Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

O perspectivă heirupistă

Cupele europene sînt o afacere particulară cu fondurile altora. Deocamdată, cîntăresc greu punctele miticilor

Franco-portughezul Tony ne-a ţinut acum cîteva zile o lecţie ad-hoc de patriotism. Se întîmpla pe GSP TV, imediat după lecţia de întrajutorare de la Bistriţa. Cu […]

luni, 15 septembrie 2008, 6:00

Cupele europene sînt o afacere particulară cu fondurile altora. Deocamdată, cîntăresc greu punctele miticilor

Franco-portughezul Tony ne-a ţinut acum cîteva zile o lecţie ad-hoc de patriotism. Se întîmpla pe GSP TV, imediat după lecţia de întrajutorare de la Bistriţa. Cu româna lui simpatică însuşită la curs intensiv, inimosul fundaş ceferist ne oferea calea. Mic dicţionar patriotic româno-român despre cum ar trebui să ne comportăm acum, la ora cupelor europene. În meciul de pe Olimpico, toată lumea să fie cu CFR, la întîlnirea din Ghencea, tot geto-dacul să ţină cu Steaua, zicea Tony. Şi aşa mai departe. Altfel spus, hai CFR, hai Steaua, hai Dinamo, hai Rapid, hai Unirea, hai Vaslui, hai Timişoara! Nu vi se pare totuşi prea heirupistă perspectiva asta?

Avem în portofoliu cel puţin trei conducători de club care au apelat la un exerciţiu riscant. Au renunţat la ipocrizie. Borcea nu suportă să vadă triumful stelist, păstrînd sechele lacrimogene încă din acel ’86 sevillian. Mihai Stoica se bucură cînd cîştigă Unirea, palpită la victoriile Stelei şi jubilează cînd adversarii le pun pielea pe băţ dinamoviştilor, iar pe Gigi Becali nu-l interesează decît binele echipei lui. Cu un bonus la eventuale eşecuri ale celor din Groapă. Ceilalţi lideri ai formaţiilor europene practică diferite forme ale diplomaţiei. Iar atunci cînd spui diplomaţie nu pretinzi sinceritate.
Ce ar trebui să înţelegem din toate astea? Că entitatea botezată ritos „fotbalul românesc” e una şi fotbalul la nivelul echipelor de club care activează în România e alta. Că solidaritatea poate funcţiona şi poate fi invocată în numele naţionalei, dar intră în dezagregare cînd discutăm despre cluburi. Că interesul reprezentativei nu coincide decît rareori cu acela al echipelor din campionat. Poate ar fi cazul să adăugăm şi cîte un semn de întrebare acestor enunţuri de mai înainte. Şi ştiţi de ce? Pentru că participarea în Champions League şi în Cupa UEFA e pînă la un punct o afacere privată, pe care şi-o gospodăreşte fiecare aşa cum se cuvine. Numai pînă la un punct, însă.

Fiindcă fără punctele miticilor stelişti, rapidişti şi dinamovişti, Ardealul paszkanyan nu ajungea niciodată să facă plimbări prin Cetatea Eternă înaintea partidei cu AS Roma. Nici bănăţenii şi nici moldovenii de la Vaslui nu beneficiau de prilejul participării într-o competiţie în care fotbalul e cel de dincolo de portiţele prevederilor regulamentare, de nuanţele echipamentului ori de administratorii unui site. De aici o perspectivă incomodă. Binele general al fotbalului românesc duce către binele individual. Pauperitatea globală e sinonimă cu sărăcia fiecăruia. Şi ne întoarcem la metoda Tony. Sîntem în impas. Ba nu. Mai realist ar fi să se întîmple altceva, fiecare să-şi facă treaba cum poate mai bine. Apoi, individual, să-şi exercite fanteziile cromatice şi heraldice. Hai CFR, Steaua, Dinamo, Rapid, Unirea, Vaslui, Timişoara!

