Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Mutu ca James Dean

Dacă s-ar fi născut acum vreo 50 de ani, Adrian Mutu l-ar fi concurat serios pe James Dean. Rebelul fără cauză, tînărul furios. Neînţelesul, antisocialul. Risipitorul de profesie. Actorul în stare pură. Recunoaşteţi personajul? Apropo, Dean a trăit puţin şi […]

miercuri, 1 octombrie 2008, 3:06

Dacă s-ar fi născut acum vreo 50 de ani, Adrian Mutu l-ar fi concurat serios pe James Dean. Rebelul fără cauză, tînărul furios. Neînţelesul, antisocialul. Risipitorul de profesie. Actorul în stare pură. Recunoaşteţi personajul? Apropo, Dean a trăit puţin şi intens. A murit violent, într-un accident de maşină. Viaţa ca un film şi filmul ca o poveste de viaţă. James Dean a turnat cîteva pelicule antologice la Hollywood şi a rămas în istoria cinematografului. Foştii angajaţi ai studiourilor Warner Bros povestesc că atunci cînd lucra el, toată lumea îşi lăsa baltă treburile şi venea în platou să-l vadă jucînd. Nu avea nevoie de duble, îi ieşea totul perfect, natural.

Excesele lui Mutu par aventuri domestice pe lîngă nebuniile lui Dean. Dar comparaţia funcţionează. Ca şi actorul american, fotbalistul nostru a avut şi el lumea la picioare. Amîndoi aparţin unei specii pe cale de dispariţie. Rolul care îl prinde cel mai bine pe Adi este acela de băiat rău. La fel ca James Dean în „La est de Eden”, Mutu nu poate interpreta credibil decît rolul lui Cain, fratele cel rău al pildei biblice. Care pildă ne spune că de fapt cel rău trebuie recuperat. El este mult mai interesant din punctul de vedere al moralei creştine decît frăţiorul cel bun, Abel. Viţelul cel gras este tăiat pentru fiul risipitor, nu pentru cel cuminte. Altă pildă, acelaşi mesaj.

Fiindcă, la fel ca în Champions League, viaţa nu bate decît rareori filmul, povestea lui Mutu nu are doar ingrediente de Hollywood. Cel mai talentat fotbalist român al ultimilor 10 ani este ieşit din formă, lucru care i se poate întîmpla oricui, de la Ronaldinho şi Kaka pînă la Messi şi Cristiano Ronaldo. Cu deosebirea că noi exersăm un soi de bucurie perversă în faţa situaţiei prin care trece Mutu. Ne prefacem afectaţi – vai, dragă, dar ce e cu el, sărăcuţul? -, dar în ascuns ne frecăm mîinile. Ţi-am zis noi că o să ţi se înfunde! Cît credeai că o să te răsfeţe norocul? Ia să te vedem acum dacă mai eşti în stare să te ridici! Cu atît mai mult cu cît joci la Fiorentina, o echipă nici prea, prea, nici foarte, foarte.

Mutu nu este personaj de telenovelă, deci nu ne propunem să smulgem lacrimi cu acest subiect. În felul nostru reciproc egoist de a ne comporta, îi datorăm totuşi mai multă răbdare. Chiar afecţiune. Bun-rău, ne aparţine. Mutu este pur şi simplu imaginea noastră proiectată pe un ecran gigantic. Dar, stimaţi cetăţeni, Înalta Curte a Ipocriziei Naţionale l-a condamnat la mediocritate înainte de termen. Pricepeţi? Ne bucurăm în tăcere că este vulnerabil, ca noi toţi, dar devenim amnezici cînd trebuie să-i recunoaştem meritele. Defectele lui sînt peste medie? Probabil, e tupeist, ireverenţios şi capricios. Dar de ce uităm că şi în materie de har el stă mult mai bine? Pentru că nu ne place. E atît de reconfortant să-l vezi căzut. Pentru că atunci seamănă cu tine, angajatul anonim al unui univers care nu-i recunoaşte decît pe băieţii cei răi.

