Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Finanţatorul

Adrian Porumboiu împarte lumea în două. El şi ceilalţi, proştii. Penaltyul e un pretext

A fost penalty, domnule Porumboiu! Un penalty clar ca lumina zilei care cade peste miile dumneavoastră de hectare de teren arabil. Nu, nu săriţi să analizăm […]

luni, 20 octombrie 2008, 1:18

Adrian Porumboiu împarte lumea în două. El şi ceilalţi, proştii. Penaltyul e un pretext

A fost penalty, domnule Porumboiu! Un penalty clar ca lumina zilei care cade peste miile dumneavoastră de hectare de teren arabil. Nu, nu săriţi să analizăm faza! A fost penalty! La dumneavoastră, un fault urît, cinic, un fault care a început devreme, în afara careului, după meci, atunci cînd l-aţi trimis la puşcărie pe Corpodean, infracţiune care a continuat mai apoi în careu, cînd aţi sărit cu picioarele înainte la gîtul lui Ion Crăciunescu, fostul dumneavoastră coleg, prieten, angajat, „geamăn” şi ce mai doriţi.

Nu mai contează ce s-a întîmplat la intervenţia lui Kuciak asupra lui Tameş, aţi decis că arbitrul a inventat, că a avut temă, misiune de la Cornel Penescu, alt finanţator, care, pic, pic începe să înţeleagă cu ce se mănîncă fotbalul, doar că Penescu intrase în jocul nostru la GSP TV, nu vorbise serios cînd spunea că Sorin Corpodean, ca viitor şef al CCA, va arbitra de la excelent în sus. Dar, ca şi alţi bravi conducători de club, dumneavoastră nu vă uitaţi toată ziua la televizor, în schimb auziţi de la povestitori netalentaţi ce se discută acolo. Nu Penescu a scornit tema aceasta – „Corpo for president” -, el doar o comenta în registru umoristic pentru a nu fi amendat cu nişte miliarde de care dumneavoastră nu vă mai pasă, extraordinar, formidabil că sînt oameni care nu mai au grija zilei de mîine, ce rău e că atunci cînd ajungi puternic, cînd ai muncit, cînd n-ai dormit nopţi la rînd ca să ridici o mare afacere, ce rău e, ziceam, să nu te mai poţi opri să devii suspicios, să îi tratezi pe toţi de sus, ca pe nişte mijloace de producţie neperformante.

Vi se pare că vă înconjoară o lume de idioţi, tîmpiţi, limitaţi şi rău intenţionaţi. Da, sîntem noi, ăştia, care mergem la serviciu pentru o leafă mai mică sau mai mare, noi, cei cărora ni s-a părut penalty. Dar şi mai tare decît impresia deplorabilă pe care o aveţi despre noi este ideea dumneavoastră cum că noi nu trebuie să mai avem păreri. Aici greşiţi şi comiteţi un fault de galben spre roşu. În lumea asta, cu puternici şi nevolnici, cu bogaţi şi săraci, cu deştepţi şi săraci cu duhul, toţi au acces la opinie, la vot. Chestia asta neplăcută se numeşte democraţie, în cadrul ei unii acumulează averi şi griji, iar alţii gustă bucuria de a fi liberi. Liberi să muncească, să călătorească, să privească un meci, să-l comenteze. Liberi să nu vadă conspiraţii într-un banal meci de mijlocul clasamentului.
Chiar dacă are şi el obsesiile lui, Ion Crăciunescu pare mai liber decît dumneavoastră. Şi pentru că e liber, a ales să nu jignească şi să îmbrăţişeze cîteodată cauze pierdute. Aşa sîntem noi, săracii!

