Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Hagi, regele Internetului

Site-ul FIFA reia o discuţie veche. Ce preferăm, fotbalişti-fotbalişti sau fotbalişti-artişti? Hagi sau Stoicikov? Aceasta e întrebarea pusă de site-ul FIFA.com. Începem invers, cu o concluzie. Internauţii români sînt mult mai activi decît omologii bulgari. Dorul nostru de a naviga […]

miercuri, 24 septembrie 2008, 6:03

Site-ul FIFA reia o discuţie veche. Ce preferăm, fotbalişti-fotbalişti sau fotbalişti-artişti?
Hagi sau Stoicikov? Aceasta e întrebarea pusă de site-ul FIFA.com. Începem invers, cu o concluzie. Internauţii români sînt mult mai activi decît omologii bulgari. Dorul nostru de a naviga se simte şi la turoperatorii de turism, şi pe net. Avem mai multe calculatoare, mai mulţi utilizatori de Internet (7,5 milioane de români utilizează net-ul, în vreme ce bulgarii răspund cu doar 2,5 milioane), mai mult timp liber. Paradoxal, mai mulţi bani. Sau poate că mămăliga explodează mai uşor decît prazul. Nu vom şti decît în urma unui alt experiment al mileniului, cînd particule de mălai se vor ciocni la viteze luminice cu atomi de praz.

Un maliţios observa că administratorul site-ului de la FIFA şi-a atins scopul, a făcut trafic. Vezi Doamne, nu dezbaterea în sine ar fi contat, ci numărul de postări. Posibil, dar era oricum un subiect. Nu au răspuns doar români şi bulgari. Există mesaje din Iran şi din Irlanda, din State şi din Turcia, din Irak şi din Fidji. Nu vă lăsaţi totuşi înşelaţi! Sîntem peste tot acasă. Majoritatea covîrşitoare a reacţiilor vin de la românii din ţările amintite, oameni pe care viaţa i-a dus care-ncotro, dar care reacţionează la teme universale precum Hagi sau Stoicikov, Barak ori McCain, Băse sau Tări, Răduleasca ori Andreea?

Curios pentru ce ştim noi despre sentimentul patriotic, destui vecini de la sud de Dunăre au votat pentru Gică, deci împotriva lui Hristo. Am învăţat la şcoală că ai noştri sînt cei mai buni şi dacă nu sînt cei mai buni, că sîntem cei mai talentaţi, cei mai inteligenţi. Ni s-a mai spus că am învins în războaie pe care le-am pierdut. Dar acesta e un război pe care l-am cîştigat. Clar, la scor. A big vote for Hagi!, exclamă FIFA.com. Un vot uriaş pentru Gică al nostru! E voinţa maselor largi populare şi microbiste de pe întreg cuprinsul planetei.

Asta nu înseamnă că au dreptate. Stoicikov a cîştigat Ballon d’Or în ’94, cel mai preţios trofeu individual la care poate aspira un fotbalist. Iar asta e dincolo de postul pe care au evoluat cei doi. Vîrf-stînga bulgarul, conducător de joc românul. Hristo era vedetă în formaţia de vedete a Barcelonei antrenate de Johan Cruyff, Hagi nu era titular decît uneori. Aceeaşi poveste ca la Real Madrid. Hagi punctează decisiv la impresia artistică, categorie la care memoria funcţionează invers. Momentele de referinţă din cariera lui Hagi au urcat la rang de legende. Rose Bowl, Columbia, Argentina.

Stoicikov a fost şi a rămas un nesuferit. Cu alţii şi cu ai lui. Dar performanţele lui fotbalistice au fost peste ale lui Hagi. Stoicikov şi-a dus naţionala spre medalia de bronz a Mondialului din America, a participat la aventura Barcelonei lui Cruyff, încheiată cu patru titluri consecutive în Primera şi o Cupă a Campionilor în ’92. Hagi a strălucit doar în Turcia. Stoicikov a produs rezultate mari, Hagi a impresionat în absolut. Stoicikov a făcut puncte, a fost golgeter, Hagi a înscris goluri producînd emoţie. Ceea ce nu se măsoară în trofee.

