Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Cristinel, omul meciului

Cel mai bun fotbalist din lume. La ce? La pase cu călcîiul, la scăriţe, la biciclete şi la triciclete. Ca să ce? Ca să-şi taie singur elanul şi să rateze penaltyuri ca un începător, dar scandalizat că portarul Cech nu […]

joi, 22 mai 2008, 12:57

a.jpgCel mai bun fotbalist din lume. La ce? La pase cu călcîiul, la scăriţe, la biciclete şi la triciclete. Ca să ce? Ca să-şi taie singur elanul şi să rateze penaltyuri ca un începător, dar scandalizat că portarul Cech nu s-a aruncat cu trei secunde înainte. Înainte de ce? De formidabilul lui fuleu, de frizura lui metrosexuală. Alo, alo, domnu’, domnu’, vezi că a dat gol cu capul, cu o execuţie perfectă, cu o detentă de cosmonaut care fentează gravitaţia, ce mai, un gol de mare jucător! Vezi că nu te pricepi la fotbal! Vezi că nu Tevez a fost declarat omul meciului, ci Cristiano Ronaldo!

Aşa carevasăzică! Omul care era gata-gata să-şi cureţe echipa, acelaşi cu omul care a deschis scorul, pe un Lujniki înecat de dilemele dostoievskiene&proteviene ale lui Costi şi Felix  – crede sau nu Moscova în lacrimi, la puterea a cincea – el, tocmai el, Cristinel, a fost declarat omul meciului. Ratezi, nu ratezi, fotbalist te numeşti. Ai tupeu, bagi un dribling la decenţă, te strecori în faţă la fotografii, eşti primul la cărat cupa, îl pupi pe taica Ferguson, căruia era să-i stea guma în gît cînd puneai frînă la penalty. În două cuvinte, Cristiano Ronaldo. Aşa arată cel mai bun fotbalist al lumii? Posibil. Pentru timpurile pe care le trăim, probabil că da. Înger şi demon? Aiurea, doar un drăcuşor cupidonizat! Fiu risipitor? Aş, un talent uriaş care trăieşte confortabil în aceeaşi carcasă cu un băiat gelat, de cartier.

Comentarii (253)Adaugă comentariu

SANNET (1 comentarii)  •  23 mai 2008, 12:13

Nu conteaza ca ratezi un penalty. Oricui i se poate intampla. Sa ne amintim de Roberto Baggio. Totusi, evolutia lui Cristiano Ronaldo din acest sezon si incununarea cu trofeul Ligii si parcursul din campionatul Angliei il indreptatesc sa primeasca trofeul.
Poate sta putin mai slab cu nervii, dar face meciuri dementiale si 90 de minute conteaza mult mai mult decat secunda ratarii penalty-ului. Desi putea sa-i coste cupa.

deter83 (1 comentarii)  •  23 mai 2008, 12:16

cristinel face parte din luga lista a fotbalistilor care s-au nascut talent si au murit sperante…da , poate ca aseara a ridicat cel mai important trofeu deasupra capului , insa cred ca si el stie ca acea imagine era doar pentru fotografi , stie ca asta i-a fost sfarsitul , dupa momentul asta va intra in umbra unde-l va astepta ronaldinho si altii ca el….

Mircea Siclovan (1 comentarii)  •  23 mai 2008, 12:17

Intr-o vreme citeam prosport-ul…am renuntat ulterior pentru ca nu sunt un ziar de sport adevarat…numai de ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) se tin…comentarii aiurea, articole scrise de te miri ce frustrati, articole scrise pentru cei care platesc mai bine si asa mai departe…
Am inceput sa citesc gsp…
Din cauza unor arici ca dragul nostru semnatar al articolului de mai sus, a unor lesinati de ziaristi care nu au nici o idee despre ce scriu, dar mai sa aiba vreo legatura cu ce spun in articolele lor, nu voi mai citi nici gsp…
Mi-as dori din tot sufletul sa fie vreunul dintre acesti ziaristi in presa mondiala la nivelul la care e Cristiano Ronaldo in fotbalul mondial…poate atunci ar avea dreptul sa ii ceara un autograf…
Momentan nu au nivelul necesar sa scrie articole din astea nesimtite nici macar despre un copil de 6 ani care acum isi incepe cariera de fotbalist la pitici…

