Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Falimentul Dinamo

Echipa a ajuns ca o marfă expirată la care nu se mai pot uita nici propriii suporteri

Şi meciurile mizerabile îţi pot oferi revelaţii. După eşecul dizgraţios al lui Dinamo în faţa unei formaţii de pluton (de execuţie?) din campionatul […]

vineri, 3 octombrie 2008, 12:20

Echipa a ajuns ca o marfă expirată la care nu se mai pot uita nici propriii suporteri

Şi meciurile mizerabile îţi pot oferi revelaţii. După eşecul dizgraţios al lui Dinamo în faţa unei formaţii de pluton (de execuţie?) din campionatul Olandei, am înţeles ceva. Cam tîrziu, dar am înţeles. Iubim fotbalul pentru că nu minte. Nu păcăleşte şi nu poate fi înşelat. De aceea. Mai puţin pentru că e frumos şi imprevizibil ori pentru că reinventează lumea în poveşti de cîte 90 de minute. Astea sînt alternative literare, iar fotbalul nu e un roman, poezie nici atît, ci o dare de seamă despre competenţă şi incompetenţă, despre valoare şi impostură. Despre cai verzi pe pereţi şi despre cai pursînge.

Aţi priceput pe unde se află Dinamo în povestea noastră. Voi aţi înţeles, şi nu de azi, de ieri, dar cei care se ocupă şi care lucrează la, pentru şi în această echipă nu au înţeles nimic. Nici acum, nici în trecut. Ei cred în continuare că au avut ghinion. Că o forţă malefică, ca să nu zicem letală, urmăreşte această minunată construcţie fotbalistică. Astfel se gîndeşte în Ştefan cel Mare, mistic. Minunile din grota de la Lourdes şi ororile din Groapa bucureşteană. Credinţa că forţele răului trag în jos echipa funcţionează. De la Rednic la Lucian, copilul vitreg de fotbal al familiei Goian, şi pînă hăt, departe, în vălătucii de fum ai lui Cristi Borcea. Pînă în hard-diskul lui Nicolae Badea şi pînă în beciurile domneşti, foste secureşti, ale lui Gigi Neţoiu.
Ca orice adunare de oameni cumsecade, cu Merţan, Bentley şi Q7 la picioruşe, dînşii, acţionarii, mă-nţelegi, au pus-o de-o şedinţă. Celulă de criză, de comandament, de board. Sau babord. Carevasăzică sînt afectaţi, se preocupă. La ceas de noapte, distinşii noştri milionari au făcut brain storming. Şi-au pus în funcţiune neuronii ca să descopere cauzele ruşinii. Marele accelerator de particule BBWT. Badea, Borcea, Walter, Turcu. Şi au observat că în afara unei lipse de noroc soră cu Mircea Lucescu, nici băieţii şi nici antrenorul nu prea corespund. Aceiaşi băieţi şi acelaşi antrenor pe care măriile lor fără pălării îi îndoapă cu prime şi cu laude nemăsurate imediat ce ouă vreo mărgică în campionat. Vezi o repriză din meciul de la Vaslui, dar mai ales întîlnirea de la Bistriţa, cînd Dinamo s-a cocoţat pe primul loc, cu o detentă peste a lui Dudu şi a săracului Dumitrache la un loc.

Falimentul lui Dinamo se vede pe chipul plictisit al lui Cristea, nu contează care, şi pe coşmelia botezată pompos „Tribuna a doua”. Pe feţele rotunde ale acţionarilor care îşi închipuie în continuare că bunăvoinţa lui nea Jean e vehiculul prin care ajungi în Europa. În orbecăiala lui Blay, Torje şi Boştină. În plonjoanele ridicole ale lui Ropotan şi în expresia panicată a lui dom’ profesor Rednic. Dinamo de azi e o marfă expirată la care nu se mai pot uita nici propriii suporteri. E falimentul ideii că o echipă de fotbal poate fi condusă ca o afacere cu Statul. În ultima, nu pierzi niciodată şi rişti să pari un geniu al finanţelor. La fotbal te faci de rîs. Pur şi simplu.

