Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Neica nimeni Ernie

Finanţatorul Timişoarei îşi afişează cu mîndrie ignoranţa fotbalistică. El aparţine unui club select

Marian Iancu infirmă. De fapt, confirmă. Nu a auzit în viaţa lui de Ernie Brandts. Dumnealui a auzit de Rijkaard, de Van Basten. Bănuim că şi de […]

vineri, 5 decembrie 2008, 7:02

Finanţatorul Timişoarei îşi afişează cu mîndrie ignoranţa fotbalistică. El aparţine unui club select

Marian Iancu infirmă. De fapt, confirmă. Nu a auzit în viaţa lui de Ernie Brandts. Dumnealui a auzit de Rijkaard, de Van Basten. Bănuim că şi de Johann Cruyff, nu băgăm însă mîna-n foc. Finanţatorul lui Poli nu infirmă, confirmă. Cum naiba să ştie conducătorul român al unui club important de un olandez oarecare pe numele lui Ernie Brandts? Se împiedică aliotmanul BkP de un ciot batav?

Doar că anonimul acesta nu este un cultivator de lalele atins de criză, ci un fost mare fotbalist. Fundaş de meserie. Care a îmbrăcat de 28 de ori tricoul naţionalei olandeze şi a înscris de 5 ori pentru aceasta. Brandts a jucat finala Cupei Mondiale din ’78, pierdută de olandezi în faţa Argentinei lui Kempes. După o ratare cît un trofeu a lui Rensenbrink, la 1-1 în minutul 90. Acum ar trebui să explicăm cine erau Kempes, Luque sau Ardiles, Neeskens ori Rensenbrink, dar o lungim aiurea. Iar dînşii au treabă.

Dînşii au treabă. Să-i demită pe antrenorii serioşi, să-i jignească pe foştii mari fotbalişti cîntărindu-le creierul cu măsuri numai de ei ştiute. Să-i împroaşte cu zoaie pe ziariştii „dobitoci”. Mai exact pe ziariştii cu care nu au contract de sponsorizare şi de spălare a creierului. Fiindcă există şi aşa ceva, deşi mai corect ar fi să folosim singularul. Stă în puterea domniilor lor finanţatoare să-şi satisfacă orice fantezie, să arunce cu lături în capul celor care nu le împărtăşesc opiniile. Subordonaţi, suporteri, jurnalişti.

Stă în puterea noastră să ne opunem. Răul nu creşte decît din abdicările celorlalţi. Sînt momente în care ironia nu ajunge. În faţa mitocăniei endemice, nu trebuie să fii maliţios, insinuant. Mîrlăniei nu-i răspunzi cu o fandare elegantă. Hîrdăul cu mizerie nu are fund, iar singura măsură eficientă este să ridicăm un cordon sanitar în jurul acestor cetăţeni. Cît nu e prea tîrziu. Niciodată nu e prea tîrziu.

Faptul că Iancu nu-l cunoaşte pe Ernie Brandts nu e o dramă la scară planetară, dar vorbeşte despre ceva care se aplică tuturor şefilor de club din România. Ignoranţa în materie de fotbal dăunează grav perspectivei fotbalistice. Lipsa de cultură fotbalistică e sinonimă incompetenţei. Astfel se explică demiterea lui Uhrin, angajarea lui Peseiro, valul de imigraţie a străinilor second şi third hand. În această ignoranţă fudulă desluşim optimismul indecent dinaintea grupelor Champions League, băţoşenia în discuţiile cu fotbaliştii la final de contract. Joaca de-a măritul şi de-a micşoratul contractelor. Totul povesteşte despre nişte oameni care îşi satisfac un moft, nu o pasiune. Pasionaţii, adică „dobitocii”, aşteaptă ziua cînd vreun Gerd Muller sau Paolo Rossi vor primi botezul de la vreun Gigel: „Şi tu, hahalero, cine eşti şi ce vînt te aduce pe aici?” Ziua aceea nu e departe.

