Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

George, lăncierul nostru

A renunţat la varianta comodă. Se întoarce acasă. Ştie că nu mai are timp de pierdut

Probabil că viaţa e mai simplă decît ne place nouă să credem. Cel puţin viaţa fotbalistului. Mai simplă şi mai grea. Noi vedem luxul, […]

duminică, 31 august 2008, 1:56

A renunţat la varianta comodă. Se întoarce acasă. Ştie că nu mai are timp de pierdut

Probabil că viaţa e mai simplă decît ne place nouă să credem. Cel puţin viaţa fotbalistului. Mai simplă şi mai grea. Noi vedem luxul, nu unghiile descărnate şi urmele de crampoane de pe tibii. Încă ceva. Între un transfer trecut şi unul viitor nu se întinde un ocean de dileme existenţiale. Trebuie să ştii ce vrei şi să te hotărăşti repede. George Ogăraru a decis să se întoarcă. Acasă, adică la Steaua. După doi ani face calea înapoi. Alte bagaje, alte griji. Speranţe, calcule.

De ce se întoarce totuşi Ogăraru? Răspunsul simplu: Van Basten l-a anunţat că nu intră în planurile de viitor ale lui Ajax. Aşa cum aţi observat, Marco van Basten nu practică nuanţările. El şutează fără preluare, din voleu. Ţineţi minte golul din poarta lui Dasaev. Să încercăm noi o preluare, deci răspunsul nuanţat: George nu a reuşit să se impună la Ajax. De ce s-a întîmplat asta e mai greu de explicat.

Pentru că înainte să fie transferat, fusese intens monitorizat de scouterii lăncierilor. Pentru că în timpul supravegherii fusese plăcut de aceştia. El îi impresionase plăcut nu doar fotbalistic.

Ruud Krol şi compania observaseră că băiatul de 26 de ani din România nu ştia doar să lovească bine mingea. Vorbea mai multe limbi străine, avea o atitudine urbană, era un tip echilibrat. Exact profilul de fotbalist care nu are nevoie de perioade nedeterminate pentru integrare. În echipă şi în comunitate. Nu e simplu să trăieşti în Olanda, tocmai pentru că e o ţară libertină, un loc unde aparent ai voie să faci orice. Realitatea contrazice însă poveştile, iar Amsterdamul nu trebuie confundat cu Red Light District.

Drumul Bucureşti-Amsterdam, o victorie. Drumul Amsterdam-Bucureşti o înfrîngere. Iar simplificăm. George a ales să renunţe la un salariu confortabil, pe care l-ar fi primit şi din postura de rezervă profesionistă. Nu a acceptat nici varianta unui transfer în Olanda, la o formaţie de pluton. A ales să se întoarcă la Steaua. Şi ştiţi de ce? Pentru că la 28 de ani ai două variante. Prima, aştepţi pensia păcălind viaţa, plutind calm în zeama călduţă a mediocrităţii. A doua, te trezeşti, te scuturi, îţi spui: asta e, merg înainte, am încă nişte ani buni în faţă, trebuie să încerc. Iar el încearcă. Într-o ţară departe de perfecţiune, într-un campionat în care miroase mereu a complot. Dar e acasă. La Steaua. Bine ai venit, George, ţi-am simţit lipsa!

Comentarii (69)Adaugă comentariu

ko (27 comentarii)  •  31 august 2008, 14:06

CORECT

goguv (1 comentarii)  •  31 august 2008, 14:06

ok.
acum modifica-l, cristian.
ramane salariul de lancier.
plus primele, daca va fi cazul, pentru rezultatele de la steaua.
ogararu este de departe cel mai civilizat produs din istoria fotbalului romanesc.
ce ironic ca e produsul unui club actualmente patronat de cel mai necivilizat produs din istoria fotbalului romanesc.
ii urez din toata inima sa aiba succese majore daca va reveni la steaua, ceea ce imi doresc cu toata fiinta mea de stelist.

succes george ogararu!

