Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Steaua care respiră

Echipa cîştigătoare nu se schimbă. Dar aceea care a făcut un egal cît o victorie?

Munti sau Dorinel. Acceptă chiar Dorinete. Acceptă familiarismele fiindcă ştie că respectul nu stă în nişte apelative mai mult sau mai puţin jucăuşe. Oricum i-am […]

marți, 4 noiembrie 2008, 9:51

Echipa cîştigătoare nu se schimbă. Dar aceea care a făcut un egal cît o victorie?

Munti sau Dorinel. Acceptă chiar Dorinete. Acceptă familiarismele fiindcă ştie că respectul nu stă în nişte apelative mai mult sau mai puţin jucăuşe. Oricum i-am spune, meciul cu Lyon rămîne meciul lui. Cel cu Galata a fost al lui Lăcătuş, acum e rîndul lui Dorinel. Nu plecaţi, nu urmează un articol melodramatic. Nu e o peltea despre atmosfera extraordinară pe care a adus-o noul antrenor în vestiarul stelist, făt-frumosul pe un cal alb, recordmen al selecţiilor la naţională, cel care l-a izgonit pe căpcăunul Marius. Sînt totuşi anumite momente în care merită să fim solidari cu încercarea unor oameni cărora le datorăm întîmplări fericite ale biografiei noastre fotbalistice.

Există informaţii clare că Dorinel va umbla la formula de bază. Pe Stade Gerland nu îi vom mai vedea în teren pe aceiaşi jucători din derbyul cu Dinamo. Curios, nu? Mai ales dacă îmbrăţişăm teoria rezultatului nedrept pentru Steaua. A fost un egal cît o victorie, deci nu ar trebui schimbat nimic. Conform unui principiu de-o vîrstă cu fotbalul. Formaţia învingătoare nu se schimbă. O idee care în zilele noastre se transformă în idee preconcepută. Echipa trebuie alcătuită funcţie de particularităţile adversarului, nu ca o prelungire a unei stări de bine. Asta tot vor să ne comunice antrenorii generaţiei tinere.

Va reveni Dayro Moreno în locul lui Bogdan Stancu. La mijloc, Petre Marin îl va lăsa pe margine pe Golanski. Mă rog, chestiuni pentru tacticieni. Totuşi, nimic tulburător în aceste schimbări. Nimic metafizic. Anunţate, par lucrul cel mai firesc din lume. Dar e nevoie de un pic de curaj. Pe care Dorinel Munteanu pare să-l aibă. Măcar pînă la prima confruntare cu cel-care-nu-va mai-apărea-o-lună-la-televizor.

Lumea a remarcat că Munteanu făcuse bine echipa şi împotriva lui Dinamo. Aceeaşi lume nu s-a putut împiedica să observe că a greşit schimbările. S-a discutat agonistic despre ce şi cît a adus nou antrenorul numit în urmă cu o săptămînă. Nu mai contează, după coşmarul de acum două săptămîni, lumea, aceeaşi lume care se pricepe la toate, care le vede şi le comentează pe toate, aşteaptă partea a doua a execuţiei. Şansa lui Dorinel de aici pleacă. Fotbalul nu este o activitate cu repetiţie. Nu este un serial în care într-un episod doi tineri se îndrăgostesc, iar în următorul se căsătoresc. În fotbal se ia totul de la zero. Steaua lui Dorinel este altă echipă decît Steaua care pierdea sufocant cu 5-3. Pentru că respiră. Respiră altceva. Aştept mutra lui Benzema cînd va pricepe asta.

Comentarii (37)Adaugă comentariu

costi (2 comentarii)  •  4 noiembrie 2008, 22:05

sa-i acordam lui dorinel nu o sanse ci 10 sanse ..altfel steaua va suferi pe termen mult mai lung . respectul si rabdarea ii vor aduce stelei succesul pe termen lung. in caz contrar voi fi tot un suporter al stelei dar nu si al conducerii .

Brady (23 comentarii)  •  4 noiembrie 2008, 22:09

da! Mi se pare corect! Dar totusi cred ca Steaua nu va avea sanse in fata lui Lyon. Diferenta de valoare mi se pare destul de mare si nici cu inima nu poate fi acoperita( se tot zice de inima ca poate inlocui talentul ).
Sper ca Steaua lui Munteanu sa fie altfel decat cea a lui Marius Lacatus, altfel, dar cu la fel de mult noroc!

