Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Dispariţia lui Piţurcă

Nu, nu vă speriaţi, se va întoarce! Acelaşi. Morocănos, încruntat, supărat pe viaţă, dezgustat de nerecunoştinţa semenilor

Nu se poate să fie adevărat! Tocmai el, cel atît de comunicativ, omul în care citeşti ca într-o carte deschisă, el, jovialul, charismaticul, […]

vineri, 4 iulie 2008, 2:48

Nu, nu vă speriaţi, se va întoarce! Acelaşi. Morocănos, încruntat, supărat pe viaţă, dezgustat de nerecunoştinţa semenilor

Nu se poate să fie adevărat! Tocmai el, cel atît de comunicativ, omul în care citeşti ca într-o carte deschisă, el, jovialul, charismaticul, bonomul, causeurul, el nu putea să dispară, nu avea cum să se retragă departe de lumea rea şi haină, lumea asta care nu a ştiut niciodată să-l aprecieze la justa valoare, să-i recunoască meritele, spiritul veşnic treaz, curajul nebunesc, aceeaşi lume in-ca-pa-bi-lă să aplaude revoluţia de catifea pe care a încercat-o el la Euro, unde noi nu am vrut să curgă sînge, n-am dorit să batem pe nimeni, peace, love, make love, not war, căci nişte puncte ce sînt altceva decît vînare de vînt, blowing in the wind, după cum bine cînta şi recita Joan Baez, domnişoara hipioată a copilăriei noastre cu bretonul pe ochi.

Piţurcă Victor nu a dispărut în sensul poliţienesc al termenului, fiindcă OTV-ul nu a preluat cazul. Cazul dumnealui nu seamănă cu acela al avocatei adulterine, pentru că între echipa naţională şi combinaţia de cifre 6-6-6 nu a fost niciodată vorba de dragoste, ci doar de o relaţie matrimonială bazată pe interes. Ca în orice căsătorie trainică. Zero sentimente, maximum de profit.

Cu o probabilitate de trei luate cîte şase, este de presupus că Piţurcă Victor nu a căzut victimă extratereştrilor, care ar încerca să-i monteze pe cortex un cip cu programul fotbalului ofensiv. Se ştie în toată galaxia că omul de la cîrma naţionalei are idei ferme, pe care nu şi le-ar schimba doar de dragul unor marţieni îmbrăcaţi în galben, care continuă să-şi închipuie că România nu e condamnată pe veci să fie oaia neagră şi defensivă a competiţiilor.

El s-a retras pentru că are nevoie de linişte, doar a vorbit atît de mult! Iar cînd nu a vorbit, au strigat rezultatele. Se simte singur şi trădat. Atacat de o presă haină, care tropăie cu bocancii prin sufletele oamenilor, dar şi de apropiaţi care, în timp ce îl asigură de încredere necondiţionată, testează de fapt piaţa, avansează ipoteza unui antrenor străin de ţară şi de antijoc. Cum să lucreze el în asemenea condiţii la strategia de calificare la Mondialul din 2010?

Ar fi mai bine să plece? De ce, noi urmăm modelul franţuzesc! Notre petit ami Raymond Domenech a rămas în funcţie, deci se poate. Pentru România urmează două întîlniri capitale contra Lituaniei şi Insulelor Feroe. O, da, ştim că nu mai există echipe mici. Dar există antrenori mici. Meschini. Care duc mediocritatea pe cele mai înalte culmi. Piţurcă Victor este unul dintre aceştia. Şi din cîte ne dăm seama, vom mai petrece o bucată de viaţă împreună. Noi, marţienii costumaţi în galben, care nu pricepem nimic din fotbal, dar care continuăm să credem că naţionala nu este o planetă cîştigată la zaruri de Piţi, sperăm că eternitatea s-a născut la sat, dar nu s-a mutat în cantonamentul naţionalei.

