Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Principii şi ideologii

Florin Bratu îşi doreşte să joace cel mai bun. Cel mai bun e Rednic, fiindcă el face echipa

Principiul rotaţiei nu trebuie confundat cu principiul dominoului. Deşi vorbim tot despre nişte piese care cad. Florin Bratu a avut curaj. Şi […]

luni, 25 august 2008, 5:43

Florin Bratu îşi doreşte să joace cel mai bun. Cel mai bun e Rednic, fiindcă el face echipa

Principiul rotaţiei nu trebuie confundat cu principiul dominoului. Deşi vorbim tot despre nişte piese care cad. Florin Bratu a avut curaj. Şi a fost sincer atunci cînd a spus că nu i se pare corect să intre pe teren prin rotaţie cu ceilalţi atacanţi. Să joace cel mai în formă. Ultimele întîmplări din viaţă l-au obligat să gîndească în alb şi negru. A ratat Euro, iar asta l-a întărit. Probabil că l-a şi întărîtat. A priceput că în carieră egoismul e de preferat cavalerismului. Fiecare pe cont propriu. Golul marcat în Giuleşti îl susţine. Celelalte goluri din campionat îi dau dreptate. Iar comparaţia cu Marius Niculae îl avantajează. De unde izbucnirea nervoasă la adresa acestuia. Şi acum o întrebare. Cine este Marius Niculae?

Nu vă enervaţi! Ştim cine e Marius Niculae, dar n-am formulat întrebarea completă. Cine este acest Marius Niculae care s-a întors la Dinamo? Un fotbalist mai bun sau mai slab decît cel care se transfera mai an la Sporting? Un om pe umerii căruia se va clădi echipa în stare să atace campionatul şi grupele Champions League sau cineva căruia i s-a aruncat un colac de salvare? Şi unde s-a întors el? Într-un loc cunoscut, Săftica, the same, Groapa, cam tot aia. Da, dar cu alte chipuri. Acţionari noi, coechipieri care în trecutul recent îi erau adversari. El, Săgeată, născut şi crescut dinamovist, are o problemă de adaptare. Iarba verde de acasă e tot verde, dar e altă iarbă.

 Al treilea personaj al poveştii este Dănciulescu. Rezervă la meciul contra Rapidului. A intrat cîteva minute pe final. Lumea a sperat că Danciu va scorni o execuţie şi va repara ce stricaseră ceilalţi. Golgeterul en titre. Golgeterul de serviciu. Băiatul bun în momentele de criză. Uite că Danciu n-a înscris şi nu a mai salvat pe nimeni! Nici măcar pe el. Poate că s-a săturat să interpreteze rolul pompierului care stinge focuri puse de alţii. Dănciulescu a intrat pe teren la derby şi le-a arătat tuturor că poate juca şi el precum ceilalţi. Aşa şi aşa. Doar alţii fuseseră titularii!

Principiul rotaţiei nu s-a născut în fotbal, ci în comunism. Şi se numea principiul rotaţiei cadrelor. Nişte tovarăşi care nu se pricepeau specific la nimic, treceau de la o funcţie la alta pentru că partidul voia să demonstreze în cheie atee că omul sfinţeşte locul. Şi că nimeni nu-i de neînlocuit. Locul partidului la Dinamo a fost luat temporar de Mircea Rednic. Despre care ne vom lămuri dacă roteşte atacanţii în scop ideologic sau fotbalistic. Ideologic e bine să te pui bine cu naşul lui Marius, fotbalistic nu era rău deloc să-l foloseşti mai repede pe Danciu.

