Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Rădoi, un Kapetanos cu nervi

Trebuie să muncesc mai mult, precizează Toja. Mai mult şi mai cu folos, l-am completa. Szekely adaugă: Nu ştiu de ce am jucat aşa prost! Nici noi, dragă Janos, am crezut că după meciul cu Fiorentina, otopenarii erau cea mai […]

duminică, 5 octombrie 2008, 12:11

Trebuie să muncesc mai mult, precizează Toja. Mai mult şi mai cu folos, l-am completa. Szekely adaugă: Nu ştiu de ce am jucat aşa prost! Nici noi, dragă Janos, am crezut că după meciul cu Fiorentina, otopenarii erau cea mai uşoară pistă de aterizare înapoi în campionat. Marius Lăcătuş ştie însă cauzele unei întîlniri salvate de o centrare a lui Goian pentru capul lui Kapetanos. Echipa nu a avut prospeţime, luciditate, viteză. Aşa e, nea Marius, dar toate astea se antrenează. Da, mai sînt zile mizerabile, dar parcă prea multe rele s-au adunat la un loc. Cu nervii lui Rădoi în loc de coroniţă.
Căpitanul Stelei şi-a vărsat nervii pe Marius Avram, care n-ar fi acordat nişte minute suplimentare, în contul tragerilor de timp ale oaspeţilor din Sectorul Agricol Ilfov. Posibil să-l fi enervat şi aerul acela de balerin semeţ afişat de Avram junior. Dar, dragă Mirel, nu asta explică meciul prost al Stelei. Fotbalul v-a lipsit vouă, nu timpul. Cu puţin noroc, ceea ce vouă nu vă lipseşte, puteaţi întoarce meciul. Dar era un rezultat mincinos. Două sau trei minute în plus nu schimbau impresia de vid din jocul vostru, senzaţia că după Champions League v-aţi întors la munca de jos, la corvoada campionatului. Un căpitan nu se isterizează, mobilizează. Ceea ce tu şi reuşeşti de cele mai multe ori. Doar că în duel unu la unu cu Vali Negru ai arătat
că nimeni nu-i perfect.

Comentarii (127)Adaugă comentariu

jiji (16 comentarii)  •  5 octombrie 2008, 19:04

de ce s au adus atatia jucatori daca nu sunt folositi?de ce lacatus joaca cu aceeasi jucatori meci de meci?cred ca se putea juca cu thiago,abel moreno,arthuro.dar nu sa jucat cu ei pt ca nu vrea ciobanul.antrenorul ekipei este ciobanul nici decum lacatus

petred (1 comentarii)  •  5 octombrie 2008, 19:21

Radoi e un super fotbalist nimeni nu i poate spune nimic.

foto nunta (4 comentarii)  •  5 octombrie 2008, 19:27

daca otopeni e dinamo II, steaua are vreo 5-6 stelutze in romania

Florin A (3 comentarii)  •  5 octombrie 2008, 19:51

Domnule Geambasu de data asta chiar ai dreptate ! N e lipseste mentalitatea si gata ! Multumesc !

Mac (3 comentarii)  •  5 octombrie 2008, 20:51

Radoi poarta frustrarea echipei cat si a unui jucator de valoare cu o cariera sub semnul intrebarii – din pacate, caci ar fi un castig pentru fotbalul romanesc un Radoi intr-o forma (macar fizica) mai buna.

Probabil ca mai sunt suporteri care asteapta ca si mine ceva bun sa se intample pentru acest ultim jucator demn de nationala din campionatul romaniei. Exagerez?

***

eu (14 comentarii)  •  5 octombrie 2008, 21:00

un articol penibil,nu ratati nici un moment sa-l ciupiti p MIREL ,iar el nu merita asta,RUSINE,,DIN CAUZA VOASTRA NU VB CU PRESA…..

Vitez Pandurok (1 comentarii)  •  5 octombrie 2008, 21:05

Pandurii erau unitati speciale in armata habsburgica , un fel de unitati de elita , ei trebuiau sa omoare comandantii si ofiterii trupelor dusmane , Oltenia a fost cateva decenii provincie austriaca !
Asadar si prin urmare „Panduri Tg. Jiu” ar trebui sa invinga fanariotii eteristi de la Steaua bhekhalesti !

