Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Ţîfna lui Forminte

Antrenorul lotului feminin de gimnastică ne ceartă că n-am făcut sport

După ce i-a dat cîteva smetii lui „nea Ion” Bela Karoly, Nicolae Forminte ne-a informat că şi-a îndeplinit misiunea. Cu aerul acela de mucenic al bîrnei din ochiul altuia. […]

miercuri, 27 august 2008, 4:47

Antrenorul lotului feminin de gimnastică ne ceartă că n-am făcut sport

După ce i-a dat cîteva smetii lui „nea Ion” Bela Karoly, Nicolae Forminte ne-a informat că şi-a îndeplinit misiunea. Cu aerul acela de mucenic al bîrnei din ochiul altuia. Dacă nu ştiaţi, aflaţi că misiunea dlui. N. Forminte a fost menţinerea pe linia de plutire a gimnasticii feminine româneşti.  Numai că printre mari campioni cu discurs sincer şi calm, antrenorul fetelor părea cam agitat. Alina Dumitru, Georgeta Andrunache şi Sandra Izbaşa au povestit în cuvinte simple cum poţi deveni campion. Ce simţi atunci, în focul bătăliei, şi cum se vede viaţa de după imn şi catarg. În timp ce îşi supraveghea fiul să nu dispară în mulţime, Mihai Covaliu a observat că băieţii au rămas încă o dată în urma fetelor.

Ţîfna lui Forminte a fost cu atît mai nepotrivită cu cît episodul se desfăşura în sala de aşteptare a aeroportului Otopeni. Lume adunată ciopor să-i întîmpine pe sportivii întorşi de la Beijing. Erau acolo campioni şi rude de campioni. Oficiali, băgători în seamă, profitori, atîrnători. Şi presă cît cuprinde. Televiziuni şi ziare. Reporteri şi cameramani. În astfel de momente, se formulează tot soiul de întrebări banale, însoţite de cele mai multe ori de răspunsuri pe măsură.

Un coleg de la Antena 3 a avut ideea să treacă de convenienţe şi a remarcat că poate bronzul gimnastelor nu se ridică la nivelul aşteptării românilor, obişnuiţi cu medalii mai strălucitoare. „Dumneata ai făcut sport?”, a despicat văzduhul răspunsul-întrebare al tehnicianului de vreme rea. Răspunsul-răspuns al reporterului a fost sincer: „Nu”. Privirea lui Forminte s-a luminat, iar el, preţ de o clipă, nu s-a mai simţit vînat de comparaţia cu Belu şi Bitang. Păi de-aia nu înţelegeţi, n-aveţi cum, a observat triumfător dom’ profesor. Şi l-a certat pe îndrăzneţ. De fapt el ne certa pe noi toţi, cei care în loc de eroism au mirosit mediocritate.

N. Forminte nu-i singurul care îşi închipuie că un bun reporter de război e musai să fi absolvit West Point, că despre muzică nu pot discuta decît compozitorii, că tablourile nu pot fi admirate în cunoştinţă de cauză decît de pictori, că filmele trebuie cîntărite numai şi numai de regizori, iar exerciţiile de gimnastică sînt accesibile doar celor care au absolvit facultatea de tumbe. Nu ne simţim datori a-i explica lui Nicolae Forminte la cîte ore de educaţie fizică am participat, de cîte ori am dat cu piciorul în minge şi cîţi ani de alergări am pierdut stînd ca fraierii prin sesiuni. Şi nu îl întrebăm nici care-i ultima carte pe care a citit-o. L-am fi întrebat care e rolul dumnealui în viitorul gimnasticii româneşti, dar ne-a răspuns deja. Preşedintele federaţiei hotărăşte. Dînsul se supune. Asta ar fi diferenţa dintre el şi „nea Ion” Bela Karoly, care şi-a luat lumea în cap cînd hotărau alţii în locul lui.

