Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Dispariţia lui Piţurcă

Nu, nu vă speriaţi, se va întoarce! Acelaşi. Morocănos, încruntat, supărat pe viaţă, dezgustat de nerecunoştinţa semenilor

Nu se poate să fie adevărat! Tocmai el, cel atît de comunicativ, omul în care citeşti ca într-o carte deschisă, el, jovialul, charismaticul, […]

vineri, 4 iulie 2008, 2:48

Nu, nu vă speriaţi, se va întoarce! Acelaşi. Morocănos, încruntat, supărat pe viaţă, dezgustat de nerecunoştinţa semenilor

Nu se poate să fie adevărat! Tocmai el, cel atît de comunicativ, omul în care citeşti ca într-o carte deschisă, el, jovialul, charismaticul, bonomul, causeurul, el nu putea să dispară, nu avea cum să se retragă departe de lumea rea şi haină, lumea asta care nu a ştiut niciodată să-l aprecieze la justa valoare, să-i recunoască meritele, spiritul veşnic treaz, curajul nebunesc, aceeaşi lume in-ca-pa-bi-lă să aplaude revoluţia de catifea pe care a încercat-o el la Euro, unde noi nu am vrut să curgă sînge, n-am dorit să batem pe nimeni, peace, love, make love, not war, căci nişte puncte ce sînt altceva decît vînare de vînt, blowing in the wind, după cum bine cînta şi recita Joan Baez, domnişoara hipioată a copilăriei noastre cu bretonul pe ochi.

Piţurcă Victor nu a dispărut în sensul poliţienesc al termenului, fiindcă OTV-ul nu a preluat cazul. Cazul dumnealui nu seamănă cu acela al avocatei adulterine, pentru că între echipa naţională şi combinaţia de cifre 6-6-6 nu a fost niciodată vorba de dragoste, ci doar de o relaţie matrimonială bazată pe interes. Ca în orice căsătorie trainică. Zero sentimente, maximum de profit.

Cu o probabilitate de trei luate cîte şase, este de presupus că Piţurcă Victor nu a căzut victimă extratereştrilor, care ar încerca să-i monteze pe cortex un cip cu programul fotbalului ofensiv. Se ştie în toată galaxia că omul de la cîrma naţionalei are idei ferme, pe care nu şi le-ar schimba doar de dragul unor marţieni îmbrăcaţi în galben, care continuă să-şi închipuie că România nu e condamnată pe veci să fie oaia neagră şi defensivă a competiţiilor.

El s-a retras pentru că are nevoie de linişte, doar a vorbit atît de mult! Iar cînd nu a vorbit, au strigat rezultatele. Se simte singur şi trădat. Atacat de o presă haină, care tropăie cu bocancii prin sufletele oamenilor, dar şi de apropiaţi care, în timp ce îl asigură de încredere necondiţionată, testează de fapt piaţa, avansează ipoteza unui antrenor străin de ţară şi de antijoc. Cum să lucreze el în asemenea condiţii la strategia de calificare la Mondialul din 2010?

Ar fi mai bine să plece? De ce, noi urmăm modelul franţuzesc! Notre petit ami Raymond Domenech a rămas în funcţie, deci se poate. Pentru România urmează două întîlniri capitale contra Lituaniei şi Insulelor Feroe. O, da, ştim că nu mai există echipe mici. Dar există antrenori mici. Meschini. Care duc mediocritatea pe cele mai înalte culmi. Piţurcă Victor este unul dintre aceştia. Şi din cîte ne dăm seama, vom mai petrece o bucată de viaţă împreună. Noi, marţienii costumaţi în galben, care nu pricepem nimic din fotbal, dar care continuăm să credem că naţionala nu este o planetă cîştigată la zaruri de Piţi, sperăm că eternitatea s-a născut la sat, dar nu s-a mutat în cantonamentul naţionalei.

