Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Nota 3 spre 4

Mai mulţi bloggeri mi-au reproşat tonul articolului despre meciul Stelei la Munchen. Aplaudam discret acolo faptul că băieţii lui Dorinel nu au pîrjolit ogorul de pe Allianz Arena. Prea blînd au zis ei şi înclin să cred că aveau dreptate. […]

miercuri, 26 noiembrie 2008, 8:05

Mai mulţi bloggeri mi-au reproşat tonul articolului despre meciul Stelei la Munchen. Aplaudam discret acolo faptul că băieţii lui Dorinel nu au pîrjolit ogorul de pe Allianz Arena. Prea blînd au zis ei şi înclin să cred că aveau dreptate. Oamenii voiau sînge şi eu le-am oferit sirop de dude. Mă gîndisem că oricum toată lumea va sări cu picioarele pe Zapata şi compania, aşa că n-ar fi stricat o privire detaşată şi nonapocaliptică. Dar cum lucrurile acestea se vînd prost mai ales în vremuri de criză – de lichidităţi, de idei, de bun simţ- voi încerca o abordare diferită. Pe gustul publicului ţintă.

Vreţi să dăm cu barda? Sau cu securea? OK. Textul e uşor de compus. O echipă expirată, speriată, micuţă şi anonimă. O trupă obosită înainte să efectueze lucru mecanic. Un proiect bolnav dintr-un fotbal muribund, dar împopoţonat ca o cocotă. Cu un patron care va afla în trei zile cît de mult îl iubeşte poporul căruia i-a împărţit pomeni. Cu un antrenor depăşit de situaţie, care ghiceşte ocazii de gol steliste şi la degajările lui Ghionea. Valoarea lotului e dată de numărul de pase succesive reuşite pe stadionul lui Bayern. Nu mai mult de 4, de regulă 3. Deci nota 3 spre 4.

L-am auzit pe unul dintre comentatorii partidei spunînd că silueta lui Bogdan Stancu seamănă izbitor cu a lui Adrian Ilie. O, Doamne, de ce doar atît, de ce doar silueta? De ce siluim fotbalul, acel fotbal pe care îl juca nu acum un secol Adrian Ilie, care spune acum că echipa nu are valoare? Şi are dreptate, şi a contribuit şi el la această farsă, consimţind ca în Ghencea să ajungă fotbalişti de mîna a doua, a treia şi a patra. A tăcut atunci cînd patronul elucubra şi atunci cînd îşi închipuia că Liga Campionilor e o agapă machedonească.

Ne simţim mai bine acum după, ce am băut o cupă cu venin? Bănuiesc că nu, dar putem reveni împăcaţi la oile noastre. Şi la căţeii petrecăreţi. E frig, plouă şi, din fericire, se termină turul campionatului. Din păcate, vin alegerile!

Comentarii (38)Adaugă comentariu

pleaupleau (1 comentarii)  •  26 noiembrie 2008, 20:36

bravo cristi.

Catalin (5 comentarii)  •  26 noiembrie 2008, 20:39

Pai d-le Geambasu de n-ati combatut elucubratiile de la inceput:”facem 12 puncte,batem la Florenta,cu Lyon luam 6 puncte,spargem ghinionul cu Bayern,etc”(cam asta a fost ordinea)?De ce n-ati spus raspicat de la tragerea la sorti ca Steaua nu are NICIO sansa de calificare mai departe(in UCL sau UEFA)?De ce nu recunoasteti ca Steaua a devenit o afacere a familiei Becali(asa cum spune Rachita azi)?Steaua s-a facut de ras aseara,acesta-i adevarul gol golut!Si nu reprezinta un fotbal mic,Steaua nu-i BATE sau Anorthosis care nu se vor mai califica in UCL in veci(ati mai auzit de Artmedia Bratislava?).

bogdan (2 comentarii)  •  26 noiembrie 2008, 20:40

bunicel articol… macar e obiectiv…
traim intr-o cocina!!! toti! si stelisti si dinamovisti, cfristi, rapidisti, polisti… toti!
…si primim ceea ce meritam… asa suporteri, asa echipe… asa conducatori, asa popor…

