Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Dispariţia lui Piţurcă

Nu, nu vă speriaţi, se va întoarce! Acelaşi. Morocănos, încruntat, supărat pe viaţă, dezgustat de nerecunoştinţa semenilor

Nu se poate să fie adevărat! Tocmai el, cel atît de comunicativ, omul în care citeşti ca într-o carte deschisă, el, jovialul, charismaticul, […]

vineri, 4 iulie 2008, 2:48

Nu, nu vă speriaţi, se va întoarce! Acelaşi. Morocănos, încruntat, supărat pe viaţă, dezgustat de nerecunoştinţa semenilor

Nu se poate să fie adevărat! Tocmai el, cel atît de comunicativ, omul în care citeşti ca într-o carte deschisă, el, jovialul, charismaticul, bonomul, causeurul, el nu putea să dispară, nu avea cum să se retragă departe de lumea rea şi haină, lumea asta care nu a ştiut niciodată să-l aprecieze la justa valoare, să-i recunoască meritele, spiritul veşnic treaz, curajul nebunesc, aceeaşi lume in-ca-pa-bi-lă să aplaude revoluţia de catifea pe care a încercat-o el la Euro, unde noi nu am vrut să curgă sînge, n-am dorit să batem pe nimeni, peace, love, make love, not war, căci nişte puncte ce sînt altceva decît vînare de vînt, blowing in the wind, după cum bine cînta şi recita Joan Baez, domnişoara hipioată a copilăriei noastre cu bretonul pe ochi.

Piţurcă Victor nu a dispărut în sensul poliţienesc al termenului, fiindcă OTV-ul nu a preluat cazul. Cazul dumnealui nu seamănă cu acela al avocatei adulterine, pentru că între echipa naţională şi combinaţia de cifre 6-6-6 nu a fost niciodată vorba de dragoste, ci doar de o relaţie matrimonială bazată pe interes. Ca în orice căsătorie trainică. Zero sentimente, maximum de profit.

Cu o probabilitate de trei luate cîte şase, este de presupus că Piţurcă Victor nu a căzut victimă extratereştrilor, care ar încerca să-i monteze pe cortex un cip cu programul fotbalului ofensiv. Se ştie în toată galaxia că omul de la cîrma naţionalei are idei ferme, pe care nu şi le-ar schimba doar de dragul unor marţieni îmbrăcaţi în galben, care continuă să-şi închipuie că România nu e condamnată pe veci să fie oaia neagră şi defensivă a competiţiilor.

El s-a retras pentru că are nevoie de linişte, doar a vorbit atît de mult! Iar cînd nu a vorbit, au strigat rezultatele. Se simte singur şi trădat. Atacat de o presă haină, care tropăie cu bocancii prin sufletele oamenilor, dar şi de apropiaţi care, în timp ce îl asigură de încredere necondiţionată, testează de fapt piaţa, avansează ipoteza unui antrenor străin de ţară şi de antijoc. Cum să lucreze el în asemenea condiţii la strategia de calificare la Mondialul din 2010?

Ar fi mai bine să plece? De ce, noi urmăm modelul franţuzesc! Notre petit ami Raymond Domenech a rămas în funcţie, deci se poate. Pentru România urmează două întîlniri capitale contra Lituaniei şi Insulelor Feroe. O, da, ştim că nu mai există echipe mici. Dar există antrenori mici. Meschini. Care duc mediocritatea pe cele mai înalte culmi. Piţurcă Victor este unul dintre aceştia. Şi din cîte ne dăm seama, vom mai petrece o bucată de viaţă împreună. Noi, marţienii costumaţi în galben, care nu pricepem nimic din fotbal, dar care continuăm să credem că naţionala nu este o planetă cîştigată la zaruri de Piţi, sperăm că eternitatea s-a născut la sat, dar nu s-a mutat în cantonamentul naţionalei.

Comentarii (306)Adaugă comentariu

G F (54 comentarii)  •  8 iulie 2008, 17:21

Pentru baietii care sunt satisfacuti de calificare: domnilor, „prostutii” de noi ( cei care nu-l dorim pe Piturca) ne dorim ca echipa Romaniei sa joace fotbal, sa fie competitiva, sa fie expresiva in joc si sa ne faca cinste nu printr-o amarata de calificare, ci printr-un joc incantator. Nu are Romania talente? Ohoho, musteste de talent! Atunci de ce trebuie sa dezamagim intreaga Europa printr-un joc molatec, ultradefensiv, de o uratenie vecina cu greata? De ce trebuie sa uitam sintagma care ne descria cel mai bine: „Brazilia Estului” ? Suntem satui de piturci meschini si ofticosi. Vrem spectacol, vrem sa uluim lumea, vrem sa ne placa! Domnul despre care am vorbit incaseaza milioane de la federatie pentru greata de care ne umple. Ii ajunge!