rade (2 comentarii)  •  23 mai 2008, 12:18

ma tu esti ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat).dc nu iti place de ronaldo treaba ta dar nu scrie si in articol.omu a dat gol .poate datorita si lui s-a ajuns la penalty.si bravo lui k dribleaza si da cu calcaiu.imi si imaginez ce frumos ar fi fotbalul fara asa ceva

vasim (86 comentarii)  •  23 mai 2008, 12:22

Daca ramane la Manchester va juca inca 3 finale de CL cel putin in cariera…
Va promit eu asta ..
Daca pleca la Real Madrid atunci poate se pierdea…
Cristiano e un jucator mare cum putini intalnesti problema lui e caracterul e unpic arogant si nu are o viatza ordonata ii place sa faca lista cu cuceriri in loc sa se stabileasca la casa lui si asta in timp o sa se vada.
Deocamdata Ferguson stie sa il tina in frau sa vedem cat timp de aici incolo inca …
Dar anul asta a fost cel mai bun din lume..
41 de goluri ???
8 goluri in CL golgheterul sezonului …
doar la 3 goluri de recordul de 44 de goluri dintr-un sezon din Anglia …
Pacat ca a rata penaltiul ca ar fi avut 42 🙂
Are sansa la Europene sa mai dea cateva goluri frumoase…

George (1 comentarii)  •  23 mai 2008, 12:25

Nu pot sa inteleg ce e cu atitudinea asta a ziarului,vorbiti despre fotbal cu termeni din fotbal nu cu comparatiile voastre demne de un poet ratat care isi vinde poeziile in bomba de la coltul strazii pt o juma’ de vodka polar.Acelasi lucru e valabil si la Andries care se pare ca e hotarata sa impresioneze comisia la examenul de bacalaureat.

TREZITI-VA NU VREM VRAJEALA VOASTRA!!!!

Pt bujika (5 comentarii)  •  23 mai 2008, 12:44

Prietene,vad ca te iei de cineva ca l-a pus pe Ronaldinho ” in oala ” cu C.Ronaldo,si se vede ca nu cunosti sportul asta,acest fotbalist stie fotbal,dar mai mult tzopaie,si nu are clasa lui Ronaldinho niciodata,Ronaldinho,joaca din talent,iar Ronaldo nu stie cum sa primeasca mingea mai rpd sa topaie, putin ! Asa ca nu uita Ronaldinho e cel mai bun jucator din L U M E ! ! !
Nu . C. Ronaldo! Asta dak stii fotbal !

rave (4 comentarii)  •  23 mai 2008, 12:47

interesante paralele, chiar savuroase…realitatea insa este destul de tragica, dak un fotablist sa zicem bunicel precum Crisitano Ronaldo ajunge un fel de zeu al tuturor pe teren inclin sa cred ca fotbalul este in involutie.Un jucator rapid tehnic si cam atat,in niciun caz un lider si catusi de putin un balon de aur…se comapara el oare cu Alfredo Di Stefano,Eusebio,Bobby Charlton sau cu ZIdane…nu cred

PS: cristinel vezi ca fotbalul se joaca pe 2 jumatati de teren nu una:)

SUBY (4 comentarii)  •  23 mai 2008, 12:59

DOMNULE GEAMBASU , SUNTETI TOTAL PE LANGA FENOMEN. IMI DAU SEAMA CE ZIAR ESTE GAZETA DACA VA PLATESTE PE DVS SA SCRIETI . MA UIT SI LA REALITATEA , SUNTETI ABSOLUT TOTAL PE LANGA FENOMEN. ZIARISTII CARE NU AU PRACTICAT FOTBAL IN VIATA LOR NU AU CE SA COMENTEZE DESPRE ACEST SPORT. IMI VINE SA-MI SMULG PARUL DIN CAP CAND VA VAD COMENTARIILE SI DIN ZIAR SI DE LA TV. DVS SI ALTII CA DVS AR TREBUI EXCLUSI DIN FOTBAL.

