Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Tenişi de Drăgăşani în Ghete de Aur

O scurtă istorie a brandurilor care au făcut epocă în sportul Epocii de Aur

O iniţiativă originală şi curajoasă. Doi tineri cineaşti realizează un documentar despre mărcile consacrate ale comunismului. Pe limba noastră anglofilită, marile branduri ale Epocii de […]

joi, 13 noiembrie 2008, 3:29

O scurtă istorie a brandurilor care au făcut epocă în sportul Epocii de Aur

O iniţiativă originală şi curajoasă. Doi tineri cineaşti realizează un documentar despre mărcile consacrate ale comunismului. Pe limba noastră anglofilită, marile branduri ale Epocii de Aur vor învia preţ de un scurt-metraj. Evenimentul zilei prezintă într-un amplu articol intenţiile Anei Vlad şi ale lui Adrian Voicu, oameni care în decembrie ’89 aveau nu mai mult de 10 anişori şi pe care sărăcia lustruită a acelor ani putea să-i lase indiferenţi. Spre lauda lor, nu s-a întîmplat aşa. Uneori, conştiinţa artistică îşi sincronizează paşii cu sentimentul apartenenţei la cetate.

Ideile bune nu presupun bugete uriaşe
Mărci precum tenişii de Drăgăşani, saltelele Relaxa de la Mizil, motoretele Mobra, bicicletele Pegas ori becurile de Fieni vor fi vedetele peliculei care ar urma să fie pregătită de vizionare undeva în primăvara anului viitor. Ca de obicei, ideile bune nu costă enorm. Contra sumei de 80.000 de euro din partea Centrului Naţional al Cinematografiei, tinerii vor afla, iar vîrstnicii vor rememora o parte din deliciile unor vremuri cînd a te îmbrăca de firmă însemna să pui mîna pe o pereche de bascheţi chinezeşti şi pe o cămaşă Braiconf.

Etalarea muşchilor în cadru instituţionalizat
Sportul ar fi putut contribui la imaginea „brandingului” românesc avant la lettre. Pentru că pe vremea lui Ceauşescu şi înainte, a lui Gheorghiu Dej, sportul producea nu doar campioni, ci şi mărci proprii. La început au fost Spartachiadele şi Dinamoviadele, competiţii destinate sportivilor legitimaţi la cluburile Armatei şi Ministerului de Interne. Cei de la Steaua şi de la Dinamo îşi încercau forţele laolaltă cu colegii din celelalte cazărmi ale lagărului socialist. Nu performanţa conta acolo, ci cadenţa adrenalinei, etalarea muşchilor în cadru instituţionalizat. Omul nou muncea cu spor şi practica sportul pentru a nu cădea pradă ocupaţiilor decadent capitaliste.

Mult mai tîrziu, dar în acelaşi scop, al modelării cetăţeanului apt a intra în comunism, a apărut Daciada, idee a politrucilor ceauşişti. Copii, tineri, oameni în puterea vîrstei şi bătrîni erau îndemnaţi, iar dacă nu pricepeau erau duşi cu întreprinderea să participe la crosuri şi competiţii organizate sub tutela CNEFS (Consiliul Naţional pentru Educaţie Fizică şi Sport). Sportul de mase, men sana in corpore sano, primii la sport, primii la învăţătură, etc, etc. Existau concursuri de marş destinate factorilor poştali, Campionatul Naţional Sătesc de Trîntă, Cupa României la Oină cîştigată invariabil de CPB, altfel spus Combinatul Poligrafic Bucureşti – Casa Scînteii, Cupa Voinţa la popice, Turneul Prietenia la fotbal pentru echipe de juniori din Coreea de Nord a lui Kim Ir Sen pînă în Bulgaria lui Todor Jivkov şi din Mongolia lui Jumjanghin Ţedenbal pînă în Ungaria lui Janos Kadar.