Comentarii (68)Adaugă comentariu

Chibitzu” (1 comentarii)  •  15 septembrie 2008, 18:28

Foarte corect spus !

mihai (5 comentarii)  •  15 septembrie 2008, 18:31

eu sunt suporter stelist si tin in europa numai cu steaua. fie imi doresc sa piarda celelalte ekipe romanesti(cfr, dinamo si rapid) ,fie nu ma intereseaza(vaslui, poli si urziceni). sper din tot sufletul k vom lua putine puncte anu asta, astfel in kat campioana sa nu mai joake direct in grupe UCL pt k vrea akolo numai p Steaua. kiar dak luam bataie cu 3-0 (desi anu asta nu cred k mai e cazu) vrea k numai noi sa fim printre cele mai bune ekipe ale europei.

trombonica eustica (1 comentarii)  •  15 septembrie 2008, 18:32

bre’ ai dreptate!!!

bamboo (9 comentarii)  •  15 septembrie 2008, 18:34

Bravo, patriotule!

cfr-ista (45 comentarii)  •  15 septembrie 2008, 18:40

o sa tin in cupele europene cu toate echipele in afara de steaua!!!!

stelist (33 comentarii)  •  15 septembrie 2008, 18:46

nene geambasule, esti un frustrat! tu esti gazetar, ma nene, ar trebui sa faci pace si nu sa invrajbesti! nu stiu cum de te tin sefii tai pe-acolo! ia si munceste si nu-ti mai arata simpatiile steliste. chiar nu ma bucur cand vad asa ceva! mi-e sila, sincer!

gadjo dildo (1 comentarii)  •  15 septembrie 2008, 18:49

cui ii pasa?

gabriel (4 comentarii)  •  15 septembrie 2008, 19:00

Cristi,
aia produs o mostra de articol mediocru. Cu toata stima fata de munca ta, marturisesc ca ai „tras mult pe linga poarta”. Desi ai incercat o lovitura pretentioasa, asta nu-ti scuza rateul…Succes pe mai departe.

cipopescu (84 comentarii)  •  15 septembrie 2008, 19:04

eu sunt dinamovist dar sunt de acord cu mihai (care zice ca e stelist), adica tin in europa cu echipa mea si inca vreo 2-3, dar sper s-o fure steaua si rapid; si nu e nicio lipsa de patriotism in asta, asa cum explica si geambasu. Fanii lui Man City fac bairam cand si-o fura United, va garantez; si nu cred ca englezii sunt patrioti. Foarte bine zice geambasu, patriotismul in fotbal inseamna sa sustii echipa nationala, atat.

cipopescu (84 comentarii)  •  15 septembrie 2008, 19:05

oricum, excelent articol, de mult asteptam sa explice cineva cum e cu patriotismul si echipele de club

detractorul (37 comentarii)  •  15 septembrie 2008, 19:06

nu conteaza cu cine ții,oricum la final rezultatul nu tine de dorinta mea sau a ta,ci de ce se intampla pe teren! asa ca sa nu fim ipocriti (conducatori ar trebui totusi sa fie mai diplomati) ,suporterii realului exulta cand barca calca stramb,asa cum cei ai lui inter,sunt fericiti ca ac milan joaca doar in uefa! repet,sa nu ne simtim vinov. ca suporteri,ca dorim ca dinamo sau steaua ,dupa preferinte,sa se impiedice,la uma urmei este doar un sport si nu practicam voodoo,ca sa conteze dorinta noastra!

Scorillo (2 comentarii)  •  15 septembrie 2008, 19:10

sper sa castige toate, in afara de stiaua si rapid. sustin 5 din 7 echipe, asa ca sunt destul de patriot. mai ales sper sa faca meciuri bune dinamo, pentru ca e dinamo; timisoara, pentru ca are un farmec aparte si unirea, pentru ca sunt cenusareasa campionatului. trag nadejede ca stiaua sa faca fix 0 puncte, rapid sa iasa din uefa, restul sa ajunga in primavara si poate are una noroc la o semifinala sau finala de uefa.

cluj (9 comentarii)  •  15 septembrie 2008, 19:13

Ce articol !
Daca nu era mama,eu nu ma nasteam.deci nu am voie sa cresc si sa-mi depasesc parintii?
Daca nu erau miticii,iti spun eu geambasule,eram de mult in europa!
****

beca gigi (54 comentarii)  •  15 septembrie 2008, 19:24

sa va fie rusine suporteri de ****Luati aminte la lectia unui strain.
Pentru cel care afirma ca Ardealul era de mult in Europa daca nu erau miticii:
Cum era? ca provincie ungureasca?
sclavi si iobagi ati fost, sclavi si iobagi veti muri.
Altceva decat sa va dati ocosi si sa caftiti cameramani ai jandarmeriei mai stiti?