Comentarii (153)Adaugă comentariu

ceva extraordinar (1 comentarii)  •  24 septembrie 2008, 18:26

un alt malitios ar observa ca acest articol ar fi scris tot pentru trafic, incuranjand polemicile.

cooasha (4 comentarii)  •  24 septembrie 2008, 18:29

poate sa imi dea lumea in cap dar mie stoicikov mi se pare ca a fost un fotbalist mai bun decat Hagi. bine, are un caracter infect, dar ce facea pe teren in anii sai de glorie nu poate sa-i rapeasca nimeni.
insa ceea ce ii uneste pe amandoi este ca au succes ca antrenori cum am eu la 6 din 49.

chewie (2 comentarii)  •  24 septembrie 2008, 18:30

aici ai nimerit-o…un jucator mare te face sa te simti minunat…degeaba dai goluri cu caruta dak nu dai unul care sa te lase cu gura cascata pana la sireturi….comparati cele mai bune 10 reusite ale lui hagi cu cele mai bune 10 ale lui stoickov….acolo veti vedea diferenta….pe Hagi scrie fuoriclasse..pe stoickov doar goalgetter……

LaCoruna (13 comentarii)  •  24 septembrie 2008, 18:34

Eu spun ca Bulgaria a mancat bataie cu 4-0 de la Suedia in ’94, deci nordicii au luat bronzul atunci. SUT IN BARA!!!

Dar corect: cel mai acru castravete din lume are mai multe rezultate.

corneille (1 comentarii)  •  24 septembrie 2008, 18:36

Este adevarat ca Hagi nu a avut rezultatele lui Stoichkov, dar Hagi te facea sa intelegi de ce te uiti la fotbal si nu la altceva in acel moment. Hagi , prin jocul lui, emana bucuria fotbalului, Stoichkov cauta doar rezultatul. Cred ca orice microbist poate enumera suficienti fotbalisti mai prolifici decat Stoichkov dar cei care ne-au fascinat cu adevarat prin maiestrie se pot numara pe degete.

maistor kokir (76 comentarii)  •  24 septembrie 2008, 18:38

da, e evident stoichkov a fost mai mare , a fost balon de aur, a castigat o cupa campionilor, a mers cu bulgaria pana in semifinale (bronzul l-au luat suedezii atunci nu bulgarii), si a fost golgeter impreuna cu salenko la world cup 94 …

victor (4 comentarii)  •  24 septembrie 2008, 18:40

Inclin sa-ti dau dreptate d-le Cristian G….dar ma opresc si spun NU materialismului asta in gandire! In societatea de consum in care vor unii sa traim suntem zilnic invatati ca doar cantitatea conteaza…si numai raportul, in cifre, de la sfarsitul lunii e scopul nostru in viata. Multi romani (pe care societatea ii va considera neadaptati) vor refuza sa gandeasca doar asa. Si in comparatia Hagi – Stoicikov faceti acum acelasi lucru…puneti cifrele brute inainte, chiar daca stim inauntrul nostru ca la intrebarea simpla „cine a fost mai bun” nu poti raspunde doar cu un raport matematic. Si majoritatea celor care au postat pe Fifa.com au vazut si pasele, modul in care se aseza in teren, rolul pe care il avea in cordonarea echipei….rezultatele (la ce varsta!!) avute cu Steaua…rezultatele avute cu Galatasaray…unde nu avea in spate echipa pe care o avea Stoicikov la Balcelona. Sa nu o mai lungim…daca ne uitam la ei…se vedea cine era mai bun, cine era mai talentat…cine stia mai mult fotbal Cifrele…in cazul asta…nu fac 2 bani!

explorish (62 comentarii)  •  24 septembrie 2008, 18:53

micheteau comentariile lui ceva extraordinar si cooasha

Stelist (2 comentarii)  •  24 septembrie 2008, 18:54

Clar Stoicikov… nu imi place sa recunosc,dar asta e.Poate talent a avut mai mult Gica,dar rezultate a avut castravetele!:))

felix (9 comentarii)  •  24 septembrie 2008, 19:00

In SUA, Pele a fost intrebat la fel: Hagi sau Romario? A raspuns ca ii pare rau pentru Romario, dar trebuie sa recunoasca: Hagi e cu o clasa peste brazilian.

