Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Falimentul Dinamo

Echipa a ajuns ca o marfă expirată la care nu se mai pot uita nici propriii suporteri

Şi meciurile mizerabile îţi pot oferi revelaţii. După eşecul dizgraţios al lui Dinamo în faţa unei formaţii de pluton (de execuţie?) din campionatul […]

vineri, 3 octombrie 2008, 12:20

Echipa a ajuns ca o marfă expirată la care nu se mai pot uita nici propriii suporteri

Şi meciurile mizerabile îţi pot oferi revelaţii. După eşecul dizgraţios al lui Dinamo în faţa unei formaţii de pluton (de execuţie?) din campionatul Olandei, am înţeles ceva. Cam tîrziu, dar am înţeles. Iubim fotbalul pentru că nu minte. Nu păcăleşte şi nu poate fi înşelat. De aceea. Mai puţin pentru că e frumos şi imprevizibil ori pentru că reinventează lumea în poveşti de cîte 90 de minute. Astea sînt alternative literare, iar fotbalul nu e un roman, poezie nici atît, ci o dare de seamă despre competenţă şi incompetenţă, despre valoare şi impostură. Despre cai verzi pe pereţi şi despre cai pursînge.

Aţi priceput pe unde se află Dinamo în povestea noastră. Voi aţi înţeles, şi nu de azi, de ieri, dar cei care se ocupă şi care lucrează la, pentru şi în această echipă nu au înţeles nimic. Nici acum, nici în trecut. Ei cred în continuare că au avut ghinion. Că o forţă malefică, ca să nu zicem letală, urmăreşte această minunată construcţie fotbalistică. Astfel se gîndeşte în Ştefan cel Mare, mistic. Minunile din grota de la Lourdes şi ororile din Groapa bucureşteană. Credinţa că forţele răului trag în jos echipa funcţionează. De la Rednic la Lucian, copilul vitreg de fotbal al familiei Goian, şi pînă hăt, departe, în vălătucii de fum ai lui Cristi Borcea. Pînă în hard-diskul lui Nicolae Badea şi pînă în beciurile domneşti, foste secureşti, ale lui Gigi Neţoiu.
Ca orice adunare de oameni cumsecade, cu Merţan, Bentley şi Q7 la picioruşe, dînşii, acţionarii, mă-nţelegi, au pus-o de-o şedinţă. Celulă de criză, de comandament, de board. Sau babord. Carevasăzică sînt afectaţi, se preocupă. La ceas de noapte, distinşii noştri milionari au făcut brain storming. Şi-au pus în funcţiune neuronii ca să descopere cauzele ruşinii. Marele accelerator de particule BBWT. Badea, Borcea, Walter, Turcu. Şi au observat că în afara unei lipse de noroc soră cu Mircea Lucescu, nici băieţii şi nici antrenorul nu prea corespund. Aceiaşi băieţi şi acelaşi antrenor pe care măriile lor fără pălării îi îndoapă cu prime şi cu laude nemăsurate imediat ce ouă vreo mărgică în campionat. Vezi o repriză din meciul de la Vaslui, dar mai ales întîlnirea de la Bistriţa, cînd Dinamo s-a cocoţat pe primul loc, cu o detentă peste a lui Dudu şi a săracului Dumitrache la un loc.

Falimentul lui Dinamo se vede pe chipul plictisit al lui Cristea, nu contează care, şi pe coşmelia botezată pompos „Tribuna a doua”. Pe feţele rotunde ale acţionarilor care îşi închipuie în continuare că bunăvoinţa lui nea Jean e vehiculul prin care ajungi în Europa. În orbecăiala lui Blay, Torje şi Boştină. În plonjoanele ridicole ale lui Ropotan şi în expresia panicată a lui dom’ profesor Rednic. Dinamo de azi e o marfă expirată la care nu se mai pot uita nici propriii suporteri. E falimentul ideii că o echipă de fotbal poate fi condusă ca o afacere cu Statul. În ultima, nu pierzi niciodată şi rişti să pari un geniu al finanţelor. La fotbal te faci de rîs. Pur şi simplu.

