Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Văleu, Paleu!

Vicepreşedintele federaţiei de handbal ne-ar vrea încolonaţi şi tunşi la Osijek

Să le stea fotbalul în gît românilor şi să se califice la un Campionat Mondial cînd mă voi ruga eu la Dumnezeu! Să le fie ruşine că nu vin […]

luni, 19 ianuarie 2009, 8:04

Vicepreşedintele federaţiei de handbal ne-ar vrea încolonaţi şi tunşi la Osijek

Să le stea fotbalul în gît românilor şi să se califice la un Campionat Mondial cînd mă voi ruga eu la Dumnezeu! Să le fie ruşine că nu vin să-i susţină pe băieţi! Tunete şi fulgere! Un vînt rău bate peste noi dinspre Croaţia. Blestemul nu îi aparţine unui profet răzbunător, ale cărui merite premonitorii au fost ignorate de compatrioţii microbişti şi păgîni. Vorbele grele nu vin nici măcar din partea vreunei soţii-mamă-gospodină înşelată de consortul amorez al fotbalului. Urarea vine de la Petre Paleu.
Întrebarea care ne pune în temă. Cine este Petre Paleu şi ce i-a provocat supărarea? Cine este această persoană iute la mînie şi degrabă vărsătoare de calificări tricolore neîntrupate? Răspuns. Petre Paleu este un activ om de afaceri din Moldova, care a ajuns vicepreşedinte al Federaţiei Române de Handbal după ce un număr de ani a finanţat formaţia Fibrex Piatra Neamţ. Pentru cineva cu influenţă şi putere financiară în lumea sportului cu mingea mică, aşa cum s-a insinuat dl. Paleu, sportul cu mingea mai mare reprezintă obstacolul. Virusul. O parte importantă a înfrîngerii băieţilor lui Aihan Omer în meciul cu Ungaria pică în cîrca suporterului absent. Românul amator de fotbal. Fiinţă primitivă, nerecunoscătoare, sectară. Esenţialmente nepatrioată.

Cei care urmăresc cu o anumită frecvenţă buletinele de ştiri sportive ale televiziunilor, l-au remarcat deja pe domnul Paleu. Un tip ofensiv în cuget şi-n simţiri, cu păreri ferme despre lume, viaţă şi arbitraj. După vorbă, după port, echivalentul în handbal al lui Pinalti Ştefan din fotbal. Pinalti de semicerc. Nu începuse bine Mondialul din Croaţia şi aflasem de la domnul Pinalti Indoor că urma japca. Ştia dumnealui că gazdele, în general marile puteri ale handbalului, aveau să fie ajutate de arbitri. N-am observat asta în meciurile contra Franţei, Ungariei şi Argentinei. Dimpotrivă. Am băgat de seamă însă evoluţia inegală a colegilor lui Rudi Stănescu. Căderile fizice, blocajul psihic, superficialitatea, adică toate motivele care ne-au împins printre naţionalele de pluton ale handbalului masculin.

Supărarea lui Paleu e caraghioasă şi nocivă. Omul nu era mîhnit, ci indignat. Îi reamintim cu delicateţe că Osijek e la cîteva zeci de kilometri cu graniţa ungară, apropo de afluxul suporterilor adverşi în tribune şi de refluxul românesc, în contrapartidă. Şi încă ceva. După toate canoanele lumii libere, dragostea cu sila se cheamă tot viol. Handbalul e o activitate minunată, dar nu are priza fotbalului. La noi, nu, să nu fim ipocriţi. Oricît ar pompa presa. Apoi. Suporterii se duc unde şi cînd vor ei, indiferenţi la teme patriotice, dar foarte sensibili la scorul de pe tabelă. Şansa handbalului sînt rezultatele. Spre deosebire de fotbal, unde e dragoste oarbă cu năbădăi, la handbal vorbim despre o logodnă interesată. Ceea ce nu-i tocmai rău. În astfel de relaţii nu apar niciodată mari drame, ci doar decepţii.

Comentarii (118)Adaugă comentariu

dany (1 comentarii)  •  20 ianuarie 2009, 14:59

ce a facut mister pateu si federatia pt a atrage suporterii in sali? va spun eu ..S-AIMPLICAT DIRECT SIRUSINOS IN destabilizarea echipei nationale inaintea meciului cu ungaria la olimpiada,plus a ajutat inlaturarea singurui anternor care a aratat ca se poate face performanta cu fetele noastre in lume(tadici)chiar si cu taranismele lui;si ce daca.ca si suporter la ce te astepti?nu sa vezi un trofeu sau performante ale echipei nationale ??!!!!sa-ti fie rusine ****..CE ERA SA FACA TADICI IN BENJING SA TRIMITA 4 JUCATOARE ACASA?IN FRUNTE CU HUTUPAN DUPA MECIUL CU NORVEGIA sau sa inchida ochii la conflictul aprins de PATEU si sa incearca imposibilul..sa-ti fie rusine *****….am fost martor la dineul dupa meciul cu norvegia.si stiu ce s-a intamplat acolo..toata lumea din tara ar trebui sa afle adevaratul PELEU

oarecare (3 comentarii)  •  20 ianuarie 2009, 15:02

Paleu are dreptate dar exprimarea lui lasa putin de dorit. Geambasu e doar un „nene” care scrie ce gandeste ca doar de asta are Blog. Cat priveste fotbalul, de ceva vreme lasa mult de dorit si ne deprima felul in care se desfasoara.