Comentarii (37)Adaugă comentariu

Andrei25 (4 comentarii)  •  25 august 2008, 18:04

Se stia ca Niculae este praf la momentul actual; sincer, pt el, cred si sper ca isi va reveni. De Danciu nu mai vorbim: el este omul de caracter de la Dinamo (din pacate printre singurii); in plus, e si valoros. Mare greseala a facut nenea Rednic ca nu l-a bagat titular.

hmmm (2 comentarii)  •  25 august 2008, 18:06

lucrurile sunt clare: niculae a fost adus din vanitate,pt. ca borcea sa le mai dea adversarilor o palma,dar si pt. a-l salva din mediocritatea mai adanca decat loch ness-ul,in care se afundase! decizia de a-l lasa pe banca pe danciu,a fost o decizie proasta si prin prisma rezultatului,dar si a exemplului pe care l-ar putea da. danciulescu este golgheterul echipei an de an,iar cand sa isi primeasca rasplata,adica locul de titular intr-un derby, i se da 15 minute pe final.
inca ceva,vis a vis de campania de transferuri a „cainilor”,acestia nu au linie de mijloc de calitate. doar torje si cristea,poate si tiago,dar atat. degeaba ai atacanti,daca n-are cine sa-i serveasca; degeaba ai fundasi,daca nu ai un inchizator care sa Ii protejeze,pt. ca ropotan este doar un huligan legitimat ca fotbal;ist!

vio (4 comentarii)  •  25 august 2008, 18:50

cristi cu cine simpatizezi?o sa-ti pun intrebarea asta de cite ori am ocazia.asa ar fi corect:fiecare din redactia gazetei sa-si declare simpatiile.numai bine!

Dani tm (6 comentarii)  •  25 august 2008, 18:51

Si eu cred ca Niculae e praf si nu e praf acum ci a fost decand a plecat la sporting unde a reusit un sezon mediocru dar presa la laudat prea mult si a exagerat prestatia lui de atunci astfel asteptarile de la el au crescut foarte mult dar rezultatele nu au vrut sa apara.
Valoarea lui nu poate fi comparata cu cea a lui Danciu
care a fost constant an dupa an chiar golgheter…’golgheter’ nu asa se spune? desi vad ca geamba’ ii spune golgeter(fara h).
Nu stiu exact poate asa-i corect dar oricum suna mai naspa fara h, suna asa ca de jurnalist ***

fisher (1 comentarii)  •  25 august 2008, 19:47

PESTE UN AN BORCEA II ADUCE PE MARGARITESCU SI MOTI(daca pleaca), FAC PARIU.

hmmm (2 comentarii)  •  25 august 2008, 20:04

fisher @

grav ar fi sa continue politica de repatrieri cu kiritza,32 de ani, Niculescu,32 de ani si Fl.Petre,tot 32,care au promis/amenintat,ca peste vreo 2 sau 3 ani,vor juca la Dinamo.Asadar,clubul din “Groapa” ar trebui sa isi schimbe numele in “Statiunea balneo-climaterica pt. pensionari,Dinamo Bucuresti.”

Dani tm (6 comentarii)  •  25 august 2008, 20:44

Cand apar trei stelute sa stiti ca e ceva cenzurat, ex. *** – e la moda mai ales aici pe gsp.
Era vorba de ***, jurnalist *** – geamba’ stelistu’

fucherul (7 comentarii)  •  25 august 2008, 20:44

Mi-a placut expresia: „Un fotbalist mai bun sau mai slab decît cel care se transfera mai an la Sporting?” este foarte expresiva.
In rest un comentariu ok, cum a zis unu zilele trecute – DINAMO cimitirul elefantilor

ARIANUL (26 comentarii)  •  25 august 2008, 20:51

Shi care ar fi solutzia din pct dv de vedere ca nu am intzeles ?
De fapt nu exista concurentza intre Brattone shi Marius , campionatul e lung , competitzii multe , cu sigurantza e nevoie de amindoi .
De fapt de totzi trei , daca-l punem in ecuatzie shi pe Danciu .
Cei mai buni sunt cei ce trec primii linia de sosire , nu cei ce cauta subiecte marunte .
Baietzii n ostri sunt maturi .
Campionatul se castiga cu inteligentza shi echilibru .
La meciul asta am avut ghinion shi nervii au rabufnit pe final , cand lucrurile nu mergeau bine pt Dinamo .
Vor merge de acum ……..

ozzy (54 comentarii)  •  25 august 2008, 20:54

De bun-simt. De data asta: bravo, Cristian!

tyranosaurus rex (8 comentarii)  •  26 august 2008, 7:40

@Dinamo a ajuns o echipa de „vedete refuzate la export” .Nu v-ati lamurit cu Nastase?Nu stiu cum a putut Rednic sa accepte repatrierile impuse de Borcea?Mai bine isi aducea „bananierii lui” ,mai lua si comision…Cu jucatori uzati in alte campionate nu poti lua titlul.In Romania, ca sa iei un campionat trebuie sa iti faci o echipa de „bananieri”, cine nu are „bananieri ” sa si-i cumpere altfel locurile 5-6 .