Comentarii (44)Adaugă comentariu

Flaviuf (21 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 15:16

Personal cred ca se face prea mult tam tam pe marginea lui Mutu, iar valoarea acestuia e putin crescuta artificial prin faptul ca face parte dintr-o generatie lipsita de valori. Eu cred spre exemplu ca in „generatie de aur” Mutu ar fi fost cam pe aceeasi treapta cu Ilie Dumitrescu, Dan Petrescu, Belo sau Gica Popescu. Norocul (si ghinionul) lui este dupa cum am spus, ca a nimerit intr-un peisaj lipsit de valori certe.

Ostap Bender (2 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 15:27

Hmm… un articol bun. Ceea ce e oarecum ciudat in avalansa asta de articole sportive care mustesc de truisme, banalitati si cretinatati.

Edward Stanescu (2 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 15:29

Felicitari!
Este firesc sa se intample asa ceva pentru ca suntem un popor rudimentar, obisnuit sa se ghideze dupa principiul sa moara si capra vecinului.
Este mult mai usor „sa-i analizezi” pe altii, decat sa fii propriul tau contabil. Iar regula aceasta se aplica excelent in fotbal 😉

Dragos (81 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 15:30

Ar face bine sa vorbeasca mai putin Adrian Mutu ! Atat !

Sably (35 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 15:38

Cristi’,
Recunosc ca ai scos la lumina un adevarat „pacat national” ! Asa-i, paaarca ne-am dori (unii dintre noi, prea multi insa) ca Mutu sa…mai si rateze, sa mai si cada, ca Stefan Iordache (Domnul sa-l odihneasca) sa nu fi fost atat de bun, ca Nadia sa fi cazut mai devreme de pe barna, etc…
De ceee ?…Ei bine, da!…Din nauntrul mediocritatii noastre , din imposibilitatea intelegerii ca pe pamantul asta, chiar si pe pamantul romanesc s-au nascut si se mai nasc si…altfel de oameni, ei se numesc generig GENII !
Vezi cata sarguinta se pune ca sa se „demonstreze” ca Eminescu n-a fost decat un „poet oarecare” ???…
Mda’, asa e’ si…e’ pacat!…

Pinalty (1 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 15:45

Dacă Mutu avea ceva valoare, lua decizia istorică să nu execute „Pinalty” la Euro. Fiindcă nu avem valori autentice, ne uităm cu microscopul la oricine, inclusiv la Bogdan Stancu. Mutu e un jucător „second class”, pe când Berbatov, de exemplu, se vinde cu „jdemi” de milioane. Aşa cum Stoichkov are locul lui in muzeu la Barca, indiferent câte sondaje de opinie se fac cu Hagi v. Stoichkov, tot aşa putem spune „pe faţă” că la noi încă nu s-a născut un fotbalist de talia lui Ilie Năstase în tenis sau de talia Nadiei şi a altor campionane în gimnastica . Cel mai bun fotbalist de-al nostru e un cocalar ordinar şi noi tot încercăm să-l prea-mărim. Mă laşi?

Flaviuf (21 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 15:46

Mutu=geniu, cred ca e cam prea mult spus. In sport noi am avut cu siguranta doua genii: Nadia si Ilie Nastase…La fotbal poate ca au existat momente de geniu la Dobrin, Hagi, poate Balaci. Dar GENIU e ceva unic, poate un Pele si Maradona…si cam atat.

Jack (3 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 15:56

Felicitari.
Aveti un stil inconfundabil.
Imi place textul care exprima ceva.
Se observa profunzimea celor exprimate .
Stiti foarte bine sa manuiti cuvintele .
Va respect.