Comentarii (306)Adaugă comentariu

NELSON (2 comentarii)  •  4 iulie 2008, 15:22

cam ai dreptate in tot ce-ai scris.pacat ca si piti nu-si da seama.ar fi chiar culmea,altfel cum ne-ar mai califica la mondiale.

soren (2 comentarii)  •  4 iulie 2008, 15:23

Spuneti-mi va rog avem in momentul de fata o alta alternativa in locul lui Piturca? Eu nu cred..dar daca tot vrem sa jucam ofensiv la aceste turnee haideti sa incercam cu antrenori care joaca ofensiv…antrenori romani bineinteles…si aici ma gandeam la Grigoras,Razvan Lucescu poate chiar si un Dan Petrescu…antrenori care promit si ar trebui sa li se dea ocazia

NELSON (2 comentarii)  •  4 iulie 2008, 15:25

pt.costica-am impresia ca tu nu te-ai uitat la meciurile romaniei.nu ai decat sa-l pupi in cur pe piti o vesnicie,dar nu e sigur ca zarul va merge cum vrea el.cand se toceste nu mai vine 6-6.defapt tot timpul vine 2-1 dar piti ne spune ca e 6-6.trage tu concluzia la ce-am vrut sa spun

Bogdan Brasov (4 comentarii)  •  4 iulie 2008, 15:26

erai singurul caruia chiar ii citeam articolele, dar daca vii cu unul de acest gen… ar trebui sa spui tot daca stii cu adevarat ceva, dar daca a fost doar o parere, esti minunat si tu

costica (24 comentarii)  •  4 iulie 2008, 15:31

pentru NELSON. Vad ca esti inteligent,***

Dan (146 comentarii)  •  4 iulie 2008, 15:34

Nu prea sunt de acord cu ceea ce ai scris Cristian. Eu consider ca am fost la un pas de calificare si cu mai mult noroc ne-am fii putut califica. Situatie in care nimeni nu ar mai fii judecat jocul echipei.
Il consider pe Piturca un foarte bun antrenor.
Sunt meciuri si momente in care echipa favorita nu poate mai mult. Este o realitate. La fel cum nu poti construi Mercedes-uri in Romania.
Mentalitatea de invingatori a fiecaruia dintre noi nu se poate trezi peste noapte. Chiar si cand te nasti cu instinct de invingator, trebuie sa stii sa ti-l hranesti. Si asta necesita timp si numa infrangerea celorlati iti cu regularitate iti crea mentalitatea de invingator. Asta se obtine doar prin succese constante.

Hai Romania

nu da click aici (107 comentarii)  •  4 iulie 2008, 15:48

cam ciudat se comporta piturca…..

Laur (22 comentarii)  •  4 iulie 2008, 16:11

eu zic sa nu l mai bagati in seama pe acest om ..e un angajat ca oricare altul asa ca daca nu si face treaba trebuie sanctionat de superiorii lui..aaa , ca nu si face datoria una dintre ele fiind un bilant al acestui campionat trebuie intrebati tot superiorii lui , deci pe ei sa i luati la bani marunti iar acest om arogant trebuie dat uitarii asa cum merita , fiti siguri ca asta il va oftica mult m mult decat artyicolele voastre

Laur (22 comentarii)  •  4 iulie 2008, 16:13

asa trebuie tratat subiectul piturca , cu tacere

stel-bz (2 comentarii)  •  4 iulie 2008, 16:19

Totusi, va fi greu de acceptat de catre FRF ca antrenor la nationala, la ora actuala, pe altcineva care nu are cel putin experienta unei calificari a echipei de tineret a Romaniei(probabil pe Andone, dupa ce va califica pe CFR Cj !).
A conduce echipa nationala este cu totul altceva decat a fi antrenor permanent la o echipa de club. Eu sunt convins FRF este multumita cu calificarea nationalei de catre Piturca la CE-2008(chiar si cu locul 3 in grupa !) si tot el va continua pentru campania la CM-2010…
Am fost bucurosi de aceasta calificare pentru iunie 2008 ? Cred ca da. Oare nu am fi multumiti si bucurosi de o noua calificare ? Eu, unul as fi, deoarece fac parte din categoria pesimistilor care am pronosticat dupa acea tragere la sorti, ca Romania se va intoarce de la CE, din grupa C, cu zero puncte !
Ori,Romania, cu Piturca, s-a intors cu….2 p !