Grigorescu (1 comentarii)  •  15 septembrie 2008, 19:32

Geambasule, un articol sub nivelul tau intelectual. Se vede clar ca l-ai scris la comanda cuiva, fiindca sare din obisnuit si apare inaintea meciului de la Roma. Apoi ai facut referire la celelalte echipe „de provincie” ca sa iti ascunzi intentia… Rusine domnule!!! Hai CFR si Hai Steaua

George Cristian (4 comentarii)  •  15 septembrie 2008, 19:55

Domnule Geambasu, practicati o confuzie inexplicabila pentru mine! Va asumati deseori acest plural in atitudine, „cum ar trebui sa ne comportam, ce ar trebui sa facem, etc”, aproape paternalist! Mai intai sugerati ca e bine sa ne injuram unii cu altii, apoi descoperiti ca exista si un bine global! Evrika! Foarte bine, nimic nou, in fond fiecare gandeste cum il duce mintea, si nu avem nevoie de indicatii moraliste in acest sens!
Atata doar ca dvs sunteti presa, reprezentati eventual presa romana si nu suporterii lui Dinamo sau ai Stelei, si refuzati sa observati ca oriunde in Europa presa in general e solidara cu fotbalul national, de club sau nu! Acolo nici nu incape in discutie un argument dubitativ ca al dvs: sa tinem sau nu cu „ceilalti”? Daca nu intelegeti sa nu ati observat asta pana acum, va invit sa cititi zilele urmatoare prima pagina din Gazzetta dello sport”, L’Equipe, Marca, etc. etc. Ia sa vedem, se remarca o atitudine de tipul indicat cu stangacie de catre Tony sau altceva?

kOkO (36 comentarii)  •  15 septembrie 2008, 20:08

Teza gresit abordata,gresit scrisa si gandita,gresit cap-coada tot!Steaua si Rapid in ce campionat si cu ce echipe au jucat ele inainte sa faca performanta in Europa?!?Exact,cu echipele romanesti din campionat.Altfel spus,Steaua si Rapid au avut parte de adversari suficient de puternici in Romania incat sa-i ridice la nivelul la care au ajuns in urma cu 2 ani in cupele europene.Hai sa lasam Steaua si Rapid intr-un campionat format strict din ele doua,sa vedem cum ar juca intr-un meci international…ce mizerie,ce porcarie de articol,ce miticisme,ce conceptie analfabeta si iresponsabila in domeniul ratiunii si logicii.

George Cristian (4 comentarii)  •  15 septembrie 2008, 20:14

Alo, colegii din Ardeal! Mai usor cu „miticismele”, ca nu e vorba de asa ceva in articol! Concentrati-va un pic mai mult, sensul articolului este altul! Peste tot vedeti doar Ardealul si Mitica! Patetic!

Mihai Popa (6 comentarii)  •  15 septembrie 2008, 20:25

Cred ca in strainatate se practica si un tip de P.R. benefic echipelor (nationale sau de club). Cred ca in Spania sau Italia, dupa un meci in care se apeleaza la „nasi” din diverse foruri, presa nu ataca aceasta atitudine (sau poate nu este lasata sa o faca) si toata lumea se complace in ipocrizie. La noi cred ca fiecare lupta pentru el. Steaua a facut puncte nu pentru fotbalul romanesc, ci pentru ea. CFR nu tine cu Steaua, ci vor sa nu fie huiduiti de mai stii ce suporteri stelisti le ies in cale. Presa nu cauta sa critice fotbalul romanesc in perspectiva unor viitoare corectii, ci pur si simplu doreste sa gaseasca paiul de fan de care este nevoie pentru a incinge atomsfera, pentru a vinde ziarele si pentru a ne face pe noi suporterii sa clocotim pana la urmatorul ziar (sau reactualizarea paginii de net). PS: Il admir pe Borcea pentru ce a declarat legat de victoria Stelei din 1986. Ma gandesc (ca fan rapidist) ca Badoi a plecat de la echipa din Giulesti cu gandul de a evolua in Champions League. Ma gandesc ca acolo se fac o gramada de bani care daca sunt folositi corespunzator pot aduce succese la rand si jucatori care sa isi doreasca sa evolueze la echipa ta. Nu este dureros sa vezi cum pleaca jucatorii la contracandidata pentru a face performanta?

