Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

România vinovată. De ce?

După meciul cu Franţa, ni s-au împărţit cu generozitate ironii. Nu cumva e şi puţină invidie?

Ar trebui să ne urmărească un sentiment de culpabilitate. Ar trebui să ne urmărească un sentiment de culpabilitate? Ar trebui să ne ce?? Pourquoi, […]

marți, 10 iunie 2008, 5:02

După meciul cu Franţa, ni s-au împărţit cu generozitate ironii. Nu cumva e şi puţină invidie?

Ar trebui să ne urmărească un sentiment de culpabilitate. Ar trebui să ne urmărească un sentiment de culpabilitate? Ar trebui să ne ce?? Pourquoi, mesdames et messieurs, ladies and gentlemen, meine damen und herren? Am fluierat pe Letzigrund? Nu ne-am tăiat unghiile? Am uitat să ne dăm cu deodorant înainte să plecăm spre stadion? Am stricat echilibrul ecologic al planetei cu pasele noastre înapoi? Ne-am aşzat la masă neinvitaţi? Sau dădeam mai bine, cu excepţiile burtoase de rigoare, decît urmaşii francilor? Erau fetele noastre prea arătoase prin comparaţie cu domnişoarele lor cam ofilite? Ce obrăznicie, ce grosolănie! Ce afront, oh, la, la!

Mais oui, am jucat urît. Am ridicat la rang de artă antifotbalul. Ne-am apărat şi atunci cînd plecam spre buturile apărate de Coupet. Am ucis mişeleşte atacurile adverse. Stop! Care atacuri? Două şuturi ale lui Benzema, dintre care unul cu latul, plus unul peste transversală al lui Malouda. În rest, la stereotipie am răspuns cu degajări, la posesie prelungită cu marcaj neamical. Din cîte am observat, nu am rupt nici picioare de franţuzi, nici inima tîrgului. Asta e, aşa arătăm acum. Sîntem o formaţie omogenă, disciplinată şi cam fricoasă, dar nu practicăm ipocrizia. Nu pretindem că am fi primadonele balului, ca alţii.

După meciul cu Franţa, ni s-au împărţit cu generozitate ironii. Din toate colţurile Europei civilizate. În parte, justificate. Drăgălaşii de englezi rămîn cei mai tari, iar dacă s-ar organiza un Euro 2008 al umorului, probabil că ne-am duela în finală. Aşa, în lumea reală şi continentală, dînşii sînt sarcastici, dar necalificaţi. Şi ridiculizaţi de Slave Bilici. Un rocker amator în patria rockului mondial. Grupa morţii? Ba poate a morţii de plictiseală, zic cei de la Daily Mail. Very funny, very funny! Tres joli, foarte amuzant!

În toată povestea, avem nişte aliaţi. Italienii, săracii, sînt singurii care nu îşi permit să ne ia peste picior. Vor să ne bată, dar după baia în suc de portocale nu le mai arde să fie ironici. Asupra Italiei trebuie să ne concentrăm! Barzagli şi Materazzi ne aşteaptă cu braţele deschise şi picioarele obosite. Panucci la fel, de asemenea Zambrotta. Nici noi nu ne vom schimba fundamental în trei zile, dar nu-i exclus să arătăm altfel la meciul de vineri. Poate că galbenul acela vine de la mămăliga care totuşi explodează.

Învăţăm repede. Prindem din zbor ceea ce alţii au deprins în sute de ani. Priviţi din nou la suporterii români din tribune, comparaţi-i cu cei de acum 8 ani şi veţi înţelege de ce sînt dînşii, ceilalţi, atît de dezgustaţi. Cum naiba să-ţi facă plăcere cînd fata frumoasă e la braţul altuia?

Comentarii (261)Adaugă comentariu

dba (5 comentarii)  •  11 iunie 2008, 14:16

Uite asa ne dam noi cu parerea despre englezi…
„Aşa, în lumea reală şi continentală, dînşii sînt sarcastici, dar necalificaţi. Şi ridiculizaţi de Slave Bilici.”