Comentarii (306)Adaugă comentariu

Claudiu Vasilescu (2 comentarii)  •  7 iulie 2008, 11:16

****! Domnule geambas de idei zvarlite din varful pixului, cu pretentii atotstiutoare ! Stimate specialist in mediocritate ! Draga deontolog de cea mai nobila vita ! Sa-ti fie rusine, tovarase. Pentru cum jignesti un om, caruia ii datorezi faptul ca ai putut sa scrii despre Euro si ca suporter, si nu numai ca simplu ziarist; pentru cum iti dai cu parerea despre un domeniu in care nu esti de meserie; pentru ca…i**** (lamureste-ne,te rog, si pe noi astia mai necunoscatori…cum e cu probabilitatea aia de trei luate cate sase). Stii ceva ? Cred ca ai avut, intr-adevar, ****

G F (54 comentarii)  •  7 iulie 2008, 11:21

AFARA CU PITURCA! Aveti datoria morala sa repetati asta pana va ceda.

Eugen DELCEA (16 comentarii)  •  7 iulie 2008, 12:39

Un om isi castiga respectul cu greu in societate si mai ales in presa.Printre putinii ziaristi pe care ii apreciam se numara si Cristian Geambasu.Il credeam echilibrat si obiectiv.Imi dau seama acum ca m-am inselat.Amarnic!
Acest articol imbibat de rautate si umor de maidan a stricat totul…Dupa ce am ajuns la Euro ,strugurii au devenit acri iar Piturca un barbugiu ratat ! Poate a gresit dar modul in care este tratat acum este o rusine nationala.Toti care ati ridicat piatra ati fost si sunteti niste sfinti sau genii?Daca marca Mutu din penalty si bateam apoi Spania si Rusia,poate si Germania(asta-i fotbalul!),Piti devenea…Bobby Fisher !
Cu Olanda n-au jucat Goian si Radoi iar Mutu…Ce vina are Piturca?Cati titulari are Nationala?6-7…La un Euro e nevoie de 18 !

Marius (11 comentarii)  •  7 iulie 2008, 13:19

Hagi si Popescu sunt urmatorii conducatori din fotbalul romanesc.Chivu este cu ei. S-a vazut asta clar aseara la nunta sa, unde au lipsit toti membrii marcanti ai cooperativei. Piti a participat, vai de mama lui, a fost o umbra, nu l-a bagat nimeni in seama. Nasul + Mitica + Lupescu&Prunea(niste oportunisti, tradatorii Generatiei De Aur-s-au vandut pentru un pumn de arginti lui Sandu dupa ce faceau mitinguri impotriva lui si a lui Mitica, iar razboiul lor din prezent cu Dragomir nu este decat lupta pentru putere, nu sunt nimic mai buni decat el, iata portretul acestora) vor reprezenta trecutul peste foarte scurt timp. Hagi si Popescu reprezinta viitorul la FRF.

Marius (11 comentarii)  •  7 iulie 2008, 13:21

Cei care il sustin pe barbugiu sunt aidoma lui si demonstreaza ca ****, din pacate, nu are leac.

mos Călifar (4 comentarii)  •  7 iulie 2008, 13:26

Ce sa-i faci amice geambas…Nu mor caii cand vor cainii. Dar ai optiunea sa mergi sa te angajezi la Gazetta dello Sport ca sa poti scrie despre un antrenor pe placul tau . Vorba e: ai valoare ? Sau nu esti in primii 8 ziaristi de acolo ? Piturca pe felia lui a fost.

Mihai Marinescu (2 comentarii)  •  7 iulie 2008, 14:08

Domn Geambasu
sunt bune si art. dvs. la ceva… atrag comentariile.
Le citesc si observ ca multi romani ar fi buni jurnalisti daca ar avea ocazia sa traiasca din asta.
****

PS: Imi pare rau dar n`am putut sa ma abtin

Victor Pi’tzurca (2 comentarii)  •  7 iulie 2008, 14:22

sase sase!!
merge ‘Braila’?!

bula (2 comentarii)  •  7 iulie 2008, 14:24

Nu va mai lamentati atit, mamaliga nu explodeaza niciodata, oricit de imbufnati (sic) sinteti!
Cit de pi’tzurca, asta e inca la breton, n-a descoperit ‘cararea’ !!