1q23ed (37 comentarii)  •  31 august 2008, 14:11

frumos,dar dupa ce trecem de partea emotiva,observam ca george are o concurenta feroce cu golanski,ca se vor creea tensiuni in sanul lotului,pt ca sunt prea multe vdt,ca unii ar putea ramane pe din afara si nu le va conveni ca oga si semedo sa joace in liga desi in prelim. nu au bifat nici un minut!

x ray (4 comentarii)  •  31 august 2008, 14:27

Ma intreb cum ar fi sunat articolul daca Steaua nu se califica:)Ca ti-a lipsit Ogararu sunt convins … ca nu:))
E comico-tragica aceasta naparlirea a anti-stelistilor, cand au mirosit, in narile paroase de atatea defaimari ale clubului, sangele audientei din CL. Daca Laca nu va mai calca pragul GSP, macar sa-i atrageti pe cei care nu stiu cat*** impotriva Stelei. George ar fi unul dintre ei, de aceea il gadilati cu lacrimi de crocodil in ochii condeiului!:)

io (13 comentarii)  •  31 august 2008, 14:33

ogararu e de 10 ori mai bun ca golanski pe putin

aceto (2 comentarii)  •  31 august 2008, 14:47

concurenta cu golanski e buna – oricum sunt suficiente meciuri pentru a avea amandoi loc – mai luati in calcul accidentari, suspendari si faptul ca avem nevoie mereu de cineva proaspat, se poate alege in functie de profilul adversarului unul sau celalalt dintre cei doi – sa dea Domnul sa fie aceeasi concurenta pe toate posturile de la Steaua

Drinkwater (5 comentarii)  •  31 august 2008, 14:54

Bun venit Oga…
Domnule Geambasu am o nelamurire in legatura cu acest articol! Aveti dreptate in pare parte, mai putin atunci cand va referiti la faptul ca „drumul Amsterdam-Bucuresti este o infrangere”. Daca va referiti la viata din aceste orase si la cum arata si nivelulu de trai, aveti dreptate, dar daca va referiti la faptul ca transferul de la Axaj la Steaua e o infrangere atunci va inselati amarnic. „De ce?” ar fi o intrebare buna. Pt. ca domnule Geambasu nu puteti compara o echipa care de 5 sezoane nu a mai luat un campionat in tara de origine si care de 3-4 ani nu a reusit sa treaca de preliminariile Cl sau sa castige un amarat de play-off impotriva unor echipe sensibil egale dpdv valoric cu Gloria Bistrita si Timisoara cu una care in ultimile 4 sezoane a luat 2 titluri si care a reusit a 3-a calificare consecutiva in grupele CL. De ce „Domnule” Geambasu? Va anunt ca Ogararu va avea acelasi salariu… deci ipotetic vorbind George vine la o echipa mai buna pe acelasi salariu. Vi se mai pare o „infrangere” „Domnule” Geambasu?

PE NET FRAIERILOR (1 comentarii)  •  31 august 2008, 14:58

PAI OGARARU VINE DIN UEFA IN CHAMPIONS LEAGUE,EXACT, CAND A PLECAT DE LA STEAUA, AJAX NU A MAI INTRAT IN UCL NICI PANA ACUM PE CAND STEAUA A INTRAT DE FIECARE DATA.

Sabi (4 comentarii)  •  31 august 2008, 15:21

E un lucru benefic pentru Steaua venirea lui Ogararu.

crisu (2 comentarii)  •  31 august 2008, 16:30

ai scris pe **** articolu asta sau ce ?

informeaza te inainte sa scris … ogararu are acelasi salriu si este platit in continuare de ajax , iar venirea la steaua este un pas inainte !

nico (1 comentarii)  •  31 august 2008, 16:53

imi pare rau penrtu cristi dar trebuie sa-l contrazic putin ,
amsterdam – bucuresti un pas innapoi pentru ogararu este complet gresita sa spunem de la cupa uefa la liga campionilor este tot un pas innapoi cristi? BINE AI VENIT GEORGE OGARARU te vom iubi mereu

explorish (62 comentarii)  •  31 august 2008, 17:40

nu i-am simtit nici o lipsa, dar – bine a venit! ati redat bine contextul, cred ca ar trebui sa invatam si noi din asta…

sorin (141 comentarii)  •  31 august 2008, 17:53

i-am simtit lipsa pt ca nu avem fundas dreapta!
Golansky a inceput foarte slab noul sezon! Iar P.MArin este pensionar! Si eu joc mai bine ca el!
Asa ca: Bine ai venit Ogararule!