Mihai (4 comentarii)  •  4 iulie 2008, 16:24

Absolut incredibil!!! Cum se poate ca un antrenor care a facut atat de multe pentru nationala sa fie tratat in acest fel?! Domnilor, sub conducerea lui Piturca echipa a jucat la potential maxim! Verificati inainte sa dam vina pe antrenor, ce lot avem…Singurul meci la care a gresit Piturca a fost meciul cu Olanda, si o mare parte din vina apartine si jucatorilor! Sa fim fericiti si recunoscatori ca am participat la un turneu final si am facut chiar, o figura frumoasa…Capu’ sus Pitzi!!!

q (4 comentarii)  •  4 iulie 2008, 16:25

Piti LA-SA-NE ! Vrem fotbal, vrem sa fim mandri! Ne-am saturat de mitici si nimici.

un om (37 comentarii)  •  4 iulie 2008, 16:31

DE FAPT,TU CE VREI? CE TE DEZAMAGESTE? CA ROMANIA,CARE ESTE ATAT DE PUTERNICA,NU A REUSIT SA SE CALIFICE DE PE LOC FRUNTAS INTR-O GRUPA CU FRANTA,ITALIA SI OLANDA? INAINTE DE EURO,TOTI CANTATI ESECUL NATIONALEI,IAR ACUM SUNTETI DEZAMAGITI CA ACEST LUCRU,CHIAR S-A INTAMPLAT!

HAI,CURAJ,URATI-I LUI PITI UN „DU-TE INVARTINDU-TE” SI MAI STATI ZECE ANI PE ACASA SA PRIVITI EURO LA TV…

tara lu’ Papura voda (1 comentarii)  •  4 iulie 2008, 16:31

Dupa campionat toata lumea spunea..daca as fi in locul lui Piturca si a jucatorilor …m-as ascunde undeva si nu as mai iesi de acolo X luni. Acum cand se intampla asta cu Piturca de ce face asta ? poate ca si jucatorii ar fi trebuit sa faca la fel si sa nu se planga ca au primit „doar” 6000 euro pentru ca au alergat de colo pana colo 270 de minute sau chiar mai putin…si ca au mai fost nevoiti sa dea si 3 euro pe zi pentru apa..
Dar traim intr-o tara de idioti si nu mai mira nimic

Laur (22 comentarii)  •  4 iulie 2008, 16:35

vad ca multi sunt pe langa subiect :)..eu pot sa spun ac de cand nu i-am mai vazut fata prin ziare ma simt muuuult mai bine ..sper sa nici nu l mai vd asa curand..si daca nu cer prea mult , sa se ocupe altcineva de-acum de selectie ca la capitolul asta a fost JALE MARE

telespectator (22 comentarii)  •  4 iulie 2008, 16:37

Decit sa mergem la Mondiale cu anti-jocul lui Piturca si cu obositii nostri (dupa 2 meciuri !!), mai bine stam acasa. Sa-i lasam pe altii care se pricep la fotbal. Iar obositii si Piturca sa-si traga cazemata in jurul lor, cu sirma ghimpata, sa nu le fure si altii secretele extraordinare de transformare a fotbalului in turca, si sa nu-i vada adversarii cum exerseaza pasa in lateral spate.

telespectator (22 comentarii)  •  4 iulie 2008, 16:39

Iar Piturca sa ne explice in continuare, prin Libertatea si CanCan, cum am fi batut noi titularii Olandei, dar ai drac olandezii, s-au prins de asta si au bagat rezervele.

telespectator (22 comentarii)  •  4 iulie 2008, 16:43

Si dom’ Piturca, putina decenta cind ii mai ceri lui Banel sa dribleze! E meci de fobal international, nu cascadorii risului.

kop (10 comentarii)  •  4 iulie 2008, 16:54

tu esti cel mai*** Geambasule! 8 ani am plans ca nu jucam la Euro. Am fost acolo, am luat 2 puncte. Trezeste-te Geambasule! Lasa *** si invata fotbal.

Dragos (81 comentarii)  •  4 iulie 2008, 17:00

Asa s espune de vreo 20 ani „nu mai exista echipe meci” ! In preliminariile pt mondialul din America din ’94 am batut insulele Feroe cu 7-1 daca imi aduc bine aminte ! Si echipe ca Cipru, Lituania, Armenia stiam dinainte rezultatul ! Stiam pt ca aveam o echipa nationala capabila si un antrenor care nu dezamagise! Nici acum nu stam rau la jucatorii de nationala, doar ca nu sunt selectionati! Cum ar fii aratat o nationala cu Bratu, Danciulescu, Szekely, Trica, Tatarusanu, Ochirosii, Liviu Ganea ? Am dat cateva exemple! In schimb mergem cu vesnicele trompete Banel si Florentin Petre, mergem cu Cocis, cu MArius Niculae etc ! Adik il iei pe Marius Niculaie dar il lasi acasa pe golgeterul campionatului Danciulescu !