hihu (2 comentarii)  •  15 septembrie 2008, 21:05

Coco tata, astea sunt sofisme… nu prea judecibine treaba. Progresul in orice domeniu este initiat de cei din frunte. Dupe ei se iau restul fiindca nu au de ales. Ori te tii dupa lider, ori te ratacesti de turma. Ia mai gandeste-te. Un lucru e clar. Fara punctele aduse de Steaua si de Rapid, CFR nu ajungea in liga. Si nici Romania nu ar fi avut campioana calificata direct in UCL.

jenu (6 comentarii)  •  15 septembrie 2008, 21:10

1 FC Steaua Bucuresti 0.6429 1.5000 3.5000 7.6666 3.6666 16.9761
2 FC Rapid Bucuresti 0.0000 0.4000 3.6667 7.1666 N 11.2333
3 FC Dinamo 1948 Bucuresti 0.0000 0.5000 4.1667 2.0000 1.0000 7.6667
4 CF Otelul Galati 0.0000 0.1000 N N 0.8333 0.9333
5 CFR 1907 Cluj 0.4286 0.1000 N N N 0.5286
6 SC Vaslui 0.2857 N N N N 0.2857
7 Unirea Urziceni 0.0000 N N N N 0.0000
8 FC Timisoara 0.0000 N N N N 0.0000
TOTAL 1.3571 2.6000 11.3333 16.8332 5.4999 37.6236
– zice cam tot

jenu (6 comentarii)  •  15 septembrie 2008, 21:12

cam asta este cu coeficientii… nu conteaza cine a contribuit, pentru ca Steaua si Rapid si-au „incasat” gloria acolo, in cupe, plus niste banuti (uneori foarte multi)… important e sa faca si celelalte cate ceva… deci, Hai Romania!

explorish (62 comentarii)  •  15 septembrie 2008, 21:16

pe mine disputa nationalism vs. apartenenta la club m-a intrigat demult. adept al nationalismului, nu intelegeam cum cineva poate sa doreasca raul unei alte echipe romanesti. indiferent de rivalitati. imi aduc aminte ca cea mai mare bucurie din copilarie a fost cand am avut 3 echipe in primavara europeana, steaua, dinamo si victoria ;). ce sarbatoare!
intre timp am vazut ca in „vest” se practica identificarea cu un club, si „toti care nu sunt cu noi sunt impotriva noastra”, indiferent de nationalitate. e si asta o filosofie. mai ingusta, dupa parerea mea, dar ingust e si nationalismul.

binele comun „economic” ar cere ca toti sa tina cu romanii in europa, ca sa aducem puncte, sa vina echipe tari, bani, imagine, etc, cerc virtuos. unii „virtuosi” vor zice ca „nu ne incalcam onoarea de a dusmani pe ceilalti pentru bani”. e si asta un mod de a gandi. oricum cred ca cei mai castigati sunt cei un pic mai putin patimasi, care se vor bucura pur si simplu de fotbal.

adi_stelistul (81 comentarii)  •  15 septembrie 2008, 21:24

Cred ca articolul a fost destul de greu inteles. Ideea e ca participarea in cupele europene nu e chiar o „afacere privata” si ca o oarecare solidaritate se impune . Cand spune ca trei conducatori au renuntat la ipocrizie , C.G. nu aproba neaparat atitudinea lor (exista un sinonim popular destul de coroziv pentru asta : „si-au dat arama pe fata”).
Nici un imn de slava pentru Steaua si Rapid nu e articolul . Li se aduce aminte celor care doresc eliminarea adversarilor din cupele europene ca punctele acestor adversari i-ar putea ajuta . „miticii stelisti , rapidisti si dinamovisti” e felul in care unii suporteri din provincie vorbesc despre echipele din Bucuresti . Daca ar fi fost Craiova echipa momentului , fiti siguri ca multe ironii frustrate s-ar fi indreptat spre Banie. Si atunci , textul ar fi fost cam asa : „Fara punctele mancatorilor de praz …” , etc.
Articolul nu sufera de partizanat , nu stiu de unde scot unii asta.