Kobbra (5 comentarii)  •  31 august 2008, 18:09

http://www.youtube.com/watch?v=AmUidXodxic&feature=related nicu gheara ii inchide gura lu becali iar dragomir il injura ca la usa cortului pe becali interlop[ii intre ei:))

sorin (1 comentarii)  •  31 august 2008, 18:43

articolul e scris gresit. revenirea la Steaua nu e o infrangere.
in primul rand, Ogararu n-a mai jucat la Ajax din cauza meciurilor nationalei cu Olanda. el juca bine acolo, dar era tot mana lui van Basten.
in plus, Ajax a mers destul de prost, nici macar pe uefa nu au mers, ce sa mai spunem de CL. Ogararu merita sa joace in Champions league.
si despre anti-stelisti si ceilalti defaimatori, au simtit si ei k articolele despre o echipa de Champions league le vor aduce mai multi cititori. asa k, cel putin deocamdata, „periaza” si ei sa fie bagati in seama.

Cosmin (5 comentarii)  •  31 august 2008, 18:54

avea o atitudine urbana? adica in opozitie cu una rurala? adica nu era ca banel, de la tara, sau cum vine asta?

lord belial (28 comentarii)  •  31 august 2008, 18:58

@cosmin, adica ogararu e baiat de oras, traieste in condo si e trend setter

anonimu (1 comentarii)  •  31 august 2008, 19:10

Zilele astea am avut parte de intoarcerea a 2 ratati in fotbalul nostru, pe langa ogararu se afla si alta „mare” speranta, mai exact, mitea. Iti urez si tie cat si celuilalt mare ratat: BINE ATI (RE)VENIT „FOTBALISTILOR”!!!!

Ai lasat vreodata muzica sa-ti vorbeasca? (3 comentarii)  •  31 august 2008, 20:09

Suporterii Stelei te asteapta cu bratele deschise! Stim ca impreuna mai putem castiga multe trofee! Cat despre varianta mai obiectiva … Decat prost la oras mai bine respectat acasa!

tibi (1 comentarii)  •  31 august 2008, 20:24

ti-am dus dorul p banda dreapta! tot respectul pt Golanski,dar nu ti-am uitat incursiunile si aut-cornerele din tusa tocmai in fata portii…ai fost si vei ramane in inimile noastre! hai George,dovediti k nu visam aiurea la primavara europeana! FORTZA STEAUA!

astrid (7 comentarii)  •  31 august 2008, 20:45

nu am citit articolul!!! va rog din suflet sa va schimbati numele ziarului !!!!!!!!!! gazeta…. steaua sau fiara sau fotbal sau orice altceva !!! chiar ca sunteti penibili !!! v-o spune din in ce in ce mai multa lume !! chiar nu pricepeti !! sunteti depasiti !!!

Gigel (1 comentarii)  •  31 august 2008, 22:15

Sigur.

Merita sa intri si tu

CL (53 comentarii)  •  31 august 2008, 22:19

Indiferent de bani, salarii, sume de transfer, prime, etc, etc, pentru Oga e cea mai buna solutie. Pentru el si pentru noi. Bine te-ai intors acasa George!

deco (37 comentarii)  •  31 august 2008, 22:31

mi-a placut comparatia dintre stilul lui Van Basten si golul acela din voleu. bun articol.