ADI (14 comentarii)  •  5 octombrie 2008, 21:05

MIRELE TE IUBIM…NU BAGA IN SEAMA ACESTE ARTICOLE,SI APP NU A FOST VINA LUI MIREL L GOL…EL ATACA K UN DESPERAT ..(IMI PARE RAU D EXPRESIE)IAR GHIONEA (PARK) A RATAT INTERCEPTIA,IAR EL A FOST PRINS MULT PREA IN FATA..DIN PACATE NU ARE MAREE VITEZA…

ADI (14 comentarii)  •  5 octombrie 2008, 21:06

UN KAPETANOS CU NERVI….DUPA CATE A FAKUT PT ROMANIA SI PT STEAUA ACEST JUKATOR ,AI NESIMTIREA SA SCRII ASA CEVA DESPRE EL?CE TU NU ESTI NERVOS NICIODATA?

Luca (1 comentarii)  •  5 octombrie 2008, 21:09

Nu cred ca esti dumneata indreptatit sa fii arogant cu Mirel Radoi, un jucator ce si`a rupt oase, muschi si cam tot ce s`a putu rupe pentru binele echipei lui si a nationalei. Toata lumea mai prinde o pasa rea, dar asta nu inseamna ca Radoi nu il poate tine in marcaj pe Vali Negru. Asta nu.

YOOO (14 comentarii)  •  5 octombrie 2008, 21:16

URAT ,URAT,URAT DC NU FACETI ARTICOLE ATUNCI CAND MARIUS CONSTANTIN(DE EXEMPLU)INTRA CUM INTRA,INJURA P TOATA LUMEA..ETC……IAR P MIREL IL ATACATTI TOT TIMPUL??MIREL NU M VB CU ASTIA,CHIAR DACA NOI SUPORTERII VREM SA TE AUZIM SI SA TE VEDEM MEREU…DAR PT BINELE TAU STAI CAT M DEPARTE DE ACEASTA ZISA PRESA….

vl@d>dinamo (3 comentarii)  •  5 octombrie 2008, 21:18

Geambasule mai bine te-ai lasa de meseria asta frate …nu ti se potriveste ..uite-te putin la comentarii si vezi cati iti dau dreptate ..numai vreo 2, 3 aiuriti care s-au gandit sa-si lase si ei amprenta p site ..

v1ktor_md (6 comentarii)  •  5 octombrie 2008, 21:24

cum poti sa zici ceva de rau de un om care se sacrifica pentru echipa sa???a fost omul nervos,ce nu se poate?iar imi pare chiar fantastic ca precizati cu atita placere ca a fost depasit de negru la faza golului,cind alti fundasi de la alte echipe gresesc mult mai grav in meciuri europene!dar de asta nu va pasa,tre sa aruncati o piatra in radoi!PENIBIL!!!

MARIUS (14 comentarii)  •  5 octombrie 2008, 21:25

Este incredibil?Cum iti perimiti sa scrii asa ceva despre mirel?dar voua chiar nu va e rusine?L orice greseala il atakati,cum sa vb cu presa dak voi il loviti mereu?chiar nu va e rusine?Mirel pana l urma este cel m bun jukator din Romania,Chivu are perfecat dreptate…iar tu in mod special tot timpul il ataci….astept niste lamuriri de l dvs domnule…

