Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Finanţatorul

Adrian Porumboiu împarte lumea în două. El şi ceilalţi, proştii. Penaltyul e un pretext

A fost penalty, domnule Porumboiu! Un penalty clar ca lumina zilei care cade peste miile dumneavoastră de hectare de teren arabil. Nu, nu săriţi să analizăm […]

luni, 20 octombrie 2008, 1:18

Adrian Porumboiu împarte lumea în două. El şi ceilalţi, proştii. Penaltyul e un pretext

A fost penalty, domnule Porumboiu! Un penalty clar ca lumina zilei care cade peste miile dumneavoastră de hectare de teren arabil. Nu, nu săriţi să analizăm faza! A fost penalty! La dumneavoastră, un fault urît, cinic, un fault care a început devreme, în afara careului, după meci, atunci cînd l-aţi trimis la puşcărie pe Corpodean, infracţiune care a continuat mai apoi în careu, cînd aţi sărit cu picioarele înainte la gîtul lui Ion Crăciunescu, fostul dumneavoastră coleg, prieten, angajat, „geamăn” şi ce mai doriţi.

Nu mai contează ce s-a întîmplat la intervenţia lui Kuciak asupra lui Tameş, aţi decis că arbitrul a inventat, că a avut temă, misiune de la Cornel Penescu, alt finanţator, care, pic, pic începe să înţeleagă cu ce se mănîncă fotbalul, doar că Penescu intrase în jocul nostru la GSP TV, nu vorbise serios cînd spunea că Sorin Corpodean, ca viitor şef al CCA, va arbitra de la excelent în sus. Dar, ca şi alţi bravi conducători de club, dumneavoastră nu vă uitaţi toată ziua la televizor, în schimb auziţi de la povestitori netalentaţi ce se discută acolo. Nu Penescu a scornit tema aceasta – „Corpo for president” -, el doar o comenta în registru umoristic pentru a nu fi amendat cu nişte miliarde de care dumneavoastră nu vă mai pasă, extraordinar, formidabil că sînt oameni care nu mai au grija zilei de mîine, ce rău e că atunci cînd ajungi puternic, cînd ai muncit, cînd n-ai dormit nopţi la rînd ca să ridici o mare afacere, ce rău e, ziceam, să nu te mai poţi opri să devii suspicios, să îi tratezi pe toţi de sus, ca pe nişte mijloace de producţie neperformante.

Vi se pare că vă înconjoară o lume de idioţi, tîmpiţi, limitaţi şi rău intenţionaţi. Da, sîntem noi, ăştia, care mergem la serviciu pentru o leafă mai mică sau mai mare, noi, cei cărora ni s-a părut penalty. Dar şi mai tare decît impresia deplorabilă pe care o aveţi despre noi este ideea dumneavoastră cum că noi nu trebuie să mai avem păreri. Aici greşiţi şi comiteţi un fault de galben spre roşu. În lumea asta, cu puternici şi nevolnici, cu bogaţi şi săraci, cu deştepţi şi săraci cu duhul, toţi au acces la opinie, la vot. Chestia asta neplăcută se numeşte democraţie, în cadrul ei unii acumulează averi şi griji, iar alţii gustă bucuria de a fi liberi. Liberi să muncească, să călătorească, să privească un meci, să-l comenteze. Liberi să nu vadă conspiraţii într-un banal meci de mijlocul clasamentului.
Chiar dacă are şi el obsesiile lui, Ion Crăciunescu pare mai liber decît dumneavoastră. Şi pentru că e liber, a ales să nu jignească şi să îmbrăţişeze cîteodată cauze pierdute. Aşa sîntem noi, săracii!

Comentarii (141)Adaugă comentariu

Lebon (1 comentarii)  •  20 octombrie 2008, 13:46

Frumos. Cu Gigi ne-am obisnuit si nici mari pretentii nu aveam dar de la domnul Porumboiu ne asteptam la ceva mai bun. Ar fi trebuit sa joace in locul lui Mel Gibson in Teoria conspiratiei dar nu avea ce sa caute langa Julia Roberts. Locul lui este la fermele lui printre vaci. Jigneste pe toata lumea, chiar si pe noi cei care ne uitam la emisiuni de sport.

gogu (1 comentarii)  •  20 octombrie 2008, 13:53

Dar oi, domnule Porumboiu, oi cand iti iei?