Dumi (75 comentarii)  •  15 septembrie 2008, 21:29

In alti ani ca dinamovist recunosc am avut si eu momente cand nu m-au interesat ce fac rivalii din campionat in cupele europene,dar datorita evenimentului unic de a avea 7 echipe in cupele europene,datorita faptului ca atatia romani ar putea fi fericiti dupa saptamana asta nu pot spune decat
Succes Vaslui
Succes Steaua
Succes Rapid
Succes Poli Timisoara
Succes CFR Cluj
SI BINEINTELES SUCCES DINAMO 🙂

de zwerver (3 comentarii)  •  15 septembrie 2008, 21:45

la o privire sumara, asa de telespectator prea putin implicat as zice… hai toate cel 7 echipele romanesti de club, la o privire mai atenta, as zice hai steaua, rapid, dinamo si care ati mai facut puncte prin Europa ca pina la urma voi ati taiat cararea. Dupa o privire aruncata unora dintre mesjale e de mai sus, i-as trimite pe ultimii ajunsi in Romania la plimbare, da pe cei din Banat si Ardeal pentru ca de ceva vreme incoace se cred urmasii austro-ungarilor uitind ca stramosii le-au fost doar slugi. Prea multe ifose si impresii razbat disnpre zonele astea, prea isi doresc si chiar cred ca ar fi fost departe. Daca ar fi dupa mine stimabililor v-as saluta din mers, calatorie sprincenata spre Europa din postura care vreti voi si lasati-ne pe noi, miticii, oltenii, si moldovenii adica astia carora ne spuneti voi cu dezgust regatzeni sa ne vedem de ale noastre. Daca nu aveti constiinta nationala, daca nu simtit ca apartineti de .ro duceti-va in fericire si sanatate. Chiar m-am plictisit sa vad cum imi tin lectii ultimii ajunsi in Romania care abia de-si pot numara stropii de singe romanesc din vene. Nu am nimic cu voi, pur si simplu va urez drum bun. Hai toate echipele romanesti… care inca se cred astfel

claudiu (11 comentarii)  •  15 septembrie 2008, 21:46

sunt stelist de cand ma stiu (si am avut norocul sa-i prind pe viu pe cei care au adus CCE la Bucuresti in 86 ) dar asta nu m-a impiedicat sa ma bucur pentru 3-0 al lui Dinamo cu Hamburg sau sa sufar pentru acel 1-1 nedrept al Craiovei cu Benfica in anii anteriori. in mod evident, rezultate de nivelul ala n-o sa vedem prea curand, desi,poate, cupa UEFA de azi e mai slaba valoric, comparata cu cea de acum 20 de ani. hai ai nostri!

CL (53 comentarii)  •  15 septembrie 2008, 21:56

Ca stelist, prefer oricand inversunarea lui Borcea, ipocriziei unui Copos, Muresan sau Dinu Vama.
Nu ma bucura succesele internationale ale lui Dinamo (care or fi alea…), adevarul este ca-mi sunt absolut indiferente. M-as bucura pentru Danut sa-i iasa ploile cu Hamburg (desi cand ma gandesc ca n-o sa mai aiba nimeni loc de bagarile in seama ale lui MM…), dupa cum ii urez lu’ Porumboiu sa-si rupa gatu’ la Praga. N-am nici un fel de incredere in CFR-ul lui Muresan (despre care continui sa fiu convins ca a castigat un titlu murdar), dar pe valul simpatiei generale fata de necazurile Timisoarei, imi doresc sa-i trimita la groapa cu furnici pe Partizan.
Una peste alta, pentru mine, in mod real, nu conteaza decat ce face Steaua miercuri. Restul sunt amanunte, iar daca Dinamo, eventual si Rapid, se fac praf joi, cu atat mai bine!

scurt si la obiect (18 comentarii)  •  15 septembrie 2008, 22:16

1. pt. ca mergand pe rationamentul autorului, numai acele echipe ar trebui sa joace in cupele europene care s-au calificat si in sezonul precedent.
2. pt. ca, de exemplu, a cfr a ajuns in grupele ligii nu numai datorita coeficientului, ci castigand campionatul.
3. pt. ca, de exemplu, vasluiul a ajuns in cupa uefa trecand cu brio de tururile preliminarii, nicidecum datorata stelei, rapidului sau lui dinamo.
4. pt. ca nu reuseste sa faca dinstinctia intre microbistul, sportivul sau conducatorul fair-play si fanaticul al carui fericire personala depinde de rezultatele echipei adorate, care percepe fenomenul sportiv distorsionat, aidoma razboiului tribal.

