Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Finanţatorul

Adrian Porumboiu împarte lumea în două. El şi ceilalţi, proştii. Penaltyul e un pretext

A fost penalty, domnule Porumboiu! Un penalty clar ca lumina zilei care cade peste miile dumneavoastră de hectare de teren arabil. Nu, nu săriţi să analizăm […]

luni, 20 octombrie 2008, 1:18

Adrian Porumboiu împarte lumea în două. El şi ceilalţi, proştii. Penaltyul e un pretext

A fost penalty, domnule Porumboiu! Un penalty clar ca lumina zilei care cade peste miile dumneavoastră de hectare de teren arabil. Nu, nu săriţi să analizăm faza! A fost penalty! La dumneavoastră, un fault urît, cinic, un fault care a început devreme, în afara careului, după meci, atunci cînd l-aţi trimis la puşcărie pe Corpodean, infracţiune care a continuat mai apoi în careu, cînd aţi sărit cu picioarele înainte la gîtul lui Ion Crăciunescu, fostul dumneavoastră coleg, prieten, angajat, „geamăn” şi ce mai doriţi.

Nu mai contează ce s-a întîmplat la intervenţia lui Kuciak asupra lui Tameş, aţi decis că arbitrul a inventat, că a avut temă, misiune de la Cornel Penescu, alt finanţator, care, pic, pic începe să înţeleagă cu ce se mănîncă fotbalul, doar că Penescu intrase în jocul nostru la GSP TV, nu vorbise serios cînd spunea că Sorin Corpodean, ca viitor şef al CCA, va arbitra de la excelent în sus. Dar, ca şi alţi bravi conducători de club, dumneavoastră nu vă uitaţi toată ziua la televizor, în schimb auziţi de la povestitori netalentaţi ce se discută acolo. Nu Penescu a scornit tema aceasta – „Corpo for president” -, el doar o comenta în registru umoristic pentru a nu fi amendat cu nişte miliarde de care dumneavoastră nu vă mai pasă, extraordinar, formidabil că sînt oameni care nu mai au grija zilei de mîine, ce rău e că atunci cînd ajungi puternic, cînd ai muncit, cînd n-ai dormit nopţi la rînd ca să ridici o mare afacere, ce rău e, ziceam, să nu te mai poţi opri să devii suspicios, să îi tratezi pe toţi de sus, ca pe nişte mijloace de producţie neperformante.

Vi se pare că vă înconjoară o lume de idioţi, tîmpiţi, limitaţi şi rău intenţionaţi. Da, sîntem noi, ăştia, care mergem la serviciu pentru o leafă mai mică sau mai mare, noi, cei cărora ni s-a părut penalty. Dar şi mai tare decît impresia deplorabilă pe care o aveţi despre noi este ideea dumneavoastră cum că noi nu trebuie să mai avem păreri. Aici greşiţi şi comiteţi un fault de galben spre roşu. În lumea asta, cu puternici şi nevolnici, cu bogaţi şi săraci, cu deştepţi şi săraci cu duhul, toţi au acces la opinie, la vot. Chestia asta neplăcută se numeşte democraţie, în cadrul ei unii acumulează averi şi griji, iar alţii gustă bucuria de a fi liberi. Liberi să muncească, să călătorească, să privească un meci, să-l comenteze. Liberi să nu vadă conspiraţii într-un banal meci de mijlocul clasamentului.
Chiar dacă are şi el obsesiile lui, Ion Crăciunescu pare mai liber decît dumneavoastră. Şi pentru că e liber, a ales să nu jignească şi să îmbrăţişeze cîteodată cauze pierdute. Aşa sîntem noi, săracii!