Comentarii (306)Adaugă comentariu

preotu (52 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 14:17

Domnu Geambasu , ai dreptate in mare masura dar nu in totalitate.Admit ca Dinamo nu merita sa se califice, (desi olandezii mi s-au parut si mai penibili , in ambele manse), admit ca nu avem nici conducatori adevarati , nici jucatori in forma si talentati .Dar frate daca vrei sa zici ca n-a fost si ghinion aseara ,(mai ales la Goian) sau daca sugerezi ca in campionat Dinamo e ajutata ,mai mult decat celelalte asa-zise echipe mari …inseamna ca esti degeaba.Da frate o fi un 5 % dar nu e numai pt Dinamo , vezi mai ales campionatul trecut.Admit deci ca in Europa Dinamo joaca incomparabil mai prost decat steaua si mai nou CFR dar nu-mi pot explica asta asa cum o faci tu.Explicatia mea e simpla: Fratii Becali impun la Dinamo jucatori de-ai lor ,terminati si prafuiti ,pentru a-i resuscita si a mai scoate un ban de pe urma lor… n-are rost sa dam nume.Asta e povara pe care o poarta pe umeri Dinamo

Pierre (7 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 14:18

Cristi,

ai dreptate, esti suparat, si eu sint, si toti
dinamovistii.
Uiti totusi ca acum un an am jucat cu Lazio
cam cu a jucat CFR in acelasi oras acu’ doua saptamini.
Mai uiti ca un jucator crescut de Dinamo a fost vindut
titular in serie A.
Borcea si Turcu nu au cum sa se schimbe, din nou
ai dreptate, fac in fotbal ce fac si in viata, au bietii
de ei un merit totusi, sunt dinamovisti.
Sunt cam neputinciosi, mai mult cu mintea, si ei si fotbalistii,
dar nu sint de acord ca inseala fotbalul permanent.
Uneori le mai si iese pasienta.

Alexandru M. (7 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 14:20

corpodean,serea,martis sunt exemple evidente de furt pe fata,dar toti le-au intins o mana de ajutor,altfel hoiturile astea nu era niciodata in europa.si nu pot sa uit episoadele constanta si buzau cu suporterii.cum e posibil sa scapi de fiecare data doar cu amenda???????uite ce se intampla cand fotbalul nu se mai joaca pe teren!a jucat prin culise si becali,dar si-a luat jucatori!!!joaca fotbal!

NOs (2 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 14:21

rusinea campionatului…locul 1??=))) cred ca aia din Olanda ne cred cei mai **** din Europa pai ce au facut astia aseara umbreste performantele Clujului din CL si partial ale Stelei. Auzi cica au avur ghinion =))) doamne ce masa de oameni ****..pai ghinion a avut steaua la Fiorentina si Vaslui aseara si poate si CFR la bara lui Trica (desi a fost exterioara) dar voi ? voi a-ti fost incompetenti si batuti de o echipa de desculti…cat despre fani, care oricum nu tin cu dinamo ci sunt anti-steaua ce sa mai zic…uneori le inteleg frustrarea…sfatul meu e sa nu se mai uite la fotbal. Cand il vad pe Borcea cat de **** e la TV mi se lumineaza ziua :X :)) pacat ca e in fotbal unde majoritatea gloatei e la fel de **** ca el si eu si voi care a-ti postat commenturi suntem la fel de *** ca mai ne uitam la ei 😐

Alexandru M. (7 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 14:24

uitati-va frate cum joaca clujul acum,vasluiul,argesul,craiova,sunt echipe care joaca fotbal curat.nu mai intoxicati fotbalul adevarat!

Alex (22 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 14:26

Niste gloabe constipate si impotente! Astia sunt jucatorii lui Dinamo. Sunt dinamovist de mic, dar acum pur si simplu mi-e rusine. Nervi, suparare, amaraciune – pentru ce? Probabil pentru figurile din capul lor, plin numai de salarii de jdemii de euri si de prime.
Pacat de suporterii pe care ii au.

jimmy (1 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 14:26

imi este greata sa mai comentez ceva.
asta-i valoarea echipei dinamo.

ofensat (5 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 14:31

borcea se tot vaita ca si lucescu de ghinion.
de ce vrea sa intre direct in cl?
sa dea un tur preliminar si sa demonstreze acolo valoarea.
are in cap numai milioane de euro,sa si intoarca furaciunile facute ani de zile.
sa zica mersi cu oligofrenul ala de turcu ca l prosteste non stop,ala e singurul care baga bani acolo.in definitiv asta e dinamo,o mizerie