Poate ai uitat, dar la scorul de 2-2 Anglia era calificata. Dar ei nu s-au inchis in aparare, au continuat sa joace si in special sa atace, din respect pentru spectatori si pentru sport. Si nu are legatura cu faptul ca au fost si sunt un imperiu. Daca antrenorii lor au dat chix, federatia engleza nu s-a sfiit sa aduca antrenor strain.
La turneul final UEFA U-21 Championship 1998, jucat la Bucuresti, tot Piturca a fost antrenorul. Si cu ce rezultate!!?? Nicio victorie!
Cu ce sperante putem aborda meciul urmator, cel cu Italia?
Isi va reveni Mutu? Nicolita va juca si fotbal in afara de atletism? Vom trage la poarta? Vom avea si noi o ocazie de gol?
Nu este nicio rusine sa pierzi, mai rusinos este sa pretinzi ca esti egalul unei echipe pe care ai impiedicat-o sa joace fotbal.

bobi (1 comentarii)  •  11 iunie 2008, 14:18

dak am fi jucat frumos si am fi avut ocazii de gol, dar am fi mancat batie toata lume ar fi zis ca nu ne-am aparat ca si ca d-aia am pierdut….acum ca ne-am aprata aproape perfect acuzam ca de ce nu am atacat ca de ce nu am jucat mai ofensiv…..sa-i lasam in pace sa-si faca treaba si tragem linie dupa meciul cu olanda….HAI ROMANIA !!

david (10 comentarii)  •  11 iunie 2008, 14:18

Sa gandim un picut la rece. Domenech ne-a cam luat peste picior. A considerat aportul ofensiv format din Maluda, Benzema, Ribery, Anelka, suficient in a specula erorile noastre in defensiva. In rest au jucat si ei cu gandul ca nu vom marca „nici in 100 de ani”. Asta a fost „marea tactica” contra mult mai putin titratilor nostri aparatori, in mentalitatea „albastra”. Ar fi fost o remiza rusinoasa, daca adversarul nostru rata din toate pozitiile, singur cu portarul, cu poarta goala, loveau de vreo 2 ori bara etc, ala era meci rusinos. Un gol primit ne-ar fi costat enorm din punct de vedere psihologic, si ne-ar fi scos de tot din cursa. Asta a fost genul de meci in care adversarul nu s-ar mai fi oprit dupa deschiderea scorului. Am mai atacat franta, cand aveam cu ce si ne-am fript. Am mai atacat de doua ori Italia, cu marele boloni, caruia ii tot aduceti osanale, si ne-am fript mai rau decat ne asteptam. Si atunci aveam cu ce… Numai un rauvoitor nu vrea sa vada ca nu putem juca de la egal la egal cu aceste echipe. Franta nu a riscat nici ea nimic crezand ca un ribery poate rezolva meciul, noi nu am riscat deoarece nu aveam pe nimeni ca sa rezolve ceva.
Marea problema a tricolorilor acum debia incepe. Meciul cu Italia nu poate fi abordat la fel, si NU ESTE lipsit de importanta.

andrei (73 comentarii)  •  11 iunie 2008, 14:19

cei ce doreau spectacol in meciul cu franta sa-si aduca aminte de GRECIA! au jucat urat si plictisitor tot ce din 2004 ! toata lumea se ruga sa iasa odata echipa aia de distruge fotbalul! dar ei nu, au tot jucat urat si plictisitor pana au castigat trofeul! Acum spuneti voi ce vreti: sa jucam spectaculos si sa luam bataie cu un 4-3 de exemplu, sau sa jucam destructiv trei meciuri sa dam un gol si sa nu luam niciunul si sa ne calificam urat?
PS: Chestia asta cu ce zic toti prostii de noi e doar un complex: ne doare-n cot de ce zic ei, noi sa fim sanatosi!