Nichi (8 comentarii)  •  26 noiembrie 2008, 20:42

Cred ca mai bine 3 sau 4 e nota pentru articolul tau.Trebuia neaparat sa raspunzi provocarilor.N-ai alta treaba de facut?
Poate ai vrut sa fii mai mult ironic cu cei ce ti-au adus acele reprosuri insa din punctul meu de vedere ai dat dovada de lipsa de maturitate.Pacat!Mi-au placut ultimele doua articole ale tale,acesta insa m-a dezamagit.

nairamrodut (37 comentarii)  •  26 noiembrie 2008, 20:46

hai recunoaste,sa scrii editorialul asta ti-a placut mai mult decat ti-a placut sa-l scrii pe cel de ieri ! desi cred ca cel de ieri a fost mult mai bun,a parut o insula de bun simt intr-un ocean de grobinianism ,al unor indivizi ce abia asteptau esecul (previzibil) pt a spune:”tz-tz-tz…v-am spus eu !”

Nichi (8 comentarii)  •  26 noiembrie 2008, 20:47

Daca tot te-ai pus acum pe scris editoriale de ce nu scrii unul si despre Cfr Cluj,o parere despre meciul de diseara,un articol incurajator?…se plang clujenii ca vorbiti prea mult despre Steaua…de data asta chiar au dreptate.

fotbaliatorul (1 comentarii)  •  26 noiembrie 2008, 20:48

Si totusi,m-am lovit cu capul de tavan cand STEAUA era ECHIPA,acum diferenta de valoare (si nu neaparat scorul)a fost foarte mare .Fotbalul este un sport iar rezultatele nu pot fi decat pozitive sau negative.Jucatorii castiga sau pierd,la fel si noi spectatorii.De ce trebuie sa indulcim tonul,sa vedem gri,sa fim diplomati,etc Credeti ca nemtii accepta compromisuri?

ics (13 comentarii)  •  26 noiembrie 2008, 20:51

asa, nene!

argh-argh (6 comentarii)  •  26 noiembrie 2008, 20:53

e adevarat,silueta lui stancu semana cu cea a lui adrian ilie,asa cum silueta lui ilie semana cu a lui mm stoica…dar doar semana !

explorish (62 comentarii)  •  26 noiembrie 2008, 20:57

mie mi-au placut si-ala (il prefer), dar si asta. snteti in verva 😉

Costel (8 comentarii)  •  26 noiembrie 2008, 20:57

Unii, f. putini, isi exprima sentimentele in scris. Altii prin distractia pe o manea. Dar imboldul este acelasi. Pt. mine si efectul este cam la fel! Si de aceea iti multumesc. Bafta si inspiratie in continuare.

Nea Caisa (1 comentarii)  •  26 noiembrie 2008, 21:04

Pina la urma problema nu ar fi ca Steaua a luat-o cu 3-0 cu Bayern, au patit-o si altii mai mari, cit aspectul de neputinta al echipei si senzatia ca acestei formatii nici un antrenor nu-i mai poate face nimic. Iar treaba cea mai urita dintre toate este aceea ca Gigi Becali, prin sistemul sau de a imprumuta clubul, a facut Steaua de necumparat. Fiindca acest sistem de imprumuturi, foarte practicat de patroni, a devenit o pacoste a fotbalului, deoarece valoarea de piata a unui club nu mai foloseste la nimic. Este ca si cum ai cumpara o masina de la un alt proprietar, dar la care nu ai plati valoarea de piata ci toate reviziile si schimburile de ulei de cind a aparut masina pe lume precum si toate reparatiile. Cine vrea sa cumpere Steaua de la Becali, ar trebui sa plateasca nu vreo 10-15 milioane de euro, cit valoraza onest un club care nu rupe gura tirgului, ci si sucurile baute de jucatori pe cind era Olaroiu antrenor, achizitiile nefericite, banii de plata urcind ametitor. De asta si sta Becali mindru: la cum a facut el sistemul, nimeni nu-i va plati ceva pentru Steaua. Si pina la urma, parca nici nu mai este important un palmares care devine pe an ce trece unul antic: daca se gaseste cineva sa faca un club onest de fotbal in Ghencea, cu alte culori si fara palmares, dar cu un joc bun si fara o mie de fite, va spun eu ca nu se mai duce nici un spectator sa se holbeze la pajistea lui Becali.