ALEXANDRA (1 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 16:00

Da… foarte interesant, un articol care spune multe. Personal il admir pe Mutu, a facut multe pentru Nationala, dar se pare ca romanul este obisnuit sa uite repede lucrurile bune si sa arunce cu noroi intr-o persoana care trece printr-o perioada mai putin fericita.Daca e sa fim sinceri Mutu a avut un aport mare la calificarea noastra, care a venit dupa o lunga perioada se asteptare.Este un jucator mare, cu talent care va mai avea multe de spus in fotbalul mare.

io (1 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 16:03

mucu poate doar sa urmareasca linia alba. la asta e un geniu, la fotbal, e k in bancu ala cu cel mai frumos barbat dintre 100 de femei.
nu e vina lui k s-a nascut in acelasi timp cu fotbalisti mediocri. valoarea lui si-a demonstrat-o la echipele mari: juventus, inter, chelsea.cu ce rezultate? cate meciuri si cate goluri a dat pt echipele de mai sus? si atunci vedem adevarata valoare a lui mutu

zdrentu (1 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 16:05

vorbeste pt tine geambasule. ****

Vali (1 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 16:06

Depinde. Eu unul, fac parte din putinii carora Mutu nu le place ca fotbalist. Deloc. Mi se pare ca nu poate sa fuga, nu are viteza, nu are sprint, nu poate sa dribleze, se impiedica in minge. Doar ca executa relativ bine loviturile libere si este, de multe ori, acolo unde trebuie. Exact asa cum l-ati vazut voi aseara, asa il vad eu mereu. Extrasportiv, nu ma intereseaza.

Iustin (1 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 16:16

Pe 28 septembrie am citit pe acest site un articol, scris de Tolontan, in care se facea o paralela intre Mutu si Paul Newman, care murise cu o zi inainte. Acum vaz o comparatie intre acelasi Mutu si James Dean. E vreo serie tematica la voi in redactie? Daca da, cred ca o buna comparatie s-ar putea face intre Mutu si un alt actor american, pe numele lui John Holmes. Da, exact, acel Holmes mort in 1988. „Talentul” nativ al lui Holmes e mai apropiat de talentul nativ al lui Mutu. Cat despre ce au stiut sa faca fiecare cu talentul sau, Mutu e bucatica rupta din Holmes. Lasati-l in pace pe James Dean, n-are el nivelu’ lu’ Mutu. Sau poate invers…

mihai (6 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 16:26

sunteti mai amatori decat rapidul.pai mutu cine e?aaa,ne-a calificat la europene.si a jucat impotriva stelei.sa dam in el?ma baieti,stati voi la treburile voastre,ca daca s-ar purta asa si spaniolii…si-ar injura toata echipa nationala

adrian (1 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 16:26

Foarte bun articolul.
Spune multe si destept. Bravo.

iocan (37 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 16:33

mai intai, comparatia cu cain nu merge,deoarece cain nu știa ce face,nu stia ce inseamna moartea,de fapt el a fost PRIMUL UCIGAS DIN ISTORIA UMANITATII,dar el nici nu stia ce inseamna moartea,de aceea nici nu a fost pedepsit de Dumnezeu decat cu alungarea,nu CONFORM LEGII TALIONULUI ! Mutu in schimb,stie perfect ce face ,el este un bad-boy pt. ca-i place! asta presupunand ca putem face o asa paralela.

apoi,ce o fi cu tine si cu tolontan de il tot comparati pe mutu cand cu james dean,cand cu paul newman…si cine a zis ca se bucura de raul lui mutu ? ca stelisti,ne bucuram ca nu i-a iesit jocul cu noi,ATAT ! din cate vad eu,singurii care fac tam-tam pe tema asta sunt ziaristii si gigi becali !

insa,in afara de mentiunile mele,articolul tau este interesant !