Comentarii (306)Adaugă comentariu

Mircea (28 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 17:26

Actionarii din Ro nu investesc pentru a ajunge sus in Europa, ci doar pt a lua banii din Champions League.
Se vor schimba multe: Unirea si FC vaslui au crescut in joc, la fel Fc Brasov, Timisoara, Craiova.
Va fi foarte greu pt echipele din Bucuresti sa mai castige ca inainte, sunt multe echipe care le vor pune mari probleme.
Ierarhiile se vor schimba mult…

dado (3 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 17:32

Mda, dar sunt pe locul 1. Și cred că o să și ia campionatul. Așa faliment mai zic și eu…

nebunu’ (1 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 17:34

Pai cum sa recunosca Borcea ca Dinamo e varza!!!!!!!!!! Poate poate vor bate pe Steaua siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii din nou sezonul e salvat precum returul trecut;
Imi pare rau de Turcu, ca e sufletist dar de Borcea nu mi-e mila nici o clipa

quiet (7 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 17:41

Dinamo e praf nu de azi de ieri ci de cel putin 10 ani, an de an trag sforile in campionat sau mai nou stau si capra ptr. altii, iar cand ies afara dovedesc ca sunt neputinciosi,de ce ?simplu ptr. ca afara nu mai merge cu sforarii.Sa ne gandim la ce joaca in acest an in campionat si sunt pe primul loc ,e foarte dubios sa joci prost si chiar f. prost si sa fi pe primul loc,nu?In acest an marele sef de trib Phorcea e mai hotarat ca niciodata sa castige campionatul prin orice mijloace mai ales ca au sansa ca sa mearga direct in grupe fara meciuri in tur preliminar, si in acest fel si-ar vedea in sfarsit visul implinit ca altfel, he-he, nici-o sansa.Sper din toata inima ca celelalte echipe sa nu participe la jocurile murdare, care vor urma pe tot parcursul campionatului,dar ma tem ca CFR in cazul in care nu vor mai avea sanse sa castige campionatul va dori sa se revanseze fata de prietena Dinamo stand capra fara doar si poate in meciurile directe, sper ca tot ceea ce am comentat aici sa nu se adevereasca.

Stefan A (1 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 17:48

Numai un dinamovist adevarat , aflat in stare de lehamite pt a nu stiu cata oara, (eu sper sa nu devina obisnuinta) poate sa scrie aceste randuri..
Starea asta , revelatia, nu poate veni de la un ziarist neimplicat emotional, a se citi suporter, fie el foarte talentat sau chiar genial ca dumneavoastra…

AlterEgo (16 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 17:56

Echipa joaca penibil, cu mingi lungi de la aparatori pentru atacanti,desi in ultimele 30 de minute ale meciului a aratat ca ar putea juca si altfel, atunci cand odata cu jocul combinativ au aparut si ocaziile.De aici vine intrebarea :cu ce se ocupa antrenorul?Ce stil de joc imprima el echipei,presupunand ca s-ar putea discuta de asa ceva la echipa de acum alui Dinamo?Dincolo de jocul sarac in idei si de precaritatea tehnica de care au dat dovada unii fotbalisti cu mare firma,ramane impresia ca si asa Dinamo ar fi putut sa se califice,daca actionarii saraci cu duhul ar fi indeplinit o conditie simpla:sa nu-l vanda pe Cosmin Moti pentru 3 lei la o echipa italiana de pluton,unde freaca banca de rezerve.Inchipuiti-va ,chiar daca apararea ar fi ramas la fel de permeabila si tot s-ar fi luat gol in Olanda(ceea ce nu cred ca s-ar fi intamplat,cel putin ar fi existat mereu pe banca o alternativa serioasa pt. postul de fundas central si Lucian Goian n-ar mai fi avut ocazia sa intre pe teren .Astfel,poate ca Dinamo ar mai fi avut o sansa.Cu cateva zile inainte de transfer,Borcea spunea „Cine mai vorbeste de plecarea lui Moti e un ****”.Acum cred ca toti suporterii dinamovisti sunt de acord cu mine cand spun:CINE L-A LASAT SA PLECE PE MOTI E UN ****!!!!!!!!!

dinamovist pana in adancul maduvei oaselor (2 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 17:59

Singura solutie pentru dinamo este renuntarea de urgenta la Rednic si aducerea pe banca tehnica a lui Florin Marin

valet (1 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 18:00

SENZATIONAL ARTICOL. E INSPAIMANTATOR DE REALIST. VINDE BORCEA,VINDE.

dinamovist (2 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 18:04

Bravo! Tare articolul.

jack (5 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 18:07

Din pacate Dinamo nu are conducere si e deja o problema ceea ce se intampla la club!! actionarii ar trebui sa renunte la jocurile de culise avand in vedere ca dinamo nu a miscat nimic in ultimii 10 ani doar o calificare in grupele uefa si una in primava cand Steaua aduna 3 primaveri din care o semifinala Uefa si trei participari in grupe in doar 4 ani!si acum urmeaza CFR-ul sa le calce pe urme

o suportera (1 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 18:10

Singura schimbare care ar fi putut sa o ajute pe Dinamo aseara ar fi fost sa-l bage Rednic pe Corpodean la mijloc. Si daca se putea sa mai fie si titular………….