Sherkan (2 comentarii)  •  15 septembrie 2008, 22:29

Pt scurt si la obiect

Locurile pt uefa au fost suplimentate datorita punctajului facut de steaua si rapid. Inainte sa vorbesti, intereseaza-te. Ai sa afli ca locul Vasluiului ar fi fost luat de alta echipa, si acum ei ar fi cules porumb pe campurile lui porumboiu

vali_b (116 comentarii)  •  15 septembrie 2008, 22:40

Cred ca ar trebui sa ne bucuram de rezultatele echipelor romanesti, desi multe din ele au multi straini in lot si nu mai reprezinta doar Romania. Orice s-ar spune, prezenta celor 7 echipe romanesti in cupele europene e rezultatul punctelor adunate de Steaua, Rapid si Dinamo in ultimii ani. Inclusiv prezenta Vasluiului se datoreaza aceluiasi factor, pentru ca altfel ar fi jucat in Cupa Intertoto echipa clasata pe locurile 4-5, iar Vasluiul n-ar fi mai ajuns sa joace in aceasta competitie.
Eu sunt increzator, echipele romanesti par in forma. Multe vor depinde de evolutia si rezultatul obtinut de CFR Cluj, care jucand prima, poate da incredere si celorlalti. Cred ca echipele noastre se vor ambitiona una pe cealalta si vor obtine rezultate bune, inclusiv Urziceni, care are un meci greu de tot la Hamburg. Succes echipelor romanesti si nationalei noastre!

bogdan al II-lea (4 comentarii)  •  15 septembrie 2008, 23:21

Domnule Geambashu,
Desi, in general scrietzi bine, azi atzi prins o zi proasta, cum se spune in fotbal.
Uitatzi un lucru. Echipele din provincie, au ajuns unde au ajuns cu puterile lor, fara minister de interne, aparare sau transporturi… Si steaua a cand a castigat prima data campionatul nu-l mai castigase inainte. La fel si dinamo sau rapid.
Pacat ca nu va putetzi dezbara de mentalitatea dambovitzeana. Va sugerez mai multe drumuri in interiorul „arcului carpat”, vorba bardului de la barca.
Ati primit premiile prea repede si ati lasat modestia si obiectivitatea la o parte.
Sunt f. departe de tzara si de mult timp, asa ca va judec numai prin ceea ce scrietzi, nu prin ce spun unii sau altzii.

cutzu (5 comentarii)  •  16 septembrie 2008, 1:21

in doi ani vom avea o echipa in cl daca trece de doua tururi preliminare si 4 in uefa …
sa-ti notezi in carnetzel..

radus (1 comentarii)  •  16 septembrie 2008, 1:48

Mare parte din comentarii inteligente, mai pline de substanta decat altadata.
Merita felicitari cei care scriu. Plus admiratie.

mircea nicola (11 comentarii)  •  16 septembrie 2008, 2:57

In stilul tau caracteristic, geambasule esti bun doar de vandut cai, nu de scris comentarii despre lucruri care te depasesc net. Lasa-ne dracului in pace !

ioan plischi (376 comentarii)  •  16 septembrie 2008, 6:35

meme stoica „orgasmeaza” mai degraba cind pielea este pusa pe betele terenului de joc din giulesti, mai ales daca de vreunul din ele este agatata vreo zotta…

catalkin_cj (31 comentarii)  •  16 septembrie 2008, 6:38

@mircea nicola
daca nu intelegi ce sscrie omul i-ati nene o carte de colorat sau o revista povesti adevarate. nu iti bate capul cu asemenea lucruri grele. cat despre articol pot spune ca e foarte bun.

pt.de zwerwer (3 comentarii)  •  16 septembrie 2008, 8:08

Noi nu avem cum sa fim ultimii veniti din moment ce romanii si dacii,adica stramosii neamului nostru,au locuit in Banat si Ardeal!In rest,in zonele care azi abunda de zigeuneri patrioti,locuiau cand pecengi,cand cumani,cand longobarzi!Iar cate despre cine a fost sclav si cine nu tin sa-ti reamintesc ca timp de 500 de ani si voi ati stat sub papuc turcesc!Asa ca voi,extracarpatinii,nu mai pozati in mari romani ca pigmentul negricios al pielii va da de gol originea indiana!