Comentarii (117)Adaugă comentariu

tamika (1 comentarii)  •  27 august 2008, 17:05

Bravo Geambasu

Zic si eu… (2 comentarii)  •  27 august 2008, 17:09

Multi sensibili pe lumea asta: fie ei ziaristi, sportivi sau antrenori. Pe de alta parte, sportivii si antrenorii in cauza au performante de nivel mondial…

Marius (1 comentarii)  •  27 august 2008, 17:14

Orice ai zice domnule Geambasu, domnul reporter de la antena3, pe care dumneavoastra vreti sa il scoateti cumva „basma curata” , era cam neavizat…nu prea avea habar de gimnastica, si a pus si el acele intrebari, doar ca sa fie puse, sa vada seful ca el a fost acolo , si a pus intrebari, ca apoi sa isi poata incasa salarelul. asta e nu avem ziaristi sportivi de calitate, sau mult prea putini. iar cei de aici, ar face bine sa puna mana sa se mai uite ce se intampla pe la televiziunile si gazetele de sport din afara.

hmmm (8 comentarii)  •  27 august 2008, 17:21

intamplator am vazut si eu interviul si am realizat un lucru; forminte este genul de om,ce se intalneste peste tot,nu doar in sport,care in momentul cand reuseste ceva notabil,isi pierde masura. isi inchipuie ca lumea Ii este datoare, iar el nu trebuie atins nici macar cu o floare.
poate ca inainte de a ne privi superior pe toti cei care nu am facut sport de performanta,sa realizeze ca tocmai datorita interesului si exaltarii naive a acestor profani,gimnastica si sportul in general,exista! tocmai gălăgia pe care noi,muritorii de rand,o facem,obliga autoritatile sa acorde o mai mare importanta fenomenului sportiv. cum ar fi fost,daca la salonul de primire ar fi venit doar morariu,belu,marasescu si vieru? atunci nu ne-ar fi acuzat de lipsa de recunostinta?
asta imi aminteste de dinu,in perioada de maxima aroganta,care in momentul cand criticai jocul lui dinamo,te expedia cu reprosul ca daca nu ai jucat fotbal,n-ai dreptul la opinie! pai hai sa vedem daca liga lu` mitica ar mai fi incasat atatia bani de la tv,daca s-ar fi bucurat doar de atentia expertilor…

Marius (1 comentarii)  •  27 august 2008, 17:25

si …apropo domnule Geambasu, ceea ce dumneavoastra poate nu ati bagat de seama din ceea ce a spus domnul Forminte, e semnalul pe care dumnealui il „trage” in legatura cu lipsa antrenorilor, care prefera sa plece in afara…fara ei, care sa atraga si sa formeze tinerele gimnaste, peste 4 ani vom fi melancolici, cand ne vom gandi la medalia de bronz de la Beijing…DA, asta e un motiv sa fii agitat..atunci cand nu ai timp sa te bucuri de momentul de glorie de acum, ci vrei sa pregatesti momentele viitoare de glorie. asa ca dragi ziaristi, in loc de a scrie , de a starni zazanie, in zilele urmatoare in legatura cu infrastructura proasta din sportul romanesc, despre faptul ca olmipicii nostri prefera sa se antreneze in alte tari , decat cea a noastra, ati face bine sa incepeti diferite campanii de strangere de fonduri, pentru tinerii nostri sportivi, pentru cei care ne pot reprezenta in 2012, 2016.

me (2 comentarii)  •  27 august 2008, 17:29

prost articol. cat de bine intelegeti dvs domnule Geambasu ce inseamna sa faci o pirueta pe barna aceea de 10-20 de cm, daca nu ati stat in viata dvs pe ea?
Nu mai vorbesc de acel comentator al A1 care intr-un meci de Cupa Romaniei (sferturi, faza eliminatorie), era ferm convins ca meciul se poate termina la egalitate (fara sa mai urmeze prelungiri si 11m)

Bogdan (1 comentarii)  •  27 august 2008, 17:35

Eram in state in timpul olimpiadei, chiar nu ma intereseaza persoana lui Forminte, dar nu merita sa-i luati apararea lui Karoly sub nici o forma. Poate ca a fost el mare antrenor, dar pe tot parcursul concursului, n-a facut altceva decat sa se planga cat ii fura arbitrii pe americani, asta in direct la televiziunile americane, si sa dea in toti ceilalti, inclusiv la greu in gimnastele romance. Absolut patetic.