gil (17 comentarii)  •  26 noiembrie 2008, 22:02

deci se poate scrie realitatea,chiar daca ea e cruda,actualul club steaua sectia fotbal nota 3-4 cu indulgenta,liga lu mitica acelasi calificativ,poate asi dau seama toti cei implicati an fotbal (acum an al 12 ceas) ca trebuie o schimbare si ea trebuie anceputa de la varf

Adrian (24 comentarii)  •  26 noiembrie 2008, 22:13

Aseara am asistat la o continuare a filmului Tacerea Mieilor….MACELUL OILOR….cu Ribery in rolul lui Hannibal Lecter şi Mirel in rolul lui Clarice…

Adrian (1 comentarii)  •  26 noiembrie 2008, 22:21

Adevarul e ca nu ii putem reprosa nimic Stelei. Atata poate. Avem jucatori care nu reusesc sa faca chestii elementare : sa faca un stop ca lumea, nu pot sa dea o pasa bine.
Astia sunt jucatorii pe care ii avem.
Ce vreti de la ei ? Atata pot.
Le-am reprosat atatea ori ca nu au atitudine, ca se comporta ca niste invinsi. De fapt asta e realitatea : sunt mult sub nivelul celor cu care joaca si asta se vede de la o posta.
De altfel in meciul de ieri Steaua a jucat cu curaj. Doar ca atata a putut. Si asta e problema echipelor romanesti in general. Au jucatori de mana a doua. Pot avea sansa sa castige 1-2 meciuri, dar nu pot juca bine constant. Veti vedea ca nici CFR-ul nu va avea succes cu AS Roma din acelasi motiv. E o echipa care a prins cateva zile bune, dar nu poate juca bine constant.
Cred ca ajungem la probleme care tin de bani, management….etc. Deci nu mai loviti in jucatori si antrenor; loviti in cei din conducere.

Ple.shit.iza 55 (38 comentarii)  •  26 noiembrie 2008, 22:27

Am pierdut contactul cu marele fotbal; era cit pe ce sa-l prindem, dar ne intoarcem in mocirla din care ne-a scos Zenga.

mike (2 comentarii)  •  26 noiembrie 2008, 22:29

Viol, e cel mai potrivit cuvant pentru ce a fost aseara…
Steaua a fost ca o fufa care ar fi vrut sa se impotrivesca ar fi vrut sa se zbata dara vlajganu neamt a fost mult mai puternic sh-a penetrat-o cum a vrut si in ce gauri a poftit.
suntem varza la valoarea fotbalstica in tara asta ?
Da, suntem praf comparativ cu ce e afara.
dar asta tot nu scuza atitudinea de tarfa ferfelita care apoi se refugiaza in baie si-si linge ranile sub dus.
iar apoi mai are si nesimtirea sa zica ca poate ca i-ar fi placut. adica mai concret cum a zis argaseala ca poate scotea un 0-0…..

Brady (23 comentarii)  •  26 noiembrie 2008, 22:40

3 spre 4 steaua si 10 spre 11 bayern :). Cam asa sunt notele care le-ar merita cele 2 echipe :). @ Nichi, aici sunt de acord ca prea mult se vorbeste de steaua si prea putin de Cfr care totusi are 4 puncte si inca spera, chiar la primavara europeana!
Bafta CFR si felicitari Cristi pentru nominalizarea la editorialistul anului. Pentru mine tu esti acela 🙂

ovip. (8 comentarii)  •  26 noiembrie 2008, 23:48

al 13 lea meci al stelei fara vicorie din care 8 sau 9 in campionat. o contabilitate sinistra care dezvaluie un adevar placut. era tragic si cumplit de umilitor ca panzerul german sa fi pulverizat o echipa care sa marsaluiasca prin liga I. asa, ne ramane o consolare trista, cum ca prin cresterea valorica, liga I nu mai reprezinta debuseul de refulare al tuturor umilintelor de provenieneta europeana.

neamtzu (9 comentarii)  •  27 noiembrie 2008, 0:46

Deci, cum spuneam ieri…….scuze Geambasu, m-am inselat……CFR nu numai ca nu mai depinde numai de ea, dar e in afara Europei………..