Sunt stelist !

Lulutz (3 comentarii)  •  4 iulie 2008, 17:02

Eu cred ca Geambasu nu a jucat niciodata fotbal…e foarte greu fotbalul cand este jucat de oameni fara talent. Sa fiti multumiti ca Romania a jucat la campionatul european. Pai noi nu ne-am calificat la vreun turneu final din 2000 pana in 2006 pentru ca nu aveam valoare. Si nici acum nu avem, dar Pituca a reusit totusi sa faca din c…t bici cum se spune. Pai voi vreti sa atacam cu jucatorii astia????? 🙂 n-are saracu’ nici o vina ca jucatorii lui nu pot sa dea gol.

Dragos (81 comentarii)  •  4 iulie 2008, 17:03

Piturca trebuie sa plece de la nationala ! Daca ar fii fost mai deschis in declaratii, mai deschis in general…….poate lumea ii mai ierta din greseli ! Dar este f. arogant ! Si s epoarta de parca el a inventat mingea de fotbal ! PE cand…..a fost un jucator de mijlocul clasamentuluisi este un antrenor care in 4 ani la Steaua nu a luat nimic ! So…..

T.REX (15 comentarii)  •  4 iulie 2008, 17:40

PITURCA ESTE UN ANTRENOR DEMODAT SI PRAFUIT! SI IN VIATA DE TOATE ZILELE ESTE PLICTISITOR!

bursuc (5 comentarii)  •  4 iulie 2008, 17:40

Probabilitate de 3 luate 6 s-a vrut o gluma? Sau ai lipsit la mate? Din cate-mi amintesc eu alea erau combinari …

Tudor S (5 comentarii)  •  4 iulie 2008, 17:55

Dezamagitor, domnule Geambasu… de obicei aveti materiale bune, acesta nu este unul dintre ele… pare un atac absolut neprovocat de nimic, care nu spune si nu adauga nimic situatiei… in loc sa va ocupati cu subiecte mai la curent, va luati de Piturca, iar dupa ton cam pare ca aveti o vendeta personala impotriva lui.. cand se poate depista un punct de vedere complet subiectiv precum acesta, deja articolul nu se mai incadreaza in jurnalism profesionist… piesa asta arata ca ceva scrijelit la intamplare pentru a umple quotaul pentru astazi… felicitari… v’ati trecut numele in jurnalul de munca, dar ati pierdut un numar considerabil de cititori care va respectau…

La Coruna (13 comentarii)  •  4 iulie 2008, 17:57

Dumneavoastra, Domnule Geambasu, scriati urmatoarele dupa meciul cu Olanda:

„Cică pe Rose Bowl triumfam aşteptînd adversarul, hipnotizîndu-l, anesteziindu-l. Da, dar calitatea jucătorilor de atunci era alta. Aici nu se mai poate face nimic. Ăştia sînt, cu ei defilăm. Nu putem schimba nici formula de echipă, nici selecţionerul. Nici campionatul, care nu oferă un mijlocaş dreapta cumsecade ori un mijlocaş care să şi alerge, să şi paseze. Ce putem face atunci?”

Se spune ca ziaristul e un istoric al clipei. Pacat ca nu se spune mai des ca istoricului ii trebuie NEAPARAT o imagine de ansamblu asupra epocii analizate si, la fel de obligatoriu, talent in a trage concluzii pertinente.

Domnule Geambasu. Care va e, de fapt, parerea? Aceea din octombrie anul trecut sau aceasta de acum, cand trageti cu toate tunurile in Piturca?

Sau scrieti si Dumneavoastra dupa ultima impresie, cum fac toti chibitzii?

La Coruna (13 comentarii)  •  4 iulie 2008, 18:01

Am uitat sa mentionez ca jocul cu Olanda la care m-am referit este cel de la Constanta, din toamna, cand i-am batut cu 1-0.