NOs (2 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 14:32

hai gambasule publica-mi si mie parerea chiar daca pe aclocuri e impertinenta si sfidatoare 🙂

ofensat (5 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 14:35

diferenta intre nec si i love you boro stii care era?
vreo 10 meciuri „mai incolo” se juca cu boro….

mike (1 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 14:35

Soarta uneori e nedreaptă ! Pe seama căror echipe/ puncte UEFA au participat 5 cluburi la faza preliminara a grupelor Cupei UEFA? Câte vor mai participa în anii următori cu asemenea rezultate? Pe ce satdioane vor juca echipele care conjunctural vor câștiga campionatele sau se vor clasa în primele locuri eligibile. Domnilor patroni de cluburi și administratori faceți PROIECTE PE TERMEN MEDIU și LUNG și stabiliți-vă obiective realiste în funcție de bugete. Conjuncturile favorabile sunt plăcute dar efemere și sporadice. vă urez succes

ss (2 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 14:43

Am intrat la meci in min 15(la indemnul domnilor jandarmi am incercat sa intru intr-un mod civilizat,nu sa fac scandal;nu e vina nimanui ca platesc bani sa imi rup picioarele la intrare).Minunatul stadion nu face fata unei intalniri de o asemenea anvergura.Sau poate el s-ar descurca cumva saracu’,dar organizatorii au reusit sa inghesuie sute,daca nu mii,de oameni prin 3 trunchieti(din care 2 s-au defectat rapid).De asemenea intrarea prin B Vacarescu s-a facut printr-o porticica desi nu exista nici un fel de control acolo.Dar am trecut peste toate astea si am intrat pe stadion pentru a vedea cele 75 min ramase.

Aici am vazut o mare echipa lipsita de noroc.Blay a dat totul(are putin) pe teren,Cristea a alergat cat a putut de repede(uneori chiar parea ca se misca) iar Goian ,nemultumit de faptul ca in defensiva face un joc perfect,a urcat in atac pentru a rezolva meciul.

Chiar si asa,dezamagit la finalul acestui meci,mi-am adus aminte ca actionarii fac tot ce le sta in putinta sa bage bani in acest club,sa mearga totul bine si non-profit.
Si mi-am mai adus aminte ceva.In Football manager 2008 imi place sa fac la echipa ce vreau eu.Sa ma joc.E clubul meu si fac ce vreau cu el!

Merg de 11 ani la meciurile lui Dinamo si nu am crezut niciodata ca o sa zic „gata,mi-a ajuns”.Criticam suporterii care nu veneau la meciuri dar ,incet-incet, incep sa ii inteleg.Refuz convoncarea pana in momentul in care la Dinamo va veni o echipa de profesionisti care sa aiba ceva in comun cu fotbalul

Mike_the_dog (4 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 14:43

Ma omoara tristetea gindindu-ma la cei 13000 de dinamovisti de ieri si cei 50000 de acum un an.
Stimati ageamii din Groapa nu ma rog decit sa luati un bobirnac de la fiecare din acesti suporteri.
Domnule Geambasu daca nu sinteti dinamovist macar
ne faceti un bine suporterilor cu acest comentariu. Sa facem un afis din el si sa il lipim la intrarea in Stadion precum J’accuse a lui Zola

Calin (1 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 14:44

Foarte Foarte BUN articolul !!!!
Sincer, fara sa exagerez , cred ca este unul dintre cele mai pertinente si mai bine scrise articole care le-am citit in gazetele romanesti sportive.
Sincere Felicitari !
Ati atins exact punctul nevragic in babilonia numita Dinamo.
Dinamo echipa umflata doar cu pompa insa in momentul adevarului dezamageste asa cum a facut-o de ani buni de zile incoace…prea multi…
Am copiat articolul sa il am ca amintire.

badau (2 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 14:49

sunt dinamovist de la 10 ani. Am plins cind Aston Villa ne-a invins la bucuresti cu 2-1 in ’84, dar mi-e rusine ce conducatori avem. Cum e posibil ca unul ca Borcea, care in ’95 era soferul lui dinu (n-o sa uit niciodata cum ii deschidea portiera de la bmw lui mister), sa fie tolerat in fruntea clubului. Cum e posibil ca Nicolae Badea (singurul pe care-l consider ca merita sa ramina) sa tolereze hotiile din campionat, vazind an de an falimentul din europa?