io7 (12 comentarii)  •  24 septembrie 2008, 19:07

castravetele clar. ca hagi era bun pe la echipele de afara…ca rezerva. vb de spania, echipe mari nu galata.

galerie (3 comentarii)  •  24 septembrie 2008, 19:31

Trafic, fara doar si poate. Nu are structura in jurul unei idei ci a unui pseudo-eveniment. Pacat, pt ca aceasta polemica poate fi cantarita si analizata mult mai interesant.

drc (4 comentarii)  •  24 septembrie 2008, 19:35

Rusne, rusine pt asemene articol!!!!
De unde oare dorinta asta in a vedea tot ce e la noi mai rau si tot ce e la alti ma bine…e o boala cronica la romani si mai ales la ziaristi…
SI inca ceva Cristian, de unde pana unde spui tu ca ar fi fost unii dintre bulgari care au votat cu Hagi ? eu am vazut doar romani care au votat cu bulgarul si nici un bulgar votand cu Hagi(din nou rusinos)…si cati romani or fi prin Iran, Fiji, etc?
Tu spui ca Stoichkov avut mai bune performantze fotbalistice(poate e adevarat pt 2-3 ani cand a atins el apogeul si nu pentru toata perioada lor ca fotbalisti….17 contra 9) dar intrebarea pe FIFA, istetule, nu suna asa…suna in felul urmator: „who was the greater player?” nu intreaba care ce trofee au luat…banuiesc ca asta stiau si ei dinainte, nu crezi?
Ia mai pune tu manutza si mai vizioneaza niste meciuri ca prea crezi ca le sti pe toate si de fapt vad ca esti cam extenuat si memoria iti da rateuri…daca nu cumva o fi rautatea.

Mihai (34 comentarii)  •  24 septembrie 2008, 19:44

Raportat la numarul de locuitori, procentul utilizatorilor de net din Romania este perfect comparabil cu cel al Bulgariei: 35% fata de 33%. Probabil ca in viziunea autorului, la fel de relativa este si diferenta dintre Hagi si Stoichkov: doua nume pierdute intr-o mare de cifre ce incearca sa cuprinda sterp performanta.

Adrian (10 comentarii)  •  24 septembrie 2008, 19:54

@ Cristian Geambasu: in primul rand, domnule Geambasu, dumneavoastra, alaturi de R. Paraschivescu, A. Vochin si D. Filoti (chiar daca este la ziarul concurent), pareti a fi ziaristii cu cele mai avizate pareri cu privire la fenomenul fotbal.Totusi, marturisesc ca nu inteleg finalitatea articolului dumneavoastra.Vreti sa sugerati ca Gica a fost sub Hristo sau din contra, doriti sa sugerati ca desi palmaresul este mai bogat ptr. Hristo, romanul nostru a fost un jucator mai valoros?!
Sincer, nu stiu cate turnee finale are bulgarul, stiu insa ca Gica are 6, din care daca nu ma insel, la 5 dintre ele a dus echipa Romaniei mai departe din grupe.Ba chiar, in `94, in sferturi, unde a fost invinsa de Suedia, care apoi a umilit Bulgaria in finala mica cu 4-0.
In alta ordine de idei, Gica este multiplu campion national cu Steaua Bucuresti si Galatasaray Istanbul (poate cele mai celebre echipe din partea mai saraca a Europei, alaturi de Dinamo Kiev), este semifinalist si finalist al Cupei Campionilor Europeni cu Steaua, castigator al Cupei Uefa cu Galata si chiar de 2 ori castigator al SuperCupei Europei, cu cele 2 echipe amintite mai sus.Deci, nici macar ca trofee, bulgarul nu il „bate” clar pe Gica.
Balonul de Aur.Hmm, o distinctie atat de subiectiva.V-ati gandit vreodata domnule Geambasu ca daca Prunea nu iesea hazardat in fata lui Keneth Anderson, poate acum am fi vorbit de Hagi ca fiind detinatorul BDA si nu de Hristo?!Va invit doar la un simplu joc al imaginatiei.Si ca o paranteza, Raul Gonzalez si T. Henry nu au castigat niciodata in intreaga lor cariera acest premiu si totusi, cred ca-mi impartasiti ideea, sunt jucatori mai mari decat Stoichikov.Nu si decat Hagi (iarasi parerea mea).
Daca e sa ne raportam la palmares deci, sa spunem ca Hristo are un mic avantaj.Ca tehnica si talent insa, cred ca magnificul stang al machedonului nostru poate fi pus alaturi de cel al lui Maradona, Ryan Giggs si mai nou Messi.Daca Hagi era brazilian sau italian, azi nu era numarul 35 in istoria fotbalului, ci in primii 10.
Si nu, Hagi nu este regele internetului.Hagi este regele a milioane de inimi, inimi ce au batut mai intens de fiecare data cand Gica, prin harul urias cu care a fost inzestrat, a zguduit bara de pe Wembley, a dat magnificul gol cu Columbia sau l-a facut pe Maradona sa para mic in meciul direct dintre Romania si Argentina.Sper sa nu-mi ocoliti post`ul, domnule Geambasu. 🙂