Comentarii (141)Adaugă comentariu

solo (3 comentarii)  •  21 octombrie 2008, 2:31

Domnu’ viol(a),
s avem pardon, la Vaslui pina sa vina Porumboiu sa bage bani abia se stringeau pe stadion 1000 de suflete, acum insa(ia si tu gazetele sa vezi statisticile, asta in cazul in care n ai miopie!?!)sint meci de meci circa 5 – 6 mii de spectatori, asa ca…dar n ai tu cum sa stii asta ca presupun ca nu asisti la meciurile vasluiului.Dar cred ca esti timisorean, ar trebui sa mergi acolo la meciuri sa vezi citi spectatori sint la Poli de cind cu Iancu.Una peste alta, nu asta era esenta,important este ca nu a fost penalty si tot la fel de important este ca sint ziaristi care n au coloana vertebrala, gen……..!?!
Cu aceeasi stima si consideratiune,

dani (107 comentarii)  •  21 octombrie 2008, 2:33

Personal, a-si fi mers pe mina arbitrului. Indiferent de decizia care ar fi luat-o, a fost o faza grea. Arbitrul, nu era linga cei 2 protagonisti ca sa vada perfect, daca la atins sau nu, portarul, pe atacantul pitestean. De ce a fost nevoie , sa ascultam in direct injuriile lui Porumboiu ? Acest domn Porumboiu a inceput sa fie foarte agresiv in limbaj. De parca el si numai el stie adevarul. Parerile sunt impartite. Sper ca acest patron de club sa nu mai apara in direct pe micul ecran, pentru ca este un mitocan.

eu aka me (6 comentarii)  •  21 octombrie 2008, 2:38

vehementa vecina cu nebunia, subiectivismu’ acela feroce, badarania aproape becaliana a d’lui porumboiu la emisiunea d p gsptv… mi’a provokt greatza! si o revolta in ac timp!
kiar la modu’ asta nemernic d a spune k alb e negru, s’a ajuns?!? este incredibil, inimaginabil!
remarc d asemnea:
– parsivismul binecunoscut al lui mitik corleone, kre n’a avut dekt interesu’ d a s da bine cu porumboiu!(deh! suportu’ si influenta banului sunt supreme in liga lu’ mitik)
si
– aceleasi cuvinte d lemn si atitudine obtuza a lu’ nea puiu… noroc cu generatia d aur si ekipa aia fantastik a stelei.. k altfel nu erai mata antrenor in vecii vecilor! amin
d’le geambasu… apreciem stilu’ si atitudinea! si nu d ieri d azi… ci din zilele d glorie ale prosportului

solo (3 comentarii)  •  21 octombrie 2008, 2:44

Nea bubu(le),

n o fi vorba despre asta dar din cite inteleg eu, atit cit pot, ca deh nu ma duce capu’ ca pe altii, domnu’ ziarist geambasu are ce are cu astia care vin si baga bani in fotbal, adica cu finantatorii care, fie vorba intre noi fara ei s ar duce totul pe apa simbetei,au facut sa se miste cit de cit roata de la caruta.I a enumerat partizanu’ tau viol(a) pe citiva dintre ei.Fara banii lu’ Porumboiu, Becali, Iancu si altii ca ei te ai fi uitat la cupa balcanica sau si mai rau la daciada. Nu zic ca e normal sa vorbesti asa dar nici sa te lasi calcat in picioare de …personaje mai mult sau mai putin dubioase care si dau cu parerea despre fazele litigioase ale meciurilor doar ca sa mai ciuguleasca cite un bob.
Cu aleasa consideratie,

unu’ (5 comentarii)  •  21 octombrie 2008, 3:32

@solo
tu esti aici la aparat finantatori ? din cand in cand mai apare cate unul ca dc nu era nu stiu cine sa bage bani.dc nu era ala era altul.si nu le mai plange de mila ca nu pierd ei din fotbal.uita-te la jiji acum are partid si vrea sa isi bage batausul in parlament.mai termina cu tampeniile

cap_sek (1 comentarii)  •  21 octombrie 2008, 4:38

Pe mine nu m-a mirat Porumboiu` Pe el il stie toti~ M-a mirat unul singur: Iordanescu~ Trebuie sa fii ori nesimtit,ori sa fii muncitor necalificat la Porumboiu ca sa nu vezi ca a fost penalti` Mie nu imi este alt om mai antipatic ca si Penescu,dar acuma sa spun ca nu a fost penalti…inseamna ca am ceva probleme la caracter~**