CharlesLaTanne (1 comentarii)  •  26 august 2008, 8:38

Mai nene, n-ai cum sa faci performanta atata vreme cat conducerea e de ***, Borcea, in loc sa isi canalizeze energiile in directia echipei lui, sta si declara ca isi doreste ca Steaua sa nu se califice maine…cum naiba sa ai performante cand tu staaai de Lemn-Tanase si doresti raul altora? De altfel, ce pretentii sa ai de la o echipa cand e condusa de agramati ca Turcu si ***-manelisti ca Borcea? Cheia succesului intotdeauna a fost munca, seriozitatea, respectarea tuturor adversarilor si cumpatarea…

@vio (15 comentarii)  •  26 august 2008, 8:47

Iti spun eu cu cine simpatizeaza domnul Geambasu (daca lasa mesajul sa treaca). Cu dinamo.

catalin_cj (31 comentarii)  •  26 august 2008, 9:07

din pacate in ultimii ani dinamo devine o pista de relansare a jucatorilor. sunt exemple multiple. de la nereusita lui popescu, continuand cu barcauan, niculescu, stoican, bratu, lobont, munteanu c., bostina, danciulescu, tamas, ganea, niculae si poate altii de care acum nu imi aduc aminte. cativa au reusit ca danciu, loby si bratu, niculescu a fost umflat datorita oamenilor care il serveau din spate. doi-trei servanti ideali si un oportunism fantastic au scos dint-un jucator mediocru o vedete. problema bratu este una pe care nu o inteleg. tot timpul un atacant de viteza care are plasament bun si o baga in poarta de cate ori are ocazia este sarit de antrenor. se pare ca bratu este a 5-a roata la caruta. acum a venit randul acestui niculae, un jucator de-a lui borcea sa incerce sa ii ia locul. incredibil pentru mine a fost ca l-a scos pe danciu din echipa. danciu care da pasa, da gol si face si defensiva contra unui niculae plat la toate capitolele. la dinamo inca primeaza interesul si nu valoarea. atata timp cat vom repatria jucatori pentru ai insela pe altii dupa aceea cu ei nu vom face nici o branza in campionat si in afara lui. fara suparare dar niculae este in acest moment un vid de valoare. acum a venit si acest tamas, luat pentru o reincarcare si apoi pentru a fi vandut mai departe ca marfa calitatea I.

tiganu (9 comentarii)  •  26 august 2008, 9:29

Pina la Sageata sa vorbim de Moti,Tamas,Bostina si Ad.
Cristea care n-au avut treaba cu acest meci.Moti a fost
mai periculos ca Djalovoic pt.Lobont,Tamas a facut niste fite de Beckenbauer,dar a gafat ca un incepator,
Bostina-inexistent,iar Ad.Cristea poate mai mult de 2 suturi pe meci.Marius isi va reveni pt.ca are stofa de fotbalist,insa la el problemele sint in alta parte.

marcelinho (29 comentarii)  •  26 august 2008, 9:40

Da, fisher, il aduce si pe Petre din Cecenia sa-i povesteasca despre leii din curtea banditului, sorry, presedintelui cecen.
Si vor fi prezentati toti trei ca super-transferuri. la fel cum au fost prezentati Niculae si Tamas.