geekster without a pause (1 comentarii)  •  24 septembrie 2008, 19:58

Deci, va dati seama cat de impartial poate fi la o adica dl. G? Cata jurnalistu buei! Adica dupa articolul asta va putea scrie ce vrea el, nimeni nu o sa il banuiasca de parti-pris. Fiti atenti la urmatoarele articole…

merlin (10 comentarii)  •  24 septembrie 2008, 19:59

Hagi is not Maradona of Romania Maradona is Hagi of Argentina…
Posted by olcaygica, Turkey on 24/09/2008 at 11:31

www.craiova4all.ro (10 comentarii)  •  24 septembrie 2008, 20:00

ole ole !!!!!! Visit : http://www.craiova4all.ro

IQ (3 comentarii)  •  24 septembrie 2008, 20:27

Nu putem face atatea reverente cat merita „OMUL” Hagi. Cum a existat un Mihai Viteazul, Stefan cel Mare , Mihai Eminescu pentru generatiile trecute, tot astfel si noi, ca generatie, vom fi nepieritori datorita lui Gheorghe Hagi. 🙁

smex (1 comentarii)  •  24 septembrie 2008, 20:28

„un alt malitios ar observa ca acest articol ar fi scris tot pentru trafic, incuranjand polemicile.”

Corect!

George S. (8 comentarii)  •  24 septembrie 2008, 20:28

Un mesaj pt drc: Prietene, eu zic sa te uiti peste toate comentariile de pe site-ul FIFA legate de comparatia dintre Hagi si Stoichkov si iti vei da seama ca Dl.Geambasu are dreptate. Sunt o gramada de bulgari care spun ca Hagi e cu multe clase peste Stoichkov, ca e un adevarat rege pe langa Stoichkov…Am vazut ucrainieni care au spus ca Stoichkov nici nu se poate compara cu Hagi, am vazut din o gramada de tari si nu cred ca erau toti români…chestia asta m-a facut sa fiu mandru ca am aceeasi cetatenie cu a lui Hagi si ca iubesc Steaua la fel ca Hagi. Problema e ca noi nu stim sa apreciem adevaratele valori ale tarii noastre care s-au facut remarcate in lume. Am vazut multi români, care din rautate sau nu, au zis ca Stoichkov e de N ori mai bun decat Hagi…Asa ne iubim noi valorile, dandu-le suturi in fund, ca deh asta e românul, dupa ce ca in istoria noastra avem prea putine capitole de care sa fim mandri, ne batem joc si de sportivii care ne-au facut tara sa fie cunoscuta inclusiv in Fidji.

pollux (1 comentarii)  •  24 septembrie 2008, 20:30

Totusi nu au evoluat pe acelasi post, deci nu e usor sa ii compari … Hagi a avut si ghinion in cariera, cand a ajuns la Real si Barcelona nu era chiar in varf de forma; in ceea ce priveste rezultatele lui Soichkov … uneori te mai face mare si echipa …

Raymond Dambovitzech (3 comentarii)  •  24 septembrie 2008, 20:50

„Maestre”, treaba e cam asa:
A fi roman si a vota cu romanu’ e considerat din start subiectivism.
A fi roman si a forta trasul turtei pe spuza bulgarului ti-ar putea aduce felicitari superficiale pentru obiectivism.
Scoteam insa ghilimelele de la inceput, poate scoteam si palaria, daca reuseai ca, votand pe fata cu romanul la tura asta, sa reusesti sa pari obiectiv. Ar fi trebuit sa poti, ar fi trebuit sa vrei!