Peseiro (1 comentarii)  •  21 octombrie 2008, 4:45

1.A fost penalty! Portarul s-a dus sanie peste atacant, acesta a impins mingea inainte si a fost impiedicat sa o urmareasca! Daca a fost contact intre piciorul portarului si piciorul drept al atacantului sau nu a fost pt ca atacantul s-a ferit, asta are mai putina importanta in luarea deciziei, important este ca portarul l-a impiedicat pe atacant sa continue faza si nu a jucat mingea!
(Putin cam teatrala saritura prin care Tames a incercat sa evite contactul, dar asta nu modifica datele problemei si nu suntem la gimnastica sa dam note la impresia artistica..)
2.Subiectul articolului (Felicitari d-le Geambasu, nu toate articolele dvs imi plac, dar acesta ar merita un premiu special pt ca a depasit sfera fotbalului si a sportului in general) nu este faza analizata, ci apararea dreptului la opinie!
Mi se pare trist faptul ca pana si Porumboiu, o persoana echilibrata in vremurile de odinioara, care nu este un nou venit in fotbal, a fost transformat intr-atit de averea pe care o are.
Nu pe Craciunescu l-a jignit, ci pe noi toti!

ciupi (376 comentarii)  •  21 octombrie 2008, 6:34

in ceea ce-l priveste pe porumboiu, care a auzit in mod cert despre acea prevedere de regulament numita „imprudenta”, ca asta a fost acolo, fault prin imprudenta, din alt punct de vedere va marturisesc cinstit ca decit sa am banii, dar si mintea lui, mai bine lipsa.

nu conteaza (19 comentarii)  •  21 octombrie 2008, 6:45

Felicitari pentru articol. Chiar ma gandeam ca nu exista un jurnalist care sa-l mai tempereze pe dl. Porumboiu. Cateodata am senzatia ca devine paranoic. De multe ori se crede un mesia al arbitrajului, cand vorbeste el toti trebuie sa taca.

ptr-NU CONTEAZA (107 comentarii)  •  21 octombrie 2008, 7:45

Ai perfecta dreptate. Personal ,nu punctul lui de vedere m-a deranjat, ci injuriile si tonul agresiv. D-nul Porumboiu a devenit un mitocan. Iar d-nul Ioanitoaia greseste grav, cind nu le taie microfonul la la cei care profereaza injurii .

porumbacu (1 comentarii)  •  21 octombrie 2008, 7:49

voi l-ati inventat pe porumboiu..cand zicea ca echipa a facut blat cu steaua toti il cautati la telefon pe toate posturile.are o echipa de doi lei si nu poate fi invinsa de una de trei lei cum e steaua.acum ca i-ati dat apa la moara se crede buricul pamantului.e cel mai josnic om din cati am vazut.

cristi (7 comentarii)  •  21 octombrie 2008, 8:29

am crezut ca porumboiu e mai „de soi” ! din pacate nu este,este la fel ca si turcu,mititelu,penescu sau gigi,deci din categoria mojicilor din fotbal !

obiectiv (1 comentarii)  •  21 octombrie 2008, 8:56

cred ca am o parere idilica despre lume. Nu tin, nici pe departe cu una dintre echipe, imi sint perfect indiferente, dar s-a intamplat sa vad tocmai ultima jumatate de ora din meci pentru ca a fost sau mi s-a parut interesanta. Penaltiul a fost extrem de clar, mingea isi pastreaza traiectoria, portarul se da cu sania, cu de violent a fost contactul nu conteaza, se vede si din rasucirea in aer a atacantului ca a fost faultat. Nu-mi imaginam ca un astfel de 11m poate fi comentat. Si totusi a starnit violente controverse.Pina la un punct, inteleg subiectivismul lui Porumboiu. Adica pina cind isi scoate masca de om normal si arata tuturor acea latura golaneasca, de chiabur slinos de om fara demnitate. Cit de mult seamana intre ei, ca reactii, acesti imbogatiti(gigi becali, porumboiu si altii). Sa fie o boala care vine odata cu banii?

