Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Moţi egal 0,1 Berbatov

 Fotbalistul român nu se adaptează pentru că nu îşi doreşte asta. El se simte bine acasă

După castraveţi muraţi, petale de trandafiri şi Litoral, bulgarii ne-au luat faţa şi cu fotbalul. Mai exact cu fotbaliştii. La Balcic şi la Albena […]

miercuri, 3 septembrie 2008, 11:35

 Fotbalistul român nu se adaptează pentru că nu îşi doreşte asta. El se simte bine acasă

După castraveţi muraţi, petale de trandafiri şi Litoral, bulgarii ne-au luat faţa şi cu fotbalul. Mai exact cu fotbaliştii. La Balcic şi la Albena se face turism, la Eforie şi la Mamaia se dau tunuri printre alge şi peturi. După transferul lui Berbatov la Manchester United contra sumei de 38 de milioane de euro, observăm că nu doar Litoralul bulgăresc are căutare, ci şi fotbalistul bulgar. În sprijinul ideii şi pentru o comparaţie imediată, transferul-bombă al lui Moţi la Siena. Care nu e o bombă, ci o pocnitoare. Împrumut pe o jumătate de an. Miza financiară, 600.000 de euro. Dacă italienii se conving că fotbalistul merită efortul, un contract ferm, plus alte 3 milioane şi jumătate în contul dinamoviştilor fumători de trabuc. Berbatov 38 de milioane, Moţi, 4 milioane. De 9 ori şi jumătate mai mult.

Bine, bine, dar de ce nu comparaţia cu Chivu? Asta e vocea microbistului patriotic. Ca şi Berbatov, Chivu nu mai e un produs strict românesc, ci unul prelucrat/şlefuit în Uniunea Europeană. Amîndoi au plecat din ţările de origine avînd cote mai modeste. Prin efort personal şi prin politică de marketing ei au devenit altceva. Corect, dar nici paralela aceasta nu ne avantajează. Trecerea lui Cristi Chivu de la Roma la Inter a însemnat o afacere de 16 milioane de euro. Matematica e nemiloasă. Chivu înseamnă 0,4 din valoarea de piaţă a lui Berbatov!

Cifrele arată ceva, dar nu spun totul. Nu explică de ce mulţi fotbalişti români nu prind rădăcini şi altundeva decît în arealul bambooist al patriei. Să devină parte a aventurii clubului pentru care joacă, nu prezenţe episodice. Repere, nu retururi. De la Hagi la Adrian Ilie, de la Răducioiu pînă la Mitea, Marius Niculae sau Ogăraru, acelaşi refren. Al neadaptării, al alienării. Într-o lume urbană, care se luptă de secole tocmai împotriva înstrăinării, noi ne transportăm nostalgiile rurale. Hagi a trăit gloria la Istanbul, nu la Madrid, nu la Barcelona. Istanbulul era o proiecţie mărită a României, a Bucureştiului. De aceea liniştea, succesul.

Simplu ar fi să credem că fibra păcătoasă şi naturelul sensibil ne împiedică să ne adaptăm atunci cînd ieşim dintre graniţe. Fals, români simpli şi români sofisticaţi au reuşit. Oameni simpli care culeg căpşuni şi care dau cu mistria pe şantiere supravieţuiesc de ani şi ani acolo. Mai mult, şi-au dat copiii la şcoală, iar mulţi se gîndesc să nu se mai întoarcă în ţară nici măcar de Sărbători. Numai că ei nu şi-au cărat năravurile acolo. Transferurile lor anonime şi pe bani puţini au avut la bază ceva esenţial. Dorinţa de a trăi mai bine. Prilejul unei alte vieţi. Civilizate, confortabile, ordonate, tihnite. Pe cîţi fotbalişti vi se pare că îi pasionează aşa ceva?