mihai (1 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 14:56

frumos ai zis Cristi,te urmaresc cu placere si la tv.
Meciul asta a trecut,dar urmeaza campionatul ,unde si tu si colegii tai ziaristi sportivi treuie sa luati o atitudine mai ferma fata de modul cum e arbitrata Dinamo de fluierasii trimisi de Lupescu si Prunea.S-au invatat sa cada in atac la fiecare contact ,a-ti vazut si ieri au cersit iar dar in Europa se fluiera altfel.Cu Mediasul a avut nevoie de 2 pen. si o eliminare usoara ca sa ia 3 puncte in clasamentul nostru mincinos unde Poli trebuia sa fie lider…

adi_stelistul (81 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 15:01

@ Pierre

„Uiti totusi ca acum un an am jucat cu Lazio
cam cu a jucat CFR in acelasi oras acu’ doua saptamini”.

Regret sa ti-o spun dar dai dovada de exact aceeasi lipsa de realism de care se vorbeste in articol (insa la tine , ca suporter , e mai mult decat scuzabila) . Sau ai uitat meciul Lazio – Dinamo . A fost un meci bun al lui Dinamo , dar a fost in primul rand unul de exceptie pentru Lobont . Diferenta fata de ce-a jucat CFR e uriasa .

@ C.G.

Exact la asta m-am gandit si eu cand am auzit iar povestile cu ghinionul a la Borcea . Multa vreme am sperat ca e doar declaratia cu care se iese in fata pentru a salva aparentele si ca in spatele usilor inchise exista o preocupare sincera pentru rezolvarea problemelor . Acum sunt convins ca oamenii acestia chiar cred in ce spun . Au fost si momente bune la Dinamo (acum doi ani sau eliminarea lui Sahtior) , dar ele au aparut mai mult intamplator decat ca urmare a unei strategii . Probabil singura solutie ar fi sa apara si acolo (ca si la Steaua , desi aici inca buba nu s-a spart) finantatori adevarati care sa lase decizia in mainile profesionistilor (asa cum se intampla la Cluj) . Cu manelisto-securisti imbogatiti din banii bugetului , e greu de crezut ca rezultatele vor fi altele . Pentru ca , intr-adevar , fotbalul nu minte . A-propos , nici economia , doar ca acolo adevarul iese la iveala mai tarziu .

Lucian (2 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 15:03

Cand director la Dinamo e Boreca, fost sofer la club, fost comerciant en-detail de butelii, asta e rezultatul.
Incet, incet, fanii dinamovisti (mult mai multi decat se crede) prefera TV-ul in detrimentul unui k k t de stadion, ce era la moda poate in 1950. CFR a ridicat din nimic o bijuterie cu 20 mil euro in 2 ani.
Despre jucatori…. bostina, pulhac, homei, blay, cristea adrian, ropotan, mitea nu au ce cauta la DINAMO.

Noroi si mocirla (107 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 15:03

Dinamo vor in UCL…………………………… Eu zic ca daca iau ei campionatul anul asta si o sa aiba loc in grupele Champions league, FRF trebuie sa le interzica totusi sa joace acolo. Ca daca ajunge Dinamo in UCL, o sa trebuiasca sa umblam cu pungi pe cap de rusine.

NEC, Elfsborg, etc etc. E prea mult.

bogdan (1 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 15:12

bun articol. Dinamo pacaleste fotbalul. Ne face de ras prin Europa.

Cristi (1 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 15:17

Stai sa vezi cascadorii rasului la meciurile lui dinamo. Incep blaturile. La bistrita trageau aia de la 30-40 de metrii. pff, ce campionat de ***