Ovidiu (2 comentarii)  •  8 iulie 2008, 17:56

Bai Cristi, Victor mi-a trimis deja lada de wisiki, lasa-l in pace !

pentru caine… (7 comentarii)  •  8 iulie 2008, 21:51

sunt ala de la 125 si ti-o spun ca tu esti ala care te incadrezi in propria ta categorisire…antrenorul strain la nationala romaniei…e un fel de praf in ochi…sa ne uitam catre jucatori nu catre antrenor…deci****..regandeste afirmatia

din UK (7 comentarii)  •  8 iulie 2008, 21:54

vad ca unii zic ca avem nu stiu ce jucatori talentati…care is marile noastre talente? cand a avut romania talente adevarate nu umflate…inafara de dobrin si inca cativa care ii poti numara pe degete…nu vorbiti prostii nu am avut niciodata…am avut impresii mereu de multitalentati…BRAZILIA ESTULUI…asta ii ca si aia cu GRANARUL EUROPEI…si la noi se murea de foame…deci reveniti pe pamant oameni buni

MosIonRoata (38 comentarii)  •  9 iulie 2008, 2:30

Baez aia era domnisoara „hipioata”? Si eu care credeam ca era domnisoara ***

Sanatate!

xxx (2 comentarii)  •  9 iulie 2008, 4:40

*** cu rusinea antrenorilor romani

Horia (11 comentarii)  •  9 iulie 2008, 8:05

Piturca es cea mai mica problema a fotbalului romanesc.Mircea Sandu, care este un sarpe, il va sacrifica la primul esec din preliminarii. Problema este de fond, iar singura varianta este urmatoarea : AFARA CU SANDU, MITICA, LUPESCU&PRUNEA (niste lingai si oprtunisti, faceau mitinguri impreuna cu criminalul Alex Radulescu-ce amici selecti !, dupa care asteptau cu mainile la spate pe holuri la FRF un os de ros-rusine !), numai asa mai avem vreo sansa in viitor. Aceste specimene reprezinta cancerul fotbalului romanesc.

date’n porumb (37 comentarii)  •  9 iulie 2008, 8:53

…mda, a sosit şi momentul reglărilor de conturi..ce dulce’i răzbunarea ! Nu-i aşa, dl.Geambaşu ? Poate că o merită într-o oarecare măsură, dar hai să nu exagerăm…Acest antrenor „mic” şi ‘meschin” care „a câştigat naţionala la zaruri” a reuşit ce nu fuseseră în stare „iluştrii” lui predecesori : o calificare la care începusem să nu mai sperăm că se va mai produce vreodată. Piţi are destule defecte dar nu e nici farier nici naiv să piardă de ex.lamentabil barajul cu Slovenia (băgând în disperare n’şpe atacanţi) E un tip inteligent care cred c’a înţeles ce-a greşit la EURO, şi-a primit lecţia cu vărf şi îndesat. Numai proştii persistă in greşeală(sper să ne lase cu Fl.Petre de ex…) Aşa că până la o revoluţie care să zguduie fotbalul românesc şi să-l pună pe baze solide şi sănătoase, un fotbal care să scoată(din nou) la iveală talente pe bandă..până atunci tot Piţi e în stare să ne mai califice o dată la un turneu final. Eu am încredere în el (chiar dacă m-a enervat meciul cu Olanda..cel cu Franţa nu se pune că era primul şi pt el şi pt majoritatea jucătorilor la un CE sau CM) …şi iar mi-aduc aminte de penalty-ul cu Italia…

macarena (357 comentarii)  •  9 iulie 2008, 10:36

dl. Geambasu,

haideti, domle, sa vorbim de lucruri serioase!

hai sa lasam fotbalu’…asteptam cu nerabdare un articol despre concertul Del Leppard si Whitesnake de aseara! 🙂

FIRENTZE! (6 comentarii)  •  9 iulie 2008, 10:59

DL.GEAMBASU ARE DREPTATE!PITURCA S-A VAZUT CA ESTE UN ANTRENOR DEPASIT,CARE VA TREBUI ORI SA-SI SCHIMBE IDEIILE ATAT IN PRIVINTA JOCULUI PE CARE-L VA PRATICA ROMANIA,CAT SI IN PRIVINTA CONVOCARILOR LA NATIONALA CARE SAU FACUT PREFERENTIAL PANA ACUM,ORI SA PLECE SI SA LASE PE ALTUL CHIAR SI UN ANTRENOR STRAIN.CARE VA FII PROBLEMA?CA O SA VINA CU ALTA MENTALITATE (DE PROFESIONIST SI DE FOTBAL MODERN) SAU CA NU CUNOASTE FOTBALUL ROMANESC?SAU CA PE VIITOR SELECTIILE NU OR SA SE MAI FACA DECAT PE BAZA DE VALOARE SI NIMIC MAI MULT?AMINTITI-VA CA IN TOATA PRESA SI CHIAR MASS-MEDIA(TELEVIZIUNI)ERAU DATE REPORTAJE INANTEA MECIURILOR IMPORTANTE DIN GRUPA PE CARE ROMANIA URMA SA LE DISPUTE ,CA PITURCA ERA ANTRENORUL CARE NU IESEA DIN CAMERA,ANALIZA GANDEA,PUNE LA PUNCT STRATEGII EXTRORDINARE?CARE STRATEGII?DE APARARE EXCLUSIVA,FARA ATAC?PENTRU ASTA NU DORMEA NOPTIILE PITURCA NU MAI STIA CE FORMULE DEFENSIVE SI ULTRADEFENSIVE SA GASEASCA?IAR CAND E CRITICAT,NU-I CONVINE SI SE SIMTE TRADAT?SI MAI LASATI TEXTE DE GENUL CA E SINGURUL ANTRENOR CARE A CALIFICAT ROMANIA,DUPA ATAT TIMP LA UN TURNEU FINAL!SI CE SA FACEM ACUM?SA-I RAMANEM INDATORATI PE VIATA LUI PITURCA CA SI-A FACUT MESERIA?NOI LA LOCURILE DE MUNCA NU FACEM ASTA IN FIECARE ZII?VINE CINEVA SI NE FELICITA PENTRU ACEST LUCRU?ASTA E DATORIA LUI,PENTRU CA DIN CAUZA ASTA E ANTRENORUL ECHIPEI NATIONALE.POATE CA E MAI BUN DECAT ALTII SI CA A CALIFICAT ROMANIA,DAR ASTA NU INSEAMNA CA NU A GRESIT SAU NU VA GRESII,MAI ALES CAND ACESTE GRESELII SUNT EVIDENTE SI EVIDENTIATE DE TOATA LUMEA SI CEA CARE SE PRICEPE LA FOTBAL SI CEA CARE NU SE PRICEPE.DECI IN CONCLUZIE,PITURCA TREBUIE SA-SI ASUME GRESELILE ASA CUM ISI ASUMA SI PERFORMANTELE SI VIICTORIILE!