Dragos FRD (55 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 18:17

In primul rând, domnule ziarist, „alternativele” nu sunt niciodata mai multe, ci una singura. Exista speta si alternativa ei. Atât! N-ar fi rau sa inveti acest lucru, ca traiesti din scris.

In al doilea rând, Goian e acuzat degeaba. Treaba lui nu e sa dea goluri, ci sa-i impiedice pe altii sa dea gol echipei din care face parte. Daca ar fi dat gol, asta ar fi fost bashca, in afara fisei postului. Grav e altceva: ca, in ultima jumatate de ora, cele mai mari ocazii le-au avut fundasii centrali, Julio Cesar si Goian. Cam ciudat.

In rest, ai dreptate.

maistor kokir (76 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 18:17

de ce naiba nu pot vedea scrisu calumea, diacriticile sunt aratate foarte ciudat :(..pacat ca nu pot intelege ,e despre dinamo si e de rau 😛

C.Borcea (1 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 18:19

Mai lasati-ne cu Cupa asta UEFA,noi ne pregatim pentru Shampion Lig si meciul decisiv cu Otopeni

Dragos FRD (55 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 18:20

C. Borcea, vezi ca „meci decisiv cu Otopeni” are Steaua. Gura pacatosului…

dinamovist (2 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 18:23

sunt DINAMOVIST si iubesc echipa asta, ceea ce nu se poate spune de securistii ticalosi care o conduc

marcel,alt *** (6 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 18:30

dog ,ai dreptate,simt ca m-am nascut dinamovist si asa am sa si mor (colplesit de ****).

Dakode (4 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 18:34

S-au gasit si „imaculatii” sa vorbeasca; vad ca ne acuza toti „purtatorii de valize”-hamali le zice, ca daca era Corpodean sau mai nu stiu eu cine, se descurca Dinamo…ei nah, ce sa spun, hop si toparlanii, nu judecati voi Dinamo, ca suntem noi in masura sa ne criticam „favoritii”, favoriti care au uitat de noi, care „joaca” pe FashionTV si care te sfideaza prin statul/statutul de „chilot” inmuiat in roua „verde” a gazonului pe care noi-suporterii o denumim plastic: balega…noroc ca nu m-am uitat la meci dupa umilinta din tur, noroc ca n-am pierdut nimic si iar ma intreb ce a fost cu asta…ce s-a-ntamplatu`…raspunsul: Nu e nimic, trecu acceleratul!!! Mi-e scarba…au distrus Dinamo…iar voi, toparlani oropsiti ai vietii, postati cu lauda pe cioban, ca e curata „branza” si nu incercati sa ne demonstrati ca stim si noi: si totusi, se-nvarte…

cosmin stelistul (3 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 18:37

Achievements FC STEAUA …PENTRU dinamovisti !!

[edit] Domestic
Liga I
Winners (23) (record): 1951, 1952, 1953, 1956, 1959–60, 1960–61, 1967–68, 1975–76, 1977–78, 1984–85, 1985–86, 1986–87, 1987–88, 1988–89, 1992–93, 1993–94, 1994–95, 1995–96, 1996–97, 1997–98, 2000–01, 2004–05, 2005–06
Runners-up (13): 1954, 1957–58, 1962–63, 1976–77, 1979–80, 1983–84, 1989–90, 1990–91, 1991–92, 2002–03, 2003–04, 2006–07, 2007–08
Cupa României
Winners (20) (record): 1948–49, 1950, 1951, 1952, 1955, 1961–62, 1965–66, 1966–67, 1968–69, 1969–70, 1970–71, 1975–76, 1978–79, 1984–85, 1986–87, 1987–88,[87] 1988–89, 1991–92, 1995–96, 1996–97, 1998–99
Runners-up (7): 1953–54, 1963–64, 1976–77, 1979–80, 1983–84, 1985–86, 1989–90
Supercupa României
Winners (5) (record): 1993–94, 1994–95, 1997–98, 2000–01, 2005–06
Runners-up (2): 1998–99, 2004–05

[edit] European
UEFA Champions League
Winners (1): 1985–86
Runners-up (1): 1988–89
Semifinalists (1): 1987–88
UEFA Super Cup
Winners (1): 1986
UEFA Cup
Semifinalists (1): 2005-06

[edit] International
Intercontinental Cup
Runners-up (1): 1986

marcel,alt sictirit (6 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 18:40

@cosmin ‘oistu
cupa aia a capionilor a fost obtinuta cu doar doua victorii!!!