Marius (1 comentarii)  •  24 septembrie 2008, 21:31

Domnule Geambasu, m-ai dat gata cu motivele dvs. Auzi ca scopul era sa faca trafic. Ce trafic sa mai faca site-ul Fifa.com, site arhicunoscut? Nu are GSP atata trafic intr-o luna cat are Fifa.com intr-o zi…

Sunteti extraordinar!

drc (4 comentarii)  •  24 septembrie 2008, 21:39

@ George,
Nu iteleg care e mesajul tau….tu spui ca Hagi ar fi fost mai bun dar ii dai dreptate lui Geambasu care zice clar invers.
Ieri m-am uitat la toate postarile de pe FIFA si am vazut 3-4 romani votandu-l peHristo si nici un bulgar pe Hagi. Acuma nu o sa ma uit eu in fiecare zi sa vad toate postarile….nu e treaba mea…e a lui daca se apuca sa scrie articole prin ziar.
Ceea ce am vrut sa zic este cum spunea si Raymond e ca e urat sa incerci atunci cand situatiae la limita sa nu tragi cu eroul tau national.
Curios de unde izvoraste atata rautate, ba mai mult sa incerci a spui ca noi tot timpul am fost invatati la scoala sa exageram in avantajul nostru, ceea ce nu e adevarat….se intampla peste tot in toate tarile….ba inca mult, mult mai cu patos.
Noi si atunci cand am putea sa ne laudam, plecam capul in jos si gasim motive sa ne dam singuri cu stangul in dreptul.
Pana la urma cred ca avem amandoi aceeasi parere, care contrazice clar parerea autorului acestui articol….dar tu imi spi ca el are dreptate si ca eu as spune altceva….mai citeste odata ce a scris el, ce am scris eu si ce a scris tu si lamureste-ma ….

teo (6 comentarii)  •  24 septembrie 2008, 22:22

cand esti slab si n-ai ce scrie o da-i in aberatii sa te mai citeasca lume
ziarist mai frustrat ca tine nu exista
si cu Dumnezeu daca a-i vorbii si lui i-ai spune ca e prost,

teo (6 comentarii)  •  24 septembrie 2008, 22:24

‘hagi regele internetului”
cu titlu asta de articol rezulta clar ca esti prost

Adrian (10 comentarii)  •  24 septembrie 2008, 22:27

@ Teo: titlul este intr-adevar, cel putin ciudat.Sau daca nu ciudat, macar nedrept.Este injust sa-l numim pe Hagi regele internetului.Este prea sec.Hagi, cum bine zicea un cititor mai devreme, este unul dintre putinele personaje care fac cinste Romaniei, peste mari si tari, este cel mai bun produs al sportului romanesc alaturi de Nadia, Nasty si Patzaichin.Totusi, de aici si pana la a-l face prost pe Cristi este cale lunga…
@ Cristian Geambasu: tot astept un raspuns de la dumneavoastra!

teo (6 comentarii)  •  24 septembrie 2008, 22:32

numai pentru Libertatea mai poate scrie acest ziarist, langa fata de la pagina cinci

Adrian (10 comentarii)  •  24 septembrie 2008, 22:36

Nu ai dreptate, Teo. 🙂
Merlin, abia acum vad ce a zis acel baiat din Turcia.Intr-adevar, dragostea poporului turc ptr. Gica AL NOSTRU este uriasa, nemarginita.Poate n-a fost Gica la fel de mare ca Maradona, dar comparatia sigur a fost justa, meritata si undeva la nivelul Platini, Baggio, poate si Zidane tot a fost.