BOGDAN (1 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 15:24

SUNT DINAMOVIST SI AM FOST SI EU ASEARA LA MECI SI IMI ESTE MIE RUSINE DE CUM AU PUTUT SA JOACE UNII JUKTORI K FOTBALISTI NU PREA SUNT.DIN PAKATE IERI AM SPUS P GSP K DAK JOAK CU BOSTINA SI ANDREI CRISTEA TITULARI NU NE CALIFICAM NICIODATA ,DAR MI.AM DORIT SA MA INSEL DIN PAKATE NU AM FACUTO.IAR DOMN PROFESOR SA SE GANDEASCA D 2 ORI CAND II BAGA P ACESTI JUKTORI(DAK ARE CU CE SA GANDEASCA PT NU ARATA K AR AVEA).CU TOATE ASTEA TOT O SA MA DUC LA STADION PT K NU MA LASA SUFLETUL DE DINAMOVIST CHIAR DAK JUKTORII SAU ACTIONARII NU MERITA

lenroc (2 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 15:33

Sunt dinamovist de mic … si imi este asa o rusine ca nu va puteti inchpui. Rusine ca un club atat de mare a ajuns pe mana unui fost bisnitar din fata cinematografului Patria ..oare cine nu a cumparat bilete de la el ? …care acum , indiferent de ce cred unii sau altii , fac legea in club. An de an el si „dinamovistul” victor becali invart jucatorii dupa cum le dicteaza interesul … oare chiar credeti ca rednic l-a vrut pe tamas ? pe mitea ? pe marius nicolae ? pe diakite ? pe bostina ? pe torje ? Chiar credeti ca Rednic s-a putut dispensa de Radu Stefan si Moti ? Sunt sigur ca Rednic nu a avut nici un cuvant de spus …becalienii au avut tot interesul sa aduca in groapa toate gloabele expirate si sa vand tot ce era bun …cine dracu’ avea nevoie de un tamas de care nu stia auxerre cum sa scape , de un mitea care nu mai prindea nici autobuzul lui ajax , de un marius nicolae care juca la o echipa de care nici statistica uefa nu avea habar , de un bostina de care jiji nu stia cum sa scape ..de diakite nu mai vorbesc ca nu are rost …. in loc sa aduca pe bani jucatori de care echipa chiar avea nevoie au repatriat toti expiratii si au adus niste diletanti pe post de mari vedete ( miranda,vranikovic,pekaric,thiago etc )…au vandut ce aveau mai bun pe sume pe care nu le vom afla niciodata si acum vor performanta …prin blaturi ordinare ( bistrita e ultima pe lista ) degeaba ajungi pe primul loc .. chiar daca vor lua campionatul ce folos ? vor merge in CL si atunci chiar ca imi va fi rusine ca odata am tinut cu o echipa care se numea DINAMO !

dudu (2 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 15:36

nush, dar dupa toate meciurile astea, singura echipa demna de a juca in europa este cfra jucat dezinvolt in amandoua meciurile de ucl. asta e diferenta dintre cfr si steaua. atitudinea.si in meciul cu bayern si in meciul cu fiorentina steaua nu a putut mai mult. ca de chipele din uefa ce sa mai zic. poate doar vasluiul a fost ghinionista. dar vorba aia…norocul e de partea celor buni.inca odata raman laparerea ca cfr e singura echipa ce merita sa joace anul asta in cupele europene. apropo…nu sunt clujean, asa ca sa nu fiu acuzat de subiectivism

razvan (1 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 15:37

bun articol. si totusi, eu cred ca o importanta foarte mare o are stadionul. un stadion gen CFR, Steaua chiar si Rapid, fara pista de atletism, cu 25000 de locuri altfel creeaza presiune asupra adversarilor. si pe langa asta, oamenii nu mai vor sa vina la meci, se vede din avion. tabla aia de la tribuna a 2a arata mai jalnic decat la urziceni, asta nu e stadion de echipa cu pretentii. pe langa asta, jucatori expirati adusi de fratii becali, ca sa mai faca domnu borcea un profit ilegal (vezi urmarirea DNA) de pe urma revanzarii lor. in cazul anvelopelor asta se numeste resapare, iar la electronice refurbishing. pacat de suporteri…

florin (1 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 15:38

sincer cred ca eliminarea celor 4 echipe din uefa reflecta adevarata fata a campionatului romanesc….pur si simplu asta este valuarea.Rezultatele obtinute de CFR…pt ca steaua nu a obtinut nimic notabil(sunt intamplatoare)…sunt pur si simplu exceptia de la regula!

rft (4 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 15:47

dinamo = „o afacere de succes”

cheltuieli:
1.banii actionarilor
2. nervii suporterilor

venituri:
1. 0 rezultate
2. bani in buzunarele jucatorilor
3. sperante desarte in sufletul suporterilor

Nici macar nu merita sa ne obosim sa mai tragem concluzii. Afacerea va merge „pe roate” in acesta directie inca mult timp.