SELF CONTROL (5 comentarii)  •  4 iulie 2008, 18:14

Well done, Geamba !

george (3 comentarii)  •  4 iulie 2008, 18:18

bravo ” la coruna” ! esti mare…parca ai fi tu editorialistul si el chibitul… as vrea sa.l vad de.i plin numai de calitati ,domnul geambasu… ca la criticat aiurea.n tramvaiul 35 se pricepe…e o vorba : „de unde nu.i nici Dumnezeu nu cere”…HAI ROMANIA !!! -oricare ai fi tu…cu piturca sau nu… p.s.dar sa dam jos mafia intai ce ziceti???

chris (8 comentarii)  •  4 iulie 2008, 18:24

o secunda pls….. ok pitzi e vinovat…dar va rog cine i-a oprit pe „haiducii” din teren sa n-o faca de capul lor si sai „sparga” pe olandezi??? oare daca invingeau i dadea pitzi afara? nici vba?
adevarul este ca astia suntem si pana aici ne sunt limitele ,cu asa echipa e bine ca suntem acolo si am participat ,mai mult alta data sau poate la o alta participare sper,,,,,,,,, in era noastra …..

chris (8 comentarii)  •  4 iulie 2008, 18:26

o secunda pls….. ok pitzi e vinovat…dar va rog cine i-a oprit pe „haiducii” din teren sa n-o faca de capul lor si sa-i „sparga” pe olandezi??? oare daca invingeau i dadea pitzi afara? nici vba?
adevarul este ca astia suntem si pana aici ne sunt limitele ,cu asa echipa e bine ca suntem acolo si am participat ,mai mult alta data sau poate la o alta participare sper,,,,,,,,, in era noastra …..

george (3 comentarii)  •  4 iulie 2008, 18:33

suntem o natie vulcanica… nu exista la noi stare de mijlok…devenim euforici dupa un egal cu franta (fara un sut)si suntem capabili sa cadem sub masa dupa betia egalului cu campioana lumii…apoi dupa un meci slab e adevarat(inexitent as zice), cu olanda incepem sa injuram aiurea si sa ne blestemam si mama care ne.a facut…credeam c.am invatat ceva la campionatul asta…sa cantam cum a facut.o galeria noastra minunata si sa.i cinstim caci ei ne.au adus aici…dar nu vedem valize sau ziaristi batuti ci il vedem pe mutu si pe piti,ca ei sunt vinovati…sa ne vedem de oile noastre si de curatat gunoiul din curte,apoi sa reanvatam sa ne bucuram de un gest tehnik al unui junior sau de un meci din liga a5a fara sa alergam arbitrii la sfarsitul partidei…sa luam ce.i frumos din sport si sa reusim sa nu mai trecem atat de usor de la exaltarea demna de un stefansau un mihai la jalea ciobanasului mioritic…HAI ROMANIA!!!

razor (1 comentarii)  •  4 iulie 2008, 18:52

Bine ca stiti dumneavoastra sa antrenati, domnule Geambasu! Piturca si-a facut treaba, ne-a calificat la
EURO dupa 8 ani si nu am fost ciuca batailor in grupa… A, poate pentru dumneavoastra era mai bine sa-l fi avut tot pe Iordanescu selectioner, sa mai ratam un turneu final. Asta este, astia ne sunt jucatorii, am fost la EURO, am facut 2 puncte si cu asta basta! Daca va credeti asa bun antrenor, poate ar trebui sa va fi dus dumneavoastra in locul lui Piturca la EURO… Si ar trebui sa mai treceti odata prin liceu! „Cu o probabilitate de trei luate cîte şase”…

dr. b (4 comentarii)  •  4 iulie 2008, 19:20

Domnule Geambasu,

sunt perfect de acord cu cele scrisa de Dvs. Sunteti editorialistul meu preferat de la GSP. Insa, sincer, termenul de „probabilitate de trei luate cate sase” nu exista. Nici in matematica, nici altundeva.

grig (80 comentarii)  •  4 iulie 2008, 19:36

Dvs. vorbiti de o alta mentalitate si o alta lume. Ca sa asezam lucrurile, Piturca este un antrenor bun…pt.Romania!

eccifa (3 comentarii)  •  4 iulie 2008, 19:42

Daca tot a disparut,sa ramina acolo unde s-a dus.Dar n-avem noi norocul asta!

http://www.sportsaga.ro/ (33 comentarii)  •  4 iulie 2008, 19:55

Bravo, Geambi! Super articol, pacat ca ti-ai si dat cu parerea!