marius din iasi (28 comentarii)  •  24 septembrie 2008, 23:08

e un articol pertinent si decent. nu inteleg reactia formistilor. pana la urma asa e, stoicikov a avut o cariera mai mult presarata de succese decat hagi. stoicikov a stralucit la barca, hagi la galata. Ca spectacol insa, Hagi a fost mereu peste, si a facut ca public sa il adore, ceea ce nu se poate spune si despre stoicikov. Hagi a creat, dupa cum bine scrie Geambasu, emotie.

bravo felix (1 comentarii)  •  24 septembrie 2008, 23:25

# 10 felix on 24.09.08 at 7:00 pm
In SUA, Pele a fost intrebat la fel: Hagi sau Romario? A raspuns ca ii pare rau pentru Romario, dar trebuie sa recunoasca: Hagi e cu o clasa peste brazilian.

Adrian (10 comentarii)  •  24 septembrie 2008, 23:49

Acum multi ani, am cumparat cartea „HAGI”, scrisa de Grigore Cartianu.Cine a citit acele randuri, stie prin cate greutati a trecut micul Gica pentru a ajunge monumentul de acum.Cine a citit acele randuri, aici adaugand si faptul ca e roman, nu poate, nu are voie sa zica ca Hristo a fost un jucator mai mare decat Hagi.
Pentru Hagi, fotbalul a fost primul lucru din viata sa.A pus fotbalul mai presus de orice.L-a dus la rang de ARTA, l-a practicat cu zambetul pe buze.Gica nu a acceptat niciodata sa fie pe locul 2.Desi a fost.Poate si mai jos.Dar prin simplul fapt ca tot ce facea era din pura pasiune, a fost adulat de un popor intreg (indraznesc sa spun doua, luand in calcul si Turcia).Pe langa clasa de super fotbalist, Hagi a stiut sa fie si om.Ceea ce bulgarul nu a prea fost, niciodata.Si ori cate cifre si statistici cu trofee si premii mi-ati arunca in fata, faima lui Gheorghe Hagi in lume este peste a lui Hristo Stoichikov.Stiti de ce?Pentru ca mai presus de un Balon de Aur cucerit in 1994 sunt multe lucruri.Pasiunea, munca, bunul-simt.Da, paradoxal, fotbalul nu se rezuma doar la cifre, la bani si la zeci de cupe si campionate.Nu, fotbalul va ramane mereu o arta, prin care sa ii faca fericiti pe fanii acestui sport rege.Si Hagi de fiecare data a reusit sa trezeasca sentimente puternice in sufletul oricui il vedea jucand.De aceea este Hagi mai mare decat Stoichikov.
Nu vreau sa par vreun fanatic Gh. Hagi.Nici pe departe.In copilarie am avut cu totul alti idoli, printre ei numarandu-se Ilie Dumitrescu, acel atacant oportunist si Marius Lacatus, cel care rupea picioarele adversarilor, dar care era sufletul Stelei.Insa magia lui Gica era unica si irepetabila.Cu siguranta nu e cel mai mare fotbalist din cati au fost pe planeta Pamant, dar intotdeauna va ramane acolo in galeria selecta, a celor de pot fi numarati pe degete.Cei care au driblat pana si notiunea de fotbal.

jiji (16 comentarii)  •  25 septembrie 2008, 0:08

e prima oara cand sunt de acord cu geambasu.hagi cariera la galatasaray,stoichkov la barcelona.oricat de patriot ai fi trebuie sa constati diferenta intre cele 2 ekipe.hagi insa ramane regele nostru desi aici unii spun ca dobrin ar fi fost peste el,

vasim (86 comentarii)  •  25 septembrie 2008, 0:11

Cristian nu stiu sincer de ce ai scris acest articol.
Stiai de la inceput ca o sa iti atragi injuraturi multe de tot.
Hagi e regele romanilor in football, nu e regele internetului!
Prea l-ai facut in fel si chip pe Hagi si pe deasupra ai jignit poporul roman spunand cum gandim noi romanii, ca tot ce e al nostru e cel mai bun!
Esti prea ingust sa iti dai seama ca orice popor face la fel si pe deasupra e si normal!
Daca ai trait in Romania doar nu poti sa iti dai seama de prea multe chestii.
Sa fi un om mandru e o calitate, sa stai cu capul in pamant nu e!
Nu uitati ca daca am avea mai multa mandrie si tupeu nu ar fi nationala noastra cu autobaza in poarta!
Eu consider ca ai avut o zi proasta poate te-ai certat cu nevasta sau ceva de genul asta…
Pacat ca noi romanii nu ne respectam talentele…
Tu ca ziarist esti un dirijor de orchestra si un exemplu pentru ceilalti…
Succes cu alte articole …