obelix (1 comentarii)  •  5 octombrie 2008, 21:28

sunt stelist pana in maduva oaselor, dar sunt si realist.. .treziti-va fratilor din ameteala asta generala, indusa la inceputuri de Mitica Dragomir, ca Radoi este un MARE FOTBALIST. Este un fotbalist modest, insa dublat de o mare putere de lupta si determinare care sa compenseze – instictual- lipsa altor calitati determinante. poarac se traieste pe timpul lui Nea Ceasca, zice unul ca e asa si toti orbii aproba…cei care au jucat fotbal la viata lor stiu ce spun.. radoi este un jucator modest.. nu va ajunge in viata lui la o echiupa cu adevarat mare , pentru ca s-ar autoexclude singur (bunul simt si masura lucrurilor nelipsindu-i). Asa ca hai sa vedem adevarul in fata : Radoi este bun , dar nu cel mai bun si nici macar printre cei buni.. este al nostru, trebuie sa tinem la el , dar trebuie sa si recunoastem. Ca fundas central , la Steaua nu are loc , – e clar_, iar cand jucam cu el la inchidere, jucat cu un jucator schiop, care face doar faza defensiva.. ma uitam aseara la el, si saracu’ se chinuia sa incerce un dribling (dar parca se intorcea cu tramvaiul in curba) o pasa mai de doamne ajuta (dar esuate toate, ii ies la „meserie” pasele cu „latu” de o juma de metru, si intotdeauna inapoi sau lateral… asa ca , faptul ca este FINUL (ca el trebuie musai sa joace, chiar daca n-are loc in sistemul de joc al Stelei), nu ne va scapa de neimplinirile pe care le tot traim de 6-7 ani, de cand incercam sa ne facem echipa… sansa noastra este numai una: sa reuseasca in sfarsit sa plece afara: astfel putem sa respiram aer curat, fara teama :)), echipa se va relaxa, si ne vom putea permite in locul lui ceva ce ne lipseste de mult : un creier fara muschi (un adevarat „regista”) la mijlocul terenului, si nu muschi fara creier (un capitan expirat si limitat).

MARIUS (14 comentarii)  •  5 octombrie 2008, 21:30

Obelix mi-e rusine mie de ce ai scris tu…

eu (71 comentarii)  •  5 octombrie 2008, 21:33

ai dreptate, cine se crede acest radoi?
sa joace fotbal asta e meseria lui, iar meseria arbitrului e sa porneasca partida sa arbitreze si sa incheie partida cu un fluier final.
i-ar placea sa se prelungeasca partida pana marcheaza steaua? poate mai de mult era asa da acum ca arbitrii incep sa fie impartiali se enerveza echipa care era obisnuita sa fie favorizata intotdeuna. dupa ce au pierdut acest avantaj, nu prea a ramas mult din aceasta echipa obosita numita Steaua.

gabista (2 comentarii)  •  5 octombrie 2008, 21:35

exista o lege a lui Murphy : poti sa prostesti o vreme pe aproape toata lumea, dar nu TOT TIMPUL pe toata lumea ! asa e si cu radoi : am mostenit ideea asta tabu, ca Radoi e super jucator, ca fara el moare Steaua si nationala… este ca vechea dogma religioasa : crede si nu cerceta, ca daca cercetezi mai atent jocul lui, o sa ai dezamagiri imense (vezi ultimul meci al Stelei si penultimul al nationalei) si o sa ajungeti la concluzia maestrului Traian tomescu, care zicea despre Radoi , de fapt adevarul : jucator modest, fara calitati native.

alex (1 comentarii)  •  5 octombrie 2008, 21:45

bravo mai geambasu esti un adevarat carturar al fotbalului romanesc.mai de folos esti tu nationalei si stelei decat radoi.pacat pt acest articol pacat ca in loc sa ajutati fotbalistii romani voi aruncati cu pietre in ei, defapt ce poti sa mai yici traim in romania si asta spune tot.

Tovi (2 comentarii)  •  5 octombrie 2008, 21:57

nici nu ma mir ca gazetarii devin cei mai insuportabili oameni din Romania! Steaua a jucat destul de slab , dar si arbitru i-a sprijinit pe aia cu antijocul. Imi amintesc anul trecut la dinamo-mioveni , s-au dictat 8 minute de prelungiri. De ce nu s-au putu dicta si acum , macar asa vreo 5-6? Pt ca unii sunt mai „egali”. Unii sunt ajutati sa treaca de momentele grele. Altii nu. SI atunci mai apareti si voi sa loviti in ei. sunteti niste necrofagi! Asta sunteti!