Robi (1 comentarii)  •  21 octombrie 2008, 9:14

Excelent articol, felicitari.
Referitor la P-boiu este un fel de Chivulete si Ionica Serea printre asa zisi patroni de pe meleagurile mioritice, apropo de Serea doar dl. Iancu a observat prestatia jalnica din cupa (FCM Tg. Mures si marele dinamo) si mai a poi meciul din campionat Iasi vs Timisoara. Presa vuia a dupa meciul din cupa „Doamne ce meci greu a avut marele dinamo la Tg. Mures, nu zic nimic de golull lui Danciu afost fabulos. dar modul in care au fost impinsi de la spate de acest Serea era absolut jalnic. Asta este suntem obisnuiti dar sa nu ne mire faptul ca marele dinamo este eliminat din cupele europene de NEC Nijmegen, Knatspirnufelag, 17 Nentori…

liviu (3 comentarii)  •  21 octombrie 2008, 9:27

frumos scris. bravo. bine ca mai este cite cineva sa il puna la colt pe cite unul d-asta. n-am nimic cu porumboiu, dar atitudinea lui e jalnica. si fata de altii si fata de echipa lui. bravo, bine scris

alexsteaua (1 comentarii)  •  21 octombrie 2008, 9:34

Ai mare dreptate cristi ,i-a cautati voi in arhiva niste meciuri de cind se lupta Vasluiul pentru promovare in liga1 si veti vedea niste meciuri de care domnul porumboiu nu prea vrea sa isi aminteasca si veti vedea cum cistiga cu arbitrii .Asta doar daca vreti sa-i dati cu tifla si sa ii demonstrati ca este un ipocrit si atunci cind pierde sunt de vina ba arbitrii ca trag cu adversarul ,ba il tradeaza jucatorii,dar niciodata nu recunoaste ca asta e valoarea de monent a echipei sale.

ionut (3 comentarii)  •  21 octombrie 2008, 9:38

bravo Geambasule 10+pt. articol

viorel (5 comentarii)  •  21 octombrie 2008, 9:43

Agricultorul propietar de pamanturi si de echipa, mult prea tupeist si convins de-a sa valoare, creatie a presei sportive nu poate intelege ca transformarea unui banal fesenist moldovean intr-un soi de stie tot nu reprezinta un capat de tara si nu ne convinge de nimic. Cei nascuti mai devreme isi aduc bine aminte de ,,capacitatile,, unui individ rudimentar ca respectivul purtator al genei smecheriei. Asa ca domnule jurnalist combate si fii necrutator cu parvenitii din sport si societate si mai ales cu cei care in loc sa arunce gunoiul si dejectiile pe camp le arunca in presa si pe micul ecran.
Si apoi fotbal la Vaslui !!!! Poate mai bine facea altceva cu banii ca zona a ramas doar cu faima adusa de istorie ca in rest s-a furat tot.
Oricum felicitari pentru articol si curaj in continuare.
O zi buna.
VD

Adrian – Pitesti (2 comentarii)  •  21 octombrie 2008, 9:46

Felicitari d-le Geambasu ptr.articol, nota 10+ !!!

MeMe (3 comentarii)  •  21 octombrie 2008, 10:09

Acest Porumboiu a ajuns la un grad de mare nerusinare,jignind pe toata lumea,fara deosebire,prin asta facand dovada,ca banii innebunesc omul.Inca un subiect interesant de dezbatut in legatura cu Porumboiu.Contestatia depusa impotriva lui Dinamo,si faptul ca striga in gura mare peste tot ca va castiga meciul acela la masa verde cu 3-0 !Exact aceeiasi situatie de anul trecut cu Otelul Galati,cand agricultorul nr.1 al tarii a avut castig de cauza doar pentru faptul ca Mircea Sandu a vrut asta !Numai ca Dinamo Bucuresti nu e Otelul Galati,de data asta regulile vor fi altele !!!!
Dovada faptului ca in Romania dreptatea se cantareste cu doua masuri,ceeia ce nu este normal.Oricum Vasluiul nu merita castig de cauza anul trecut si nici acum.Iar asta spune totul !

