Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Văleu, Paleu!

Vicepreşedintele federaţiei de handbal ne-ar vrea încolonaţi şi tunşi la Osijek

Să le stea fotbalul în gît românilor şi să se califice la un Campionat Mondial cînd mă voi ruga eu la Dumnezeu! Să le fie ruşine că nu vin […]

luni, 19 ianuarie 2009, 8:04

Vicepreşedintele federaţiei de handbal ne-ar vrea încolonaţi şi tunşi la Osijek

Să le stea fotbalul în gît românilor şi să se califice la un Campionat Mondial cînd mă voi ruga eu la Dumnezeu! Să le fie ruşine că nu vin să-i susţină pe băieţi! Tunete şi fulgere! Un vînt rău bate peste noi dinspre Croaţia. Blestemul nu îi aparţine unui profet răzbunător, ale cărui merite premonitorii au fost ignorate de compatrioţii microbişti şi păgîni. Vorbele grele nu vin nici măcar din partea vreunei soţii-mamă-gospodină înşelată de consortul amorez al fotbalului. Urarea vine de la Petre Paleu.
Întrebarea care ne pune în temă. Cine este Petre Paleu şi ce i-a provocat supărarea? Cine este această persoană iute la mînie şi degrabă vărsătoare de calificări tricolore neîntrupate? Răspuns. Petre Paleu este un activ om de afaceri din Moldova, care a ajuns vicepreşedinte al Federaţiei Române de Handbal după ce un număr de ani a finanţat formaţia Fibrex Piatra Neamţ. Pentru cineva cu influenţă şi putere financiară în lumea sportului cu mingea mică, aşa cum s-a insinuat dl. Paleu, sportul cu mingea mai mare reprezintă obstacolul. Virusul. O parte importantă a înfrîngerii băieţilor lui Aihan Omer în meciul cu Ungaria pică în cîrca suporterului absent. Românul amator de fotbal. Fiinţă primitivă, nerecunoscătoare, sectară. Esenţialmente nepatrioată.

Cei care urmăresc cu o anumită frecvenţă buletinele de ştiri sportive ale televiziunilor, l-au remarcat deja pe domnul Paleu. Un tip ofensiv în cuget şi-n simţiri, cu păreri ferme despre lume, viaţă şi arbitraj. După vorbă, după port, echivalentul în handbal al lui Pinalti Ştefan din fotbal. Pinalti de semicerc. Nu începuse bine Mondialul din Croaţia şi aflasem de la domnul Pinalti Indoor că urma japca. Ştia dumnealui că gazdele, în general marile puteri ale handbalului, aveau să fie ajutate de arbitri. N-am observat asta în meciurile contra Franţei, Ungariei şi Argentinei. Dimpotrivă. Am băgat de seamă însă evoluţia inegală a colegilor lui Rudi Stănescu. Căderile fizice, blocajul psihic, superficialitatea, adică toate motivele care ne-au împins printre naţionalele de pluton ale handbalului masculin.

Supărarea lui Paleu e caraghioasă şi nocivă. Omul nu era mîhnit, ci indignat. Îi reamintim cu delicateţe că Osijek e la cîteva zeci de kilometri cu graniţa ungară, apropo de afluxul suporterilor adverşi în tribune şi de refluxul românesc, în contrapartidă. Şi încă ceva. După toate canoanele lumii libere, dragostea cu sila se cheamă tot viol. Handbalul e o activitate minunată, dar nu are priza fotbalului. La noi, nu, să nu fim ipocriţi. Oricît ar pompa presa. Apoi. Suporterii se duc unde şi cînd vor ei, indiferenţi la teme patriotice, dar foarte sensibili la scorul de pe tabelă. Şansa handbalului sînt rezultatele. Spre deosebire de fotbal, unde e dragoste oarbă cu năbădăi, la handbal vorbim despre o logodnă interesată. Ceea ce nu-i tocmai rău. În astfel de relaţii nu apar niciodată mari drame, ci doar decepţii.