adi (9 comentarii)  •  5 octombrie 2008, 21:58

d-le gembasu sunt curios de ce o victorie a stelei nu ar fi fost un rezultat corect,in momentul in care linia de fund a stelei s-a aflat timp de 85 de minute in fata porti adverse.va plangeti ca in 10 meciuri in cupa uefa s-au marcat doar 3 goluri,dar vi se pare normal in campionat ca o ekipa sa faca antijoc, jucatorii sa stea intinsi pe gazon, sa nu lege 3 pase,sa fie toti 11 masati in propriul careu… ce partida buna a facut otopeniul… intradevar cu dinamo nu i-am vazut deloc in aparare… au progresat

io (1 comentarii)  •  5 octombrie 2008, 22:14

@flavius
subscriu

nick (2 comentarii)  •  5 octombrie 2008, 22:19

imi pare foarte rau dar trebuie sa i dau dreptate lui obelix Radoi este un jucator bun in campionatul nostru dar numai atit nimic mai mult .Pacat ca nu o sa plece pt ca nici o echipa de afara nu arunca banii pe geam asa cum fac la noi multe cluburi. Da cam acestea ar fi notele pt Radoi:determinare-8,putere de lupta-8,plasament in teren-7,tehnicitate-3,viteza -6,creatie-3,eficacitate in fata portii -4si iese o medie de 5, 50. da bunicel in campionatul nostru de bambilici dar multi uita ca un jucator bun trebuie sa aiba sclipiri si asta ii lipseste nu numai lui Radoi ,multi alti se cred in liga lui mitica super fotbalisti si nu sunt decit bunicei

sinisa (4 comentarii)  •  5 octombrie 2008, 22:22

Ma intreb care din autorii de mai jos e Radoi…

senateo (2 comentarii)  •  5 octombrie 2008, 22:23

radoi a citit ceva despre un meci FC Bihor-steaua care s-a prelungit cu 9 minute pentru ca ceauseii lui valentin sa intoarca rezultatul de la 1-2 la 3-2 si sa-l bage in pamint pe marele antrenor Viorel Mateianu. radoi a crezut ca si jiji poate face minuni ca valentin si sa mai prelungeasca meciul cu 7-8 minute ca sa mai bage kapetanos vreun gol.

pinu (2 comentarii)  •  5 octombrie 2008, 22:28

Lasa ca nici avram nu-i mai breaz. I-a injurat pe stelisti la iesirea din stadion.***

Aur (5 comentarii)  •  5 octombrie 2008, 22:51

Prietene,esti…VARZA!Nici nu ma mir ***Asta ai inteles tu ,dintr-un meci desfasurat la o singura poarta,cu un arbitru miop la intrarile dure ale celor de la Otopeni,dar care judeca…cu microscopul orice atac la minge al celor de la Steaua,dand o ploaie de lovituri libere impotriva lor,in special asa zise faulturi in atac.Unul care a-nvatat de la tacsu ,cum sa faca pe balerina si sa traga, atat cat trebuie si cum trebuie,pentru una din echipe,judecand lucrurile cu un cantar masluit,incat sa para a fi un negustor cinstit.De asta si au aceste rezultate catastrofale echipele romanesti,cum trec granita,fiindca sant umflate cu pompa de Corpodeni si Avrami.Poate ca n-a facut Steaua cel mai bun meci,dar cu atat cat a jucat ,merita fara dubii,victoria,fiindca de fapt au fost singurii care au incercat sa joace ceva.De altfel si delegarea acestui arbitru n-a fost intamplatoare.Este cunoscuta si chiar…recunoscuta, aversiunea lui Avram senior,fata de Steaua.Ca de altfel si a domniei voastre.Asa ca eu ,in calitate de spectator si deci…judecator suveran,nu voi lua in considerare,ca si la un proces adevarat,marturia mincinoasa a domniei tale.Si un sfat,daca-mi permiteti:Faceti o pauza de scris,pana veti invata sa fiti…martor credibil si obiectiv,**(Din pacate,s-a umplut presa de voi!)Cat despre Radoi,poate ca n-a avut cea mai eleganta atitudine,dar cand tu-ti dai sufletul pe teren,iar altii te …lucreaza fin,cu Corpodeni,Avrami,sau mai stiu eu ce alti yesmeni in uniforma de arbitri ,inventeaza Mircea Sandu si clica lui,e omeneste sa-ti mai sara mustarul.Cand s-a gasit cate un arbitru care sa arbitreze Steaua ,corect,a avut soarta lui Salomir,ori mai nou a lui Coltescu.Apropos,faceti va rog o comparatie cu maniera de arbitraj de care au avut parte in seara asta Dinamo si CFR Cluj.Asta e,daca sant baieti destepti si iau partea cui trebuie!(CLICA MIRCEA SANDU!!!!!).Ma mir de Rapid c-a intrat in dizgratie,probabil ca Taher,ocupat cu ale lui ,a uitat de…cotizatie.***