ANIMALUTUL20 (26 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 16:34

amice flaviuf, sa-l pui pe mutu alaturi de gica popescu si belo ins csa pui un chior alaturi de aia cu 2 ochi si cu acuitate vizuala peste medie…………probabil ca nu ai apucat sa-l vezi pe belo jucand, dar era un mega libero la vremea lui, asa cum era si costica stefanescu pe vremurile craiovei maxima…………..

mutu-prafu e un chior in tara orbilor din generatia de tinichea ; fiecare generatie are corespondentul ei in celelalte tari, iar faptul ca fotbalul a evoluat nu ii aseaza pe chiorii de azi( nationala lui mutu, chivu, lobontz, etc)alaturi de generatia de aur ( ca asta a fost chiar daca nu au luat medalii);aia jucau cu sange in koaie cu oricine, astia tremura , ba isi mai iau si bot de la lituania si alte glume gen feroe……………….sa puna osul la munca si sa nu mai emita pretentii de a fi comparati cu generatia de aur…………cand or sa fie pe locul 5 in lume………….(never!!!!) atunci sa deschida gura………….

mar1us (5 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 16:41

mutu este unul dintre cei mai mari atacanti din europa …..

CFR 0 – 2 Chelsea – asta este (107 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 16:45

Mda
Maine, daca nu faceti un articol in care sa il comparati pe Mutu cu Heath Ledger, nu sunteti gsp-isti.

Matei (7 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 17:08

Mutu nu este imaginea noastra, e un om murdar, vicios, lipsit de orice calitati morale. Ca fotbalist, este unul mediu la nivel European, ceea ce nu e deloc putin. Povestea vietii lui, oricit ati incerca voi, gsp, sa o rescrieti altfel decit este, nu are nici un farmec, precum a marilor actori Dean si Newman. Daca vrei sa scrii ceva interesant, scrie despre parintele spiritual al lui mutu, filantropul N. Gheara.

eu (14 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 17:15

articol despre radoi & co nu despre mutu..nu ma rep mutu p mne sau p tne…etc…..despre steaua….p urma cfr si restu din uefa….nu mutu..lool

explorish (62 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 19:03

eu ceva nu inteleg. toti zic ca mutu a jucat prost.

a avut cele mai multe suturi pe poarta, prins des in ofsaid la limitissima, o bara, a hartuit permanent apararea, la o faza a driblat vreo 4 stelisti… ce vreti mai mult?! vreti sa fi dat si gol? ca dup-aia sa va vaitati si sa-l faceti (si) tradator?

altfel, micheteau articolu. te refereai cumva la Abel Chivu? ;P

mircea (9 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 19:25

Mutu a jucat bine cu steaua, dar a avut un marcaj de nota 8-9. Ce putea sa faca in fata lui banel, ogararu, goian si ghionea? cand scapa de unul il luau in primire alti 2-3. ba mai aparea si lovin cateodata. a fost cel mai activ de la fiorentina, a avut cele mai multe si mai periculoase suturi la poarta. nici luca toni n-a miscat in fata lui goian si ghionea.

ioan plischi (376 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 19:35

eu nu l-as lua drept tipar pentru „baiatul rau”, ci din pacate mai degraba pentru tinerii din ziua de azi, de la firenze sau de la faurei, de la mailat si pina la cel care si-a pierdut viata pentru a salva un copil de la inec.

limax38 (1 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 20:16

Stimate domn,
nu pot intelege de ce ireverentios si nu nesimtit pe romaneste. A doua la mana, hai sa-i facem lui nenea Gascanu pe Photoshop tatuajele cu pricina si sa vezi ca nu-i mai da printre lui nenea masonu’. A treia la mana, domnul Gica de la Constanta a fost adevaratul simbol al Revolutiunii, vezi bine, cu golul and caterinca avant la letre latino, eveniment pe care il au bifat aceeasi care ne amendeaza comoruta si omerta machido de transfer.