alen (20 comentarii)  •  20 ianuarie 2009, 15:47

art la obiect!

o scurta completare pt cei care cred ca fotbalul ” cu toate scandalurile lui” ar trb sa faca loc sa zicem si handbalului

cred ca ati avea surpriza sa va ingroziti la ce se intampla in handbal : arbitraje, scandaluri ca la usa cortului, schimbari de sistem competitional dupa terminarea campionatului ca sa saleveze anumite echipe, interese peste interese, un adevarat sat fara caini.. etc

si in romania, indiferent cat de prost ar merge fotbalul tot nu poate fi concurat ( decat ocazional) de alt sport

asa ca infierarea presei, a fanilor de fotbal, a romanilor in general si a fotbalului este cel putin stupida

Sportul cu mingea mica are suficient capital de simpatie, e al 2 lea dupa fotbal si are toate conditiile sa se dezvolte. Cine-l impiedica?

Alexandru M. (7 comentarii)  •  20 ianuarie 2009, 16:17

Paleu e un moldovean prost crescut care da drumul la gura de parca ar fi cu vacile pe camp.daca va mai aduceti aminte in ce termeni i s-a adresat lui tadici va veti da seama ca acest om este ***.Iubim ce sport vrem,ne ducem pe stadion daca vrem si daca putem,iar in strainatate daca vrea acest paleu suporteri sa sponsorizeze deplasari si se vor gasi oameni care sa mearga.Eu unul iubesc si handbalul,dar nu se va putea compara niciodata cu fotbalul.Nu are cum.si cand echipa mea mult iubita a ajuns prin b,ea a avut prim planul pentru mine,si asta nu inseamna ca trebuie sa imi stea fotbalul in gat ca asa aiureaza acest moldovean pentru care bunul simt este o mare necunoscuta

Alexandru M. (7 comentarii)  •  20 ianuarie 2009, 16:18

cred ca acestui domn i-ar prinde bine un curs de bune maniere

Alexandru M. (1 comentarii)  •  20 ianuarie 2009, 16:20

Si a o parere personala,nationala feminina nu cred ca va mai atinge rezultatele pe care le-a avut cu tadici,pe care acest paleu l-a umplut de ocara.2 semifinale de mondiale la rand…e mare lucru

cisco (2 comentarii)  •  20 ianuarie 2009, 16:31

dupa meciul de aseara dintre everton si liverpool regret ca nu am fost acolo; nicidecum in croatia sau ghencea! as vrea sa fiu macar o data in tribune ruhpolding, adeldoden, garmish sau zakopane; acestea sunt niste puncte pe harta sportului de care maria-sa, sholdoveanul paleu, nici nu a auzit! toti suntem de acord ca media romaneasca este intoxicata de fotbal (si din pacate de cele mai penibile subiecte), dar ca sa arunci vina pentru infrangerea cu ungurii pt lipsa suporterilor din tribuna este la fel de penibil si jenant ca un articol despre chilotii lui radoi si fanteziile sexuale ale lui jiji;

toto (3 comentarii)  •  20 ianuarie 2009, 17:01

Cat ar pompa presa? Pai presa nu prea pompeaza decat fotbal si asta e o problema mare. Fotbalul e mai iubit? Asa e, dar in unele locuri din tara, handbalul sau baschetul iau fata fotbalului. pana si la nr de spectatori din sala, adica se duc la handbal 2-3000 cat or incapea in salile astea mici, dar la fotbal daca nu e Steaua sau Dinamo, tribunele sunt goale. De ex, la Constanta, in sala Tomis o sa gasesti mai multi spectatori la handbal sau volei decat la un meci Farul-Bistrita. Bucuresti este singurul loc in care exista doar fotbal, dar vina este in primul si primul rand al federatiilor si echipelor care nu resusesc sa-si faca reclama.

abc (5 comentarii)  •  20 ianuarie 2009, 17:06

mai lasati-ma in pace ca nici stadioanele nu sunteti in stare sa le umpleti doar gura e de voi.
In liga 2 e tragedie iar in esaloanele secunde nu vine nici ***.Avem un cird de fotbal cu un circ de popor.
Suntem singura tara care e campioana mondiala de 4 ori si are salile goale si acolo.
Nu meritam sportivii pe care ii avem iar presa e de 2 lei,in afara de stiri copy paste si sa scrie de scandaluri nu e in stare de nimic.