Comentarii (112)Adaugă comentariu

Mircea (5 comentarii)  •  4 septembrie 2008, 18:37

Pentru ‘lion” ca-l vad nelamurit : 40% =40:100 =0,4.
E ok lion?

ionut (1 comentarii)  •  4 septembrie 2008, 19:38

si zotinca face 150.000 euro, iar cristiano ronaldo face 80.000.000 euro, suntem niste neadaptati. un mare rahat, parerea mea este ca nu stim sa vindem jucatorii nostri, credeti ca daca mutu la valoarea actuala ar fii fost cumparat de o echipa din afara, dadea pe cineva pe el mai mult de 7 milioane? sau daca chivu era de 10 ori mai bun decat este in prezent, dar juca la Resita, dadea cineva mai mult de 3,5 milioane pe el? cand a plecat de la CSKA Sofia, Bayer Leverkusen a dat pe el 6 milioane, acum valoreaza de 7 ori mai mult, de ce? e simplu, pentru ca nu l-a vandut dinamo, rapid, steaua sau alta echipa din romania, pentru ca nu ii are impresari pe giovani si victor becali, care se stie foarte bine ce urmaresc la transferuri ( comisionul lor + salariu imposibil pentru jucator ), pentru ca berbatov de cand il stiu a alergat din primul pana in ultimul minut si dupa fiecare minge, pentru ca odata plecat din cenusia bulgarie a dat tot ce a avut mai bun acolo unde a fost, nu a facut nazuri cand a frecat tusa, nu a stat cu lunile pe la bologna, nu a dat niciodata declaratii in presa ca e te miri ce super-star, e modest si isi vede de treaba lui, si intr-un final nu stiu ***se intampla, ca tara lor e vai mama ei ( cei care au fost acolo stiu
) dar au o mentalitate mult mai puternica si mai focusata decat avem noi, vorba unuia, manele, gratare, prima impozitate samd

pesimistul (1 comentarii)  •  4 septembrie 2008, 20:25

Poate ai dreptate in ceea ce priveste fotbalistul roman, dar Berbatov nu face 38 mil.

dica (146 comentarii)  •  4 septembrie 2008, 22:54

****
Dupa parerea ta Iancu este vinovat pentru situatia in care a ajuns Timisoara, pentru ca nu a schimbat culorile tricourilor samd. Cred ca erai in studio cand a telefonat Iancu si a spus ca tricourile au fost albastre(si le-ai si vazut ca au fost albastre)
In al doilea rand vad ca-i dai dreptate lui Mircea Sandu care in loc sa desfinteze acuzele lui Iancu, acuza ca Iancu nu mai are bani si de aceea face scandal.(Iancu acuza ca sa fabricat un act prin care FRF a decis ca Zambon este PROPRIETARUL si continuatorul clubului Politehnica, iar in realitate exista o sentinta a unui tribunal care a decis ca cei 36 membrii fondatori sant proprietarii clubului )
Nu-mi mai pierd timpul ***

victor L (285 comentarii)  •  4 septembrie 2008, 22:55

Acum va privesc la tv (GSP),dle Geambasu. Nu aveti indoieli, sinteti sigur de prapastiile pe care le sustineti.
Bravo.

gogu (4 comentarii)  •  5 septembrie 2008, 2:51

bineinteles, asta daca nu pleaca de la roma sau inter sau fiorentina sau lazio sau alte echipe care nu sunt din romania…intelegi? asa se fac preturile…pe zone si pe puterea financiara a fotbalului din fiecare tara…daca dinamo are buget de 10 mil anual crezi ca nu le pica bine 4,1 mil pe un jucator…tottenham are de 4 ori mai mult si nu cred ca ar vinde un jucator de valoarea lui berbatov cu 5 mil…ca mai e vb si de asta…VALOARE…***, te-ai bagat aiurea si comparatia dintre jucatori e jalnica…***

svf (1 comentarii)  •  5 septembrie 2008, 4:21

Vorbim de Romania totusi, o tara care e privita cu dispret de oamenii de afara o tara despre care se stie ca fure de rupe si care ne eticheteaza indiferent daca suntem sau nu in nota tarii ca indivizi.
Articolul este pe deplin adevarat si trist tot odata.Ne meritam soarta, si singurul lucru care putem sa il facem e sa luptam inclusiv cu nationalitatea noastra..