dan (2 comentarii)  •  21 octombrie 2008, 10:28

Felicitari ptr articol, sper ca articolul stupid despre Hagi a fost un accident izolat

Iancu George (3 comentarii)  •  21 octombrie 2008, 10:44

Un articol excelent!
Sa speram ca va intelege si Porumboiu ceva din el, desi nu prea cred.

antiprostie (3 comentarii)  •  21 octombrie 2008, 10:47

Porumboiu?
Doar un chiabur ce nu respecta pe nimeni si pe zi ce trece devine mult mai paranoic.
Si nesimtit….

flav (1 comentarii)  •  21 octombrie 2008, 10:54

din pacate se adevereste proverbiala intelepciune batraneasca care spune despre un om ajuns bogat ca uita de unde a plecat.In cazul nostru din arbitraj!!!Tot batranii au o vorba si despre PRIETENII pe careii uitam cand ne ajungem.ATAT

PT TOTZI (1 comentarii)  •  21 octombrie 2008, 11:21

Geambashule vezi ca shefu tau a zis ca n-a fost penalty. Schimba repede articolu’, ca te da afara.

gogu=covasna (1 comentarii)  •  21 octombrie 2008, 11:22

Felicitari pentru articol!Imi place cum scrieti si cum comentati la gsp.tv.Mai ales ca aveti curajul sa il infruntati pe latifundiarul analfabet !Si nu sunt singurul!Bravo!

marius (1 comentarii)  •  21 octombrie 2008, 11:23

articol foarte bun. dovedeste multa inteligenta si calitati de fin observator la dl. geambasu, ceea ce ma mira. Raman la parerea ca e un gazetar bun care nu se pricepe la fotbal si nu-i place fotbalul. Articolul este foarte bun tocmai pentru ca are legaturi doar tangentiale cu fotbalul.

doriansky (4 comentarii)  •  21 octombrie 2008, 11:24

pacat Geambasule! Daca si tu ai ajuns sa vezi penalty la faza asta … e clar. Te-au inghitit si pe tine teoremele din fotbalul modern, gen „fanta de lumina” si „exista un contact acolo…” Ai dreptate mare in ceea ce-l priveste pe Porumboiu …si chiar pe noi, astia mai mici dar mai liberi…!
Dar atat!… ma doare sa te aud shi pe tine cu decizii din astea. Pentru fotbalul care se joaca pentru a da gol, pentru ca e un sport minunat si nu pentru a face „contacte” si „fante de lumina”:N-A FOST PENALTY.

pitbull (8 comentarii)  •  21 octombrie 2008, 11:27

@stai linistit geambasule ***.Ce ar fi primul 11m contestat,sau cumparat?Nu a fost contact, iar atacantul a plonjat fara contact,deci unde vezi tu 11m? Craciunescu nu este un om liber,ci un milog care cerseste bani in schimbul opiniilor la diversi patroni,asta este realitatea.

stelistul86^ (1 comentarii)  •  21 octombrie 2008, 11:43

Buna ziua domnule GEambasu , aveti un articol reusit si sunteti transant si impartial insa sunt deranjat de unii colegi ai dumneavastra si in special de domnul Ovidiua Ioanitoaia care in cadrul emisiunii recursul etapei sustinea sus si tare inpreuna cu o rusine a fotbalului nostru si anume DUmitru Dragomir precum ca nu este fault la acea faza din meciul FC VASLUI – FC ARGES 0-1 ,
si cel mai penibil lucru spus de acei domni era faptul ca nu a existat concat intre atacant si portar , este vizibil si clar ca lumina zilei ca este contact asa cum ati sustinut si dumneavoastra , sunt un suporter stelist dar miam permis sa fac acest comentariu deoarece nu sunt indiferent la ce se intampla in fotbalul nostru si sunt mahnit , deranjat , dezamagit de ce fac cei de la liga de la federatie si cum apara unele interese ale unor asa zisi investitori precum acest PORUMBOIU