D@T (1 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 20:47

Domnule Geambasu,nu voi ziaristii ia-ti dat nas,nu voi la-ti facut sa se creada geniu neinteles.?Va deranjeaza fitele lui arogante?Voi la-ti ridicat voi il coborati.Abia astept sa vad un Mutu modest cu un comportament civilizat care joaca un fotbal de calitate.

adi (9 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 21:41

mutu nu reprezinta nimic pt. mine personal este doar un fotbalist… din partea mea poate sa ajunga in divizia c cum a ajuns cursaru, nu ma deranjeaza… nu a jucat la steaua deci nu ne intereseaza despre el

rose (14 comentarii)  •  2 octombrie 2008, 1:25

@adi

Mutu nici n-avea cum sa joace la Steaua. Uita-te pe la ce echipe a trecut (Dinamo, Chelsea, Parma, Inter, Fiorentina) si o sa vezi ca Mutu e prea mare pentru Steaua. A fost, e si va fi.

De acord cu explorish in ce priveste jocul.

elsi (1 comentarii)  •  2 octombrie 2008, 1:28

Mutu a fost cel mai bun…Ce sa faca saracu daca are in echipa numai fotbalisti modesti…pai Banel a facut ce a vrut cu fundasul ala stanga cumparat cu peste 10 milioane de euro. „****” il intorcea in toate partile, ii dadea mingea lu’ semedo, care foloseste piciorul stang doar pentru a se urca in tramvai si se intorcea si dupa mutu….

Lynna (2 comentarii)  •  2 octombrie 2008, 2:13

Mai, voi chiar nu mai aveti despre ce sa scrieti?Chiar nu v-a dati sema cat de petarda este? Omul Mutu pune sub semnul intrebarii pe fotbalistul Mutu! Un om cu un caracter atat de **** ca al lui nu are cum sa reuseasca pe plan profesional fara ajutorul unor persoane influente! Sa fim seriosi acum. Faptul ca el a ajuns sa fie cel mai scump transfer din Romania se datoreaza doar campaniei de imagine si a influentelor si aranjamentelor facute de fam Becali. Dupa ce s-a vazut cu caii la caruta a facut vant fam Becali si a intors spatele tuturor celor care l-au ajutat sa devina cine este acum. Cum a avut probleme, cum a inceput sa planga pe la usi si sa implore ajutorul tuturor, ca mai apoi sa raspunda printr-o atitudine de ****, sa se creada o victima a imprejurarilor si a influentelor altora.Presa l-a laudat peste masura si l-a ridicat in slavi pana si el a inceput sa creada si sa se comporte ca atare, ca apoi toti ziaristii sa il critice pt asta!!!!Spune-ti ca el a calificat echipa nationala a Romaniei la Campionatul European … hmmmm. Dupa umilele mele cunostinte fotbalistice adunate in ultimii 16 ani, o echipa de fotbal are 11 jucatori pe teren. Intrebarea de 1 milion de euro este: Am avut in teren 10 clone ale lui Mutu? WowIar acum ati ajuns sa il comparati cu niste oameni care, pe langa Mutu, sunt zei …. Acum voi, ziaristii sunteti **** . Daca vreti sa ne faceti un bine, atunci luati-l pe Mutu sa joace pt echipa Voastra Nationala. Ne-am saturat de arele de vedete, de lipsa de respect si de continua ignorare a celor care, de bine, de rau, au fost mereu alaturi de Echipa Nationala de fotbal a Romaniei. Numai bine.

durden (270 comentarii)  •  2 octombrie 2008, 2:20

TE IUBESC GEAMBASULE PT ARTICOLUL ASTA!!!AI DREPTATE!!!

bravo cfr (2 comentarii)  •  2 octombrie 2008, 2:23

in sfarsit cineva care nu-l acuza p mutu.stii ceva geamba?asa e romanu:se lasa pacalit de toti politicienii si manelistii si cocalarii din tara asta si isi ataca varfurile ca mutu sau echipa de handbal ca nu prinde finala (:o).suntem o natie de prosti si de incuiati….