lucian (2 comentarii)  •  20 ianuarie 2009, 17:17

Ca de obicei, adevarul e undeva la mijloc … Pe de o parte, Paleu are, oarecum, dreptate…o echipa cu creierii in pioneze si cu frica de victorie are nevoie de suporteri …vreo 500 de suporteri ai handbalului de prin Oradea, Brasov, Vilcea si chiar Timisoara (apropo, unde e fruncea cind ai nevoie de ea?) iar fi redus la tacere pe cei 3000 de unguri … ca Paleu nu a reusit sa comunice asta pe un alt ton, e vina lui si a educatiei pe care o are…
Pe de alta parte, dragostea cu sila, nu se poate, dle Geambasu, si, da, forbalul e intr-adevar REGE…numai ca e vorba de FOTBAL, adevarat, pur si barbatesc, nu de stiri de genul: cu ce hirtie s-a sters Radoi in Arabia, ce a mai „degusat” Becali, ce frustrari mai au Turcu si Iancu, ce dans a mai invatat Borcea, ce a mai purtat Mutu, cum a mai facut doi pasi prin oras Chivu s-au cu ce „fatuci” se mai distreaza fotbaliatorul autohton.
Cu respect.

iulian (9 comentarii)  •  20 ianuarie 2009, 17:39

pe fond paleu (care nu e vreun literat) are dreptate. si el are dreptul sa vbeasca, pentru ca a facut ceva pt handbal.
la handbal vom intra in primele 12 din lume, handbalistii fiind platiti in mii de euro pe an.
la fotbal, desi au salarii de sute de mii, unii chiar milioane, n-au fost in stare sa intre macar in primele 12 din europa.
suntem un popor nenorocit, o dovada fiind si modul in care ne tratam sportivii.

florin (40 comentarii)  •  20 ianuarie 2009, 17:49

de ce ** geambasule te legi si de Paleu? Acest om a facut ceva pentru handbalul romanesc spre deosebire de tine care nu ai facut nimic bun pentru presa romaneasca.

cineva din Valcea (1 comentarii)  •  20 ianuarie 2009, 18:27

are dreptate dl Paleu!Din cauza presei voastre bolnave tot poporul s-a infectat cu virusul fotbal.E incredibil ce se intampla!La stirile sportive preferati sa ne incantati cu niste detalii ** despre tot felul de fotbalisti,de la Steaua in special,in loc sa dezbateti un subiect ca:Oltchimul s-a calificat in grupa principala Champions League.Asta e un ex din multe altele.Si slava domnului la handbal avem rezultate cu care sa ne mandrim. ***

gabi petre (35 comentarii)  •  20 ianuarie 2009, 18:30

Ungurii au fost 3000 nu doar pt. ca sunt la doar cativa zeci de km. de Osijek, si au si un nivel de trai mai ridicat, ci si pt. ca de vreo 20 de ani nu mai au fotbal. Au ajuns in lumea a treia sau a patra a fotbalului. In schimb au rezultate la handbal sau polo, si e normal ca suporterul se indreapta intr-acolo. In plus la noi nu s-a mai cultivat aceasta cultura a handbalului si altor sporturi in ultima vreme. Presa are partea ei de vina; sponsorii la fel. Bine ca mai e cate un Paleu, Florescu, Roibu si Oltchim…

roach (52 comentarii)  •  20 ianuarie 2009, 18:35

Aici sunt 2 discutii diferite.

Prima se refera la dl. Paleu. Echivalentul in handbal al unui Gigi Becali (sau, cum ati spus, al unui Gh. Stefan). Tot respectul pt. banii bagati in handbal, dar asta NU il face un expert in fenomen. Despre aberatiile pe care le-a spus despre echipa nationala de fotbal n-are rost sa mai vb. eu, ati analizat dvs. bine. Dar cand mai scoti o aberatie pe gura, gen „Voina sa isi vada de handbalul feminin”, fiindca omul si-a „permis” sa spuna ca baietii joaca un handbal invechit, asta e deja PREA MULT. Cum ar fi sa vina Pinalti si sa-i zica unui Hagi antrenor al nationalei feminine de fotbal (de ex) sa-si vada de fotbalul lui feminin?? Asta e deja nesimtire.

Mai e, apoi, a doua discutie. Cea cu „pompatul” handbalului de catre presa. Aici a fost ceva de genul „Nu m-a atacat nimeni, dar daca ma simt cu musca pe caciula, de ce sa nu raspund (datorita sentimentului de culpabilitate) unui atac inexistent?” Sa fim seriosi. Presa scrisa e o rusine cand vine vorba de handbal (si nu numai). Si a da vina pe „cititori” e o (scuzati expresia) magarie.
Atata timp cat, dupa o victorie ce asigura calificarea unei echipe romanesti in grupele principale ale CL (cu ce am putea-o compara la fotbal??) prin victorie in deplasare la una din cele mai bune echipe din lume (comparabil cu… de ex… Liverpool?), a doua zi, in ziarul dvs, nu a existat NICIUN RAND (desi meciul se jucase la o ora confortabila, 17.30 parca), iar dupa o INFRANGERE care nu mai schimba cu nimic datele problemei, o saptamana mai tarziu (desi meciul incepuse la 19.30, deci nu exista scuza timpului) a aparut o jumatate de pagina, despre ce „pompare” vorbiti?? Atata timp cat despre o participare la un CM dupa 14 ani se scrie cate o pagina pe zi, in timp ce despre plecarea lui Radoi la un no-name club din Arabia cate 5-6, despre ce „pompe” vorbim?? Nici nu vreau sa ma gandesc cate cuvinte s-ar scrie despre, de ex, plecarea unei Cristina Neagu la, de ex, Hypo Viena… Deci, fiti serios si rezonabil…

morosanu (1 comentarii)  •  20 ianuarie 2009, 19:06

asa a simtit omul,trebuia sa zica si el ceva ca de e sef la federatie…oamenii sa se uite la ce vor ,momentan avem succes la handbal si mai putin la fotbal insa raportul se poate inversa
Si stirea aceasta tine de balci si de aia imi place