USA (3 comentarii)  •  5 septembrie 2008, 5:26

Nu cred ca comparatia isi are rostul mai intai ca unul este atacant si celalat e fundas apoi ca Berbatov a plecat dupa cativa ani jucati in occident. Cred ca valoarea campionatului din Bulgaria este su al nostru odvada ca noi avem 2 echipe in liga pe cand ei nu au nici una.

Nestor (2 comentarii)  •  5 septembrie 2008, 10:29

D-le Geambasu, Berbatov a plecat din Bulgaria pe o suma mai mica decat eventualul transfer definitiv al lui Moti si Berbatov e atacant… Ce se intampla dupa aceea cu romanii in campionatele puternice e alta poveste…

virgil (1 comentarii)  •  5 septembrie 2008, 10:33

****compara cu cat a plecat berbatov din bulgaria nu din anglia si compara jucatori care evolueaza pe acelasi post ***

ingenuu (30 comentarii)  •  5 septembrie 2008, 12:06

nu stiu cat o fi valoarea reala a lui berbatov (i-a si prins desculti pe aia de la mu…), dar 4 milioane pe moti mi se pare enorm pentru un fundas lent, care faulteaza in mod repetat, fara plasament grozav si rau de gura pe teren. sa nu uitam cum s-a facut ca loveste un craiovean in ultimul lui meci. Felicitari, dinamo, ca l-ati dat si luati si niste bani!

cititor (1 comentarii)  •  5 septembrie 2008, 12:16

Niciodata nu mi-ati placut ca si editorialist sau ca si prezente la TV, dar articolul asta ma face si mai mult sa-mi sustin afirmatiile… Niste comparatii absurde si lipsite de orice logica din pacate. ***

Ovidiu (2 comentarii)  •  5 septembrie 2008, 13:09

Sunt comparatii care nu stau in picioare. Nu-l putem compara pe Berbatov cu Chivu sau Moti. Mai ales cu Moti. De plida Levski a reusit sa vinda un singur jucator in aceasta vara, pe Valeri Domovchiyski la Herta pentru un milion de euro. Deci, daca transferul lui Moti va ramina in picioare si dupa un an, Dinamo va incasa pe el de cinci ori mai mult !

dardar_3 (4 comentarii)  •  5 septembrie 2008, 14:19

Pai dumneavoastra comparati suma de transfer a unui fundas cu suma de transfer a unui atacant? 🙂

Pentru Chivu s-a luat o suma importanta. Stiti cat a costat Barzagli? 12 Mil. Titular in Squadra Azzura, campioana mondiala.

Stiti cu ce pret s-a transferat Jensen de la Bayern Munchen? 7 Mil de euro.

Faptul ca Manchester a dat 37 de milioane pe Berbatov mi se pare o prostie. L-au luat pentru ca intrase si City pe fir si isi puneau fanii in cap daca mergea la City. Sa dai 38 de mil pe un fotbalist de 27 de ani jumate mi se pare cea mai mare tampenia. Insa au americanii bani, ca altfel…

Agamitza (32 comentarii)  •  5 septembrie 2008, 14:26

Geambasule pentru prima oara ma vad silit sa-ti dau dreptate Daca vorbim de Hagi ma vad silit sa amintesc de Soichkov si cred ca am spus totul. Noi sintem romani si noi ne dam la giole singuri prmrditat sau nu. Unul din cei care au pus umarul pentru ca Hagi sa ramina doar in mintea citorva romanasi patrioti si citorva colegi de echipa amabili a fost Lucica cel Batrin care l-a chemat pe Hagi in Italia si l-a terminat. Chiar Hagi a spus la o emisiume tv ca cea mai mare gresala a lui a fost ca a plecat di Spania in Italia. Epoca Galata e zero si nu cred ca intereseaza pe cineva. Nu sintem capabili sa ducem ceva la bun sfirsit. Singura perioada de mai buna a fotbalului romanesc a inceput cu Steaua ’85 si s-a incheiat tot cu Steua dupa finala din ’89. Restul e frectie.

george (2 comentarii)  •  5 septembrie 2008, 14:57

Nenica, da’ de Gica Craioveanu care a batut de unul singur pe alde Barca si Real n-ati auzit?