Comentarii (48)Adaugă comentariu

calin (24 comentarii)  •  5 decembrie 2008, 19:28

Toata stima domnule Geambasu, exceptional articol. V-am criticat ca sunteti anti-Poli, ca tot timpul pronosticati infringerea noastra, insa acum imi scot palaria in fata acestui articol. Aveti dreptate 100%.
E groaznic sa vezi cum un infractor (Iancu) isi bate joc de munca unui om cinstit (Uhrin) si de sentimentele galeriei noastre. Sa speram ca va veni o zi cind domnul Uhrin se va intoarce la noi.
Si ca sa inchei cu o mica rautate: in retur puteti sa pronosticati pe infringerea noastra, o sa va iasa mult mai des.

an arogant bastard (1 comentarii)  •  5 decembrie 2008, 19:41

da` ernie brandts, stie cine-i iancu ?
ps
totusi,ar fi trebuit sa-mi lasi primul comentariu…ma rog !

cipopescu (84 comentarii)  •  5 decembrie 2008, 19:45

corect! unul si unul, finantatorii din fotbalul romanesc, ignoranta agresiva si cam atat…e bine ca ii puneti la punct, dar se poate un pic mai multa coloana vertebrala din partea jurnalistilor si in interventiile televizate ale acestor finantatori? ca imediat ce suna – sau e prezent in studio – unul dintre ei, tonul critic dispare, -***

an arogant bastard (33 comentarii)  •  5 decembrie 2008, 20:51

asculta cristian ! m-am mai gandit si nu-mi place ca ma cenzurezi. tu sau administratorul. am spus ca te referi in textul tau si la horia ivanovici,iar tu mi-ai banat comentariul.
te intreb si eu, de ce le ceri presed. de cluburi sa fie corecti,sa-si recunoasca bubele,daca voi va protejati intre voi ?

tokyo (1 comentarii)  •  5 decembrie 2008, 20:57

articolul ar fi trebuit sa fie scris deja, de 5-6 ani poate!

vlad (2 comentarii)  •  5 decembrie 2008, 21:26

Este absolut incredibil cum a putut omul asta de nimic (nu vreau sa-i mai spun numele), sa-si bata joc de Dusan. Sper sa plece cat mai repede pentru ca nu se mai poate
RESPECT DUSAN UHRIN

robi48 (3 comentarii)  •  5 decembrie 2008, 22:05

Nu o fi auzit Iancu de Brandts,dar nici tu de cum se fac afacerile.Asa ca sunteti chit.Problema la tine in schimb e ca nu esti sincer si nu vorbesti de leprele din clanul Becali care l-au atins pe Dusan saracul si l-au compromis.Cind l-am vazut coborind din masina lor am fost consternat,nu mi-a venit sa cred.Iancu nu e prost si stie ceva de care voi ca ziaristi trebuia sa spuneti demult.,sa numiti concret sursa coruptiei in fotbal.Fam.Becali cu acolitii ei.Porumboiu s-a fript deja.Iancu nu a pus botu,si voi a-ti fost dezamagiti ca nu a putut pleca Uhrin la Steaua.Gasiti-va alti fraieri.

tavi_c (3 comentarii)  •  5 decembrie 2008, 23:38

Absolut corect Cristi.De unde dracu’ sa stie elefantu’ de Brandts? Era epoca lui Tara,Goanta si cu Gheara, si ,pe de alta parte nu aparusera televizoarele in mahalaua lui.Tipul e falit,falit,banii lui Bivolaru s-au terminat demult, are datorii pe la hoteluri,restaurante, peste tot in Timisoara.Jucatorii sunt neplatiti din primavara in schimb Kivo isi deconteaza inclusiv banii pentru „fetite”.Astia sunt marii „manageri”de la Timisoara. Intrebati-l voi Cristi cine este de fapt acest BKP.Nu cumva e o alta casuta postala?Cine sunt misteriosii actionari de la Londra?Pot prezenta un bilant sau o situatie financiara clara? Multumesc.

Flo-TM. (1 comentarii)  •  6 decembrie 2008, 0:13

Asta nu apuca sarbatorile de paste,Iancu asta e penibil de hahalera,el se pricepe la fotbalul vazut de el doar la tv….!!!,santaj se cheama ce a facut el acuma vis a vis de autoritatile locale! Iar de injurat abia astept sa vedem daca are tupeu sa vina dupa 9 luni in Timisoara,sa vedem daca il injura lumea sau nu…! Iar daca DA,sa vedem daca PLEACA sau nu,asa cum a promis…. Dar in cuvantul acestui elefantel cred ca nu mai crede nimeni…,caci el e un NIMENI de fapt…!!!

fabregas (17 comentarii)  •  6 decembrie 2008, 0:16

Nota 10 pentru articol. Cultura in sport ca si in alte domenii din fericire nu tine cont de marimea pungii sau grosimea burtii. Se pare ca la Poli, ca de altfel si in cazul altor echipe de pe la noi, cand lucrurile merg bine intervine arbitrarul, umorile vascoase si orgoliile ranite ale celor care trec prin urechile justitiei noastre mai ceva ca ata prin ac. Din pacate cluburile fanion ale fotbalului romanesc nu mai apartin demult nepotilor celor care umpleau tribunele in vremuri apuse. Atunci circul tinea de foame, azi primim mai multa paine dar au confiscat circul amenintandu-ne ca-si iau jucariile si pleaca. O tempora!