Max (1 comentarii)  •  20 ianuarie 2009, 19:20

Domnule Geambasu, hai sa fim seriosi dar handbalul e cam dat deoparte in Romania. Mai bine trageai un semnal de alarma. Nimic nu se investeste in handbal si e unul din sporturile ce ne-au adus glorie in trecut. Toti baga bani in *** de fotbal mioritic. Asa ca ar trebui sa-ti cam fie rusinica de ce spui. Omul are dreptate. La fel si cu gimnastica. O vai de noi!!!!. O vai de voi ,ziaristi destepti!!!!.

alen (156 comentarii)  •  20 ianuarie 2009, 19:21

cred ca este destula ipocrizie printre voi „sustinatorii de handbal”..

cati dintre voi se uita meciuri de handbal mai putin importante de genu de campionat ( da, chiar se televizeaza!) sau cupe europene faze incipiente sau chalange cup?
cati dintre voi stiu cate achipe are campionatu? cate retrogradeaza? sau de acte ori a luat Minaur cu IHF? sau pe cine a batut in finale?

asa e, presa ar trb sa acorde atentie mai mare si altor sporturi, dar in rest geambasu are dreptate.

Cu ce drept acest individ fara educatie ne critica ca nu ne deplasam in croatia sa sustinem nationala?

Daca aveam rezulatele ungariei la handbal, poate chiar ne duceam dar la handbal suntem ca Ungaria la fotbal..

Si daca nu poti intelege ca orice competitie cu fotbalul e pierduta din start si ca un derby din Premiere league poate face audienta mai mare decat un Romania- Ungaria la CM, n-ai inteles nimica

De fapt, cu ce a gresit Geambasu in articol?

alen (156 comentarii)  •  20 ianuarie 2009, 19:28

Max

cu ce are dreptate Paleu?

cu ce a gresit Geambasu?

PS: da, sunt de acord ac celelalte sporturi in frunte cu handbalu sunt prea putin mediatizate in presa scrisa

dar paleu a iesit in decor si geambasu l-a taxat scurt
si cand incepi sa dai vina pe arbitraje si pe lipsa suporterilor, eu nu stiu cine-i paleu si cat se pricepe el la fenomen, dar e omu’ e penibil.

sa se uite mai bine cum jucam, sa lase fotbalu’, suporterii, arbitrii si mai stiu eu ce..

SPORTAHOLIC (5 comentarii)  •  20 ianuarie 2009, 19:36

Meciul cu Ungaria il pierdeau oricum, si daca erau 10000 de romani in tara. INCA NU PUTEM AVEA PRETENTI IN HANDBALUL MASCULIN. ESTE FOARTE BINE CA AU AJUNS PANA ACOLO (LA CM MONDIAL) PT. ASTA LE MULTUMIM, NIMENI NU ASTEAPTA MAI MULT DE LA EI…AR FI LIPSA DE REALISM.

Billy (1 comentarii)  •  20 ianuarie 2009, 19:43

Bine d-le Geambasu …Imi place sincer prin ce justificati ca *** lotul Stelei intr-un cantonament prin Spania sunt mai importante decat un sport calificat tousi la un campionat mondial…

Radu B. (5 comentarii)  •  20 ianuarie 2009, 19:47

Dle Geambașu’, aveam – sincer – o părere mult mai bună despre dvs. Dacă vă limitați la criticarea formei în care a spus-o, sau a omului cred că nimeni nu se supăra… Dar să comiteți greșeli de logică și să faceți sofisme ieftine, chiar nu mă așteptam…

Handbalul va fi mult mai gustat decît fotbalul dacă presa ar „pompa” aceeași cantitate de infomație din fotbal acum în handbal și vițăvercea…

Oricum, dacă privim comparativ raportul banilor băgați cu performanța, rezultatele din fotbal sînt pe ultimul loc dintre toate sporturile posibile.