MosIonRoata (38 comentarii)  •  5 septembrie 2008, 16:08

Conform celor spuse de stimatul nostru jurnalist e bine si de laudat ca Romanii nevoiti de imprejurari sa munceasca in afara granitelor Tarii sa nu se mai intoarca acasa nici macar de Sarbatori. Iata ce scrie dumnealui:

„Fals, români simpli şi români sofisticaţi au reuşit. Oameni simpli care culeg căpşuni şi care dau cu mistria pe şantiere supravieţuiesc de ani şi ani acolo. Mai mult, şi-au dat copiii la şcoală, iar mulţi se gîndesc să nu se mai întoarcă în ţară nici măcar de Sărbători.”

Daca Tara asta „va pute” asa de tare, stimate jurnalist, de ce nu o parasiti?

Dumi (75 comentarii)  •  5 septembrie 2008, 16:34

hmmm pacat ca nimeni nu sesizeaza esentialul, anume Berbatov ramane un fotbalist prost, o sa vedeti

valyy (1 comentarii)  •  5 septembrie 2008, 17:24

geambasule sunt dezamagit de tine….intre cei doi nu se pot face nici o comparatie…moti fundas berbatov atacant de clasa….dintotdeauna fundasii nu au costat mai mult de 20 de milioane de euro….atacantii mai zic..hai ..dau goluri pt echipa…bye

Makaay (1 comentarii)  •  5 septembrie 2008, 18:46

Aerele de intelectual de marca ale lui Geambasu ma lasa rece de fiecare data. De fiecare data aceeasi idee care intreaba „de ce altii pot, dar noi nu”. Pana si cand merge la un concert Pink Floyd in Budapesta se intreaba de ce la ei, si nu la noi. Va spun eu de ce, domnule Geambasu, pentru ca oameni ca dumneavoastra pun intrebari stupide, in loc sa puna intrebari corecte. Pentru ca oameni complexati, ca dumneavoastra, devin formatori de opinie si ne fac sa ne simtim inferiori. Si eu ma intreb de ce se intampla asam de multe ori. Dar atunci decid sa vad jumatatea plina a paharului.

Ca sa nu mai vorbim de logica argumentelor dumneavoastra, care e precara in cel mai bun caz.

AL (16 comentarii)  •  5 septembrie 2008, 19:47

Lol pai patronii din statiunile bulgaresti au dat falimente dupa ce au facut imprumuturi in banci:)))))) cred ca glumiti !! ca tanar daca te duci in bulgaria risti sa mori de plictiseala si sa pui 20 de kg pe tine:)) pt un tip de 40 de ani e si normal sa iti doresti liniste.comparatii total deplasate si in legatura cu fotbalul…compari sumele de transfer ale atacantilor cu cele ale fundasilor?????
adevarul e ca articolul =0 sa ma scuzati!si pe rubinho s-a dat 42 de mil dar valoreaza macar 20?sa fim seriosi bussines`ul e bissnes si valorea e valoare!fa diferenta maestru emerit in sport! de tot rasul!

AL (16 comentarii)  •  5 septembrie 2008, 19:51

rectific „faliment” si inca ceva …Berbatov e un jucator mediocru si asa va ramane.are o asa mare valoare ca la 27 ,5 ani a pus „ochiul” o super echipa pe el si asa va juca si el in champions league!:)) pai larson ii da ceatza daca se intoarce…sa fim seriosi!!

tantaru (19 comentarii)  •  5 septembrie 2008, 20:28

chivu e fundas…bulgarul e atacant, e normal o diferenta de pret

adipunker80 (10 comentarii)  •  5 septembrie 2008, 21:03

comparati cel mai scump transfer al fotbalului bulgar cu cel romanesc,apoi comparati cele mai bune performante ale nationalelor Romaniei si Bulgariei si apoi comparati performantele sportive ale lui hagi cu cele ale lui stoichkov,luati ultimele 2 rezultate directe intre cele 2 nationale apoi trageti concluzia
nea geambasule,nu comparatia dintre berbatov si moti e aiurea ci faptul ca ciobanul mioritic nationalist a fost pus in lumina proasta in comparatie cu castravetele bulgar

