se va ajunge cat de curand sa nu se mai fumeze nicaieri. Sunt deja si cateva plaje la Pacific unde nu se fumeaza, pe langa TOATE locurile publice. Dar credetzi-ma, cei care au luat aceste decizii nu au asteptat ca oamenii sa se lase deliberat de fumat, ci au impus aceasta lege.
Ceea ce s-a facut la stadionul din Gruia, este fara precedent si, in opinia mea, cea mai salubra decizie pe care un club romanesc a luat-o pana acum. Felicitari CFR.
Stiu ca nu va veti opri din scris. In fond, se poate scrie si rontzaind semintze…

Cristiano (22 comentarii)  •  2 martie 2009, 23:51

Eu va inteleg ca nu sunte-ti de acoord cu mine si ca salutati ideea de a interzice (boabele agricole) pe stadion! dar cati sunt de acord cu voi? 2000 de suprteri? am observat cati suporteri vin la stadion!!
Iar ceea ce a facut Muresan si conducerea din Gruia este facuta doar ca sa vada cei de la uefa,fifa si europa ca vai doamne ce s-a modernizat asa dintr-o data CFR’ul!!!
Cei de la UEFA se intreaba si ei de ce nu? Intai si Intai nu ati Interzis Blaturile si Cumpararea Arbitrilor mai Intai SI abia dupa aceea sa interziceti si consumul (boabelor agricole)?

Cristiano (22 comentarii)  •  2 martie 2009, 23:51

Pantru cei care sunt prea orbitzi de aceasta echipa(fantoma) CFR , nu Stiu daca ati fost la unde meci de liga 1 inainte ca CFR sa intre FRAUDULOS in Liga 1, Si:Exista si Oameni Civilizati Care mananca Seminte Si nu’i Scuipa pe cei din fata! Dar in ideea Voastra aceea de A NU VA RIDICA LA INTELIGENTZA si Cultura Oamenilor Cu Respect, NU exista padure fara Uscaciuni!
Si Acum Intrebarea!!!
De Cate Ori Ati Fost pe un Stadion din Europa de Vest Si Vi S-a Interzis Consumul (boabelor agricole)?
Iar daca nu Imi raspunde-ti eu va informez ca: AM fost pe multe stadioane: Stade de Frande,Parc de Prince, Stade du Ray, Nou Camp etc si de fiecare data am avut prilejiul si voie sa consum(boabe agricole) fara nici o o problema, ba mai mult de fiecare data am intrebat cand am fost la un stadion pt prima oara ca sa nu am probleme.

gica (12 comentarii)  •  2 martie 2009, 23:55

Cristiene,Cristiene….nu stiu de ce am vaga senzatzie ca la momentul cand Clujul era vopsit in tricolor(de la banci…cele pe care te asezi,pana la borduri)erai unul care aplauda masura!
Daca esti din Timisoara mai bine nu mai spune nimic c-o faci de rusine…..apropo,vezi ce faci pe acolo sa nu ne faci de rusine!