sirnorbi (6 comentarii)  •  9 iulie 2008, 11:53

geambasule, ****. sa scrii un astfel de articol despre un antrenor care a facut 2egaluri cu finalistele campionatului mondial este un lucru in jositor. mi-ar fi rusine in locul tau ca am scris asa ceva despre antrenorul care a calificat nationala romaniei la ultimele 2 turnee finale la care a participat. ***

realistul (1 comentarii)  •  9 iulie 2008, 13:24

Am citit o serie de comentarii si m-au enervat cei care l-au aparat pe Piturca cum ca a reusit „performanta’de a face doua egaluri cu vicecampioana si campioana lumii.Se vede ca aveti acea mentalitate tipic romaneasca.Na si ce daca am facut 2 egaluri cu ele,si ce daca ele erau cine erau.Ma fratilor Italia si Franta erau 2 echipe depasite,au fost ele cine au fost dar acum nu mai sunt.Daca tinteam mai sus le puteam bate si inca rau.Dar baietii se bucurau cand au facut egal cu Franta de parca au castigat campionatul.Mai ales Piturca acest antrenor cu fite de vedeta internationala,orgolios si mandru a venit si si-a felicitat baietii in vestiare.Piturca,un antrenor mare nu se bucura pentru egaluri fie ele facute cu oricare echipa, mai mare sau mai mica.Daca jucam ca Turcia sau Rusia acum jucam si noi cel putin semifinalele.Ne trebuie curaj sa atacam ca la aparat ne-am aparat mereu.Cel putinn meciul cu Franta putea fi castigat mai usor decat celelalte,a fost unul mai usor decat cel cu Italia,dar ‘bine ca am facut egal cu vicecampioana’,care ea vicecampioana a devenit o echipa de duzina dupa retragerea lui Zidane la fel cum suntem si noi din pacate.Vrem performanta trebuie sa pornim cu mentalitatea de invingatori nu de invinsi.Putem sa jucam cu Franta si Iitalia si cu Brazilia in aceeasi zi,daca avem mentalitate de invingatori si jucam curajos fie ca nu obtinem chiar victorii,totusi vom fi respectati de adversari si lumea va vorbi frumos despre noi.Pana nu vom capata acest sentiment,acest imbold vomm merge la campionate(daca vom mai merge)si o sa ne oprim mereu in fata unei echipe’mari’ cand alte echipe ca Rusia sau Turcia care nu au cine stie ce jucatori sau o valoare mai mare ca noi,ppe care le-am innvins chiar noi,fiindca nu le-am considerat echipe ‘mari ‘ ne voor da lectii de fotbal.

un stelist (3 comentarii)  •  9 iulie 2008, 14:13

Domnule Geambasu,

ar trebui sa iti fie rusine pentru ceea ce ai scris si sa iti dai demisia ***
Si in cazul in care nu stiati,razbunarea este arma ***

O zi buna!

G F (54 comentarii)  •  9 iulie 2008, 15:24

Participarea la un turneu final ofera ocazia uriasa de a straluci, fie ca vorbim de echipa, fie ca vorbim de jucatori. Un antrenor are variante: are jucatori de exceptie, le creeaza premisele de a demonstra valoare; nu are jucatori de exceptie, atunci accentueaza pe coeziunea echipei, pe angajament si tactica; o a treia varianta e sa gaseasca echilibrul intre cele doua. Pentru prima varianta exemplul este Spania, pentru a doua Turcia sau Grecia de acum patru ani iar pentru a treia, Rusia lui Hiddink. Unde e Romania lui Piturca? Nicaieri. Este rusinea absoluta a fotbalului. A nu se amesteca importanta punctelor dintr-un campionat intern, unde joci 40 de partide cu prestatia la un turneu final. Acolo ajung cei mai buni, nu? Prin urmare trebuie sa arati ca ai meritat, ca esti valoros. Spectatorii platesc sa vada spectacol, sa se bucure. Fara spectacol se pierd fani, sau nu se adauga altii noi, ceea ce inseamna sfarsitul. Imaginea Romaniei trece din teren in reprezentarile spectatorilor si de acolo in opinii si credinte. Ce-am aratat noi:refuzul de a juca, o echipa chinuita si un antrenor meschin, ofuscat si satanic. Va multumeste asta? Trebuie sa facem bine un lucru, nu sa ne multumim ca… n-am facut rau! Gata cu „merge si-asa”!

