Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

România vinovată. De ce?

După meciul cu Franţa, ni s-au împărţit cu generozitate ironii. Nu cumva e şi puţină invidie?

Ar trebui să ne urmărească un sentiment de culpabilitate. Ar trebui să ne urmărească un sentiment de culpabilitate? Ar trebui să ne ce?? Pourquoi, […]

marți, 10 iunie 2008, 5:02

După meciul cu Franţa, ni s-au împărţit cu generozitate ironii. Nu cumva e şi puţină invidie?

Ar trebui să ne urmărească un sentiment de culpabilitate. Ar trebui să ne urmărească un sentiment de culpabilitate? Ar trebui să ne ce?? Pourquoi, mesdames et messieurs, ladies and gentlemen, meine damen und herren? Am fluierat pe Letzigrund? Nu ne-am tăiat unghiile? Am uitat să ne dăm cu deodorant înainte să plecăm spre stadion? Am stricat echilibrul ecologic al planetei cu pasele noastre înapoi? Ne-am aşzat la masă neinvitaţi? Sau dădeam mai bine, cu excepţiile burtoase de rigoare, decît urmaşii francilor? Erau fetele noastre prea arătoase prin comparaţie cu domnişoarele lor cam ofilite? Ce obrăznicie, ce grosolănie! Ce afront, oh, la, la!

Mais oui, am jucat urît. Am ridicat la rang de artă antifotbalul. Ne-am apărat şi atunci cînd plecam spre buturile apărate de Coupet. Am ucis mişeleşte atacurile adverse. Stop! Care atacuri? Două şuturi ale lui Benzema, dintre care unul cu latul, plus unul peste transversală al lui Malouda. În rest, la stereotipie am răspuns cu degajări, la posesie prelungită cu marcaj neamical. Din cîte am observat, nu am rupt nici picioare de franţuzi, nici inima tîrgului. Asta e, aşa arătăm acum. Sîntem o formaţie omogenă, disciplinată şi cam fricoasă, dar nu practicăm ipocrizia. Nu pretindem că am fi primadonele balului, ca alţii.

După meciul cu Franţa, ni s-au împărţit cu generozitate ironii. Din toate colţurile Europei civilizate. În parte, justificate. Drăgălaşii de englezi rămîn cei mai tari, iar dacă s-ar organiza un Euro 2008 al umorului, probabil că ne-am duela în finală. Aşa, în lumea reală şi continentală, dînşii sînt sarcastici, dar necalificaţi. Şi ridiculizaţi de Slave Bilici. Un rocker amator în patria rockului mondial. Grupa morţii? Ba poate a morţii de plictiseală, zic cei de la Daily Mail. Very funny, very funny! Tres joli, foarte amuzant!

În toată povestea, avem nişte aliaţi. Italienii, săracii, sînt singurii care nu îşi permit să ne ia peste picior. Vor să ne bată, dar după baia în suc de portocale nu le mai arde să fie ironici. Asupra Italiei trebuie să ne concentrăm! Barzagli şi Materazzi ne aşteaptă cu braţele deschise şi picioarele obosite. Panucci la fel, de asemenea Zambrotta. Nici noi nu ne vom schimba fundamental în trei zile, dar nu-i exclus să arătăm altfel la meciul de vineri. Poate că galbenul acela vine de la mămăliga care totuşi explodează.

Învăţăm repede. Prindem din zbor ceea ce alţii au deprins în sute de ani. Priviţi din nou la suporterii români din tribune, comparaţi-i cu cei de acum 8 ani şi veţi înţelege de ce sînt dînşii, ceilalţi, atît de dezgustaţi. Cum naiba să-ţi facă plăcere cînd fata frumoasă e la braţul altuia?

Comentarii (261)Adaugă comentariu

adrian (14 comentarii)  •  10 iunie 2008, 17:12

good one, sir! Chiar mi-a placut articolul asta!

maruntul (9 comentarii)  •  10 iunie 2008, 17:13

1punct. Asta am scos cu Franta. Jucam pe puncte, muncim pe bani,uneori chiar pe degeaba, dar unde e fotbalul? Asta e un joc care se joaca pe goluri nu pe puncte, mai degraba iei bataie cu 2-1 4-0, dar stii ca ai jucat ceva, s-a finalizat o munca. 0-0. Pt ce s-a jucat meciul ala? Pt o cupa? Joci fotbal pt acadele sau sa arati ca esti cel mai bun? Arsenal si cd ia bataie te minunezi de jocul lor. Nu suporta comparatia cu nationala da nici ce au jucat ei cu Franta cu un meci de fotbal. Decat asa mai bine acasa, sa lasam pe altii care joaca si nu le e frica. Eu sper sa ne dea portocala vreo 4-0, sau de ajungem sa jucam cu Portugalia, macar vreo 5 sa ne dea, jucam fotbal doar, nu solitaire sa facem puncte.