Comentarii (118)Adaugă comentariu

cisco (13 comentarii)  •  19 ianuarie 2009, 20:39

cu ocazia unui alt articol am spus ca esti prea bland! ca si acum ! paleu este confunda patriotismul tipic moldovenesc cu profesionismul in sport; d’aia ba paleu nu avem rezultate in handbal, pt ca e unu’ ca toma, care rateaza de 2 ori consecutiv pe contra singur cu portarul, intr-un moment in care era necesara desprinderea; o dovada mai clara de lipsa de profesionalim, profesionism , spune-i cum vrei, rar am vazut! nici macar in fotbal; pentru ca am avut 4 minute de superioritate consecutiv in a 2 repriza si nu am marcat nici un gol (ori a fost fault in atac ori s-a pasat aiurea) si chiar am primit gol; la asemenea meci (de cel cu ungaria nici macar nu mai vreau sa-mi amintesc) nici nu merita sa stai fata tv-ului daramite sa bat atata drum pana in croatia (poate in concediu);

ady (3 comentarii)  •  19 ianuarie 2009, 20:44

…teorii de doi lei domnul Geambasu, poate nu va pricepeti decat la fotbal , de data asta morala nu prea v a iesit…mai incercati, poate dupa meciul cu slovacia gasiti ceva nociv. succes!!!

Marius (2 comentarii)  •  19 ianuarie 2009, 20:53

Intotdeauna am admirat mai mult meciurile de handbal ale fetelor,decat pe cele ala baietilor.Nu stiu de ce dar mi se pare ca fetele joaca cu adevarat handbal,pe cand baietii se joaca cu mingea.
Atatea pase date neglijent la adversar cate au fost cu Ungaria n-am vazut de cand ‘mama m-a facut’.In timp ce fetele arunca de la 7m din plonjon,alde neica Ghionea de-abia arunca de te intrebi daca ajunge mingea pana la poarta,ce sa mai vorbim sa invingi un portar ca al Frantei.
Cred ca Elisei,Maier sau Lecusanu s-ar descurca mai bine decat baietii de pe posturile lor.Parerea mea.

corrigenda (1 comentarii)  •  19 ianuarie 2009, 20:55

din pacate, articolul cade cum nu se poate mai bine, in ziua victoriei cu argentina. cand vom invinge argentina la fotbal, atunci mai discutam despre fotbal. pana atunci, mai slabiti-ne cu „sportul-rege”.

sd (15 comentarii)  •  19 ianuarie 2009, 20:58

corect;
dar ca de altfel in toate domeniile, totul porneste de la organizare; iar gatu desi fost mare jucator, ca organizator si administrator e slab rau; pina nu-l muta nimeni din fruntea federatiei atit pe el cit si pe toti cei adusi de el, pot suporterii sa mearga si dincolo de croatia ca tot deageaba!

cisco (13 comentarii)  •  19 ianuarie 2009, 21:12

@corrigenda ….comparatia cu fotbalul era doar metaforica; indiferent ca i-am batut la handbal sau oina pt mine este acelasi lucru; cat despre o victorie impotriva argentine? probabil ca in 90′ cand faceam egal cu ei.

cisco (13 comentarii)  •  19 ianuarie 2009, 21:16

sau victoria din 94′? take a break

emcrido (2 comentarii)  •  19 ianuarie 2009, 21:18

domnule geambasu e clar ca nu puteti sa pricepeti decat pe becali si borcea.in ziua cand este un campionat mondial voi gsp bagati 5 pag cu steaua si 3 cu un jucator de trei bani de la arabi. faptul ca scrieti doar o jumate de pag de han tbal cand noi participam la mondiale cred ca va defineste ca gazetari .cand piti era si se facea de ras la europene scriati si ce hartie foloseste la wc.banel erA erou si gresea nimic ca nu se intalnea cu mingea .are dreptate paleu.

pt. corrigenda (5 comentarii)  •  19 ianuarie 2009, 21:20

Daca tu compari Argentina la handbal cu Argentina la fotbal esti pe dinafara…..la sport in general.
Daca as avea aceeasi unitate stupida de masura ca si tine as compara si eu selectionatele Ungariei si Islandei din handbal cu cele din fotbal . Fiecare este liber sa aprecieze ce sport vrea sa se uite si sa mearga sa incurajeze pe cine vrea.

pt. corrigenda (2 comentarii)  •  19 ianuarie 2009, 21:27

mai usor cu marea victorie cu argentina la handbal; cand om bate din nou pe franta, croatia, spania la masculin, atunci putem ridica din nou capul; pana atunci ciocul mic, ca am batut o data Argentina la fotbal( adica intr-un sport in care reprezenta ceva atunci).
Cam tot pe vremea aia bateam ultima data o campioana sau vicecampioana mondiala en titre la handbal, asa ca…