hahalera (2 comentarii)  •  11 iunie 2008, 14:22

Domnilor ziaristi… sa ne aducem aminte acum 4 ani, cand noi priveam euro 2004 la tv si voi erati printre cei care criticau vehement jocul Greciei. O Grecie care, pana la urma, a devenit campioana Europei prestand cam acelasi joc pe care l-am facut noi cu Franta (poate chiar mai bun, pe alocuri, in faza de atac). Atunci era tot invidie? Sau poate ca ochiul specializat al ziaristului roman atotstiutor o fi sesizat ceva deosebit in jocul nationalei lui Piturca, ceva pe care „amatorii” din tara care a inventat fotbalul n-aveau cum sa-l sesizeze… Macar incercati sa fiti obiectivi si consecventi in opinii. Si admiteti ca un privitor neutru, caruia ii place sa vada fotbal de calitate, nu ar aprecia nici intr-o mie de ani un astfel de meci. Ca sa nu mai spun ca au fost si o gramada de pareri critice la adresa acestui joc chiar si in Romania. Si inca ceva, pentru cultura voastra generala… criticile presei britanice, germane, etc.. au fost indreptate cu predilectie spre Frantei, care este vice-campioana mondiala si un subiect de bascalie pentru toate natiile mari din Europa. Ca de la noi, oricum nu se asteptau la mare lucru… suntem prea mici (pe toate planurile) ca sa fim bagati in seama de astia mari si-am demonstrat-o cu prisosinta luni seara.

Observator (1 comentarii)  •  11 iunie 2008, 14:26

Domnule Geambasu, daca ne-am dus la europene pentru a evita infrangerea, mai bine ramaneam acasa. Daca in preliminarii mai sunt de inteles astfel de tactici, pentru ca e vorba despre o campanie lunga si te poti califica si gresind mai putin decat adversarii, turneul final trebuie sa fie o sarbatoare a fotbalului ca spectacol, nu o modalitate de a alunga spectatorii de la fotbal. Daca in conditiile acestea va asteptati sa avem in viitor arbitraje corecte in calificari, pentru a merge la turnee finale sa distrugem spectacolul, va inselati amarnic. Pentru ca fotbalul este si o afacere si noi o sabotam, vom fi sabotati la randul nostru.

viorel (12 comentarii)  •  11 iunie 2008, 14:28

Daca Romania se califica din grupe o sa l pupam pe Piturca si acolo unde nu bate soarele. daca nu o sa l criticam de o sa i sara capacele.

Dar pana acolo hai sa ne bucuram ca fara experienta internationala (decat la 4 jucatori cel mult) am facut egal cu Franta. Oameni buni, Franta nu a jucat nimic pentru ca am fost noi buni. Noi nu am atacat pentru ca daca ne prindeau pe contre ne faceau muci. Voi stiti ce inseamna: Ribery + Maluda + Benzema? Daca nu stiti o sa vedeti frumoasa si prealaudata Olanda ce o sa pateasca, si Italia cu noi la fel.

Si apropo daca Mutu sau Chivu dadea gol din lovitura libera stateam cu totii la coada sa i cerem autografe lui Piturca.

Nu mai fiti ipocriti. Abia dupa 3 jocuri putem sa tragem niste concluzii.
Pentru ca atunci in functie de rezultat o sa O intoarcem cum vrem noi.
Pana atunci ciocu mic si aplaudati. Echipa noastra mica joaca cu cei mai tari din Europa.

rares (1 comentarii)  •  11 iunie 2008, 14:28

Am mai scris si ieri o replica la un articol din Gazeta si am fost luat peste picior imediat de niste „confrati”…Esenta discutiei e alta: am jucat lamentabil cu Franta, am ales o strategie pe care doar o natzie de lasi o puteau alege. Pacat. Avem valoare, ca nu degeaba am batut Rusia cu 3-0, fie el si amical. Ne lipseste insa TUPEUL, RAUTATEA (in sensul bun al cuvantului). De ce altii pot sa se zbata, sa lupte, sa construiasca temeinic o faza de joc, SA ATACE??? Nu v-ati saturat oare voi, tehnicieni de va(r)za ai nationalei, sa tot optati pt atata aparare??? As vrea ca vineri, la orele 21:00, sa-mi musc limba ca am scris aceste randuri, dar nu prea cred. Iar daca monsieur Piti se mai bazeaza mult pe victoria impotriva Olandei, mai bine sa ne chemam nevestele la TV, alaturi de noi, pt ca nu vom asista la un meci de fotbal, ci la o comedie buna de tot!