GFM (22 comentarii)  •  9 iulie 2008, 15:46

Apropo de coabitarea Piturca-nationala.
Nationala merita un antrenor viril care sa-i puna in valoare potentialul de fecioara flamanda(de rezultate evident), capabila sa explodeze daca e biciuita adecvat?
In schimb, vedem o echipa flasca, jenata poate ca i se descopera celulita conceptuala, care lasa deoparte onoarabila „participare” in favoarea deceptionante pasivitati in asteptarea poftelor olandeze.
Piti baiatule, ***
E momentul sa revii in campionatul mioritic sa-i faci concurenta lui Sorinacio. Go piti, go!

MosIonRoata (38 comentarii)  •  9 iulie 2008, 16:18

Baez aia era domnisoara „hipioata”?! Ei as! Baez aia era domnisoara ***

un stelist (3 comentarii)  •  9 iulie 2008, 16:19

Domnule Geambasu,

va multumesc ca mi-ati modificat mesajul.
Ati sters ce era mai important.Sunteti un frustrat care nu suporta sa fie criticat.

O zi buna.

RUSINE! (2 comentarii)  •  9 iulie 2008, 16:59

****

dani (1 comentarii)  •  9 iulie 2008, 17:48

d-nul geambasu,
frumos mesaj…acum v-ati trezit? eu nu cred.
ce tot atat criticati echipa nationala si pe piturca? asta e d-nule..astia sunt, altii mai buni nu sunt, nu intelegi, esti asa de greu? ce sa ii faca fl.petre lui grosso? mutu in min 80 isi pune mainile in sold si isi trage rasuflarea dupa o cursa de 50m, gandul lui era tot la aia 12 mil datorie. ce draq sa le mai faca piturca? sa le sufle in..??
oricum daca as fi in locul lui piturca, te-as da in judecata pt ce ai scris, pt mizeria asta de articol, chiar asa neam de 2lei sa fim, e uite ca asa e.
nu mutu a ratat 11m, ci natia asta intreg poporul nostru, istoria noastra, sa stii. tii minte declaratia lui boloni? are dreptate.
as vrea sa vad un asemenea articol, cu critici si etc…miticisme de alea voastre si la adresa lui dragomir sau sandu, da nu aveti curaj, lasilor. mai ales geambasu!!!!!
pa

PETRICA (11 comentarii)  •  9 iulie 2008, 22:07

PT TOTI CEI CARE-L CRITICA PE PITURCA:
VOI FACETI ATITA VORBA SI TURNATI ATITEA ZOI,DIN PERSPECTIVA JOCULUI BUN CU FRANTA SI CU ITALIA, LA CARE TOT PITURCA A CONTRIBUIT DECISIV,ATI VAZUT CA SE POATE SI CA COPII NAIVI ATI INCEPUT SA VISATI FRUMOS. OLANDA ERA ECHIPA CEA MAI IN FORMA,LOGIC PITURCA TREBUIA SA SE APERE.IN FOTBAL RAMINE REZULTATUL NU JOCUL FRUMOS SAU URIT.
IN LOC SA-L SUSTINETI, SA-L INCURAJATI VOI PROCEDATI CA NISTE***

Omul Politic (1 comentarii)  •  9 iulie 2008, 22:30

Dar cine esti tu Geambasule sa vorbesti in numele unei natiuni;vb pt tine si pt ziarul tau ***
In fotbal suntem asa cum suntem,Piturca e f.bun pt nivelul fotbalui romanesc.

belizarius (3 comentarii)  •  10 iulie 2008, 0:38

Lasa ma ca Geambasu a vorbit si in numele meu.Are dreptate omu’.Ar trebui ca toti jurnalistii sportivi din Romania sa faca presiuni mai mari asupra lu’ Nasu’ ca sa-l demita pe Pitzi.Asa nu o sa-i mai vedem la Nationala pe Banel,Fl. Petre,Dica,Niculae(amandoi),sau pe mai stiu eu ce piticot gaseste el prin ligile secunde din Cecenia.Jos tiranul!!!