asa e (1 comentarii)  •  10 iunie 2008, 17:15

e o mare paine de mancat cu acesti aparatori italieni.

panucci e batran, depasit de situatie…
barzagli si materazzi sunt 10 clase, fara exagerare sub cea mai buna aparare pe care a avut-o vreodata italia…nesta, cannavaro, iar zambrotta e net iesit din forma. in plus gatusso, pirlo chiar, nu mai zic de ambrosini …sunt mai slabi…se vede si la milan. mie mi-e teama de altceva….vineri sa nu intre de rossi, aquilani…grosso.

hrisostomake (57 comentarii)  •  10 iunie 2008, 17:15

pe linga subiect ! de aia fac ei misto, ca avem gagici misto. nu ca nu jucam misto. grecia isi merita acu 4 ani numai scatoalce si le merita si acum, asta-i adevarul

Razvan (2 comentarii)  •  10 iunie 2008, 17:16

Frumos domnule Geamaşu! Asa este, putin îmi pasă şi mie de ce cred alţii, bine că nu am pierdut. Până la urmă ce a jucat Croaţia, care cu nenorocita de Austrie s-a chinuit să păstreze acel 1-0!

kla2005 (8 comentarii)  •  10 iunie 2008, 17:18

eu personal nu am ce sa le reprosez decat ca nu au avut intentia ai nostri sa atace, decat numai daca s-a nimerit. insa, la fel, nici francezilor nu prea le-a dat mana sa atace, nici nu vroiau si, mai ales, ce imi place cel mai mult, nu i-am lasat deloc sa-si faca de cap. la fel si meciul italiei cu olanda, purtat ce-i drept la o alta viteza (poate sa fi fost caldura de vina la noi sau sa fi fost o tactica a lui piturca) a fost initial la fel de inchis. insa italia nu e romania care sa se ia la tranta cu toti. ei sunt campioni mondiali…poate una dintre cele mai slabe campioane mondiale si nu si-au pus problema ca nu vor invinge o olanda pe care Romania a invins-o la c-tanta si a fost egala olandei in deplasare. au luat un gol…si a inceput dezastrul. au fost nevoiti sa atace!!!
intotdeauna italia cand ataca se descopera, lasa bulevarde in aparare, iar olanda nu iarta asemenea bulevarde (contra isi aminteste).
pot sa spun ca sunt mandru de Romania. noi am invatat din greselile meciurilor cu olanda si i-am blocat foarte bine, sper ca italia sa nu se dezminta si sa atace in meciul cu noi din dorinta de a arata ca ei sunt campionii lumii si ca pot sa-i spulbere pe Romani!!! sa ne subestimeze in continuare, iar noi…noi sa jucam cum am jucat cu rusii si in mod sigur castigam la doua diferenta!!!

Grasu (1 comentarii)  •  10 iunie 2008, 17:19

Cei care critica „nationala” pentru jocul ei defensiv sunt suferinzi cronic de nebagare in seama sau au un IQ de conopida. Tactica a fost excelenta, sa nu pierdem, foarte important pentru primul meci din grupa, totusi in compania vicecampioanei mondiale, contra careia nu stiu CE ECHIPA AR FI JUCAT OFENSIV. Toata stima pentru baieti si sunt sigur ca putem sa facem mai mult in urmatoarele meciuri. Jucam asa cum putem. Romanii au alergat cu 6 km mai mult ca francezii, enorm…110km!!!!!!! Pentru aceasta munca si pentru bucuria pe care ne-au adus-o, baietii astia care au fost fenomenali de la imn si pana la sfarsitul meciului merita sa fie iubiti, apreciati si sustinuti la maxim. Si cat despre vest europeni , sunt invidiosi cred. Niste mancatori ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat). Mai ales englezii , ei nici macar nu s-au calificat asa ca ciocu’ mic. RESPECT ROMANIA !!!!! HAI BAIETIIII !!!!!!!!