CL (53 comentarii)  •  4 noiembrie 2008, 22:10

„Astept mutra” ta cand vei descoperi ca Ov. Petre nici n-a facut deplasarea…
In rest, la Steaua poa’ sa vina si Mourinho cu Capello secund si cu Lippi director tehnic, cata vreme avem un cioban in loja inconjurat de tot neamu’ lui de lingai, tot prafu’ s-alege.
Nu credeam sa ajung sa spun asta, dar daca ma intreaba cineva acum de ce tin cu Steaua, sa mor daca stiu ce sa-i raspund…

eu (10 comentarii)  •  4 noiembrie 2008, 22:10

da frumos articolul si scris in spirit romanesc,adik e bn ca suntem alaturi de emblema fotbalului de club din romania STEAUA intr-un moment in care ciobanul pare ca distruge tot pe acolo.

UICA PAIU (1 comentarii)  •  4 noiembrie 2008, 22:14

Sa fie cum spui, nu cum gandesti si ma refer la ultimul rand; Sunt stelist si sunt curios ce va respira Steaua ca eu am impresia ca nu prea s-a schimbat mare branza avand in vedere ca Lyonezilor le-am dat 3 cu Lacatus pe banca iar dinamovistilor doar 1 iar finalurile celor 2 meciuri a fost LA FEL DE TARGIC numai ca in limita si posibilitatile adersarului ;
Totusi raman la varianta cu mutra lui Benzema (nasparliul ala care valoreaza cat Steaua si Dinamo la un loc)

explorish (62 comentarii)  •  4 noiembrie 2008, 22:31

un articol banal, incalcit, salvat insa de ultimele 2 fraze, care au „cazut” foarte micheteau, plus expresia memorabila „cel-care-nu-va mai-apărea-o-lună-la-televizor”. nu stiu daca ati inventat-o, dar chiar daca nu, a fost bine plasata 🙂

daninho (2 comentarii)  •  4 noiembrie 2008, 22:33

vedem adevarata stea in meciul cu lyon… si gata.

lupu (10 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 1:22

Petre Marin…? Hmm….

Cel-care-nu-va-mai aparea-o-lună la televizor….hahahha…!!!

ROMANUL (13 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 3:03

SI ASI DORI DIN TOT SUFLETUL SA GRESESC EU IAR TU SA AI DREPTATE!!!!!!!!DAR VEI VEDEA CA MUNTEANU E EXACT UN MARE ZERO CA ANTRENOR , IAR IN CL STEAUA NU VA MAI FACE NICI UN PUNCT !!! ASI DORI SA GRESESC !!!!!!!!!!!!!!

ROMANUL (13 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 3:09

daca analizezi obiectiv , vei admite ca REDNIC l-a facut in foi de vita pe MUNTEANU, SI ITI DAU CUVINTUL MEU CA NU-L POT SUPORTA PE REDNIC ! DAR DA-I CEZARULUI CE-I AL LUI!!!!!!!!VEZI CA STEAUA A CAZUT FIZIC IN ULTIMELE 30 MIN , SI CHIAR TU TE PRONUNTAI; UN MECI ARE 90 MIN SAU CHIAR MAI MULT. ASA CA DACA OGARARU NU ERA ATUNCI ACOLO 2/1 PENTRU REDNIC ERA NORMAL, SI CE-AI FI SPUS DESPRE SUFLU SI RESPIRATIE

lord belial (28 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 3:21

‘La mijloc, Petre Marin îl va lăsa pe margine pe Golanski.’

mda, foarte tare, si petre marin va fi lasat in urma de catre toti jucatorii lyonului. golanski si urcarile lui in atac sint aproape la fel de utile ca ale lui goian, nu inteleg de ce ogararu prinde primul 11 si nu polonezul. doar ca e roman? in rest, da, parem sa jucam mai ofensiv, dar dupa un meci – si ala al orgoliilor – nu poti sa zici ca faci primavara europeana.