SUBY (4 comentarii)  •  23 mai 2008, 13:02

CUM PUTETI DVS SA VA DATI CU PAREREA DESPRE UN JUCATOR , UN FAULT SAU UN DRIBLING CAND SUNTETI TOTAL PARALEL CU MINGEA LA PICIOR ? CA SI CUM EU MI-AS DA CU PAREREA DESPRE CE BOALA AVETI DVS, NEPRACTICAND MEDICINA DELOC . DE ACEEA NU CITESTE NIMENI ZIARUL , PT CA AVEM DOAR***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) DE JURNALISTI CA DVS.***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat). CINE VA TINE IN JURNALISM , NU STIU. HAI, OK , STITI SA SCRIETI , SCRIE DOMNULE BASME , SCRIE POEZII , DAR LASA FOTBALUL CA NU TE PRICEPI . NU STII SA DAI CU PICIORUL IN MINGE SI ESTI MARE FILOSOF LA REALITATEA TV . MOR CAND TE VAD SI CU FREZA AIA . DU-TE LA OTV , SKIMBATI CARIERA PLS

SUBY (4 comentarii)  •  23 mai 2008, 13:19

INCA CEVA : DESPRE FOTBALUL NOSTRU … CE FOTBAL SA AVEM CAND INTR`UN MECI DE CAMPIONAT DE LA NOI SE FAC MAXIM 5 DRIBLINGURI . DRIBGLINGUL ESTE SAREA SI PIPERUL , IN AFARA DE GOL , DRIBLINGUL ESTE CEA MAI USOARA CALE SPRE GOL . LA NOI ACEST TERMEN NU EXISTA IN CAMPIONAT.AM VIZIONAT UN MECI DIN CAMPIONATUL ARGENTINIAN , AM VAZUT UN JUCATOR , PIATTI PARCA SE NUMEA , IN VIATA MEA NU O SA VAD UN ASEMENEA JUCATOR ROMAN , ABSOLUT INCOMPARABIL . FOTBALUL ROMAN ESTE IN MIZERIE , NU DIN CAUZA JURNALISTILOR , NU DIN CAUZA CONDUCATORILOR , DIN CAUZA JUCATORILOR CARE SUNT FOARTE SLABI. SUNT ABSOLUT SICTIRIT CAND VAD MECIURI DIN CAMPIONATUL NOSTRU , LIPSITE DE ORICE PLACERE. MI-E RUSINE DE ACEST CAMPIONAT

SUBY (4 comentarii)  •  23 mai 2008, 13:46

AM VAZUT MECIUL FRANTA – CHILE DE LA TOULON YOUTH FESTIVAL , O BIJUTERIE DE MECI . CE JUCATORI AM VAZUT ACOLO , LA NUMAI 22-23 DE ANI NU O SA VEDEM IN CAMPIONATUL NOSTRU NICIODATA.DIFERENTA DE LA CER LA PAMANT.ASEMENEA JUCATORI NU O SA VINA IN ROMANIA , SUNT MULT PESTE CAMPIONATUL NOSTRU . MI-A PLACUT ENORM PEDRO MORALES , O COMOARA DE JUCATOR , ABSOLUT INCANTATOR . CE DRIBLINGURI , CE PASE A DAT … PEDRO MORALES A FACUT INTR-UN MECI DRIBLINGURI CAT FACE UN JUCATOR ROMAN DIN CAMPIONATUL NOSTRU INTR-O VIATA, ASTA E DIFERENTA.NU O SA SE NASCA NICIODATA UN ASEMENEA TALENT LA NOI. MUTU NU STIE SA DRIBLEZE , DAR COMPENSEAZA CU ALTELE .

roach (52 comentarii)  •  23 mai 2008, 13:48

Haahahahahaha,

Dupa un sezon formidabil, in care a inscris 42 de goluri pt. MU in toate competitiile (au scapat fara gol primit vreo 1-2 echipe din PL), dupa ce, impreuna cu Tevez, au dat 65% din totalul golurilor lui MU din acest sezon, CR ne demonstreaza in 2 meciuri (Barcelona si Chelsea) ca e si el OM, ca poate rata 11m. Cum au facut-o atatia inaintea lui. Hagi, Baggio, Zidane, Maradona etc etc etc.