FIRENTZE! (6 comentarii)  •  10 iulie 2008, 9:47

PENTRU PETRICA:**** ca tine,care nu accepta si alte pareri,nu neaparat sa si fie deacord cu ele,sunt niste persoane care vb.doar pentru ei ,ca restul de pareri,nu conteaza,numai tu ai dreptate,tu te pricepi cel mai bine si nimeni nu intelege fenomenul mai bine ca tine,etc…!****!Mesajul domnului Geambasu si al multor altora,a pornit de la faptul ca asa cum il stim toti pe Piturca,un tip imgamfat,imfatuat,orgolios din cale afara ar trebui sa puna interesele Echipei Nationale mai presus de cele proprii,sa lase la o parte orgoliul si mandria la o parte si sa schimbe mentaliatea si fata Nationalei.Fie ca sunteti deacord sau nu la nivelul Nationalei trebuie facuta o schimbare si una majora si asta in primul rand din partea lui Piturca care trebuie sa regandeasca prioritatile.E adevarat si totodata meritoriu pentru Piturca ca a calificat echipa nationala dupa atatia ani,dar nu trebuie sa-i ridicam statuie,pentru acest lucru.Si e pacat cand la acest European am dovedit ca putem,dar nu am indraznit mai mult,din cauza tacticii impuse de Piturca,ca un egal e mai bun decat o infrangere.Nu degeba multi jucatori,exponentul fiind Mutu s-au plans ca Piturca le-a dat prea multe sarcini defensive.Exemple de urmat si care l-a momentul ala puteau fii decisive daca se tinea cont de ele ca Romania sa treaca lejer de grupe,ma refer aici la Turcia si Rusia doua echipe de la care am fi avut de invatat.Dar Piti,prea mandru si orgolios sa se inspire de la alti antrenori a gandit o tactica ultradefensiva si ceea ce e mai grav la Piti a fost faptul ca toata strategia lui si-a construit-o pe baza ideii de a nu pierde primele doua meciuri,urmand si lasand la urma ultimul meci ca decisiv pentru calificare.Deci parerea mea personala e ca acest lucru nu se face de nici un antrenor din lumea asta(lui Piti i-a fost frica ca nu ia nici un punct si o sa fie aratat cu degetul),sa lasi ca ultimul meci sa fie cel decisiv,cand acesta problema putea fi rezolvata din primele doua meciuri.Adevarul ca lui Piti ia fost mult prea frica,a fost un las,”***”care a tinut mai mult la prestigiul sau de antrenor decat la interesele unei echipe.Nu tot el zicea ca antrenorul e singurul care raspunde de rezultate?Si unde e asumarea raspunderii lui Piti?Poate in frustrarile si criticile la adresa sa condiderate ca nedrepte?Un antrenor de echipa nationala e cel care cu riscul de a ma repeta „care isi asuma si raspunde atat pentru rezulatatele pozitive cat si cele negative”.De ce credeti ca Domenech,a fost reconfirmat in functie?Pt ca omul a inteles ca a gresit si ca va increca din toate puterile sale sa remedieze acest lucru.O sa vedeti alta Franta in meciul cu noi decat cea de la Europene,cu toate ca antrenorul a ramas acelasi.In incheiere,HAI ROMANIA,HAI PITURCA,HAI BAIETI!

G F (54 comentarii)  •  10 iulie 2008, 11:36

petrica, nu vreau sa te jignesc, dar de ce iti place tie piturca? jocul cu franta a fost infect, de ambele parti, doua echipe speriate ca mingea se invarte si ca exista riscul, nu se stie cum, sa intre si in plasa. adica in poarta. iar cu italia? un penalty refuzat italienilor, unul inventat pentru noi si la mijloc o greseala pe care mutu a taxat-o! cand vorbesti de rezultate, la ce te referi? am castigat europenele si nu stim noi? egalurile alea nu le va tine minte niciun strain, insa cu totii isi vor aminti jocul infect, antireclama facuta fotbalului de echipa condusa de piturca. poate esti un romanas cuminte, cu frica lui dumnezeu si nu ai prea multe de asteptat de la viata…cu toate astea, nu ai obraznicia lui piturca. si, sunt sigur, nici salariul lui.

GFM (22 comentarii)  •  10 iulie 2008, 11:43

Petrica tati, tu te-ai uitat la meteo in timpul Euro?
****
Pai nu vazushi cat de lamentabil am mimat atacul?
In loc sa ne reamintim de barbati precum Tepes sau Burebista, bagam dosul in poarta si strangem impenetrabil din fese.
Exista vreo posibilitate(alo Piti?) sa decojim feciorelnica portocala fara sa ne infigem unikul canin(mutu) in terenul advers?
Flescaiala, toropeala inofensiva, „eunucizarea tactica” a tricolorilor m-a scos din pepeni.
Nu meritam cele 2 puncte la modul cum am evoluat, urat, plictisitor, piturcian.
Ne asteapta aceeasi partitura? Ce viitor sumbru!

Darius (1 comentarii)  •  10 iulie 2008, 12:26

Foarte inteligent articol. Mi-a plăcut şi sunt şi eu de părere că Piţurcă nu are ce căuta la naţională.

Însă asta nu e vina lor, ci al unşilor din fruntea fotbalul românesc. Nu unşi regi, să se înţeleagă corect, ci unşi „cu toate alifiile”.

Inter25 (1 comentarii)  •  10 iulie 2008, 12:34

Aveti o norma sa il criticati pe Piturca? Care e norma? 2,3,4 articole de ziarist contra lui? Si astea la cine folosesc? La nationala? La fotbalul romanesc? Ma indoiesc.
Razbunarea e pt prosti!

PETRICA (11 comentarii)  •  10 iulie 2008, 12:49

Nu ca mi-ar placea Piturca sau strategiile si tacticile lui. Pur si simplu asta e nivelul selectionatei:fara jucatori rapizi,de viteza, cum o impune fotbalul modern.E ca si cum ati spune ca Dacia papuc(nationala) poate intrece BMW-ul(Olanda) sau Peugeot (Franta0.
Credeti ca Nicolita de ce a fost adus?
E jucator f.bun? Nu! Alearga ca un cal(de fapt mai mult asuda degeaba).Cu doar un jucator de viteza nu faci performanta la competitii importante.
Nu-l agreez pe Stoicikov, dar a spus drept la cele doua goluri primite in 2 minute(meciul cu bulgarii):”Eu mergeam pe Mercedes iar voi pe bicicleta”
Ce jucatori rezistenti fizic si iuti la picior avem k sa invingem Olanda,Franta ? Cine Codrea? Radoi? Nici chiar Mutu nu rezista la un efort fizic pe care l-a realizat de ex.Pavliuchenko la rusi.
Sa fim realisti dak nu supertacticiza meciurile,nationala ar fi pierdut cu handicap de cel putin 2 goluri toate meciurile.
Si nu faceti paralele cu alte nationale, acolo e alta treaba.Aia pun accent pe viteza si o fac drept Croatia are maj, jucatorilor prin Premier league,Bundesliga,acolo se joaca la viteza frate!Cu contacte dure.
Citi jucatori are nationala in Premier league?
Sau a fost convocat vreun jucator din Bundesliga?
Cele 2 puncte reflecta corect valoarea echipei nationale, din pacate.