adipunker80 (10 comentarii)  •  5 septembrie 2008, 21:05

berbatov a dat 15 goluri sezonul trecut in premiership

mishu (1 comentarii)  •  5 septembrie 2008, 21:26

nu stiu daca a mai scris careva pe aici pentru ca nu am avut timp si nici chef sa caut…o fi plecat oare berbatov de la .. levski direct la man utd? nu inteleg….care e miscarea? eu stiu ca si omu asta a stat vreo 4 (cred) ani pe la leverkusen, apoi inca unul la tottenham…sau la el nu inseamna slefuiala vestica!! s`avem pardon

Dinny (405 comentarii)  •  5 septembrie 2008, 22:01

Ai dreptate Cristi…si fiica mea este ..”canadiana”…si acum am doi nepoti..unul nascut aici si unul acolo…. VREA sa se adapteze la viata din Montreal si va reusi !
Numai ca ai inceput cu o speculatie a cifrelor….si stii f bine ca cifrele vorbesc,dar nu spun intotdeauna si adevarul !…
Vorbind despre adaptare,dracu’ stie…astia sunt slavi- ca si sarbii…le-o fi mai usor….!!!

elsi (3 comentarii)  •  5 septembrie 2008, 22:21

cristi, berbatov pana acum, a jucat la echipe bune, gen leverkusen sau totenham, nu f bune. El s-a transferat la manchester, nu a confirmat acolo, ceea ce e greu sa cred ca o sa se intample, cu toate ca e talentat si serios. Totusi, nu e cazul sa-l comparam cu hagi. stii mult mai bine decat mine ca a jucat la galata la 30 de ani/

unu_anti_mitica (1 comentarii)  •  5 septembrie 2008, 22:50

In primul rand berbatov este un fotbalist de super clasa.Urmariti va rog evolutiile din trecut si prezent.In al 2 lea rand bulgaru asta cel putin cand s-a vazut la Londra nu a inceput sa faca linii de coca cu cardul.Suntem invidiosi,asta e dar 4 milioane pe Moti e enorm de mult Marius Constantin cat ar valora?12 milioane?

joy division (15 comentarii)  •  5 septembrie 2008, 22:50

Mi se pare exagerat pretul lui berbatov.desi este un jucator bun tot nu merita banii astia iar ca valoare e sub mutu

Iulian (1 comentarii)  •  5 septembrie 2008, 23:59

Bullshit! cum spun americanii…cu o floare nu se face primavara…fotbalul bulgar se reduce la Berbatov. PUNCT. Romania are 2 echipe in CL si 5 in UEFA…bulgarii au pierdut cu BATE Borisov… nationala Bulgariei nu joaca nimic, a Romaniei de bine de rau a prins un turneu…si nu s-a facut de ras. Sa-mi spuna cineva un al doilea bulgar care rupa gura targului…. Apropo de comparatia Chivu – Berbatov…nici unul nu e produs al tarii sale, Chivu e made in Olanda, berbatov made in Germania. Ziceti ca Hagi nu a facut performanta decat la Istanbul…dar Gica Popescu unde a facut performanta..la Barcelona…uitam tot timpul ca Popescu a fost capitanul unuia din cele mai mari cluburi din lume in perioada de glorie maxima a acestuia. Sa nu vorbim de Moti, Mitea sau ogararu…sunt jucatori care nu au avut sansa sa confirem…Moti nu are valoare de fundas de super-clasa, Mitea e terminat ca jucator din cauza accidentarilor…nu va mai face mare lucru…
Manchester va lua teapa…nu ar fi prima data…pe Alan Smith il mai tineti minte? adus cu sacul de bani de la Leeds…acum nici nu mai stiu pe unde a ajuns…si au mai fost cazuri din acestea…sunf fan MANUTD, dar Berbatov va sterge banca la diavoli…Scholes, Tevez, C.Ronaldo si Rooney sunt cu 3 clase peste el…poate pe Hargraves sa-l depaseasca…dar nu prea joaca pe acelasi post.