MARAGOGYPE (13 comentarii)  •  10 iunie 2008, 17:21

aSA sunt toti strainii , isi inchipuie ca ei au inventat roata ,si nimeni nu a fost in stare sa se gandeasca la asa ceva . Cand vad ca articulam cuvinte , traim in constructii cu mai multe etaje , mai avem si facultati, avem si femei mai frumose decat ei , nu mai inteleg nimic, le fuge pamantul de sub picioare , pt ca sunt majoritatea niste histrionici a caror valoare se afla numai in comparatie cu ceilalti . {fiti atenti numai la strainii care ne viziteaza in tara ,si veti vedea , la multi , teama ,mascata de o aroganta infantila …..PS MI-A PLACUT ,ARTICOLUL ,SI EU GANDESC ASA ..

cvaporu (8 comentarii)  •  10 iunie 2008, 17:22

„Nu pretindem că am fi primadonele balului, ca alţii.”
Nu pe dracu!Pana aseara eram campioni europeni in aproape fiecare articol.Si mai mult in sondajul vostru de pe gsp noi castigam detasat.Suntem o natie de deliranti si instabili psihic.Acuma zici ca nu ne credem regina balului…
Si ipocriti pana la Dumnezeu!

nepal (9 comentarii)  •  10 iunie 2008, 17:22

Mie mi-a fost un pic rusine fiindca mi-au spus niste prieteni americani care nu prea le au cu „soccer-ul” nostru ca se vor uita si ei la meci si ca spera sa vada Romania castigand. N-am vorbit cu ei dupa meci dar cred ca dupa vreo 20 de minute au dat inapoi pe baseball. Si nu pot sa-i condamn.

altcineva (7 comentarii)  •  10 iunie 2008, 17:28

Da maestre, ai dreptate. Vinovata ca n-a pierdut!

v1ktor (6 comentarii)  •  10 iunie 2008, 17:30

sunt de acord in orice moment sa vad o victorie plictisitoare a romaniei contra italiei 🙂 cred ca multi simt la fel.bravo domnule geambasu,un articol patriotic!de acest simt duc lipsa multi compatrioti a nostri…

MARAGOGYPE (13 comentarii)  •  10 iunie 2008, 17:30

AAAaaa … cred eu si multi cititori de pe gsp ,nu am vazut acelasi meci …..Eu am vazut un meci in care ,romania a jucat ,perfect dpdv tactic, nu a bagatautobaza in poarta , meci identic cu cel din olanda ,{0-0} , am vazut un meci in care ribery a fost pur si simplu un anonim in fata lui Rat , Benzema ,a jucat ca un atacant de divizia c …..helooooo people ,voi va uitati la champions league ? voi stiti ce jucatori erau in echipa frantei , iar la sfarsitul jocului mai ca nu isi scuipau plamanii ? Ala a fost joc static ? la cat au alergat ambele echipe ? Uitati-va la baschet fratilor …. Ma rog …de gustibus non discutandum …..totusi !

1+9Iceman (5 comentarii)  •  10 iunie 2008, 17:30

Am o urare pt prietenii nostrii englezi: Bucurati-va de bere si de grasele vostre slinoase si lasati-ne pe noi sa ne bucuram de Euro si de fetele noastre frumose. Spor la baut, asta e sportul pe care voi l-ati inventat. england sucks!!!!

1+9Iceman (5 comentarii)  •  10 iunie 2008, 17:32

2 mici greseli voastre in loc de vostre si frumoase in loc de frumose, se mai intampla mai ales cand vb despre burtosii din insula.

gica (32 comentarii)  •  10 iunie 2008, 17:33

Domnule Geambasu ati scris de milioane de ori ca Europenele sunt o sarbatoare a fotbalului. Cind zici sarbatoare a fotbalului zici spectacol ( vezi Olanda). De aceea costa asa de mult o aventura la Euro a unui suporter. De aceea un minut de publicitate la Euro costa un purcoi de parale. Sa vedem spectacol. De accea UEFA da 4000 euro pe zi cluburilor pentru fiecare jucator selectionat. O socoteala simpla spune ca UEFA a platit 48.000 euro in 95 minute cluburiolor de la care sunt selelctionati jucatorii romani. Credeti ca i-am meritat. Daca ziceti ca „DA” incercati sa-i platiti DVs, sa vedem daca mai dati acelasi raspuns. Jocul Romaniei cu Franta nu a fost sarbatoare. Pacat de drumul,facut si de banii primiti si cheltuiti.