kiki13 (4 comentarii)  •  26 august 2008, 11:28

Marius Niculae nu mai este acel jucator care a plecat la Sporting. Marius Niculae vine de la Iverness, o echipa, care teoretic, e mult sub Dinamo. Marius Niculae nu mai este Sageata, nu mai e nici macar arc, e doar un jucator, trecut de prima tinerete, de la care se pot spera multe, dar care are nevoie de timp. Marius Niculae e capabil sa prinda un loc de titular pe valoare, dar nu acum. Marius Niculae de acum joaca doar pe baza numelui de altadata si pe nevoia lui Borcea de a arata ce nume marete a adus el la Dinamo. Cred ca orice antrenor face echipa in functie de forma jucatorilor si in functie de adversar. Rednic foloseste acest principiu pt ca altceva nu stie, pt ca mai are de invatat pana a fi antrenor. Pe el il intereseaza mai mult sa cada el in picioare dupa o posibila infrangere, decat sa faca ceva pt a incerca sa castige

Buzoianul (1 comentarii)  •  26 august 2008, 12:07

Relativ la simpatiile lui cristi geambasu, chiar daca are sau nu importanta, pot sa va spun ca pe vremea liceului, facut la Buzau, tinea cu dinamo. E drept in anii 80 Gloria nu era „steluta”, la noi si-a inchiat cariera Dudu Georgescu, de exemplu, un simbol al lui Dinamo pe care multi dinamovisti l-au uitat

gogu (3 comentarii)  •  26 august 2008, 12:11

de acord. se pare ca de data asta, si dupa meciul de sambata, cel rotit va fi chiar mircea rednic. in privinta asta oltenii nu pot decat sa le multumeasca rapidistilor, fiindca adversarii lor vin numai bine perpeliti de giulesteni (care intre noi fie vorba, arata ca le place joaca si „fac o reclama de calitate jocului de fotbal”), iar cazurile cfr si otelul spun multe. probabil ca dinamo va fi a doua victima a acestora dupa cfr, mai ales ca sefii cainilor sunt infinit mai orgoliosi decat ardelenii.

Alex (9 comentarii)  •  26 august 2008, 12:23

Pe Dinamo o asteapta vremuri grele si multe patimi. Spun asta pentru ca re cea mai imbecila conducere. NU ma refer la aparitii in diverse emisiuni si la declaratii, pentru ca acolo nu ii au cu nimic la mana pe ceilalti(Porumboiu, Iancu, Muresean,Zotta, Argaseasa, Becali, Copos, Stoica din cand in cand sau Dinu Vama). Dimpotriva, adesea sunt surclasati de acestia.
Problema e ca ei nu inteleg ca pe noi nu razboiul declaratiilor ne intereseaza, ci fotbalul.

Steaua a reusit sa-si rezolve problema stadionului, Rapid la fel. Timisoara colaboreaza cu autoritatile, CFR si-a tras arena de UCL pornind de la un stadion gen „Sportul”. Dinamo nu e nici macar aproape de a rezolva aceasta problema. Daca meciul cu Gaz Metan se televiza nu veneau 10.000 pe stadion, veneau doar 3000. Stadionul acela lucreaza impotriva lui Dinamo, se umple doar la meciurile tari, insa si atunci mai mult din datorie decat placere.

CFR Cluj, Steaua si Rapid au reusit sa gaseasca jucatori straini de calitate, jucatori pe care au si dat bani grei. Poate ca CFR are de suferit acum, insa anul trecut au obtinut exact ceea ce si-au dorit: participarea in UCL, titlul si cupa. Steaua a procedat la fel. Sefii lui Dinamo pretind ca nu vor obiective pe termen scurt, dar nici pe termen lung n-au iar pe termen scurt se pare ca nu sunt in stare sa le indeplineasca.

Turcu ne tot vorbeste de un imprumut extern si de un proiect gata facut pentru un nou stadion, insa nu sunt in stare sa cada la pace cu MAI. E clar ca nu au o putere extraordinara. Si ceva care ma depaseste se petrece la Dinamo, atata timp cat Badea, unul dintre cei mai mari afaceristi din tara, om ridicat pe vremea vechiului regim, prieten cu Berechet si alte mizerii de generali si chestori de pe acolo, nu are nici o putere si nu e factor de decizie in club. Inseamna ca e actionar doar cu numele din moment ce nu-i poate controla un pic pe Borcea si Turcu. Suntem satui de declaratiile lor, nu-i suporta noi, dinamovistii, darmite restul lumii.
O fi Dinamo o echipa hulita si injurata, e grea viata de suporter dinamovist, dar sincer e mult mai greu cand trebuie sa fi asociat cu aceste 2 pesonaje.
Avem mult de suferit din cauza lor. Si din aceasta cauza cred eu ca la Dinamo urmeaza doar necazuri si suporterii, si asa satui, vor fi pusi la grele incercari. Pentru ca Dinamo stagneaza, ceilalti progreseaza.