gopo (1 comentarii)  •  6 decembrie 2008, 0:23

Despre ceilalti „finantatori” dom’le oare de ce n-ai scris ? E oare Iancu singurul care TREBUIE criticat ? mi se pare ca esti cam „directional” numai cind „trebuie”… era bun articolul daca venea acum citiva ani buni, cind a inceput „becalizarea” fotbalului romanesc, de acolo pleaca toata problema,iar daca vrei sa si faci ceva in privinta asta – si nu numai oleaca de trafic – ar trebui sa scrii de problema de fond,nu despre suprafata neslefuita a ei .
De ce nu aveti nici unul curajul sa scrieti despre MONOPOLIZAREA fotbalului romanesc de acest trib machedon de bisnitari ? sint oare chiar atit de puternici incit sa bagati TOTI coada intre picioare, sau va urmariti strict interesul (material sau de orice alta natura). Unde va este DEMNITATEA umana d-lor ziaristi care scrieti despre „profesionalismul” altora ?
Pina la publicarea acelui articol, eu va urez o viata lunga si linistita de „ziarist” flexat !

El Fugitivo (12 comentarii)  •  6 decembrie 2008, 2:38

Mi-a placut. Simpatic si bine zis!

Adrian (22 comentarii)  •  6 decembrie 2008, 2:39

Nici eu nu am auzit de Brandts. Asta pentru ca ” ochi” in fotbal am facut prin 1980, cand la 7 ani nu ma culcam pana nu vedeam meciurile Romaniei pentru calificarea la mondialul spaniol. Ii pot spune d-lui Geambasu echipa lui Minaur care castiga cupa IHF in anii 80′ ( Maricel Voinea, Flangea, Boros, Mironiuc, Covaciu, Porumb…am uitat portarul)…nu in asta sta cultura fotbalistica.
Nu am inteles nici referirea la Peseiro. Atat l-ati criticat pe Jose! Ati citit oare ce gandeste Peseiro, nu numai despre fotbal? Cum sa spuneti ca a fost angajat la Rapid din lipsa de cultura fotbalistica? Chiar si pus langa Uhrin….Peseiro condus o echipa care a jucat finala cupei UEFA si a luat locul 2 in Portugalia, Dusan a antrenat pe Mlada…Puteati spune ca salariul lui e imoral, asta e adevarat…
Cat despre cordonul sanitar…poate ma insel, erati langa Costi Stucan cand Becali va jignea dupa infrangerea Stelei la Vaslui si taceati chitic…
Nu mi-a placut deloc articolul.

:) Calin (1 comentarii)  •  6 decembrie 2008, 3:01

@Adrian : Portari erau Nesovici si Petran, oare Geambasu stie ca Maricel Voinea era echivalentul lui Hagi in fotbal?

Dragos FRD (55 comentarii)  •  6 decembrie 2008, 7:40

Am citit articolul, am citit si postarile. Multa lume dezamagita, multa lume are dreptate. Cristi, chiar, voi, ziaristii, sunteti (uneori; alteori, nici macar) tare viteji in articole, dar când ii aveti face-to-face nu mai stiti pe unde sa va ascundeti. Cordonul sanitar se formeaza astfel: nu-i mai bagati in seama! Vorbiti doar despre sport si ignorati, pe cât posibil, prezenta acestor noduli maligni. Nu le mai bagati microfonul in bot! Nu va mai duceti la palat, dupa fursecuri si „spirite”! Nu-i mai sunati! Ignorati-i!
Nu-l prea apreciez pe Iancu. Totusi, in acest caz concret, am banuiala ca nu e 100% de vina. Fotbalul este o afacere si el a spus o vorba interesanta: nu se mai poate continua daca nu exista incredere. Afacerile se bazeaza pe incredere. Daca nu e incredere, mai bine te desparti cât inca nu e prea târziu. Asta a facut Iancu si, repet, in acest caz, tind sa cred ca dreptatea e de partea lui. Dar oare avem noi toate elementele la indemâna ca sa putem trage o concluzie desteapta?