„Chiar si o echipa ca Zenit, cu banii si toate investitiile de acolo, cu jucatori si antrenori de alt nivel, nu a putut sa depaseasca Real si Juve….
asa ca, sa ne multumim ca suntem al-3lea an consecutiv in Champions League si sa speram ca vom fi si la anul…
Si inca ceva, depindem numai de noi sa ne calificam in UEFA…..ceea ce nu cred ca va fi cazul CFRului inaintea ultimului meci…
Desigur, e nevoie de jucatori de alt nivel, mai mult profesionalism in club…..si poate vor veni si succesele”

neamtzu (9 comentarii)  •  27 noiembrie 2008, 0:51

Si vad ca toti analistii vorbesc de impresia frumoasa a CFRului…sa ne aducem aminte, acum trei ani cind steaua a (re)debutat in CL, a facut 5 puncte si a mers in UEFA….pe cind CFR va ramine probabil cu 4 si in afara Europei…asta e clar…
Asadar, cum ar zice Vochin, statistica nu minte…..scrie si despre asta geambasule…….
Nu-i mai tot cintati prohodul Stelei….ca atit stiti……Steaua in sus, in jos…ca DOAR ei aduc audienta , tiraj si interes in Romania…asa sa incepeti toate articolele……

envi (2 comentarii)  •  27 noiembrie 2008, 0:52

parerea mea e ca nu se poate scrie absolut nimic despre meci. e foarte scurt: steaua INCA trebuie sa fie multumita ca se prezinta an de an in liga. problema este ca, fata de lyon de exemplu, noi nu stim sa profitam de ceea ce inseamna asta. notorietate, sanse poate cu care altadata nu ne mai intalnim si bani care se pot investi cu cap pentru a progresa. ar trebui sa ajungem la nivelul in care sa iesim an de an in uefa iar apoi, cu rabdare, sa tragem usor usor la locul 2. in fine, mai bine scriai de porcaria din tribune. eu cel putin am facut-o…

calin (24 comentarii)  •  27 noiembrie 2008, 1:36

Steaua ar fi avut o sansa imensa sa devina echipa mare, si anume cuplul Dan Petrescu – MM Stoica. Doamne ajuta ca nu intelege becali chestia asta, si sper sa nu o inteleaga niciodata.

simulator (2 comentarii)  •  27 noiembrie 2008, 1:42

felicitari pt articol si ca asculti si parerea cititorilor tai si te conformezi cerintelor.
am vazut acum si meciul ceferistilor.nu au mai avut sclipirea care au aratato in tur.era si greu.vorba aia: joci cat te lasa adversarul.noi spre deosebire de ceilalti ii lasam sa joace.steaua aseara n-a aratat nimic.semedo din pantera agresiva ce era la cfr a ajuns un jucator sters in ultimul hal.asa cum au patit si altii dupa ce au ajuns acolo*vezi ex badoi,putin plesan si probabil mai sunt si altii dar nu-mi vin in minte.la cfr cum zicea si comentatorul mai trebuiesc cateva transferuri.panin azi a fost slab,sousa e bun dar nu de CL,stancioiu cred ca s-au convins in sfarsit ca nu le da siguranta fundasilor,perreira in schimb e pe departe cel mai bun fundas stanga din campionatul asta.pacat pt cfr ca nu a ajuns macar in uefa dar asta e.