alexandru (1 comentarii)  •  25 septembrie 2008, 0:15

Domnule Geambasu,
Nu particip la agitatia publica in jurul fotbalului romanesc, emisiuni sportive, etc. Nu sunt interesat.
Dar mi-a fost de ajuns sa va vad de cateva ori, sa va aud si sa va citesc acum ca sa conclud ca sunteti pe cat de afurisit si antipatic, pe atat de marginit si prostut. Sunteti tabloidul prin excelenta.
(Nu e vorba de Hagi, ci de logica)

burebista (1 comentarii)  •  25 septembrie 2008, 0:28

Cel mai simplu e sa il intrebam pe google…
„Gheorghe Hagi” -> 861000 rezultate
„Hristo Stoichkov” -> 152000 rezultate

www.MetroSexxx.com (11 comentarii)  •  25 septembrie 2008, 0:33

Sa traiasca dl. Cristian.

IqNone (2 comentarii)  •  25 septembrie 2008, 0:38

Si daca votau bulgarii mai mult ai fi scris ca nu suntem destui de patrioti sa ne sustinem valorile. Poate ai uitat cate a facut hagi a scos mii de romani in strada si ca pe vremea lui nationala era cam singurul lucru care ne facea sa ne simtim mandri ca suntem romani. Tu ca ziarist(mult spus ziarist) nu te vei ridica niciodata la nivelul lui hagi ca jucator.
Si in plus de unde ai scos-o u pe asta ca cel mai bun jucator e ala care are cele mai bune rezultate? Ai gasit tu in dictionarul de sinonime, sau cum? Poate reusesti sa iti dezvolti afirmatia, pentru ca dupa mine cel mai bun jucator este cel care joaca mai bine. Logic, nu?(doar subs „jucator” vine de la vb „a juca”)

IqNone (2 comentarii)  •  25 septembrie 2008, 0:41

mda, mi-am citit si eu postul si am vazut ca am incurcat frazele. noroc ca nu am nici un buton de edit:D

roach (52 comentarii)  •  25 septembrie 2008, 0:57

Nu trebuie uitate, totusi, marile performante ale lui Stoicikov la Al-Nassr, Kashiwa Reysol, Chicago Fire sau DC United.

Hai totusi sa vorbim in cifre, ca se pare ca astea conteaza in artcolul asta… Stoicikov echipe de club: 455 meciuri, 220 goluri. Hagi: 513 meciuri, 237 goluri. Echipa nationala: Stoicikov – 83 m, 37 g, Hagi 125 m, 35 g.

Deci, la cluburi, avantaj Hagi, la Nationala, mic avantaj Stoicikov.

Acum, dincolo de cifre, unde a fost Stoicikov mare?? Doar la Barca… Si la TSKA Sofia, poate. Ce a adus nou la Barca? Pentru ce va fi amintit? Pentru nimic special.

Unde a fost Hagi mare? Peste tot. La Steaua va fi tinut minte pentru Supercupa Europei, la Real pentru un gol senzational de la centrul terenului, la Brescia e cel mai bun strain care a jucat vreodata acolo, in Turcia a dat tonul unei renasteri fotbalistice fara precedent in Europa (ce era Turcia inainte de venirea lui Hagi acolo si ce a devenit dupa? Toti pustii din Nationala actuala a Turciei spun ca au invatat fotbal de la el).

Sa mai vorbim de ce au facut cei 2 pentru Nationalele lor?? Bulgaria se califica la CM 1994 fara Stoicikov (numele Kostadinov va spune ceva??), Romania fara Hagi nu. Despre victoria cu Ungaria ati auzit? Despre faptul ca TIMP DE 15 DE ANI, la Nationala, daca nu mergea Hagi, nu mergea nimic??

Ar mai fi zeci de argumente, dar… Cifrele „vorbeste”, asa ca… No comment.