Depăşirea planului la goluri
Există o contribuţie originală şi exclusiv românească în această poveste despre mărcile sportului din Epoca de Aur. Este vorba desigur despre Gheata de Aur, trofeu acordat de publicaţia France Football şi firma Adidas. Atunci cînd activiştii din fotbalul nostru s-au prins că important e numărul golurilor, şi nu calitatea acestora, Ghetele de Aur au fost confiscate şi manufacturate în Divizia A, alt brand de neuitat al acelor ani. Golgeteri autentici ca Dudu Georgescu sau Cămătaru s-au transformat cu ajutorul coechipierilor şi al adversarilor în fabrici care depăşeau planul la exportul de goluri. Dudu Georgescu a cîştigat de două ori, Cămătaru şi Mateuţ cîte o dată. Coraş a luat o Gheată de Argint, Piţurcă una de bronz. Un triumf generalizat, ca o tumoare malignă, care a dus la discreditarea competiţiei şi suspendarea temporară a acesteia, apoi reluarea ei pe baza unor coeficienţi de dificultate ai campionatelor din care provin marcatori.

Povestea continuă în zilele noastre. Trabucurile lui Borcea, sprîncenele lui Neţoiu, palatul lui Gigi, ţepele lui Copos, my friend Mario, mon ami Michel. Alte branduri, în altă traistă. Capitalistă.

Comentarii (38)Adaugă comentariu

andrei (1 comentarii)  •  13 noiembrie 2008, 15:43

Frumos. Dati articolul asta si lui Buzarin, poate invata si el cum se scrie un articol.

ND (1 comentarii)  •  13 noiembrie 2008, 15:54

Dle (sa nu-ti zic altfel, ca te superi), erau forme organizate de intreceri sportive si petrecerea timpului liber, era ceva, nu ? Ce era rau in faptul ca se incuraja sportul de masa si mai rezultau si sportivi ? Se pare insa ca e cam greu sa intelegi matale cum sta treaba cand esti orientat intr-o directie…

Dragos FRD (55 comentarii)  •  13 noiembrie 2008, 15:55

@ Cristi, excelent articol! 🙂 Am râs cu lacrimi! Totusi, nu prea cred ca Ghetele lui Dudu pot fi negate. Planeaza suspiciuni asupra celei luate de Camataru si, probabil, si asupra celei luate de Mateut. In plus, suspendarea Ghetei n-a fost cauzata numai de noi, s-au prins si altii cum sta treaba: turci, ciprioti, capitalisti puri adica. Au profitat de regulamentul mult prea larg. Acuma e mult mai bine intocmit.

Iar la branduri…sa nu uitam „donatiile” lui Becali, in loc de salarii.

anticircotas (1 comentarii)  •  13 noiembrie 2008, 16:13

Pfff! Ce varza insipida ai produs azi, monser…

LUPU (11 comentarii)  •  13 noiembrie 2008, 16:13

dar lui camagaru, i s-a luat gheata, parca! toni polster, austriacul a obtinut-o!

Marcu (1 comentarii)  •  13 noiembrie 2008, 16:25

Scrie bai baiatule ca acele „Ghete de aur” erau de fapt niste „sosoni” (cum ii strigam noi din tribuna) urat mirositori, creatia Lucescului . Spune cum sala de la Monte Carlo a ramas perplexa cand a aparut un maruntel de 1,60 pe post de cel mai prolific marcator european ****

Dragos FRD (55 comentarii)  •  13 noiembrie 2008, 16:40

Mda. Trebuie sa fiu de acord cu Andrei, n-am incotro… :-))

Pe undeva are dreptate si ND. Din câte stiu eu, mai toti antrenorii de la juniori si copii, indiferent de sport (cu exceptia fotbalului, probabil), se plâng de faptul ca, pur si simplu, copiii nu mai vin sa faca sport. Parerea mea este ca nu ne indreptam (din acest punct de vedere) intr-o directie buna.

