Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Hagi, regele Internetului

Site-ul FIFA reia o discuţie veche. Ce preferăm, fotbalişti-fotbalişti sau fotbalişti-artişti? Hagi sau Stoicikov? Aceasta e întrebarea pusă de site-ul FIFA.com. Începem invers, cu o concluzie. Internauţii români sînt mult mai activi decît omologii bulgari. Dorul nostru de a naviga […]

miercuri, 24 septembrie 2008, 6:03

Site-ul FIFA reia o discuţie veche. Ce preferăm, fotbalişti-fotbalişti sau fotbalişti-artişti?
Hagi sau Stoicikov? Aceasta e întrebarea pusă de site-ul FIFA.com. Începem invers, cu o concluzie. Internauţii români sînt mult mai activi decît omologii bulgari. Dorul nostru de a naviga se simte şi la turoperatorii de turism, şi pe net. Avem mai multe calculatoare, mai mulţi utilizatori de Internet (7,5 milioane de români utilizează net-ul, în vreme ce bulgarii răspund cu doar 2,5 milioane), mai mult timp liber. Paradoxal, mai mulţi bani. Sau poate că mămăliga explodează mai uşor decît prazul. Nu vom şti decît în urma unui alt experiment al mileniului, cînd particule de mălai se vor ciocni la viteze luminice cu atomi de praz.

Un maliţios observa că administratorul site-ului de la FIFA şi-a atins scopul, a făcut trafic. Vezi Doamne, nu dezbaterea în sine ar fi contat, ci numărul de postări. Posibil, dar era oricum un subiect. Nu au răspuns doar români şi bulgari. Există mesaje din Iran şi din Irlanda, din State şi din Turcia, din Irak şi din Fidji. Nu vă lăsaţi totuşi înşelaţi! Sîntem peste tot acasă. Majoritatea covîrşitoare a reacţiilor vin de la românii din ţările amintite, oameni pe care viaţa i-a dus care-ncotro, dar care reacţionează la teme universale precum Hagi sau Stoicikov, Barak ori McCain, Băse sau Tări, Răduleasca ori Andreea?

Curios pentru ce ştim noi despre sentimentul patriotic, destui vecini de la sud de Dunăre au votat pentru Gică, deci împotriva lui Hristo. Am învăţat la şcoală că ai noştri sînt cei mai buni şi dacă nu sînt cei mai buni, că sîntem cei mai talentaţi, cei mai inteligenţi. Ni s-a mai spus că am învins în războaie pe care le-am pierdut. Dar acesta e un război pe care l-am cîştigat. Clar, la scor. A big vote for Hagi!, exclamă FIFA.com. Un vot uriaş pentru Gică al nostru! E voinţa maselor largi populare şi microbiste de pe întreg cuprinsul planetei.

Asta nu înseamnă că au dreptate. Stoicikov a cîştigat Ballon d’Or în ’94, cel mai preţios trofeu individual la care poate aspira un fotbalist. Iar asta e dincolo de postul pe care au evoluat cei doi. Vîrf-stînga bulgarul, conducător de joc românul. Hristo era vedetă în formaţia de vedete a Barcelonei antrenate de Johan Cruyff, Hagi nu era titular decît uneori. Aceeaşi poveste ca la Real Madrid. Hagi punctează decisiv la impresia artistică, categorie la care memoria funcţionează invers. Momentele de referinţă din cariera lui Hagi au urcat la rang de legende. Rose Bowl, Columbia, Argentina.

Stoicikov a fost şi a rămas un nesuferit. Cu alţii şi cu ai lui. Dar performanţele lui fotbalistice au fost peste ale lui Hagi. Stoicikov şi-a dus naţionala spre medalia de bronz a Mondialului din America, a participat la aventura Barcelonei lui Cruyff, încheiată cu patru titluri consecutive în Primera şi o Cupă a Campionilor în ’92. Hagi a strălucit doar în Turcia. Stoicikov a produs rezultate mari, Hagi a impresionat în absolut. Stoicikov a făcut puncte, a fost golgeter, Hagi a înscris goluri producînd emoţie. Ceea ce nu se măsoară în trofee.

Comentarii (153)Adaugă comentariu

flores (1 comentarii)  •  25 septembrie 2008, 18:36

hagi este mai bun decat el asa ca nu are rost sa facem diferanta dintre cei doi

gogu (3 comentarii)  •  25 septembrie 2008, 18:50

nu poti sa-l compari pe zidane cu henry, la fel nu poti sa-l compari pe ronaldinho cu van nistelroy. chestie de stil si de gust, unii sunt MAGICIENII, iar ceilalti „cara pianul”, asta e. iar posteritatea retine doar amintirile cu artisti. oare se invartea mingea aia, la golurile lui hagi din 94?

andr007 (1 comentarii)  •  25 septembrie 2008, 19:02

Bulgaria a luat locul 4 in SUA, nu bronzul. In finala mica i-a spulberat Suedia ziarist uituc…..