Comentarii (141)Adaugă comentariu

Petro (1 comentarii)  •  21 octombrie 2008, 21:48

Domnule autor daca ati fi cat de cat profesionisti nu ati mai publica toate declaratiile facute de diversi conducatori, mai ales cele care sunt aruncate fara nici o argumentare. Riscati sa transformati acest ziar in unul de barfe un soi de cancan de fotbal…..ca de alte sporturi oricum nu s-a mai auzit nimic dinaintea erei noastre….Asa ca mai bine vedeti-va de meseria voastra….scrieti un articol inteligibil si nu va mai plangeti de situatia buna sau rea….financiara ma refer. nimeni nu va impiedica sa va faceti o afacere….vorba aia doar e democratie. In ceea ce-l priveste pe dl Porumboiu eu cred ca are dreptate pentru ca el isi exprima opinia…..ca a spus-o pe un alt limbaj asta inseamna ca nu e prefacut…..si spune lucrurilor asa cum le vede…Una peste alta imi placea mai mult sa citesc gazetele de sport de acum vreo 4-5 ani…..

danu (1 comentarii)  •  21 octombrie 2008, 22:50

penalty clar ca lumina zilei !dragomir.puiusi porumboiu ;;nu pot sa-i calific;mu sant orbi ,ofac pe orbii…in rest articolul este plin de adevaruri!

optuser (2 comentarii)  •  22 octombrie 2008, 2:20

Bravo,Cristi! Acid ca intotdeauna! Pacat ca oameni ca astia inteleg din asemenea articole ca aveti ceva personal cu ei in loc sa recunoasca ca au gresit,ca au vorbit la nervi sau macar „sa se dea la fund” cateva zile,pana se uita incidentul! Nu stiu…chiar retarzi nu-i cred,cel putin pe Porumboiu,poate ca intr-adevar „i-au innebunit castigurile”!

saviarri (7 comentarii)  •  22 octombrie 2008, 4:38

Nu te dezminti si tratezi fenomenul sportiv ca un subiect de „sant”! Scriitorasi de nivel submediocru ca tine fac si desfac fotbalul romanesc, crezand ca sunt cei mai tari”gazetari” ! De fapt sunteti sursa scandalurilor din sportul romanesc! Va intereseaza mai mult ce a mancat astazi „x”, ce a imbracat „y”, ce a incaltat „z” si ce a facut „omega” la „toilet”! ***!!!!! Lasati locurile libere stimabililor, pentru cei care vor sa faca presa sportiva adevarata ! Sper sa nu va mai citesc numele in „Gazeta Sporturilor” ! Sanatate si noroc !

Leo (2 comentarii)  •  22 octombrie 2008, 9:04

daca a fost sau nu nu prea conteaza,important este ca s-a acordat si probabil 8 din 10 arbitrii il dadeau…problema este ca dl Porumbiu ca fost arbitru,care daca ne aducem bine aminte cu maniera ciudata de arbitrj,trebiue sa inteleaga ca fiecare are dreptul la opinie si la respect…mai departe sa-si luminari de banii cu care face parada

Mihai (1 comentarii)  •  22 octombrie 2008, 10:49

Alo, Porumbelu’, Porumbitzu, Porumbaru… ? M-a uns pe suflet acest articol; aceeasi impresie o avem si noi, restul, aceeasi repulsie fata de oameni ca tine. Bravo Cristi!

florin (6 comentarii)  •  22 octombrie 2008, 11:03

dl.porumboiu sa se mai uite la modul de a se comporta si la infrangeri al celor de dincolo de munti:paszkany, padureanu. si sa invete. atata infoiala si gusa mare si rosie, atata inspumeala la omul asta la infrangere ca ma si intreb:in fond ce mare scula de echipa e vasluiul?

oscar (15 comentarii)  •  22 octombrie 2008, 11:35

Dl Porumboiu nu stie sa piarda. Acum cativa ani, cand a venit cu echipa lui in Regie, Sportul Studentesc, cu Lazar, Mazilu, Bucur, Stancioiu si ceilalti Fotbalisti s-a impus fara probleme cu 3-1. La 2-0 insa, Vasluiului i s-a anulat un gol, se pare valabil, dar impresia generala a fost ca nu se poate pune problema corectitudinii victoriei bucurestenilor. Imediat dupa meci, dl Porumboiu a declarat celor care l-au chestionat ca i-a placut si lui echipa din Regie, care a castigat pe merit si ii felicita. Seara insa, la televiziuni, era foc si para pe arbitru, care „i-a anulat un gol valabil care ar fi intors rezultatul si nu ar mai fi ajuns studentii la 3-0”. As vrea sa traiesc ziua in care dl Porumboiu nu va pune la zid arbitrajul dupa o infringere.