tico (7 comentarii)  •  13 noiembrie 2008, 16:44

maestre, negi degeaba ceva… pariez ca si tu ai fost la vreun concurs din cadrul Daciadei si poate ca ti-e ciuda ca n-ai castigat nimic… apoi, prefer sa-mi alerge copilul in cadru organizat, decat sa bage un counter strike si sa faca 100 de kile la 15 ani; uita-te, mestere, la ce copilasi dotati avem… cu kilograme… nu era nimic rau in faptul ca se organizat toate intrecerile alea; mult mai rau e acum cand nu se mai organizeaza nimic si cand pruncutzii nostri devin obezi inainte de sti sa citeasca
si inca ceva: Jumjaaghiin Tedenbal – corect

ovidiu (1 comentarii)  •  13 noiembrie 2008, 17:35

mai sus cineva a scris ca ati produs „o varza insipida”. poate asa este, dar cind veti inceta sa mai scrieti „va fi vizionat UNDEVA in primavara anului viitor? se spune CINDVA in primavara anului viitor, Dle Incult !!!

groparu (10 comentarii)  •  13 noiembrie 2008, 18:01

Dle analist sportiv.Analiza ta e impertinenta si grosolana pentru ca loveste in miscarea sportiva.Chiar daca a fost pe timpul comunistilor.Aia macar au avut grije sa faca baze sportive ,nu sa le distruga cum se intimpla in prezent.Iar ideea de a face sport oricum nu le-a apartinut lor.Pe de alta parte vorbesti de branduri si delicii gen tenisi de Dragasani sau camasi de la Braila.Poate tu umblai asa pe la tine pe la Buzau.Cine voia purta pantofi sport marca Adidas(Pionierul avea contract cu firma) sau blue jeans de firma.** Tu de fapt te iei de fotbalistii care au reusit sa ia Gheata de aur.Crezi ca prin articolul asta o sa poti sa-i dai tu jos de pe piedestal?Nu Geambasule ca astia au fos mari si vor ramine mari ,chiar daca au activat in perioada comunista.Nu poti tu sa le tai meritele ***. Daca vrei sa cresti in rating pune mina si scrie cum au ajuns stapini pe fotbalul romanesc ** de genul MA si MD.Sau cum au intrat in posesia echipelor de fotbal actualii conducatori de cluburi.***

dz (9 comentarii)  •  13 noiembrie 2008, 18:58

f ok articol!

stelist din 1977 (4 comentarii)  •  13 noiembrie 2008, 20:39

foarte multe critici la articolul asta ca sa mai zici ceva nou , substriu la toate
era saracie atunci , acum e bine ?daca da spuneti la toata lumea, sa se intoarca si baietii mei din italia
nu ma refer la chivu sau dica :))

Doctorul (17 comentarii)  •  13 noiembrie 2008, 23:57

Multumim frumos pentru acest articol. O placere sa citesti asa ceva.

Peace

nashu (1 comentarii)  •  14 noiembrie 2008, 2:44

bun articol.totusi.in contextul actualei crize.mai ales ca ne vom intoarce cu totii la comunism. mai vorbim in prima-„vara”.

atl16 (52 comentarii)  •  14 noiembrie 2008, 4:52

Nu inteleg de ce initiativa e numita „curajoasa” de autor. Din cite stiu autoritatile actuale nu baga oameni la puscarie pt. ca fac filme, dimpotriva, chiar le finanteaza filmele, ca in cazul de fata. Pe de alta parte, in comunism, dincolo de nostalgiile vis-a-vis de bicicleta Pegas (ce tineri si fara griji eram, nu?), puscaria era o posibilitate reala deschisa de simpla tinere a unui jurnal personal.
Deci ideea ca totul e aproximativ (comunism, capitalism, tot aia e) care reiese din ultimul cuvint al articolului e de o nedreptate ultragianta fata de cei care au suferit sub comunism si de un relativism iresponsabil fata de cei care nu traiau atunci.