nelu (3 comentarii)  •  6 decembrie 2008, 9:10

nu ai nimerito chiar pe toate partile; daca nu a auzit de Brandts asta nu inseamna decit ca la capitolul CULTURA FOTBALISTICA ar fi ramas corigent; la fel sint convins ca 80% din microbistii din Romania. Daca Iancu a gresit sau nu cu Uhrin nu prea ai de unde sa stii! Se fac fel si fel de supozitii: ca nu mai are banii Iancu, ca au vindut Uhrin sau Iancu meciul cu Dinamo sau cum minte Popoviciu ca trebuia sa il „transfere” la Rapid pe Uhrin(desi regulamentul nu o permite) dar eu cred ca Uhrin a gresit cu ceva fata de Iancu. Poate nu fata de Poli, dar cu siguranta fata de Iancu. Si omul sa cam saturat sa isi bata joc lumea de el pe banii lui. Cu Peseiro e altceva; Copos a vrut, si in parte a reusit, sa mai pacaleasca pe cineva. Dar sa cam pacalit si el un pic. Peseiro a fost adus de Taher, care are linga el o echipa buna de colaboratori in afacerii dar cam nepriceputii la fotbal. Si au reusit sa faca ce si-au propus : au IMAGINE acum(TAHER & Co). Numai ca au confundat clubul; suporterii giulestenii isi iubesc doar clubul si nu pot fi pacalitii asa usor.
Problema e alta: daca patronii din fotbal sint ignorantii si majoritatea sunt, voi sintetii la fel de ignorantii desii nu ar trebui!!! binenteles ca nu toti dar majoritatea!!!

jimmy (2 comentarii)  •  6 decembrie 2008, 10:11

Iancu ? cu cativa ani in urma era un biet mecanic intr-un service in Bucuresti , prin manarii si jocuri murdare a ajuns mare patron ….Timisoara nu merita o asemenea ***

mircea (2 comentarii)  •  6 decembrie 2008, 10:12

cristi,ai putea fi mai dur cu elefantul,ca prin discursurile lui dovedeste ca nu e sanatos***!e inadmisibil sa-l demita pe uhrin si sa nu se consulte cu primaria ,care da 2,5 mil.pe an

baracuda (1 comentarii)  •  6 decembrie 2008, 10:46

Un ROM vrind sa fie membru PCR a fost intrebat daca a auzit de Marx Engels si Lenin. Bineinteles ca nu auzise. Suparat ca nu a fost admis a intrebat si el comisia daca a auzit de Parpanghel,Pitzulan si Janese.Nici comisia nu auzise de respectivii.Concluzia romului a fost:vedetzi? fiecare cu gasca lui! Este normal ca Iancu sa nu auda de Ernie Brandts.Daca il intrebati de Mailat,clanul Camataru,Bivolaru etc se schimba treaba.

ciupi (376 comentarii)  •  6 decembrie 2008, 11:58

stati sa ne-ntelegem! de ernie ca antrenor poate ca elefantul a zis ca nu-l stie. ca doar de-aia se zice ca au astia o memorie… vizavi de imigratia de toate handurile vinovati sunt si mititeii, ca sa dau doar un exemplu, care cred ca daca un fundas pune doua stopuri iar mingea nu paraseste terenul poate sa ceara pe el milionul. da, da, stiu… moderatie si ce-o mai fi acolo

un oltean (130 comentarii)  •  6 decembrie 2008, 11:59

Ai dreptate, insa la fel de grav, daca nu mai mult, mi se pare cum familia Becali batjocoreste nume grele ale fotbalului romanesc, si asta de o buna bucata de timp! S-a schimbat ceva??!! Nimic!! A, si fac pariu ca Becali n-a auzit nici macar de Covaci al nostru!

alin din bistrita (1 comentarii)  •  6 decembrie 2008, 12:23

asa este domnul Geambasu…acest om este lipsit de calitati si dupa parerea mea…este lipsit de valoare…cum tot mai multi oameni din ziua de azi nu mai au valoare pur si simplu…nu mai stiu ce este cinstea..dreptatea…in schimb sunt plini de rautate..Uhrin este un antrenor foarte serios si nu cred ca merita sa fie demis in halul acesta…mie mi sa parut ca intr-un serial X Files…fara nici o explicatie sau motiv ,chiar daca Iancu se lauda ca ar avea motive…asta este lumea din ziua de azi…sa speram ca nu o sa ajugem mai rau de aici…nici nu prea mai ai unde sa ajungi…

rwe (5 comentarii)  •  6 decembrie 2008, 14:46

Brandts, fost mare fotbalist…ca antrenor insa, sincer, nu am auzit de el! Dar, daca nu juca impotriva unei echipe din Romania(nu-i dau numele ca sa nu-i fac reclama 😀 ), nici de Dusan Uhrin jr n-as fi auzit!