unu cu pixul (2 comentarii)  •  22 octombrie 2008, 11:54

Bu hu hu porumb-oi-uuuuuuuuuuu

DGR (5 comentarii)  •  22 octombrie 2008, 13:34

E mecanismul lui de aparare, nu se va schimba. Il detest, mi se pare un ordinar…Da’ pana una alta nu cred ca ala era penalty :)) Serios, io nu dadeam de eram in locul lui Corpodean. A fost smecher jucatorul Argesului si cam atat…

Apropo Cristi, cat mai asteptam un articol despre Ionut Badea? Tip modest, tacut si mai ales eficient, uite la linia de clasament a Argesului.

Castro (96 comentarii)  •  22 octombrie 2008, 15:43

Felul in care Porumboiu analizeaza arbitrajele ma face sa ma indoiesc de valoarea sa ca arbitru. Are o faima de fost mare arbitru cladita pe inexistenta mijloacelor moderne de analizare a prestatiilor. La cat este de partinitor si de impulsiv, mi-e foarte greu sa cred in valoarea sa mult trambitata.
Apoi, la faza incriminata, nu cred poate fi acuzat Corpodean, a fost o faza dificila, la fel cum nu poate fi acuzat nici arbitrul Bocaneala la golul marcat cu mana de giulesteni. E foarte usor din fotoliu!

player (2 comentarii)  •  22 octombrie 2008, 16:57

am facut fotbal de performanta zece ani si pot spune ca a fost penalty clar iar in legatura cu porumboiu se pare ca are un idol mai nou in persoana lui gigi becali

player (2 comentarii)  •  22 octombrie 2008, 16:59

penalty clar

adrians (3 comentarii)  •  22 octombrie 2008, 19:34

Pacat ca nu ati luat atitudine si atunci cind acest personaj a improscat cu noroi victoria Stelei de anul trecut pe terenul celor din Vaslui.Dupa acel meci Dorinel si muti dintre jucatori au fost facuti tradatori si au fost improscati cu noroi.Acest lucru se repeta aproape de fiecare data cind echipa din Vaslui pierde un meci pe teren propriu,multi dintre jucatori fiind pur si simplu umiliti.Prin acest comportament,dl.Porumboiu nu face decit sa ne arate ca intre el si Becali nu exista decit o diferenta de nume si de adresa.

ingenuu (30 comentarii)  •  22 octombrie 2008, 22:48

porumboiu a inceput sa o cam ia pe aratura cu parererile despre arbitraj si i se cam rupe de ceea ce spun altii. nu il vad insa pe craciunescu ca pe un „ingenuu”, vezi finala de cupa rapid-petrolul, cersetoriile fata de mircea sandu pentru copilul lui theodor, relatiile de servitute fata de fratii becali, porumboiu…

Gerrard (5 comentarii)  •  23 octombrie 2008, 8:46

Un alt personaj devenit peste noapte important. Toate arbitrajele sunt impotriva Vasluiului, toti arbitrii sunt comandati de la centru sau mai stiu eu unde. Dar, d-le porumboiu, cand Lacatus i-a rupt piciorul acelui bacauan care ulterior s-a lasat de fotbal si nu ati aratat cartonasul rosu, din ce categorie faceati parte? Va spun eu: a oamenilor de nimic. Si de atunci ati tot progresat: in jigniri, in spectacole sumbre pe care le dati la televizor, in nesimtire. Mai aveti tupeul sa cereti si trei puncte intr-un meci pierdut pe teren regulamentar. Daca ati fi fost demn nu ati fi facut aceste lucruri si multe altele. Dar oare stiti ce inseamna demnitate?