adrian nicolae (1 comentarii)  •  10 iunie 2008, 17:34

bravo MARULTUL…si austria a jucat mai bine ca noi….ce sa mai zic de elvetia….jucam ca niste amarati…..si cand luam gol in final ziceam ca am avut ghinion si ca dumnezeu nu tine cu noi, ca suntem cei mai ghinionisti..si tot asa…cand de fapt noi nu suntem in stare sa ne gandim sa da dam gol…

nepal (9 comentarii)  •  10 iunie 2008, 17:34

@MARAGOGYPE : la Rotterdam am avut 9 suturi dintre care 5 pe poarta. Si 50% posesie. Ala da 0-0, cu ala n-are cum sa-ti fie jena. Chiar nu stiu ce se intampla, ca Piti antrena si atunci.

eferistu (1 comentarii)  •  10 iunie 2008, 17:35

iar am facut greseala sa citesc comentariile antevorbitorilor mei…nu pot sa cred ce fatarnici sunt unii dintre ei…sunt convins ca inainte de meci toti spuneau ca Franta ne va spulbera, acum ca am facut un meci tactic f. bun (intr-adevar de aparare) COMENTEAZA CA N-AM JUCAT NIMIC….eu unul nu va inteleg baieti!!! ce-ati vrea sa piarda Romania pe linie??? asa sunteti voi suporterii echipei nationale? sincer…imi este rusine cu compatrioti ca voi care nu au in vine deloc sange de ROMAN
in rest articolul mi se pare super OK…felicitari d-lui Geambasu

david (10 comentarii)  •  10 iunie 2008, 17:38

@maruntul:

Lumea te tine minte doar ca ai castigat un Oscar, nu si ptr. ce, si nicidecum conditiile in care s-a intamplat asta.
Prefer un egal urat, decat sa ne surclaseze toate aceste super puteri fotbalistice la scoruri de peste 3-0. Daca eram intr-o alta grupa, mai ziceam, insa aici nu se poate face spectacol. Esti frustrat insa nu poti ..si nu vei intelege niciodata ca noi nu avem valori individuale.. iar in acesta grupa, nu putem decat sa jucam urat, sau sa fim invinsi umilitor… in niciun caz nu putem face spectacol.

suporter (23 comentarii)  •  10 iunie 2008, 17:39

oricat de suparat as fi pentru calitatea fotbalului jucat, iti dau dreptate.
Si sti de ce? Pentru ca suporterii romani de pe stadion au fost multumiti, ei au simtit mai bine decat noi, astia de pe net, presiunea acelei partide. Sa debutezi, la o astfel de competitie impotriva unei echipe titrate.
Nu am jucat frumos, dar avem meritul ca i-am pus cu botul pe labe. Si ne-am ales cu un egal, iar campioana mondiala are trei gauri cat roata carului .

Bula (1 comentarii)  •  10 iunie 2008, 17:39

…cam nationalist articolul dar in fine avem un punct si muncit din greu si totusi de ce romanii sunt todeauna multumiti cu putin? Ma’ti inebunit cu femeiile noastre de parca suntem singura tara cu femei pe lumea asta e si asta o forma de frustrare. Lasa pe altii sa te laude si nu’ti pune tu lauri singur ca nu suntem noi buricu lumii cu toate ca asa ne credem, evoluam ptr. ca si ei ne ajuta nu ptr. ca suntem noi cine stie ce. Mergi in Slovenia, Croatia, Ungaria, Cehia si fa comparatie cu noi cat am evoluat in toti anii astia de la revolutie si apoi inchid gura la discursul dumneavoastra nationalist tipic balcanic.

MARAGOGYPE (13 comentarii)  •  10 iunie 2008, 17:42

Sorry Bula ,da esti conditionat bine social {pavlovian ,vreau sa zic }pune-ti si tu niste intrebari : Ce inseamna nationalist ? ce inseamna bine si rau , civilizat , e bine daca mai gandim si noi cu propriul nostru creier …. hai noroc

nepal (9 comentarii)  •  10 iunie 2008, 17:44

@david: nu cere nimeni sa vada Joga Bonito de la ai nostri, dar hai sa fim seriosi, daca in meciul asta nu juca Romania schimbai canalul din prima repriza…

Si nimeni din afara Romaniei n-o sa tina minte acest 0-0, asa ca nu-l mai compara cu Oscarul. Daca eram in finala mai ziceam, dar asa nu ajugem in finala.