bvb (1 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 9:03

intradevar Dorinel a facut bine echipa,dar a gresit schimbarile,poate ca nu cunostea bine jucatorii sau a fost influentat de Petratzini.Toja nu are ce cauta la Steaua,nici macar rezerva.Plesan nu si-a revenit dupa accidentare,Lovin mai are de lucru la marcaj,dar imi place echipa cu care incepe la Lyon.Sper sa nu-l mai vad pe Toja pe teren. FORTA STEAUA!

bhuttu (7 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 10:30

Nu mai fiti jurnalisti de-o zi. Steaua a pierdut meciul cu Lyon de la BUcuresti, dar a fost cel mai frumos meci in care a fost implicat o echipa romaneasca dupa muuulti ani. Te face sa te intrebi ce conteaza de fapt…

radu stelistu’ (4 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 11:16

Toti au venit cu laude la adresa lui Dorinel dupa doar un joc. Tot ceea ce poti sa speri de la acest meci este sa-i adormi pe Lyonezi cu un 0-0 pin’ prin min. 75-80, cind le dai o boaba din greseala, si sa speri ca nu mai au timp sa revina.
Dupa aia o sa spunem cu totii ce clasa are Dorinel. Dar din pacate nu mai sint asa optimist dupa ultimele rezultate si ale stelei si ale CFR-ului, si doamne fereste sa nu ne luam 5 dar de data asta fara sa marcam.
Fortza Steaua si „cel-care-nu-va mai-apărea-o-lună-la-televizor” sa o transforme in „o-data-pe-luna” ca Pazscany de la Cluj, si atunci Steaua va fi mult mai puternica.

ba(la)nel (75 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 11:17

echipa castigatoare se schimba…desenul mare ramane, scheletul de baza adica…dar echipa se schimba…acest tabu intre-n conflict cu altul care spune ca nici un meci nu seamana cu altul…atunci…care e cel corect???

asta tot de la nea vanea vine…Dumnezeu sa-l odihneasca…

Alex (1 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 11:56

din ce mi-am dat eu sema, si nu sunt un specialist in football, insa imi place sa comentez si sa vorbesc de logica putin. Indiferent de antrenor, sunt cateva tactici de asezare in teren, corect? Problema nu intervine la tactica si cat de experimentat este dorinel sau nu. Problema intervine la jucatori. Jucatori carora nu le pasa de nimic. De ce nu au suflu? de ce nu se uite pe teren cand au mingea la picior? de ce nu se demarca? de ce nu ajuta? de ce nu dribleaza? simplu: sunt incompetenti. Toja e un tip care nu inteleg de ce a ajuns la steaua. ce au vazut la buldozerul asta? nu alearga, nu dribleaza, nu face nimic bine si mai e si disperat pe teren. Lasand la o parte ca greseste foarte des.
Lovin? Doamne, omul asta nu stie football, nu se poate ca 90% din pasele lui sa fie in spate. Chiar nimeni nu vede? Oierul il tine doar pt ca a calificat Steaua in nu-stiu-ce campionat, cu un nu-stiu-care gol? Se vede inteligenta cioanului.
De ce nu adoptam si noi o tactica cu 2 atacanti in linie? un un 4-4-2…nu stiu….zic si eu.
Pana una alta sper sa fie un meci macar frumos, sa ne fie drag sa ne uitam. chiar daca pierdem. Trebuie sa recunoastem: nu avem fata de CL pt ca nu avem sute de milioane de euro pt jucatori si antrenor si plus ca Steaua mai are si un patron ***i!
In rest toate bune si Fortza Steaua 🙂

gabi_stelist (13 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 12:12

BRAVO Cristi asta da articol ! Parca si la GSPTV esti alta persoana. Sa fie din cauza relaxarii timp de o luna ?

eu (2 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 12:12

iluzii doar iluzii despre un fotbal submediocru,si curios e ca nici pe asta nu ni-l ofera,multe meciuri de gsptv,dar poate ca e mai bine,poate scapam de acest virus ce se numeste camp.rom.bunicul meu a fost neamt,dc.nu m-as uita la campionatul germaniei si sa tin cu verder?!!!