Oc (1 comentarii)  •  11 iunie 2008, 14:34

Dumnezeule, e doar un joc! Noi l’am jucat asa, s-a terminat 0-0, restul e umplutura pentru sarmale gazetaresti

uxmal (1 comentarii)  •  11 iunie 2008, 14:36

Pentru toti „expertii” care pretind ca ne-am facut de rusine cu acest meci: uitati-va inca o data sau chiar de mai multe ori la meciul Spania-Rusia, poate pricepeti si voi in sfarsit cam cu ce se mananca fotbalul asta si ce inseamna sa crezi ca esti mai bun decat in realitate si sa joci la victorie. Nu zic acum ca Piturca e un mare erou din cauza acestui rezultat, sunt si eu de parere ca se putea, poate, un pic mai mult in atac, dar rezultatul ramane si frustrarea francezilor a fost cu atat mai mare cu cat echipa noastra parea chiar o echipa de batut usor.

AMO (4 comentarii)  •  11 iunie 2008, 14:44

De foarte multe ori n-am fost de acord cu ce-ati scris, d-le Geambasu. Nici foarte simpatic nu-mi sunteti. Dar de data asta aveti dreptate. Desigur, cu mici exceptii (de ex. „Prindem din zbor ceea ce alţii au deprins în sute de ani” – asta e chiar o ineptie). Oricum, asa „prosti” cum om fi noi romanii, ne linistim atunci cand ne uitam in jur. Altii nu sunt departe de noi.
Si, mai ales, eu unul CHIAR as fi pus accentul pe determinarea cu care au jucat baietii. Acesta a fost lucrul care m-a surprins cel mai mult. Cred ca daca zicem „CINSTE LOR” nu exageram…

diego (11 comentarii)  •  11 iunie 2008, 14:47

Cum se poate cistiga un turneu fara gol marcat: trei rezultate de 0-0 in grupa(si cu ajutorul rezultatelor calificare in sferturi);0-0 dupa 120 min. in sferturi(si calificare la penalty-uri);0-0 dupa 120 min. in semifinala(si evident calificare la penalty-uri); 0-0 in finala si bineinteles cistigarea trofeului la penalty-uri; nu spun c-ar fi cazul Romaniei dar…oare Piti la ce s-o gindi?

Pentru OC (1 comentarii)  •  11 iunie 2008, 14:56

Pentru OC…niciodata nu a fost doar „un joc” 🙂

cipri (1 comentarii)  •  11 iunie 2008, 15:01

Sunteti foarte buni TEORITICIENI !!! BRAVO ROMANIA! AM OBTINUT UN PUNCT MARE , chiar daca nu a fost asa de spectaculos. Avem o tactica foarte buna, la fel ca in 94 in SUA cand am fost atacati 90% din meci dar am inscris pe contraatac. Voi cei cu comment-urile sunteti sub orice critica, aveti niste comentarii pompoase si rautacioase. Nu sunteti in stare decat sa barfiti ca niste babe plictisite. BRAVO ROMANIA. Am pornit cu dreptul . ITALIA joaca de o viata asa cum a jucat ROMANIA CU FRANTA si nimeni nu zice nimic? BRAVO ROMANIA!

The Wolf (8 comentarii)  •  11 iunie 2008, 15:04

Domnule Geambasu,
Nu mergem la europene pentru a ne arata frumusetile, asta facem in revistele de specialitate. Mergem pentru a juca fotbal, sau a-l mima. Ca de fiecare data suntem afectati de micile ironii ale altora. De ce? Pentru ca asa cum spunea domnul Boloni suntem niste fricosi, si fricosii nu vor suporta adevarul. Avem niste jucatori supra-apreciati, un antenor care este doar norocos, un joc de babe adormite. Norocul nostru s-a numit Domenech, caruia i-a fost mult prea frica de o presupusa echipa a Romaniei. Ne bucuram de 1 punct cand noi i-am fi putut ironiza pe toti debutand cu o victorie, Franta este doar o umbra.
Si in adevaratul spirit romanesc ne-am rezervat biletele de intoarcere pentru miercurea viitoare, deci nu putem risca o calificare in sferturi, pentru ca va fi complicat sa schimbam rezervarile.
Un fricos ca oricare alt roman, dar care vrea sa vada fotbal.