alexde bujerdea (2 comentarii)  •  2 martie 2009, 23:57

aberatii peste aberatii, cat despre tzaranii care au fost si la nice pe stadion si alte locuri europene, mai scutiti-ma. Ce rasism?
mie mi se pare de prost gust sa bagi semintze pe stadion, si asta nu conteaza unde. Uite ca am fost si eu pe un stadion ”european” la Chelsea-Cfr pe Stamford Bridge si al dracului daca crapa unu’ semintze.
Cat despre aceasta masura la CFR , toata lauda, in Romania mai ales, a crapa semintze pe strada si pe stadion tine de prostul gust si de o educatie precara.
si cu lucruri care le vedetzi la altii prin lume si venitzi cu ele ce fiind civilizate sa ma scutiti , ca poate si la ei e de prost gust, si poate ar trebui sa urmeze exemplul Clujului sau al Sibiului cu Capitala Europeana. Au si europenii tzaranii lor pe stadione. Hai sa fim si noi Hooligans si sa snopim in bataie tiganii ca de… negrii nu avem.:) incultilor!
Asta e exact ca si duma cu nemtzii care se bashesc de zguduie peretzii la masa , fiindca asa e sanatos. Ar trebui oare sa-i urmam? ca doar e sanatos.
eu unul nu as mai putea manca daca in casa miroase ca in buda. tine de bun simt si educatie, si dupa caz apetit:)
CFR e unde este pentru ca merita, ca acolo sunt oamenii asezati, cu mintea la cap, nu cu oile pe camp.
Au dovedit ca daca te si pricepi la ce faci, poti sa ai si performantza .Toate laudele si stima.
Foarte bine ca Muresan e pe ”ignore” cu presa, nu merita sa-i fie murdarit numele cu restul coruptilor din capitala. Foarte bine. Scrietzi despre fotbal nu despre conducatori. Ca presa exagreaza si murdareste orice om integru din fotbal.
Cat despre blog asta: cred ca s-a dezvoltat un subiect aiurea, in genul celor de la sport.ro , stiti? alea de gen ” Mutu renunta la Italia pentru America!!!” si cand colo este vorba de o cravata idoata sau cine stie ce alt lucru marunt.
traiesc in Londra de mult timp, si aici presa iti da subiectul complet in titlu, nu te pune pe o pista gresita ca agramatzii din televiziune-media.
Eu atat am avut de zis , ca m-am si plictisit parca…

ardeleanu (1 comentarii)  •  3 martie 2009, 0:32

Cum sa zica „de sub Feleac”, daca Gruia e dealul de vizavi?

In rest sunt de acord sa fie exclusi din LIGA LU MITICA toti cei care nu consuma seminte. Rusine lor…

vanis (2 comentarii)  •  3 martie 2009, 0:37

Ce „ironie fina” la acest ziarist(hai sa zicem asa)! La noi toate lucrurile bune trebuie criticate si luate la misto. Domnule Geambasu, daca pana acum aveam un cat de cat respect pt Dvs, acum mi-am dat seama in ce ape va scaldati. Daca vreti sa scrieti adevarul despre anumiti oameni si locuri, documentati-va la fata locului, pe acel teren din Gruia pe care il huliti (se pare ca Ghencea, Giulesti, suna mai bine), sa simtiti de aproape comportamentul publicului clujean in general, si nu doar in trecere, intr-o anumita stare si in anumite localuri la intoarcerea Dvs de la Viena vara trecuta. Sunteti absolut jenant cum procedati, si nu sunteti „mitic” sunteti numai MIC!

Poker Mocangiul (14 comentarii)  •  3 martie 2009, 0:42

Sincer e o idee buna…un pas mic pentru Muresan,dar un pas mare pt.Civilizatie

Altfel. (1 comentarii)  •  3 martie 2009, 0:53

Felul de a fi altfel nu va place. La voi in Bucuresti notiunea de „noi” e la gramada….sau „laolalta”. Voi stiti mai bine ce trebe sa faca omu in curtea proprie.
Romanii „vostrii” au demonstrat in strainatate ca vorbind aceasi limba nu inseama decit foarte-foarte putin sau NIMIC d.p.v al definirii „neamului”. Dar voi in goana voastra nebuna de a impune aceasta notiune de „laolalta” (care va place la nebubie) va face sa ginditi chiar aiurea fara sa va cunoasteti limitele.
Toata viata cit am trait in comunism cind am trecut Carpatii m-am simtti intr-o alta tara si sincer nu simteam ca apartin acolo desi intelegeam limba vorbita gramatical….poate mai putin semantic.

Ar trebui sa invatati sa traiti ca buni vecini (ca amar va mai puteti injura intre voi oricum) si nu mai amestecati capra cu varza…ca ies semintele prea acre.

Ma scuzati ca am scris mai mult pe linga subiect, dar nu m-am putut abtine.