*** dinamo (3 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 13:55

un articol interesant foarte bine scris.da asa este fotbalul nu este o piesa de teatru jucata intotdeauna la fel.
aaa si inca ceva faza cu benzema probabil ca daca steaua v-a castiga ala sa nu faca nici o moaca pentru ca ei mereu o iau de la capat fara sa-i afecteze trecutul.
la romani traitul asta din amintiri este foarte periculos si pagubos.
sa speram ca benzema nu va intelege ce se intampla la sfarsitul meciului.
forza steaua bv cristi

ueshtoaia (3 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 15:02

***
……..
lyonezi, avem incredere in voi

mann (1 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 15:54

nu inteleg de ce se baga unii in seama. cel ce semn ueshtoaia de exemplu! eu sunt antidinamovist de mic. asa era la Pitesti spiritul. dar NICIODATA nu am cautat sa injur asa-zisii ei „numerosi” suporteri sau jucatorii sau … PUR SI SIMPLU II IGNOR . de unde atata ura pe ei nu stiu. cristi , cautati toti comentatorii sportivi , sa publicati si niste articole EDUCATIVE ptr toti acesti PRIMITIVI. CAT MAI EDUCATIVE. merci ! STEAUA MEREU !!!!!

Autogreen (1 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 17:01

Vom vedea in seara asta une ne situam cu adevarat.

stelistul (16 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 17:59

vad ca in afara de 23 de milioane de antrenori cat are Romania care vorbesc la coltul strazii , al peluzei . etc. , mai sunt si altii care folosesc cate o fituica sa se faca si ei auziti … sa stii ca parerea ta conteaza cel mai putin geambasule in desfasurarea partidei din seara asta … mai bine ma fac eu sau altcineva din tribuna auzit decat tu …asta e … *** … Lupta Steaua ! si Succes ….

gigi jj (10 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 19:07

Asa un articol se scrie dupa meci, dupa ce am vazut echipa! Daca e sa speculam, e adevarat ca joaca Ronaldinho pt. Steaua? Sa vedem ce meci mare o sa faca stelistii cu o asa intarire a echipei! La fel de mare timpenia „hai sa vedem cum va schimba Dolarel echipa”, ****

bebe (3 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 19:13

sa termine cu toja si altii de pe acolo ca pateste cea patit lacatus s-au cea patit el la meciul cu dinamo ca a gresit cu shimbarile,ii doresc succes dar nu-i dau nici o sansa sa castige cu lyon,sunt multi jucatori la steaua care nu mai tin pasul cu marea performanta,mai ales prin aparare.

Ple.shit.iza 55 (38 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 19:25

Cristian, eu am asa o presimtire ca daca intra Petre Marin va juca „in spate”, ca fundas si nu la mijloc. Presimtirea mea e intemeiata pe date empirice: in toate meciurile joaca fundas lateral. Doar n-o fi chiar acum, cu masina de fotbal a lui Lyon, exceptia.
Parerea mea !!!

sylex (1 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 19:31

da noi cand ii batem pe francezi?

CALINESCU (1 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 19:40

DOMNULE GEAMBASU ,PUTINA VALOARE PE CARE AI AVUT-O ,A SPULBERAT-O *** IN DIRECT SI LA O ORA DE MAXIMA AUDIENTA !!!! ACUMA SCRII SUB IMPERIUL FRICII DE CIOBAN SI AL URII FATA DE DINAMO !!!! PAI DACA AI FI CORECT ,AI SPUNE DE „DORINEL” CA E O ZDREANTA IN MINA LUI GIGI SI CA LA STEAUA SE SCHIMBA CEVA IN BINE ,DACA *** IL LUA CA ANTRENOR PE DAN PETRESCU !!!!! IN REST ITI DORESC MULT SA TI SE REFACA COLOANA !!!!

JJ (1 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 19:55

„Există informaţii clare că …” jurnalism inseamna altcev
a. Ai plins aproape live dupa prima infringere a Stelei.. . Ca jurnalist trebuie sa fi echidistant si sa scrii articole bazate pe informatii si nu pe speculatii! Vai de noi.