G F (54 comentarii)  •  10 iulie 2008, 13:05

din nou pentru Petrica: te rog, trage aer in piept si relaxeaza-te. iti poti imagina o alta selectie? facuta de un alt antrenor/selectioner? daca te cantonezi in aceeasi paradigma, adica nationala de acum=piturca, vei mai gasi inca multe alte exemple tactice care sa-l scoata basma curata pe Piturca. tu chiar crezi ca omul asta stie ceva! imi pare rau pentru tine. piturca nu are nimic, in afara nulitatii sale! eu arat catre joc, nu catre limitele fotbalistilor. cu asemenea tactica si platini ar fi fost limitat, nu ti-e clar? lui piturca i-a pasat mai mult de imaginea lui, gandindu-se exclusiv sa nu piarda. om intunecat, fricos si lipsit de rafinament. daca ar fi antrenat echipa spaniei, ar fi gandit la fel. este limita lui si a scolii de fotbal(sau antifotbal) din care se trage. scos din romania, piturca nu are nicio valoare. nu-l vrea nimeni.poate doar arabii, la fel ca pe iordanescu si altii. in legatura cu croatia: jucatorii iugoslavi si apoi croati au jucat in campionate straine inca din anii ’80, asa ca antrenorii de acum au experienta internationala. si inca ceva: acolo nu exista becali!

mihai_v (1 comentarii)  •  10 iulie 2008, 13:05

Inca un articol de 2 lei… **** pe gsp.ro. **** Nu pot sa cred; inainte de euro eram increzatori, entuziasti, ii incurajam pe jucatori si antrnor; spuneam ca daca ne prezentam onorabil intr-o astfel de grupa e super ok; acum parca am fi brazilienii care nu au ajuns in finala CM; PENIBIL; apar*** geambasu (omule nu te credeam un incult al fotbalului), care incita la ura si dispret fata de cel care a calificat natia asta amarata la euro… As vrea dragii mei ca pitzi sa plece , sa vina un „antrenor străin de ţară şi de antijoc” sa distruga tot, si sa ne uitam 20 de ani de acum incolo la turneele finale la costa rica, la trinidad-tobago sau togo si sa spunem cu mandrie prosteasca: „Nu am facut antijoc in preliminarii, am fost spectaculosi, dar vom vedea CM la televizor”. Mi-as dori ca acest lucru sa se intample pentru ca cei care dau acum cu piatra merita din plin (ei merita asta, dar Romania nu merita asa „fani”)… Nu au invatat nimic din istoria noastra ca neam dar nici din cea ca natiune in fotbal…. Nu au onoare. Cand pleci la un razboi (pentru ca in fond fotbalul intre tari este un razboi), mergi cu gandul ca vei invinge sau vei muri alaturi de camarazii tai (buni sau rai). TLC

Puiu (1 comentarii)  •  10 iulie 2008, 13:09

Nenea!Blowing in the wind-Joan Baez?Hmm!Bob Dylan?Ce zici?

observator (4 comentarii)  •  10 iulie 2008, 13:10

inainte de euro, in fata criticilor, mai mult sau mai putin avizate, suporterii lui piturca raspundeau ca raspunderea este a selectionerului si ca vom vedea cat de corect/inspirat este acesta, dupa turneu. acum vad ca au schimbat tactica si spun ca „atata s-a putu”. eu in afara tacticii absolut jenante, care ne-a facut echipa cu una dintre cele mai frumoase galerii si cu cel mai. urat joc!!!! premiera istorica! va mai supun atentiei modul tendentios in care a fost facuta selectia: bratu, cel care i-a luat titlul stelei, prin golul marcat – neconvocat – desi era in forma maxima; trica, sufletul campionei – neconvocat; sapunaru, cel care prin golul marcat a declansat operatiunea bricheta si umilirera stelei in fata intregii tari – convocat, dar neintrodus macar 1 minut. in schimb cel mai slab jucator al turneului, balanel a jucat peste 200 de minute sfidind atat echipierii, cat si suporterii echipei nationale, pur si simplu’ bunul simt! acum cand sapunaru e evaluat intre 5 si 6 milioane, de echipe deafara, iar pe stelist nu se ofera nici 100.000, lucrurile sunt limpezi!

PETRICA (11 comentarii)  •  10 iulie 2008, 13:36

****

PETRICA (11 comentarii)  •  10 iulie 2008, 13:47

BAI, G F, LASA TONU ASTA DE PROF CU MINE,NU TE-AM INVITAT LA DISCUTIE ASA CA NU-MI EXPLICA IDEILE TALE AVIZATE.
DU-TE LINISTIT SI VEZI-TI DE TREABA.
***

calin (1 comentarii)  •  10 iulie 2008, 14:03

Interesant. Facusem si eu un comentariu in care ii atrageam atentia domnului Geambasu ca Blowin’ in the wind e piesa lui Bob Dylan nu a lui Joan Baez. Am vazut comentariul postat, m-am uitat dupa vreo doua ore, vad ca si altii au aceeasi parere dar comentariul meu nu mai e. Sa-l fi sters cineva?