vergilika (1 comentarii)  •  19 ianuarie 2009, 21:33

Ziaristii de la GSP cred ca doar fotbalul le vinde ziarul.Gresit!E jenant sa scrii doar pe antepenultima pagina despre un CM de handbal si sa scrii un sfert de ziar despre transferul lui Radoi in Arabia.Nu pricep cum televiziunile au platit atatia bani pe un campionat de fotbal mediocru.Cred ca sporturile de echipa(handbal,baschet,polo,volei,rugby) merita mai mult mediatizate decat o pagina dintr-un ziar de sport.Sa nu uitam ca handbalul feminin e in primele 8 echipe din lume,ca baietii au fost de 4 ori campioni mondiali si echipa actuala promite,ca in CL o echipa de club a castigat grupa(Oltchim) si alta a ratat cu putin locul 2 in grupa,dar merge in CC de pe locul 3(Steaua).

lazar cornel (1 comentarii)  •  19 ianuarie 2009, 21:55

SPORTURILE DE ECHIPA SANT DOVADA CARACTERULUI UNEI NATIUNI…
REALITATEA CRUDA ESTE CA NU AVEM DESPRE CE VORBI,SI DIN PACATE PENTRU CA NE,AM OBISNUIT CU PERFORMANTELE SPORTURILOR DE ECHIPA ROMANESTI ,DIN VREMEA COMUNISTILOR..
INCA O DOVADA CA FRICA ..ESTE MAMA SUCCESULUI,LA ROMANI..
DAR ADEVARUL ADEVARAT,ESTE CA SI ATUNCI CAND MAI RASBIM,PE ICI,PE COLO,SE GASESC DESTUI CARE SA ARUNCE IN DERISORIU,MUNCA ,TENACITATEA SI AMBITIA UNOR ADEVARATI SPORTIVI.
SA NE FIE RUSINE,NU VA MERITAM SPORTIVILOR!

andreis (1 comentarii)  •  19 ianuarie 2009, 21:57

din cauza voastra handbalul nu are priza la public, pentru ca voi bagati pe gat fotbalul asta din romania. prima stire in momentul asta e ce zice reghecampf despre transferul lui radoi la al hilal. JENANT domnilor. dar oricum, ar trebui sa nici nu mai scrieti nimic de handbal, nu stiu de ce va mai obositi… ba mai mult, mai nou faceti si editoriale. vai, vai… fotbalistilor.

neamtzu (9 comentarii)  •  19 ianuarie 2009, 22:04

Domnilor, nu va mai agitati atat…….
Adevarul este ca pina acum o saptamina am citit doar niste stiri sporadice referitoare la acest eveniment…cred ca nici 1% din cititori/suporteri habar nu aveau unde urma sa joace Romania la CM…..nu vreau sa ma gindesc dc stiau ca suntem calificati….Apoi promovarea este de 2 bani, atat in gsp.ro cat si la TVR, unde se transmite pe TVR2…….Si nu uitati declaratiile oficialilor, cum ca nu avem nici o sansa decit la cel mult locul 3 in grupa….Pai cum incurajezi suporterii sa te sustina??!! In felul asta in nici un caz…….Chit ca este un meci contra Ungariei, nimanui nu ii place sa mearga sa vada esecuri, mai ales cind ele sunt antepronuntate……
Asa ca hai Romania si sper sa ne calificam!

PS: Pentru Paleu, dc se califica Romania in semifinale va vedea probabil si o galerie romaneasca numeroasa, garantat…eu voi fi unul dintre ei……

castorp (1 comentarii)  •  19 ianuarie 2009, 22:14

D-nul Geambasu, din pacate, are o viziune limitata asupra fenomenului sportiv. Comenteaza prea mult fotbalul si intelege prea putin handbalul. Este o deceptie.

Dante (9 comentarii)  •  19 ianuarie 2009, 22:19

Domnule ziarist, publicul se mai si educa. Fotbalul va fi mereu „rege” (o titulatura stupida pe care nu o cunosc decit in graiul nostru romanesc), pentru ca e probabil sportul cel mai usor de practicat, in orice colt al lumii, indiferent daca ai miliarde sau esti rupt in c… Asta e frumusetea fotbalului. Dar publicul se mai si educa. In plus, ceea ce promoveaza presa (din nou, mai ales cea romaneasca) nu este sport, nu e fotbal, handbal sau mai stiu eu ce, ci mondenitati care insotesc sportul si care intereseaza mai mult gospodine (de ambele sexe). Paleu e un fel de Pinalti sau Becali, dar adevarul e ca handbalul, rugbyul sau hocheiul, sporturi cu goluri, macar doua dintre ele mult mai spectaculoase decit lentoarea din ffff multe meciuri de fotbal, aceste sporturi, deci, NU SUNT PROMOVATE, ci impinse la pagina X a unui ziar. Suntem dupa 14 ani la un turneu final de handbal, sport la care avem patru titluri mondiale!!! E inadmisibil sa bateti campii intruna cu transferul lui Radoi sau cu niste meciuri amicale de doi bani prezentate de parca ar fi finale de LC… Ca de obicei, in ultima vreme, din pacate, dle Geambasu, luati o idee cu ceva fond bun si dati cu ea de toti peretii, gindind probabil „na, ca i-am zis-o si lu’ asta!”…