mishu (1 comentarii)  •  27 august 2008, 17:35

Domnule Geambasu, aveti ceva impotriva domnului Forminte? Nu va puteti face meseria asa cum trebuie din cauza dinsului ? Lasati scandalurile si mai bine fiti un pic mai pozitivi in articolele pe care le scrieti. Eu, personal consider ca dinsul si-a facut treba destul de bine pina acum si sper ca o va face si in continuare. Ii uram , mult succes! PS. Facultatea de tumbe de care vorbeati mai sus, se numeste de fapt, Academia Nationala de Educatie Fizica si Sport , pe care am absolvit-o si eu , printre altele.

andrei (1 comentarii)  •  27 august 2008, 17:40

poate omul a exagerat. dar totusi… asta pimavara ne bucuram daca erau macar in finala. nu mai vb cu locul 3. asta ne e valoarea momentan. mai mult nu putem

Tudor(gt) (36 comentarii)  •  27 august 2008, 17:41

Cam dur Cristian cu omul , dar in esenta ai dreptate !
Ce vrei era in euforia veniri acasa si l-a luat valul !:):):)
Daca din fosti nostri gimnasti mai tineri nu se pricepe nici unul sa antreneze , ne multumim cu ce avem !Sau nu vor !

Sabi (4 comentarii)  •  27 august 2008, 17:48

1 bila neagra si 1 bila alba din partea mea …. Nu`s Turcescu 🙂

Dan (4 comentarii)  •  27 august 2008, 17:50

Just articolul. Inca de la inceputul carierei sale de antrenor al lotului national, Forminte a declarat ca telul lui nu e de a ,macar, atinge performantele cuplului Belu-Bitang, ci de a mentine echipa la nivel `competitiv`. Ei bine, acest nivel se confunda cu mediocritatea. Intr-adevar, bazele de selectie pt viitorii campioni nu mai sunt cele care erau odata, insa si dumnealui are mare parte din vina acestei performante (aurul lui Izbasa ma face sa spun) onorabile. Gimnastica este cel mai titrat sport al nostru pt ca intotdeauna a avut parte de cele 2 ingrediente esentiale: sportivi talentati si antrenori de exceptie. Din pacate, dl. Forminte nu face parte din aceasta categorie. Sper ca viitorul gimnasticii sa-mi demomstreze ca m-am inselate, insa, sincer, nu cred..

valentin (2 comentarii)  •  27 august 2008, 18:04

Articol foarte pertinent! Ar trebui sa dezbateti in Gazeta mediocritatea de care are parte gimnastica feminina. Il cunosc personal pe Bela Karoly, nici nu sufera comparatie cu Forminte. Chiar daca este uneori exaltat si politically incorrect, BK are un ochi formidabil si o stiinta a gimnasticii iesita din comun (adica comunul cu care Forminte vrea sa ne obisnuiasca). Probabil ca RO ar avea nevoie de un antrenor mult mai ambitios si mult mai competent decit Forminte. Asa cum Brazilia in fotbal considera un insucces orice rezultat sub finala, nu vad de ce antrenorul lotului olimpic de gimnastica al RO ar gindi diferit atunci cind nu obtinem aur sau argint la concursul pe echipe. In America exista o expresie care suna aproximativ „daca vrei cu adevarat poti reusi si intr-un hangar”. That’s what is keeping us ticking…

Petrisor.socol (4 comentarii)  •  27 august 2008, 18:07

Nu am decat cuvinte de lauda pentru Forminte. A reusit sa treaca testul, ceea ce putini ar fi reusit. Trebuie sa-i acordam ragaz.

Ginola (2 comentarii)  •  27 august 2008, 18:11

In principu, corecta remarca dvs. Insa, cred ca Dl. Forminte si-a spus parerea din punctul de vedere al antrenorului de la care se asteptau mari performante, poate singurul dintre antrenorii de la Olimpiada asupra caruia a existat o mare presiune… aceea a rezultatelor anterioare. Si poate ca si aceste discutii de la beijing cu Dl. Karoly au fost mult prea dezbatute de presa. Nu e de neglijat ce a facut Dl. Karoly pe vremea dansului insa sa fim corecti si sa spunem ca baza de selectie de care se „bucura” Dl. Forminte este cu mult mai mica decat ce era pe vremea Dlui. Karoly. Eu am facut sport pana in 1990 si va pot spune ca era competitie. Dupa 1990, am ramas un fidel observator al sportului respectiv si va spun, baza e mult mai mica. Copii nu mai sunt interesati de sport, si aici se pot scrie romane nu doar articole.