John (1 comentarii)  •  25 septembrie 2008, 19:43

Citez: „7,5 milioane de români utilizează net-ul, în vreme ce bulgarii răspund cu doar 2,5 milioane” … pt informatia ta ziaristule…

Populatia Romaniei ~22,3 mil. locuitori

Populatia Bulgariei ~ 7,3 mil. locuitori

adica o diferenta de aprox. 15 mil. locuitori, si da… uitucule… 14 Iunie 1994 Bulgaria – Suedia 0-5 !!!!

cata85 (7 comentarii)  •  25 septembrie 2008, 20:04

Nu poti sa judeci cine a fost mai bun din prisma trofeelor castigate,iar ca numar de goluri e clar ca bulgarul e mai bun,doar a jucat ca atacant.Hagi a fost mult mai bun ca mijlocas decat a fost Stoichkov ca atacant.Cred ca sunt doar vreo 10 mijlocasi in lume ca Hagi,care sa fi iesit in evidenta ca el prin stil de joc,pe cand ca Stoichkov sunt zeci.Doar in fotbalul actual cred ca am putea gasi 10 atacanti mai buni decat a fost Stoichkov.

drc (4 comentarii)  •  25 septembrie 2008, 20:12

@ George
Ha sa lasam faza cu bulgari care voteaza cu Hagi(am fost din nou pe FIFA site si nu am vazut nici unul….a doar unul care zicea ca ii bulgar si la sfarsit aparea Romania) sau cu romanii care voteaza cu bulgarul…pana la urma astia nu sunt semnificativi oricum.
Cat despre opinia ca autorul nu isi da cu parerea care e mai bun ci doar incearca sa explice care ce a a vut mai bun….hai sa ne uitam din nou…mai clar de atat nu se poate:
„A big vote for Hagi!, exclamă FIFA.com. Un vot uriaş pentru Gică al nostru! E voinţa maselor largi populare şi microbiste de pe întreg cuprinsul planetei.

Asta nu înseamnă că au dreptate…”
Din nou, o fi asta doar o incercare de obiectivism….in loc sa te bucuri de ce spune FIFA , tu nu , nu au dreptate…aste tre sa fie rautate, lasa-ma…nu mai gasiti scuze

Old Dog (2 comentarii)  •  25 septembrie 2008, 20:32

Pentru ANDR007

Imi pare rau pentru tine: te vrei tare dar esti mic. Puterea ta de intelegere este limitata: in articol se spune ca „Stoicikov şi-a dus naţionala SPRE medalia de bronz”, nu ca a castigat-o, adica a jucat pt locul trei. Dar ce sa-i faci fiecare cu puterea lui de a intelege. Inainte de a vedea paiul din ochiul altuia, vezi-ti barna din ochiul tau.

david (6 comentarii)  •  25 septembrie 2008, 21:23

Atacanti ,golgeteri ca si stoicikov sunt peste tot as putea aduna sute de astfel de jucatori……ARTISTI CA HAGI SUNT POATE MAXIM 10 IN TOATA ISTORIA FOTBALULUI!!!Personal nu cunosc decat 2:MARADONA SI ZIDANE!!!
Bineinteles ca poate stoicikov a castigat trofee..dar asta nu i se datoreaza 100%,pt ca fotbalul se joaca in 11….cine stie ,daca fotbalul era un sport individual….GENIUL LUI HAGI AR FI PUS IN UMBRA „10 STOICIKOVI”…insa nu este asa!Pt a castiga trofee iti trebuie mai mult…coechipieri si antrenori pe masura etc….ce sa mai zic…imaginati-va ca romania trecea de suedia in 94 cu golul de aur a lui raducioiu….sau daca in poarta romaniei se afla stelea si nu prunea iar suedia nu mai egala cand mai erau 5 min din meci….cine ar fi castigat balonul de aur in ’94????…SUNT SIGUR CA HAGI

david (6 comentarii)  •  25 septembrie 2008, 21:30

A…si inca ceva faci un joc de curiozitate si comparati fazele si clipurile de pe youtube …in care cei doi sunt protagonisti……va veti convinge inca o data(daca mai era cazul)…exista un singur rege…HAGI….UN ADEVARAT VRAJITOR AL BALONULUI….MINGEA DE FOTBAL NU ARE PUR SI SIMPLU NICI UN SECRET FATA DE HAGI….