sorin sibiu (2 comentarii)  •  20 octombrie 2008, 13:54

BUN ARTICOL PE INFUMURATII ASTIA NU II MAI POATE OPRI NIMENI. EI CRED CA DREPTATEA ESTE NUMAI A LOR DAR DUMNEZEU NU DOARME SI O SA-I DEA SI LUI PORUMBOIU MAI MULTE PALME DECIT IA DAT EL LUI MUNTEANU .ACUM SE VEDE VALOARE VASLUIULUI DECI TOTI POATE SA-I BATA NUMAI STEAUA NU .DOMNULE FINANTATOR SI ACUM TOT DORINEL ESTE DE VINA (ACEST MONUMENT AL CORECTITUDINI CA NU DEGEABA A PRIMIT PPRECLA ;NEAMTU” ) SI ACUM SA VA FIE RUSINE SI SA-I CERETI SCUZE PUBLIC PENTRU NEDREPTATEA PE CARE ATI FACUTO MARELUI DORINEL , DAR ACUM E BINE VA-TI LUAT CATEL.IN CONCLUZIE 11 M CLAR CA LUMINA OCHILOR .CU RESPECT UN LIMITAT SI UN RAU INTENTIONAT SARAC DAR CU CINSTE CIT UN SAC

bravo (1 comentarii)  •  20 octombrie 2008, 13:57

@giambi: bravo tata, esti printre putinii ziaristi care pot dovedi ca au in cap altceva decat ****
ma-nclin

iri58 (1 comentarii)  •  20 octombrie 2008, 14:14

bv cristi,porumbgraumoriu este defazat total cu fotbalul actual.se crede in ani 84.nu stie sa conduca un klub.e jalnik.***

cristian (1 comentarii)  •  20 octombrie 2008, 14:25

imi plac articolele dumnevoastra insa ultimul e varza, doar aberatii

ozy (5 comentarii)  •  20 octombrie 2008, 14:36

m-am convins de corectitudinea domnului prorumboiu. l-a jignit pe craciunescu fara pic de bun simt, desi acesta avea dreptate : penalty ca lumina zilei. dar **** vede numai ce-i convine.

salvatorul (1 comentarii)  •  20 octombrie 2008, 14:46

d-le geambasu de data asta meriti felicitari pentru felul in care ai creionat adevarata fata actuala a lui porumboiu, care este din ce in ce mai jalnic! e cu atat mai condamnabil cu cat jigneste un coleg de breasla , afacut si el meseria asta si stie de multe ori cum a sanctionat greselile si ca de multe ori poate s-a lasat pacalit sau a gresit pur si simplu dar de aici si pana la injuriile si invectivele adresate lui corpodean si mai ales lui craciunescu e cale lunga ,ca om cultivat citit, nu poti sa scoti pe gura asemena cuvinte ,sa te cobori la asa mahalagism cum a facut-o la tv cu craciunescu dar va spun eu ‘boala banilor” care te dezumanizeaza te face sa nu ai ratiune ,pur si simplu sa nu gandesti ,sa-i consideri pe toti slugile tale si prostii tai! Nu mai are credibilitate ,s-a certat cu toti conducatorii dar o mare vina o are si ioanitoaia care ii canta in struna si regizeaza tot felul de actiunii,acelasi ioanitoaia care in vremuri trecute facea acelasi lucru cu stefan ‘penalty” cand nici nu incepea emisunea si dadea drumul la banda cu greselile de arbitraj si-l lasa pe Penalty” sa se dezlantuie si sa jigneasca dar parca nu avea atata vehementa ca acest ‘mare’fostul arbitru international” cum ii place lui ioanitoaia sa-l gadale pe OMUL DREPTATII !! ma bucur ca voi mai tineri nu ii mai inghititi si suporta mojiciile lui porumboiu! Si d-le Geambasu ,sa ascultati cum ii face el pe arbitrii cum striga la ei cum ii ameninta pentru orice faza .cu ce cuvinte ii ‘aduleaza” si cine .un om care era cultivat si scolit director de hotel Racova ” culmea tata de regizor super tare dar care nu are vad niciun cuvant in indreptarea tatalui ,eu daca as face asemeni declaratii fata de prietenii cum ii este craiunescu fata de orice om as fi in primul rand amandat pe linga amenzile de la FRF de copii mei care cred ca m-ar renega ca tata! multe ar fi de spus de acest parvenit ,care din cauza cuvintelor lui si a bolii banului te face sa-l etichetezi parvenit! vai si de mama jucatorilor de la vaslui sau de oricine are de a face cu el!!!

blindatul (3 comentarii)  •  20 octombrie 2008, 14:48

Ce aveti cu investitorul Porumboiu?Nu intelegeti ca gramada de lovele trebuie sa aduca instantaneu urcari gigantice pe culmile orgoliului nemasurat.Nu intelegeti ca gramada de bani sau instalatii de facut bani nu mai ofera satisfactie si atunci e nevoie de mai mult.E nevoie de notorietate de dominare a spatiului public.Spatiu usor de umplut cu lumea fotbalului.Iei cativa lesinati ii numesti fotbalisti si ameninti ca-i spargi pe Lorzii CL sa UEFA.Lorzii aia au urcat normal pe treptele ierarhiei nobiliare si daca nu ne-ar privi cu ingaduinta n-am exista nici ca ajutori de asistenti de scutieri.Cred ca Stefan vazand ce caricaturi vor sa domine acel apus va mai muri o data.