eu (1 comentarii)  •  21 octombrie 2008, 11:47

penalty destul de clar.numai cine nu vrea sa vada nu vede, cine e subiectiv.cei drept doar cu mai multe reluari se vede cum portarul ii agata piciorul drept

dragos (1 comentarii)  •  21 octombrie 2008, 12:01

felicitari pt articol.in sfarsit un gazetar care ia atitudine impotriva brutalitatilor verbale exprimate de acel tzaran veritabil pe nume porumboiu.
sa nu uitam ca a jucat in cupa uefa, numai datorita lui mircea sandu care l-a ajutat si a castigat la masa verde meciul cu otelul galati. are o echipa de 2 lei paralei si se da mare si tare.
dar cum sa nu isi dea el cu parerea, cand toate televiziunile il cheama sa isi dea cu parerea ca „fost mare arbitru”.
rusine!!!

MaDo (1 comentarii)  •  21 octombrie 2008, 12:07

salut,
Intre ‘proprietar’ si Ion Craciunescu, coleg, prieten, angajat, “geamăn” şi ce mai doriţi:) este o diferenta foarte mare.
Nu stiu sincer cum au ajuns sa fie prieteni sau ce motive ar mai avea acum sa se impace, este clar ca ‘proprietarul’ este bine intentionat doar cand are de castigat.
Frumos articolul, a fost penalty, chiar daca nici macar nu mai conteaza:(

PLESCOIANUL (1 comentarii)  •  21 octombrie 2008, 12:24

poate porumboiu isi va da seama cat de penibil a inceput sa fie. chiar nu are nimeni curajul sa-i spuna asta in fata, liber de orice datorie baneasca fata de el? incepe , daca nu a si devenit, sa fie luat serios la misto, si asta cu toate milioanele lui de euro. intrebarea mea e urmatoarea: mai e cumva observator de arbitrii? ca ar fi culmea. din ce stiu eu, el nu mai este in acte proprietarul acestui club, asa ca mai este observator? ca daca DA, e nasol tare! 😀

FORTA STIITA (1 comentarii)  •  21 octombrie 2008, 13:07

Domnul Porumboiu este acel arbitru care atunci cand aritra pe Dinamo sau Steaua cu o echipa fara influenta sau fara spate se facea putin pres si echipei indisciplinate , ai era imposibil sa castige un punct in acel meci . ……
Victorie..
A reusit……..este miliardar …..si din postura asta ( Dumnezeu stie cat a putut sa nu doarma si sa transpire un arbitru de prima pagina sa ajunga aici )…….a-si permite sa ne ofere lectii . Sunteti prosti toate penaltiurile impotriva Vasluiului sunt inventate , dictate ……toti vor sa ma faceti…..eu sunt destept si voi sunteti prosti ……negrul este alb pentru ca asa graieste un baron de Vaslui .
P.S. – domnul porumboiu a reusit performanta , fireasca in vremurile noastre , sa mute un Comisar Sef de la Garda Financiara Vaslui pentru simplu fapt ca vroia sa-i verifice societatile ,……..la trimis din prietenie tocmai in oltenia ca simplu comisar . Sa va mai certati altadata cu barosani , asa va trebe mojicilor……
Stie nea mitica ce stie de zice ca na fost 11 metri …….al dracu nea Mitica

george dragomir (1 comentarii)  •  21 octombrie 2008, 14:44

absolut fantastic , sper ca si dl. Porumboiu sa-l citeasca si sa intelega ceva din el .
cu stima ,
g.d.

daniel – vaslui (1 comentarii)  •  21 octombrie 2008, 14:55

felicitari pt.articol.nota 10!!

radu (2 comentarii)  •  21 octombrie 2008, 15:16

este adevarat ca in ultima perioada imaginea fostului mare arbitru adrian porumboiu s-a degradat vizibil, aceasta conform zicalei „fiecare pasare pe limba ei piere”. Pe masura ce trece timpul, fostul fluieras se transforma tot mai mult intr-un tifos al propriei echipe.