adipunker80 (10 comentarii)  •  25 septembrie 2008, 21:40

de ce cautati motive sa va justificati subiectivitatea?unde a fost mai mare hagi? la real sau barca cand prindea echipa din cand in cand sau la o echipa de mana a doua gen galatasaray,exceptand steaua comunista si galata unde a mai obtinut hagi mari trofee,e cel mai bun jucator roman,ok,dar maine poimaine o sa i declarati cel mai bun fotbalist din istoria fotbalului mondial,iar faza cu a avut stoichkov jucatori in spate sa joace pentru el,la barcelona sau la echipa nationala a Bulgariei? trist,dragi romani,trist

nesta (1 comentarii)  •  25 septembrie 2008, 21:42

d-le geambasu fiekre are dreptul la opinie…d-voastra va pricepeti la fotbal doar din carti!!!trebuia sa va spuneti opinia pe site-ul uefa si atat!akm ati devenit k de multe ori penibil!

david (6 comentarii)  •  25 septembrie 2008, 21:47

HAGI nu este regele internetului(ar trebui sa-ti fie rusine sa postezi un asemenea titlu….iti lipseste orice urma de bun simt si nu esti cu nimic mai presus ca gigi becali sau alti oameni de doi lei care nu au realizat nimic in viata si isi dau cu parerea si arunca cu noroi in valorile tarii…si asa putine la numar…)Aminteste-ti de primirea si reactia spontana a turcilor la galatasaray-steaua ..meci disputat de curand….Dar stii ce e foarte urat la majoritatea oamenilor…..SA AI PUTEREA SA RECUNOSTI CAND CINEVA E MAI BUN!!!!…si sa nu mai cauti pretexte si scuze……HAGI A FOST MAI BUN!!! Si nu a spus-o el……o spun oamenii din lumea intreaga cei care merg pe stadioane la meciuri…cei pt care HAGI a evoluat!!!….sau o sa ini spui ca si cei de pe stadionul lui galatasaray erau romani care au timp liber si stau in fata calculatorului….E ABERANT SI LIPSIT DE BUN SIMT TITLUL TAU!!!!

a (2 comentarii)  •  25 septembrie 2008, 21:53

tovarase geambasu … titlul articolului de pe site-ul uefa … e foarte usor de inteles … CEL MAI BUN FOTBALIST .. nu cel mai premiat ..

a (2 comentarii)  •  25 septembrie 2008, 21:53

site-ul fifa .. scuze

claudiu (11 comentarii)  •  25 septembrie 2008, 22:00

respect pentru amandoi,ca fotbalisti! altfel,nu aveti dreptate, o cupa europeana cu galata e muuuult mai greu de obtinut decat una cu barca,nu?!

UnMareOm (1 comentarii)  •  25 septembrie 2008, 22:11

Pai nu stiu cum sa zic, dar, stoichkov e clar ca a fost bun, foarte bun, poate mult mai bun decat multi alti atacanti care sunt in voga acum, dar hagi, a fost genial.
Daca va uitati la filmele care au fost puse pe gsp.ro, din cate zeci de goluri ale lui hagi erau acolo, decat 3 au fost din careu.
Si asta spune multe.
Parerea mea, e ca hagi a fost mai bun. Atat.

Jack (13 comentarii)  •  25 septembrie 2008, 22:27

Intrebarea de pe site-ul fifa e BINE pusa, din pacate e tampita. Dupa cum s-a mai zis, cum poti sa compari mere cu coacaze. Mie imi plac merele, tie coacazele samd.
Deci n-ar rost o comparatie statistica intre cei doi de genul: cate goluri a marcat unul sau altul, faulturi, recuperari, trofee internationale sau mai stiu eu ce. Asta e clar.

FIFA din anumite motive a dorit sa aiba trafic pe site (dupa cum spune si d-nul Geambasu … si probabil si altii … n-am citit toate comentariile). Si poate doreau si o statistica de genul „suporteri romani” vs „suporteri bulgari” care au access la internet … si eventual din ce tara se face accesul. Deci cam atat. Ei de ce au ei nevoie de statistici de genul asta ? Putem specula mult.