Dr. Bogdan (4 comentarii)  •  20 octombrie 2008, 15:01

Sunt de acord ca Porumboiu a jignit oamenii. Probabil e asa cum il descrie articolul, arogant, necioplit, se crede singurul destept s.a.m.d.

Bai, fratilor, v-ati uitat la alt meci. Transmisia a fost clara. Ala nu e penalty in nici un campionat serios. Kucziak a fost cam tembel sa iasa asa, dar fault nu a fost. Actor mai mare ca Tames putini sunt. ****, ca il stim de la Dinamo…

Chiar daca Porumboiu e ****, penalty tot n-a fost. Nu am auzit ca fotbalul sa se joace dupa note la impresia artistica !

cristache (5 comentarii)  •  20 octombrie 2008, 15:08

ca simplu privitor spun că a fost penalty,portarul a ieşit ca un bezmetic, ce să facă Tameş (avea mingea lângă el) să stea să-i rupă piciorele să obţină 11 m.Cred că a procedat firesc (normal că a sărit) 11 m clar BAFTĂ ECHIPELOR ROMÂNEŞTI ÎN CL

gec spaiser (1 comentarii)  •  20 octombrie 2008, 15:26

pinatlty clar!
piciorul stang al lui Kuciak se opreste direct pe glezna lui Tameş. cand pierde echipa lui Porumboiu sunt altii de vina: arbitrii, blaturile, Dorinel; nu conteaza ca Vasluiul nu joaca mai nimic de ceva vreme.
Lasa-ne bre in pace, ca suntem satui de d’astia ca tine; nu erau destui si fara tine?

Dr. Bogdan (4 comentarii)  •  20 octombrie 2008, 15:30

Daca asta la Tames e penalty, ce sa mai zica Rooney la Manchester la cate capace i-au tras aia in careu.

Ce naiba, unde e penalty la Tames ? Ronney ar trebui sa-l alerge pe arbitru pentru ce i-a facut !!

George (14 comentarii)  •  20 octombrie 2008, 15:39

Stiti care e culmea? Pentru cine are discernamant si suficient creier, dupa vizionarea reluarilor a fost limpede penalty-ul! Din alunecare, portarul ii agata cu piciorul drept glezna dreapta a lui Tames. Afirmatiile potrivit carora nu exista contact sunt penibile, pur si simplu. Daca mai aveti acces la reluari, priviti cum piciorul portarului are chiar un recul dupa socul respectiv, in timp ce Tames se impiedica in mod firesc.
Sigur, faza aceasta si fotbalul in general pot fi „citite” si superficial, tip „Vezi-ti Domne’ de treaba, nici vorba de penalty, etc etc.” ,in stilul cel mai neaos, adica!

Virgil (1 comentarii)  •  20 octombrie 2008, 15:42

D-le Geambasu, m-am lamurit de caracterul dvs. Acest articol este o razbunare a dvs. impotriva lui Porumboiu. Rar mi-a fost dat sa vad un atac asa de abject la adresa cuiva (merita rosu direct ). Este foarte bine ca presa este libera, dar multi ziaristi isi poarta frustrarile pe micile ecrane sau in paginile ziarelor. Frustrarea dvs. este ca NICIODATA nu veti fi un mare sportiv iar ca ziarist veti fi un ziarist mediocru chiar daca acum credeti ca sunteti un titan al ziaristicii sportive. Ioanitoia si Tolontan, cei care fac politica ziarului, au influentat intreaga redactie si au facut din GS un ziar de scandal pentru ca „bizonul” roman, cel care-l regasesc cel mai mult in comentariile articolelor, sa fie satisfacut si sa cumpere „scandalurile” reale , inventate sau provocate de redactie. Pacat, incepse sa-mi placa cum scrieti, mai ales ca avem aceleasi gusturi muzicale, dar veninul si rautatea gratuita din unele din articolele sau comentariile dvs. ma fac sa va cred un caracter mic, razbunator , invidios si orgolios.

cipopescu (84 comentarii)  •  20 octombrie 2008, 15:54

mai toata lumea pe-aici merge pe a fost/n-a fost…oameni buni, ideea articolului era tocmai faptul ca indiferent daca a fost sau nu, porumboiu n-are dreptul sa calce pe toata lumea in picioare, doar pentru ca are bani. Apropo, a auzit cineva asemenea invective de la gaz Metan, dupa ce rapidul a inscris clar cu mana?…alta civilizatie…

r din Tim (1 comentarii)  •  20 octombrie 2008, 15:59

Stati linistiti ca stie Porumboiu ce face. Stie ca n-are echipa, ca nu joaca nimic dar face scandal pentru celelalte meciuri care vor urma. Ce arbitru va mai avea curaj sa dea penalti impotriva Vasluiului atata timp cat si mitica se pronunta ca nu a fost ?
Cat de spre caracter: zero. Sa jignesti pe cineva in halul acela. Spunea ca un disperat ca a vazut faza de 100 de ori, de 1000 de ori. Ca a avut Corpodean maniera tendentioasa de arbitraj. Pai atunci Serea cum a arbitrat la Farul – Poli ?
Parerea mea, fara acordul domnului Porumboiu : penalti.