un suporter oltean din Montreal (455 comentarii)  •  14 noiembrie 2008, 6:34

Ciudat cum aproape toate ghetele care s-au luat au fost luate de jucatori care evoluau la Dinamo.Sint cu Universitatea de cind ma stiu,dar Camataru -unul din preferatii mei la aceea vreme a luat gheata tot cind a fost la Dinamo….Dar istoria se repeta…acum iar Dinamo e pe primul loc(????) si o sa se mira aia ce cauta o echipa asa slaba in C.L in 2009…*** Dar asta-i Romania—-inca multa vreme pina va deveni o tara curata si vindecata total de comunism.

radufansteaua (3 comentarii)  •  14 noiembrie 2008, 10:21

felicitari pentru suporter oltean din MONTREAL!

explorish (62 comentarii)  •  14 noiembrie 2008, 11:45

refuz sa cred ca „men sana in corpore sano” NU e o greseala de tastare.

ce e aia politruci? cred ca 25% din populatia romaniei foloseste cuvantul si 0.25% il intelege.

in rest, faina treaba.

Gargarita (36 comentarii)  •  14 noiembrie 2008, 11:49

Dar voi ziaristii ce ati facut atunci?!?!?!

Scarembeu (2 comentarii)  •  14 noiembrie 2008, 12:43

Un articol de prost gust tipic romanesc si o idee la fel de proasta de a face un film care sa critice miscarea sportiva de masa a anilor de dinainte de 1989.Cei mai in varsta regreta acele vremuri cand lumea facea sport de masa in mod organizat.Bine ca ati specificat ca cei doi regizori nu aveau decat 10 anisori in 1989,deci habar nu aveau ce insemna Daciada sau Cantarea Romaniei.Cu ajutorul acestor competitii de masa oamenii aveau posibilitatea sa se intalneasca in cadrul unor concursuri organizate si sa se intreaca in competitii benefice in primul rand pentru ei.Si nimeni nu incerca sa oblige pe cineva sa participe la asa ceva cum incercati voi sa scrieti pe aici.Ma asteptam sa scrieti de faptul ca sportul in Romania devine o afecere straina de romani,nu mai sunt echipe romanesti la voleyball,baschetball,rughby,s-a desfiintat campionatul national de oina,atletismul moare incet.Am vazut de curand in Canada o competitie identica cu Daciada noastra”Jocurile de vara ale Quebecului”din vara trecuta si mi-am adus aminte de vremea cand participam si eu la finalele Daciadei in Romania.Ma asteptam si eu sa militati pentru reinfiintarea acestor intreceri sportive si culturale,care reprezentau baza de selectie pentru veritabilii sportivi de performanta.Intrebati-o pe Elisabeta Lipa ce a insemnat pentru ea si pentru canotajul romanesc Daciada.Cat despre echipamentul sportiv,cele mai importante pergormante in sport le-am avut cu tenisi chinezesti cu care se incaltau majoritatea echipelor la vremea aceia.Si aveam performante.De 4 ori campioni mondiali la hanbal masculin,de 3 ori castigatori ai CCE la volei masculin,in tenisi chinezesti.Bravo voua ziaristilor si regizorilor,care nici nu erati macar soimi ai patriei in 1989

mircea (3 comentarii)  •  14 noiembrie 2008, 14:29

Cel putin atunci se facea scoala adevarata , deoarece daca ai fi invatat limba romana in ultimii 15 ani ai fi avut 10 greseli, dezacorduri sau pleonasme la 1000 de cuvinte din consecutive. Am constatat acest lucru la multi din confratii dtra care se numesc- cred ei- ziaristi, jurnalisti, si sunt posesori ai unei diplome universitare. Daca si Vanghele- almanahe o are una…. Astea sunt brandurile actuale: Semianalfabetismul, prostia si nesimtirea !Gresesc ?