Dar multi au intrat in joc. E clar.

relevant (1 comentarii)  •  25 septembrie 2008, 22:42

im the one of of person that i saw hagi whit my eyes in hell ali sami yen stadium ony 2 think i wanna say that 1 when hagi take the ball maybe 25.000 27.000 fans in stadium just stand up and waiting for what he will doing next cause he was maestro well 2 think is he was not only foot bal player he was teacher he was couch in match well hagi best still i love you HAGI i LOVE you HAGI
Posted by giga34, Turkey —- despre asta este vorba

Dinny (405 comentarii)  •  25 septembrie 2008, 23:23

De acord cu concluzia ta….numai ca eu nu pot face abstractie de incultura si poza invers proportionala cu aceasta,pe care o afiseaza Hagi…
Oricum in seara asta ai fost stralucitor….ti-ai dat maura valorii si talentului..pacat ca Ady(amicul meu) nu a avut „subiecti” pe inima lui…iar cand s-a ajuns in „curtea”lui=automobilismul….s-a terminat emisiunea….
Inca odata….CU STIMA !
Referitor la reprosurile care vi se aduc in legatura cu Gheorghe Becali(„voi l-ati creat….spalati-va cu el pe cap”)…pot fi de acord si cu analiza ta pe aceasta tema,dar imi ramane o intrebare:
-De ce dracului radeti de elucubratiile ciobenelui…atat in studio cat si lapalat,de parca v-ar vorbi Benny Hill,sau Dem Radulescu,Toma Caragiu….vreau sa vad si eu unul dintre voi,care la asemenea tampenii,paraseste studioul,sau palatul…renuntand la …bufet !

chef (23 comentarii)  •  25 septembrie 2008, 23:56

Stoichkov si-a dus echipa in semifinale iar pestele repetent de la federatie a trimis-o acasa. Era sa ne curete din meciul cu Argentina dar am avut noroc ca nu au nimerit aia poarta de mai multe ori. Niciodata nu voi intelege cum de nu l-a simtit Tata Puiu pe Prunea ca e vai de capu`lui. Stelica nu iesea niciodata aiurea la centrarea aia blestemata:(

Virus (12 comentarii)  •  26 septembrie 2008, 0:14

@ Cata85…Pey si Hagi a dus Romania SPRE aur in ’94, dupa rationamentul tau. De fapt, exprimarea ascunde o jena si o si lene de a verifica daca a obtinut locul 3 sau 4 ca nu isi mai amintea…

Kidd (2 comentarii)  •  26 septembrie 2008, 0:32

Si datorita voua a produs voturi..ati postat link-ul pe gsp.ro sa le faceti la aia trafic.
Intreaba un chinez, un peruan, un african…habar n-au cine a fost Stoicicov…Hagi e legenda oriunde in lume

Moromete (1 comentarii)  •  26 septembrie 2008, 2:10

Domnule Geambasu,

„Internauţii români sînt mult mai activi decît omologii bulgari.”

Internautii bulgari, romani si turci sunt la fel de activi. Procentual, rata de penetrare a internetului in Bulgaria, Romania si Turcia e comparabila. Baza de raportare difera (nr de locuitori: Bulgaria 7,6 mil., Romania 21,5 mil., Turcia 70 mil.).

Considerand ca neutrii au o pondere nesemnificativa in cadrul participantilor la sondaj, la 9 voturi pentru Hagi vei avea unul pentru Stoicikov.

Mihai (12 comentarii)  •  26 septembrie 2008, 4:42

Ai dreptate. Un singur lucru iti zic, si Hagi a fost un nesuferit.

cif&domestos (15 comentarii)  •  26 septembrie 2008, 9:07

Felicitari pt emisiunea de aseara !
Articolele tale sint ca de obicei la superlativ ….le citesc cu placere

AAAAA (2 comentarii)  •  26 septembrie 2008, 12:04

Stimate d-le Geambasu, esti UNA DIN CELE DOUA persoane pe care cand o vad, MUT CANALUL tv, PENTRU CA ESTI MAI MULT DECAT RIDICOL. D-NEATA NU AI LOVIT NICIODATA O MINGE DE FOTBAL, BA CRED CA NICI NU STII CE FORMA ARE CU ADEVARAT…

DIN PACATE NU AI NICI O SCUZA, DAR GICA HAGI ARE PTR CA EL A INVENTAT NOI FORME SI TRAIECTORII GEOMETRICE, PE CARE NUMAI O LOVITURA ,,CURATA” O POATE DA…

NU IL MAI LUA IN RAS PE HAGI, PTR CA EL A TRAIT SI TRAIESTE DIN FORBAL, *** ??? CRAINIC, REPORTER, GAZETAR…NU CRED CA AI SA AFLI VREODATA…POATE DIN INTAMPLARE…

IN ALTA ORDINE DE IDEI IATA, MAI JOS, CE AM SCRID SI LA COMENTARIUL d-lui Catalin Tolontat…pe care il consider un gazetar care isi face meseria asa cum a jucat HAGI fotbal, adica cu sufletul…