liviu (1 comentarii)  •  6 decembrie 2008, 16:17

Ar trebui sa-i spuna cineva acestui Iancu Marian si altor burghezi ca el, ca a fi bogat in Romania de astazi nu inseamna automat ca trebuie sa faci numai ce vrei tu. Ai o mare responsabilitate sociala, mai ales daca ai multi angajati. Nu poti arunca in strada oamenii muncii pentru ca daca esti burghez si ai de toate poti sa-ti bati joc de muncitori, de copii si famiile lor. Capitalismul in Romania nu inseamna decat o mare hotie, sclavie si umilinte cat cuprinde. Noi, oamenii simplii muncim din greu de zi pana noaptea sa-si mai poata lua unul ca Iancu si alti bogatasi ca el, inca o vila sau o masina foarte scumpa sau sa-si intretina inca o amanta, totul pe sudoarea celor ce muncesc. In occident, burghezii au avut o alta optica: au dat salarii mai mari (din profitul, din bogatia lor) si muncitorilor pentru a crea o stare de multumire in randul acestora, asigurandusi astfel linistea pentru a-si vedea de traiul lor imbelsugat, fara greve, forme de protest. La noi, cei bogati nu stiu cum sa mai faca sa te muncesca de dimineata pana seara si sa te plateasca cat mai putin (vor sa castige numai ei, din ce in ce mai mult). Pai pentru oamenii de rand, pentru muncitori, societatea potrivita nu este oare socialismul, unde toti am fi ca o mare familie, in care am trai demn, fara sclavie, fara umilinte, unde traiul ne-ar fi asigurat, fara riscul unor crize economice cum se intampla acum, riscul de a ramane fara locuri de munca, fara locuinte (acum iti ia banca apartamentul ipotecat, in socialism beneficiezi gratuit de apartament si nu mai este nevoie sa muncesti 30 de ani degeaba pentru o locuinta).

JuVe (17 comentarii)  •  6 decembrie 2008, 16:59

Voi, ziaristii, va asvundeti in spatele cuvintelor puse pe hartie sau pe monitor, iar cand vorbiti fata in fata sau la tv cu acesti „ignoranti” le cautati alibiuri si nu mai aveti aceeasi indignare pe care o aratati in randurile scrise. Voi sunteti cei care ati indreptat, cat de cat, fotbalul romanesc prin eliminarea sau cel putin reducerea numarului de blaturi. Dar daca nu sunteti consecventi si nu ramaneti verticali in opinii si atunci cand vorbiti direct cu acesti patroni si proprietari de cluburi, nu o sa ajungem nicaieri. Nici voi, nici noi, microbistii si nici fotbalul romanesc!!! Ma bucur ca mai sunteti cativa care aveti curaj sa va lauti cu ei de gat!

ovi (4 comentarii)  •  6 decembrie 2008, 18:38

Iancu a venit la Timisoara ca sa-si „repereze onoarea „,sa se spele in multimea de fani banateni de pacatele sale economice (penale chiar),urmarind poate si unele obiective economice gen Solventul Timisoara sau alte interese imobiliare.S-a vazut de la inceput ca nu are nici o legatura cu fotbalul pentru ca a incercat sa faca o ehipa ca in jocurile copilariei din jucatorii care ii veneau in minte si care credea el ca sunt cei mai buni.A transferat Fc National cu tot cu antrenor,le-a impus obiective fanteziste la care fanii au aderat cu entuziasm . Bineinteles ca echipa nu a mers,a mai schimbat cateva echipe si cativa antrenori pana cand prin gratia divina a dat de un baiat serios ,os de mare antrenor,al carui tata a condus Cehia pana in finala CE 96,finala pierduta in fata oprtunismului lui Bierhoff si a imoralei reguli a golului de aur.
Baiatul acesta serios (Dusan Uhrin),a pus ordine in tactica echipei,construind o ehipa, redutabila capabila in sfarsit sa se bata pentru titlul mult asteptat.Cand totul mergea ca pe roate a intervenit decizia FIFA de depunctare datorita problemei palmaresului si culorilor problema tratata cu o usurinta suspecta de Iancu.Chiar si asa echipa a continuat sa mearga in continuare tot mai bine,la finalul turului clasandu-se si fara cele 6 puncte pe locul 3.Uhrin a fost dat afara datorita seriozitatii si profesionalismului de care a dat dovada seriozitate care nu cadreaza cu atmosfera generala din liga1,seriozitate care ar fi putut contamina si pe altii.

daniel/TM (3 comentarii)  •  6 decembrie 2008, 19:04

Citesc postarile si ma bucur sa vad ca sunt multi care au inteles ce fel de antrenor si mai ales ce fel de om este Uhrin. Reactia lui cind a fost intrebat daca a facut vreodata blat,spune totul. Am mai spus-o: Uhrin e expresia Romaniei pe care ne-o doream cand noi naivii am iesit in strada la Revolutie – Iancu este Romania pe care o avem.