Vali_B (116 comentarii)  •  20 octombrie 2008, 16:38

N-am nimic cu nimeni, dar mi s-a parut penalty la faza lui Tames. Intr-adevar, plonjonul lui este spectaculos, dar cred ca portarul l-a atins cu piciorul drept, cel de sub el. Oricum, s-au vazut penaltyuri pentru faze mult mai dubioase, pentru plonjoane si simulari ale atacantiolor, dar acum cred c-a existat contact intre portar si atacant. Cred ca o reluare TV mai lenta, cadru cu cadru, ar fi lamurit faza. Oricum, a fost o faza grea, pe care arbitrul a trebuit sa o judece intr-o fractiune de secunda. Pe dl Porumboiu probabil ca l-a deranjat faptul ca arbitrul a dat hotarat penalty, fara nici o umbra de ezitare, ceea ce poate duce cu gandul la faptul ca abia astepta o faza ca asta. Daca e asa, poate stie D-lui ceva ce noi nu stim. Oricum, Vasluiul a fost avantajata in multe meciuri acasa, cam cum se intampla cu Ceahlaul acum cativa ani. Vasluiul a inceput bine, dar acum a obosit, e greu sa tina pasul cu aceeasi jucatori. M-a dezamagit reactia d-lui Porumboiu de la TV, care nu este la prima iesire de acest gen. Ma asteptam sa fie mai echilibrat, mai calculat, ca o Balanta ce este. Nu pot fi de partea D-lui cand are astfel de iesiri si de reactii. Dl. Craciunescu are si el pacatele lui, dar aseara sustinea doar o idee, corecta sau nu. Nu poti jigni in asemenea hal pe cineva doar pentru ca nu e de acord cu tine. Ceva se intampla cu asteti oameni din fotbal. Despre Dl Porumboiu aveam o impresie mai buna. Pacat!

nelu g (1 comentarii)  •  20 octombrie 2008, 16:59

Bun articol, felicitari pentru autor!

scorpion-sv (1 comentarii)  •  20 octombrie 2008, 17:01

Porumboiu se cam da cocos, dar a fost penalti clar. Apropo de marele arbiru Porumboiu care se da peste tot un om foarte corect niciodata nu a amintit de un meci CSM Suceava- Gloria BUzau in divizia B unde dupa ce a facut varza un meci a cam luat-o la spinare si 4 jucatori de la Suceava au primit suspendare intre 6 luni si 2 ani(Avadanii, Radu, Gafencu)

mariana (1 comentarii)  •  20 octombrie 2008, 18:03

Stimate Domn,
Nu voi posta nici un comentariu, am insa o rugaminte la dvs. si anume: zilele trecute ati postat pe site-ul gsp un anunt ce se adresa persoanelor cunoscatoare de sport si in special fotbal. In acest sens va rog sa-mi dati o adresa de e-mail unde sa pot trimite o scrisoare de intentie. Din pacate nu am avut timp la momentul respectiv, si dupa aceea nu a mai fost postat.
Multumesc anticipat,
Mariana

picnic (3 comentarii)  •  20 octombrie 2008, 18:37

Domnul Porumboiu e penibil!! in primul rand ca fost arbitru, ca fost coleg, ca tata, ca profesor, ca patron,….ca om ….nu asa trebuie sa vorbesti cu cineva, in halul in care a vorbit dumnealui cu domnul Craciunescu! Dl Craciuneascu, ca noi toti dealtfel ..avem propriile pareri si nu trebuie sa fim obligati sa spunem ca dumneavoastra domnule Porumboiu! ….nu va suparati, dar a fost FAULT si PENALTY ..iar dv ca fost arbitru nu vreti sa vedeti asta!! spuneati ca Kuciak nici nu l-a atins pe jucatorul pitestean ….e haios! se vede clar cum portarul ii prinde varful piciorului atacantului sub piciorul sau, chiar daca pitesteanul lasa impresia ca pornise deja in cadere ..e clar ca portarul il loveste peste picior ….si e neglijenta, pt ca nu a avut treaba cu mingea…..si e penalty!!! dar daca dumneavoastra vreti ca echipa pe care o conduceti sa castige toate meciurile din lume, doar ca sa aveti dreptate mereu..asta e alta problema!!! noi spectatorii si telespectatorii ne simtim ofensati si jigniti de vulgaritatea verbala de care dati dovada dupa fiecare infrangerea a echipei dumneavoastra!! Sunteti un om cunoscut si ar trebui sa fiti un exemplu pozitiv….nu credeti!??? Echipa fc vaslui la ora actuala nu prea mai joaca nimic, din cauza asta pierde meciurile…nu din alte cauze inchipuite de dv. Orice echipa are caderi, daca ar castiga continuu nu ar mai fi angrenata intr-o competitie, ar fi monopol!! acceptati competitia domnule Porumboiu, acceptati oamenii, acceptati ideile si parerile altora….nu existati doar dumneavoastra pe planeta aceasta!