Claudiu Vasilescu (5 comentarii)  •  7 iulie 2008, 15:29

Oare chiar era de cenzurat comentariul acesta ?

****

Presupunand ca mesajul incalca regula 1.a), mai bine il stergeati pe tot…Constat ca cititorilor nu li se permit „referirile la autorul articolului”, insa autorului in cauza i se permit referiri la calitatea selectionerului Nationalei. Ma rog…isi permite singur, ce e drept…Traiasca deontologia !

rusine (1 comentarii)  •  7 iulie 2008, 15:33

RUSINE d-le Geambashu!!!

Calin (12 comentarii)  •  7 iulie 2008, 15:43

Cred ca trebuie sa plece !
Sa antreneze unde crede si sa-i ajute Dumnezeu sa obtina rezultate bune!
Sanatate!

ozy (5 comentarii)  •  7 iulie 2008, 16:17

este incredibil cum ******i(geambasu) isi permite sa jigneasca ! numai la noi,in romania este posibil asta. l-am vazut intamplator pe geambasu in cadrul unui meci la timisoara,intre echipa lui poli si echipa liceului sportiv. parca are picioare de lemn. si vine el si-si da cu parerea despre munca unui om, care cum necum ne-a scos in lume dupa 8 ani.RUSINE!

G F (54 comentarii)  •  7 iulie 2008, 17:20

tare mult mi-ar placea sa cunosc profilul aparatorilor lui Piturca… ceva ma face sa cred ca sunt oameni cu succes relativ sau absent. E strigator la cer sa citesc comentariul de genul:piturca ne-a scos in lume… acest „antrenor” a reusit sa ne faca de ras cum nimeni altul n-ar fi reusit. sa nu joci nimic in meciul decisiv si sa lasi mereu impresia unei echipe speriate si nelalocul ei, numai piturca putea reusi. stau sa ma gandesc: ce e de aparat la piturca, zau? toata presa europeana scrie ca ne-am facut de ras cu jocul prestat, nu cu rezultatele obtinute; cu impresia de echipa chinuita care refuza fotbalul. in timpul jocului cu olanda eram la paris la o conventie internationala, cu colegi din toata europa. va spun cu mana pe inima, colegii din olanda radeau de romani nu pentru ca suntem mai prejos, ci pentru ca nici atunci cand olandezii ne-au lasat sa castigam nu am fost in stare. e ridicol:jucatorii sa strige la natrenor sa-i lase sa joace si acesta: nu, inapoi, in aparare. ce sa aperi Piturca?

decebal (17 comentarii)  •  7 iulie 2008, 17:31

*****

doru (17 comentarii)  •  7 iulie 2008, 17:43

bai doru@ tu esti inapoiat frate.pai cine sa critice antrnenorul nationalei daca nu nu presa sportiva?iar cand spui un neica nimeni geambasu dai dovada ca esti nu numai un frustrat dar si un pampit congenital.mai citeste si dupa aia sa vorbesti bai coate goale:Lucrează de 18 ani în presă. Editorialist Gazeta Sporturilor. A scris cîteva mii de editoriale, cronici de meci şi reportaje. Colaborări permanente sau ocazionale la „Procesul Etapei”, analist sportiv la Realitatea TV şi prin urmare prezenţă ritmică la „Realitatea sportivă” începînd cu anul 2005.