motanu spania (8 comentarii)  •  27 noiembrie 2008, 3:50

NEAMTZULE ESTI STELIST .FOARTE BINE.ARTICOLU CRISTIANE EXTRAORDINAR DE BUN.NEAMTZULE STEAUA DEBINDE DE EA DATORITA JOCULUI REZULTATELOR NU DATORITA LOR.CRED CA INTELEGI CE VREAU SA ZIC.AI DREPTATE CU ZENITUL.MAI AI DREPTATE CA IN STEAUA DA TOATA LUMEA FIIND SUBIECT DE PRESA BUN.STEAUA AVIND CRED CEI MAI MULTI SUPORTERI.DAR SA STII DE LA MINE CA CLASARILE DIN ULTIMI TREI ANI AI STELEI SUNT ALE CIOBANULUI NU A JUCATORILOR SI DACA VREI INTRAM IN AMANUNTE.MERITUL INCONTESTABIL AL STELEI ESTE STATUTUL DE CAP DE SERIE.PE CARE TREBUIE SA IL RECUNOASCA TOATA LUMEA.ACUM ESTE BINE SA PARTICIPI LA INTRECEREA ELITELOR DAR IN TIMP CRED EU CA AR TREBUI SA VREI MAI MULT DE LA …VIATA ALTFEL TE PLAFONEZI.TE COMPLACI IN SITUATIE SI RAMAI ASA.ACUM NIMIC NU SE POATE OBTINE FARA O ADMINISTRARE COERENTA SI UN PLAN BINE PUS LA PUNCT.ACUM STEAUA NU TREBUIE PUSA LA ZID PENTRU SEZONUL ACESTA PE CARE IL POATE SALVA IN ULTIMELE DOUA MECIURI.EU PRINCIPALU VINOVAT IL VAD PE CIOBANAS.EL A ADUS ECHIPA IN STADIUL ACESTA IAR CEL MAI MULT MA ENERVEAZA CUM TRATEAZA OAMENI IN GENERAL.SUCCES STELEI CU FIORENTINA.PENTRU CA INAINTE DE TOATE SUNT ROMAN.

LUPU (11 comentarii)  •  27 noiembrie 2008, 10:52

bai motane spanihotz, zau ca nu te in-teleg! stau cu dictionaru-n fata si cand te-oi intelege, te anunt! si io care credeam, ca esti romanca!?

Blindatul (3 comentarii)  •  27 noiembrie 2008, 11:04

Cele spuse in articol sunt cele adevarate.Diagnosticul este bun pentru orice echipa din liga dragomiriana.Suntem o instalatie de consum pe datorie (pe caiet ).Nu avem valori dar nici capacitatea de a le genera.Importam panglicari pentru ca altii nu vin si nu din cauza salariului ci din cauza sistemului de „descurcat”.Fiind o afacere care evolueaza pe o piata mai mult sau mai putin reglementata sufera de lipsa de management.Nu stiu care-i faza cu imobiliarele ceferiste sau iancomititelisto ( iertare pentru „investitorii” nepomeniti )dar cu certitudine in Pipera e jele mare.Nu diferenta dintre BMW si Logan ci diferenta dintre doua culturi, una pastorala de smen si alta creatie de bunuri si valori care uneori pot fi indreptate sau deschise cu ranga in direct.Mai avem si noi platitorii o mare cultura de cartier:greseste Stancioiu si il ajuti cazut fiind dandu-i jos dantura precum garantul rectorilor din Ferentari.Dar mai da-i incolo cu Ferrari ,Daimler sau alte asemenea ca tot*** ingrasa pamantul pe care-l avem si acum valoreaza nimic.

neamtzu (9 comentarii)  •  27 noiembrie 2008, 12:29

@motanuspania

Ai dreptate, sunt stelist, dar incerc sa privesc situatia realist….
Spre exemplu, crezi ca dc Steaua bate pe Urziceni, va fi vreun Ziarist care dupa va spune ca Steaua e neinvinsa de 6 etape, sau ca Dorinel Munteanu e invincibil cu Steaua in campionat???!!! Ma indoiesc……..
Cit priveste CL, cum am spus tre sa ne uitam la altii, care cu bani si management tot nu reusesc…….in afara de Zenit, vezi Sahtior (cu zeci de milioane de investitii, cu jucatori pe care s-a platit peste 10 mil euro, nu 3-4 cum ii cerem noi ciobanasului acum sa dea pe un jucator, cu Mircea Lucescu pe banca etc) sau Fenerbahce…(antrenor, jucatori de zeci de milioane)….
La Steaua trebuie schimbat ceva iar apoi continuitate…din punctul asta de vedere ar fi bun Dan Petrescu…sa o ia de la 0

Piciu (12 comentarii)  •  27 noiembrie 2008, 13:56

Excelent comentariul .
Nota 10 cu felicitari .