Virus (12 comentarii)  •  25 septembrie 2008, 1:03

Din pacate, strecori informatii inexacte. Nu si-a dus spre medalia de bronz echipa in 94, pentru ca Suedia este posesoarea acestei medalii. Iar exprimarea ta nu eludeaza sensul…ca asa si Hagi si-a dus echipa spre aur, doar ca s-a oprit in sferturi. Pe de alta parte, singurul loc unde Stoichikov a stralucit a fost Barcelona, unde a inscris 1 gol la 2 meciuri, dar unde avea si niste coechipieri deosebit de valorosi, care munceau toti pentru a-l pune in valoare. Iar a castiga cupa UEFA cu Galatasaray in 2000 este mai mult decat a castiga Cupa Campionilor(inca, pe atunci) cu Barcelona. Ballon d’Or l-a castigat si Canavarro :))))

roach (52 comentarii)  •  25 septembrie 2008, 1:03

Scuze, am gresit. Stoicikov este, pana la urma, tinut minte la Barca pentru ceva: „In his first season with the club Stoichkov was suspended for two months for stomping on a referee’s foot”. Mea culpa…

Adrian (10 comentarii)  •  25 septembrie 2008, 1:08

Ah, Roach si Virus, va iubesc!!! :))))
Multumesc frumos pentru interventie! 🙂

drc (4 comentarii)  •  25 septembrie 2008, 1:38

@roach…adevar ai grait!
Ce a facut sa grozav bulgarul la Barcelona…ca eu nu imi amintesc….in afara de acel 4-0 pe care l-au luat d la Milan in finala CL? asta au reusit si steaua…..au luat cumva si cupa CL in alt an? probabil…dar acolo mai juca si Romario in perioada de glorie.
Hagi a facut din Galata, o echipa de mana a doua, castigatoare de Supercupa intr-un meci cu Real Madrid care la vremea aia era Chelsea + Manchester + Barcelona de azi.
Hai acuma sa recunoastem….daca tot ne luam dupa trofee…cel mai bun jucator roman ever a fost PITURCA…a luat CL, supercupa ba a mai si jucat o finala de CL dupa ce i-a scos pe Galatasaray reusind performanta inegalabila de a marca gol cu ceafa din degajarea portarului, uimind toata lumea…inclusiv pe arbitru care nu a mai stiut ce sa faca si a anulat pe nedrept golul saracului ghinionist…..
Asa ca ia mai taceti dracului astia de pe aici care toti o dati cu rezultatele si palmaresul….inca odata pentru cei care nu s-au trezit….NU la palmares se referea intrebarea de pe FIFA!

roach (52 comentarii)  •  25 septembrie 2008, 1:44

Doar o intrebare pt. Dl. Geambasu: cine e mai mare: Dobrin sau Dudu Georgescu? Dudu, nu? Are mai multe goluri marcate si in campionat si la Nationala, are 2 Ghete de Aur, al doilea „cel mai preţios trofeu individual la care poate aspira un fotbalist”, are mai multe titluri de campion al Romaniei.

Asa-i cu romanii astia, le place mai mult esteticul decat cifrele reci, vai de capul lor…

/end sarcasm

Adrian (10 comentarii)  •  25 septembrie 2008, 1:47

@ Roach: probabil dupa criteriul, „cifre si nu estetic”, am putea zice ca Belo (tot respectul ptr. el, este unul dintre cei mai mari fundasi romanii all times) este cel mai mare produs al fotbalului romanesc, nu?!

Adrian (10 comentarii)  •  25 septembrie 2008, 1:49

romani* , scuze 🙂

roach (52 comentarii)  •  25 septembrie 2008, 1:50

@Adrian, drc

Exact.

Adrian (10 comentarii)  •  25 septembrie 2008, 1:54

Gandindu-ma la Hagi, mi-a revenit in minte unul dintre cele 4 citate care se regasesc pe coperta DVD-ului lui Gica.El suna cam asa: „I se spune Maradona din Carpati.In acest Gheorghe exista mult Diego”. (Ziarul Le Monde, Franta 1996.Ce poate fi mai frumos decat sa fii comparat cu marele Diego Armando Maradona?

Comentează