Si vin toti „cunoscatorii” sa ne spuna… Ce? Nimicuri. Barfe, susanale, cum ar zice Academia Catavencu. Si totusi, gsp nu e un ziar de „moravuri grele”, cum se intituleaza AC. Ah, scuzati-ma, imi retrag cuvintele, le iau inapoi. ESTE.

roach (52 comentarii)  •  23 mai 2008, 13:52

Ah, si apropos de un post anterior referitor la cat de gigantic e Ronaldinho si cat de placere joaca el fotbal, comparativ cu (vai!) Cristinel…

Baieti, vedeti ca sistemul imunitar al „dintosului” cam da rateuri de la cate anabolizante a bagat in el. Ciocu’ miccccc!

roach (52 comentarii)  •  23 mai 2008, 13:58

Nu-i mai inghite, dom’le, nimeni pe baietii astia care-si dau cu gel inainte de meci si, mai ales, mai castiga si cateva milioane bune de dolari fiindca dau intr-o bucata de piele umflata… Mai, fratilor, ce-aveti, mai, de sunteti asa invidiosi?? A disparut gelul de pe galantarele din Mall?? Veniti, dom’le, la mine, ca va dau cu 2 lei borcanul…

florin (3 comentarii)  •  23 mai 2008, 14:01

Nici eu nu inteleg cum acest Cristinel e considerat cel mai mare la ora actuala… daca e asa, inseamna ca fotbalul e in regres… Oricum, eu nu cunosc decat un Ronaldo si acela e Il Fenomeno… asta care joaca la Manchester e doar un circar, prin tot ceea ce face, atat in teren, cat si in afara…

roach (52 comentarii)  •  23 mai 2008, 14:04

@florin

Tu si alti zeci de mii de travestiti din Brazilia e normal sa cunoasteti un singur Ronaldo… Cel mai serios fotbalist care a existat… In teren si in afara lui…

vlad (1 comentarii)  •  23 mai 2008, 14:10

Ce Cristiano Ronaldo fratioare ca sa scapat re el inj fata lui Ceh. Daca stati sa analizati meciul o sa vedeti cum Essien dupa ce a fost facut prastie de „metrosexualul” nostru a avut puterea sa nu cedeze psihic si pe parcursul treceri timpului a inceput baiatu usor usor sa-si traga echipa dupa el. Lampard ca re a reusit sa treaca atat de repede peste problemele din familie si a fost unul dintre motoarele lui Chelsea.asta inseamna sa fi „bun”. nNu sunt suporter Chelsea dar sa ne mai lase Ronaldo cu fitele lui.

roach (52 comentarii)  •  23 mai 2008, 14:11

Ah, btw, se zvoneste (sursa GSP) ca UEFA l-a declarat omul finalei pe…. Surprizaaaaaaa, nu, nu e Ronaldo, ci….

VAN DER SAAR.

Niste mincinosi, dom’le.

juventinu_no1 (1 comentarii)  •  23 mai 2008, 14:16

Daca e sa vorbim de statistica pura, goluri, pase de gol, rezultate, C.Ronaldo e cel mai bun, fara doar si poate. Pentru mine , insa, cel mai bun jucator din lume ramane Ronaldinho, ceea ce reusea el sa faca pe teren nu cred ca poate fi egalat. Nu trebuie sa uitam ca Ronaldinho e un jucator nascut pentru meciurile mari, Real, Milan, Chelsea, Arsenal, sunt clienti de ocazie ai dintosului, goluri si spectacol in fata unor jucatori de clasa mondiala, jucatori transformati in simple jaloane penibile. Meciul Real Barca 0 3 ramane unul de referinta in istoria fotbalului, toata lumea stie ce a facut Ronaldinho cu apararea Realului ca sa nu mai spun de golul impotriva lui Chelsea. De asta spun ca un mare jucator nu poate fi cel mai bun din lume in fata echipelor de pluton…

allex (18 comentarii)  •  23 mai 2008, 14:17

Campionatu asta ffff laudat al englezilor e o porcarie penala.Inafara de primele 5,6locuri(ekipe-care sunt bune nu zic nu) de la locul 7 in jos e penibil sa zici ekipa de fotbal…numai nume parca de amatori desprinse din orase care nu au nici o legatura cu fotbalul.Si totusi…Derby County FC,Birmingham City FC,Reading FC 😀 ,Fulham FC,Bolton Wanderers FC,Sunderland AFC,Wigan Athletic FC,Middlesbrough FC-huuuuooooooooooo!!!!!!,Portsmouth FC,etc,etc sunt ekipele din cap.Angliei unde C.Ronaldo fenomenul a marcat 50 de boabe!Pai cum pana puilor mei sa nu marchezi 50 de boabe intr-un campionat acestor ekipe??!!!?!?!?!?!?!!?
Sa vedem…Ronaldo „celalant” 🙂 …a jucat in Italia,Spania…alta treaba,Ronaldinho in Spania iar alta treaba…dar CR???Cu Reading FC? Sa fim seriosi…In rest e corect…e un jucator bun, ffff tehnic dar nu ar face nimic intr-un campionat puternic cum ar fi Italia sau Spania…E bun pt englezi,nemti,portughezi si cam atat…Cel mai bun sau sa ia balonu’…e o porcarie.Pai atunci KAKA cum e?