_ge (4 comentarii)  •  10 iunie 2008, 17:44

Bre da’ irlandejii cum joaca?!. Sau scotzienii?! Ca Glasgow a ajuns in final UEFA jucand si’acasa cu fundu’n poarta.
Si nu le zice nimeni nimic. Aia’s mai breji?!!!!

BLONDU din GIULESTI (2 comentarii)  •  10 iunie 2008, 17:54

Sint de acorc cu ceea ce domnul Geambasu a scris,sint foarte dezamagit de jocul Romanilor in meciul cu Franta,am ajuns ca o intraga lume sa ne ia peste picior si sa rida de noi,rusine domnule Piturca,”vreau 3 puncte cu Franta”..what..3 what?……ha ha ha,fotbalul se joaca pe goluri nea piturca nu pe puncte,unde e „Generatia de AUR”,asa ca pregatitiva sa luati cu voi o plasa mai mare,VIN ITALIENI,le e foame rau,poate le faceti o mamaliga,nea Piturca lasane in pace,ai stricat totul mai induram inca 4 ani,fotbalisti nu au nici o vina,tactica a la Piturca mai bine statem acasa.

Stan (1 comentarii)  •  10 iunie 2008, 17:59

„Care atacuri? Două şuturi ale lui Benzema, dintre care unul cu latul, plus unul peste transversală al lui Malouda. În rest, la stereotipie am răspuns cu degajări, la posesie prelungită cu marcaj neamical.” Asta e problema daca Franta a jucat prost atunci de ce am stat ca oile bulucite cu fundul in poarta noastra? De ce pasam doar inapoi? De ce facem joc de temporizare? Oricum am intoarce tot prost am jucat.

adipocea (2 comentarii)  •  10 iunie 2008, 18:00

Ce prostie de articol de nationalist frustrat! Ce erau sa scrie englezii?! Ca li s-au incantat ochii? Credeti ca pe ei ii durea in cot de Romania sau Franta? Vroiau sa vada fotbal! L-au vazut? Nu! A fost vreu dribling, vreo pasa inteligenta, vreo actiune mai acatarii?! Atunci ce, care e problema noastra?! Reactie de popor mic de frustrati, de personaj cehovian izolat in stepa, lezabil la orice gluma a partenerului de discutie…
Si noi, noi spectatorii, cat o sa mai tinem cu Romania daca o sa joace asa?! Adica eu, unul, va intreb. De parca a tine cu echipa de fotbal a tarii tale e o chestiune care tine de transcendent, de o mistica aparte, mai presus de orice categorie logica… Imi iubesc tara pentru oamenii ei, pentru substanta ei, pentru dealurile din Ardeal si pentru blandetea si frumusetea oamenilor din Moldova, sa zicem, dar cand vorbesc despre fotbal de ce sa laud ceva de calitate proasta doar pentru ca e romanesc, in speta acest meci?! E ca si cum am fi laudat Lastunul sau Dacia ca erau romanesti si nu trebuia sa laudam Mercedesul sau Honda…
Sa aizcem ca Portugalia si Olanda joaca doar asa cum au facut-o in primele meciuri, sau mai bine chiar ,si noi jucam la fel ca si cu Franta si ajungem in finala cu una dintre ele. Atunci cu cine credeti ca o sa tina lumea, cu cine ar trebui sa tina un adevarat iubitor de fotbal?
Daca vreau sa fiu patriot ma duc sa admir manastirile din nordul MOLDOVEI, dar nu laud in nici un caz FOTBALUL din meciul Romania-Franta.

Romanul_mic_si _rau (1 comentarii)  •  10 iunie 2008, 18:00

Decat sa pierd „cu demnitate” ca Anglia, mai bine castig Campionatul European fara glorie precum Grecia.
Am zis.
P.S….pentru toti carcotasii….Cati dintre voi sperau la un egal cu Franta inainte de meci????
Raspuns nici pe departe la fel de ipocrit ca al vostru: Sictir boieri!

david (10 comentarii)  •  10 iunie 2008, 18:01

@nepal:

O sa iti raspund ceva de genul (desi nu imi e simpatic autorul): „Mi-ar fi placut sa batem cu 10-0 si sa avem vreo 10000 de ocazii”.