adi (2 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 18:40

ba da taran esti nea geambasule..pai esti stelist de cand te stiu…e usor sa dai din clanta si sa vb de rau pe dinamo insa e un club ce merita respect si atunci cand pierde ..daca ai vb la fel constant si despre steaua te lua gigi begalii la fel ca pe colegii tai de la antena 1 asa ca ciocu mic si fii echidistant

kappa (5 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 18:44

In Europa se vede masura valorii unei echipe. Locul 1 din campionat se datoreaza A. butoanelor lui Borcea B. faptului ca la sefia CCA a ajuns din nou Constantin si C. faptului ca unii jucatori de la unele echipe nu joaca nimic impotriva lui Dinamo (vezi eterna mimare fotbalistica de la Bistrita)

marcel,alt sictirit (6 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 18:44

…si daca e sa vorbim despre ‘campionate furate’…oare oita cu stea in frunte cate are?mi-ar fi rusine sa vorbesc de arbitraje favorabile DINAMOVISTILOR cand voi ati furat 2 decenii la rand.

lord belial (28 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 18:48

dinamo este cea mai mica echipa de fotbal din romania. recomand trecerea ei mai rapida in B, spre a evita calcarea ei in picioare.
va multumim

florin (3 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 18:49

Adevarul e ca dinamo e penibila!An de an sint eliminati din Europa de echipe de doi bani!Oare de ce?Pt. ca in Europa nu-i arbitreaza Corpodean sau Laios,si nici fundasii echipelor adverse nu joaca la dinamo,ca in campionatul nostru!(nu-i asa Onut?)Atat timp cit o sa faceti prostii,tot asa o sa patiti:o sa fiti de risul tarii!

cosmin stelistul (3 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 18:56

am uitat ceva sa adaug la performantelr stelei : sase sezoane jucate in grupele ligii campionilor unde sunt cele mai bogate si bune echipe de fotbal !!!!!
sper sa intelegeti pentru totdeauna ca voi **** de la dinamo sunteti departe de noi STEAUA !!!!
**** !!!!

Eu (1 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 18:59

Mai fratilor de ce va luati de dinamovisti. Ei nu exista. Sunt doar niste scursuri, ramasite. Nascuti la 6 luni prematur, din parinti divortati si betivi. De ce ii bagati in seama?. Sunt nimicuri. EI NU EXISTA

din UK (dinamovist) (7 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 19:03

dupa meciul de aseara as fi desfintat dinamo…aceasta echipa nu merita sa joace in liga 1 si nici in UEFA…sa plece toti…sa vanda echipa sa joace in liga a 3 a astfel va fi liniste…sa ia exemplu cfr-ului care cu bani si munca realizeaza ceva mare…

radu (10 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 19:07

Bravo Cristi,

Un articol excelent ce ne-a mers la inima, noua cainilor rosii din tribuna sau de oriunde.
Numai celor ce le pasa pot sa exprime ata de bine tristetea si frustrarea fanilor dinamovisti.
Din pacate asta e n-avem ce face, steaua a avut noroc ca handicapatul ei merge totusi in directia buna (noroc si ca e doar unul).

Cat despre comentarii
DINAMOVISTILOR – cristi nu e stelist, exprima ceea ce orice dinamovist cu scaun la cap si bun simt a inteles deja !
STELISTILOR – vedeti-va de stana voastra, fara noi dinamovisti , fara Dinamo, toate realizarile voastre n-ar fi mai avut niciun farmec. Fara adversari buni nu exista competitie adevarata. In fata cui sa te mai lauzi, cine sa te mai invidieze sau cine sa te motiveze?

bobby (1 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 19:17

Cred ca s-ar putea citi articolele dumneavoastra dar dupa ce v-am urmarit si la GSP, m-am convins ca aveti o ura accentuata vis a vis de Dinamo. De aceea in ciuda faptului ca nu o sa va pese am decis sa va ignor si promit ca o sa schimb canalul cand o sa apareti pe post