florin (3 comentarii)  •  23 mai 2008, 14:22

Auzi mai roach tu ai o problema de atitudine cumva? Nu te poti abtine sa nu jignesti? Travestit se poate sa fii tu, eventual.

roach (52 comentarii)  •  23 mai 2008, 14:22

Goluri 2007-2008:
Chelsea: 1
Arsenal: 2
Sporting: 2
D. Kiev: 1
Lyon: 1
Liverpool: 1
Roma: 1

Astea sunt echipe de pluton, probabil. Ca sa nu mai zicem ca echipele „de pluton” din Anglia bat LA ORICE ORA echipa de pe 2 din Spania (Villareal).

allex (18 comentarii)  •  23 mai 2008, 14:23

Si am uitat sa adaug ca jucator mai mare ca Ronaldinho nu exista…isi va reveni…sa-l compari pe CR cu Ronaldinho sau KAKA E O PORCARIE! CR nu va juca niciodata asa cum o fac cei doi…

telespectator (22 comentarii)  •  23 mai 2008, 14:23

Deci faptul ca a inscris unicul gol al echipei cistigatoare n-a contat, nu? Nici ca in prima repriza a maturat cu Essien pe jos, si a creat cea mai periculoasa ocazie, cind in aceeasi faza Tevez da cu capul, respinge portarul pina la Carrick care trage si el in portar, pe mijlocul portii? Si care a fost omul meciului, dupa tine? Tevez? Care din 6 metri, cu poarta goala, n-a nimerit mingea (tot in prima repriza, pasa de la Rooney)?
As remarca si comentariul exagerat de prost al celor de la ProTv.

roach (52 comentarii)  •  23 mai 2008, 14:24

@florin

Imi pare rau ca te-ai simtit lezat. Dar, daca nu esti din Brazilia, de ce crezi ca te-am facut PE TINE travestit??

florin (3 comentarii)  •  23 mai 2008, 14:29

@ roach

Da, bine, e o incercare de a o „cosmetiza”… exprimarea ta a fost cat se poate de clara… ma rog, nu conteaza… e problema ta cum te exprimi… altceva e mai important, tu chiar il consideri pe CR un mare fotbalist?

aaa (6 comentarii)  •  23 mai 2008, 14:40

Va-ti trezit toti ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)sa vorbiti despre Cristiano Ronaldo…ce treaba aveti voi cu el ca se da cu gel?si cine spune ca , campionatul englez e slab , inseamna ca o ajuns rau! ii golgheterul Champions league…ce mai vreti? Nu e cel mai bun fotbalist al lumii…dar nici sa spune-ti ca e vai si amar de el! Toti stiti fotbal…toti va da-ti cu parerea…dar de fapt sunteti niste frustrati!!!

adevarata macarena (357 comentarii)  •  23 mai 2008, 14:49

florin on 23.05.08 at 2:29 pm
Da, bine, e o incercare de a o “cosmetiza”… exprimarea ta a fost cat se poate de clara… ma rog, nu conteaza… e problema ta cum te exprimi… altceva e mai important, tu chiar il consideri pe CR un mare fotbalist?

am si eu o intrebare: tu l-ai vazut jucand?
ca, daca pui o asa intrebare…

sau mai bine sa te intreb ce intelegi tu prin „mare fotbalist”?