Multumesc!

picnic (3 comentarii)  •  20 octombrie 2008, 18:49

Sunt cativa domni care compara faultul icriminat cu fazele din fotbalul din anglia (ex; Dr Bogdan—->Rooney) …sa fim seriosi, acolo joaca barbati! Iar pe margine stau si „dirijeaza” sau privesc niste domni …la noi …. pauza …!!!
In Anglia sar scantei cand se contreaza doi jucatori, si se ridica ambii imediat si o rup la fuga dupa minge …la noi se smiorcaie si se tavalesc; insa contactul cu adversarul fara sa fi atins mingea, acela e fault in Anglia!! ….nu si la noi, conform cu obiceiurile mioritice avem boala suspiciunii, a grosolaniei si infatuarii continuie! pacat ….puteam avea o imagine mult mai buna in afara daca nu ar mai iesi toti oamenii astia cu bani sa se dea importanti pe sticla! …ce e si mai rau, ca incepem iar sa jucam foarte prost ….nici steaua nu mai stie ce joaca, dinamo e total dezorientata, la rapid totul e nongrata, urziceniul e un fel de sportul studentesc …gasca nebuna…ba pierde cand nu te astepti, ba castiga; cfr-ul si-a revenit si are alura de echipa buna …ar fi bine sa o tina tot asa; in rest ….toti o apa si un pamant; vasluiul joaca pe smiorcaiala lui porumboiu, timisoara a fost furata nedrept de 6 pct, insa jocul ei desi bunicel pe finaluri de meci lasa de dorit, craiova …si e pe acolo ……o sa reveni la vremuri vechi…cu 2 echipe in cupe si atat!

titi (3 comentarii)  •  20 octombrie 2008, 18:57

DOmnu Mi Ti KA Dragomir e fascinant! aseara numai de dragul de a nu-l injura si pe el Porumboiu, a zis ca portarul nici nu l-a atins pe jucatorul pitestean! …haideti domnu Dragomir, ne prostiti asa pe fata??? se vede de la 10 km ca portarul ii prinde atacantului piciorul sub piciorul lui, nu conteaza ca l-a prins doar putin sau putin mai mult ….l-a prins!!! din toata lumea numai dumneata si cu nesimtitul ala de porumboiu spuneati ca portarul nu l-a atins deloc!!1 poi e posibil asa ceva, toata tara a vazut ca portarul l-a atins! ca s-a aruncat si pitesteanul asta e alta poveste, ca doar nu era sa inghete instantaneu pe loc cand i-a prins ala piciorul, doaar doar l-o vedea cineva clar!! in cel mai rau caz trebuie sa spuneti ca nu comentati, nu sa mintiti numai sa-i faceti pe plac ingamfatului de Porumboiu care jigneste pe oricine cand echipa dumnealui pierde!! Ce vrea dumnealui, sa castige vasluiul in continuu??? poi sa-si faca Liga proprie unde sa se lase toti batuti! sa va fie rusine domnule Porumboiu pentru felul cum vorbiti pe micile ecrane de ne faceti sa ne scarbim de oameni ca dumneata, iar dv domnule Dragomir sa va fie rusine ca mintiti pe fatza!! trebuia sa nu comentati si erati impartial!

Multumesc

Wilder (7 comentarii)  •  20 octombrie 2008, 19:51

Excelent articol,doar ca n-a fost fault.Cei doi nici nu s-au atins.Cred ca am revazut de vreo 20 de ori faza .Sigur nu a fost fault!

solo (3 comentarii)  •  20 octombrie 2008, 19:52

Buna ziua,
„DOMNULE GEAMBASU” !?!

Daca domnia voastra spune ca a fost penalty, ok, puteti sa va exprimati liber o parere, asta nu inseamna ca a si fost, dar ca sa va permiteti sa l caracterizati pe domnul Porumboiu, s avem pardon, nu cred ca sinteti cel mai in masura, atit timp cit se stie ca scrieti doar ce va dicteaza TRUSTUL, ca sa nu ramineti saracii fara slujba. Oricum asta ar fi pe linga subiect, sau o mica parantez, depinde cum vreti s o „luati”. De cind ati devenit dumneavoastra un asa bun jurnalist?!? Sau aveti memoria scurta??? E bine cind vin investitori si arunca cu bani in stinga si n dreapta ca sa aveti voi ce scrie??? Cred ca ar fi mai bine daca vreo doi trei dintre acesti „prosti” v ar lasa cu buza in soare, renuntind sa mai bage bani in fotbalul asta jegos pe care si voi ziaristii lu’ peste il stricati si atunci v as vedea io ce subiecte ati mai inventa, ca asa sa stai in fata computerului si sa i critici pe altii e usor. Sau poate domul Ioanitoaia a uitat cind se milogea pe la usile lu’Porumboiu?!? N are rost sa continui, mi as irosi tot timpul si n am aceasta intentie, insa ar fi bine sa mergeti la un oftalmolog toti cei care v ati dat cu parerea despre acel penalty si despre meciul de la Vaslui, v as putea recomanda unul dar mi e frica ca s ar face coada mai mare decit se facea la carne pe timpu’ lu’ nenea Nicu.