,,Hagi a fost un fenomen, unul dintre cei mai mari fotbalisti ai tuturor timpurilor, imi aduc aminte ce emotii cumplite aveam cand avea mingea la picior, orice pasa a lui sau sut putea duce la marcarea unui gol, Hagi a fost un erou si totodata familii intregi de romani si aromani, indiferent de varsa, priveau cu sufletul la gura meciurile in care evolua, indeosebi cele cu Romania, NU CRED CA VA MAI EXISTA UNUL CA HAGI si acest lucru il spun pentru ca viata sa schimbat, economia si politica isi spun cuvantul in sport. SPORTUL este ceva fabulos care merita practicat de oameni asa cum a fost GIGA HAGI, curati la suflet care au realizari doar prin munca. In ce priveste constipatul de Piturca poate spune orice dar a compara pe Dorinel Munteanu cu Hagi a ca si cuum ai compara un ponei cu un pur sange, HAGI A FOST UNIC si asta a fost demonstra in teren. Pacat ca nu a fost lasat mai mult timp la Steaua, pentru ca singur, cu tenacitatea de care a dat dovada, ar fi aparut si rezultatele. Vreau sa precizez ca dupa retragerea definitiva a lui Hagi, am incetat sa mai privesc meciurile echipei NATIONALE, si asta pentru ca nu pot sa-l sufar pe MUTU, un jucator de nimic care a ratat ,,intentionat” lovitura de 11 metri de la Euro, ptr. ca era o prada usoara ptr. italieni si trebuia sa-si asigure continuarea carierei. MUTU nu reprezinta nimic in fotbal poate in femei…

Imi vine in minte retragerea lui Hagi, apropo el s-a retras iniţial datorita faptului ca creadea ca nu mai poate face fata la acel nivel cu realizarile personale, lucru infirmat chiar de el ulterior, la o emisiune de sport difuzata la o ora tarzie din noapte, Adrian Paunescu, si alti oameni de sport l-au convins pe Hagi sa revina la NATIONALA si sa joace meciul cu Ungaria ce se anunta extrem de greu…In secunda urmatoare, dupa ce cu greu a fost convins, Hagi a intrat in transa, pregatind meciul din minutul urmator, acest lucru dovedind un caracter şi o conştiinta extraordinară. De fapt, moderatorul emisiunii la intrebat de ce este tacut, iar Gica Hagi a raspuns ca ,,deja se gandeste la meci’’.
Acest lucru este total opozabil cu cele ce se intampla astazi, vezi femei in cantonament sau tigari in coltul gurii, jucatori ca CHIVU si MUTU nu au nimic de aface cu performanta adevarata, NU AVEM CONCEPTIA DE PROFESIONIS.
HAGI a fost un PROFESIONIST DESAVARSIT care tot timpul a incercat sa se AUTODEPASEASCA, si SLAVA DOMNULUI A REUSIT…
SAU SCRIS RAUTATI DESPRE EL, DRAGOMIR LA FACUT INCULT SI CA NU STIE SA VORBEASCA, CA DOAR A BATUR MINGEA PE MAIDAN…,

A UITAT SA MENTIONEZE RESPECTIVUL PERSONAJ CA HAGI A BATUT MINGEA PE MAIDAN CU FOLOS SI CA ESTE UNICUL ROMAN CARE DUPA ’89 NU NE-A DEZAMAGIT, CHIAR IMI ADUC AMINTE CA LA UN MOMENT DAT ROMANII STRIGAU ,,HAGI PRESEDINTE’’
PRINTRE PUTINELE BUCURII DATE ACESTUI POPOR

HAGI A REUSIT SA NE UMPLE SUFLETELE SI SA NE FACA SA ZIMBIM PE STRADA, SA NE STRANGEM IN BRATE SI SA NE SARUTAM STRAINI CU STRAINI TINDU-NE DE MANI…

HAGI A STIUT SI A VORBIT MILIOANE DE LIMBI PENTRU TOATE NATIILE DE PE ACEST PAMANT FOLOSIND DOAR MINGEA…

E UN LUCRU EXTRAORDINAR DE GREU CHIAR SI PENTRU UN ACADEMICIAN…

UN LUCRU MEMORABIL IMI RAMANE IN MINTE, PE LANGA VITEZA SI SUTUL SAU, NU POT UITA TIPUL DE DRIBLIGN FOLOSIT DE EL… ACEA MINGE ARUNCATA ,,USOR’’ INTR-O PARTE SI APOI SPRINTUL DIN BLOC STAR, INCETINEALA – VITEZA SI VICE-VERSA, NEMAI VAZUT LA ALT JUCATOR DECAT LA MARADONA…

DA HAGI A FOST UN MARADONA, AL ROMANILOR SI CRED CA A FOST ASA MARE PENTRU CA A FOST AROMAN ADICA MACHEDON…

NU CRED CA VA MAI EXISTA UN JUCATOR CA EL…”