Eu (8 comentarii)  •  23 mai 2008, 15:16

Un text in care, autorul nu spune nimic. Nu e primul.
Scris smechereste, insa fara a fi autentic, articolul e complet lipsit de gust. In plus, dl. Geambasu dovedeste o judecata extrem de subiectiva.
Si Mutu e gelat si Maradona lua cocaina si alti sportivi sunt plini de defecte, ca toti oamenii in general. Totusi comentatorii de sport adevarati, se disting printre altele si prin echilibru, bun simt, rigoare si lipsa de antipatii fata de sportivi, intelegere pentru esecul /succesul celor de pe teren. Din pacate, in articolul de fata, nu e cazul dlui. Geambasu.
SI Maradona a ratat in Italia si a ramas tot MARADONA. Si Platini si Socrates si Zico si Raul etc. au ratat in momente decisive. Marturisesc ca C. Ronaldo nu-mi e prea simpatic, insa, acest lucru nu ma impiedica sa-l apreciez ca fotbalist. Cred ca multi gazetari se lasa manati de anumite simpatii cand isi scriu articolele. E bine sa faceti distinctia intre faptul de a fi simpatic si faptul de a fi bun sportiv / valoros. Altfel titlul articolului, ca si textul in sine, sunt proaste. E grav ca dl. Geambasu, o persoana cu notorietate in presa sportiva, isi permite sa scrie atat de putin, atat de sumar si pe un ton atat de jos despre Ronaldo. Daca astfel de pseudo-idei reusesti sa publici despre despre Cristiano Ronaldo dupa finala CL, inseamna ca ai pierdut simtul realitatii.
E trist ca la o gazeta importanta (mai ales prin prisma tirajului) se scrie cu picioarele despre un eveniment sportiv major si despre un sportiv important. Apoi, e cel putin dubios chiar halucinant sa alaturi in aceeasi sintagma pe Dostoievski si protv. E o parada pseudoculturala lipsita de gust si discernamant.
Inainte erau Cristian Topescu sau Bogdan Stanculescu, care uneori plangeau in timpul transmisiilor televizate in momente dificile ale sportivilor nostri. Cu ei transmisia sportiva era o emotie totala, era o bucurie. Plangeai si te bucurai si de bucuria lor, nu numai de rezultatele sportive. Ridicau intelegerea multora despre sport la o dimensiune mai inalta. Deseori comentam felul in care comenta Topescu sau Stanculescu. Unii chiar aveau porecla „Topescu”. Erau plini de pasiune pentru sport si de intelegere pentru sportivi. Acum stilul s-a schimbat. Jurnalistii sunt mai deshtepti, mai pragmatici, mai informati au totul pe laptop. Din pacate, cand scriu sau in timp ce vorbesc la tv, deseori lasa impresia ca beau bere si scuipa seminte. Cine are urechi sa auda.

Mihai (3 comentarii)  •  23 mai 2008, 15:32

Referitor la „Moscova crede/nu crede în lacrimi”, pe bune, la un moment dat îmi venea să înjur, să ţip. Nu îi mai suportam pe comentatori. Bine că nu mai transmit şi de sezonul următor.

Iustin (35 comentarii)  •  23 mai 2008, 15:38

Cristinel are 42 de goluri date anul acesta.Si vreo 42 de driblinguri facut in finala de miercuri seara.si gol inscris.este insa un fotbalist inca fara caracter de lider un fel de fotbalistul ekipei camerun in 90 in semifinala cu anglia cand scapa singur cu portaru a tras cu calcaiul pierzand ulterior meciul.Are timp sa ajunga si un caracter, fotbalist e de mult timp.Cel mai bun.

Eu (8 comentarii)  •  23 mai 2008, 16:20

din pacate comentatorii de la protv sunt cam pe dinafara. se vede ca n-au facut sport de performanta. poate doar la nivel de copii si juniori. altfel nu se explica tonul ironic si atitudinea „p’afarista”. vedeti la eurosport comentariile de la bachet ale lui petre branisteanu si ermurache sau ale lui radu abramescu, care comenteaza si dartz si rar snooker. sunt fosti sportivi de performanta, mari baschetbolisti, mai ales primii doi, care stiu ce-i aia sa ratezi, sa ai o zi proasta sa joci impecabil etc. stiu ce-i aia viata de sportiv. cand stii toate astea si multe altele, cand ai petrecut ani de zile prin deplasari si cantonamente, e greu sa faci misto de sportivii care o dau in bara sau sa comentezi ca dl. gradinescu…nu-ti prea vine. se simte lipsa unor comentatori sportivi de calitate.

je (1 comentarii)  •  23 mai 2008, 16:28

domne… nu-mi place la caracter baietelul asta, Cristinel, dar nici celalalt Cristinel, care a scris articolul.

Silviu (1 comentarii)  •  23 mai 2008, 16:41

Loviturile de pedeapsa se mai si rateaza. La ultimul campionat mondial din echipa Angliei au ratat Gerrard si Lampard. Lipsiti de talent si profesionalism, nu?