Cu deosebita consideratie,

LUCIAN (2 comentarii)  •  20 octombrie 2008, 19:57

Excelent,fabulos articol !

Lucian N Smultea
Cleveland OH USA

grig (80 comentarii)  •  20 octombrie 2008, 20:00

fabulos articol.bourul moldovean trebuie temperat, ca incepe sa creada ca e patron la Barcelona.

viola (6 comentarii)  •  20 octombrie 2008, 20:08

pt solo..Bai baiatul daca tu crezi ac faptul ca bagi bani in fotbal iti da dreptul sa jicnesti pe toata lumea atunci meriti sa fi sluga lui becali porumboiu iancu penescu.Daca nu ar fi acesti oameni in fotbal am avea un fotbal cum a avut timisoara acum 4 ani cu dobos cu fotbalisti slabuti dar romani cu inima mare care nu erau mercenari si care adunau 40 mii de oameni.Oamenii gen porumboiu alunga lumea de pe stadioane incet incet.

Bubu (1 comentarii)  •  20 octombrie 2008, 20:17

Alo, bre nea SOLO. Ai inteles ceva din ce spune baiatul asta aici? Nu se pune problema cand a avut dreptate sau nu, cand a scris cu tema sau nu, sau cand s-a-mprumutat de un pol la nea Porumbelu’. E pur si simplu vorba de respectul pe care ni-l datoram unul altuia si care se castiga altfel decat prin achizitionare.
Personal nu-mi place Geambasu, dar acum a plesnit-o bine.

axe (34 comentarii)  •  20 octombrie 2008, 20:27

@GRIG foarte corect ai sintetizat.un singur amendament as avea:BOURUL traia undeva prin nordul moldovei.pe la vaslui nu are aceeasi denumire,este mai scurta cu trei litere.ultimele.

unu (4 comentarii)  •  20 octombrie 2008, 20:41

Ma distreaza analizele astea dar si cele facute in studioul de la gsp-tv.

Spunea cineva: dom’le, a fost contact, nu? atunci n-avem ce discuta, e penalty! Si uite asa se expediaza totul dintr-o fraza…
Insa se pare ca multi uita un detaliu: contact este si daca te mangaie cineva pe obraz dar si cand iti trage un pumn in falca! La Tames a fost un contact dar a adus cu o mangaiere… insa baiatul ala e un actor bunicel, nu atat de mare insa incat sa pacaleasca pe toata lumea 🙂

Asa ca eu cred ca Porumboiu a avut ieri seara dreptate daca judecam strict dpdv tehnic (mai putin la faza cu jignirile dar asta e alta discutie).

Pe ce ma bazez? Simplu: incercati sa va imaginati cum cade cineva cand il coseste unul din lateral dreapta! Pentru cei care nu pot reconstitui scena in minte ii invit sa revada faze similare pt ca sunt destule in campionatul nostru si nu numai. Cel care e atacat cade in directia din care a pornit atacul sau, daca e prins in alergare, putin in directie diagonala-dreapta si in niciun caz nu asa cum a facut-o Tames la Vaslui. Acesta doar a aplicat mecanic o schema indelung exersata si s-a rostogolit ca si cum a fost vorba de o piedica… Aici insa reluarile ne arata ca a fost insa cel mult o lovitura venita din dreapta la nivelul gleznei (o lovitura e mult spus, mai degraba o usoara atingere) asadar nu a fost vorba de o barare, de o piedica.
Un arbitru experimentat si corect nu da penalty la o astfel de faza.
Corpodean o fi experimentat, nu zic nu, dar despre corectitudinea lui am mari rezerve…

Si cand te gandesti ca asta s-ar putea sa ajunga sef la CCA!