maia (6 comentarii)  •  21 octombrie 2008, 15:32

Nota 10 Geambasule… Porumboiu a pierdut orice limita a bunului simt, are impresia ca trebuie sa castige tot. Vai de capul lui…ii mai dau max. 6 luni si o sa vedeti voi…

Rammstein (11 comentarii)  •  21 octombrie 2008, 15:51

Pentru toti astia care spun ca nu a fost penalty.
A FOST PENALTY chiar daca portarul l-a atins pe Tames sau nu pentru.Tames a ciupit mingea iar portarul i-a taiat calea,l-a impiedicat sa urmareasca mingea.

jurnal de speculator (2 comentarii)  •  21 octombrie 2008, 16:04

o intrebare: nu vi se pare ca penescu a inceput sa faca foarte mult jocul lui Becali, adica ‘ habar nu am, dar imi dau cu parerea’? Ce nu inteleg eu, e urmatoarea chestie: de e e promovat atat de intens Penescu din moment ce, fac pariu, el nu va da bani sa ii tot puneti fel de fel de intrebari prostesti?
poate imi raspundeti la asta domnule geambasu

Chi-x (20 comentarii)  •  21 octombrie 2008, 16:07

Unde sa „urmareasca” Tames mingea? Dincolo de tarla? Desi nu-mi place Porumboiu(vorbeste prea mult si se crede atotstiutor), de data aceasta are dreptate! Daca ati fi facut „stop cadru” pe citeva secvente din faza incriminata, ati fi vazut ca Tames a procedat aidoma lui Robinho in meciul de luni seara. Teatru ieftin!

joeburchinezu (16 comentarii)  •  21 octombrie 2008, 16:22

Cristi , ai dreptate in tot ce ai spus , mai putin chestia cu penaltiul ! NU A FOST PENALTY ! Ma mir tare de tot . Te stiam cu ochi de soim si corect . In rest le zici bine .

maia (6 comentarii)  •  21 octombrie 2008, 16:24

Eu nu inteleg de ce se discuta pe seama penalty-ului? A fost sau nu, nu conteaza, ideea articolului este limbajul si modul in care se comporta un asazis conducator de club, cum jigneste pe oricine are o parere care nu coincide cu a lui. Pai ce zic jucatorii: noi am fost buni dar daca arbitrii ne fura. In felul asta nu se face performanta. Mai intai trebuie vazute si RECUNOSCUTE problemele interne si dupa aceea sa se discute si despre alti factori… *****

Ajax (1 comentarii)  •  21 octombrie 2008, 16:32

PENALTY CLAR! Nu pot sa cred cum un presedinte de Liga, in speta Dumitru Dragomir, poate sa emită niste opinii atat de aberante in ceea ce priveste fotbalul! La Recurs el sustinea sus si tare ca „daca portarul ii atingea piciorul lui Tames, acesta trebuia sa ramana cu piciorul in pamant, nu sa sara!”. Pai bai Militeanule care ai ajuns cu japca in fruntea fotbalului: daca baiatul acesta de Nationala, Tames, nu ar fi avut instinctul de conservare si nu ar fi retras piciorul atunci cand a fost atins de portar, risca sa si-l rupa asa cum au patit si alti fotbalisti care au fost prinsi in aceste clinciuri nenorocite! Si asta, la Tames, ar fi insemnat probabil sfarsitul carierei! Asta doriti dvs, dle Dragomir, fotbalistilor romani de valoare? Incheierea carierei pentru un moft? Rusine!
Cat despre Porumboiu, e din ce in ce mai paranoia! Degeaba a incercat Craciunescu sa-i dea asigurari ca este cat se poate de corect in interpretarea fazei si ca nu are cum, moral, sa ia partea lui Penescu cu care e in scandal mare… Porumboiu jigneste pe toata lumea care nu are aceesi parere cu a lui, si nu de ieri sau de azi. In plus, daca asa a fost el mare arbitru, interpretand in halul asta fazele, atunci imi dau seama cum a facut averea aia, de unde a avut pornirea…

tpv82 (2 comentarii)  •  21 octombrie 2008, 17:36

porumboiu-unu din cei mai buni arbitrii romani-cum poate un fost arbitru,un om care ne-a reprezentat tara sa vorbeasca astfel de cuvinte.este josnic si lipsit de inteligenta ce face omul acesta