gil (17 comentarii)  •  19 ianuarie 2009, 22:34

are dreptate paleu,dar numai partial ,nu fotbalul e principalul vinovat ,ci toti ziaristii care anafara de fotbal,cred ca nimic dinm alte sporturi nu conteaza,de rodoi sa scris de parca a castigat gheata de aur,el putea fi nominalizat cel mult la centura neagra,an arte martiale

lulu (2 comentarii)  •  19 ianuarie 2009, 22:51

Foarte, foarte bun articolul.
Felicitari !

Shmo (18 comentarii)  •  19 ianuarie 2009, 23:01

Cu tot regretul pentru timpul pierdut sa-ti citesc articolele, nu cred d-le geambasu ca ai fost vreodata la un meci de handbal ?!

doru (4 comentarii)  •  19 ianuarie 2009, 23:02

pai paleu vorbeste ?el care avea la fibrex echipa nationala si totusi dadea la arbitrii intre 75-100 de mil. de cuplu asa la ”siguranta” !!!!!!

iulian (1 comentarii)  •  19 ianuarie 2009, 23:42

e indreptatita supararea lui Paleu, atata timp cat traim intr-o tara in care primile e 5 stiri din buletinele de sport sunt cu transferul in arabia a lui radoi. handbalul a ajuns pe prima pagina abia cand au ajuns fetele in finala….Handabalul a adus mai multe trofee decat o sa aduca vreodata fotbalul.

codrinmc (11 comentarii)  •  20 ianuarie 2009, 0:00

A cam dat cu bata in balta Dom’ Paleu. Se obisnuieste in sportul romanesc

sd (15 comentarii)  •  20 ianuarie 2009, 0:40

il criticati degeaba pe geambasu; niciodata handbalul nu va trezi acelasi interes precum fotbalul; intrebati-i pe spanioli ca sunt campioni la ambele discipline; sau pe altii; pe linga faptul ca e mai complex, fotbalul e sportul celor multi; nu trebuie sa fi neaparat bine cladit sau sa ai parinti care sa-ti asigure accesul la o sala de sport (apropo, citi ati putut juca de exemplu tenis, pe vremea comunismului)? fotbal insa a putut si poate juca oricine, pe orice maidan sau spatiu intre blocuri, daca are talent si stie;
si cind eram campioni mondiali cu nationala si europeni cu steaua, handbalul nu aduna atitia spectatori si telespectatori citi aduna un meci de fotbal dinamo-inter sau dinamo-real madrid, desi dinamo era victima sigura;
cind un jucator de handbal se va transfera pe suma lui radoi (jucator totusi anonim in plan international), atunci handbalul si fotbalul vor prezenta acelasi interes; pina atunci insa, indiferent de cite articole ar scrie geambasu si gsp, datorita impactului la public si valoarii de piata a celor doua discipline, fotbalul are prioritate;
citi ati urmarit meciurile echipei de cricket a indiei, campioana mondiala si reprezentanta a unei tari cu peste 1 miliard de locuitori? in schimb mult mai multi indieni au urmarit meciurile romaniei de la campionatul mondial de fotbal din sua;

Don Ramon (4 comentarii)  •  20 ianuarie 2009, 0:53

Editorialistul anului e usor confuz in ultima vreme . Acum cateva zile se folosea in modul cel mai penibil de (re)numele d-lor Plesu si Liiceanu ca sa ne faca sa picam in fund vis a vis de comportarea de om normal a lui Raul . Acum il blameaza pe foarte infocatul Paleu ca afuriseste fotbalul romanesc . Mai multi cititori ii dau dreptate lui Geambasu , argumentand ca echipa de handbal ar fi pierdut prosteste la Ungaria si multe altele . Daca tot facem comparatii cu fotbalul , vi se pare ca la europenele de fotbal echipa noastra a fost mai buna ? As zice ca a fost penibila si ca rezultate si ca , mai ales , ca prestatie . Macar baietii astia de la handbal mai au cate o sclipire . Din pacate d-l (?) Geambasu a inceput sa fie bantuit de suficienta , iar ce scriu baietii in ziarul asta nu e , in mare parte despre fotbal . Uitati-va la articolele penibile despre „sfasaietoarea” despartire de marele Radoi .