Andrutz@ (774 comentarii)  •  11 iunie 2008, 15:21

ash vrea sa kstige ROMANIA absolut tot si sa-i spulbere pe toti dn kalea eisa-i pwnem p toti la respct sa nw mai comenteze

florin (1 comentarii)  •  11 iunie 2008, 15:25

chiar daca toata lumea zice ca nu am jucat, eu zic ca am jucat foarte bine, nu degeaba avem un punct in clasament, ei bine am facut un joc frumos ne-am dat interesul si am obtinut un rezultat foarte bun, ce, de dragului meciuluyi frumos trebuia sa primim si noi vreo 3 goluri cum au primit Italienii? lasati ca e bine asa, totusi am jucat cu finalista campionatului mondial ce dracu!?

nepal (9 comentarii)  •  11 iunie 2008, 15:35

As vrea sa nu mai vad Romania din meciul cu Franta comparata cu Grecia din 2004… Grecia din 2004 a dat gol in fiecare meci – se aparau, dar cand recuperau mingea atacau in 5-6 oameni, NU ca Romania alaltaieri. Nasol e ca si noi stim sa jucam asa – am mai facut-o – dar luni n-am vrut sa facem asta si pace.

Iar comparatiile cu Italia? hahahahaha, buna asta… Italia se apara organizat si cu toata echipa dar stie contraatacul ca pe tabla inmultirii, il invata inca de la grupele de juniori. Italienii pregatesc urmatorul contraatac inca de cand e mingea la adversar. Ai nostri habar n-au cu ce se mananca asa ceva.

4400 (8 comentarii)  •  11 iunie 2008, 15:35

savuros articol…..:))chiar mi-o placut articolul…

nepal (9 comentarii)  •  11 iunie 2008, 15:36

Si inca ceva – Grecia din 2004 baga si ea uneori autobaza in poarta, dar cand avea 1-0, nu la 0-0. E altceva.

ionel (5 comentarii)  •  11 iunie 2008, 15:37

Toate echipele se duc la CE sa castige trofeul, noi ne ducem sa nu ne facem de ras.Juncand la 0-0 nu cstigi nimic.Intr-adevar nu iei bataie dar in principiu cand participi la o competitie o faci cu gandul ca vrei sa o castigi nu sa participi.
Important e sa participi nu sa castigi este devizia LOOSER-ilor.

astrid (7 comentarii)  •  11 iunie 2008, 15:40

Bravo!!!!!! In sfarsit ceva ca lumea !!! Mi-a placut ce ati scris si cum ati pus problema ! e prima oara , sper sa mai fie .

fane (1 comentarii)  •  11 iunie 2008, 15:42

Oameni buni, am ascultat la radio aici in Spania, niste comentarii despre meciul Spania – Rusia. Desi spaniolii au invins cu 4-1, oamenii de fotbal nu erau pe deplin multumiti de prestatia anumitor jucatori. De exemplu Xavi a pasat prea putin inainte,ca nu s-au folosit deloc flancurile, ca apararea e putin nesigura, ca au avut noroc la primele 2 goluri etc. Cum e posibil ca unii sa nu fie multumiti la o victorie categorica si altii noi romanii sa ne imbatam de fericire ca am reusit un 0-0. trebuie sa fim realisti, sa ne schimbam mentalitatea si sa avem mult mai mult curaj. Nu faptul ca ne aparam e problema ci faptul ca nu trebuie sa stam cu morcovul in fund 90 de minute. trebuie sa avem personalitate si sa nu lasam pe adversar sa domine.
HAI ROMANIA!!

bogdan (1 comentarii)  •  11 iunie 2008, 15:51

domnule geambasu..este prima oara cand scriu pe acest blog. nu stiu cat conteaza chestia asta,poate deloc:) totusi…Romania a jucat exceptional de bine defensiv,eu sper sa fie la fel si in meciurile cu Italia si Olanda. Pentru prima oara am impresia ca ne putem duela de la acelasi nivel cu „granzii Europei” un continent „unit”:)) dupa cum spun unii….dar alle alle Franta Italia…vedem noi cum jucam…insa cu sigurantza ori luatzi bataie ori facem egal;) …aaaa …si domnu geambasu FELICITARI …ROMANIA ROMANIA OLE OLE OLE….suntem cu totzii in GALBEN pentru voi