Alex (9 comentarii)  •  31 august 2008, 22:52

Sorin,***? Ajax a fost in grupa 6 Uefa, si la tragerea la sorti a picat cu Borac din Serbia. E drept ca Ajax nu mai sta asa bine ca in anii anteriori si ca in Olanda PSV face legea. Dar e totusi echipa buna. E greu sa recunoastem cateodata, dar jucatorii nostri chiar nu sunt asa valorosi. Steaua a avut succes in Europa pentru ca avea aceeasi jucatori si era o echipa sudata, celelalte echipe aveau doar vedete sau expirati(Standard, Kiev…). Ca echipa a castigat Steaua…Luati individual sunt sub altii de afara. Altfel si Sanmartean putea fi titular in UCL la Panata, Cernat la Kiev, Mutu si Zicu la Inter sau Sabin Ilie si Gabi Popescu la Valencia si Raducioiu la Milan sau Monaco. Asa ca sa fim realisti…

silcat (2 comentarii)  •  1 septembrie 2008, 0:02

subtil mesajul acestui articol, ce sa zicem…. in traducere libera, pentru a nspea oara gazeta vrea sa sublinieze simpatiile steliste. Pentru ca ideea e cam asa : in ACEEASI zi, de la ACEEASI echipa (Ajax) se repatriaza doi fotbalisti : Ogararu si Mitea. Ziaristul nostru nu a rezistat tentatiei de a transmite un mesaj clar catre cititorii suporteri ai echipei steaua : ,,baieti, stati linistiti, gsp e (tot) cu voi !”. In fapt, acesta a fost principalul scop al articolului. In rest, sa auzim de bine…

radu stelistu’ (4 comentarii)  •  1 septembrie 2008, 0:08

@aLEX raducioiu era titular la Milan, avea valoare, dar vorbea gura fara el, si era un pic cam lenes…
Asta i-a distrus cariera…

George S. (8 comentarii)  •  1 septembrie 2008, 0:25

Vad ca din ce in ce mai multi se oftica pt ca pana si editorialistii scriu mai mult despre Steaua. Sa le explic eu frustratilor de ce. Scria unu mai devreme ca de ce despre transferul lui Mitea inapoi la Dinamo nu s-a scris nimic. Simplu, iti spun eu: Pt ca Mitea e un gandac in fotbalul românesc, nu s-a remarcat cu nici o performanta, ci doar cu fite, iar la Ajax, desi ma bucuram cand juca si dadea goluri, chiar nu avea loc din cauza caracterului pe care-l are. In plus, ce ar putea scrie editorialistii despre Dinamo, Rapid, CFR, Timisoara sau Vaslui? Prea putine, pt ca Steaua e singura echipa româneasca ce atrage atentia oamenilor, in primul rand datorita performantelor si apoi datorita lu Jiji (din pacate) . Si nu in ultimul rand, pt ca este cea mai iubita echipa din România, indiferent ce va mai face Jiji sau ce va spune lumea,iar asta nu se va schimba niciodata, pt ca indiferent ca unii se dau suporteri ai echipelor din provincie, in sufletul lor exista doar 3 echipe: Steaua,Dinamo,Rapid. Steaua Rullz!

C1PR1AN (2 comentarii)  •  1 septembrie 2008, 1:35

George Ogararu cel probabil cel ami disciplinat fotbalist care a jucat in ultimii ani la STEAUA…………..BINE AI VENIT ACASA GEORGE!!!!!!!!!!
acum steaua are cel mai valoros lot……..sper george sa fii la fel de bun ca in 2006
sh reintoarcerea ta sa culmieze sh cu titlul 25…….fortza steua

sempre bacau (2 comentarii)  •  1 septembrie 2008, 1:39

domnul gembasu va rog din tot sufletul…..sa facetz o emisiune sau macar sa scrieti un articol despre situatia echipei fc bacau…….o echipa care……….a iesit din peisajul ligii 1
echipa este de vanzare.insa celebrul domn sechelariu cere mult prea mult………..poate prin intermediul dumneavoastra cineva va avea mila de spectatorii bacauani.si va cumpara echipa……SCUZE STELISTTILOR K AM PUS COMENTARIUL LA STIREA CU GEORGE…..ca este un jucator admirabil…….