Fotbal(sau handbal) (3 comentarii)  •  20 ianuarie 2009, 1:38

ce organizare domne? ce conditii, ce rezultate?

Voi cum v-ati simtit cand ati vazut sala plina de unguri si noi o mana de oameni? Si bun, lasa-i pe unguri, ca-s aproape, ideea e ca suntem noi putini.

Pun casa jos ca sunt maxim-maxim 15 oameni care sunt acolo special pt asta. Din 100 sau cati erau probabil peste jumate sunt cunostintele handbalistilor, si restu romani de prin Croatia.

Normal ca Paleu striga si e nemultumit, si eu as fi. A, nu e normal sa doresti raul nationalei de handbal, dar ideea de baza este 100% corecta!

Fotbal(sau handbal) (3 comentarii)  •  20 ianuarie 2009, 1:39

***Normal ca Paleu striga si e nemultumit, si eu as fi. A, nu e normal sa doresti raul nationalei de fotbal, dar ideea de baza este 100% corecta!

firi (1 comentarii)  •  20 ianuarie 2009, 1:53

Din cauza unor ziaristi ca dumneata au ajuns pe primele pagini ale ziarelor derbedeii din lumea fotbalului. Scrieti despre fotbal, asa cum mustele sunt atrase de fecale. Sunteti la fel ca cei despre care scrieti, chit ca stiti ceva mai multa gramatica. Aceeasi esenta!

ca (172 comentarii)  •  20 ianuarie 2009, 4:33

citind multe dintre comentariile la articol, mi-am dat si eu seama ca daca geambasu avea alta atitudine, adica una pozitiva, nu pierdeam meciurile cu ungaria, nici la baieti… si nici la fete!
in rest traiasca conducerea federatiei, antrenorii si handbalistii, ca ei au facut tot ce era posibil in ultimii 10-15 ani ca sa revitalizeze handbalul masculin; din pacate insa s-au izbit de atitudinea ostila atit a spectatorilor si a iubitorilor **** de fotbal, cit mai ales a editorialistului anului.

Sportul rege (5 comentarii)  •  20 ianuarie 2009, 8:31

Pentru mine handbalul masculin romanesc (ff importanta precizarea) a murit acum 16-18 ani, de atunci nu la mai inviat nimeni chiar daca l-au resuscitat multi in treacat. E normal ca handbalul sa nu aiba niciodata notorietatae fotbalului, la ce bani se invart la ce le 2 discipline aproape ca nu suporta comparatie.

Macar la fotbal mai facem cate un egal cu campioana mondiala (vezi Italia) la handbal batem doar desculti echipe din lumea a III-a…alde Argentina probabil vor castiga si cu Australia, dar suntem nap cu echipele cu pretentii Franta, Ungaria, Rusia. NU AS CHELTUI NICIODATA BANI SA FAC O DEPLASARE INAFARA PT. HANDBAL, PT. MATIONALA DE FOTBAL INSA DA.

cisco (2 comentarii)  •  20 ianuarie 2009, 8:40

ce tot bateti campii?**** de paleu punea infrangerea cu ungaria pe seama lipsei sustinatorilor nationalei; puteau sa fie 20000de romani in tribune, pt ca pasele gresite, ratarile, momentele penibile ar fi fost aceleasi! ce drak tot frecati subiectul atata? ideea este ca in acest moment nationala de handbal nu are valoare pentru o mare performanta! asta este limita maxima la care poate ajunge! nu le taie nimeni capul! geambasu cerea doar bun simt si sa recunoastem cu totii acest lucru nu sa aruncam vina pt faptul ca fotbalul are mai multa trecere pe meleagurile noastre; cand romania castiga cele 4 titluri mondiale, de departe tot fotbalul era pe primul loc in tara!

costica (1 comentarii)  •  20 ianuarie 2009, 9:44

Domnule Geambasu o fi Paleu necioplit si nedus la biserica , dar eu ma uit pe pagina asta de web si ce vad ?,mai nimic despre sport in general …. numai barfe si zvonuri …. ca a plecat Radoi , ca sa-r putea sa fie nustiucine vandut , ca ala are dosar , ca ala a declarat nustiu ce … ca la aia sunt bani sau nu sunt … da despre sport mai vorbeste cineva ?