Parafrazîndu-l pe Baudelaire, să lăsăm fotbalul celor mai puțini inteligenți, care mănîncă semințe în tribune, beau bere la greu și se bucură de blonde țîțoase…

gicu (2 comentarii)  •  20 ianuarie 2009, 22:54

OFTICOSULE !

vio (6 comentarii)  •  21 ianuarie 2009, 2:33

Dle Geambasu, ataci un om care pune suflet in handbal, fata de BKL, un impostor, pe care dvs. il pupati mereu. La nervi, dl. Paleu, mai impulsiv, si-a spus si dlui naduful! Crede-ne, Geambasule, ca nu ne intereseaza culoarea chilotilor lui Radoi, specific asta de frica sa nu revii cu vre-un editorial despre el…
Caut disperat rezultatele celorlalte echipe de la CM din Croatia pe pagina GSP si… nimic!
Rusine sa va fie!

stelistul (8 comentarii)  •  21 ianuarie 2009, 10:04

va numiti Gazeta sporturiloor si scrieti numai despre footbal Prea putin pt o echipa care acastigat de 4 0ri campionatul maondial si despre un sport care ne-a adus atatea bucurii

Claudiu (3 comentarii)  •  21 ianuarie 2009, 10:23

bravo alen!

moro (5 comentarii)  •  21 ianuarie 2009, 11:59

Sa stabilim trei lucruri :
1. Pe Dl Paleu la cam luat gura pe dinainte, este greu sa pui pasiune si sa pierzi, acum cinstit pe cateva slabiciuni ale noastre care nu pot fi corijate decat prin participari la cel mai inalt nivel.
2. Handbalul este un sport dinamic in care greseala se plateste repede si scump. Factorul presiune este hotarator, chiar si cei mai mari handbalisti pot avea momente dificile. In handbal nu exista pasa de „temporizare”. Cand aveam 5-6 goluri in fata echipei maghiare, daca cineva a observat, magiarii au aruncat din 6 m afar fara sa fie jenati. Asta inseamna ca le-a tremurat mana iar cei 3000 de spectatori ostili au amutit. Ei aici un pic de presiune si constanta din partea echipei romane puteau lamuri totul….sau, presiunea publicului, roman daca ar fi fost, ar fi facut ca maghiarii sa greseasca in continuare. Aici ar fi fost utili mai multi sustinatori ai echipei noastre. Lucrurile acestea sunt valabile atunci cand jocul este echilibrat, asa cum a fost Duminica.
3. Fotbalul este prezent prea mult in presa, in acest mod copii, atatia cati mai vor sa faca sport, nu vor avea decat o singura icoana, fotbalul, iar handbalul care este un sport al barbatiei, inteligentei si al fair-play – ului ramane al nimanui. Eu am facut handbal multi ani cam 8, am rup soldul cand trebuia sa incep cu adevarat performanta, dar m-am apucat tocmai pentru ca la TV am vazut la inceputul anilor 80, HC Minaur in EHF sau nationala la supercupa mondiala …. ce vremuri !

alen (20 comentarii)  •  21 ianuarie 2009, 12:06

Daca ati fi citit bine articolu, era vorba doar de iesirea ridicola si grobiera a acestul paleu, taxat scurt si la obiect de geambasu. Subiectul nu era nici o discutie de cat handbal sau fotbal sa fie la TV.

Voi sunteti ipocriti, daca vi se ofere bilete/excursie gratis la CM fotbal sau la CM handbal, ia ghiciti unde va duceti? Btw dc nu sunteti in Croatia sa susutineti echipa? Si voi sunteti printre cei ureacheati de paleu :))

Ideea e ca intre fotbal si handbal e o prapastie si nu numai in romania. Ia sa comparam CE fotbal 2008 si CM handbal 2009.

Pai stadioane sold out ( capacitatea arenelor fiind in medie de vreo 8-10 ori mai mare la fotbal decat la handbal) in timp ce in salile din croatia destule locuri libere.

Sute de mii de suporteri straini vin la un turneu final de fotbal iar la handbal de obicei doar nordicii mai deplaseza cateva mii. Si va zic eu, turneul din Croatia e un caz fericit la alte mondiale/europene de handabl salile sunt goale cu exceptia echipei gazda si a finalei..

Imi place handablul dar intre cele 2 e prapastie

alen (20 comentarii)  •  21 ianuarie 2009, 12:14

chiar daca in presa scrisa handbalu e prea putin reprezentat, nu cred ca acest sport duce lipsa de mediatizare.

pai eu ascultam la daio finala IHF Minaur- Granitas Kaunas dina nii ’80, sau semifinala cu Barcelona. Acuma vezi toate meciurile echipelor romanesti din Liga, cele de acasa din celellalte cupe europene precum si deplasare cam de prin sferturi, meciuri de campionat, cupa..

Pai eu zic suficient, pt un sport care e totusi o umbra fata de ce a fost cel putin la baieti) si daca vreti handbal deschideti TV.
Aveti pe TVR 2 national romaniei, pe sport 1, multe alte meciuri de la CM. In paralel vedeti Oltchim in Liga la Sport.ro..

PS: geambasu nu e genu de ziarist care sa scrie de chilotii lui radoi, mai faceti si voi diferente intre ziaristi, nu-s toti la fel

L (8 comentarii)  •  21 ianuarie 2009, 12:43

sa-mi zica mie Paleu la cate meciuri de scrima a fost. Sau poate era ocupat cu canotajul sau cu capu la doctor.