Nus tiu ce asi mai are Rednic in maneca, insa stiu doar ca ii va fi foarte greu. Sper sa nu cedeze presiunilor din conducere si sa-si faca singur echipa asa cum crede el ca-i mai bine. Oricum daca ia titlul va fi ca in 2007, o surpriza totala. Dar mai e mult pana departe…Atunci Dinamo avea un joc bun, acum…

gsptv (22 comentarii)  •  26 august 2008, 12:29

Cel mai bun transfer realizat de Steaua si Rapid este venirea lui Rednic la Dinamo 🙂

Z (2 comentarii)  •  26 august 2008, 12:36

Principiul rotatiei nu s-a nascut in comunism. Regele il aplica plin de succes cu cele doua partide politice romanesti, in ultimele decenii ale sec 19. Numai comunisti nu erau aia.

dinamo stalin (1 comentarii)  •  26 august 2008, 13:18

NU conteaza ca Geambasu tine cu dinamu. E chiar bine ca tine cu echipa asta. Era normal ca un jurnalist mediocru sa sustina o echipa comunista. Se leaga, se leaga.

Cipri (66 comentarii)  •  26 august 2008, 15:37

Of Geambasule!
Unde sunt articolele tale de care te deosebeai de ceilalti ziaristi de duzina?
Niculae a jucat in total doar vreo 90 de minute. mai dati-i timp! Cine este Niculae? Cel care in jocurile nationalei (amicale, ce-i drept) a fost cel mai bun atacant.
Rednic poate a gandit asa atacul fara sa doreasca o rotatie cum considera toti.

tornado (3 comentarii)  •  26 august 2008, 16:02

daca ramanea 0-1, toata lumea, suporteri, actionari, gazetari il laudau pe domn’ profesor.
antrenorul este numai unu, suferim cu toti, dar asta e adevarul, si numai el raspunde de rezultat.
la dinamo nu a fost stins conflictul de la primele de milioane date de becali, vestiarul este in clocot, diferente mari de salariu: ex: julio cu moti sau goian, niculae cu bratu si danciu.

angel (1 comentarii)  •  26 august 2008, 17:32

dinamo este clubul in care se reintorc acei fotbalisti care au esuat in strainate gen tamas ,niculae jucatorii care daca erau buni ii tineuau echiipele lor nu cred ca mai veneau la dinamo.de ce nu cumpara niste jucatori tinerii din tara sau din strainatate care au viitorul in fata nu jucatori terminati.si ce stadion au …oare nu le rusine sa joace in uefa cu el???????????????????de ce nu fac nimik cu stadionu ala????????????????

Dante (2 comentarii)  •  26 august 2008, 18:46

Geamba,
ai atins un subiect greu. Nu uita ca acum 2 ani cand lua Dinamo campionatul, rotatia varfurilor facuta tot de Rednic a functionat ceas. Atunci nu erau Bratu ( om dificil ) ci Ganea ( mai dificil ), nici Sageata ( fin ) ci Clau ( alt fin ). Daca lui Rednic ii iese rotitul o sa fie erou, daca nu, o sa plece cum a mai plecat.