Vasile Ana (3 comentarii)  •  1 septembrie 2008, 1:39

Comentariiile sunt libere!
Cel putin unul dintre cele mai importante lucruri ne-am castigat cu revolutia din Timisoara si evenimentele, din restul tarii. Nu doresc sa uit Brasovul, a incercat sa faca o Revolutie inaintea Timisoarei, dar….. Despre articol vreau sa spun ca este obiectiv si ca nu-l vad pro Steaua, pro Steaua este Ogararu pentru ca vine cu sufletul. pentru cei ce nu au inteles mesajul d-lui Geambasu sincer imi pare rau! Nu pot sa-mi fac o parere, nici sa va jignesc, dar cred ca trebuie sa cititi mai mult ca sa puteti intelege mai mult! In acelasi timp trebuie sa lasm deoparte orice simpatie si sa privim REATLITATEA, nu TV ci a VIETII!
Cu toata stima pentru intelegere si cu scuzele de rigoare daca este cazul!

silcat (2 comentarii)  •  1 septembrie 2008, 1:45

pentru george s. Aici vorbeam de mistificarea si manipularea unor realitati in scopul avantajarii cuiva. Bunaoara, zilele trecute, in studioul tragerilor la sorti pentru cupa uefa, cei trei ziaristi prezenti in studio pretind ca steaua este singura echipa romaneasca ce a invins o echipa italiana ,,…fie si intr-un amical …” zic ei (era vorba de 3-1 cu roma). Stupefiant ! Chiar nici unul dintre cei trei sa nu fi stiut ca in 1982 dinamo nu numai ca a invins dar a si eliminat inter milano dupa 1-1 si 3-2 ?!?! Sau ca in 1965 tot dinamo a invins (dar nu a eliminat) acelasi inter cu 2-1 ?! La fel a comentat presa si in anul in care ati fost in grupa cu real, ca, vezi doamne, steaua este prima echipa romaneasca ce a adus real in tara ?! Iarasi iti vine sa nu-ti crezi urechilor !! Real mai fusese anterior ,,adusa” in tara de fc arges, poli timisoara si dinamo (care a si invins-o la bucuresti in 1975 cu 1-0). Si atunci chiar nu va inteleg pe voi cei care ati luat in brate ,,principiile” lui becali, de genul ,, nu conteaza mijloacele prin care imi ating scopul”. Ce castigati voi ca suporteri ? Ce castigati ca echipa se califica in grupele LC iar acolo este an de an ciuca batailor ? Pe el (becali) il inteleg ca se bucura deoarece castiga o gramada de bani prin intrarea in grupe, si chiar daca aparent se da de ceasul mortii cand echipa e facuta de comanda in grupe, in realitate el si-a atins scopul. Dar tu ca suporter ? Tu (sau eu, sau ala, ala) ne dorim ca echipele cu care tinem sa scota rezultate bune (sau, macar, sa se prezinte decent in competitii). Degeaba invingem evhipe gen borisov, standard (inexistenta pe plan european de 26 de ani, singura performanta fiind o Cupa a Cupelor in 1982) sau galatasaray (care a miscat ceva in plan european in anul cand a fost lucescu acolo, in rest niste anonimi). Si mai sariti ca arsi cand zice cate unul ( cum a fost laudrup) ca in fata echipelor ,,adevarate” nu faceti fata ?! Oare nu este asta realitatea (evidenta) ? Ati invins in acesti ani (sau ati facut macar egal) cu real, arsenal, sevilla ?