Participant la Euro ’96 şi 2000 şi la Mondialele din ’98, 2002 şi 2006. Premiul Mediapro pentru scriitură sportivă în anul 2000. În 2007, laureat al premiilor Ioan Chirilă, secţiunea editorialişti.

alex (3 comentarii)  •  7 iulie 2008, 17:59

geambasule, ****. pe langa faptul ca pe fondul problemei sunteti deplasati, articolul tau nu e nici macar spiritual. probabilitate de 3 luate cate sase, adica 6-6-6. ha ha ha, ce comic esti tu. pe de alta parte, daca jucam frumos si combinativ si veneam cu 0 puncte si golaveraj -12 ce ati mai fi zis? francezii il pastreaza pe domenech, dar e adevarat, mai avem de lucru pana sa ajungem sa avem mentalitatea francezilor, se pare ca mai ales in materie de gazetarie

fucherul (3 comentarii)  •  7 iulie 2008, 18:06

Piturca este un antrenor bun dar foarte limitat. PUNCT. Am vazut la Euro ce poate. Daca vrem mai mult trebuie sa cautam alt antrenor ca al nostru e prea moale si fricos

ian rush (22 comentarii)  •  7 iulie 2008, 19:10

Piturca trebuie sa plece de la nationala cat mai repede posibil.Daca nici in meciurile pe care trebuie neaparat sa le castigi nu joci pe atac degeaba mai te califici la un turneu final.Ademonstrat clar ca e incapabil sa transmita jucatorilor mentalitatea de invingator ,de profesionist.Nu mai vorbesc de faptul ca are niste orgolii idioate ***Daca-i propune cineva un jucator ,e sigur ca jucatorul respectiv nu ajunge la lotul national.Un barbugiu ***,asta este Piturca.

mariutzu (2 comentarii)  •  7 iulie 2008, 19:23

domnule geambasu dumneavoastra in afara sa dai in piturca mai stii altceva,,,si daca mi aduc aminte in hagi n ai dat asa cand nu s a calificat sau in ienei cand n am facut un punct la CE…normal tu vrei la conducere generatia de aur care n a castigat nimic si pe care tot ii pupam in…. si atat ,sa apreciem un antrenor care a calificat nationala dupa atata timp mi se pareridicol sincer va zic

mariutzu (2 comentarii)  •  7 iulie 2008, 19:29

de ce nu l suportati ca nu va lasa in cantonament la antrenament de aia nu?e usorsa criticam dar e foarte greu sa apreciem pe cineva care a batut echipe mari in calificari si in amicale ,,,atunci n a mai fost mediocru,a scuza ma atunci erau buni jucatorii nu antrenorul…si sa va mai zic ceva scurt cum putem cere demisia unui om care cand avrut ne a calificat si nimeni altul nu a reusit…romanilor treziti va

buzdugan (1 comentarii)  •  7 iulie 2008, 20:52

mesaj ptr. mariutzu :d-le trezeste-te ,piturca nu a fost si nici nu va fi un antrenor de care nationala sau chiar o echipa de club sa duca dorul ; a fost antrenor la steaua 4 ani ,si nu a avut nici o performanta notabila , steau jucand sau mai bine spus, nejucand nimic in acei ani ;acelas lucru il putem spune si despre nationala care nu joaca nimic ;nu poti sa iei un jucator care nu a jucat un an competitional nimic la echipa de club, chiar fiind rezerva in ultima parte a campionatului , si aici ma refer la nicolita si sa-l bagi titular in doua din cele trei meciuri disputate ;si ar mai fi si alte exemple ;sper ac nu te-a deranjat parerea mea vis-a-vis de cele scrise de tine referitoare la materialul publicat de cristian geambasu ;in rest , numai bine ;

mario (1 comentarii)  •  7 iulie 2008, 21:21

***

iaka (11 comentarii)  •  8 iulie 2008, 0:25

Mare *** acest Piturca,cand ne-om scapa de el?