HATMANUL (1 comentarii)  •  21 octombrie 2008, 17:40

acuma sa va vad ***** din FRF cum il pedepsiti pe mister stie tot(porumboiu)nici cu-mi permit sa-i scriu numele cu litere mari si cum ma uitam la el ca la un Messia in domeniul arbitrajului dar este la al ‘N” meciuri la c are cind pierde e vinovat arbitrajul,esti penibil,cu Slavia unde au fost arbitrii sa te bage in Europa acolo sunteti penibili,sunt ardelean nu tin cu nici una,dar pe Otelul iai furat de o participare UEFA,sati fie rusine.Nasule acuma sa va vad,daca nu il amendeaza draga Geambasule toti sunt o cloaca,deja unori mut postul cind vad asemenea specimene si te rog la emisiunile voastre nu-i mai sunati pe acesti purtatori de dreptate ca imi este greata.

Rey (5 comentarii)  •  21 octombrie 2008, 18:53

Un om care a fost arbitru si practic cu asta s-a ocupat,care cunoaste regulamentul in materie de arbitraj,care a fazut o multime de astfel de faze la viata lui,spune ca nu a fost penalty.Integrandu-ma in persoana domnului Geambashu,eu,care n-am nicio legatura cu arbitrajul,spun ca a fost.Si ce este mai grav?cel mai grav este faptul ca,cu toate ca n-am nici cea mai mica legatura cu arbitrajul,am toata convingerea ca a fost penalty,pentru ca ma pricep,nu?E ca si cum,o persoana oarecare,un om de rand,vanzator la un chiosc de ziare,se duce la cornel,care se ocupa cu fabricarea bombelor de exemplu si-i spune: „mai cornel,n-ai facut bine aici”.Exact acelasi lucru face si domnul Geambashu,dar in alta conjunctura.Intr-un domeniu in care n-am cunostinta de cauza,nu ma bag,mai bine tac din gura decat sa spun o prostie.

lereter (2 comentarii)  •  21 octombrie 2008, 20:25

Trist Dle Geambasu,parca nu va ocupati de fotbal. De la Arad s-a vazut clar ca nu a fost penalty,argeseanul sare cu ambele picioare sus peste portar(daca i se „lua” un picior nu-l mai ridica). Trist ca il confirmati pe celebrul „Porcodean” un om cu CV patat fara tagada,chiar cand nu are dreptate.Acest Corpodean este „cancerul”arbitrajului romanesc,om fara caracter cu interese machiavelice,stiti bine cite a facut.Nu pot accepta nici aerul superior de profesor al Dlui Craciunescu-l-am vazut in activitate de multe ori „piscand”,l-am vazut cu multe party-pris-ri,iar fata de Porumboiu stim cum gandeste. Ma asteptam sa nu va contaminati cu „sindromul Ioanitoaia” adica comentariu cu 3 fete,in functie de situatie,dar se pare ca e molipsitor.Pacat,eu chiar va urmaream,dar prea multe derapaje aveti in ultimul timp. Si se contabilizeaza,defavorabil.

anti porumboiu (1 comentarii)  •  21 octombrie 2008, 20:31

Si eu cred ca porumboiu se da destept in toate…el totdeuna vede numai conspiratiuni atunci cand pierde…….iar ioanitoaia si dragomir ar fi trebuit sa urmareasca cu atentie ce se intampla cu piciorul drept al portarului…..
este aruncat inapoi (se loveste singur in fund)dupa contactul cu piciorul adversarului….daca nu se lovea de atacant, nu-si schimba pozitia asa brusc

Comentează