hingherul (2 comentarii)  •  16 septembrie 2008, 8:17

Geambasule ai un nume predestinat, probabil de acolo ideea cu afacerile personale 9in cupele europene. Niste neica nimeni 9in spetza UEFA, dau ceva din ciolan, pentru care se lupta badea Jiji si Butelidas saracu ,care nu are vioe sa cante imnul CL

laur (3 comentarii)  •  16 septembrie 2008, 8:35

nene geambasu , ai dreptate articolul e ok . un mic amendament am. Nu uita de lectia de intrajutorare a stelei de la bistrita (tartarusanu stie el ceva 2-2 este scorul lui )si nici de cea de la constanta . da ? asta asa ca editorialist impartial si echidistant care te afli .

Sably (35 comentarii)  •  16 septembrie 2008, 8:53

Constat fara sa ma surprinda ca destul de multi, din nou prea multi din pacate n-au inteles mai nimic din ce spune Cristi’ Geambasu aici…
Nu mai baieti, nu va isterizati de pomana, nu va spune nimeni ca nu este si meritul Vasluiului, Timisoarei sau Urzicenilor, el va reaminteste ca, exista si ceva, altceva de apreciat, de simtit romaneste, va invita sa nu va mai vedeti „frumosii nemitici”, fiindca uite, aveti, avem acum ocazia sa putem noi dinamovistii de ex. sa ne bucuram ptr. ca Timisoara va fi peste Partizan Belgrad, ca Steaua va trece de Bayern, s.a.m.d….
Este o invitatie la un exercitiu nu usor, dar merita macar incercat…
SUCCES TUTUROR !!!

alex18 (4 comentarii)  •  16 septembrie 2008, 9:03

feroviarule, noi, miticii, suntem deja in tara noastra. tu esti ? Fara miticii de care vorbesti jucati intr-adevar in liga, in liga a treia maghiara.
n-ai cu cine … niste infumurati fara motiv !

Cris (6 comentarii)  •  16 septembrie 2008, 9:16

Care este contributia miticilor in fotbalul romanesc?
1. Ia (inca) toti tinerii fotbalisti valorosi din tara; incurajand evazionistii din Bucale si oferindu-le afaceri guvernamentale contra spaga creaza un plus de forta financiara banditilor mitici; din marile echipe ale miticilor sub 10% sunt mitici restul sunt adusi din tara.
2. Implementeaza coruptia si haosul de sus in jos in toata tara, sa se asigure ca nimic nu poate merge bine in Romania fara ‘controlul’ lor. Fotbalul nu face o exceptie…

Fara mitici ar fi fost mai multe performante locale. Luati capitala pt. 5 ani din Bucuresti sa vedeti cate puncte mai strang echipele miticilor! :))

Adi (1 comentarii)  •  16 septembrie 2008, 9:23

Geambasule, ai multe de invatat de la Toni, asa cu romana lui aia simpatica. Sunt clujean, tin cu CFR, dar asta nu m-a impiedicat niciodata sa tin cu Steaua, Rapid sau orice alta echipa romaneasca atunci cand a jucat cu o echipa straina. Un jucator strain care nici nu vorbeste bine romaneste indeamna la unitate, tu la dezbinare. Din cauza astora ca tine a aparut porecla de „mitic”, sa sti!

andrei (1 comentarii)  •  16 septembrie 2008, 9:31

Roma daca ne iubesti pe arpazi sa-i umilesti !