NO COMMENT

Daniel.D (1 comentarii)  •  26 septembrie 2008, 12:24

Fotbalul este un spectacol pt privitori si Hagi a facut spectacol cu carul,daca Giovani Becali chiar a spus la televizor ca Mutu a ajuns la Inter nu pt ce facuse in teren ci pt faptul ca a batut un Penalty la 1-1 intr-un Derby cu steaua cu un lob desi ratat inseamna ca se cauta si spectacolul.Asa cum marii actori ca Amza Pelea sau Stefan Iordache sunt aplaudati pe ultimul lor drum pt spectacole create in timpul vesti,insemna ca lumea intreaga nu poate uita spectacolele date de Gica Hagi.Rezultatele abtinute de STOICIKOV se uita, ca a cistigat un trofeu sau ca a dat nu stiu cite golurii cu barcelona sau ca a cistigat nu stiu cite Trofeie cu Braca,dar magicieni nu se vor uita niciodata jucatori ca Hagi care aduceau oameni la stadion asa cum o facea Hagi nu ai cum sa uiti.Si cred ca cel mai bun exemplu era Dobrin care oricit ar fi fost scorul pina nu facea si spectacol pt cei din tribuna nu era Dobrin.Asa ca,chiar daca sunt Roman si pot fi subiectiv inclin sa cred ca Hagi a fost cu adevarat un STAR si la depasit pe STOICIKOV cu mult. Va multumesc

AAAAA (2 comentarii)  •  26 septembrie 2008, 12:33

REPLICA…CENZURA IMPUSA *** ??? ERA DOAR O ALUZIE LA PRICEPEREA UNORA SI NEPRICEPEREA ALTORA, IN DEFINITIV ACEASTA DENOTA INCA O DATA CA ADEVARUL DERANJEAZA TERIBIL…UNII CASTIGAND PREA USOR SI NEMERITAT…DOAR TRAIM UNDE TRAIM… SUCCES MAI DEPARTE IMPREUNA CU COLEGUL D-VOASTRA LA EMISIUNILE FOTBALULUI ROMANESC, PE CARE SINCER LE-ASI INTITULA ,,IN CAUTAREA (M)ELODIEI FOTBALICTICE…”

SPER S-O PUTETI GASI, DE FAPT CRED CA NICI VA VA DORITI CU ADEVARAT…DAR TIMPUL TRECE..BANII CURG…IAR ESENTA NU O VETI ATINGE NICIODATA, CRED CA NICI NU VA INTERESEAZA CU ADEVARAT…CE MAI CONTEAZA OARE IN AFARA MALAIULUI SI A SUPRAVIETURIRII FADE…

SUNT FERICIT CA POT COMUTA ORICAND TELECOMANDA PE ORICARE DIN CELE 99 DE CALE DISPONIBILE…MULTA BAFTA…

Ptr (3 comentarii)  •  26 septembrie 2008, 13:45

Cineva a zis ca l`a intrebat pe google :)…Shi a dat apoi rezultatul cautarilor,unde Gica castiga ffff categoric…
Yo l`am intrebat pe youtube:)…Shi la fel…Dc Gica are peste 4000 de filmulete…Stoichkov are numai 200 shi ceva…
No Comment!!!!!!!

Standard LIEGE (1 comentarii)  •  26 septembrie 2008, 18:40

im the one of of person that i saw hagi whit my eyes in hell ali sami yen stadium ony 2 think i wanna say that 1 when hagi take the ball maybe 25.000 27.000 fans in stadium just stand up and waiting for what he will doing next cause he was maestro well 2 think is he was not only foot bal player he was teacher he was couch in match well hagi best still i love you HAGI i LOVE you HAGI
Posted by giga34, Turkey —- despre asta este vorba
Adevarat graieste turcul!

www.craiova4all.ro (10 comentarii)  •  26 septembrie 2008, 20:05

HAGI HAGI HAGI HAGI HAGI HAGI HAGI HAGIHAGI HAGI HAGI HAGIHAGI HAGI HAGI HAGIHAGI HAGI HAGI HAGIHAGI HAGI HAGI HAGIHAGI HAGI HAGI HAGIHAGI HAGI HAGI HAGIHAGI HAGI HAGI HAGIHAGI HAGI HAGI HAGIHAGI HAGI HAGI HAGIHAGI HAGI HAGI HAGIHAGI HAGI HAGI HAGIHAGI HAGI HAGI HAGIHAGI HAGI HAGI HAGIHAGI HAGI HAGI HAGI is the best is the best is the best is the best is the best is the best

Nelu (1 comentarii)  •  26 septembrie 2008, 20:24

Pai, vb de trofee sau de fotbal… Iar la „performante fotbalistice”…. tot HAGI a fost mai bun!