Daniellone (34 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 15:50

17 Nentori, Knattspyrnufelag, Elfsborg, Nijmegen… legenda continua…

sanducosmin (2 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 15:50

dap un articol foarte bun. ai spus ceea ce toti suporterii dinamovisti ar vrea sa spuna insa ca intotdeauna pe ei, pe suporteri nu ii aude nimeni, cu speranta ca macar unul dintre jucatorii dinamovisti va citi acest articol te felicit inca odata pt cele spuse.

ULTRAS (1 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 15:55

eu nu sunt dinamovist inrait simpatizam cu aceasta echipa si tot ce scrie pe acest blog e 100 % corect Dinamo de acuma e o rusine pt sport in genral Stadion zero echipa zero antrenor care numai el crede ce spune intr-o conferinta de presa conducere care zice ca baga bani dar in ce transferuri esuate jucatori ca blay bostina torje =2 mil :))) poi cfr si steau de banii aia si-au facut echipa e pacat de un club ca DINAMO a ajuns asa

Pinalty (1 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 15:56

Dinamo s-a născut avorton. Asta e. Nici cu Steaua nu mă mândresc. A fost comunism, au fost avortoni din care s-au forţat valori. Şi acum vedem ca a fost doar un balon de săpun.
ÎNSĂ, să nu subestimăm investiţia de suflet la Dinamo. Sunt acolo oameni care au dăruit suflet, şi au dăruit bani… muuulţi bani. Să aruncăm cu pietre? Dacă tot e rănit, să-l executăm? NU, NU. Dinamo a dat mari valori de-a lungul timpului, iar dacă amintim aici câţiva (Dinu, Lucescu, Sabău, Rednic, Andone, Răduciouiu, Lupescu, Lupu, Mutu) e suficient să susţinem că Dinamo NU E ÎN FALIMENT. Orice echipă mare are momente grele. Însă marile echipe au MERITUL să strângă rândurile. Acum se vede cine este cu adevărat dinamovist.

Apropo, eu sunt STELIST de cand ma stiu. Insă mai ştiu că a fi Stelist înseamnă a fi cel care bate Dinamo. Dacă Dinamo nu e, cine e Steaua?

ARIANUL (26 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 15:57

De mult timp , in Groapa s-au adunat incultura shi neprofesionismul . Pana nu se va ”cerne,, si nu va ramine doar un singur actionar , nimic nu se va schimba . In fiecare an vom face cunoscuta cate o echipa ,,de nicaieri,, !!!
Sunt dinamovist de mult timp si nu pot schimba asta dar de acum o sa pun Dinamo mai jos in lista mea de prioritati , macar pentru o perioada de timp , pt ca tin la sanatatea mea .
Am vazut trei meciuri : cu Gaz-ul , cu Craiova si acum cu NEC-ul . Poate ca sunt eu prea pretentios dar de fiecare data am plecat de la meci extrem de nemultumit .
M-am saturat de minciunile lor , m-am saturat sa-mi tot zic ca lucrurile vor deveni asa cum vreau eu si ca timpul le va rezolva pe toate
Amintirile noastre , cele placute , devin din ce in ce mai indepartate .
Pana nu vom scapa de ticalosii care ,,guverneaza,, acum Dinamo , nu se va schimba nimic .
Va urez o seara placuta , mai placuta decit a mea !!!

ALEX (2 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 16:04

La Dinamo nu se va SCHIMBA nimic cu actualii actionari care conduc acest club de 10 ani si care au avut ocazia sa arate ca daca dorea perfomanta se putea face pana acum.
ACESTI ACTIONARI NU VOR PERFOMANTA LA DINAMO!EI VOR BANI SI SA SPELE BANI!
Singura solutie este venirea unui investitor puternic care va VENI atunci cand i se va da posibilitatea sa preia echipa in conditii avantajoase.
Pentru acest lucru DINAMO trebuie sa cada jos pentru o perioada de timp , dar ce preferati dragi suporteri sa stam asa inca 10 ani sau sa cadem 1 an jos in b si apoi sa facem treaba cu cineva care poate sa sustina financiar clubul cum trebuie si sa propuna un proiect pe termen lung care sa includa un stadion , o echipa si un antrenor.
Solutia este NU MAI VENITI LA STADION PANA CAND ACTUALA CONDUCERE NU PARASESTE ECHIPA!ESTE SINGURA POSIBILITATE CA DINAMO SA AJUNGA O ECHIPA ADEVARATA CHIAR CU PRETUL UNEI RETROGADARI!JUCATORII NU VOR MAI JUCA CAND VOR VEDEA CE SE INTAMPLA!