RAZVAN (9 comentarii)  •  20 ianuarie 2009, 9:45

MAI BINE NU SCRIAI NIMIC!
SPRE EXEMPLU: PALEU ESTE UN SUPORTER SI ARE DREPTUL SA CREADA CE VREA!
PS: NU-MI PASA DACA ECHIPA DE FOTBAL SE CALIFICA LA CM! (SI-MI PLACE FOTBALUL!!!)

dereu (7 comentarii)  •  20 ianuarie 2009, 10:18

are dreptate si omul asta paleu.de fotbal nean cam saturat.ci cand isi aprinde borcea tigara e o stire ptr voi.echipa de handbal feminina cel putin a facut multe pe unde a fost , mai multe decat a fotbalistilor ,si totusi iati rezervat 2 minute la stiri.prea mare discriminare intre sporturi faceti , urmariti doar interesul vostru financiar si pe urma al sportului romanesc. ce tam tam ca pleaca radoi la echipa aia de 2 lei………asta da stire nu am ce zice …ducase invartinduse. sant alte stiri mai importante decat o plecare la arabi numai si numai ptr bani , nu ptr altceva.de echipa de handbal nu spuneti mai nimik. doar scorul…joaca la un campionat MONDIAL,repet MONDIAL nu la echipa aia de ramadani…..

cornel (1 comentarii)  •  20 ianuarie 2009, 10:25

cum **** sa nu fii nemultumit, o sala plina de ****, mia venit rau la tv si in ultimele 10 min am schimbat programul, singurul merit al d-nului paleu e ca a reusit sa-l aduca antrenor pe omer ,dar astfel de dclaratii : romanii n-au bani , sa ajunga in croatia, cand o sa fie handbalul masculin ca cel feminin la nivel de performanta automat o sa plece lumea dupa ei….

radu (3 comentarii)  •  20 ianuarie 2009, 10:39

D-le geambasu,zau asa,prea mult handbal,dom-le!Cred ca e momentul sa mai scrieti ceva de Radoi!Va rog frumos si respectuos…

Suporter (1 comentarii)  •  20 ianuarie 2009, 10:57

Are dreptate atata timp cat voi scrieti numai despre BECALI si alte specimene ignorand cu buna stiinta sportul in general. Va intereseaza numai can-canul.
Exprima si el o disperare pe care intr-o forma mai enuntiativa.

vali (147 comentarii)  •  20 ianuarie 2009, 10:58

Dl. Paleu pune problema gresit. Nu fotbalul este de vina pt lipsa performantei la handbal.
Ce a facut dl. Paleu si Federatia de handbal ca sa atraga spectatori si suporteri la handbal ca eu unul nu am auzit de asa cava ??
In loc sa se indigneze pe fotbalisti si suporterii fotbalului ar trebui sa se uite in propria ograda si la faptele dansului !!!
O vina o are si media, mai ales la fete, unde le viseaza de fiecare data campioane si fac o reclama agresiv-ridicola ( vezi acum promo cu Oltchimul care castiga Liga Campionilor…)

alin (94 comentarii)  •  20 ianuarie 2009, 11:52

un articol rautacios. omul poate greseste blestemand fotbalul, dar macar pune suflet in ceea face. Parerea mea, proprie si personala e ca alde pinalti, becali, paszcany si borcea nu o sa ajunga sa investeasca atata pasiune niciodata in fotbal, cata pasiune pune paleu pentru handbal. In fotbal totul e banul … amaratii astia de la handbal duc bani de acasa ca sa faca deplasarile. Oltchim castiga 8000 de euro la o victorie in champions league, nu ca steaua care face cate un punct jenant in grupele alea ani la rand si totusi ia 11 mil euro. La fotbal nu am facut si nici nu o sa facem performante ca natiune niciodata, desi ziaristii afiseaza un aer asa superior cand vorbesc de Paleu. In schimb la handbal am jucat o finala de Mondial, nu ratam calificarea la turneele finale, cel putin feminine, decat accidental, jucam in cupele europene mai sus de faza grupelor, etc. Si totusi nu are nimeni aroganta si tupeul jegos al lui Mutu, nu se crede nimeni Dumnezeu, cum face Becali. Da’ti’i pace la Petre Paleu, nu scrieti de el daca nu va place, scrieti de Becali, e mai rentabil, doar se poarta Becali.