RADU MORARU (1 comentarii)  •  21 ianuarie 2009, 13:47

GEAMBASULE LAS-O JOS CA MACANE ! CATE BUCURII SI TITLURI NE-a ADUS HANDBALUL MASCULIN SI FEMININ ,MERITA MAI MULT RESPECT ! FOTBALUL ROMANESC E DOAR GARGARA ,LAMENTARI SI FUDULIE FARA ACOPERIRE IN FAPTE ! NE-ATI INTOXICAT IN ZIAR CU TOATE VANTURILE TRASE DE FOTBALISTI !

anti GSP (10 comentarii)  •  21 ianuarie 2009, 13:54

In principiu sunt de partea lui Paleu. Indirect, vă acuză pe voi: Presa sportivă.
Luăm GSP-ul vostru, cu bani in talon, in care dintre zile doriti: 95% FOTBAL şi 5% alte sporturi.
In aceste zile campionatul nostru de fotbal este întrerupt.
Campionatul Mondial de handbal masculin este in plină desfăşurare.
Cu toate acestea proporţia nu s-a schimbat.
Fara cuvinte… rămân banii din talon.
*** şi mai aveţi şi tupeul*** să-l criticaţi pe un om care, nu vrea altceva decât binele handbalului masculin românesc.

durden (270 comentarii)  •  21 ianuarie 2009, 13:55

puteti sa spuneti ce vreti dle geambasu…eu tot zic ca daca ar fi mai mediadizat handbalul,ar avea infinit mai multi suporteri in romania.de acord,il mediatizati in timpul turneelor importante,dar atat!in pauzele competitionale sunt doar stiri despre fotbal…si si alea sunt vai de capul lor!

alen (20 comentarii)  •  21 ianuarie 2009, 14:13

durden, pe ce lume traiesti?

handabalul si fotbalul nu se compara aproape nicaieri. Liga Campionilor la fotbal aduce 10 milioane la o participanta in faza grupelor iar la handbal vreo 120.000 de euro. Daca finala Ligii la handbal s-ar organiza pe teren neutru nu stiu daca s-ar umple o sala de 10.000 de locuri, in timp ce la fotbal pot fi cereri si de 500.000 de bilete.

handbalul sa aiba „infinit mai multi suporteri in romania”?? mai ganditi-va inainte sa scrieti

eu stiu doar 2 tari unde handbalul bate la popularitate fotbalui Ungaria si Islanda. Prima din motive conjuncturale.

si daca am fi campioni mondiali (si suntem f departe de stadiul asta) „suporterii” se vor vedea tot cu ocazia competitilor importante. Campionatul intern tot nu va interesa pe nimeni

anti GSP: esti de partea lui paleu si cand abereaza impotriva arbitrajelor, suporterilor care n-au dat navala in croatia sa sustina echipa si alte tampenii pe care le-a debitat? sau admiti ca avem o echipa mediocra, jenanta pe alocuri care ne umple de frustrare cu ratarile de pe semicerc si pasele gresite?

Radu Moraru

ultimul titlu a fost prin anii ’70, acuma e 2009.

anti GSP (10 comentarii)  •  21 ianuarie 2009, 14:33

pt. alain…

Mişule… prea te crezi tu buricul universului, că tu le ştii pe toate…
Prin comentariul meu am subliniat faptul că presa sportivă acordă un spaţiu mult prea mic faţa de fotbal, chiar şi acum când fotbalul e în vacanţă, iar la handbal se desfăţoară ditamai campionatul mondial.
N-am spus nimic nici de arbitrii şi nici de tactica băieţilor noştrii.

Aşa că las-o moale… că măcăne

alen (20 comentarii)  •  21 ianuarie 2009, 15:22

Pt anti GSP

mitzule,

daca ma citeai vedeai ca ti-am dat dreptate, handbalul si alte sporturi sunt slab reflectate in presa scrisa.

Dar asta nu inseamna ca acel Paleu trebuie sustinut. Recunosc tupeul si nesimtirea „oamenilor de fotbal”. Dupa mintea lor altii sunt vinovati de esecuri, terenu, arbitrii, vremea, publicul care n-a sustinut suficient echipa etc etc

Asemenea indivizi trb santionati altfel ne toaca cu prostia si mediocritatea lor. Foarte bine l-a taxat Geambasu!

Pana la urma voi, „sustinatorii de handbal” aveti vreo mica idee despre ce cloaca etse handbalul romanesc?

ascultati ce debiteaza un tadici, informati-va de cate ori au schimbat astia sistemul competitional dupa terminarea campionatului ( ca sa nu pice anumite echipe).

Ciprian (13 comentarii)  •  21 ianuarie 2009, 15:23

Paleu are dreptate. Chiar daca numai partial. Fotbalul este mediatizat exagerat in ziarele sportive din Romania. Daca ar fi articole seriose, nu am zice nimik. Dar, decat sa te faci de rusine cu articole de genu „adevarata fata a turcului ala care a fost la steaua”, mai bine ati scrie un articol despre handbal, baschet sau alt sport. Bine, Paleu nu are dreptate referitor la nr de suporteri. Osjiek e chiar langa Szeged, unde handbalul e rege. Ori, cele mai apropiate orase romanesti sunt Aradul si Timisoara.