BELLA (1 comentarii)  •  27 august 2008, 18:14

Bun venit la olimpici!

Cine l-a desemnat pe Forminte antrenor la fete ar trebui imediat sa-l demita. Sant niste fetite sensibile care au nevoie de cineva cu suflet cald sa le apropie…..Forminte e de piatra….si piatra se modeleaza tare greu!

Bela karoly??? a avut mare noroc ca a avut-o pe NADIA eleva ca altfel nu mai era renumit….NADIA l-a scos in lume….cat as vrea sa -i spun asta in direct.

carol (1 comentarii)  •  27 august 2008, 18:18

Draga Cristian, ca l-ai alintat cand ai scris pur si simplu nu stie sa vorbeasca …parerea mea!

Edi Banu (1 comentarii)  •  27 august 2008, 18:22

Domnule Geambasu, mi se pare un punct de vedere corect si bine venit. In sensul ca n-am vazut pe cineva sa reactioneze in vreun fel la cele spuse de d-nul Forminte. Nu sunt neaparat un fan al gimnasticii, nici nu urmaresc foarte mult acest sport, numai ca nu trebuie sa fii un fan ca sa vezi ca intre performantele ultimilor ani in gimnastica si cele de la ultima olimpiada este o diferenta de la cer la pamant. In cazul acesta se cuvine ca acest antrenor sa fie mai ponderat cand i se pun intrebari si sa incerce sa gaseasca mai bine cauzele nerealizarilor decat sa critice oameni care au realizat ceva in gimnastica. Probabil ca tocmai pentru ca are frustrarile acestea nu a reusit sa mobilizeze echipa pentru a obtine medaliile cu care eram obisnuiti. Mai mult decat atat impresia mea este ca desi nu a obtinut mai nimic in comparatie cu anii anteriori nu a fost pus la zid nici de presa si nici de specialistii in domeniu. In cazul acesta reactiile dumnealui sunt fara discutie deplasate.

yanna (2 comentarii)  •  27 august 2008, 18:38

Domnule Geambasu, Forminte tocmai terminase de vorbit despre bronzul pe echipe, spusese ca e un rezultat onorabil, ca a mentinut gimnastica romaneasca in top, a subliniat ca daca nu s-ar fi schimbat codul de punctaj am fi fost campioni olimpici, fiind SINGURA echipa dintre favorite care nu a ratat. Nu credeti ca intrebarea adresata apoi avea deja raspuns? Eu cred ca problema e alta: presa nu mai cunoaste gimnastica. Ce stiti despre actualul cod de punctaj? Care este nota maxima de plecare si cum se alcatuieste? Sunt multe exercitii in lume avand aceasta nota maxima? Cum se depuncteaza erorile? In speranta ca din echipa GSP macar cativa oameni vor re-„invata” gimnastica, va dau doar un punct de pornire: codul de punctaj favorizeaza gimnastele puternice, fizic si psihic, si pe cele a caror pregatire nu este mereu franata de probleme medicale. Pana acum cativa ani era suficient sa fixezi ceea ce stiai din juniorat, sa elimini greselile de executie, acum gimnasta trebuie, in paralel, sa adauge in permanenta noi elemente, iar pentru ca acestea sa conteze in alcatuirea notei trebuie sa aiba un grad de dificultate foarte ridicat. De asta e tafnos domnul Forminte, pentru ca lumea pastreaza convingeri despre gimnastica ce nu mai sunt de actualitate, extrem de putini ziaristi sau reporteri inteleg gimnastica in ziua de azi. Ca sa nu mai vorbim despre baza de selectie foarte redusa, de accidentari, de accidentari pe care medicina sportiva romana nu s-a dovedit capabila sa le dea de cap nici dupa ‘n’ controale.