alex (4 comentarii)  •  20 ianuarie 2009, 12:09

da, un articol rautacios,****
paleu are dreptate. ganditi-va un pic, ce-ar fi fost daca sala vuia de romani cand aveam 6 goluri in fata si nu se auzeau ungurii cand s-au apropiat la 3 goluri.
mi-e rusine ca roman ca nu am fost atunci in sala desi puteam sa fiu. accept reprosul lui paleu si pot sa remarc ca, desi invinsa, romania a jucat bine. m-au scarbit comentariile pe toate posturile, atacurile, in urma unui meci in care o echipa mult mai bine cotata a avut nevoie de suporteri sa ne invinga.

Emy (2 comentarii)  •  20 ianuarie 2009, 12:49

Domnule Geambasu cu parere de rau dreptatea este de partea domnului Paleu. In timp ce domnii Gatu, Omer, Paleu si altii (tot respectul) incearca sa aduca handbalul romanesc inapoi in lumea buna, duneavoastra reporterii scrieti despre Piturca (fara performante), Becali (fara educatie) Radoi (fara valoare) iar 40% din numarul de articole sunt (ca si la ziarul concurent) despre Steaua (cu care ne-ati intocxicat) Daca aceasta este presa noastra atunci aflati ca va aflati in zona retrogradarii, detinand (impreuna cu ziarul concurent) „lantrena rosie” a presei romanesti. In speranta unei orientari realiste si incercand sa promovati o morala de bun simt va urez sa aveti numai ganduri bune.

_ge (4 comentarii)  •  20 ianuarie 2009, 13:03

Are dreptate Paleu. Cine e Paleu? Nu prea stiu da’ are mai mult respect din partea mea decat cei de tzeapa lui Becali, Radoi & comp. cu care umpletzi paginile.

Sportul rege (1 comentarii)  •  20 ianuarie 2009, 13:31

Fiecare este liber sa se uite la ce vrea si sa incurajeze pe cine vrea. Ani de-a randul ne-am zbatut la handbal in lumea a III-a a acestui sport am ratat prezente la campionate mondiale si europene si ne-au batut toti descultii. Este foarte greu sa faci oamenii sa faca o deplasare costisitoare sa vada o competitie in care Romania nu mai conteaza de ani buni. Pt. multi din cei ca mine handbalul masculin (doar cel masculin) a murit acum vreo 16 ani, de atunci multi au incercat sa-l resusciteze in treacat dar nu au reusit. Este adevarat ca nici in fotbal nu avem cine stie ce performante dar acolo mai reusim sa facem un egal cu campioana mondiala (Italia ) s-au sa invingem o Olanda, AS Roma, in handbal nu am mai batut de mult timp o echipa de top class. In al-2-lea rand trebuie sa tineti cont sa logistica si publicitatea desfasurata in jurul unui campionat de handbal nu se comparata cu ce se intampla la un CM de fotbal, nu sunt oferte sau pachete speciale la agentiile de turism.
Suporterii romani in toate deplasarile au fost in inferioritate, chiar si la fotbal (CM si CE) raportat la ceilalti suporteri au fost mai putini, foarte putini isi permit sa faca deplasarea din tara majoritatea sunt dintre cei stabiliti in tara gazda, iar in Croatia comunitatea de roamani nu este foarte numeroasa.

Partea cu ultra si megamediatizarea fotbalului este adevarata dar nu este FOTBALUL DE VINA PT. LIPSA DE EXPERIENTA A HANDBALISTI-LOR SI CADEREA ACESTORA DIN MECIUL CU UNGARIA.

Razvan Statescu-fan fotbal,fan sport (12 comentarii)  •  20 ianuarie 2009, 13:34

1.Paleu nu are dreptate
2.La handbal detinem alaturi de Suedia recordul de 4 titluri mondiale.
3.Fotbalul ramane regele,dar totul are o limita.
4.Jurnalistii au devenit cate iar stirile barfe.

***

moromete (3 comentarii)  •  20 ianuarie 2009, 13:40

bai astia care ii dati dreptate lui paleu, decat sa injurati fotbalul mai bine duceti-va in croatia desteptilor sa incurajati nationala de handbal daca tot are dreptate paleu. ii dati dreptate dar nu faceti nimic altceva decat sa dati din gura. de ce are dreptate? ca ne-a spus sa ne fie rusine tuturor romanilor si sa ne stea in gat fotbalul? sa-i stea lui paleu handbalul in gat si sa se spele pe cap cu el de nesimtit. nu ii e rusine?! cum adica sa se califice nationala de fotbal la un mondial cand o vrea el?! e ridicol, adica din cauza microbistilor de fotbal nu a batut nationala de handbal franta si ungaria?! e penibil si el si voi astia care il sustineti!