radiografie (10 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 19:22

Nu ca as vrea sa iau apararea actionarilor,dar acolo jos in iarba fotbalistii fac ce ii invata profesorul.Din clasele mici(grupele de copii) si pina la terminarea activitatii de fotbalist.Cind un copil dupa 10 ani de fotbal isi pune ghetele in cui deoarece antrenorul vrea spaga ca sa-l bage sa joace e grav.Cind marii potentati ai vremurilor pun mina pe fostele baze sportive si distrug terenurile de joaca , parcurile si infrastructura (asa arhaica cum era ea)e si mai grav. E un atentat colectiv asupra sportului ce va face ca in curind tot sportul romanesc sa intre in faliment.Fotbalul romanesc e subred pentru ca cei care il conduc incepind cu federatia si terminind cu actionarii sint interesati doar de propriile interese.
(cistiguri,daca se poate cit mai multe la negru)Stai fara grije , atit timp cit actualii mahari exista ,Dinamo nu va da faliment.Deoarece pentru ei Dinamo este o afacere.Nu conteaza ca nu ai performanta cind ai posibilitatea sa jonglezi cu cifrele in cazul transferurilor(una pe hirtie, alta in realitate)Pentru ei Dinamo inseamna bani,multi bani(faceti o radiografie a jucatorilor vinduti si veti vedea cit de buna e afacerea cu Dinamo)Iar cind e vorba de bilant… se descurca ei.Si cu DNA si cu legea ,deoarece in Romania coruptia pleaca de sus in jos.Astia din conducerea lui Dinamo sint mincati de pacate dar nu au vina pentru cum joaca echipa.In Romania nu exista antrenori.Rednic este vinovat deoarece nu vrea sa scape de idei fixe(ca si Piturca la nationala)Pentru Rednic cel mai bun jucator de la Dinamo e …Bostina.Rednic nu realizeaza ca jucind cu Bostina in echipa Dinamo joaca meci de meci cu un om in minus. Un alt om al lui Rednic este Blay care e lipsit de viteza si calca in starchini de multe ori.Degeaba ai 3 virfuri daca nu are cine sa le dea mingea.Ca un virf sa inscrie trebuie sa aiba mingea. Ori tactica impusa de Rednid nu duce o dezvoltare a atacului spre poarta adversa ci mai curind un joc de pase incilcit in care mingea circula spre propria poarta si pune adversarul in presing continuu.Urmarea ,mingii bubuite de catre aparatori care in proportie de 90 % ajung la adversar.Neavind o posesie determinanta nu poate pune presiune pe careul advers .Degeaba freaca mingea la mijloc : nu exista niciun pericol pentru poarta adversa.Mai mult jucatorii adversi au timp sa se retraga si nu mai exista elementul surpriza.Desi la ei in Olanda echipa NEC e pe locul 12 , a reusit sa domine jocul prin viteza si asezare in teren.Patrunderi in viteza pe laturile terenului.Exact ce nu a avut Dinamo.Blay care e moale nici nu avea cum iar Pulhac e terminat.(partea lui Pulhac a fost din nou un veritabil bulevard, acesta nu mai are puterea de a ajunge in pozitii favorabile de centrare, nu mai are suflu , e nevoit sa intoarca mingea pentru ca todeauna e blocat.) Iar cel mai rau lucru care se intimpla e lipsa conducatorului de joc.Cristea (Adrian) e iesit din forma,e in pierdere de viteza(cam durduliu, nu degeaba il striga lumea „gogoasa”si greseste 90% din pase. Tine exagerat de mult balonul ,e lent si cind e incoltit da pasa inapoi.Nu a mai dat un gol de 1 an. Asta spune multe, dar Rednic nu vede.Rednic nu vede multe.Daca ar face o analiza corecta a jocului poate ca i-ar sari in ochi amanuntele pentru care echipa nu joaca.Mingiile aruncate spre virfuri nu isi au rost daca sint bubuite.Nimeni nu e in stare sa dea o pasa filtranta.Sistemul de joc e la pamint.Sint sigur ca facind doar o mica corectie la acest lot,dar eliminind jucatorii expirati si incercind sa schimbe din mers ideea de joc(Dinamo a aratat bine si a pus probleme ATUNCI CIND AU JUCAT CU PASE SCURTE DIN PRIMA SAU DEVIERI.) echipa va arata o noua fata.Nu trebuie sa disperam ca nu sint rezultate.La nivelul la care e tratat fotbalul de la noi e normal sa se intimple.Atita timp cit nu se vor face schimbari masive incepind cu federatia(pestele de la cap se impute,iar la noi pute de mult dar nimeni nu poate sa ia masuri pentru ca interesul de grup primeaza, vezi desfiintarea fotbalului juvenil [luceafarul] refuzul de a reactiva campionatul de tineret speranta[si conducatorii dinamovisti s-au opus] si continuind cu actualii conducatori de cluburi,fotbal nu va fi iar investitori puternici nici atit.Caci ce om cu scaun la cap ar baga banii in giurumele de mina a doua aduse de aiurea(Becali,Borcea Turcu si altii nu se pricep la fotbal)Pina atunci desi nu va da faliment, fotbalul se va zbatre in mocirla.

wlm_shkspr (12 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 19:32

Multe lucruri adevarate scrise aici! dar tonul e prea radical! Ce-ai sa mai spui Geambasule daca falimentul asta total va invinge steaua cu 4-2 acasa la genialii ****
Atunci ai sa spui ca asta e viata sau ca fotbalul e plin de surprize! Si ca de aceea e frumos…