Pui problema de parca lovitura cu latul lui Benzema, sau „shoot”ul cu inceputul de frunte a lui Anelka ar fi fost .. dintr-un alt film. Daca Franta care avea cu ce… nu prea facut, inseamna ca foarte multi factori si-au pus amprenta asupra evolutiei ambelor echipe. Eu nu sunt vreun fan de -al lui „piti” nici de departe, insa trebuie sa constientizam ca asemenea adversari, daca iti dau un gol dintr-o prostie … nu se mai opresc dupa aia, or eu, alt moment Kosice nu mai vreau sa traiesc. Noi ne-am prezentat la turneu doar cu 3 jucatori ce au o experienta in asta, in timp ce Italia si Franta poate ca au 3 ce nu au participat. Intai trebuie sa iti vezi lungul nasului, si sa iti vezi barna din ochi, apoi iti faci calcule si tactici. Daca poti ciuguli ceva, cu atat mai bine.

Ca sa castigi vreun premiu, mai intai tre sa participi in competitie, apoi prin orice mijloace (noroc, arbitri, forma sportiva, psihic) sa te strecori. Vezi Italia, vezi Grecia. De ce antijocul sa il practice doar cei puternici si numai ei sa castige.

scufita (11 comentarii)  •  10 iunie 2008, 18:07

Totusi, din punctul meu de vedere, la cat circ faceti voi media in jurul a 3-4 meciuri pe care le joaca nationala, ar trebui sa avem parte macar de cateva ore de FOTBAL nu de CASCAT si ANTI-JOC…:))

Ca doar, Steaua a jucat cu rezerve sau 1 meci la 2-3 zile distanta, doar ca aceasa nationala sa joace nu stiu ce amical sau meci de pregatire; pregatire pentru ce, pentru cateva ore de plictiseala si lasitate? Sacrificam fotbalul adevarat si profesionist, cel de club, pentru arta de a pasa in spate sau in lateral? Pentru a sustrage cate un 0-0 si a-l prezenta ca pe un trofeu? 0-0 e singurul egal care nu poate fi imbracat de glorie, ci reprezinta absenta de fotbal.

david (10 comentarii)  •  10 iunie 2008, 18:15

@adipocea:

Pai si tu daca ai vreo scara a moralitatii inversata decat unii dintre noi, trebuie sa apari pe aici si sa arunci noroiul din tine, in primul autor care nu iti convine? Care partener de ‘discutie”, poate tu ai parteneri imaginari, insa noi trebuie sa zeflemim si sa raspundem la fel la toate mistocariile din presa. Asta se intampla la competitiile sportive in toata lumea .. de cand lumea.

scufita (11 comentarii)  •  10 iunie 2008, 18:19

Inca o chestie: participarea la turnee finale nu reprezinta o performanta in cazul unei tari cu demografia Romaniei si numarul de jucatori legitimati, duh! Suntem in toate topurile 16 posibile europene: teritoriu, populatie, numarul de jucatori legitimati, performante inter-cluburi, coeficienti, drepturi TV, investitii, etc., de ce nu am fi si in acesta, al calificarii? …:))

Ianny_cta (3 comentarii)  •  10 iunie 2008, 18:26

Ascultati la mine… La bulanu lu piturca o sa ne calificam cu 3 meciuri de 0-0 :)) olanda e mult peste franta in momentu asta si o sa i bata vineri, iar noi o sa ne aparam eroic cu italia si o sa scoatem un 0-0 !!! iar in ultima etapa franta si italia o sa fie disperate sa castige si o sa rezulte un meci egal, iar olanda avand 6 puncte o sa o lase mai moale cu noi, ba eu inclin sa cred ca o sa „ne dea meciul” ptr ca le convine sa lase acasa atat franta cat si italia !!! o sa vedeti ca asa o sa fie!!! si atunci sa vedeti critici la adresa noastra: cum sa se califice o echipa fara sa dea vreun gol!!! :)))) o sa moara toti de ciuda!!! forza ROAMANIA!!!

Marian C. (2 comentarii)  •  10 iunie 2008, 18:26

Am citit articolul si chiar mi-a placut,nu ii intelec pe cei care contesta continutul lui.Nu a fost un meci frumos,cei neutrii si nu numai il considera cel mai slab de pana acum la acest euro.Eu spun ca acest rezultat de egalitate reprezinta o mare reusita pentru Romania.Acest rezultat poate insemna enorm de mult in ecuatia calificarii in conditiile in care Italia a pierdut categoric in fata Olandei,care a devenit principala favorita la calificare in sferturi din grupa noastra.Sunt roman,sunt fan fotbal,cum as putea sa ma supar ca Romania nu a reusit „decat” un egal cu Franta.Am asteptat 8 ani sa vad Romania la un turneu final,de ce unii nu stiu sa se bucure de fiecare minut jucat de tricolori la acest Campionat European.Ii felici pe toti tricolorii si privesc cu mare incredere meciul urmator cu Italia.BAFTA BAIETII!FORZA ROMANIA!

iaka (11 comentarii)  •  10 iunie 2008, 18:29

Felicitari pt.articol,merge…dupa acest prim joc,pentru ca am obtinut ceea ce ne-am propus iar altii nu au decat sa comenteze cum vor.De Vineri insa,nu vom mai avea nicio scuza.