alex (1 comentarii)  •  23 octombrie 2008, 8:52

**** Gazetarii adevarati ar trebui sa fie obiectivi dar vad ca atacurile murdare,nefondate si probabil recompensate pe masura sunt modul vostru de gindi.Esti o rusine pentru aceasta nobila breasla.Spun asta deoarece am fost la meci si efectiv corcodean asta si-a batut joc si de echipa si de spectatori.Pina la arunca cu noroi in d-nul Porumboiu ar trebui sa te gindesti ca el este printre putinii care au bagat bani cu adevarat in fotbal,a luat echipa din divizia C si prin munca sa a adus-o unde este(CFR-ul este un alt exemplu la indemina).Gigi,Borcea,Penescu,Mititelu etc au furat un brand dar despre asta nu spune nimeni nimic.Pe linga asta afacerile celui pe care il jignesti in cel mai josnic mod dau de mincare la jumatate de judet.Ar trebui sa fii obiectiv cind faci comentarii si sa te gindesti si la cele de mai sus.Sa-ti fie rusine si alaturi de tine si celorlalti colaboratori de la gsp care trebuiau sa te ia de urechi ****(ma refer la d-nul 0vidiu).

dan gârlea (2 comentarii)  •  23 octombrie 2008, 10:40

re/re
Fără finanțatori care bagă bani în băietanii care bat mingea, oare ar mai exista ceva din sport!? Ar mai avea posibilitatea alde Geambașu, Ioanițoaia și alte șleahte de ”analiști” de a șaișpea spiță să comenteze și să-și dea cu părerea despre ceea ce se întâplă pe gazon? Sunt sigur că la temeliile fotbalului sportului sunt banii, sume importante de care autorul articolului face bâză ca și cum el ar trăi cu aer sau nu i-ar plăcea să fie în rând cu lumea. Făcând pe interesantul – pe unii ridicându-i iar pe alții coborându-i, dl Geambașu vrea să dea impresia că face parte din modelele din presa autohtonă, ceea ce nu-i nici pe departe adevărat, chit că se crede unul din cei săraci și bătuți de vânt!

Costin (1 comentarii)  •  23 octombrie 2008, 13:04

Voi ziaristii gresiti ca promovati non-valori, le dedicati articole pe pagini intregi de ziare, Porumboiu vorbeste si el sa fie bagat in seama, cum vorbea Becali pe vremuri si iata unde a ajuns acum gigi: in fruntea top-ului! Porumboiu ii calca pe urme lui becali, nu e mai breaz ca el! Mai mangaiati-i mult pe crestet pe razgaiatii astia ca vi se urca maine in cap!

wolf (4 comentarii)  •  23 octombrie 2008, 15:17

porumboiu si becali parca sunt identici

radu (1 comentarii)  •  23 octombrie 2008, 15:26

domnul meu uitativa mai bine puneti-va ochelari, mariti-va dioptriile, ** ala se arunca, nu e nici un penalti…
****

bebe (15 comentarii)  •  23 octombrie 2008, 19:15

d-l PORUMBOIU sa fie multumit ca pe vremea d-lui nu se televizau meciurile si nu se faceau analizele de astazi ,ca nu mai vorbea acum despre felul cum se arbitrau meciurile pe timpul d-lui ,cand amaratul de rand astepta cativa ani sa-si cumpere o dacie si dansul se plimba cu VOLVO din arbitraje corecte,si acum cand a ajuns mare ii face praf pe colegii de breasla.

fabregas (17 comentarii)  •  23 octombrie 2008, 20:49

Nu sunt de acord cu tine. Noapte buna!

CALINESCU (1 comentarii)  •  24 octombrie 2008, 8:47

BRAVO ,D-LE GEAMBASU !

Dan (2 comentarii)  •  24 octombrie 2008, 8:48

Radu ai jucat si tu sportul asta sau ti cu Porumboiu, eu nu tin nici cu FC Vaslui nici cu FC Argesi dar sa sti si tu mai Radu ala fost 11 m de ce ?
Atacantul isi prelungeste mingea chiar inainte de a avea contact cu portarul iar daca te uiti bine portarul nu a avut nici o intentie de a juca mingea, dute tu neica si mai citeste regulamentul dupa care sa vorbesti.
Cind ai mingea la picior orce contact care nu este la minge este fault, daca tu esti invatat cu alte contacte este ok dar la sportul asta se joca mingea nu si picioarele adversarului deci inca o data a fost 11m clar

dorel (7 comentarii)  •  24 octombrie 2008, 11:32

si eu spun ca tare sare calul porumboiu.este acrosaj in careu si mai putin conteaza in care colt al careului.acuma ce-i drept ca mingea era pierduta dara contact=penalty si acola chiar ca a fost contact .ca porumboiu nu vede asta din cauza prafului aruncat in ochi de primele etape cind se cocotase pe primele locuri il inteleg,dara ca ioanitoaia,dragomir si iordanescu nu erau convinsi ma surprinde.sanatate si voie buna.