alin slatina (3 comentarii)  •  11 iunie 2008, 15:59

EEEEEEEEEce sa i faci se mai intampla italia germania si altii au castigat trofee tragand un sut pe poarta anglia in 66 a furat rfg ul cu arbitrii si nu a mai murit nimeni si acum brusc a crescut pretul barilului de petrol ca si a frant aripile cocosul galic scuze cioara galica erau favoriti ce sa zicem in rest numai de bine

mike (2 comentarii)  •  11 iunie 2008, 16:00

FELICITARII,ARTICOL BUN SI LA SUBIECT CU TOATE CA ALTADATA TE I-A VALUL…..IN LIGA 1 ESTI PARTINITOR CU UNELE ECHIPE

dorel botezatu (1 comentarii)  •  11 iunie 2008, 16:18

ce inseamna sa nu mearga Mutu…de felul cum ne-am aparat,daca sclipea de 3,4 ori Mutu alta era fata jocului

maruntul (9 comentarii)  •  11 iunie 2008, 16:30

pt antimaruntul .. bah prostovane, n-ai vazut tu fotbal cat am vazut eu jumatate de zi .. ai jucat fotbal vreodata, ca sa-ti dai cu parerea despre un meci de fotbal? daca asa se numeste scamatoria aia de meci, o sa ma apuc de ping-pong, ca si acolo ma descurc destul de binisor .. unii imita fotbalul si altii isi dau cu parerea .. tu cred ca n-ai nicio legatura cu niciunul .. nu-s dinamovist .. tin doar cu arsenal si atat .. cel putin aia si cd iau bataie, ii vezi ca joaca .. daca asta e nationala noastra sa fi tu sanatos si aia care o sustin ca a jucat fotbal luni. Eu o sa ma bucur doar la pariuri de ea cd o sa piarda. Mai am 2 meciuri sotto ca pierde, sper doar cotele sa fie mari pt adversari.

m (3 comentarii)  •  11 iunie 2008, 16:31

ok pot spune ca a fost jocul nostru,dar nimeni nu a vazut o echipa a frantei care nu a jucat mai nimic, noi am jucat la 0-0, asta este jocul, dar sigur cu italia nu poti sa joci asa, dar sper sa fie un rezultat pozitiv pentru noi si sa le aratam la macaronari asti imputiti si nespalati care nu sunt deloc civilizati precum se dau,forta ROMANIA

ionel (5 comentarii)  •  11 iunie 2008, 16:37

De ce egalul este un rezultat pozitiv?Din cate mi se pare mie cand iei bataie e negativ rezultatul, iar cand castigi e pozitiv. Cand faci egal rezultatul e undeva la mijoc, adica egal cu 0.

The Wolf (8 comentarii)  •  11 iunie 2008, 16:44

Un joc de fotbal se castiga marcand goluri. Ne mandrim cu 1 punct in fata unei echipe fricoase care nu ne-a atacat. Sa vedem cum ne aparam in fata unui adversar care te ataca continuu. Si daca primim gol, cu cine vom ataca? Comparam actuala echipa cu cea din ’94? Curios, dar echipa din ’94 cand ataca se cunostea, nu erau niste atacuri sau contraatacuri anemice in care plimbam mingea pe latul terenului. Iar daca ne mandrim ca Banel Nicolita a alergat cel mai mult, de ce nu am selectionat-o pe Gabi Szabo ca atunci nimeni nu alerga cat noi?

Rookie (1 comentarii)  •  11 iunie 2008, 16:49

Cu franta a fost primul nostru meci dupa 8 ani de absenta la turneele finale.Cred ca este cam devreme sa tragem concluzii.Pana la urma urmei avem 1 punct..suntem in carti…avem sanse sa mergem mai departe.Cat despre tactica domnului Piturca,eu zic ca a fost una buna,si ca,singurul lucru care ne-a lipsit pentru a putea spera la un gol…o victorie..este forma in care s-a aflat Adi Mutu.Sunt convins ca altfel arata Romania daca Mutu prindea o zi mare.Dar la cate a facut el pentru fotbalul nostru merita scuzat si incurajat mai departe,chiar daca nu va face nimic la acest turneu final…mai ales ca este macinat de necazuri.Sper si cred ca vom vedea alta fata a Romaniei in meciul cu Italia…pe care cred ca cel mai bine ar fi sa-l abordam lafel ca pe cel cu Franta..pt ca presiunea mare e pe ei..si odata cu trecerea timpului osa se hazardeze.Poate cu un plus ofensiv la mijloc prin folosirea lui Dica.Ar fi cea mai buna tactica pentru ca daca incercam sa jucam cum a facut-o Olanda fiti siguri ca noua nu ne va iesi!