MM (72 comentarii)  •  10 iunie 2008, 18:31

Romania a jucat anti fotbal…Parca cartu a facut tactica….Jenant.Ce echipa e aia care are obiectiv sa nu piarda…A avut dreptate Boloni.A nimerit-o.

campionu (5 comentarii)  •  10 iunie 2008, 18:32

Esential este ca noi suntem la Euro, suntem in teren si suntem in joc. Noi suntem!!!

adipocea (2 comentarii)  •  10 iunie 2008, 18:34

david : Prietene, nu citesti bine si nu ai simtul semantic al frazelor .”…personaj cehovian izolat in stepa, lezabil la orice gluma a partenerului de discutie…” este o descriere de sine statatoare , a unui element de comparatie. Nu vorbeam EU despre nici un partener de discutie, ci vorbeam despre iritarea unui personaj cehovian anume la replicile unui partener de discutie. Adica din nuvela aia, a lui Cehov, nu al meu sau al tau! Capisci? Cehov fiind nu un fundas la Spartka Moscova ci un mare scriitor rus, iar „cehovian” fiind un atribut.
Care noroi, prietene? Daca l-as fi facut bou sau tampit, asta era noroi, dar ca l-am facut nationalist frustrat e mai mult decat justificat, pentru unul care lauda femeile romance deviind de la subiectul fotbal, de parca pe femeile noastre nu le-ar avea englezii cand vor si cum vor(vezi numarul de prostituate romance din vest si numarul enorm de agentii matrimoniale cu romance cautand straini).
Ideea e ca Geambasu e periculos, nu presa engleza, pentru ca aia n-au zis nimic rau oamenii, dar Geambasu, ziarist care se exprima intr-un for public , a preluat un titlu si l-a atatcat, amplificandu-l si dezvoltand in cititori sentimentul de revolta si frustrare nationalista. Procedeu tipic diversionistilor activisti comunisti din anii 50, care daca auzeau ca o tanti e nemultumita a i se ia cota de grau spuneau ca e anticomunista si saboteaza economia tarii.
Si care scara morala invertita? Ma prezint moral :imi plac femeile frumoase si destepte ,copiii si florile, oamenii buni si liberatea, condamn crima, abuzul si violenta. Iti pare asta o scara morala invertita?
Sau scara morala se defineste in raport cu cum trebuie sa tin eu cu Adrian Mutu chiar cand joaca prost si cu Victor Piturca cand devine cel mai mare exponent al antifotbalului?

chinezu (2 comentarii)  •  10 iunie 2008, 18:35

Foarte misto scris Cristi. Cred ca cei care au facut ironii la adresa noastra au***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat). Sa ne lase in pace sa ne jucam sansa, ca nu ne-am calificat pe degeaba. Am muncit mult si am suferit 8 ani ca sa fim aici. Sper sa fim un ghimpe in coasta pentru grupa noastra, un ghimpe dar macar unul infipt si nu un ghimpe „outsider” cum ne numesc unii.
Ce, noi nu putem sa ne distram? Suporterii nostri au fost OK in comparatie de exemplu cu germanii care s-au incaierat dupa meci. Lor trebuie sa le dam credit numai pentru ca sunt nemti? Cred ca ironiile astea ne fac mai puternici.

HAI ROMANIA!!!!

Ianny_cta (3 comentarii)  •  10 iunie 2008, 18:37

Ascultati la mine… La bulanu lu piturca o sa ne calificam cu 3 meciuri de 0-0 :)) olanda e mult peste franta in momentu asta si o sa i bata vineri, iar noi o sa ne aparam eroic cu italia si o sa scoatem un 0-0 !!! iar in ultima etapa franta si italia o sa fie disperate sa castige si o sa rezulte un meci egal, iar olanda avand 6 puncte o sa o lase mai moale cu noi, ba eu inclin sa cred ca o sa „ne dea meciul” ptr ca le convine sa lase acasa atat franta cat si italia !!! o sa vedeti ca asa o sa fie!!! si atunci sa vedeti critici la adresa noastra: cum sa se califice o echipa fara sa dea vreun gol!!! :)))) o sa moara toti de ciuda!!! forza ROAMANIA!!!!