vanilla (10 comentarii)  •  2 octombrie 2008, 2:28

@rose

da ,a jucat la inter ,nu la MILAN , a jucat la chelsea ,nu la MAN UTD ,a jucat la dinamo ,nu la STEAUA

dani (2 comentarii)  •  2 octombrie 2008, 3:12

In continuare acelasi dispret pentru frustratul de geambasu pentru comentariul despre Gica Hagi.

n00dles (32 comentarii)  •  2 octombrie 2008, 4:27

Pe Radoi l-ati inmormantat de vreo 10 ori pana acum. Si i-ati facut si vreo 20 de parastase. Nu l-ati inviat niciodata… si niciodata nu v-ati pus cenusa-n cap pt vorbele voastre cu iz de verdicte fara recurs la adresa lui. A revenit de unul singur si v-a inchis de fiecare data gurile clevetitoare. Evident, pana la urmatorul „deces”.
Nu-l plangeti pe dl Goe al fotbalului romanesc, dle Geambasu. Le are langa el pe mam`mare… mamitica… tanti…

nelu (1 comentarii)  •  2 octombrie 2008, 6:32

Cristian, te agiti degeaba Mutu e doar un tanar care a avut talent dar caracter 0 de aceea nici nu aduna simpatia majoritatii iubitorilor fotbalului din Romania ca de exemplu Hagi, daca vrea respect sa-l merite prin comportamentul sau atat in teren cat mai ales in afara lui.Asa ca astept sa mai dezbateti si declaratii de genul:”vreau sa ma calific alaturi de prietenul meu luca toni” sau „vreau sa dedic golul dinamovistilor” facute de cel care se vrea liderul nationalei impotriva celei mai iubite echipe din Romania(lucru sper recunoscut de toata lumea)si cred eu ca un pic de mai multa diplomatie nu ar strica din partea lui ,iar din partea presei as fi asteptat sa nu se mire de ce este injurat in ghencea de 25000 de romani, iar in italia de vreo 2000 atat cat el nu ii respecta. Inca ceva as vrea sa nu fie injurat in ghencea si aplaudat ironic astfel incat 25000 de romani de statut mediu in societate sa-i dea o lectie sau o palma morala „briliantului” atat de proslavit de presa. In incheiere as avea o rugaminte la dumneavoastra Dle. Geambasu sa mai comentati din parerile cititorilor ca nu prea o faceti. Va multumesc si astept un raspuns.

aure (2 comentarii)  •  2 octombrie 2008, 8:05

Eu chiar nu imi ascund bucuria ca mutu nu joaca nimic. Ma bucur pentru ca caracterul lui tinde spre 0. Un ****

cb (3 comentarii)  •  2 octombrie 2008, 10:16

un articol despre egalul CFR-ului ? Felicitari CFR

Mihai Popa (6 comentarii)  •  2 octombrie 2008, 11:49

Cred totusi ca ziarele s-au vandut mai bine in perioada cand Mutu se droga cu cocaina, decat anul trecut cand a fost al… 4-lea? golgeter al Italiei. Cred ca zburdalnicii aia de la nationala care dadeau cu pietre in ziaristi au facut vanzari mai mari decat ar fi facut o posibila victorie a Romaniei in meciul cu Lituania. Poate ca Traian l-a ucis pe Decebal, iar acesta din urma nu s-a sinucis asa cum scrie istoria. Totusi varianta din urma se vinde mai bine (vezi manualele de istorie).

petre 32 (2 comentarii)  •  2 octombrie 2008, 11:58

Domnule Geambasu,de fiecare data cand CFR-UL face un meci bun sunteti in criza de inspiratie.Nu va puteti bucura.V-am urmarit si am observat acest fapt.