Sohil (96 comentarii)  •  5 octombrie 2008, 22:58

Stelistii plangandu-se de arbitrajul lui Avram- ce ridicol! Dupa ce acesta i-a iertat de cartonase in multe situatii ( Ogararu a avut doua interventii de galben in toate manualele de arbitraj!). Da, e greu sa joci cu adversarul masat in propria jumatate cu tot efectivul. E mult mai usor fotbalul pe contraatac. Sau cand adversarul iti ofera cu larghete culoare ( Gaz Metan, sa zicem). Nijmegen a facut si ea antijoc joi, dar toata lumea a facut misto de Dinamo, considerand ca a fost eliminata de niste „desculti”. Iata ca Nijmegen a invins la Feyenoord, folosind aceeasi tactica: fundul in poarta si contraatac viguros.
Radoi? E bun atat timp cat ramane modest si uita al cui fin este. Cand si-o ia in cap aminteste de cel de la Trondheim…Sau de ala de la Bistrita.

Nebunake (1 comentarii)  •  5 octombrie 2008, 23:17

radoi este cel mai bun fotbalist al romaniei. prin determinare, prin ambitie, prin daruire. daca am avea 11 jucatori ca radoi in romania am fi campioni mondiali, cum si italienii ar fi mereu campioni mondiali daca ar avea 11 jucatori ca gatuso.***

ronin (10 comentarii)  •  6 octombrie 2008, 0:35

„radoi este cel mai bun fotbalist al romaniei. prin determinare, prin ambitie, prin daruire. daca am avea 11 jucatori ca radoi in romania am fi campioni mondiali, cum si italienii ar fi mereu campioni mondiali daca ar avea 11 jucatori ca gatuso”

Aici m=ai spart ,u:))))

marius (1 comentarii)  •  6 octombrie 2008, 0:35

oaaauuuuuuu.prieteneee te-a facut praf”aur”.postul lui este de cel putin 3 ori mai bine scris mai serios mai sincer mai corect si mai adevarat decat al tau.***

mihai_ (1 comentarii)  •  6 octombrie 2008, 1:21

Apropo de Mirel, ca o comparatie, cel mai bun articol al tau probabil nu se ridica la nivelul celui mai slab meci facut de Mirel Radoi la Steaua, daca putem face o comparatie intre „presa” presata de tine si fotbalul jucat de Mirel Radoi, apreciat si de Mourinho.

fama (10 comentarii)  •  6 octombrie 2008, 2:04

raule, esti un rau, radoi cred ca nu o sa mai doarma toata viata datorita traumelor provocate prin ineptia scrisa de tine si subscris la comentariul lui mihai_, conform caruia cel mai bun articol al tau e mai slab decat cel mai slab meci facut de radoi in cariera lui, nu la steaua