Pentru unu (1 comentarii)  •  3 martie 2009, 1:38

Mananc rareori seminte dar trebuie sa recunosc ca de multe ori cand urcam dealul sa merg la meci mirosul pe care il faceau cei care cumparau/mancau seminte imi facea pofta. Felicitari pentru masura. As prefera sa nu se interzica si fumatul desi ar fi o masura pozitiva si, in plus, as prefera sa se vanda si bere. M-am plictisit de cola. Cred ca suporterii care vin la meciurile CFR-ului sunt suficienti de maturi sa poata sa bea bere la stadion.

Campioana CFR (16 comentarii)  •  3 martie 2009, 2:02

@ cristiano: cum ziceam mai sus: “E un pas inainte pt. cine intelege. Pentru ceilalti, comportamentul de taran nu poate fi ameliorat!…”

Probabil ca din punctul tau de vedere ar merge la difuzoarele stadionului si o manea si un mititel fript langa stadion iar spectatorii sa vina incaltati in slapi si cu ciorapi albi, intr-un maiou patat cu mustar, etc, etc.

Acum esti un roman adevarat? Nu! Esti un taran autentic din balcani de care rade si pe care-l ocoleste intreaga Europa civilizata!

Degeaba stai la Nice daca locuiesti in mahalalele magrebienilor! Nu aceea e Franta!!

vi (2 comentarii)  •  3 martie 2009, 2:04

Nu ma reped la ziaristul mitic, o singura constatare am: Cum draq’ se face ca prima data o astfel de masura se ia la Cluj si nu la Bucale?

zsigodya (5 comentarii)  •  3 martie 2009, 2:24

@Cristiano
Daca tot ai avut atatzia bani la dispozitzie, ar fi fost bine sa faci si o scoala… Cea elementara…

dan (107 comentarii)  •  3 martie 2009, 2:24

Nu ati inteles nimik !! Concluzia ? Haide U ‘ (INGERILOR !!). CA VOI SUNTETI PREA „SPECIALI”!!

fox fire (2 comentarii)  •  3 martie 2009, 3:28

Poate domnului Geambasu, cand ii vin prietenii in vizita ii face placere sa ii serveasca cu bomboane agricole. E usor de curatat si, nu-i asa, extrem de „septic”.
In rest, toata ironia aceea cu „grade”, „cash”, etc a ricosat penibil.
Drumul cel mai scurt intre doua puncte este linia dreapta si pe asta ar fi trebuit sa o folositi. Dar „linia dreapta” intotdeauna necesita dovezi.
Termenii „Echipa din Cluj”, „Echipa de la poalele Feleacului” nu se pot folosi pentru simplul motiv ca in Cluj sunt 2 echipe de fotbal extrem de cunoscute ( le stiti si dumneavoastra). „Campionii din Cluj” necesita explicatii, lumea s-ar putea sa nu se gandeasca imediat la fotbal. Cel mai simplu e „Gruia”.

eusebiu camilar (10 comentarii)  •  3 martie 2009, 4:34

Ce nerusinare domnule.. auzi, sa nu ne lase sa mancam seminte pe stadion ! Nu ajunge ca s-a dus Cristiano la teatrul national si n-a putut sparge seminte, acum nu o sa poata sa le mai scuipe nici pe stadion ! O sa ajungem domnule sa nu mai putem asculta bunatate de manele, sa nu mai avem voie sa straigam***! Ne plangem ca suntem identificati cu rromii prin Europa dar sarim ca arsi la orice tentativa de civilizatie ! Daca ai observat draga Cristiano, in GRUIA sunt multe reprezentante ale sexului frumos la fiecare meci al CFR-ului.. ceea ce nu se poate spune despre stadioanele voastre pline de spargatori de seminte, purtatori de lanturi si cantareti de manele. Traiti in „capitala” dar civilizatia voastra e la nivel de Ciorogarla !

Comentează