mihaic3001 (31 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 20:06

Geambasule, tu esti un ziarist bun si chiar te apreciez. Insa, fa si tu un serviciu Stelei : nu-i mai prionunta numele lui Petre Marin. Il respectam ptr. ceea ce a facut ptr. Steaua, dar in acelasi timp, daca nu-si da nimeni seama, sau nu si-a dat seama, afla, sau adu-ti aminte ca de vreo 2 ani, pe partea sa, apare „bulevardul Paulistea”. Asa ca lasa-l pe P. Marin sa-si traiasca „pensia multi ani fericiti”. Fa un articol in care ai dezbate „revitalizarea” lui Ionut Rada, care ar putea fi viitorul fundas stanga al Stelei, alaturi de Emegara. Chiar nu merita acest baiat batjocvorit pe la echipa a doua. Si Dorinel, in simplitatea lui va intelege articolul in sine si poate va intreprinde ceva in acest sens. Poate-l convinge si pe cioban, ca ne batem joc de valori chiar in curtea noastra, si ni-i sufla altii de sub nas. Apropo : Thereau, Pepe Moreno, Mendoza, Habibou nu va spun nimic ? Si pe Abel Moreno, il mai evalueaza cineva … cumva ? Deci, Cristinele tata, ia fa tu putina „valva” pe acest subiect la ziar …. ia sa vedem, vei tine cont de opiniile cititorilor ?

q (4 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 20:13

„Aştept mutra lui Benzema cînd va pricepe asta” Ha ha ha! Ce poet esti mata! Pe arabete o sa il doara la basca de Dorinel, habar nu are cine este el si tactica lui. El doar da ne da o boaba sau sau doua, isi ia banu gros si ne saluta din mers.

Stelist (1 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 21:37

Ideea este urmatoarea…Dupa tot ceea ce observ ca se intampla in Romania fotbalistica,concluzia este una singura…STEAUA ESTE SINGUIRA ECHIPA LUATA IN SEAMA!!! …De Steaua se leaga injuriile minoritatilor…Steaua este acuzata de joc …de infrangeri…de lipsa spectacolului…si de…PATRON!!
STEAUA este acuzata si scrisa in presa…vorbita in televiziune…pe starda..etc…Este o singura echipa pe buzele tuturor!!
Mai nou…ce aflam!? Si…nu de oriunde ,ci de la Muresan si Paskany…CFR…deci…De la Piturca si Mircea Sandu…Nationala si FRF…deasemenea…deci…
Si…Dragomir…si…Popa..si…mai toata lumea…Bineinteles cu exceptia unui…NICIODATA INTELES…zota de la Rapid…
Eeeii…toti spera si asteapta acum,dupa ce”revelatia” CFR este pe ultimul loc in grupa ei de Champions League…Toti asteapta ceva..O PRIMAVARA DE LA…STEAUA!!
Ce aveti fratilor cu noi?! Voi nu aveti alta treaba? Voi nu aveti echipe…simpatii..etc?!
Vedeti-va mai de treaba voastra!!! Invatati sa iubiti…sa sperati…sa…GANDITI!!

Subscriu, bun comentariu (1 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 21:42

Asa ca lasa-l pe P. Marin sa-si traiasca “pensia” multi ani fericiti. Scrie un articol in care sa dezbati “revificarea” lui Ionut Rada, care ar putea fi viitorul fundas stanga al Stelei, alaturi de Emegara. Chiar nu merita acest baiat sa fie batjocorit prin trimiterea la echipa a doua. Si Dorinel, in simplitatea lui, va intelege articolul tau si poate va intreprinde ceva in acest sens. Poate-l va convinge si pe cioban, ca ne batem joc de valori chiar in curtea noastra si ni-i sufla altii de sub nas.

Pt. Posteritate :0) (2 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 22:22

Desi sunt stelist steaua e inca „groggy” ! Incearca sa se trezeasca doar. Egalul cu dinamo nu este altceva decat extensia celor 30 de minute cat a condus cu Lyon coroborat cu valoarea lui dinamo care este undeva la jumatatea valorii lui Lyon. Lactus a avut dreptate: Steaua a jucat din inertie, asa cum se intampla la echipele MICI din estul Europei atunci cand se schimba antrenorul. Jucatorii sunt aceiasi. Unii valorosi dar plafonati (Goian, Ghionea Mirel, Zapata) de faptul ca au ramas pe loc, altii lipsiti de valoare reala sau inadaptati ( Dayro, Toja, Plesan Banel, Petre,Stancu, Tiago, Arthuro etc). Este adevarat ca la momentul actual UCL este o „palarie uriasa „pentru fotbalul romanesc, insa nu exista nici o scuza pentru infrangerea cu 3-5 din fata Lyon-ului, in conditiile in care (nu CFR ca este campioana Romaniei , tara care acum 2 ani a jucat un sfert de UEFA cu doua echipe, si care a reusit 2 meciuri mari in fata a doi din”granzii Europei ) Bate Borisov este egala lui Juve , iar Anorthosis Famagusta egala lui Inter Milano, ambele pe tren propriu. Asa ca demisia lui Lacatus ( care mai are mult pana departe in cariera de antrenor- dincolo de imixtiunile patronului) a fost ochestie benefica si de bun simt, insa nu de ajuns. Acum urmeza ca si obrazul patat al Stelei sa fie spalat de rusinea acelui rezultat. Din pacate ma indoiesc va va fi asa !