Nu stiu de ce , dar mie imi pari previzibil inainte de a fi radical sau prea ticalos cu Dinamo. Si stii de ce? Pentru ca traiesti si scrii pe malurile Dambovitei. Aici unde Romania pare strimba, sluta si ticaloasa tocmai pentru ca tu si eu si altii ca noi traim facind-o asa… 😉

Nu cred ca CFR sau steaua vor invinge asa de net pe Dinamo incit tu sa le cinti prohodul si sa le plingi falimentul. Dar daca Dinamo le va invinge? La fotbal…

Atunci ce o sa mai scrii amice? :mrgreen:

dog (5 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 19:44

„cosmin stelistul”,bai baiatule vad k te lauzi cu performantele stelei dar spune-mi si mie inafara de a se prezenta la meciuri in UCL,ce altceva a facut stoaia ta,fara anul 1986,respect CFR k la ei se vede seriozitate pe cand la steaua numai gura e de oier.ce va chinuiti voi de 6 sezoane CFR reuseste intr-un singur sezon,asa k nu sunteti mai departe de noi.

wlm_shkspr (12 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 20:06

@unu

Bratu impusca un adversar imaginar. Tu nu vei putea intelege sensul gestului pentru ca ai fruntea incretita de ura…

Ca sa parafrazez pe cineva de pe-aici eu te asigur ca si tu ai deja un dosar deschis la politie pentru comportament deviat. Numai ca tu nu stii asta…

Moral, nu-i esti superior lui Bratu. Iar intelectual nici atit. Nu intra in zone pe care nu le controlezi si nu la intelegi. Ramai la nivelul lui Knatspirnufelag…. 😉

moldo (2 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 20:06

sunt dinamovist de 27 ani , vreau sa zic ca ai mare dreptate ,

sniper_1981 (5 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 20:07

„ce altceva a facut steaua ta,fara anul 1986?”
pai a jucat inca o finala si o semifinala. fara sa ne referim la performantele de dupa revolutie. uitati ca in mare parte datorita stelei datorati prezenta in bloc a echipelor romanesti in europa. din pacate ar trebui sa intelegeti si sa apreciati cat de greu e in europa din moment ce voi nu reusiti sa treceti de primul tur.
cu atitudinea de a minimiza reusitele celorlalti in loc sa incercati sa le egalati nu veti ajunge nicaieri.
respect CFR pentru ca nu mimeaza fotbalul si au curajul sa se ia de gat cu granzii europei pentru a face cinste romaniei.

shogun (3 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 20:09

@dog
Hai sa iti spun ce a facut Steaua….Notezi, da?
1. Este prima echipa care a ajuns in primavara europeana dupa revolutie, anul urmator fiind urmata de Rapid.
2. Singura echipa ajunsa in semifinalele unei competitii europene
3. Singura echipa romaneasca ce s-a calificat in Champions League, si care mai mult decat atit, a calificat si pe altii (CFR Cluj).
4. A jucat de 6 ori in Champions League.
As discuta un pic si de dinamo, dar imi tremura degetle de atita ris si nu mai pot sa tastez….Elfsborg…Nec Niejmagen (Asta probabil ca inseamna Neica Nimeni in olandeza), Omonia Nicosia, etc.

progresist (1 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 20:10

asa cum ne- au furat noua campionatul in 2002 si sau facut de ras din primul tur ,noi ajungand in turul 2[singura echipa din tara care a ajuns dupa 3 ani].acum se vede cum au fost tot timpul ajutati si acoperiti de mitica militianul ca joace acest club de hoti in cupele europene

je (1 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 20:25

he,he ,he dragii mosului de potai ce postati p-acilea,ziaristul zise,eu o zic mai demult,ceea ce se vede de pe luna,dinamo miau-miau,campioana blaturilor,butelie si taranoiul analfabet de turcu,nah,ca imi adusei aminte cum il cheama pe taran,poa’sa bage cascaval cu nemiluita,dinamo este precum un copil retardat caruia,parintii cu bani ii cumpara tot,inclusiv notele la scoala dar cind e sa stea pe picioarele lui,cade in kur

wlm_shkspr (12 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 20:26

@shogun

Doar un raspuns:

Faptul ca steaua a jucat de 6 ori in Ch.League nu e un motiv de lauda ci doar de slabiciune a campionatului romanesc si a autoritatilor romanesti (FRF, Liga, DNA, ADN, PCR sau PNL-PDL) care i-au permis lui Gigi Becali sa ajunga acolo prin frauda, ciubucuri, peschesuri si furt!

In plus ai o viziune gresita! De trei ani cel putin steaua PIERDE PUNCTE in Ch.League pentru Romania, mai degraba decit sa le cistige….

Uite-te la CFR! 😉 Ea cistiga….