rft (4 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 16:13

completare la „spalare de bani”
„spalare de jucatori” !! ( le mai dam o spoiala si ii vindem)
vedeti ce jucatori au adus inapoi si cine sunt impresarii lor. parca sunt mereu pe la oficiala.
nu au performanta pentru ca nu au stadion?
la cum „pacalesc” suporteri cu „performante” o sa le ajunga un maidan cu porti facute din haine ca suporterii nu o sa mai fie prezenti

pitzi poanca (1 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 16:14

genial articolul, domnule Geambasu…chapeau bas!

Sarpele (12 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 16:21

Respect pentru articol domnule

durden (270 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 16:23

as avea zeci de lucruri pe care le-as putea critica si comenta in articolul tau dar nu ma mai obosesc pt ca oricum in mare parte ai dreptate.si eu,dinamovist de mic am ajuns scarbit de ceea ce se intampla la aceasta ekipa…o echipa cu mult mai multi suporteri decat s-ar crede dar care au fost mai destepti ca mine si li s-a facut greata de aceasta ekipa acum mult timp…RUSINE DINAMO!!!

outsider (3 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 16:24

Am recunoscut printre randuri o frumoasa, subtila si colegiala (cred, sper) polemica cu Catalin Tolontan, referitoare la motivele iubirii pentru fotbal. Totusi, cred ca Tolo are dreptate 🙂 Dar articolul e excelent, felicitari!

RAZVAN (9 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 16:29

ATI AUZIT DE DINAMOVISTUL PEKARIC?
SCUZATI… TOTI DINAMOVISTII SUNT PEKARIC!!!! :-))))

MARIUT IONUT (1 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 16:33

daca nu as fi stiut ca esti anti dinamo nu ziceam nimic..dar asa imi pari fortzat in texte..nu am ramas uimit cand am vazut ca ai un articol legat de dinamo…daca te ‘tzin ‘ cunostintzele legate de fotbal… te rog sa-mi trimitzi un mail… nu de alta dar vreau sa stiu sigur ca citesti ce zic eu.. si as vrea sa itzi reamintesc ceva.. astept confirmare.. multumesc

Ionut (1 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 16:33

Nu mai veniti oameni buni la stadion , nu va mai lasati pacaliti ca batem pe gloria bistrita sau pe steaua ,
dinamo nu exista ca club profesionist.

sile (5 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 16:42

Adevarul e ca numai suporter dinamovist sa nu fii. Eu nici nu sunt 🙂 Dar de 10-15 ani in Europa Dinamo nu face decat sa iti lase un gust amar. Eu nu imi aduc aminte de niciun meci in care sa se vada taria echipei Dinamo. Ma refer la meciuri sub presiune: meciuri in care trebuie sa revii dupa ce esti condus, meciuri in care trebuie sa nu iei gol orice s-ar intampla. La Steaua vad un memorabil 2-0 cu Valencia obtinut in noroaile din Ghencea, la Rapid un 1-3 cu Hamburg obtinut ca la Marasesti, CFR-ul vine si el din urma cu 2-1 la Roma dupa ce au fost condusi cu 1-0. La Dinamo, nema: de fiecare data cand a fost presiune (sa marcheze sau sa nu ia gol) au clacat. Mare neputinta zau asa, te calca pe toti nervii echipa asta. Si nici macar nu sunt suporter