tudor (1 comentarii)  •  6 octombrie 2008, 2:35

super tare si f adevarat…felicitari geambasu

n00dles (32 comentarii)  •  6 octombrie 2008, 4:20

N-ai facut decat sa confirmi exact ce ti-am spus acum vreo 3-4 zile, Geambasule 🙂
Iti spuneam atunci (cand ai scris articolul ala cu Mutu… eroul, etc etc etc) ca pe Radoi l-ati inmormantat de „n” mii de ori la fiecare accidentare, i-ati cantat prohodul si i-ati mancat coliva, dar niciodata nu v-au mancat degetele sa va cereti scuze cand el a revenit.
Acum, tocmai ce l-ai asteptat la cotitura…*** cum ca l-a facut 1 la 1 marele fotbalist Negru, si cum n-a fost el capabil sa recunoasca faptul ca Steaua a jucat prost, si nu ca cel mai mare (daca ala e mare, imaginati-va cum arata ala mic!) baiat dintre Avrami este tovaras cu arbitrii mai mult decat este arbitru.
***

jon (7 comentarii)  •  6 octombrie 2008, 5:40

Bravo tata,
L-ai spart pe Radoi cu articolul tau. L-ai prins….accidentat si te-ai gandit sa-i dai un cap in gura ca nu te vede. Esti meserias, nu la scris, la lovit miseleste pe la spate. Nu sunt stelist dar ar trebui sa-i acorzi mai mult respect unui profesionist, nu unui amator ca tine.

ciupi (376 comentarii)  •  6 octombrie 2008, 7:32

mi-a placut tare chestia cu „duelul unu la unu cu vali negru”.

RAMNICEANUL (2 comentarii)  •  6 octombrie 2008, 7:33

GEAMBASULE, OBSERV CA-L ASTEPTI PE BRAVUL OLTEAN RADOI LA COTITURA, ORI DE CATE ORI MAI GRESESTE. SAU ASTEPTI SA DAI IN STEAUA CUM PRINZI OCAZIA. DESPRE DINAMO , RAPID SI CEILALTI PENIBILI DIN UEFA NU MAI SCRII ATAT DE ACID, CA NE FACURA TATA DE BACANIE IN EUROPA.***

suporter steaua (3 comentarii)  •  6 octombrie 2008, 7:54

absolut corect! cine tine cu aceasta echipa, trebuie sa-si dea seama ca de fapt duo-ul pagubos gigi – mirel o ingroapa de fiecare data. uitati-va la cine face echipa, care joaca, cum se joaca si hai sa gandim la rece. oricum a fost de jena acest radoi in toate meciurile ca mijlocas. nu are ce cauta acolo.

silviu stelistu (7 comentarii)  •  6 octombrie 2008, 7:54

ai putea sa fi mai cumpatat, se vede ca n-ai avut inspiratie si ai scris un articol la intamplare, mai ieri il lauda-ti toti pe mirel si azi e oaia neagra? de data asta n-ai nimerit-o, ce sa-i faci? ai dreptate cu perfectiunea, astazi ai demonstrat-o si tu.

kmelya (6 comentarii)  •  6 octombrie 2008, 8:03

ba…asha ma enervati cu toti…..in frunte cu gsp tv…da nu numai…si pe sport.ro, si la stiri sport antena1 si protv si realitatea….mam saturat ca, la stirile voastre sportive, de care m-m plictisit groaznic, sa apara taranu ala de mriel radoi…care nu face altceva dkt sa arunce q pietre dupa ziaristi..da nu i-ar fi rusine….si m-am mai saturat sa tot vorbiti de nationala…sa nu va asteptati sa batem franta, ca asta doar in visele voastre…..FORTA FRANTA!!!!!!!!!!!

Miorel (8 comentarii)  •  6 octombrie 2008, 9:44

Buna asta cu „Cu puţin noroc, ceea ce vouă nu vă lipseşte…”.

ionica (1 comentarii)  •  6 octombrie 2008, 9:54

ai dreptate

dsc (1 comentarii)  •  6 octombrie 2008, 9:55

Esti cat se poate de obiectiv. Ar trebui sa-ti fie rusine. Daca si pe cei ca Radoi ii criticati… atunci ce sa mai zic de cei mai mici. Esti sub orice critica. O zi buna.