din UK (7 comentarii)  •  8 iulie 2008, 1:03

hmmm….ce sa zic…ciudat articol…deci nu e bun piturca da e singuru care face ceva…boloni, lucescu nu vin…aducem ceva expirat din alte tari? mda…deci nu avem solutii, stim cu totii ca presa e pusa pe scandal iar un guus hidink mai rar…lasati-l pe piturca, bun rau, cum e el…macar ne duce la turnee finale…nu patim ca si cu iordanescu adus pe cal alb si plecat in patru labe si cu suturi in fund..daca treceam de grupa…voi tot astia l-ati fi laudat…ati fi facut analize pe pagini intregi despre minuntul joc al romaniei, cat de eficient este chiar si asa extrem de defensiv…deci domnilor lasati omu sa-si faca treaba ca o face acceptabil, mai bine v-ati uita catre mari nostrii jucatori…alde mutu, cocis…si de cocis pot sa va spun mai multe pentru ca il cunosc, e clujean…din pacate am stat si eu candva in cluj…eu vorbesc in postura unuia care a refuzat sa mai creada ca in romania se schimba ceva si am ales calea strainatatii…privesc la rece cu cetatenia engleza in buzunar…si cu scoala engleza in cap (plecat la 18 ani)…iar voi astia din romania…nu ganditi ca latinii ganditi ca saxonii…si veti vedea de ce piturca trebuie lasat la nationala…

haihui (6 comentarii)  •  8 iulie 2008, 1:31

tot aici e articolul asta ??? toate stirile se reinoiesc, numai geambasu ramane pe pozitii :)). si daca tot am scris pe aici, ma repet: Bravo Piti, sper sa ramai la nationala!

stefan (5 comentarii)  •  8 iulie 2008, 1:51

Si ce vreti ma sa il schimbam acum inainte sa ne califice ,ca s-a dovedit ca se pricepe la calificari,ce vreti sa vina alt antrenor si sa nu reuseasca nici calificarea???Ce ati zice atunci ….ASteptati si voi pana in 2010 ca nu il mai tine nimeni la mondial ,ca s-a vazut ca nu poate juca si la victorie,la o calificare mai merge si cu ciguleala si asta e -omul se pricepe .Si pana la urma din***- bici nu se poate dar …totusi trebuia sa incerce ca nu ii reprosa nimeni nimic.Dar asta e ,a jucat mai mult pentru a-si creste lui cota ,nu pt nationala.

marcellino (4 comentarii)  •  8 iulie 2008, 4:55

Piturca trebuie sa plece de la nationala cat mai repede posibil.Daca nici in meciurile pe care trebuie neaparat sa le castigi nu joci pe atac degeaba mai te califici la un turneu final.Ademonstrat clar ca e incapabil sa transmita jucatorilor mentalitatea de invingator ,de profesionist.Nu mai vorbesc de faptul ca are niste ****.Daca-i propune cineva un jucator ,e sigur ca jucatorul respectiv nu ajunge la lotul national.Un****,asta este Piturca

aurel (2 comentarii)  •  8 iulie 2008, 9:04

1.E slab „Piti” asta. Trebuie sa plece.

2.Slab e si geambasu, care mai are putin si ajunge la cancan, ciao sau click.

3.Regula 1 a e cea mai *** regula, in ton cu*** acest ziar.

Sanatate.

VLAD (44 comentarii)  •  8 iulie 2008, 9:35

****…cand ne-a calificat la Euro,***
Piturca merita sa ne mai califice odata!!!

P.S. Nu cumva tot voi ati contribuit (si laudat) cu debarcarea lui in 1999 , dupa ce ne-a dus la EURO?
Imi pare f bine pt felul in care va trateaza!!!

Laurentiu (2 comentarii)  •  8 iulie 2008, 10:09

Foarte bun pamfletul, vervă, umor negru, cunoştinţe muzicale serioase din câte văd iar în privinţa fondului, sunt total de acord. Încă un „bravo” pentru sinceritate.