k pax commander (18 comentarii)  •  4 iulie 2008, 20:12

pi@tzurca este un oportunist!atit si nimic mai mult!
ahhh…uitasem,mai este si barbugiu cu „diploma”.am vrut sa spun condamnat…

costel (3 comentarii)  •  4 iulie 2008, 20:18

perfect de acord cu dumneavoastra.as vrea mai multe articole de genul asta poate deschideti ochii mai multor oameni domnule geambasu.felicitari pentru articol.daca am avea inca doi ca dumneavoastra nu ar mai spune boloni ce a spus

cornel (3 comentarii)  •  4 iulie 2008, 20:23

mai aud pe unii domnule ca ne a calificat la euro si am luat doua puncte.lumea nu vrea doua egaluri trecute in palmaresul barbugiului.lumea vrea fotbal.ce e atat de greu de inteles?bai oameni buni dupa meciul cu franta cand n am tras nici un sut la poarta ,un meci cu italia cand am jucat slab cu toate ca am terminat la egal si o catastrofa de meci cu olanda cum **** mai puteti spune ca si a facut bine treaba.dormiti pe voi?

daniel (17 comentarii)  •  4 iulie 2008, 20:26

bravo geambasule.in sfarsit cineva care pune punctul pe i.felicitari.nu ca alti ziaristi care desi stiu ca e un antrenor ***si i a ignorat total,asteapta sa vada incotro bate vantul sa poate sa scrie in acea directie.

Rares (10 comentarii)  •  4 iulie 2008, 20:43

articol de doi bani scris din plictiseala si din dorinta meschina de a provoca din nou scandal. terminatzi-va oamenilor.

craiova (17 comentarii)  •  4 iulie 2008, 20:55

[email protected] tau e de doi bani ok?scuteste ne.

Vlad (4 comentarii)  •  4 iulie 2008, 21:10

Combinari de 3 luate cate 6, ati vrut probabil sa spuneti…oricum, nu sunteti matematician si se admite. In rest, asa este! Am spus in foarte mult ocazii c ane trebuie un antrenor care sa ne schimbe mentalitatea si conceptia de joc. N-am nimic cu Piturca dar acel antrenor nu exista in Romania! Si nici roman nu este! Noua, acum ne trebuie un antrenor german sau olandez!

http://www.sportsaga.ro (33 comentarii)  •  4 iulie 2008, 22:14

Sunt curios, cand o sa spui ceva interesant in articolele tale?

Boloni (1 comentarii)  •  4 iulie 2008, 22:34

un articol ****
Cred ca ti-ai gresit cariera mai Geambase,apuca-te de popice

gogu (1 comentarii)  •  4 iulie 2008, 22:35

ca tu esti mai destept cu combinari de 3 luate cate 6 :)))) corect e „combinari de 6 luate cate 3” dar poate mr geambasu a vrut sa spuna altceva si doreste sa ne explice…asta in cazul in care citeste ce se scrie pe aici

pitt (4 comentarii)  •  4 iulie 2008, 23:52

baaaaaaaaaiii oameni buni…treziti-va!!!! tot respectul pentru piti ca ne-a calificat la euro si l-am slavit cu totii pt asta..dar sa sustineti ca a scos super rezultate in grupa asta e gresit. pai asta nu a fost „grupa mortii” ci grupa „lipsei de curaj”. ce vi se par asa megagalacticosuperextraterestrii franta si italia…sau chiar olanda? pai toate din grupa mortii au murit inainte de semifinale. deduceti atunci cat de puternice au fost la acest turneu final franta si italia…si din nou..chiar olanda. ne-am „excrementat” pe noi ca e campioana si vicecampioana mondiala cu noi in grupa…pai asta conteaza sau forma in care se afla????? pai grecia nu era campioana en-titre? cine a fost curios de ei si de acest fapt???
piti a avut curaj doar in preliminarii…pt ca a avut cu cine…cu olanda am scos 4 puncte pt ca la ei ne-am aparat si pt ca la noi am dat gol din offside. bulgarii ne-au luat 4 puncte. noroc ca s-au lovit de altii cand nu ne asteptam….BUN, deci am ajuns la euro:d dar aici ce facem? ne aparam in ultimul hal si nici macar cand avem cutitul la os nu iesim si noi la joc. mai bine asa prudent nea pitzi…si apoi ne miram cum de au ajuns turcii si rusii pana acolo departe din moment ce noi i-am macelarit in amicalele dinainte de Euro. pai au ajuns pt ca au stiut sa viseze, au stiut sa joace fotbal. si cand nu au stiut au incercat sa il inventeze. chiar daca nu-i prea suport ca natii, i-am admirat ca au avut darzenie, au avut curaj, au avut zvacnire, au crezut pana la final, n-au vrut sa moara…si cand totusi au murit au facut-o frumos. nu ca noi. am murit inainte de a ne naste. asa ca nu-l mai tineti in brate pe increzutul ala de Piturca. E un oportunist si un egoist pentru care palmaresul lui e mai important decat visele a milioane de romani. daca riscam si noi un pic si jucam fotbal si luam scor in toate cele 3 meciuri nu era acelasi *** ca si acuma ca am luat 2 puncte dar nu avem ce face cu ele( noi romanii nu…piti in schimb si le va pune in rama). macar puteam sa murim frumos.
pana si austria a jucat mai frumos ca noi la acest turneu. vai s-amar.