jiji (16 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 16:47

GRESESTI CU INCEPUTUL ARTICOLULUI,DINAMO PACALESTE SI INSEALA FOTBALUL IN CAMPIONATUL NOSTRU APELAND LA ARBITRII SAU ALTE METODE SPECIFICE PT A CASTIGA MECIURILE.PROBABIL E SIGUR CA O SA CASTIGE CAMPIONATUL PT CA A TRAS DEJA SFORILE,OARE NU SA SATURAT SA SE BUCURE DE INFRANGERILE LUI STEAUA IN LIGA IAR EL DOAR IN VISE A PARTICIPAT IN LIGA CAMPIONILOR?CRED CA DINAMO ISI MERITA SOARTA,SINCER BORCEA A DEVENIT PENIBIL CU SUSTINEREA LUI ,,AM AVUT GHINION,,.CU ACEASTA OCAZIE VREAU SA MULTUMESC EKIPELOR ,,NEC NIJMEGEN,ELFSBORG,LAZIO ROMA,LEGIA VARSOVIA,PESCARILOR DIN ISLANDA PT CA NE ARATA AN DE AN ADEVARATA FATA A LUI DINAMO CARE ATUNCI CAND JOACA AFARA NU POATE APELA LA STRATEGIILOR CU ARBITRII SAU CUMPARAREA DE JUCATORI.

simi (11 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 16:53

criatiane ultimele tale fraze, sunt radiografia adevarata a ceea ce inseamna acum dinamo.”E falimentul ideii că o echipă de fotbal poate fi condusă ca o afacere cu Statul. În ultima, nu pierzi niciodată şi rişti să pari un geniu al finanţelor. La fotbal te faci de rîs. Pur şi simplu.”

Mike_the_dog (4 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 16:59

Dragii mei dinamovisti,

Odata cu scoaterea pe taraba a singurei echipe romanesti cel putin egala cu Steaua 86 , Dinamo 90 istoria echipei Dinamo a luat sfiirsit. Nu contest ca au mai aparut ciitiva jucatori ce au facut cinste culorilor (unicul capitan) dar pentru mine si pentru voi daca va iubiti Dinamo a murit in 1990.
Pina cind spiritul acela va fii reanimat refuz sa ma mai uit si la TV la meciurile unora ce au in frunte o medie de 6 clase.
Poate cum sugera cineva pe Dinamomania solutia cu conducatorii in puscarie (vezi DNA) si echipa in B unu sau doi ani nu ar fii tocmai rea.
Sa auzim numai de bine ca de vazut….

sictiritul (1 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 17:01

Am sperat ca macar in declaratiile de astazi borcea, turcu & co sa para ca-si dau seama despre ce ea ce se intampla cu adevarat de mult prea multa vreme la dinamo.Aflu cu stupoare ca jena vecina cu dispretul de cu seara trece cu putina apa rece dimineata. Incepand de astazi dinamo are cu un fan mai putin,nu mai gasesc resursele necesare pentru a sustine un club urat de toata tara,nu mai suport sa fiu bataia de joc a oilor analfabete.

gabi vlad (2 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 17:07

sunt dinamovist dar mi-a mers la suflet articolul. echipa este de toata jena. nu au fost in stare sa dea 3 pase bune tot meciul, nu avem valori, pacalim fotbalul. felicitari inca o data pt articol. m-a durut capul dupa ce am vazut meciul in asa hal au fost de enervanti…

Mircea (28 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 17:12

Cand am vazut ce transferuri a facut Dinamo in vara, deja am simtit ca se va intampla ceva nasol cu echipa…
Si totusi Dinamo a avut rezultate in campionat, mult peste calitatea jocului prestat.
Cu NEC Dinamo a jucat, si-a creat ocazii mai multe decat credeam ca sunt in stare…

PS aceste meciuri au dovedit ca buturuga mica nu mai rastoarna carul mare, cuma fost Steaua si Rapid in anii trecuti.
Singura buturuga mica care a reusit a fost din pacate NEC…

dog (5 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 17:17

DA actionarii in primul rand trebuie sa se trezeasca la realitate.Nu sunt de acord cu tine „sictir „,Dinamovist vei muri,indiferent de ce se va intampla,k refuzi sa te uiti la meciuri asta e optiunea ta,dar eu nu cred ca iti vei putea scoate din suflet DINAMO!

Mircea (28 comentarii)  •  3 octombrie 2008, 17:21

O conducere de increzuti, care nu au vazut la timp ca Dinamo nu joaca mare lucru in campionat…
O strategie falimentara in meciul tur, cand s-au dus sa joace la misto, desi au fost avizati ca s-ar putea sa aibe surprize.

Uitati-va la CFR, inca spera la locul 3 in grupe dupa 2 meciuri fantastice…
Oare ce declaratii ar fi facut actionarii lui Dinamo daca ar fi avut performantele lui Dinamo…

Comentează