cinnick (1 comentarii)  •  6 decembrie 2008, 20:08

Singurul motiv pt care s-a despartit de antrenor este ca pe marele patron il ia cu frig cand se gandeste ce prime trebuie sa dea pt diverse obiective.Lui nu-i trebuie performanta.El vrea o echipa de mica ciupeala si un antrenor care sa raspunada la cererile lui de blaturi la schimb cu dosare.

maxwell (9 comentarii)  •  6 decembrie 2008, 23:43

Am urmarit fiecare minut al CM’78, din Argentina.
Daca Olanda nu a luat atunci, ca si in ’74 de altfel, Cupa Mondiala nu s-a intamplat din vina lui Rensenbrink sau Neskens, ci mai ales pentru faptul ca Olanda nu a avut aparare la nivelul unei campioane mondiale.
Brandts a fost unul dintre acesti aparatori, dar nu cred ca a fost intre primii 4-5 fundasi din istoricul ultimelor 3 decenii si ceva ale nationalei Olandei, nicidecum.
Brandts ca si antrenor?!
Iata o imensa dilema!
Domnule Geambasu, dar sincer va rog, ati auzit pina zilele acestea de antrenorul Brandts?!
Ma indoiesc serios. Nici eu. Si nu numai eu, probabil nici ,,bestia” de Iancu…
Daca acceptati acest argument, atunci randurile d.stra isi pierd ultimul sens si raman doar frustrarile!
Inexplicabile si acelea…
Asta nu inseamna ca antrenorul Brandts nu isi poate crea si un renume ca antrenor, in Romania!
Ca si Uhrin, domnule Geambasu…
Pe banii lui MkP -furati sau nu, spalati sau nu- si prin vointa ,,bestiei” de Iancu, un patron ca oricare altul, desigur!
Ca si patronul d.stra, Domnule Geambasu… In mod sigur!

lasati-ne.ro (5 comentarii)  •  7 decembrie 2008, 11:35

Sunt asa de multi si atat de in fata ,incat cu greu vom reusi sa ii dam jos,oricum impreuna suntem mai puternici.

AMERICANU (2 comentarii)  •  7 decembrie 2008, 12:12

IANCULE, TU DE FAPT CE VREI LA TIMISOARA???????
ESTI PENIBIIIIIIIILLLLLLL
ITI BATI JOC DE UN ORAS INTREG

old boy poli (1 comentarii)  •  7 decembrie 2008, 12:59

pt cinnick: oooo, daaaaaa, parca am fi baut o bere impreuna acum doua zile, se pare ca nu doar eu sufar de „scenarita”…..am curajul sa joc la prima etapa din retur (poli-fc arges) X solist !!!!!
Sunt 100% de acord cu cele spuse de tine !!!!!! Aproape ad literam ce spuneam si eu, la o bere, zilele trecute !!!! Cineva o sa ma condamne ca ne-am vorbit 🙂
Fortza viola !!!!

Cocos (94 comentarii)  •  7 decembrie 2008, 13:17

„Uhrin e expresia Romaniei pe care ne-o doream cand noi naivii am iesit in strada la Revolutie – Iancu este Romania pe care o avem.”

Din pacate acesta este adevarul.

dz (9 comentarii)  •  7 decembrie 2008, 13:59

un articol excelent. pacat doar, ca in romania totul ramane la nivelul vorbelor.

bogdi (1 comentarii)  •  7 decembrie 2008, 14:43

***…fac pariu ca habar nu ai avut cine e ernie brandts pana nu ai dat un search pe net…nu va mai dati toti cu parerea.daca iancu schimba antrenoru si ia campionatu?atunci a avut dreptate?hai sa vedem ce se va intampla

rammstein (3 comentarii)  •  7 decembrie 2008, 14:49

este atat de usor de vorbit din partea suporterilor ,a ziaristilor si a tuturor celor care nu sunt implicati financiar la cluburile de fotbal.intr-o Romanie unde federatia nu sustin cluburile,unde fac jocul unor interese,unde autoritatile locale nu investesc in proprietatile lor cum sunt stadioanele,cum vreti ca patronii cluburilor sa gandeasca din punct de vedere sportiv?intotdeauna vor gandi economic,nu uitati cluburile sunt societati comerciale,e normal si logic ca patronii sa schimbe managerii si antrenorii care nu duc la capat obiective sau in cazul fotbalului prezenta pe teren doar in anumite meciuri.in Romania nu se autofinanteaza cluburile datorita brand-urilor sau din prezenta foarte numeroasa pe stadion.in orice societate comerciala angajatii trebuiesc sa munceasca la maxim pt a le fi onorate contractele,fotbalul numai este sport,este o industrie,si ca toate in Romania,nu poate fi la nivel european