DGR (5 comentarii)  •  6 octombrie 2008, 10:06

Ce va daore bai baieti? Ce va isterizati asa? O fi de laudat Radoi, dar atunci cand reuseste ceva, nu cand se comporta ca o javra ordinara. Merita felicitat pentru prestatia excelenta de la Firenze, pentru devotament. Dar asta nu inseamna ca trebuie sa-l tineti in brate si sa defialti cu el. Stati asa ba ca nu-i tocma rupt din stele. Daca era asa bun si cautat nu mai era la Steaua, iar discutiile cu Inter sunt praf in ochi.
A mai comis-o odata cu nesimtire dupa un meci pierdut cu Dinamo, a spus ca arbitrul si-a batut joc de munca lor. Pai ba omule, stai asa ca si ceilalti muncesc, si in unele randuri o fac mai bine. Voi n-ati tras niciodata de timp? Ai si uitat?
Asa cu echipele mici. Tactica asta functioneaza de multe ori. Zicea cineva mai jos de Gaz Metan…Corect, alt joc, alta echipa. Aia joaca deschis, n-a contat ca au jucat in Groapa sau pe Ghencea. Otopeni a venit sa incurce si a reusit. Ce, altii n-au patit-o? CFR cu Iasi de exemplu…Nu-i mai grozava Steaua cu nimic. Ocazii au avut, puteau castiga daca jucau mai inteligent. Mirel sa se concentreze mai mult, nu sa sara la arbitru. Pentru chestia aia ar trebui suspendat.

DGR (5 comentarii)  •  6 octombrie 2008, 10:23

dsc invata diferenta dintre obiectiv si subiectiv, apoi vorbeste.***
Epure
Daca Coltescu murea numa’ *** plangea dupa el. Era paguba in ciuperci…Dupa ce a nenorocit campionatul 2005-2006 impreuna cu Constantin Jr. si apoi a prestat in editia 2006-2007 la fel de jenant, ce mai vrei? Sa ne para rau ca n-a rezistat stresului? Pai vorba lui Grigoras, sa se duca la sah. Si-a batut joc de baietii de la Gaz Metan. Trebuia sa se lase dracului, nu sa o dea pe alea cu presiunea si mai stiu io ce. Eu sunt ferm convins ca e un arbitru corupt, ca prea multe meciuri a nenorocit. E vina lui ca a intrat in acel cerc vicios, nu e nici pe departe o drama. Singur s-a pus in acea postura. Drame sunt altele…

dricul (3 comentarii)  •  6 octombrie 2008, 10:57

la cum joaca Steaua nu ne prea putem da seama de valoarea multor jucator si asta inseamna ca au nevoie de un antrenor nu de un SIMBOL.Pacat de investiile la echipa ca nu au fost complentate cu un antrenor de valoare!inversul este la CFR unde cat de curand se va vedea lipsa unui antrenor adevarat in campionat ca doar in liga isi dau sufletul ptr ca este o rampa de lansare spre bani multi!

mihai (1 comentarii)  •  6 octombrie 2008, 11:07

Cristi, intr-o zi istorica in fotbalul romanesc cand dinamo a adunat cea de 1000-a victorie in campionat-culmea ,gol reusit de un stelist, dinamovistii nu au sarbatorit pentru ca 1000 de victorii dinamoviste in campionatul romanesc nu fac toate la un loc cat UNA SINGURA Stelista realizata in mai 1986 in finala Cupei Campionilor .
Nici macar cat o infrangere stelista cea din mai 1989 tot din finala Cupei Campionilor ….
Asta doare rau la dinamo…..

Alpin (18 comentarii)  •  6 octombrie 2008, 11:27

D-le Geambasu, chiar lui Radoi v-ati gasit sa-i vorbiti de FOTBAL?!? Vreti sa-si piarda mintile incercand sa afle ce *** o fi aia?!? Lui sa-i vorbiti de K1, de valize, de brichete, de manele, de droguri! Nu de FOTBAL…

Zack (1 comentarii)  •  6 octombrie 2008, 12:06

Pe Radoi draga domnule v-ati gasit dvs sa judecati? mai mancati fotbal si apoi sa vorbiti de jucatorii ca Radoi.

Comentează