ROMANUL (13 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 6:40

ma bucur pentru ca am gasit un om cu minte !da bhuttu, a fost un meci rar ,nu vom mai vedea prea curind asa ceva !!!!!!!!!!! nu poti compara cu ce a fost azi!!!!!!! DOMNULE GEAMBASU NU ZAPATA E VINOVAT!!!!!! CIND AI O SINGURA SANSA , VITORIA , TU TE INCHIZI IN APARARE DIN PRIMUL MUNUT??????????? SI NE POVESTESTI DE RESPIRATII!!!!!!!!!!PORDON MON CHERY!!!!!

motanu spania (8 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 9:51

domnule stelist voi ce de la steaua suferiti daca sunteti baga-ti i seama si suferiti si daca nu sunteti bagati.in seama.ca scrie si vorbeste lumea de voi.pai…nu sunteti cea mai iubita echipa din tata poarta-ti crucea.isi da lumea cu parerea despre jocul stelei.marele vostru capitan nu isi da cu parerea .ca merita sau nu merita despre jocul altor echipe.sunt dinamovist si echipa mea nu merita decit in cupa balcanica sau intertoto.dar tu care esti stelist ce consideri ca voi in acesti 3 ani ati meritat in liga campionilor.daca crezi ca da iti reimprospatez memoria.acum trei ani ati cistigat campionatul de o maniera mirsava in care numai cei de la rapid si nasul lu radoi stie.dar voi stelisti stiti.acum doi ani nasul lu radoi care merita ,a pacalit pe fraieri de la dinamo si ati terminat pe doi.in preliminari apoi tot respectul meu.sunteti capi de serie pe meritul stelei jos palaria.in primavara ati avut un retur fantastic cum numai radoi si nasu stie dar voi stiti voi stelisti stiti.daca stiti atunci e bine.sa stabilim un lucru dinamo o panarama de echipa cu niste actionari care nu-i mai inteleg cum isi bat joc de bani lor.care de 18 ani nu a aratat nimic.steaua jos palaria pentru succesele din cupa u.e.f.a dar cu liga meritul si radoi mai lasati-ne in pace pe toti.cit despre tine care iti spui stelistu mi-ar place sa discutam despre fotbal si chiar despre istoria stelei.daca vrei.aptul ca lumea vorbeste de steaua cred eu ca nu ar trebui sa supere stelisti .ba dimpotriva sa fie mindi problema cind numaivorbeste nimeni de tine.iar la steaua parerea mea neutra .nu se va schimba nimic cu becali presedinte.becali e o sabie cu doua taisuri sau isi va da seama unde greseste si atunci da puteti sa faceti performanta la steaua cit despre dinamo varza de club varza de echipa.

kmelya (6 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 9:51

Dupa cum spunea desteptu de radoi”nu cred ca dinamo ne-ar onora in c.l….de parka steaua o face..nu vede ca se face de ras si el si steaua lui?….face de ras Romania..da stai..ca Romania poate sa se faca si singura de ras..si chiar a reusit…de atatea ori…pe langa satisfactia ca steaua a pierdut cu 2-0..am mai avut inca una.. sa aud de la commentatorii meciului urmatoarele: “greseste capitanul stelei”..”radoi a gresit acolo la mijlocul terenului si francezii pleaca pe contraatac”…[sau mrg..cv de genu..]…….cfr chiar mi-ar fi placut sa castige…ei chiar meritau….nu ca… …

Comentează