altu (1 comentarii)  •  6 septembrie 2008, 0:04

Un astfel de comentariu / articol il faceau cei care joaca sah in pe banca si care din cand in cand se mai aprind intr-o discutie despre fotbal…. asa ca sa treaca timpul. Asta ai facut si tu domnule Geambasu, ai facut si tu sa treaca timpu,… ***

Nicolae (2 comentarii)  •  6 septembrie 2008, 1:20

Ce prostie de articol ..si eu ce fraier ca am citit asa ceva pana la sfarsit

raul (5 comentarii)  •  6 septembrie 2008, 3:21

excelent ! unul care gandeste si spune lucrurilor pe nume.

gazetar (2 comentarii)  •  6 septembrie 2008, 3:59

tzeapa marca man. utd!
si mai lasati-ma cu bulgarii vostri ca sunt varza la fotbal…ultima din romania bate campioana lor!

kiki (1 comentarii)  •  6 septembrie 2008, 6:53

Diferenta dintre noi si bulgari este una simpla: ei nu au negustori de „sclavi jucatori” marca Giovani si Victor

ionica (1 comentarii)  •  6 septembrie 2008, 9:54

Fotbalul bulgar e mult sub al nostru..asta nu inseamna ca n au si ei anumite varfuri..Berbatov e un jucator deosebit, chiar daca mai indolent asa si la man utd trebuie determinare…e greu de crezut ca i poate lua fata lui tevez sau rooney dar ca jucator – strict calitativ e foarte bun..cu pretul usor umflat a la Premier League..in Italia ar fi costat 20..

Succes oricum

vlad (2 comentarii)  •  6 septembrie 2008, 9:59

Ce Moti egal 0?Fara Moti nu era Dinamo nici in primii 8.Berbatov daca era asa bun ,deodata ajungea la Manchester United,fara Totenham.La fotbalisti poate sunt buni,dar la echipa nationala sunt modesti,doar daca esti calificat si n-ai asa motivatie,te pot incurca.In rest individualitatile ca Petrov,Berbatov pot decide meciul.Chiar de exemplu la vecinii nostri,nu au niciun fotbalist care sa joace in Europa,dar,sunt o echipa si nu 11 fotbalisti egoisti.Cine e cu poarta in fata ,da gol cind are mingea la picioare,fara sa incerce sa faca show si asa au invins pe Bosnia si pe Malta,la ei acasa si pe Ungaria a batut.Siena nu e Otopeni sau Gloria Buzau.

andrei (1 comentarii)  •  6 septembrie 2008, 12:56

Ce comparatii… Daca ar fi sa comparam materialul putea fi scris si de C.V. Tudor. Este acelasi stil… Si pentru a prelua comparatia dumneavoastra, materialul nu este o bomba, este un fel de pocnitoare, pastrand proportiile, evident… Dar, pe ansamblu, vazut din avion, sunt si lucruri adevarate.

asta (1 comentarii)  •  6 septembrie 2008, 13:31

mai lasa-ma geambasule cu matematica si logica ta de tractorist!
de odata am descoperit bulgaria si fotbalul bulgar…

mark (23 comentarii)  •  6 septembrie 2008, 14:15

D-le Geambasu,nu ar fi mai bine sa va luati spritul(sigur,tota lumea bea) dupa ce scrieti un articol sau se termina emisiunile tv la care sunteti invitat si nu inainte?Astfel cred ca ati fi mai lucid si nu ati mai abera.Credeti-ma sunteti printre putinii caruia nu am rabdare sa va citesc in totalitate un articol sau sa urmaresc o emisiune tv in care sunteti invitat.

kyfi (8 comentarii)  •  6 septembrie 2008, 15:30

MAi baiete,bulgarii nu au mai scos nimic de la Stoicikov incoace demn de luat in seama.Asta e una la mana.Doi la mana,daca vrei sa compari prune cu pere e treaba ta ,dar musai sa-ti spun ca niciodata fundasii nu au fost la pretul atacantilor .Asta o stie orice pusti,numai tu nu!!!Apoi preturile in fotbal(preturile nu VALORILE!!!)sunt relative.Din ce am avut ocazia sa vedem pana acum de cele mai multe ori una se declara si alta se intampla.Si degeaba le faci statuie bulgarilor,ca oricul nu primesti nici macar castraveti murati!!!!Apropos,pe cand un jurnalist de talie europeana si la noi????