HAI ROMANIA!!!!O tara intreaga ar trebui sa fie mandra de voi macar pentru ca vara asta nu ne uitam la altii la televizor…degeaba zic unii ca decat sa jucam asa ramaneam acasa…sunt sigur ca nu convenea niciunui roaman sa priveasca iar la televizor cum altii joaca in locul nostru!!!HAI ROMANIA!!!!!!!!!

LM (32 comentarii)  •  11 iunie 2008, 16:56

Foarte bun articol ,felicitai Mr Geambasu!
Inradevar exista si f multa invide in toate aceste ironii la adresa tarii noastre!Daca erau asa de buni de ce nu au rusit sa ne bata?!!Stiau ca daca ne vor ataca ii vom prinde pe contraatac asa c au laat-o ma moale…Italia insa va fi obligata sa atace si asta este sansa noastra,francezii nu au fost prosti ,nu ne-au subestimat pt ca riscau sa piarda meciul daca intrau in cursa noastra!Frumos, urat in final rezultatul ramane,asta e competitia…Veti vedea ca vom bate Italia,marea campioana mondiala.Sunt morti de frica noastra!Felicitari baietilor pentru determinarea cu care au jucat!S-a vazut aceasta determinare de cand au cantat imnul,niciodata nu i-am mai vaut asa hotarati!
Bravo lor!Bravo Banel Nicolita, sa alergi 12 km jumate intr-un meci e ceva extraordinar!Tineti-o tot asa,meciuri urate si rezultate frumoase asta conteza si asta ramane in istorie!Fiti pragmatici,fiti luptatori ca in meciul cu Franta si veti ajunge departe!Sunt mandru de voi si ma doare n cot de ironiile celorlalti!

suirad (1 comentarii)  •  11 iunie 2008, 17:02

Foarte bun articolul.O replica data atat ‘englezoilor’ cat si ‘frantujilor’,primii mor de ciuda ca nu s-au calificat,ceilalti ca nu ne-au batut.si la ce uratenii au pe langa ei nu-i de mirare ca-s asa de acrii si invidiosi.HAI ROMANIA!

deco (37 comentarii)  •  11 iunie 2008, 17:07

PT FANE: cel cu radioul din Spania. Omule Spaniolii au jucat contra Rusiei nu a Frantei, vicecampioana mondiala!! Noi i-am batut pe rusi 3-0 in amical, nu zic nimic rau de rusi ca au castigatu cupa uefa, dar totusi nu se compara echipa lor nationala cu Franta. Exemplu este si Anglia, ca desi MU a luat UCL ei nu is la euro. SI de la ei lumea asteapta de mult un trofeu si mai mereu au dezamagit, nu au un palmares mult mai bun ca al romaniei in afara de euro 64 sua asa ceva, si la ce echipe de club au : Barca si Real e normal ca lumea sa se astepte la mai mult. Diferenta insa intre romania si rusia a facut-o piti. mare antrenor, grande alenator, great coach. Sper sa batem Italia, Doamne ajuta.
Despre articol, nota 10+

Ramy (774 comentarii)  •  11 iunie 2008, 17:07

Cel mai bun articol din ultimele luniN-ar trebui s ne cerem scuze k am jucat pt noi si nu pt spectacol.

unu (4 comentarii)  •  11 iunie 2008, 17:13

uite un ziarist bun care se pricepe 😉
nu glumele alea de jurnalisti ca decebal radulescu sau alin buzarin

johny (1 comentarii)  •  11 iunie 2008, 17:17

englezii sunt ironici dar defapt ei sunt saracii fotbalului in acest moment… asta e viata.

imi amintesc de o intamplare de la metrou cand a venit un cersetor sa-mi ceara bani. i-am raspuns cam in scarba sa plece iar el a inceput sa strige la mine revoltat, ca ce-i raspund asa ca nu mi-a bagat mana in buzunar…

se pare ca noi suntem chiar in pozitia cersetorului, care nu baga mana in buzunar la nimeni dar irita doar cu prezenta…