Titi Duru (2 comentarii)  •  1 septembrie 2008, 4:53

Pentru cei care acuza gsp si prosport ca vorbesc prea mult de steaua: stati linistiti, ziaristii nu scriu asa pentru ca sunt stelisti (desi, statistic vorbind, majoritatea ziaristilor tot stelisti sunt) ci pentru ca steaua are cei mai multi suporteri din tara, si implicit cei mai multi potential cititori si cumparatori de ziare. E simplu marketing, nu va mai ofuscati atata.

radu-ilarion munteanu (10 comentarii)  •  1 septembrie 2008, 7:49

pentru cititorii care tin cu alte echipe: senzatia stelistilor e ca gsp e mai degraba antisteaua. cred ca si unii, si ceilalti, gresesc. d-l geambasu e, mai mult sau mai putin, antibecali, dar e jurnalist si stie cand sa fie obiectiv. articolul imi pare inteligent, valorifica informatie necitata explicit: plecarea lui mitea inapoi la dinamo, tot de la ajax. coroborat cu rezultatele olandei, sub mana lui van basten, trimiterea la lipsa de inspiratie a fostului mare varf e stravezie. ceea ce corespunde cu viziunea pe termen lung a multor cititori. in plus, arrticolul e si un alibi, la fel de inteligent. d-l geambasu poate scrie cu prima ocazie un articol antisteaua, evenmtual acoperit de fapte, si nu i s-ar mai putea reprosa nimic.

Cristi84 (2 comentarii)  •  1 septembrie 2008, 8:18

Io nu consider ca venind la Steaua face un pas inapoi, ba dimpotriva… Sa nu uitam ca de vreo 2 ani, Ajax nu mai joaca in CL… In timp ce Steaua e de 3 ani acolo.. Bafta, George!

HeyRup (4 comentarii)  •  1 septembrie 2008, 8:54

nu mi se pare deloc o infrangere pt george ca se reintoarce la Steaua. Aici are sansa sa joace in Champions League. Campionatul romanesc este tot mai puternic, se investeste destul de mult si se vrea performanta. In maxim 10 ani ne vom bate de la egal la egal cu marile echipe ale Europei. Pana atunci, Bine ai vennit acasa George.

weebo (1 comentarii)  •  1 septembrie 2008, 10:22

domnu’ geambasu v-am vazut la gsptv.. domne’ se zice: nu cum ati spus dvs fara macar sa realizati ce gafa ati facut..asa ca mai lasati-ne cu analizele astea si puneti burta pe carte…

CL (53 comentarii)  •  1 septembrie 2008, 10:43

@silcat

In primii 3 ani dupa revenirea in Champions League, Manchester a iesit de fiecare data din faza grupelor. Arsenal la fel. Cu infrangeri la echipe considerate modeste gen Rosenborg, Spartak Moskova, Bordeaux, Anderlecht sau Sparta Praga.
Pentru o competitie de nivelul Champions League e nevoie nu doar de un lot numeros si echilibrat valoric (pe care Steaua nu l-a avut in ultimii 2 ani), dar si de o anume experienta in abordarea competitiei la toate nivelurile: jucatori, antrenori, medici si fizioterapeuti, conducere administrativa. Nu exista nici un exemplu de debutanta care sa fi rupt gura targului din prima. In afara de asta mai e nevoie si de un anumit statut dat de prezenta intr-o anumita urna valorica la tragerea la sorti a grupelor, care sa-ti dea posibilitatea unui traseu mai accesibil.
Fata de grupa (re)debutului Stelei de acu’ 2 ani, cu Lyon, Real si Dinamo Kiev, pot spune ca grupa CFR-ului de anul asta e chiar parfum!
Obiectiv vorbind, eu nu pot cere CFR-ului sa faca mai mult de 1 punct, pentru ca nimic nu-i recomanda pentru mai mult. Cat despre o eventuala victorie, ar trebui ca CFR-ul sa prinda o zi absolut fantastica sa poata bate pe cineva. Pentru ei insa, important este mai ales faptul ca vor juca cu acele echipe, pentru ca numai asa poti afla ce gauri ai si ce ai de facut ca usor-usor sa incepi sa te ridici la nivelul lor. Nu e nici o rusine ca la debut sa iei bataie de la toata lumea, eventual sa ciupesti si un punct, cata vreme nu-ti iei 8 ca Besiktas in fata lui Liverpool.
Are cineva impresia ca de la BATE, Anorthosis sau Aalborg are lumea cine stie ce pretentii? CFR nu e cu nimic superioara nici uneia din astea 3 (a dovedit-o toamna trecuta in turul I UEFA…).
Acelasi rationament se aplica si participarilor anterioare ale Stelei. Abia acum pretentiile fata de Steaua pot creste. Abia acum putem fi dezamagiti daca nu trecem macar in UEFA la primavara. Abia acum putem spune ca nu mai mergem ca oile (lol!) la taiere in fata Lyon-ului.