Nu am ce sa mai comentez , ai spus tot ce era de spus .

valize cu brichete (357 comentarii)  •  27 noiembrie 2008, 14:10

Piciu on 27.11.08 at 1:56 pm

imi permiti sa te completez?:)
cred ca deja scrie mai bine decat c. tolontan.

omul chiar stie despre ce vorbeste si are talent la scris!

asteri (1 comentarii)  •  27 noiembrie 2008, 14:40

vorbiti ma fratilor de echipele cu care tineti.va sta chiar atat de mult steaua in gat?e o echipa ca oricare alta.joaca cat poate si nu vad care e problema voastra.nu v-a cerut nimeni parerea.***

mitica de la puscarie (9 comentarii)  •  27 noiembrie 2008, 14:47

as fi vrut aceeasi ferventa din partea presei si cand dinamo a fost umilita de locul 12 din olanda…

Michel (72 comentarii)  •  27 noiembrie 2008, 14:56

asta e,daca aduceti antrenor din div B…..

dz (9 comentarii)  •  27 noiembrie 2008, 15:12

eu nush ce e iar excelent la articolul asta? mi se pare din nou un articol total PENIBIL…ces cu ironiile astea?? nu inteleg…nu zice nimeni sa tai cu barda sa folosesti firize electrice sau alte kestii de genu…doar sa spui ADEVARUL! atat! ca astai jobul tau! si steaua alaltaieri a fost PRAF! si numa un roman bolnav de patriotism ar mai fi putut gasi ceva pozitiv in excrementul ala de meci! ai vazut ieri clujul??? a pierdut cu 1-3, dar au jucat FOARTE FRUMOS si CURAJOS…nu ma intereseaza scoru, cat atitudinea si dorinta si curajul si CARACTERUL. ca nu cred ca aia de la farmagusta sau panatinaikos sau alte ekipe din est sunt cu atat de mult mai bune…dar au un caracter, care romanii nostrii lau pierdut de secole… si asta demonstrezi si tu prin articolele astea…

1one (29 comentarii)  •  27 noiembrie 2008, 15:41

„Cu un antrenor depăşit de situaţie, care ghiceşte ocazii de gol steliste şi la degajările lui Ghionea” . Asta e cea mai tare fraza pe care am citit-o vreodata pe vreun blog. imi aduc aminte cum dupa fiecare meci dorinel iese si spune : am avut ghinion, s-a jucat la o singura poarta,sau baliverne de-ale vesnicului fin fotbalist-inventat radoi: s-a vazut echipa de CL. ei na coane radoi, unde e frate echipa care joaca pe ghencea acasa si e de nivelul CL. cand o sa gasesti sa ma cauti. probabil o vei gasi cand vei ajunge la Inter, mai exact niciodata. Nu mai comentati voi atat ca cfr a facut a ramas afara si cu 4 pct,e eronat. cfr a luat 3-1 aseara da a aratat mai mult tupeu si mai mult football decat ati facut-o voi in 3 sezoane de participari. ce sa mai umblam cu becalisme singura schema de baza tactica a stelei e pasa inapoi si ingramadeala in careu ca sa nu „give me 5”

duverhel (1 comentarii)  •  27 noiembrie 2008, 16:21

Adica , tu cu cine tzii ? La alegeri, nu la fotbal.

Livrari la domiciliu (27 comentarii)  •  28 ianuarie 2009, 14:55

se plang clujenii ca vorbiti prea mult despre Steaua…de data asta chiar au dreptate.

reparatii imprimante (3 comentarii)  •  1 februarie 2009, 21:54

mai vorbiti si despre cei mici

Comentează