cezi (3 comentarii)  •  6 septembrie 2008, 16:58

unu:mutu e mult peste bulgarul asta.
doi:chivu e fundas,asta e atacant.
trei:a dat 15 goluri in premiership,mutu stii cate a dat in serie a?
scuze dar nu se compara!!!si preturile nu au legatura cu valoarea reala a jucatorilor!!!

paul ns violetpower (1 comentarii)  •  6 septembrie 2008, 17:01

nene geambasule, pai chivu al nostru este fundas, de aia costa „doar” 16 milioane…pe cand berbatov este atacant, si din cate stiu eu atacantii mereu au costat mai mult decat fundasii;)

aaaaa (4 comentarii)  •  6 septembrie 2008, 17:03

Geambasule, cateodata scrii si spui niste tampenii de te doare capul. Pai Berbatov a costat atat ca joaca in Anglia. Punct! Motivele pentru care joaca acolo nu le expun. Aia arunca 20 de milioane si pe Crouch care e orice numai fotbalist nu. Gasesti vreo 20 de atacanti in Liga I mai fotbalisti decat el, dar nu joaca in Anglia, deci nu valoreaza. Restul comparatiei tale e, pur si simplu, idioata, deplasata, cum vrei tu! Englezii cumpara pe multi bani ca-si permit si ii recupereaza. De cele mai multe ori bombele lor fiind niste fasuri. Imi aduc aminte de bani grei investiti in tot felul de nulitati. Arsenal il lua pe unul Jeffers, care nu cred ca a jucat mai mult de doua meciuri pentru ei. De banii pe care i-a dat pe Bent (marcase si el o mana de goluri in camiponat), Tottenham isi cumpara 5 atacanti adevarati. Si exemplele sunt prea multe.

PS: Litoralul bulgaresc e mai vai de el ca ala romanesc. Locuiesc in zona si pot sa il compar obiectiv, nu ca altii. Atata tot. La fel cum Bulgaria e la ani lumina distanta de Romania. Si vedem asta imediat ce renuntam la a ne mai plange de mila de unii singuri, ca prostii!

Nedumeritul (10 comentarii)  •  6 septembrie 2008, 17:41

Bah frate! Am facut toate combinatiile de calcule matematice si nu am ajuns la rezultatele publicate de tine. 0,1 din 38 de bulioane nu pot sa le cobin sa iasa 4 cat costa Moti. La fel si cazul Chivu. 0,4 din 38 nu fac 16.

eu (3 comentarii)  •  6 septembrie 2008, 18:47

Geambasu, nu-mi plac articolele tale de cand am aflat ca esti rapidist.

P.S. Stau pe Grivita, pe langa tine.

gigi (37 comentarii)  •  6 septembrie 2008, 19:48

Un articol fara nici un sens

max (1 comentarii)  •  6 septembrie 2008, 20:00

ma,pai Berbatov joaca in Anglia pt ca e de o valoare incomparabila fata de Moti de ex,pai un fotbalist care valoreaza 38 de mil si joaca la Manchester United nu e de neglijat,e adevarat ca aicea e si indvidie,daca romanii nu sunt la acelasi nivel trebuie sa aruncati cu noroi in el,daca era englez spuneati ca e mult mai bun ca multi dintre fotbalistii romani dar asa e bulgar si spuneti ca nu are valoare,asta e un patriotism cam fortat

Andy (1 comentarii)  •  6 septembrie 2008, 20:17

alt fotbalist bulgar in afar de berbatov si fratii petrov mai cunoasteti care joaca akum ma refer nu fostele glorii.Ganditiva numai atat la c echipe au jucat mutu si chivu dealungul anilor si unde a jucat berbatov ..aici se face diferenta nu o bomba p piata transferurilor.Suma asta o sa fie acoperita doar dak berbatov marcheaza 38 de goluri sezonul asta altfel banii st platiti degeaba…asta e parerea mea

Comentează