Ghita Olaru (1 comentarii)  •  26 septembrie 2008, 23:32

Ba baiatule, care te crezi jurnalist, de cariera si trofeele lui Hagi luate cu Steaua de ce nu zici nimica? Hagi a stralucit la Steaua, care era o forta in Europa cu o super-echipa.

ploiesti (2 comentarii)  •  27 septembrie 2008, 9:41

ai incercat tu sa iesi din tipare si sa admiti ca stoichkov a fost peste hagi. deontologii astia geambasule…

prapadila (2 comentarii)  •  27 septembrie 2008, 13:29

toti de aici tr sa cititi ce a postat unu: vvhjgjh
cred ca omu’ e ziarist sau ceva…a scrs tribil
geambashu intereseeaza-te cine e ala shi plateste-l sa te mediteze 😀
cand il suni sa incepi cu „teach me master” 😉

arkadi (1 comentarii)  •  27 septembrie 2008, 14:24

Hagi is the best, **t!

barcafan (1 comentarii)  •  27 septembrie 2008, 14:35

Tre sa recunoastem ca Stoicikov, Stoicikov a fost vedeta la Barcelona si a cucerit balonul de aur, iar Hagi nici aproape n-a fost de Balonul de Aur.

wylly (1 comentarii)  •  27 septembrie 2008, 17:36

foarte corect domnule geambasu , hagi al nostru a facut parte din acea superba „generatie de aur” cum ii spunem noi dar care totusi la mondialul american n-a ajuns decat pana in sferturi pe cand bulgarii au jucat finala mica, la performante bulgarul e peste gica, dar parca totusi GICA HAGI (fara sa fiu catusi de putin subiectiv) individual era mai fotbalist de 50 de ori ca stoicikov… si sondajul fifa chiar asta intreaba : individual care vi s-a parut mai bun hagi sau stoicikov, sondaj care nu poate avea decat un singur raspuns : GICA HAGI !!!

PAUL (1 comentarii)  •  27 septembrie 2008, 18:26

IN SUA STOICIKOV A JUCAT PENTRU NY CATIVA ANI ,HAGI NUMAI LA CM 94 SI TOTUSI HAGI ESTE INCA CUNOSCUT DE BULGAR DOAR UMERI .AMERICANI APRECIAZA TALENTUL SI MAIESTRIA (HAGI) ,PENTRU PERFORRMANTA ANGAJEAZA „ROBOTII” (STOICIKOV).

Goroba (1 comentarii)  •  27 septembrie 2008, 19:03

1.Cine ti-a zis dumitale ca am castigat razboaie pe care le-am pierdut? Ori n-ai fost prea atent la ore ori ai facut o scoala mai slaba!…
2.Individula vorbind, ca si calitati fotbalistice, Hagi este peste Stoicikov: posesie, protectie la balon, mobilitate, suprafata acoperita, viteza, coordonare, creativitate, etc…
3.Dumneata ai jucat vreodata fotbal? Intreb… Multumesc!

Radu (1 comentarii)  •  27 septembrie 2008, 22:53

Bine punctat, wylly:

# 138 wylly on 27.09.08 at 5:36 pm

foarte corect domnule geambasu , hagi al nostru a facut parte din acea superba “generatie de aur” cum ii spunem noi dar care totusi la mondialul american n-a ajuns decat pana in sferturi pe cand bulgarii au jucat finala mica, la performante bulgarul e peste gica, dar parca totusi GICA HAGI (fara sa fiu catusi de putin subiectiv) individual era mai fotbalist de 50 de ori ca stoicikov… si sondajul fifa chiar asta intreaba : individual care vi s-a parut mai bun hagi sau stoicikov, sondaj care nu poate avea decat un singur raspuns : GICA HAGI !!!

socrates (1 comentarii)  •  27 septembrie 2008, 22:58

Ok…
Suntem subiectivi…
Si… cum naiba sa nu fii cand e vorba de Gica Hagi???
Dar trecand peste acest aspect, Hagi chiar a fost un jucator de geniu!
Aaaa… N-are asa de multe trofee ca Stoicikov… „Kakaia prablema?”
Sunt multi alti jucatori care au primit „Balonul de aur” si lumea i-a uitat demult…
Iar daca noi, romanii, nu mai suntem in stare sa ne respectam valorile, poate ar trebui sa invatam de la turci sa-l iubim pe Gica!

Dragos (81 comentarii)  •  28 septembrie 2008, 0:11

Hagi ! Cand spui Hagi spui Romania ! Cand spui Hagi spui visele tuturor copiilor de a juca precum el ! Cans spui Hagi spui magie in fotbal ! Cans pui Hagi te gandesti la marii fotbalisti ai lumii ! Hagi inca este stangul magic ! Hagi este unic ! Hagi este iubit de oameni din toata lumea !