gabi (1 comentarii)  •  24 octombrie 2008, 14:13

A fost penalty evident.

goro (9 comentarii)  •  25 octombrie 2008, 12:45

Cine a itit „Unsprezece” De Eugen Barbu a dat aco;o peste doua personaje „Le Stie ” si „Tatal Lor”. Primul este Craciunescu Cel de-al doilea Porumboiu Adica este Tatal tuturor matrapazlicurilor mizeriilor si murdariilor din fotbalul romanesc alaturi de celalalt cioban din Ghencea. Sa ne mai scuteasca acest boiernas cu aerele lui de moralitate ca sunt inca destui care l-am apucat cind impartea nenorociri cu fluirul in gura pe stadioanele tarii. Alaturi cu fratele sau de cruce nascuti in aceasi zi ,ei doi erau capii incoronatii ai mafiei din arbitraj care dainuie si astazi.Erau cei care se bagau acolo unde celorlalti le tremurau chilotii pe ei si de aceea erau folositi de familia domnitoare in aranjarea clasamentului final vreo 4 ani pina cind s-a produs restauratia primului esalon al CC al PCR cu esalonul doi securistico-mafiot.Mie numai vederea lui imi provoaca dezgust ce se manifesta printro stare de voma continua

porumb…oiu (2 comentarii)  •  25 octombrie 2008, 20:46

excelent articol !
marturisesc ca sunt din vaslui si vad cum din ce in ce mai mult acest mare afacerist devine un „ceausescu” al zilelor noastre . tot ce crede sau ar vrea sa creada el este adevarat, nu suporta nicio contrazicere.
dureros e faptul ca acest afacerist al ogoarelor din zona nu contribuie cu nimic la scoaterea din mizerie a orasului in care locuieste si care l-a facut bogat.
faptul ca ofera locuri de munca unor amariti nu e relevant . trebuie sa ai nobletea de a te dovedi OM fata de cei din jurul tau nu sa-i tratezi ca pe niste slugi fara drept de opinie. acest egoism notoriu este tipic oamenilor carora bogatia le-a intunecat mintile.

lereter (2 comentarii)  •  25 octombrie 2008, 20:49

Dl Cristi Geambasu imparte lumea in doua categorii:cei destepti si de acord cu dansul:Craciunescu,Vochin ,Ioanitoaia,normal ,buni cunoscatori si credibili,cunoscatori,si fraierii,cei ce vad altceva.Eu sant fraier,la acel „penalty” am vazut cum unul „sare gardul” cu amandoua picioarele sus,de unde „sa-i fie luat unul?”.Vad fotbal mult,vad arbitri si aud comentatori din toata Europa,dar sa ti se spuna ca albul e negru,si ca daca nu esti de acord esti „din alta categorie” e prea mult. Porumboiu e si el un tip neconventional,caci spune ce gandeste,chiar sincer,sare des calul,dar aici,zic eu are dreptate. Dupa ani ,cind i-am vazut la lucru pe cei doi „corifei”-gresind si ei ,uneori chiar cu intentie,zic eu,dupa ani deci,nu inseamna ca daca ai fost mare arbitru esti si mare judecator de faze,nu poti cautiona arbitri si echipe dupa criterii alternative. Nu cu balanta sau cu pipeta se judeca aici,ci cu inima,iar aici Dl Craciunescu greseste si el. Dar revenind la Geambasu ,”certitudinile” dansului sint de prost augur,am vazut prea multe party-pris-uri,la dansul,mostenite probabil de la Ioanitoaia,pentru care un offseid la Buzau-Iasi e mai neimportant ca unul la Steaua-Dinamo,deci nu trebuie comentat,vazut.Asa nu draga,Cristi,te ingropi in „micisme”,si subiectivism. Te-as ruga,mai priveste odata faza.