Ciprian (13 comentarii)  •  21 ianuarie 2009, 15:25

Si, unul din cititori a punctat foarte corect: cantonamentul Stelei la Oliva Nova e mai mediatizat decat nationala Romaniei la Campionatul Mondial de Handbal. Tin minte, ca in GSP victoriile UCM-ului din Resita in finalele Chalenge Cup au fost mediatizate mai putin decat nu stiu ce scandal de la Poli Iasi.

vio (6 comentarii)  •  21 ianuarie 2009, 16:21

Alen, frate, vrei sa faci pe streinul impartial… dar te-ai dat de gol, vii din handbal… si inca de sus!!!
De unde stii discutiile din sedintele FRH??!!
Esti un om de nimic…
Spune adevarul, daca ai sange: Paleu s-a opus schimbarii sistemului doar de dragul de a favoriza cateva echipe (ca sa nu retrogradeze!).
A fost pus la colt si urecheat de seful lui direct… nu-ti mai amintesti?!! Sau nu ai fost la sedinta aceea? sau te-au informat prost cei care au fost…
Apropo, nea Gjita, matale esti?! Matale ti-ai pus caciula asta mare pe ochi si ma speriashi?! Hai bre, Nea Ghita, acum iti zici Alen?
IQ-ul matale sta rau: se scrie Alain, se citeste Alen, dar ai inceput sa te crezi cumva si Alain Delon?!!!

alen (20 comentarii)  •  21 ianuarie 2009, 16:41

Vio

ai luat ceva la bord?

ce discutii in sedintele FRH?

pai asa putin mediatizat handbalul in ziare, cum ziceti, tot se poate citi ca macar de 2 ori trebuiau sa reduca de la 14 la 12 si dupa terminarea campionatului au schimbat schimbarea sa ramana nu stiu ce echipe in prima liga. Habar n-am ce rol a avut paleu, eu am incercat sa zic ca handbalul e o cloaca similara cu fotbalul si nu va straduiti atata sa-l susutineti pe paleu, mai ales cand o ia pe aratura..

Si pana la urma paleu v-a urecheat pe toti. De ce nu sunteti in Croatia sa sustineti echipa? Sigur, o sa dati vina pe presa ca nu va informat ca ar fi vreun CM in perioada asta :)))

alexandru (1 comentarii)  •  21 ianuarie 2009, 16:52

Oameni buni, pe sfert poate are dreptate Paleu asta. Romanul numai la fotbal se gandeste, celelalte sporturi sa piara toate, ca neghina. Romanul e ahtiat dupa balacarelile din fotbalul romanesc, iar la fotbalul strain se uita cu bale la gura, intrebandu’se retoric: „Noi cand o sa ajungem la nivelul AISTORA?! Ai nostri de ce nu pot face la fel?” Si se ajunge la frustrare si la neglijare, pentru ca romanul tot SPERA, pana ploua. Pentru ca speranta moare ultima, de foarte multe ori cu mult dupa moartea buna a romanului. Si din pacate, celelalte sporturi sufera.

Toate bune.

SERBAN (3 comentarii)  •  21 ianuarie 2009, 16:55

Poate ca domnul Paleu a exgerat , dar trebuie sa recunostem ca in Gazeta sporturilor toate sporturile exceptand fotbalul , au o singura pagina sau eventual inca o jumatate .Am avut Olimpiada , Campionate Mondiale si multe alte competitii care au fost trecute cu vederea sau mentionate in fuga condeiului.Pentru fotbal pagini intregi cu titluri groase de cate 7-8 cm ,cu poze mari si cu text de 12 randuri cu ce mai face fotbalistul X sau ce mai zice Oracolul din Balcesti . Cum apreciati domnule Geambasu aceasta lipsa de consideratie si respect atat fata de iubitorii altor discipline sportive si in mod deosebit fata de sportivii ce practica aceste discipline . Va aduceti aminte de ei doar cand vin cu medalii sau cu titluri mondiale. Mare pacat . Va rog prezentati scorul medaliilor, titlurilor mondiale sau europene dintre fotbal si celelalte sporturi . La fotbal 1(STEAUA)-… restul la celelalte sporturi .

SERBAN (3 comentarii)  •  21 ianuarie 2009, 17:05

Scuzati la fotbal 2 (am uitat de UEFA 1962 )

florin (1 comentarii)  •  21 ianuarie 2009, 17:20

Dle Geambasu, ceva dreptate ai, dar putina! Eu cred ca fotbalul reprezinta manelele din muzica iar voi ziaristii sunteti ca un post de radio sau TV care da toata ziua manele! Daca iti plac astfel de posturi atunci ai dreptul sa fii multumit de ceea ce faci. Daca nu …
Este parerea unui microbist care plateste de vreo 3 ani abonament la Poli Iasi pentru a sparge seminte si a vedea cate una-doua faze pe meci! Stau ca fraierul 2 ore pe stadion sau la TV pentru a vedea 2-3 faze mai interesante, in timp ce la handball jocul este mult mai dinamic si spectaculos. Nu e vorba de Liga Campionilor.