GFM (22 comentarii)  •  10 iulie 2008, 14:34

****
Macar pe fond dak ai avea drepatate, dar insisti cu ideea ca nu avem jukatori experimentati si harsiti in camp straine. facushi o comparatie simpla cu Grecia de acu 4 ani? Numarashi tu sa vezi ca numai 3-4 jucatori din primul 11 joaca in campionatul romanesc si aia cu ceva experienta internationala?
Pai insatisfactia noastra e motivata de fricoasa si rusinoasa tactica adoptata de „strategul” Piti.
Mah baiatule, cat de putin mobilat estetico-creativ sa fie orizontul tau de asteptare incat sa-ti doresti rezultate in detrimentul spectacolului. Lasa-i mah pe federabili sa vrea rezultate ca isi iau bani din asta , iar noi sa avem macar incantarea ochiului, caci apar si rezultatele daca practici fotbal nu***
Go Petrica, go!

eu (1 comentarii)  •  10 iulie 2008, 14:40

Tata, in stilul tau: adicatelea pe alaturi si cu fotbalul si cu cultura. Ma dezgusti cu mizeriile tale

G F (54 comentarii)  •  10 iulie 2008, 14:44

de buna seama petrica, nu m-ai invitat la discutie, insa nici eu. se vede treaba ca te-am supraestimat, adica am crezut ca esti civilizat. si tu, ca si piturca, ti-ai dat in petec! atata stiti, atata faceti.ceea ce nu pricepi tu este ca in „discutia” noastra se intalnesc de fapt doua romanii, una civilizata, cu ochii catre europa si progres, si alta retrograda, cu ochii-n pamant, insa plina de venin. eu imi vad de treaba foarte bine iar daca plec, tu ramai la fel, din pacate.

GFM (22 comentarii)  •  10 iulie 2008, 15:11

Stimati domni de la GSP, sunt mesaje dorite si „nedorite”?
De jumatate de ora imi tineti un mesaj in awaiting moderation.
De ce?

GFM (22 comentarii)  •  10 iulie 2008, 15:59

Hahaha, jenant tovarasi gsp-isti.
Ati taiat jumatate din comentariu.
V-ati murdarit de ***

BETFORCASH – click aici (1 comentarii)  •  10 iulie 2008, 16:19

fa parte din castig

???? (1 comentarii)  •  10 iulie 2008, 17:00

he he..voi ziaristii, ca si rapp-erii … numa comentati, dar solutii nu gasiti …

si blowing in the wind, o canta Bob Dylan da nah..

vlad (2 comentarii)  •  10 iulie 2008, 17:42

SI CE DACA A DISPARUT PITURCA?ARE TOT DREPTUL.DE LA NATIONALA AR TREBUI SA DISPARA CITIVA JUCATORI,TREBUIE PROFESIONISTI SI NU JUCATORI CA D.NICULAE,MARICA CARE SUNT LUATI PENTRU OCUPAREA BANCII DE REZERVE.SAU MOTI,CRISTEA,SAPUNARU,ST.RADU CARE N-AU INTRAT PE TEREN NICI O SECUNDA LA EURO.MUTU A DAT UNICUL GOL.DIN CAUZA CA TOTI SE ASTEPTAU DE LA EL CALIFICAREA,NATIONALA A LUAT DOAR 2 PUNCTE.DACA E ASA VEDETA DE CE NU-I CAPITAN?PENALTY-UL ERA CLAR CA NU EL TREBUIA SA-L EXECUTE,PUTEA CHIVU,DICA,BANEL,CONTRA,GOIAN SAU CHIAR LOBONT CARE NU AVEAU ATUNCI ASA PROBLEME PERSONALE CA MUTU SI NU AVEAU ASA TEAMA SA RATEZE.PITURCA A VRUT DE LA UNII PREA MULT,IN LOCUL LUI D.NICULAE PUTEA FI BRATU SAU DANCIULESCU-GOLGHETERI ADEVARATI.PITURCA N-ARE DE UNDE ALEGE LA MOMENT,ASTA-I REALITATEA.JUCATORI RAPIZI DOAR-BANEL NICOLITA,DAR IMPRECIS,IN REST CEILALTI SUNT MAI LENTI.DE ACEEA OLANDEZII TRECEAU CA PRIN IARBA PRIN APARARE.PROBLEMA FOTBALISTILOR ROMANI E CA NU STIU SA PRIMEASCA LAUDE,SE VAD VEDETE SI NU MAI TRAG ASA TARE LA ANTRENAMENTE.

nationalistu (1 comentarii)  •  10 iulie 2008, 18:03

V-ati gandit cum ar fi aratat echipa nationala cu Sapunaru, Lazar (mult peste radoi chiar daca vine in pijama), Cocis ( daca juca toate meciurile), inca un varf in fata Marius Niculae langa Daniel Niculae sustinuti de Mutu care nu trebuia impins asa in fata ci trebuia lasat exact in pozitia lui hagi si fara balanel si florentin jumate de om? O linie de mijloc Mutu, Cocis, Lazar, Chivu era altceva fata de trei inchizatori Chivu, Radoi, Codrea.
dar cand, caz unic in lume, antrenorul echipei nationale a fost condamnat pentru jocuri de noroc pe vremea lui Ceasca cand juca la echipa Viitorul Scornicesti, ce pretentii poti sa ai?
Si cum zicea cineva pe blog cand sapunaru costa cat 50 de Balanei, ce sa mai spunem? No comment.