Ady (1 comentarii)  •  8 iulie 2008, 10:30

Acum chestia cu Piti este chestie de ce vrei de la Nationala. Sa fim acolo sau sa mergem sa cistigam acolo?
Sa fim acolo poate Piti este ok dar sa si cistigam stima, respect…eheheyyyy, alta poveste.
EL nu stie decit sa se baricadeze, sa distruga si poate un Goian vine la un corner si …asta e, un Mutu cu o sclipire…
Sa creeze faze de atac…las-o balta. El, marele el, a trait toata viata lui in umbra unor vedete reale, Hagi, Raducioiu etc. si nu si-a dorit decit sa fie si el cineva.
A venit cu mentalitatea sa de **** ca toti se supun echipei, etc. numai ca sa-i faca mici, mici de tot pe toti cei cu valoare. vrea ca Mutu sa dubleze fundasul si automat AIA vin peste noi…etc. ****
Daca-l tinem vom avea aceiasi echipa nationala, toti in aparare, iesim cu bubuituri de bloale catre Mutu care este pe linia fundasilor nostrii…si El v-a fi nemultumit de aportul lui Mutu in atac!
Asta e, ” to be or not to be ” antrenati de Piti !
NOT TO….please !

Liviu (1 comentarii)  •  8 iulie 2008, 11:06

Ca jucator piti a fost singurul care a dat gol cu ceafa intr-un meci oficial( nu ca ar fi fost ,,vina” lui). Ca antrenor a adus Romania la nivelul zero, in care cel mai bun atac este apararea. Ce ne trebuie noua antrenori straini? Ei nu ,,cunoaste” mersul lucrurilor in liga lui mitica si s-ar adapta prea greu, ar mai supara pe unul, pe altul si nu se face una ca asta. Asa ca cei mai buni este ,,ai nostri antrenori” care cunoaste si se descurca. Nu conteaza ce ,,face” in competitii internationale ca acolo se castiga prea putini bani iar chibiti sunt preocupati numai de campionatul intern unde se castiga banii si voturile!

parastas (8 comentarii)  •  8 iulie 2008, 11:10

cand a facut 1-1 ku italia nu mai era prost… sunteti toti niste***. piti e singuru antrenor care a calificat nationala la un turneu final un ultimul timp. trebuie sa plece? … nu cred… ****

aciduzzu (11 comentarii)  •  8 iulie 2008, 11:22

****

ana (2 comentarii)  •  8 iulie 2008, 12:01

**** il canta bob dylan
ce termen”hipioata „………..!!!!!!!!!!!
***

ana (2 comentarii)  •  8 iulie 2008, 12:07

***

Superdog (1 comentarii)  •  8 iulie 2008, 12:12

Bravo Cristi,felicitari esti printre putinii care nu *** pe BARBUGIU.

Dan (1 comentarii)  •  8 iulie 2008, 12:30

O fi stiind amicul ceva din culisele fotbalului, da’ cu muzica e varza. Blowing in the wind e a lui Bob Dylan. El a compus-o el a cantat-o.

Bafta

caine (22 comentarii)  •  8 iulie 2008, 12:36

ce-mi place cand i se spune „piturca victor „! parca imi aduci aminte de Traian Tomescu, odihneasca-se in pace !
in alta ordine de idei, 100 % de acord cu ce spune Geambasu!!!

caine (22 comentarii)  •  8 iulie 2008, 12:42

mesaj pt persoanele care sunt impotriva aducerii unui antrenor strain:
1. sunteti cei care in anii 90 strigati „nu ne vindem tara!” si „ardealul, pamant romanesc!”
2. aveti salariu mic-mic si va imprumutati ca sa puteti supravietui
3. ideea cu antrenorul strain (chiar daca ar fi, sa zicem mediocru) ar fi ca el aduce alta MENTALITATE. De exemplu, convoaca jucatori in forma !
Cine nu e de acord cu mine , e impotriva mea (as fi spus ceva mai „tare” dar ma abtin!)