Costel (8 comentarii)  •  21 ianuarie 2009, 17:32

Ca intotdeauna Gazeta Sporturilor prin vocea domnului Geambasu e pe langa. Domnul Paleu are perfecta dreptate. In loc sa investim intr-un sport in care am dominat lumea preferam sa sustinem mascarada din fotbalul romanesc, unde am avut rezultate indoielnice de-a lungul timpului (cu vreo 3-4 exceptii). In loc sa incurajam copiii sa practice sporturi civilizate.
Iar daca ne gandim bine domnule Geambasu, pe jucatorii de fotbal nu ii criticati ca pe cei de handbal. Va vad sarind ca ars, dar va intreb cand s-a intamplat ca fotbalistii nationalei sa recunoasca ca infrangerea li se datoreaza? Pana cand voi vedea ca fotbalistii nationalei vor fi macar la fel de civilizati ca handbalistii nationalei subscriu parerii domnului Paleu.

vio (6 comentarii)  •  21 ianuarie 2009, 18:03

In momentul acesta am fi sot calificati, meciul cu Australia e ca si castigat. De aici oftica dlui Paleu, am cazut iar in cursa urzelilor celorlalte echipe: daca Franta nu lupta corect cu Slovacia, daca Ungaria… etc.
Si dl Paleu s-a fript cu manariile Kiel-Zagreb, din 2002-2003 grupele CL, acum sufla si-n bors!
Chiar vi s-a parut ca Ungaria a cazut ieri victima?! Ash, monsher! Credeti ca le-ar conveni sa le mai treaca odata glontul pe la ureche?! Speram sa joace Franta cu toate motoarele pornite, altfel e vai de noi!!!

ovidiu (3 comentarii)  •  21 ianuarie 2009, 18:08

Chiar nu ati inteles ca C.Geambasu se referea la „persoana”si felul de a fi al lui Paleu?
Totusi nu putem sa nu le dam dreptate celor care au scris ca fotbalul de la noi este mediatizat peste masura
raportat la valoarea sa (vezi esecul in Europa din aceasta toamna) in detrimentul altor sporturi care ne mai reprezinta in strainatate.
Ca o tema de casa ptr. cei de la „Gazeta sporturilor”: cotidianul „Adevarul” lunea are un supliment sportiv anti-fotbal unde mai poti afla noutati din alte discipline sportive.Pe viitor poate (functie de spatiu si costuri) veti acorda macar o data pe spt. in 4 pagini si altor sporturi

alen (20 comentarii)  •  21 ianuarie 2009, 18:36

Costel, Vio sunteti praf..

Franta o sa bata slovacia si nu depindem decat de noi. Atunci la Kiel- Zagreb a depins tot de noi. trebuia sa batem cea mai slaba echipa a grupei, Vardar Skopje si n-am putut. Asta-i poporul roman, ne victimizam, dam vina pe orice, oricine, sa ne ascundem propria mediocritate.

insinuarea ca Ungaria- Slovacia a fost blat e o tampenie. Ungaria e interesata sa se califice Romania pe care a batut-o in grupe ( va dati mari sustinatori ai handbalului dar habar n-aveti sistemul de desfasurare, s eintra cu rezultatul direct in faza a II a)

Si daca dl Paleu are atata dreptate, ce mai stati si pierdeti vremea pe net, fuga la avion sa sustineti echipa, suporteri nepatrioti ce sunteti :)))

Ca asa din fotoliu de acasa sau servici sa tineti teorii idioate ca daca ar fi mai mediatizat ar ajunge handablul mai popular decat fotbalul, e simplu..

Ati intrat vreodata pe site-ul vreunui CM, CE de handdbal sa vedeti nr de spectatori, la multe meciuri binisor sub 1000?

Handbalul e foarte interesant, dar fotbalul e pur si simplu altceva..

Si Costel, copii se duc la fotbal ca acolo se fac bani grei ce-ia sa greu de inteles. Se fac bani grei mai ales in strainatate.

Si nici in fotbal nu s-a investit nimica, asa ca lasati smiorcaiala. Dar fotbalul mai si produce nu doar consuma.

Mama Omida (8 comentarii)  •  21 ianuarie 2009, 18:51

Ma mir cum a putut Paleu sa faca acele acuze la adresa suporterilor. El ar fi trebuit sa intre in pamant de rusine impreuna cu jucatorii si antrenorul, si sa-si ceara scuze tuturor celor care s-au uitat la meci, in primul rand celor catorva romani care au fost acolo, in sala. Pai ei ne-au stricat ziua, mie imi venea sa arunc cu televizorul pe geam, nici nu m-am uitat la finalul de meci. Pentru ce sa mergem la handbal, sa ne umplem de nervi?! Rusine, niste nulitati!

stere (2 comentarii)  •  21 ianuarie 2009, 19:01

pai paliu asta vorbeste??!!…..pai el spunea ca se duce sa incurajeze nationala lu omer nu a lui stanga….adica daca ar fi fost stanga antrenorul nationalei paleleu valeleu n-ar mai fi tinut cu romania…mai bine tace ****

Comentează