George S. (8 comentarii)  •  1 septembrie 2008, 13:03

Tot pt silcat. (CL are foarte mare dreptate cu ce a scris)

Ai dreptate in mare parte, pt ca multi dintre prezentatorii de sport sunt cam fara cultura sportului. Felicit echipele care au adus sau eliminat echipe mari din Europa, dar pana la urma Steaua a adus Real Madrid fiindca a jucat in Champions League. N-am avut loturi prea valoroase in precedentele 2 sezoane pt victorii in Ch. League, dar am reusit niste meciuri bune sau chiar foarte bune, chiar daca ne-au lipsit finalizatorii (cum s-a intamplat in sezonul trecut cand pe langa un antrenor submediocru, ne-au lipsit si mijlocul si atacul). Sezonul trecut spre exemplu, desi am fost „ciuca batailor”, am fost datorita unui antrenor submediocru si unui lot mult prea subtire. Desi nici Lacatus nu e un antrenor extraordinar, am fi putut invinge in ambele meciuri pe Slavia Praga, daca l-am fi avut de la inceput, pt ca dupa venirea lui, s-a vazut impactul in meciurile cu Arsenal, Sevilla si chiar cu Slavia (unde din pacate n-am avut atacanti si tot am luat bataie, dar la scoruri mici, la limita). Desi grupa de anul acesta este cea mai grea din ultimii 2-3 ani de participare a Stelei in Champions League, acum se poate spune ca avem intr-adevar un lot foarte valoros. Sper sa scoatem puncte din meciurile cu Lyon, cu Fiorentina nu cred ca am putea fiindca am avut intotdeauna probleme cu echipele italiene…poate doar un egal. Iar cu Bayern, oricum n-avem nici o sansa, au un lot mult prea valoros, e cel mai valoros lot din grupa.

George S. (8 comentarii)  •  1 septembrie 2008, 13:05

Ca sa nu spuneti ca sunt incult, am uitat sa scriu ca in meciul cu Slavia pe care l-am avut cu Lacatus pe banca am facut egal 😀 In principiu, cu Slavia daca aveam antrenor bun, puteam scoate 6 puncte lejer.

Magpie (2 comentarii)  •  1 septembrie 2008, 13:22

@silcat
Standard nu are niciun trofeu european. In ’82 a ajuns in finala Cupei Cupelor, unde a fost invinsa de Barcelona.

ciocumic (6 comentarii)  •  1 septembrie 2008, 16:54

@silcat
despre ignoranta ziaristilor cu privire la meseria pe care o practica este mult de discutat si ai dreptate.
despre marele merit de a aduce o foarte mare echipa in romania mai ramane de discutat. Si ultima gherla poate aduce o mare echipa in Romania si asta nu inseamna ca are mare merit. De exemplu urziceni putea pica cu milanul. daca era primul meci la ei si castigau cu 7-1 ne puteam astepta sa trimita rezervele pt meciul din voluntari (nu inca?) si se numea ca am facut o mare performanta? Nu. se numea ca am facut un mare amical.