Dan (37 comentarii)  •  20 octombrie 2008, 20:41

Da este f mare pacat si e atat de scarbos ce a facut ingamfatul de porumboiu cu Domnul Craciunescu aseara la gsp.Nu ca ii iau apararea D-lui Craciunescu dar are dreptate la atins portarul cu piciorul drept si l-a faultat.Nu inteleg de unde pana unde atata nesimtire si prostie in capul lui Porumb sa isi permita sa vb in halul ala mai ales in direct la tv.In locul celor de la GSP nu i-as mai permite lui porumboiu sa vb la gsp vreo 1 an sa se civilizeze intai,sa invete cum se vorbeste cu o persoana mai ales in direct si apoi sa iasa in public sa vb.pana atunci sa taca ca e tare capos,prost si rautacios,ingamfat.Pacat ca e atata rautate si e atat de urat scandalurile,si certurile astea,lipsa de respect unii fata de altii.Le lipseste multora civilizatia.Liga ar trebui odata sa faca ceva nu mai merge amenzi f mari de mii de euro si sa vezi cum se potolesc.RUSINE PORUMBOIU:RUSINE MARE ESTI OM IN TOATA FIREA NU ESTI ADOLESCENT

alexxe (1 comentarii)  •  20 octombrie 2008, 20:57

mie mi-a placut articolul.
oricum nea porumb este un penibil si un infumurat care de foarte mult timp nu mai are picioarele pe pamant.
a plecat de mult cu sorcova si ma scarbeste.
DA,a fost penalty.

fagaras (2 comentarii)  •  20 octombrie 2008, 20:59

numele „miti” , spune totul (la fel si textul). nu mai incurajati prostia, fratilor ! p.s.-multumesc gsp, pt. tricoul cu STIINTA;)

analist (2 comentarii)  •  20 octombrie 2008, 21:06

jalnic domnule geambasu nu ati inteles nimic din interventia lui porumboiu.craciunescu nu mai este demult impartial cum il credeti si nici macar nu expima opinia lui despre faya ci platea polite vechi lui porumboiu,care cu pacatele lui e unul din cei mai corecti si cinstiti oameni din fotbalul nostru.de altfel emisiunea e plina de ”judecatile”luicraciunescu din care transpira relatiile lui bune sau rele cu diferiti patroni.altfel,vad ca infierati cu minie proletara averea lui porumboiu,uitind ca si penescu are bani .despre omul de afaceri porumboiu va invit sa cititi aveti ce invata.

blaster (1 comentarii)  •  20 octombrie 2008, 21:14

Taranului de porumboiu i s-a urcat la cap… Cristiane, e un articol excelent! Bravo, omule, asa e! Singurul lucru pe care-l mai avem pe lumea asta este dreptul la opinie! Un drept pe care nu ni-l poate lua toti porum-boii din lume! Inclusiv cel care nu mai judeca de mult timp ca un fost mare arbitru, ci ca un marunt contabil de baza cerealiera… Cu multa patima si inversunare… Cu multa aroganta si infatuare… Si in final, cu multa prostie!

CAta (1 comentarii)  •  20 octombrie 2008, 21:21

Comentariu obiectiv: portarul l-a atins pe adversar dar nu l-a faultat. Daca il faulta, acesta nu mai reusea sa sara. Ar fi cazul ca Porumboiu si Craciunescu sa nu-si mai spele rufele la TV sau prin ziare.

all (34 comentarii)  •  20 octombrie 2008, 21:46

pina la urma discutam de caracterul lui porumboiu si mai putin de penalty.penalty-ul a fost sau nu,faze din astea se intimpla mereu si nasc discutii aprinse .face parte din joc.nesimtirea principalului taran al moldovei nu poate fi iertata.nu mi-e simpatic geambasu, dar acum a pus-o bine.articolul reda exact trairile si impresiile lui porumboiu:un pitic frustrat care crede ca banii ii dau dreptul sa jigneasca si sa ne insulte inteligenta.nu e singurul,si parerile lui nu ne intereseaza.nu coborim la nivelul lui.lasa-ne,porumboiule…..

mynarik (1 comentarii)  •  20 octombrie 2008, 22:03

Eu personal cred ca a fost penalty clar. În reluări se vede clar că există contact între portar şi atacant, iar dacă există contact este penalty (n-am inteles ce a vrut sa spună Iordănescu …).

În ceea ce priveşte arbitrajul, cred că nu aceste faze trebuiesc discutate, pentru că în cazul acestor faze nu se poate vorbi de viciere de rezultat. Şi dacă nu a existat contact, arbitrul nu avea cum să sesizeze, dacă nici din reluări nu se poate da un verdict corect. Acestea sunt în cel mai rău caz greşeli obişnuite, unde nu se poate imputa vreo greşeală arbitrului.

c0stellino (3 comentarii)  •  20 octombrie 2008, 22:23

Frumos scris d-le Geambasu ………..