vlad (4 comentarii)  •  4 iulie 2008, 23:59

Gogule, eu am incercat sa mentin linia din sintaxa autorului, de dragul formei initiate de dansul dar daca tu vrei sa te afunzi in matematica, (eu nuzic ca faci pe desteptul ca nu sunt marlan!), afla ca la 666, numarul lui Piturca nu ajungi nici prin Combinari de 6 luate cate 3 asa cum sugerezi . Deci mai bine taceai.
Numarul lui Piturca este o „combinatie” dintre 3 cifre de 6 si nu combinari de 6 luate cate 3!

Pa si invata sa deschizi/porti un dialog decent!

„Sarac” esti ma Gemabasule… (1 comentarii)  •  5 iulie 2008, 0:38

Cand vad toti ****ca se baga sa critice…ma apuca greatza…Frustratul asta ca nu ii da lui pitzurca interviuri se-apuca sa arunce cu mizerie ca s-a sculat el cu fatza la perete si sper ca poate provoaca un scandal sa fie demis pitzurca.In primul rand Pitzurca e platit sa antreneze natzionala si tu esti platit sa scrii relatari sportive nu calomnii…Nu cred ca Pitzurca ar fi zis vreodata daca era exact opusul jovial si comunicativ cum spui tu,daca tu nu erai prezent la un meci sa-i iei interviu „I uite ba gemabasu ala e platit sa ia interviuri si nu e aici”.Desi nici mie nu mi-a placut jocul nationalei numai cine este realist poate sa-si dea seama ca pitzurca a gandit bine chiar si meciul cu olanda De ce?

1. A facut din ***** bici si nici un alt antrenor nu ne-ar fi calificat la euro cu panarame de jucatori care declarau la unison ca pleaca la euro cu gandul ca poate prin un contract bun.

2.Olandezii s-a vazut clar ca vroiau sa se dea la o parte si era logic sa astepte pana in minutul 75 asa cum a zis pitzurca sa vada ce se intampla si apoi pe ei(cu ajutorul lor) si pica golul…da de mai ne trebuie ulte noua sa invatzam sa gandim la obiect.

Lotul a fost asa si asa dar nu vad ce alti jucatori am fi putut lua…Bratu…sa fim seriosi daca a dat doua goluri cu gloria nu inseamna ca trecea val vartej pe langa aparatorii italiei…sau costea…hai sa fim seriosi pana si mutu si chvu erau cam facuti pe ei de frica dovada ca mutu a si ratat un penalti.Astia doi m-au dezmagit ca au jucat asa de timorati parca aveau 20 de ani…si la altii aia de 20 de ani sunt mai tupeisti ca noi.

Pitzi si-a facut datoria a avut 2 mandate cap coada ne-a dus la turnee…si sincer prefer asa decat sa nu ne calificam si sa ne bata danemarca cu 5-2 la bucuresti.

Trebuie lasat si abia apoi daca si la mondiale va merge pe aceiasi tactica poate fi judecat dar pana acum eu consider ca si-a acut treaba .Va imbatati cu apa rece cei care credeti ca venirea uni alt antrenor ar schimba ceva in bine aia care vin cu un joc ofensiv…o sa pierdem cu 3-0 meicurile…dar pana la urma…nu trebuie uitat ca in fotbal trebuie sa te mai si aperi…iar atata timp cat nu ai luat gol sansa inca e de partea ta…asta e valabil pentru o echipa cu jucatori ca ai nostrii pentru un ronaldo sau torres sau arshavin altfel vii de-acasa…cu nicolitza fl petre nicuale si contra…mai greu dar asta e cea ce avem.

Comentează