PS: Asa cum a spus foarte bine un ziarist francez, Hagi poate dribla un adversar si intr-o cabina telefonica !

PS: Si te-ai gasit tu sa-l contesti pe Maradona din Carpati ? Esti patetic !

faru (1 comentarii)  •  28 septembrie 2008, 0:28

UITATI-VA PE YOUTUBE LA UN CALOP DE GOLURI MARCATE DE CEI DOI, VETI VEDEA ADEVRATE EXECUTII DE ARTIST SI DE GENIU LA HAGI SI NISHTE GOLURI OBSOLUT OBISNUITE LA BULGAR

Thomas (1 comentarii)  •  28 septembrie 2008, 4:17

DC tot il comparati pe Hagi cu Maradona???? V-ati gandit vreodata ca ela fost peste Maradona ??? cu ce a fost Maradona mai bun, in afara de coechipieri mai valorosi nu prea l-a depasit pe Hagi la nici una dintre celelate categorii…Tehnica, Goluri marcate, prezente la echipa nationa/ de club……etc… DECI HAGI NU E MARADONA DIN CARPATI:::ESTE PURI SI SIMPLU GICA HAGI UNUL DINTRE CEI MAI MARI FOTBALISTI NASCUTI VREODATA!!!!!! TREZITI-VA

D.Lavrancea (1 comentarii)  •  28 septembrie 2008, 15:37

Preferam fotbalistii cu caracter . Hagi a lipsit la aceasta lectie si acum trage si va mai trage ponoasele . Din respect pentru el ca jucator , nu comentez tarele lui la capitolul caracter .

axelinho (2 comentarii)  •  28 septembrie 2008, 15:46

domnul geambasu , matale ai idei fixe pe care nu ti le scoate nici dracu` din cap si aici ne prezinti cateva din ele ( „stoicikov e mai bun ca hagi – nu inteleg de unde atatea voturi..a ba da sunt romani..sunt peste tot , poate chiar turci da`..si ei sunt multi…dar un balon de aur un bronz la mondiale o prezenta constanta in atacuri galactice….cum pot fi date asa usor la o parte. de cine?? de necunoscatori..nu poti sa compari dom`le nu poti?!!) Ba se poate domnu`geambasu ..se prea poate magicienii se nasc rar..acei mijlocasi de creatie ca hagi..lideri incontestabili ai generatiilor apar poate din 20 in 20 de ani . lasand la o parte cv-urile hagi este hagi ..hagi a ramas regele si mai mult idolul sufletelor

ion d (1 comentarii)  •  28 septembrie 2008, 21:39

Posibili votanti,Romania cca 20 de milioane,Bulgaria 9 mill.Si campion mondial sa fi fost Stoichkov,dupa ,,mamalinski” nu are nici o sansa

bogdan (1 comentarii)  •  29 septembrie 2008, 0:12

in primul rand acesti doi fotbalisti nici nu trebuiesc comparati. au avut roluri diferite la echipele la care au jucat. singurul lucru pe care il au in comun este ca au fost liderii generatiilor lor. iar dak fifa intreaba care a fost INDIVIDUAL mai bun atunci nici nu trebuie luat in calcul ce trofee au castigat cu echipele de club. statistic stoicikov sta mai bine la nr. de goluri/nr. de meciuri jucate. e foarte normal sa fie asa a fost un superatacant dar tocmai asta este problema, singurul lucru care l-a ridicat pe stoicikov la „rangul” de vedeta a fost acel numar mare de goluri. daca nu era asa mare acest jucator nu iesea cu nimic in evidenta. sa fim seriosi … nu putem compara o masina de goluri cu un artist. de multe ori emotia, uimirea, admiratia pe care o provoca hagi era mult mai mare decat bucuria pt un gol. una e sa iei mingea de la milocul terenului sa driblezi 3-4 jucatori si sa dai o pasa de gol sau un gol si alta e s-o primesti in careu si sa merchezi. si daca tot va luati dupa statistici urmariti si numarul de pase, mingi jucate, driblinguri, pase de gol, centrari, suturi din afara careului si chiar deposedari.

stere (2 comentarii)  •  29 septembrie 2008, 0:27

apropo de hagi si maradona…cineva posta ca nu hagi e maradona din carpati…si maradona e hagi de argentina….frumos…si inca o chestie….stoicikov dadea atatea goluri tocmai pt ca in spatele lui exista cineva cu cap..de creatie…cum era si hagi…
salutare!!!

Comentează