tibi (1 comentarii)  •  20 octombrie 2008, 22:46

felicitari.esti preferatul meu in ale jurnalismului sportiv.bravo

andrein. (2 comentarii)  •  20 octombrie 2008, 22:50

domnule geambasu eu ma indoiesc ca stiti mai mult fotbal decat anghel iordanescu… ma rog…parerea mea e ca nu a fost un contact in urma caruia sa se dea penalty… iar simularea si plonjonul teatral au fost mai mult decat evidente.din cate aud si eu de la specialistii astia autohtoni…nu orice contact este fault. dar dumneavoastra asa ati vazut. macar nu mai induceti lumea in eroare, daca nu sunteti sigur. sunt destui dobitoci pe aici care chiar va cred.
personal cred ca e un articol comandat… pana la urma…lasand deoparte trecutul lui porumboiu, el nu e decat un finantator care isi apara echipa…stiti ce e culmea??? ca la vaslui in ultimii 2 ani nu s-a mai dat un penalty, pana ieri… si asa usor a fost acordat! ca nici la a 10-a reluare nu puteai sa spui cu certitudine daca a fost sau nu… si dumneavoastra stiti ca, mai mult, nu a fost…dar…

hcv (2 comentarii)  •  20 octombrie 2008, 23:09

felicitari pentru articol. Nici nu ma intereseaza daca a fost sau nu penalty, ceea ce intradevar pot spune e ca porumboiu a fost mai mult decat deplasat in comentariu si dl ioanitoaia ii permitea acest lucru. Ce sa ne mai mire atitudinea tuturor „parvenitilor” din fotbal cand asta e modul de a fi a tuturor „dinu paturicilor” de peste tot …

pernea (1 comentarii)  •  20 octombrie 2008, 23:17

am urmarit emisiunea recenta „recursul etapei „,am mvazut interventia lui porumboiu
este straniu ca o gramada de oameni nu au vazut penalty in meciul cu vaslui,incredibil!apoi prestatia lui porumboiu fata de craciunescu este iar de neinteles
finantatorul vasluiului are probleme de natura psihica,cred ca un psiholog l-ar diagnostica in mod precis.

little_john (3 comentarii)  •  20 octombrie 2008, 23:34

pentru andrein.
nu ai inteles articolul…si porumboiu nu si-a aparat echipa, nu asa se procedeaza…dar dc esti de acord cu el inseamna ca asta e tipul de limbaj pe care il folosesti si tu…
si dc alte pesoane au pareri diferite de ale tale (ca ar fi fost penalty), nu inseamna ca sunt „dobitoci”…dar ce sa intelegi tu!
felicitari pentru articol, dl. Geambasu!

andrein. (2 comentarii)  •  20 octombrie 2008, 23:43

pt lil john
hai mah omule…ca replici de astea intre porumboiu si craciunescu au fost nenumarate. si totul se trage de pe vremea cand craciunescu era la cca si vasluiul era furata pe fata…indiferent daca juca acasa sau in deplasare. atunci nimeni nu lua apararea vasluiului.dar eu nu ma refeream la limbajul lui porumboiu… daca si la faza ai trebuia acordat penalty inseamna ca meritam din plin arbitrajele care le avem in momentul de fata…

Ginola (2 comentarii)  •  20 octombrie 2008, 23:56

Felicitari Dle geambasu pt un nou articol bun, concis si la obiect. Pacat ca Dl. Porumboiu nu o sa il inteleaga. Si el, ca si alti conducatori, au doar singur acalitate ca investesc in fotbal (atat timp can investitia nu se cheama un contract de imprumut). In rest, fie ei poate si niset oameni culti si civilizati la un moment dat, au ajuns un fel de Coana Chirita. Ce as vrea eu sa vad este ca atunci cand un mojic de teapa lui Porumbou intervbine intr-o emisiune si vorbeste cum vorbeste, sa i se inchida legatura… chiar daca stiu ca poate cer prea mult pentru cei care realizeaza emisiuni si vor rating. Doar rating – cum e Dl. Ioanitoaia.
Succes!!!

abcbob (1 comentarii)  •  21 octombrie 2008, 2:08

are dreptate Geambasu !

laurentik (1 comentarii)  •  21 octombrie 2008, 2:28

Doua chestiuni, punct si subliniat.
Prima eu unul m-am cam saturat de nea porumbacu asta care de fiecare data inainte de meci pune presiune ba pe arbitri , ba se leaga de conducatori, iar daca pierde..normal arbitrii sunt devina jucatori lui devin din ,,giuvaere” niste biete dobitoace ce sa mai omul e tipic ,,roman” nu ar zice niciodata ….,,da domne au fost mai buni decat noi” in fine
A doua ..sa ma ierte d-zeu ca sunt stelist si l-am admirat pe Laca insa ca antrenor este ceva de …sau pentru o echipa de subsolul clasamentului, nu cred ca stie sa impuna vre-o tactica moderna echipei sa analizeze vre-o echipa si sa imprime un joc ofensiv echipei….cred, parerea mea ca decat sa dam note proaste jucatorilor si sa spunem ca nu au valoare mai bine sa ne intrebam…da ce au fost ei invatati sa joace eu unul cred ca un antrenor slab are meritul si de a strica jucatorii buni. Sper sa ma contrazica Laca dar sunt sigur ca nu. Si ar mai fi ceva am auzit la Gigi ca obictivul este locul unu sau doi , eu cred ca daca mergea si locul 5 in C.L .ala erea obiectivul, nu-lintereseaza performanta , ci Steaua este doar o afacere pt dansul….asta mai e sport pentru el?

Comentează