griguta dorin (1 comentarii)  •  10 iulie 2008, 20:58

cred ca ai scris articolul in timp ce dormeai,nu stiu cum ai reusit..pe cine vezi tu in locul lui piturca?lucescu nu vine ..nu acuma,si altul peste piturca nu avem..piturca a restabilit disciplina la nationala si asta e macar un inceput dc nu o realizare…da bineinteles tu esti expertul si stii mai bine..ai citit mult fotbal la viata ta ..dar l ai tocit nu l ai invatat..somn usor(poate iti mai vin niste idei de articole interesante ca sa iesi din anonimat ..nu poti avea tu pareri ca turma tu esti intelectual fotbalistic)

Lupu Vesel (1 comentarii)  •  10 iulie 2008, 22:29

Domnule Geambasu,

„trei laute cate sase” nu este o probabilitate, acestea sunt combinarii de 3 luate cate 6 sau permutari de 3 luate cate 6. Adevarat ca teoria probabilitatilor foloseste aceste doua concepte matematice dar nu se poate pune semnul egal intre ele.

Deci daca folositi termeni matematici documentati-va si folositii corect ca altfel deranjaza.

Pacat de imensa greseala care stirbeste mult din frumusetea articolului.

www.500$ FREE fara Click (14 comentarii)  •  10 iulie 2008, 22:39

Terminati ca orice antrenor ar fi fost la EURO nu ar fi scos mai mult dekt ce putut el u echipa lui de doi lei

Cipri (66 comentarii)  •  11 iulie 2008, 9:23

Apreciez ziaristul Geambasu dar e cam dur articolul.
Hai sa vedem si ce jucatori are la dispozitie.
Cu un mijloc subtire, nu ai cum sa faci performanta.
Sigur, trebuia sa renunte la Nicolita si Petre, de exemplu, si sa creasca altii, dar nu prea mai avem valori prin campionat.
Ofertele pentru cei mai reprezentativi jucatori vin de la echipe care se bat la retrogradare in campionate puternice sau de la echipe cu nume de Groaza care sunt mai aproape de Asia decat de UE.
O fi de vina si atatia straini care ne calca meleagurile.
Sa spweram ca nu vom plange dupa generatia lui Mutu si Chivu cum am facut-o dupa cea a lui Hagi si Popescu.

pam-pam (1 comentarii)  •  11 iulie 2008, 12:12

Ca tot a venit vorba de martieni. Oare de ce-si dau martienii cu parerea? Du-te Geambasule si culca-te! Cu o luna inaintea Europeanului i-ati fi cazut in genunchi si i-ati fi pupat picioarele lui Piturca. Jucatorii nu se pot transforma in Campioni peste noapte, asta numai in cazul in care te numesti Guus Hiddink iar in Romania inca nu s-a nascut antrenor de talia lui.***?

vasim (2 comentarii)  •  11 iulie 2008, 12:12

Cristian cum stai cu matematica ?
Cum definesti probalilitatea ?
E ca si statistica o ramura a matematicii.
Dar exemplu tau nu are legatura cu formula de calcul a probalilitatii de exemplu sa dai 6 cu zarul ai probabilitatea 1/6.
Exemplu tau cu trei luate cate sase e de exemplu formula de calcul a combinatiilor.
Matematica e grea stiu.
Si apoi faptul ca scrii despre blowing in the wind nu stiu de ce dai atatea explicatii poate pentru copii ?
Oricum mai bine aminteai de Phoenix si de raposatul Pitis care a cantat melodia lui Baez de atatea ori pentru urechiile noastre.
Oare de ce unii incearca sa se dea asa de smecheri si o dau in bara ?
Ai vrut sa ne areti ca ai fost bun la matematica dar nu prea ne-ai convins.
In rest daca ramanem la football cum imi place mie sa spun Piturca are merite si defecte in acelasi timp.
Totusi eu sunt de acord ca avem nevoie de o noua generatie de footbalisti la nationala.
Problema e cu descoperirea de talente in Romania unde sunt atatea de putine scoli de football si atat de putine selectii prin scolile din toata tara incat la nationala se vad doar rezultatele.
Eu nu cred in munini Cristian doar in cele facute de Dumnezeu nu in cele facute de oameni.
Piturca nu poate face minuni el culege roadele muncii tuturor implicati in footbalul din Romania.
Sa crezi ca poti face cu jucatori mediocrii o formatie de top de genul Olandei care are mai multe scoli de football decat noi cluburi de football in toata tara e greu de crezut.
Iar Exemplu Rusiei sau Turciei nu tine.
De ce pt ca Rusia a avut un super antrenor s-a vazut ca echipa nu e chiar atat de buna precum crede lumea un meciul cu Spania.
Iar turcii sunt fanataci si doar jucand la sacrificiul adica cu multi accidentati si suspendati au ajuns unde au ajuns.
Sa nu uitam ca acelasi Piti a castigat in amicale anul asta cu Turcia 3-0 si su Rusia 3-0 deci nu e chiar asa de naspa strateg precum crede lumea.
Numai bine eu cred ca si Piti dupa acest turneu va experimenta cu niste jucatori noi.
De exemplu Keseru e numai bun de adus la nationala mare i se va arata si incredere si il va ajuta.
De ce nu Ionescu de la Craiova poate ar merita si el ca sa vada ca lumea asteapta de la el multe si daca joaca bine la Craiova unde ar putea juca si la nationala.
Numai bine!

Comentează