nebunu’ (5 comentarii)  •  1 septembrie 2008, 19:08

silcat – ai o logica de balta trait-ar familia…….; Pai a fi suporter stelist nu este acelasi lucru cu a impartasii ideile si „bucuriile” lui Becali ; Mie imi place Steaua de cand ma stiu, cu toate ca nu sunt din Bucuresti;
Pana un alta Steaua a jucat tururi preliminare care le-a castigat, a atins semifinalele cupei Uefa, deci la nivelul fotbalului RO si la ce jucatori avem s-au facut destule lucruri bune;
Spre deosebire de alte echipe Steaua este singura care te face sa visezi, sa speri la rezultate bune in europa, lucru care pentru majoritatea oamenilor din tara conteaza; Din cauza acestei prese care-l supramediatizeaza pe Becali lumea a ajuns sa nu-l mai suporte.

nebunu’ (5 comentarii)  •  1 septembrie 2008, 19:13

Acuma, venirea lui Becali in fotbal a fost un moment de cotitura, in opinia mea, pt ca a inceput sa-si faca o echipa competitiva si a fost singurul care a crezut cu adevarat ca echipa sa poate ajunge in grupele UCL lucru care s-a si intamplat. Acest fapt i-a motivat si pe ceilalti conducatori de cluburi sa investeasca si sa spere la mai multe decat TITLUL nostru amarat si acea Cupa, despre care daca n-ai observat, pt Steaua nu prea conteaza.
Sa nu mai vb de proiectul fotbalistic al CFR-ului care a demonstrat ca peste noapte se pot face lucruri marete.

Florin (1 comentarii)  •  1 septembrie 2008, 19:40

Domnu’ Geambasu se pare ca sunteti cam stelist…sau asa reiese din ultimile articole ale dumneavoastra.Cat despre Ogararu’ daca era bun ramanea la Ajax sau pleca cum a facut Chivu la o echipa mai mare.(Cum spunea nea’ Pitzi e regretabil ca fotbalistii romani se intorc acasa, inseamna ca nu au valoare sa joace in campionate mai puternice)

UICA PAIU (5 comentarii)  •  1 septembrie 2008, 19:49

Florine – Nu te supara pe mine dar Ajaxul n-a mai ajuns in UCL de hăhăhăhăhăhăhă

CL (53 comentarii)  •  1 septembrie 2008, 21:02

Cei care cred ca intoarcerea lui Oga in Ghencea e un pas inapoi, think twice! Poate doar in privinta salariului, 50-100 de mii in minus, dar fotbalistic vorbind Steaua in momentul asta se cam uita de sus la Ajax, ca va convine sau nu…

Gogu (5 comentarii)  •  1 septembrie 2008, 23:39

Nu mai inteleg nimic, pur si simplu.Cum este posibil domnule Geambasu, un ziarist cu reputatia dvs. sa fie asa de nedrept cu Toja?Baiatul asta este, fotbalistic vorbind, de pe o alta planeta. Nu are rezultate la Steaua?Pai are 4 meciuri jucate la Steaua si 3 pase de gol. Ce pote face mai mult un mijlocas?Ca sa nu mai vorbim de tehnica ori determinare.Are alta vana decat cea a fotbalistilor autohtoni.Chiar dvs. ati apreciat ca este foarte tare pe picioare.Vrea sa joace domnule Geambasu, este preocupat sa joace sa creeze, nu sa cada cersind lovituri libere, cam asa cum fac din pacate marea majoritate a autohtonilor.Sper ca, cu urmatoarea ocazie o sa reparati aceasta nedreptate.

DorelC_Arad (2 comentarii)  •  2 septembrie 2008, 1:26

Domnule Geambasu de unde pana unde il tot criticati atata pe Urko Pardo si il ridicati in slavi pe Dani Coman (are in ultimul sezon jucat destul gafe de proportii). Haideti sa ne aducem aminte cum a inceput Zapata la steaua, cum a scapat mingea cu polonezii de la Zaglebie la debutul sau la steaua (exact ca Pardo la timisoara) si tot asa toata lumea se indoia de calitatile lui si ii dadea in cap. Va rog sa fiti putin mai cumpatat in aprecierea fotbalistilor

Mihai *** (13 comentarii)  •  2 septembrie 2008, 5:49

Infrangere? ***
Steaua e in Champions League, Ajax NU. PUNCT.

Comentează