lereter (2 comentarii)  •  25 octombrie 2008, 20:57

Nu poti face PS,deci revin: se potriveste „Cu televizorul/Ati mintit poporul”,voi cu astfel de comentarii ati „aburit”spectatorii,ne nu mai pricepe nimeni cum se arbitreaza in Anglia,in Spania,in Italia si cum in Romania. E si asta un sistem de a „indobitoci” si arbitrii,care nu mai stiu „cum”,si apectatorii ca nu ma inteleg „ce si cum”,unde domneste confuzia,e loc de comentariu,loc de interpretari,paine pentru voi ziaristii. Chiar se leaga ce faceti voi.

vali (1 comentarii)  •  25 octombrie 2008, 21:07

a f penalti pe jum

Mircea (5 comentarii)  •  25 octombrie 2008, 21:25

Cum poti spune ca a fost penalti clar ca lumina zilei, cum? Ca sa faci o afirmatie transanta , trebuie ca 9 din 10 sa considere penalti. Nu a fost penalti.

danisvali (3 comentarii)  •  26 octombrie 2008, 3:51

Penalty clar!!!!!!!!!!!!

danisvali (3 comentarii)  •  26 octombrie 2008, 3:55

Bravo Geambasule,nu credeam ca o sa fiu vreodata de acord cu tine dar aici chiar mi-ai placut.***

danisvali (3 comentarii)  •  26 octombrie 2008, 3:56

Inca o data, PENALTY EVIDENT!!!!!!!!!!!!!

bebe (15 comentarii)  •  26 octombrie 2008, 13:22

daca nu a fost 11m la meciul vasluiului inseamna ca nici asera la meciul cu dinamo nu a fost,dupa porumboiu.

B 52 (3 comentarii)  •  26 octombrie 2008, 14:09

penalty clar ca lumina zilei!!!!!!!!!!!!

George (1 comentarii)  •  26 octombrie 2008, 14:31

In mintea unora, ca sa fie penalty, trebuie ca jucatorul faultat sa plece la vestiar cu piciorul in mina, sau macar scos pe targa. Daca jucatorul incearca sa scape de atacul adversarului, iar contactul fizic nu e asa de evident, atunci este etichetat ca farseur. Domnule Porumboiu ma intreb dupa ce legi si reguli ati arbitrat? Acum inteleg de ce Europa l-a ales pe dl. Ion Craciunescu. Cred ca ar trebui sa vorbiti mai putin, lasati echipa sa o faca. Succes!

manolo (1 comentarii)  •  26 octombrie 2008, 15:16

….felicitari domnule Geambasu ca in sfirsit ati avut curajul si demnitatea sa scrieti si un articol in limbab romanesc si spiritul adevarului…..D-l Porumboiu nimeni altul decit NEA ADI – EL CEL CARE COMENTEAZA TOTUL CA SI CUM AR FI UN SPIRIT REINCARNAT SI CARE A MAI TRAIT o data tot ce ni se intiumpla noua celor muritori……sa nu il uitam pe cel mai corect arbitru , pe cel fara de greseala cum a procedat in cazul Galati…….doar pentru a merge in uefa intertoto……..
sa nu uitam si de cazul porumboiu la petrosani cind din nou Nasul nu a mai sesizat nimic cu privire la modul de judecata al comisiilor referitor la numarul de straini folositi de catre echipa ‘moldava’……..va felicit oricum nu cred ca veti pleca din presa pentru a merge in agricultura sa nu va mai dea voie Nea Adi sa cultivati pamintul si nici dinsul nu va putea cumpara toate ziarele de sport…..nea adi care acuza Steaua ca a batut cu mijloace necurate la vaslui si etapa urmatoare el impreuna cu alt gura mare cica D-l Iancu dau meciul Ceahlaului…..care bate la vaslui, bate pe Rocar alias Poli alias Bkp alias…..Inca o data felicitari

Porumboiu (1 comentarii)  •  26 octombrie 2008, 16:34

Ma compari pemine cu Craciunescu, care vede meciurile de la 2 Cocosi ? Hai la Vaslui sa discutam fata in fata !

Comentează