Mircea (28 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 20:28

pentru stelisti: datorita lui becali pierdeti mult ca imagine; toti cei ce nu tin cu steaua vor ca cfr sa se califice in uefa sau ch league si steaua, daca s-ar putea, sa iasa pe ultimul loc. Steaua ca echipa, si jucatorii ei, nu au nici o vina

Penstru dinamovisti: aici de vina sunt tot conducatorii, aceleasi arogante ca si in cazul lui becali, plus o politica manageriala total falimentara

nebunu’ (3 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 20:33

Dumnezeule !!!!!!!!!!! intrii si citesti ce ineptii pot „scoate ” unii din ei;
Intr-adevar STEAUA nu are nici un merit TOATE SUNT ALE LUI DINAMO;
FITI FERICITI MAI DINAMOVISTILOR SI BUCURATI-VA IN CONTINUARE DE PERFORMANTE;
HAI DINAMO.

El Fugitivo (12 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 20:53

Foarte corect articol. Observ punctate bine problemele de la acest club problema. Pacat ca exista persoane bipede al caror IQ este mult sub media normala, care isi dau in petec , postand multe jigniri, pentru a-si ascunde frustrarea, neputinta. Dar la asa echipa… asa suporteri, asa stadion, asa conducatori. Vai de capul vostru de copii retardati. Inca odata felicitari pentru autorul articolului!!

adi_stelistul (81 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 20:58

Batrane Will , apreciez intelepciunea cu care ceri banarea comentariilor ce n-au legatura cu articolul dar ma gandesc ca si raspunsul tau catre @shogun intra in aceeasi categorie . La fel ca toate comentariile celui care inca din nick ne impartaseste parerea lui in legatura cu sentimentele Romaniei fata de nu spun cine (nominae odiosa). Si ar fi mai multe comentarii ale suporterilor dinamovisti pe aici care s-ar incadra perfect in cele pe care le incriminezi .

Personal sunt trist pentru ce s-a intamplat joi . Nu cred ca Dinamo va repeta parcursul CFR (eliminata din UEFA anul trecut destul de rusinos si vedeta a UCL anul acesta) . Nu pentru ca Dinamo n-ar fi capabila , ci pentru ca Dinamo n-are conducatorii CFR-ului (nici Steaua n-are , dar am convenit ca nu vorbim decat despre Dinamo) . Da , fotbalistii joaca pe teren , dar pana la meciul propriu-zis conteaza lotul , antrenorul , mentalitatea , etc. , etc. O intreaga strategie trebuie gandita si pusa in aplicare punct cu punct pentru a imita Clujul . Nicio echipa bucuresteana n-are la dispozitie oamenii capabili sa gandeasca strategic . Iar buba nu se va sparge nici acum pentru ca , asa cum corect spui , e foarte posibil ca Dinamo sa bata Steaua , caz in care toate neimplinirile unui sezon de esecuri vor fi date uitarii (asa a fost si anul trecut) . Si iar va dansa Borcea din buric fericit ca-l poate umili pe amicul Becali (reciproca e perfect valabila) . Cand buba se va sparge si acolo si dincolo va fi prea tarziu pentru toti .

CyberDog (10 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 20:59

Geambasu are perfecta dreptate.
Dinamo se afla acum in faliment sportiv datorita greselilor facute de conducerea administrativa si sportiva. Asta a dus la formarea unei echipe de mediocritati fotbalistice, care nu poate lega 3 pase succesive. Degeaba se da vina pe ghinion, pe accidentari, pe arbitrii. Astea-s scuzele neputinciosilor. Sant dinamovist din tata-n fiu. Si inca unul care sustine numele echipei Dinamo fara conditionari. Da, dinamovist RAU dar BUN.
Cu toate astea am ajuns la concluzia ca Dinamo nu mai exista in peisajul fotbalistic decat prin numele pe care l-a creat istoria clubului.
Dinamo nu are o echipa in momentul de fata, ci o adunatura de talente in devenire sau in retragere, adunatura care nu se poate intelege si nu poate fi condusa nicaieri.
Aici nu-i vorba de o necalificare in grupele UEFA. Este vorba de o situatie permanenta, ce persista in curtea acelui club din vremurile in care Cornel Dinu cerea rabdare, sustinand ca Dinamo este o echipa in formare. Si asta se intampla acum vreo 15 ani de zile. De ce?
Pentru ca acolo, in administratie si in conducerea sportiva se face confuzie intre succesul clubului si succesul buzunarelor proprii. Se uita traditia si istoria. Se ignora adevarul si se propovaduieste ignoranta crasa. Se aduleaza banul, facandu-se abstractie de galeria de trofee si mandria SPORTIVA.
Accederea in grupele unei cupe europene nu inseamna pentru conducatorii dinamovisti glorie sportiva, ci doar bani, bani, bani. Ce obiective subtiri, de genul „calificarea in grupe”, pot fixa stimatii conducatori dinamovisti?!…
Adica intru intr-o competitie doar ca sa particip, fara a dori din start sa o castig?! Iata un exemplu tipic de gandire falimentara, vorba lui Geambasu.
Nu vreau sa comentez achizitiile facute in ultima vreme la Dinamo. Nu, nu vreau, pentru ca este inutil. Daca asta e politica aplicata de dansii pentru ridicarea clubului pe care cu onoare AU ALES sa-l conduca, atunci cuvintele sunt de prisos.
Toti, dar absolut toti se ascund dupa coada maturii aratand cu degetele lor boante in stanga si in dreapta, uitand sa-si indrepte indexul catre capul pieptului tanand si capul plecat. Singurele ocazii cand o fac este atunci cand se pun singuri pe piedestalurile unor victorii urate, amarate si total intamplatoare.