MM (72 comentarii)  •  10 iunie 2008, 18:39

Sa nu dai nici un sut pe poarta…Unde a fost Il genio ,il fenomeno Mutu?Briliantu,trilianu sau cm ii mai spune…Daca aveam valoare trebuia sa mergem pe ei…Da noi nu.Am avut morcovu ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat):))

John Doe (1 comentarii)  •  10 iunie 2008, 18:39

Da, oui, yes, si … in sfarsit o replica la ipocrizia englezilor…francezilor sau mai stiu eu ce natie ne mai ia peste picior. Bravo cristi…excelent…poate ar fi trebuit putin mai acid dar e foarte bine. Am jucat cum am jucat…dar nu suntme vicecampioni mondiali…n-a platit chelsea vreo 30 de milioane pe noi sa ratam penalty in finala champions league si sa facem figuratie la euro. Noua chelsea ne cere bani ca ne-a dat afara

george (1 comentarii)  •  10 iunie 2008, 18:57

Locuiesc in Franta de 3 ani si pot spune ca i-am suprins neplacut pe francezi cu 0-0 la final. Aseara pe M6 la 100% Foot sa ii fi auzit pe cei ce comentau rezultatul cum se intreceau in a lansa sageti catre nationala Romaniei. Ca am facut antifotbal, ca suntem lasi, ca nu mai luam nici un punct, ca ar trebui „sa jucam corect”. Sincer mai sa te apuce sila. Am vazut meciul cu niste prieteni francezi la mine acasa, io singurul roman – au venit toti sa vada meciul cu mine, ca cica, o sa fie mai interesanta partida. La inceput, toti 4 ziceau ca suntem buni, ca le e frica de noi, ca putem face surpriza, etc. Pe masura ce meciul trecea am observat insa ca erau doar niste ipocriti care nici prin gand nu le trecea ca o sa faca egal cu noi. La sfarsitul meciului injurau incolo si incoace, ca Domenech, ca noi am jucat sa ne aparam:)))de aia nu au castigat ei. Meciul cu Italia o sa-l vad singur singurel, nu mai vreau sa vad picior de strain langa mine.
Sper din suflet sa trecem de grupe, noi cu olandezii ar fi super.
„Francezii, amicii care nu au facut niciodata nimic pt noi” – nu stiu cine a zis asta, dar asa e, ne privesc ca pe primitivi. Avantajul nostru, in fotbal.

Hai Romania!

tavitza (5 comentarii)  •  10 iunie 2008, 19:06

tot respectu pt articol…
le’ai inchis gura tuturor…

teo (6 comentarii)  •  10 iunie 2008, 19:18

„Esential este ca noi suntem la Euro, suntem in teren si suntem in joc. Noi suntem!!!”

ASTA SA INTELEAGA SI TOTI ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)
HAI ROMINIA

scufita (11 comentarii)  •  10 iunie 2008, 19:20

Inca o chestie: participarea la turnee finale nu reprezinta o performanta in cazul unei tari cu demografia Romaniei si numarul de jucatori legitimati, duh! Suntem in toate topurile 16 posibile europene: teritoriu, populatie, numarul de jucatori legitimati, performante inter-cluburi, coeficienti, drepturi TV, investitii, etc., de ce nu am fi si in acesta, al calificarii? …:))

CFR (2 comentarii)  •  10 iunie 2008, 19:21

Frumos articol ! Bravo !

adi (1 comentarii)  •  10 iunie 2008, 19:39

Si apropo de prostia francezilor, Thierry Roland, comentatorul de pe M6 a repetat de vreo 3, 4 ori ca Daniel Niculae e frate cu Marius Niculae :)))

Stefan.V (2 comentarii)  •  10 iunie 2008, 20:00

„Am jucat cum am jucat…dar nu suntme vicecampioni mondiali…n-a platit chelsea vreo 30 de milioane pe noi sa ratam penalty in finala champions league si sa facem figuratie la euro. Noua chelsea ne cere bani ca ne-a dat afara”
Fantastic John Doe. Ai fost sublim !
Restul e … Can Can 🙂

Comentează