seeth (1 comentarii)  •  7 decembrie 2008, 14:53

cam asa este,nu stim inca nimic,doar speculatii….,care fac mai mult rau decit bine!….,cert este ca majoritatea de aici nu putem gindi ca un patron,pt simplul motiv ca nu avem anvergura si banii lor in conturi.Am gandi altfel atunci,am face tot posibilul sa ne protejam investitiile,in momentul in care nu mai ai incredere intr-un angajat il demiti,este simplu!!!!…..,apropo…dusan are dreptate cind spune ca nu a negociat nimic vis a vis de steaua,a negociat insa pt alta, care de ceva timp a urcat vertiginos in topul ligii si care e de fapt tot un produs al familiei,veti avea surprize in vara…..,asa ca iancu va merge mai departe,cu sau fara ajutorul autoritatilor locale,asa cum a facut si pina acum!!!

andrei (30 comentarii)  •  7 decembrie 2008, 16:15

singura solutie este ca site-urile de sport sa intoarca spatele unor iancu, becali, borcea, acestia sa-si prezinte elucubratiile la Cancan si alte umblatori publice

rssss (1 comentarii)  •  7 decembrie 2008, 18:17

Iancu are figura de artist de cinema. Vezi „RAZBOIUL STELELOR” si vezi cu cine seamana din scena ,cand printesa este legata cu lant de „cineva”

mihai (23 comentarii)  •  7 decembrie 2008, 20:02

Parerea mea, Iancu nu face fata situatiei in care se afla „Poli”, de a avea posibilitatea sa castige campionatul si implicit sa participe in CL, drept urmare il demite pe Uhrin.
Aici ma refer la faptul ca Iancu nu face fata financiar sa du-
ca pe „Poli” in Europa.Va dati seama cat costa acest lucru?
Daca nu, intrebatii pe cei de la Cluj.

rade ciob de oala sparta (1 comentarii)  •  8 decembrie 2008, 0:57

Geambasu l-a pleznit bine pe Iancu, de data asta. Nu i se intampla prea des, insa. El insusi e cam superficial. Exemplu: intr-un material scria, nevricos, vrand sa demonstreze ca suporterii lui Poli sunt „frustrati“, ca Timisoara e „intamplator“ langa frontiera vestica a tarii. Daca se informa nitel, afla ca Timisoara are prima atestare documentara in anul 1266. Ma precis, cu aproape 200 de ani inaintea Bucurestilor. La doua secole dupa pomenirea castrului Tymes (Timisoara), pe locul capitalei de astazi a Romaniei functiona o stana, proprietate a unui anume Bucur. Sunt frustrati timisorenii, deci, in fata „maretiei“
Bucurestilor, oras atat de „strategic“ asezat? Mai cu seama ca secole la rand, capitala timisorenilor a fost Viena? Si, mai important decat toate, nivelul de civilizatie nu a fost nicicand comparabil intre banateni si bucuresteni.

Observatorul (1 comentarii)  •  8 decembrie 2008, 1:45

Nu ştiu din ce cauza dar de cand Poli este undeva acolo sus in clasament si daca ,cumva, isi mai primeste si punctele inapoi-luate absolut nedrept-poate deveni o pretendenta serioasa la titlu vad ca domnii jurnalistii de la Bucuresti au devenit foarte grijulii.
Foarte grijulii in ceea ce priveste conducerea echipei, in ceea ce priveste anumite transferuri, etc…
Domnilor din mass-media româneasca. Am sa va dau o veste care va va intrista teribil. In cativa ani marile echipe din Bucuresti(puneti d-stra ghilimelele) vor avea mari probleme sa urce pe podiumul Ligi I.
Probabil ca atunci veti invata si d-stra ca Romania,in general, inseamna mult mai mult decat Bucuresti.
Daca acest campionat se va juca cinstit fiti convinsi ca echipa finantata de cel pe care-l balacariti ori de cate ori aveti ocazia va ocupa in final, unul din primele doua locuri.
In legatura cu personajul care a devenit pricina de indignare pentru cel care le stie pe toate, raspundeti-mi domnule cu argumente concrete:
De ce ar fi obligat un finantator de club de oriunde sa cunoasca toti fotbalistii de valori medii si mici.
Nu cumva asta intra in atributiile altor persoane,profesioniste in domeniu?
D-le Giambasu, chiar nu mai aveti subiecte? Daca nu este grav.Va trebui sa va schimbati meseria.
Apropos, credeti ca finantatorul de la Chelsea a auzit de prietenul Ernie.
Ar fi interesant sa-l intrebati si apoi sa-l scuturati si pe el un pic.
Pai, se poate sa nu auda el de Marele Ernie.