diego (4 comentarii)  •  2 octombrie 2008, 11:59

Comparatia ar trebui sa-l flateze pe Mutu. Parerea mea e ca e fortata. Sansa lui Adrian este ca mai are timp sa acumuleze glorie, in momentul asta nu este decit unul dintre talentatii fotbalului. In fond, care-i treaba cu el? Este un tip talentat, istet fata de media colegilor de breasla, probabil cu un potential inca neexploatat la maxim, cu vicii, cu relatii in lumea interlopa si asta din cauza mediului fotbalistic in care a crescut, capabil si de bune si de rele. Pina in momentul asta, atit ca om cit si ca jucator, a marcat mai mult la capitolul rele. Poate se va mai maturiza sau poate va ramine asa pe veci. Poate va mai da multe goluri pentru nationala sau poate va intra intr-un picaj. Pina la urma, e treaba lui, e viata lui si si-o traieste asa cum il duce capul. Treaba noastra este sa-l apreciem cind merita si sa-l dezaprobam cind sare calul. E un om ca si noi ceilalti, nici alb, nici negru. Si-atunci, de ce-l vrem mereu in roz?

ramoss (2 comentarii)  •  2 octombrie 2008, 12:05

ce mutu domle, toata ziua, buna ziua. nu trebuie plans mutu, ca are din ce trai. mutu trebuie doar aplaudat cand joaca bine si incurajat cand nu-i iese jocul.
problematica legata de mutu este alta: lui mutu, pana la urma, cand i s-a pus pata, pateticul si ipocritul neam romanesc i-a pus palma. daca vedem la tv stiri cu elevi drogati, strigam patetici: vaaaaaaaaaaai, tinerii de azi, ce ****, ce descreierati! in schimb, cand s-a drogat mutu, invers, dar cu ipocrizie: vaaaaaaaaaai, saracul mutu, ce oameni fara caracter cei de la chelsea, lorzii n-au mila, hai sa-l reabilitam, sa-l chemam la nationala, sa-l consolam, bietul de el, s-a drogat si il suspenda clubul englez? o mare nedreptate, domle, au ceva cu noi occidentalii astia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
cam acesta este de fapt mutu. fotbalist bun, caracter dubios. cel mai slab jucator roman de la Euro este de fapt cel mai bun om al nationalei … ce paradoxuri mioritice. drogurile vor fi fiind pana la urma ciobanii cei rai, iar legea era pe post de miorita: adica, e simplu, te tenteaza drogurile, dar legea te avertizeaza ca daca gresesti, vei plati. dar mioritica mentalitate, supusa mereu decadentei si imbecilei fatalitati, la apus de soare vor /sa mi-l omoare si … mutu se droga/ chelsea-l suspenda/ romanii plangea!
si tot asa: mutu prost juca/ dar cel bun era.
a propos, fanii lui mutu, stiti poanta cu chiorul din tara orbilor? ca aia cu al mai bun dintre ai mai prosti e deja prea academica.
ciao mutu! ciao romania! ciao romani!
oriunde ai fi, oriunde veti fi!
multumesc pentru atentie.

viorel dumitrescu (5 comentarii)  •  2 octombrie 2008, 13:42

Cristi tata faci o nefericita asociere. Nu poti compara o personalitate gen James Dean cu un golanas pitestean ajuns prin intamplare mare jucator.
Un spirit rebel purtator al unui mesaj de revolta la adresa unei lumi in care nu isi gasea locul datorata unor motive pe care vad ca le intelegi, asa cum a fost James Dean nu poate sta alaturi nici macar pe hartie. Un aspirator de prafuri superficial si lipsit de modestie ca ilustrul intre ghilimele mut… nu poate sa traiasca decat momentul si efemerul. Eternitatea nu este a lui.
Si daca stam si ne gandim ce a facut formidabil in ultimul timp. Ifose, fite, talente, acte de prezenta si penaltiuri ratate.
E mare Cristiane, un mare chix tata.
Ca dovada ati vazut cu toti ultima evolutie la marea sa echipa. Curci nauce.
Stia ea Roma ce stia !

Livrari la domiciliu (27 comentarii)  •  28 ianuarie 2009, 16:05

mutu este unul dintre cei mai mari atacanti din europa

Comentează