And Justice for All (1 comentarii)  •  16 septembrie 2008, 9:32

Bai ***, adica voi vorbiti, voi astia miticii din **** impreuna cu securistii si militienii ati distrus fotbalul romanesc, ati ingropat si inmormantat o groaza de cluburi din diferite colturi ale tarii si in special din Transilvania si din Banat, ati infintat doua clone de echipe care de fapt nu exista, Steaua si Dinamo care au amenetat fotbalul romanesc, de cand au aparut aceste doua clone comuniste restul nu au mai avut voie sa existe, au trebuit distrusi, istoria lor este una identica cu cea a Victoria Bucuresti, cu FC Scornicesti, si cu ghetele de aur ale lui Coras si Camataru, ca din cauza lor s-a si desfintat Gheata de Aur, pt ca nu mai avea sens. Si asa ca ****Geambasu***, ce ai fi vrut, de la restul echipelor, dupa ce 40 de ani i-ati distrus in arbitraje si jefuit de jucatori, dupa 90 ai fi vrut ca intr-un an doi sa apara cluburi ca si Real Madrid sau AC Milan, mai ai putina rabdare, ca in curand o sa ramaneti doar la capitolul comemorari, 30 de ani de la Cupa Campionilor, 20 de ani de cand Steaua a facut cele mai multe puncte etc. *****

lulz (1 comentarii)  •  16 septembrie 2008, 9:56

Eu sunt bucurestean si in mod normal as tine cu toate echipele romanesti in cupele europene. Insa cu ardelenii si banatenii nu am cum sa tin, pentru ca sunt niste oameni cu caractere de****. Da, de ****. Am fost prin multe tari, dar aroganta si ingamfare ca in Timisoara si Cluj nu am vazut nicaieri, nici macar la altii care ar avea si cu ce, spre deosebire de acesti neaveniti care se viseaza buricul pamantului, cand nu sunt decat niste bucuresteni mai mici si mai rai. E pacat ca nu ii trezeste nimeni o data la realitate, in ritmul asta or sa o ia razna de tot. Am sa tin pumnii bucurestenilor, moldovenilor si ialomitenilor in cupele europene si ma voi bucura la umilintele suferite de acesti ardeleni aroganti. Acum se va vedea „valoarea” lor, in Europa. Ca la vorbe sunt primii. Felicitari d-le Geambasu pentru articol (foarte rar am spus asta), dar n-ai cu cine.

wo (1 comentarii)  •  16 septembrie 2008, 10:02

Deci mai geambasule acuma o dai ca ardelenii,banatenii si moldovenii sunt in cupele europene datorita miticilor,dar gandestete ce ar fi bucurestiul vostru fara toti acesti ardeleni,banateni si moldoveni,si nu doar din punct de vedere fotbalistic ci din toate punctele de vedere.Deci lasa-o mai moale.

Albu-Sibiu (36 comentarii)  •  16 septembrie 2008, 10:11

Fotbalul se joaca pe gazon, nu in declaratii. Din declaratii va faceti voi, ziaristii, treaba mai usoara. De cand nu ati mai facut cronica unui meci? Citesc si ma crucesc: cronica de meci 1000 de semne, articol bomba despre ce crede Jiji vis-a-vis de gaura neagra 2000 de semne. Frumos nu?
Cat despre CFR, indiferent daca va place sau nu, CFR a castigat un campionat, le-a luat fata echipelor bucurestene, deci merita potul. Daca nu va convine, faceti Campionatul National al Bucurestiului si jucati doar intre voi…Apropo, cum vi se pare ca in ziua in care debuteaza CFR-ul in Liga, stirea despre ei e doar a V-a in ierarhia valorica?? Asa-i ca e mai important ce i-a spus Jiji Fiarei? Sincer, as dori o explicatie cinstita, ceva care sa inceapa cu „Nu ne doare de echipele romanesti, dar ne doare de popularitatea subiectelor, de audienta”…

marius din iasi (28 comentarii)  •  16 septembrie 2008, 10:28

Este normal ca Tony, si, de altfel, ca toate echipele non-miticiste sa adopte aceasta solidaritate. Este in avantajul lor. Insa niciodata un dinamovist nu va tine cu Steua, asa cum un stelist nu va tine cu Dinamo. CFR a ajuns campiona datorita acestei rivalitati bucurestene. Atat Rapid, cat si Dinamo au facut totul ca Steaua sa nu ajunga campiona (cum sigur ar fi facut si Steaua in locul lor), inclusiv au lasat-o mai moale in meciul cu formatia ardeleana. Presiunea fanilor in aceasta chestiune e imensa asupra cluburilor bucurestene, amintiti-va ce scandal a iesit la victoria lui Dinamo de acum 2 ani impotriva lui CFR, care a facilitat obtinerea locului 2 de catre stelisti.

Comentează