Tenisi sau conversi?? (1 comentarii)  •  14 noiembrie 2008, 15:05

Cam gresesti…
Tenisii de dragasani si baschetii chinezesti erau copii dupa conversii se azi… Diferenta: pe timpul ala nu erau de fitze…Apoi, poate mai stie cineva gustul de pepsi de atunci, si il compara cu baututa „originala” de azi.. Nu, nu sunt nostalgic, constatez!

io (5 comentarii)  •  14 noiembrie 2008, 15:40

nu ai ce sa ceri la doi mucosi de 10 ani in 1989,sa si aminteascaceva!in 1985 aveau 5 ani!nu si pot aminti nimic !!!mai da cineva o teapa,mai ia niste bani,de pe urma astora!!!asta e sport na tionalacum!!!furatul de la stat!!!**

mannecken (11 comentarii)  •  14 noiembrie 2008, 23:33

eu nu o sa inteleg niciodata de va obositi voi sa o dati ba pe franceza,ba pe iengleza,mai nou pe latina(este bine ca de slava va este rusine) chiar pe romaneste.

Iscaleste,semneaza si pune stampila COANE Chirita

PS: tradus din franceza, ce inseamna CON?

mannecken (11 comentarii)  •  14 noiembrie 2008, 23:50

+Mircea, ai spus tot maestre.

DE-DEPARTE (107 comentarii)  •  15 noiembrie 2008, 8:15

Ce vroiam sa zic au spus-o Tico si ceilalti. Despre articol ? Prost. No Comment. Nici in 50 de ani de acum incolo nu o sa se mai construiasca nimic, cu mici exceptii. Iar copii nostrii o sa ajunga niste obezi ca cei americani care se hranesc cu „Burgeri” si video-games.

fax/1983 (4 comentarii)  •  15 noiembrie 2008, 13:11

„Nu performanţa conta acolo, ci cadenţa adrenalinei, etalarea muşchilor în cadru instituţionalizat”-ce ai vrut sa spui?????

Eu cred ca este gresit sa critici un sistem, oricare ar fi el, care a adus perioada de aur in sportul romanesc, gheata de aur, e un fals infinit de mic, pe langa performantele supreme in celelalte sporturi(rugby, handbal, volei, gimnastica, atletism etc etc etc). nu doar fotbalul conteaza, exista si alte sporturi care-si merita atentia.
e adevarat ca suntem martorii orbi ai regresului generatiilor, fizic si intelectual, ca ele au mers mereu mana in mana.

eminescu (7 comentarii)  •  15 noiembrie 2008, 13:42

nea geambasule, pe vremea aia nu existau elevi obezi, toata lumea facea sport intr-un fel sau altul iar alimentatia rationala era un mare bine care se facea populatiei, se stie ca binele se face cu forta….cit costa acu’ salamul cu soia ? aud ? e considerat delicatesa si e BIO…toti dieteticienii recomand o alimentatie RATIONALA bazate si pe soia….pe vremea aia sportivii romani incaltati in tenisi chinezesti sau de dragasani nu erau ciuca batailor in competitiile sportive internationale, pe cind acum sportivii ( imi vine sa rid cind scriu sportivii) actuali incaltati in marci tip adidas si nike sint panaramele intrecerilor internationale.

Alecu (4 comentarii)  •  15 noiembrie 2008, 17:41

Slab de tot articolul. Bine ca acum cu tot cu capitalism dominam cu mana de fier competitiile internationale la handbal, volei, ajungem frecvent c-o echipa in semifinalele CCE si facem performanta dupa performanta. Atunci eram mandru ca sunt roman,… acum …. nu stiu… mai sunt ?

Zgronky (5 comentarii)  •  15 noiembrie 2008, 17:47

CA TOT VORBIM DE BRANDURI COMUNISTE DAR SCUZATI-MA CINE CUNOASTE BAUTURA CI-CO DIN ANII ´60-70 DAR BRIFCORUL SI CHIAR EUGENIA SI SANT MAI MULTE DAR USOR USOR TOTUL SA STRICAT MAI ALES DUPA INDUSTRIALIZAREA FORTATA CUTREMURUL DIN ´77 SI FUGA LUI PACEPA TOTUL CUMULAT INTR-UN INTERVAL DE DOAR 15 luni AU PRABUSIT ROMANIA REPET FANTA DE ASTAZI ESTE BORS FATA DE CI-CO DE ACUM 30-40 DE ANI

namidee (94 comentarii)  •  15 noiembrie 2008, 19:00

@Alecu: poate n-ar strica sa fii mandru ca esti roman prin reailzarile dumitale, nu ale altora. Something to think about…