Sably (35 comentarii)  •  27 august 2008, 18:47

As fi tentat sa-ti dau dreptate Cristi, probabil ca 99 % asa-i !
Nu pot insa sa nu te rog sa iei in calcul siiii oroarea ce s-a instalat aproape in orice om vis-a-vis de obraznicia multor asa zisi „jurnalisti” vesnic in foame dupa scandal, mizerii plimbate din gura-n gura, de tipul „a spus D-l x ca…ati fi mai prost, dvs’ ce ziceti” , apoi fuuuga, fuguta la y cu…”uite ce a zis y despre…” si asta este TOT ce stiu ei sa faca , „jurnalistii” !…
Pe tine Cristi draga (scuza-mi apelativul, e’ doar prietenos) te-am scos din „turma” asta, mai ales de cand am citit un articol scris de tine despre Pink Floyd, de-atunci…esti de-al meu !
D’asta imi permit sa te rog, doar sa te gandesti la ce-ti spuneam si sa eviti sa devii si tu un astfel de jalnic pseudojurnalist…

arh. Gheorghe Petrescu (214 comentarii)  •  27 august 2008, 18:48

Eu stiu ca o opera de arta este, un bun al tuturor, nu numai al artistului. Daca nu e, atunci, nici cel care nu intelege, are dreptate. Ce, gimnastele au concurat pentru antrenor? NU, ci pentru marele PUBLIC, ce aplauda, dezaproba, etc. O opera de arta, daca este de calitate, este gustata de TOATA LUMEA, si atunci devine opera de arta, in adevaratul sens al cuvantului. SANDRA, la sol, a realizat o opera de arta in gimnastica, si cu totii am admirat, arta ei. Si antrenorul are meritul lui, dar nu el este o opera de arta. BRAVO SANDRA.
HAI ROMANIA!

H (2 comentarii)  •  27 august 2008, 18:49

Privind problema in mare ai dreptate.
Exista niveluri diferite de competenta a comentariului cu privire la rezultatul oricarei activitati umane. Chiar daca trebuie respectate niste paliere de competenta, nu este de acceptat ca “amatorii” sa fie despartiti de dreptul la opinie…
…eei, doar ca ziaristii nu mai sustin ideea atunci cind vine vorba despre meseria lor, cind li se spune ca scriu prost, ca scriu la comanda, ca si-au uitat menirea, etc, etc.. Nu oricare critica este si justa, dar prea multi, din ce in ce mai multi necesari beneficiari ai jurnalismului romanesc il critica pe motiv de presa “ticalosita” si/sau “deprofesionalizata”…ghilimelele au rolul de a marca citatul si nu de a pune semnul dubiului asupra acelor catalogari…De ce in pozitii similare celei in care s-a aflat Forminte, ziaristii reactioneaza exact ca Forminte?

Whitefang (2 comentarii)  •  27 august 2008, 18:57

BAIATULUI CU CARARE PE CIRCUMVOLUTIUNE!!!.
Nu cred ca trebuie sa fi facut „sport”, „educatie fizica” sau ce vreti voi ca sa-ti dai cu parerea, dar de la voi ziaristii am avea mai multe pretentii. Din pacate din prostie sau …. din interes, voi va cam dati cu parerea aiurea. Nu-mi continui ideia pentru ca sunt convins ca ai inteles ce am vrut sa-ti spun. Raman cu amaraciunea ca voi de la „gazeta” aveti principalul „merit” ca ROMANIA nu mai ia medalii la gimnastica feminina si ca cei mai mari antrenori din lume au renuntat sa mai antreneze echipa nationala de gimnastica. Sunteti niste penibili in frunte cu pensionarul care va conduce si care pe moment a reusit tot prin metode neortodoxe si nu prin valoarea lui sa obilge microbistii sa se uite la jegul lui de emisiune …recurs.
Ce ziceti de un recurs la constiinta?.

Mihai (34 comentarii)  •  27 august 2008, 18:59

D-le Geambasu,
Desi inteleg ca „solidaritatea” de breasla va obliga sa adoptati aceasta atitudine, poate ca nu ar fi rau sa acceptati ca, surprinzator, chiar si un ziarist de mare finete analitica (cazul celor sportivi desigur) presupune cred un constant efort intelectual. Fie si numai pentru a avea posibilitatea unei perspective istorice asupra evenimentelor de orice natura.

8vious (6 comentarii)  •  27 august 2008, 19:13

Tifna lui Geambasu o intrece pe cea a lui Forminte. Vine omul obosit din China, zborul ia o zi intreaga, raspunde nervos unei intrebari aruncate la plezneala si imediat sare domnul Geambasu cu articolul. Ceva asemanator face si domnul Tolontan cu baiatul lui Piturca.