wlm_shkspr (12 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 20:59

Geambasule uite, se pare ca ai scris articolul asta pe inima unora cu intelectul odihnit. Uite , de exemplu esti pe deplin in asentimentul individului numit El Fugitivo – nume conspirativ 😉 – care se pare ca are un IQ urias si o capacitate de intelegere Dumnezeiasca! La mai mare neamule ovin!

Dar aveti grija cu amplitudinea Dumnezeiasca, sa nu=l suparati pe Intai Statatorul vostru Becaloid! Ca doar asta e Razboinicul Luminii si nimeni altcineva….

DINAMO E DE RA HAT (5 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 21:05

MARE ECHIPA, MARI JUCATORI, MARI CONDUCATORI, mari suporteri

wlm_shkspr (12 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 21:08

@adi_stelistul;

Apreciez analiza ta corecta! La fel ca si articolul lui Geambasu…..

Problema e insa alta: Si moi toti stiam parca deznodamintul partidei! Eu pentru ca – vechi dinamovist – stiam lacunele echipei dar preferam sa cred ca nu se vor manifesta plenar intr-un singur meci.

Voi stelistii cu ratiune – si sunteti mai multi decit cei inzestrati cu flegme doar! – stiati si voi! Si mai stiti si altceva: ca steaua nu este nici pe departe echipa pe care v-ati dori-o si nici macar echipa care sa bata pe Dinamo!

Haosul transefrurilor la gramada si fara rost au cuprins echipele din Liga I! Asa ca nici steaua nu face rabat de la lipsa performantei sportive. Ea doar a avut sansa ca poate pierde mai multe meciuri intr-o grupa din care nu are cum sa iasa!

Dinamo a avur nesansa ca a trebuit sa piarda totul intr-un singur meci! Soarta ticalosa, nu-i asa? Viata de caine, ce mai…

Din pacate stiam cu totii ca Geambasu va scrie un astfel de articol dupa dezastrul cu NEC! Pentru ca aklt articol mai blind nu se putea scrie! acesta este doar unul scris cu talent, in firea lucrurilor…

edy (1 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 21:10

1.Admit ca Dinamo a jucat prost aseara dar ultimii care ar trebui sa ne judece sunt stelistii.Ne arata pe aici palmaresul lor,dar vreau sa-i intreb :din cele 23 de campionate cate apartin lui valentin ceausescu?Daca am scadea din cele 23, cele furate cate a-ti mai avea?A-ti mai avea cele mai multe campionate?Nu cred.
2.Spune-ti ca Dinamo fura in campionat,daca este asa cum in intalnirile directe Dinamo va conduce si va condus de la infiintare.Asta inseamna ca Dinamo reuseste sa o fure pe steaua”care staluceste sus pe cer”? Cum se poate asa ceva cu voi care va credeti superiori tuturor?
3.In ce campionat din lumea asta s-a intamplat ca un jucator sa se transfere la o alta echipa in plin sezon(Hagi)?
Si voi vreti sa faceti morala, clubul al carui patron si-a pus gorilele sa va bata pe stadionul vostru, pe voi, care tineti cu echipa aia poate cu mult inaitea lui si a pus aceleasi gorile sa umble cu banii dupa ei,voi vreti sa faceti morala.Daca ar fi zis ceva timisorenii sau rapidistii poate as fi inteles dar voi care sunteti niste ipocriti,voi ne analizati pe noi?SUNTETI EXACT CA PATRONUL VOSTRU:VA CREDETI NISTE DOMNI DAR MIROSITI A BRANZA.

hei (5 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 21:15

edy on 03.10.08 at 9:10 pm

1.Admit ca Dinamo a jucat prost aseara dar de cativa ani tot prost joaca in EUROPA si ne face de ras an de an -asa trebuia sa sune fraza

Comentează