ULTRA POLITM (1 comentarii)  •  8 decembrie 2008, 4:04

NE-AM SATURAT CU TOTII DE ACEST PERSONAJ !!! I-AR FI STAT BINE SA FI JUCAT IN FILME DE GROAZA !!! REGIZORII DE SUCCES AR TREBUI SA ORGANIZEZE UN CASTING SI SA-L INVITE PE „D-NUL” IANCU !!! SUNT SATUL DE UMILINTELE PE CARE NE-A FACUT SA LE SUPORTAM !!! MECIURI SUSPECTE, DECIZII AIUREA SI NEJUSTIFICATE REFERITOARE LA VANZAREA DE JUCATORI, MISELESTE UNEORI, SI DEMITEREA LUI UHRIN… DE CE? CHIAR NU MERITAM O EXPLICATIE DESI EA VA FI SUPERFICIALA SI FARA NICI O BAZA !!! STIM DE PE ACUMA,EU UNUL NICI NU AM NEVOIE DE O EXPLICATIE PT MINE E TOTUL FOARTE CLAR !!! ACEST PERSONAJ TREBUIE SA PLECE DACA CATUSI DE PUTIN NE RESPECTA SI SA ISI VADA DE DRUMUL LUI !!! EL NU ARE PIC DE GREUTATE IN CEEA CE SPUNE ,CE SA MAI ZIC DE FAPTE..TOTUL E DE SUPRAFATA !!! VB MULT SI FACE PUTIN ,IN SCHIMB NE FACE MULT RAU ,NOUA SUPORTERILOR CARE VENIM LA STADION !!! AM SUPORTAT UMILINTE LA NOI ACASA CU STADIONUL PLIN …ECHIPA OSCILEAZA… CIUDAT !? EXACT IN MECIURILE CHEIE !!!??? FORZA POLI TM !!!

Cristi (34 comentarii)  •  8 decembrie 2008, 13:54

Cristi, nici macar nu am avut rabdare sa termin de citit editorialul tau, din 2 motive: 1 pentru ca indivizi precum Marian Iancu, Gigi si Turcu sunt fix inventia voastra, cu tehnici jurnalistice elevate de genul „X a zis ca sunteti un bou, dvs. ce parere aveti?”; 2 daca nu ar fi fost reproduse toate declaratiile lor suburbane, acesti oameni nu ar fi existat. Cred ca 90% din oameni daca trec pe linga un accident intorc capul sa vada ce s-a intimplat, dar sunt convins ca nu pleaca de acasa cu dorinta de a vedea un accident!

termopile (26 comentarii)  •  8 decembrie 2008, 14:40

Hai ca si tu te dai mare doar pe blog….,cind sunteti fata-n
fata pe la emisiuni TV cu alde’ Iancu si Becaliotii, nu stiti care sa le zimbiti mai condescendent si sa le cintati in struna !

Pai daca-i asa cum zici tu, de ce mai scrieti zilnic doar despre acestia ?

Victoriile fetelor la CE de handbal trec cam nebagate-n seama. Mai important este ce face Becali cu generalii aia , care , fie vorba intre noi,cred ca-s aceeasi care au cam tras la Revolutie prin Timisoara…

Mike (1 comentarii)  •  12 decembrie 2008, 13:57

retata specifica romaneasca: lene, mai mult de 5-6km nu se poate alega, daca nu ajung la spital; nici o dorinta , nici o motivatie…asa ca castigam pierdem banu curge

Popescu Victor (1 comentarii)  •  1 ianuarie 2009, 0:48

Imi plange sufletul dupa DUSAN. Daca nu era conducerea gruparii de la Poli ,incompententa ,Timisoara era pe locul 2
Ce a facut Mircea Sandu cu Poli, nu este intamplatoare.Au mai facut cu Sportul lui Petrescu.De ce cand deschid televizorul aud numai de Steaua, Dinamo si Rapid ????Se face o pblicitate mascata al acestor echipe nemeritata.Inclusiv la GSP stemele echipelor nu sunt puse in ordinea clasamentului .De ce ?

Livrari la domiciliu (27 comentarii)  •  28 ianuarie 2009, 14:58

Becali n-a auzit nici macar de Covaci al nostru!

Comentează