Domnule Geambasu, ce carti au citit reporterii dumneavoastra ca e plin Gsp.ro de dezacorduri si greseli ? Daca ati vrut democratie la gimnastica, nu mai asteptati medalii de aur ca n-o sa vina. Daca aveti tifna, ironii si numai rautati in articolele dvs., sa nu va asteptati ca ceilalalti sa va trateze cu politete.

Cum iti asterni, asa dormi. Succes la lectura.

hmmm (8 comentarii)  •  27 august 2008, 19:13

intamplator am vazut si eu interviul si am realizat un lucru: forminte este genul de om,ce se intalneste peste tot,nu doar in sport,care in momentul cand reuseste ceva notabil,isi pierde masura. isi inchipuie ca lumea Ii este datoare, iar el nu trebuie atins nici macar cu o floare.
poate ca inainte de a ne privi superior pe toti cei care nu am facut sport de performanta,sa realizeze ca tocmai datorita interesului si exaltarii naive a acestor profani,gimnastica si sportul in general,exista! tocmai gălăgia pe care noi,muritorii de rand,o facem,obliga autoritatile sa acorde o mai mare importanta fenomenului sportiv. cum ar fi fost,daca la salonul de primire ar fi venit doar morariu,belu,marasescu si vieru? atunci nu ne-ar fi acuzat de lipsa de recunostinta?
asta imi aminteste de dinu,in perioada de maxima aroganta,care in momentul cand criticai jocul lui dinamo,te expedia cu reprosul ca daca nu ai jucat fotbal,n-ai dreptul la opinie! pai hai sa vedem daca liga lu` mitica ar mai fi incasat atatia bani de la tv,daca s-ar fi bucurat doar de atentia expertilor….

OTI (1 comentarii)  •  27 august 2008, 19:26

In aceeasi idee v-as sugera ca,atunci cand dl.Forminte va fi invitat la o emisiune tv,sa-i spuneti ca nu are ce cauta acolo,pentru ca nu a absolvit Facultatea de Jurnalism.

edgar (1 comentarii)  •  27 august 2008, 19:30

da-mi voie sa-ti zic ca esti **
cu cine vroiai tu aur ?

affu (16 comentarii)  •  27 august 2008, 19:44

Ce antrenor stalinist!Nu cred ca vom mai avea prea curand rezultate la gimnastica avand asemenea stahanovisti in sali.Parca e Halagian de la fotbal.Probabil ca este un vajnic purtator de pantofi asortati la trening,pantofi pe care si-i descalta in autocar ca sa se mai racoreasca dupa atata munca.La pensie cu tataia,altfel ne inscriem si cu gimnastica in siajul dezastruos pe care il au celelalte sporturi!

axxter (7 comentarii)  •  27 august 2008, 20:03

Pe acest Forminte l-am ascultat destul deja. Este un incompetent si s-a vazut demult acest lucru. Si il mai si ataca pe Bela Karoly, cel mai bun antrenor de gimnastica din toate timpurile.

merita vazut! parerea mea (107 comentarii)  •  27 august 2008, 20:06

e mare diferenta intre Belu si Bitang pe de o parte si Forminte pe de alta… rezultatele vorbesc…

extreme (1 comentarii)  •  27 august 2008, 20:48

frumos articol.

elis (1 comentarii)  •  27 august 2008, 21:16

nu este vina lui Forminte, baza de selectie este mult mai mica ca in anii trecuti.
bine noua romanilor asa ne sta bine sa aruncam cu noroi in altii, asa ca nu ma mira acest articol.

xxx (9 comentarii)  •  27 august 2008, 21:49

pana una alta forminte are un bronz la olimpiada.si-un aur.
voi in loc sa ziceti multumesc faceti scandal ca tiganii.
n-aveti CARACTER

Vava (1 comentarii)  •  27 august 2008, 23:58

Forminte a demonstrat, daca mai era nevoie, ca este o mare lichea … apropo, are destula ciocolata lotul de gimnastica?

aldy (25 comentarii)  •  28 august 2008, 0:06

Problema e ca sunt o groaza de jurnalisti afoni in sport.
Romania nu avea cum sa ia maimult de locul 3 pe echipe.Daca nu cunosti e o tampenie sa spui ca Romania a dezamagit ca nu a luat mai mult decat bronz.I n 2005 Romania nu mai avea echipa olimpica.Eram la pamant.DECI FORMINTE are un mare merit.Medalia de bronz e maximul posibil.Bravo FORMINTE.