CL (53 comentarii)  •  26 august 2008, 19:27

Niculae a plecat pe o suma de 5 ori mai mare decat cea pe care s-a intors.
Niculae a plecat la Sporting cu perspectiva Milan. De intors, s-a intors de la foaie verde Inverness cu perspectiva CS Otopeni.
Cand a plecat, s-a dus sa fie, alaturi de Jardel, vedeta unei echipe la juniorii careia mocneau doi prichindei: Cristiano Ronaldo si Quaresma. Intre timp prichindeii s-au facut mari, da’ mari de tot! Jardel a ajuns o epava prin clinici de dezintoxicare. Marius pare inca in convalescenta dupa un concediu medical lung de vreo 6 ani…
Cand a plecat, Dinamo era acelasi lucru, nimic mai mult decat ce e astazi: un obscur club din sud-estul Europei, al carui nume scapa multora (ca sa-l parafrazez pe Roosevelt), care se tooot pregateste de „Sampions Lig”…

arjen96 (5 comentarii)  •  26 august 2008, 20:22

bun bun bun bun 🙂

reddog1964 (1 comentarii)  •  26 august 2008, 20:53

Nene,Geambas;Transmiteazai, Marelui antrenor de la Dinamo, ca echipa se pregateste pe teren ,nu la televizor.Toata saptamana a frecat duda cu alde Zotta,la televizor ,in timp ce echipa se pregarea jucand septica,dupa care, duminica pe inserat au adastat pe Giulesti sa faca o miuta cu Rapidul. Credeam ca jucatorii lui Dinamo vor Zburda ,dupa atata pregatire;Cand colo ce sa vezi ;Niste amarati de Brazilieni si de Romani ,care se strduiau sa stea in picioare.Lobont nici nu stia daca este meci sau antrenament,Tamas inca nu se acomodase cu fusul orar,homei se straduia saracul sa arate ca merita in liga 1 din Romania ,Bratu era ofticat ca de ce are Niculae leafa mai mare, drept cosecinta dadea pase spre acesta numai ca sa scape de minge ,Cristea este fara noroc pe teren,de aceea nu mai nimereste poarta deloc,ceilalti alergau cu ochii pe ceas,cu gandul de al depasi pe Nicolita la KM efectuati pe teren pentru a iesi in evidenta.Numai ca marele REDNIC, cel aducatoriu de rezultate fara sa stie sa antreneze,il durea in basca. EL avea meciul lui cu alt mare anonim,ZOTTA,pe care nu-l durea nici macar in basca;stia el ce stia!Rednicule ,carate de la DINAMO,In primavara echipa incepuse sa joace ceva ,acum joci numai tu.IA_TI VITEZA!

jay (4 comentarii)  •  26 august 2008, 21:23

M . Niculae are multe de aratat in liga 1 daca nu vrea sa ajunga la Dinamo 2 .

NEA NONI (6 comentarii)  •  26 august 2008, 22:09

bun articol..f bun.ce pot sa zic sunt un dinamovist convins..daca joci si putin fotbal trebuie sa accepti un lucru,ANTRENORUL decide . daca judeci dupa statistici,dupa nr de goluri dupa etc poti spune ca Bratu are dreptate…dar aceste lucruri se fac in propria bucatarie nu in presa si in nici un caz pe teren…numai bine

dragosh (1 comentarii)  •  26 august 2008, 22:44

un articol corect. nu prea ma intereseaza subiectul asa ca nu il comentez. dar m-am uitat pe comentarii. multi te fac dinamovist. unde naiba dinamovist? tot gspul este stelist. cu *** ala. cum scrie unul un articol despre o echipa cum este fanul acelei echipa.
de ce sunteti *** asa. gsp=hai steaua te iubim ca tine vrem sa fim.

gadaffi (1 comentarii)  •  27 august 2008, 9:06

Dl Geambasu ce aveti domne cu Pandurii ca toti comentatori de la GSP ii vorbesc de rau in comentari.Si dumneavoastra sinte-ti un dintre ei. sa va fie rusine