Costel (8 comentarii)  •  11 iunie 2008, 17:22

Johny are dreptate, cersim puncte cu un joc demn de mila si cu un comportament de lasi.

mihaisimatei (1 comentarii)  •  11 iunie 2008, 17:26

Stiti ce face un englez dupa ce castica campionatul european din 2008? (inchide playstation-ul)

calin (28 comentarii)  •  11 iunie 2008, 17:31

pentru smecherii care il iau peste picior pe banel sa-si tina pliscul
baiatul a facut risipa de efort si l-a tinut pe maloud si abidal la respect daca nu era el ne mancau astia pe banda stinga da nu e mai fotbalist ca ribery si nu da centrari ca van bronckhorst dar in meciul cu franta a facut lucruri mai utile ca mutu iar la aport ofensiv s-a putut compara cu de deoarece piturca asa i-a pus in teren
asai la noi la romani cind ne place sa luam peste picior succesele altuia chiar cit de evidente nu ar fi
vineri banel il are in fata pe grosso care dribla pe olandezi ca pe copii mult noroc

Stelistu’ (13 comentarii)  •  11 iunie 2008, 17:39

Foarte frumos l’article!! Pot latra ei pana or ragusi de tot!

mihai (2 comentarii)  •  11 iunie 2008, 17:42

Geambasule,Felicitari pt acest articol .Tare .
Nu conteaza cat de lung am parul,Important e cat si cum gandesc.-florian pitis .
Nu conteaza cum jucam ,important e sa castigam, si astfel le vom inchide gura tuturor specialistilor in fotbal . Toti se intreaba cu cine va pleca la brat Romania, acasa ? Sper sa-i chinuim pe acesti vest-europeni . HAI ROMANIA!

durden (270 comentarii)  •  11 iunie 2008, 18:22

cum am mai spus si inainte:nu stiu ce s-a intamplat dar in ultima vreme geambasu scrie din ce in ce mai bine.FELICITARI pt articol!!pana la urma asa e:ia sa ma mai lase strainii cu umoru de 2 bani k noi l dam clasa.SI M-AM SATURAT SA FIU LUAT PESTE PICIOR DE TOTI TERMINATII DE „ENGLEJI”

Ckhristian (7 comentarii)  •  11 iunie 2008, 18:27

Daca cineva i-ar fi rupt pensula lui Da Vinci, mai picta el Mona Lisa? Franta a jucat prost pentru pretentiile ei. Despre noi pot spune doar ca suntem romani. Din pacate jucatorii vor sa joace insa nu sunt lasati de genialul antrenor. Scopul nu scuza mijloacele baiete! Cu o singura exceptie: sa castigi turneul!

Faraonu (2 comentarii)  •  11 iunie 2008, 18:57

Bravo pentru articol ! Vad ca stiti si sa sustineti nationala nu numai sa bagati strambe si sa alimentati barfe. Ma bucura mult articolul si sunt intru totul de acord. As avea de adaugat totusi ca atitudinea ‘Generatiei de Aur’ lasa mult de dorit….Oare nu ar fi frumos daca ar incerca si ei, macar putin sa sustina echipa nationala ?

Faraonu (2 comentarii)  •  11 iunie 2008, 18:58

intrutotul

gabriel catalin (1 comentarii)  •  11 iunie 2008, 19:06

cred ca adversarii sunt invidiosi ca ne aparam mai bine ca ei,noi am jucat fotbal,o aparare bine pusa la punct,francezii nu au miscat nimic.putine echipe s-au aparat ca noi,adica bine.sa invete de la noi

elsi (3 comentarii)  •  11 iunie 2008, 19:28

bun bun

Alex (2 comentarii)  •  11 iunie 2008, 19:32

Sa spui ca noi am jucat fotbal inseamna ca n-ai vazut un meci de fotbal niciodata in viata!!! Dupa „evolutia” noastra nu cred ca vom mai fi invitati la un turneu final! Invitati, nu calificati!!! Si invitatii trebuie sa contribuie la succesul (financiar!) al turneului. Noi indepartam lumea de fotbal…

Comentează