Dumi (75 comentarii)  •  20 ianuarie 2009, 13:46

Romania a pierdut la handbal cum a pierdut si la fotbal. Cum Mutu rata ca in bou cu Italia si dup-aia nu reuseam sa batem o Olanda care ne ruga sa o atacam, asa si la handbal am pierdut cand victoria era clara,de ce?pt ca asa e natia asta, o natie fara tarie,fara luptatori, o natie de tepari si speculanti, dar nici chiar asa o natie nu merita o presa de sport care scrie 60% din ziar doar despre steaua, este o jignire la adresa suporterilor tuturor celorlalte echipe, la adresa fanilor altor sporturi,ca zilnic de la prima pagina pana la pagina 6,7 sa fim indopati doar cu becali, radoi, lacatus si argaseala,absolut penibil

esien (73 comentarii)  •  20 ianuarie 2009, 13:51

Handbalul s-a calificat la mondiale dupa 15 ani, un sport cu traditie in Romania si cindva foarte iubit. Vina e a unora ca paleu asta sau pateu cum l-o chema. Vine el si ne cearta acum, ne face morala! S-o ia el pe mamitica lui si sa vada cum ne bate Franta la 10 goluri! Chiar imi place handbalul-si fotbalul, nu e o contradictie, dar atunci cand te bat toti descultii… te cam saturi domnu’ paraleu. Am urmarit toate meciurile de pana acum si o sa le urmaresc si pe celelalte dar, daca o ia asa, sper sa nu se mai califice nationala de handbal pana nu ia Romania campionatul mondial la fotbal si o disparea paleu din handbal!

emil (5 comentarii)  •  20 ianuarie 2009, 14:06

Locuiesc intr-un oras care a avut echipa de handbal de div. A pana s-a trecut la handbalul in sala…Cand era asta…? ..cred ca 30 de ani… Echipa noastra nu era grozava..:))) Dar a batut Steaua,Dinamo,Minaur,Poli T..Au pierdut aici Gatu,Gunesch,Penu,Licu,Voina,Tudose,Orban,Stockl,Munteanu,Draganita…
.. Si sala ….,tot n-avem. Si logic,..nici handbal. Ultimul handbalist adevarat dat de asfaltul nostru ,a fost Mitica Bontas.

Fibra (2 comentarii)  •  20 ianuarie 2009, 14:36

Tot respectul meu pentru dl. Paleu care a reusit performante de mult uitate cu echipa masculina de handbal.investind in ea cu mult curaj.Ar trebui laudat si nu pus la colt.Oare nu ne ajunge cite scandaluri,jigniri scenarii de prost gust din fotbal ocupa paginile ziarelor si internetul,din care 90% sunt minciuni ? Cind vom intra in normalitate? Din pacate niciodata.

Sandokan-USA (11 comentarii)  •  20 ianuarie 2009, 14:50

Paleu cauta scuze pt esecurile nationalei de handbal. Cati suporteri romani a avut Steaua la Barcelona cand a castiga CCE la fotbal? Cati romani erau la meciurile nationalei de fotbal, a lui Dinamo, Steaua cand jucau afara inainte de 1989? Si chiar multi ani dupa?
o echipa valoroasa castiga oricum.
In rest, e f adevarat ca presa din RO traieste din fotbal si mondenitati de cea mai joasa speta. Dar asta si pt ca romanului ii place barfa nespus de mult! Ei scriu ce se cere si ce se vinde!

Varza (11 comentarii)  •  20 ianuarie 2009, 14:58

Domnule Cristian Gembasu, din pacate domnul Petre Paleu are dreptate. In toata media, dvs, stimati ziaristi, din pricina pregatirii optuze pe care o aveti, din pricina intereselor financiare, nu stiti sa mediatizati decat fotbal. Ar fi logic daca acesta ar fi un sport fanion la noi in tara. Defapt este o cloaca de afaceri murdare si intelegeri penale pe care dvs ne-o bagati sub nas. Rasfoiti orice revista, ziar, pagina net si adunati suma tuturor stirilor din alte sporturi reflectate acolo si o sa observati ca fotbalul ocupa 95% asta in contextul ca stadioanele, cu mici exceptii, sunt goale.

Comentează