Dumitriu (5 comentarii)  •  15 noiembrie 2008, 20:13

Am 21 de ani si declar cu toata responsabilitatea ca acest sistem „democratic”-capitalist ma scarbeste. N-aveam decat trei ani in 1989, dar astazi stiu ca in luna martie a acelui an se achitase INTEGRAL uriasa datorie externa a Romaniei – e drept, cu mari sacrificii pe care le-a suportat populatia (inclusiv eu, mi-a povestit maica-mea ca, bebelus fiind, dardaiam de frig si intr-o noapte ma invinetisem). Ce se intampla astazi? Iata, Romania are o datorie externa evaluata pe undeva pe la 60 de miliarde de euro. Unde s-au dus acesti bani? Macar „comunistii” au construit fabrici, sosele, blocuri – cat or fi ele de proaste, EXISTA, avem DOVADA unor cheltuieli. Insa cum justifica politicienii contemporani datoriile externe de dupa 1989? Ce s-a construit?
Pe mine asta ma intereseaza: NU S-A CONSTRUIT NIMIC.
Si atunci cum sa nu detest acest sistem social absurd?
Si sa nu aud raspunsuri cum ca n-am inteles ce a insemnat „comunismul”. Nu ma intereseaza decat ca in 1989, datoria externa era 0 – si existau edificii care sa confirme ca acei bani nu au fost risipiti sau impartiti intre nomenclaturisti – , iar in 2008 datoria externa depaseste 60 de miliarde de euro.
Asa ca, lasa-ma, nene, cu flecareala asta despre Gheata de Aur. N-o sa ma convingi sa urasc SOCIALISMUL, ci doar CAPITALISMUL SALBATIC de azi.

vasco (267 comentarii)  •  15 noiembrie 2008, 21:56

Nu mai aveti ce scrie si incepeti sa dati in cei ce nu se mai pot apara.E de mare curaj sa scrii urit de Ceausescu,de comunism,dar nu prostiti voi si cu Basescu pe toata lumea,condamnind comunismul si premiindu-i cu pensii grase pe adevaratii faptasi,securistii.Inca mai traiesc cei care stiu ca pe vremea aceea e bine ca au existat conditii de a se face sport,azi elevii,incepind cu clasele a6-a a 7-a umplu pub-urile ,la fumat si bautura…Rezultatele se vad.

spidares (1 comentarii)  •  15 noiembrie 2008, 22:50

Diferenta dintre vremurile si obiceiurile de atunci este simpla si toti romanii ar trebui sa o inteleaga: in comunism se faceau anumite lucruri fortat, acum totul depinde de deciziile individuale. Vrei sa maninci burgersi, do it. Nu vrei, don’t do it. Vrei sa alergi, baga mare, nu vrei, nu alerga. Americanii si altii din vest nu ne forteaza la nici unul din aceste lucruri. Depinde de nivelul de educatie individual, care, din pacate, e cam jos ca medie. Nu-i mai gasiti pe alti tapi ispasitori, incepind de pe vremea lui Decebal.

ptr-spidares (107 comentarii)  •  16 noiembrie 2008, 4:38

Stai linistit nu te mai agita, ca a murit si capitalismul american. Acum trebuie sa asteptam linistiti ce au de gind elitele care conduc lumea. In special cele Americane.

unu (2 comentarii)  •  16 noiembrie 2008, 10:29

pt mircea, ai dreptate bre, dar vezi ca si matale ai luat-o pe aratura…ai la greseli cu caru’.

eminescu (7 comentarii)  •  16 noiembrie 2008, 14:36

respect total pt DUMITRIU ! bravo copile ! in sfirsit un copil care gindeste !

AAA (1 comentarii)  •  16 noiembrie 2008, 15:15

nu vi se pare ciudat jocul lui Poli cu Dinamo si cel al lui Poli cu Steaua??????……..

Comentează