Anti Felix (9 comentarii)  •  28 august 2008, 0:32

Domnule Geambasu, am si eu un comentariu off-topic: tocmai v-am vazut cum ati cenzurat comentariul anti gsp al lui Lacatus care nu ar fi avut nici macar o reactie la voi la gsp tv daca Radu Naum (care nu este inca bolnav de virusul Felix) nu ar fi adus asta in discutie. E usor sa il criticati pe Laca pentru ca face ce ii zice patronul – voi faceti la fel la antenele si gspurile voastre, numai ca nu va uitati in oglinda. Lasti criticile la adresa altora uitati-va in oglinda si vedeti ca sunteti vanduti complet unui turnator. Vorbiti mai bine de fotbal, daca va pricepeti si lasati alte aspecte l ao parte. Dovediti ca sunteti comentatori si ziaristi sportivi, nu mondeni. De ce dupa un meci vorbiti de ce a declarat unul si altul (chiar daca sunt fotbalisti sau patroni) si nu scrieti despre joc? De monden se ocupa altii, voi pretindeti ca sunteti ziaristi sportivi, purtati-va ca atare. Ii taxati foarte repede pe fotbalisti daca isi dau cu parerea despre altceva in afara de fotbal, iar voi faceti sta si sunteti platiti totusi ca ziaristi SPORTIVI. Nu uitati asta e cuvantul cheie – SPORTIVI.

Anti Felix (9 comentarii)  •  28 august 2008, 0:37

ASTEPT COMENTARIILE LA ADRESA LUI BANEL. L-ati facut varza acum cateva luni, acum astept reversul, nu pt gol ci pt joc.
Si inca ceva, nu ati subliniat un moment important din declaratiile lui Gigi – a spus ca nu are cum sa dedice victoria cuiva pt ca nu ii apartine lui ci jucatorilor. Nu il mai citati mpt ca nu ataca pe cineva? De ce nu subliniati o declaratie normala? Pierdeti pe iubitorii de scandal? Duceti-va la Felix si la Camelia si o sa aveti destul scandal, trebuie doar sa spuneti adevarul despre ei.

Anti Felix (9 comentarii)  •  28 august 2008, 0:38

Cat va ia sa cenzurati ce am scris?

Robert (1 comentarii)  •  28 august 2008, 0:59

nu forminte ii de vina oameni buni…pt aceasta olimpiada forminte a avut de ales 6 fete din 7 😐
in 2004 la atena…bellu a avut de ales intre 70 de gimnaste. din cele 7 fete 5 au suferit accidentari, cati dintre voi stiti ca stela a concurat cu derere la spate, sandra a venit dupa o accidentare grava, la fel si celelalte fete.
acest loc 3 este maximum din ce puteam scoate, indiferent cine ar fi fost antrenor, mai mult de locul 3 nu se putea.
forminte se zbate si spune in fiecare interviu, numai sunt copii care sa faca performanta, fac si eu un apel aici…cei care sunteti parinti, sunteti dispusi sa va lasati copiii la gimnastica?
daca raspunsul este nu, atunci ar trebui sa intelegeti…
da, ne-am obisnuit sa avem 3 medalii de aur, inca 2 de argint la gimnastica, dar nu se mai poate…nu vor mai fii aceleasi rezultate, din moment ce la nationalele de la ploiesti au fost 7 senioare.

Marian (85 comentarii)  •  28 august 2008, 1:05

la olimpiada asta, unii dintre antrenorii nostri au fost de rasul lumii. acest forminte, de ex., ca si dna. aceea de la natatie care a uitat sa-si trimita sportivul pe bloc-start (si ala alt adormit) ! nici cu mr. tadici nu mi-ar fi rusine, dar acolo e o chestiune mai complicata, omul asta a avut, totusi, performante. in rest, ce sa zici de un antrenor de duzina care se ia la intrecere cu bela karoly ? „nea ion” !?! mare ti-e gradina … daca ziceau asta belu sau bitang, mai treaca-mearga (desi n-ar fi cazul), dar forminte …

Marian (85 comentarii)  •  28 august 2008, 1:07

gsp, am o rugaminte la dvs. aveti adresa mea de e-mail, astept sa imi spuneti ce am gresit in „comentariul” meu de ma invitati la „moderatie”. sau va place sa vorbiti neintrebati ?

unu (1 comentarii)  •  28 august 2008, 1:59

Ma ce imi place cum sariti toti in ajutorul „saracutului” jurnalist. Hiene dragalase ce sunteti:).
Acuma nu ca omu respectiv de la Antena 3 nu ar fi avut dreptate, dar la fel cum a fost reactia „dom’-lui profesor”, pe atat de rauvenita si mult prea acida a fost reactia ta .
O voi spune mult si bine , ziarism de 3 surcele.