AlterEgo (16 comentarii)  •  27 august 2008, 15:17

Da,Marius a venit la o echipa ale carei singure puncte comune cu trecutul sau dinamovist sunt numele(clubului)si emblema.A aterizat intr-un loc familiar,populat insa de o groaza de personaje noi ,unele pitoresti,altele interesante,altele complet irelevante.A intrat pe teren intr-un moment in care dinamovistilor le ardea buza extrem de tare,pentru ca niste dinamovisti mai mici, destul de promitatori,angajati pentru moment la Otopeni in evitarea retrogradarii, se ambitionasera sa arate clubului-mama ca au valoare de „Groapa”.Cel poreclit pe vremuri (vremurile bune)Sageata a intrat in joc cu o ”cainosenie” care aducea aminte de momentele lui de glorie in tricoul alb-rosu si a rezolvat partida cu un gol lipsit de eleganta ca o lovitura de buzdugan. Ce mesaj vrea sa transmita mica mea compunere lipsita de talent?Doar sa sublinieze faptul ca
Dinamo nu are in acest moment in randurile sale suficiente caractere ca sa-si permita sa-i dea cu piciorul lui Marius Niculae.In defavoarea lui vorbeste un meci, cel cu Rapidul de sapt. trecuta.Pentru el vorbesc titlul de golgeter al Romaniei ,atatea alte goluri inscrise cu atatea alte ocazii si faptul ca s-a tinut de cuvant dupa ce a promis ca in tara nu va juca decat la Dinamo.Un astfel de om merita cel putin la fel de multe sanse de a-si demonstra valoarea cate a avut Osvaldo(?) Miranda, inainte de a i se pune in carca toate neajunsurile cu care se confrunta Dinamo cam de pe vremea plecarii lui Lucescu si pana in zilele noastre.
Bratu are in continuare ocazia sa joace titular,meritele incontestabile l-au adus aici si nu cred ca o sa-l scoata cineva din echipa prea curand,pentru ca Rednic nu e Pitzurca si nici Dinamo nu e Nationala.Cat despre Danciu ,este admirabil,dar mai devreme sau mai tarziu va trebui sa ne obisnuim sa-l vedem stand mai mult pe banca si, eventual,salvand echipa din rolul de rezerva la fel cum a facut-o de atatea ori pe vremea cand putea duce un meci intreg.Marius nu mai e nici el la prima tinerete fotbalistica,dar pentru el vremea marilor batalii
nu a trecut inca , si cred ca este unul dintre cei mai indreptatiti candidati la locul lasat liber atunci cand a plecat Niculescu,un gol prea important, se pare,pentru a putea fi umplut cu orice plomba sud-americana.Doar timpul poate demonstra daca am sau nu dreptate.

GFM (5 comentarii)  •  27 august 2008, 16:19

Bine scris Cristache.
Cred ca dupa campionatul asta se vor petrece schimbari importante la Dinamo.Deja ar fi al 3 an de dezastru si umilinte. Evident auto.provocate. Cine poarta raspunderea cand la fiecare inceput de campionat se lauda cu cel mai bun lot si esueaza l.amentabil?
Jucatori care nu se regasesc, schimbari dese de antrenori si personaje in.salubre pe post de reprezentanti ai clubului.
Exista vreo sansa(excluzand intamplarea) ca echipa condusa de Borcea si Turcu sa aiba vreodata rezultate?
Doar daca p.itifelnicii astia 2 isi iau zborul si nu ne mai agaseaza cu prezenta lor ignoranta. Daca mai scapam de Jiji, Mititelu, Copos, Iancu, Argaseala si Zotta parca incepem sa ne mai uitam la liga lu’ Mitica. Apropo de sultanul manevrelor. Observati ca nici Mitica nu se mai baga in m.izerii cu astia? Si-a dat seama ca-s prea p.rosti si nici aranjamente nu stiu sa faca.
Revenind la caini, preferam prim planul unui Cornelus Dinu si ideile sale filozofice i.nsignifiante(dar cu ceva legatura cu fotbalul) decat spectacolul j.alnic pe care il ofera cei 2 nevinovati intelectual.

sora nicolaie (1 comentarii)  •  29 august 2008, 21:09

esti un***in legatura cu articolul din gazeta sporturilor de la pagina 16 in data de 28 august 2008 cu referire la antrenorul lotului de gimnastica feminin can o.i fi in stare sa sari 2 metrii in lungime sau sa mergi intr.un picior 15 metri atunci sa faci asemenea articole referitoare la marii antrenori.cu respect…daca ai demnitate raspunzi la acest mesaj…astept…

Comentează