Mihai Cinpoeru (3 comentarii)  •  8 iulie 2008, 13:10

N-ai de lucru si vorbesti in necunostinta de cauza.
Te respectam pana acum ca jurnalist. Nu iti ajung 2 puncte in meciurile cu Franta, Italia si Olanda, cea mai in forma reprezentativa din acel moment?
Nu va pot intelege…daca ne calificam il adorati toti pe Piturca, acum va varsati frustrarile necalificarii pe un singur om.
A gresit si el, desigur, dar asta nu inseamna ca trebuie schimbat acum.
Banel a fugit, chiar daca dupa parerea mea nu a fost inspirat ca nu l-a schimbat in meciul cu Olanda decat in minutul 80. A fost hazardat.
Lasati voi antrenorii straini pentru moment si nu va manifestati asa pe Piturca, ca daca nu era el probabil eram inca pe locul 3 in preliminarii.

pace-pa (1 comentarii)  •  8 iulie 2008, 13:16

..majoritatea de aici sunt suparati si frustrati ca PITI nu la convocat pe „mana-moarta” Bratu la nationala….bravo Piti sfideazai ca merita, yu ne-ai calificat la Mondiale fara infrangere si te-au batjocorit si te-au dat afara de la Nationala fara motiv, acum a venit randul tau ****

albalbastru (1 comentarii)  •  8 iulie 2008, 13:59

piti asta nu pricepe ca nu-l mai vrea lumea la nationala,oare se intreaba ce se intampla la primul semiesec…

46 (15 comentarii)  •  8 iulie 2008, 14:03

te vad cel mai serios reporter de la gazeta. as avea si eu o rugaminte la ziarul asta. Tot fotbal si iar fotbal, de ce nu scrieti nimic de campionatul mondial de motociclism sau superbike. Sunt multi iubitori ai acestui sport. va rog faceti uin sondaj si va veti convinge. Vrem si noi stiri despre ce se intampla la fiecare etapa de moto.

ionut (1 comentarii)  •  8 iulie 2008, 14:18

Adevaru e ca nu o fi Piturca mare antrenor , da nici n-a avut cu cine.Doar cu 3-4 jucatori de valoare si restu petarde, nu poti sa bati Italia si Olanda.Daca ar fi fost in locu lu’Domenech, sa aiba la dispozitie lotu Frantei, cred ca l-am fi spanzurat.Parerea mea e ca ar trebui sa ramana.

Luca Radu (2 comentarii)  •  8 iulie 2008, 15:06

Dupa ce domnul Piturca va duce la Euro acum il jigniti!Dar cine putea sa mai va duca la Euro domnilor jurnalisti si apoi sa ii jigniti voi? Daca nu faceam niciun punct in grupa noastra ce mai comentati ? Domnule Geambasu dumneata sa iti vezi de presa !Toti va dati cu parerea, dar voi cum va-ti fi descurcat in locul lui Piturca ?Va spun eu sa lasati comentarile in necunostinta de cauza acasa. Fiecare sa isi vada de meseria lui. In locul lui Piturca nu este bun nici Cosminelu`Olaroiu, nici Danutu` Petrescu, nici Mircica Rednic , dar ni Lucestenii. Gata lasati-l in pace pe domnul Victor Piturca macar sa calcati voi pe urmele lui si apoi sa va vad calificand nationala!

fucherul (3 comentarii)  •  8 iulie 2008, 15:15

Luca Radu – ce impresie ti-a lasat participarea noastra la Euro???? dar Europenilor????????? si care a fost scopul participarii noastre la EURO?????

Dupa ce iti vei raspunde la cele doua intrebari , cauta-ma

a5 (4 comentarii)  •  8 iulie 2008, 15:27

Ar fi putut sa-si dea demisia Piturca daca ar fi avut onoare .

marius 7 (1 comentarii)  •  8 iulie 2008, 16:10

na ai nici o alta ocupatie?
ar fi cazul sa iti cauti una

Comentează