NEA NONI (6 comentarii)  •  28 august 2008, 3:45

Vai de capul lui de prapadit,,nici nu merita sa scrie cineva vreun articol despre el,,oricum nici in 1000 de ani nu poate sa ajung ala nivelul lui Karoli..e varza..

moi (6 comentarii)  •  28 august 2008, 4:22

Tifna domnului Geambasu o intrece pe cea a lui Forminte.

Vine omul din China, calatoreste o zi intreaga si il asteapta in Romania un ziarist de la Antena 1 2 sau 3 care ii pune o intrebare de ziarist roman: „Doar atat ati putut, bai Forminte ? Da prosti ati fost mah, sa va bata si chinezoaicele si americancele. ”

Cealalta intrebare romaneasca e „cati bani ati castigat?”, asta o stie nea Ovidiu cel mai bine.

Forminte le da de mancare si ziaristului de la Antena 1,2 sau 3 si domnului Geambasu care analizeaza pe un ton superior reactia lui Forminte.

La ora actuala, bronz e tot ce ne permitem. Gimnastica nu se poate face in democratie, daca le lasi pe gimnaste sa manance ciocolata sau sa se duca la discoteca, atunci nu o sa iti mai castige aur la olimpiada.

Ce semeni, asta culegi.

Dumitrie (1 comentarii)  •  28 august 2008, 5:27

Eu cred ca Forminte e un antrenor excelent !!! Oricum bravo pt articol.

tolonesimtitu (1 comentarii)  •  28 august 2008, 5:29

sunt de acord cu tine cand vorbesti despre profitorii si atarnatorii de la aeroport; e clar ca te referi la tolontan. ai mare dreptate! dar sa insinuezi ca absolventii de „educatie fizica” stiu mai multe despre sport decat Forminte… e cam obraznic din partea d-tale. Si nici sa nu-ti inchipui ca mi-ar trece prin cap ca un comentator de spor a citi vreo carte de cand a terminat liceul. Doar Topescu este intelectual in tagma voastra, sa fim seriosi…

Miki (1 comentarii)  •  28 august 2008, 7:58

Fiecare are dreptul la aparare.
Pe Forminte insa nu-l apara rezultatele.

suporter (1 comentarii)  •  28 august 2008, 8:36

bai geambasule pai are dreptate omul!si 70% dintre voi habar nu aeti ce inseamna sportul dar voi criticati!eventual nici nu mergeti la meciuri sau concursuri si voi va dati cu parerea!

Eugen DELCEA (16 comentarii)  •  28 august 2008, 8:57

D-le Geambasu,sunt curios daca nu cumva si acum imi dispare comentariul de pe GSP.RO!
Am facut presa din ian.1990(prima publicatie de sindicat libera din Romania,apoi ziarul local, Adevarul, Ev.zilei),din 1995 am ramas cu singura revista color din Oltenia,am scris si publicat cea mai completa istorie a Craiovei Maxima etc,etc.Am format ziaristi pentru ziare locale si centrale(unul pe la Dvs),deci cam stiu despre ce e vorba…Din pacate,dupa ce v-am apreciat,e a doua oara in care sunt obligat sa intervin.
Lucrurile sunt foarte clare si…mizerabile:GSP a produs scandalul in urma caruia au renuntat Belu si Bitang,plus cateva gimnaste!Nu aveti nimic pe constiinta?!Basescu i-a apreciat si le-a creat posturile.Ati acuzat atunci sistemul de lucru iar acum Bela Karoly spune ca fara acest sistem nu se pot obtine performante in Romania…Forminte a fost un sacrificat,a luat-o de la 0.E o rusine ca cineva,manipulat sau prost de-a binelea sa spuna ca Forminte este un comunist!Pentru Beijing 2008 nu Forminte trebuie sa-si ceara scuze!!!!

Comentează