Dr@Gosh (37 comentarii)  •  23 mai 2008, 16:48

unii zic k in anglia sunt decat 6-7 echipe bune 🙂 dar in ce campionat sunt fratilor mai multe echipe competitive??? eu nu zic ca sunt 7, dar sunt 4 mai bune decat toate celelalte…asta e putin? nu uitati k in ultimele 2 editii de UCL au ajun in semifinale aceleasi 3 echipe: Man Utd, Liverpool si Chelsea…asta spune destule…din mment ce in Anglia nu ajung niciodata pe podium echipe care in sezonul urmator se zbat la retrogradare spune destul de valoarea campionatului…din spania au ajuns in Champions League echipe precum Celta, Osasuna, Betis care in sezonul imediat urmator au fost submediocre…la fel in Italia Lazio, Palermo sau in Germania Stuttgart, Leverkusen…

Eu (8 comentarii)  •  23 mai 2008, 16:52

faza e ca unii gazetari scriu articole mai cu picioarele, mai ca la piata, mai fara idei, si noi discutam aiurea. le facem trafic, lor le vine banii 🙂 noi continuam sa facem discutii, iar lor nu le pasa ca scriu deseori lucruri slabe. important e sa fie trafic si sa defuleze lumea tot. scapa lumea de stres…

Dr@Gosh (37 comentarii)  •  23 mai 2008, 16:53

astea care criticati comentatorii: de ce nu v-ati facut fratilor comentatori? poate din cauza ca nu sunteti capabili sa deschideti gura decat pe bloguri si numai a doua zi dupa meciuri?

faptul ca dintre fostii fotbalisti romani nu a ajuns nimeni comentator spune totul despre calitatile lor in ceea ce priveste discursul…oameni care se scarpina in fund in fata camerelor, se uita pe pereti precum chivu sau din 3 litere spun 2 „ă” precum Dorinel Munteanu sunt doar fotbalisti de exceptie, nu si comentatori…invatati sa faceti diferenta intre meserii, k altfel il veti vota pe unul ca becali sau hagi presedinte…

bombonel (2 comentarii)  •  23 mai 2008, 17:05

” Dr@Gosh” – foarte multi fotbalisti din romania nu isi termina studiile din cauza „meseriei pe care o practica de mici” sau trec prin ele ca prin branza cu ajutorul cadourilor date profesorilor etc.
Fotbalul si cartea nu s-au impacat niciodata, dar lumea are pretentii de la acesti ziaristi. Vor comentarii obiective, vor comentatori buni la meciurile tv si vor ca acesti gazetari sa fie IMPARTIALI in momentul in care scriu.

alb_albastru (1 comentarii)  •  23 mai 2008, 17:07

Oameni buni, aici problema e daca a fost cel mai bun din joc si felul in care a executat lovitura.

Cum putea el sa creada ca isi bate joc de Cech intr-o fina la de CL. E frumos sa faci d’astea dar sa sti ce faci, altfel lovesti normal si daca ratezi asta e… daca o sa ai sansa sa te ravansezi e ok daca nu ramai cu asta in istorie.

Eu (8 comentarii)  •  23 mai 2008, 17:23

dr@gosh, nu trebuie sa uiti k comentatorii au acces la momentele noastre de relaxare in fata tv-urilor, cand dorim sa urmarim cu mai mult sau mai putin interes anumite intreceri sportive si ca, in functie de prestatia lor, acestia ne starnesc sentimente si atitudini ce pot fi diametral opuse. deci, nu e nimic nenatural sa imi exprim opinia cand un jurnalist / comentator imi produce o impresie proasta si chiar mai mult. la fel mi-o voi exprima in cazul unor comentarii excelente. asa cum multi fotbalisti nu se exprima la un nivel suficient de elevat pentru a fi interesanti, trebuie sa stii ca sunt multi comentatori care nu se pricep deloc la fotbal, debitand sumedenii de elucubratii. si apoi, eu nu as fi atat de categoric in privinta superioritatii lexicului multor jurnalisti, care, pe langa multe dezacorduri, comit si o serie de fraude logice. sunt convins ca multi telespectatori sunt de aceeasi parere. repet, nu este o chestiune personala ci o simpla observatie. cum bine spui, fiecare cu specializarea lui; nu e treaba fotbalistului sa comenteze, daca nu are pregatirea necesara, asa cum, nu e recomandat k comentatorul sa faca speculatii ce nu au legatura cu pregatirea sa profesionala.

sorinf (2 comentarii)  •  23 mai 2008, 18:24

esti pilaf
cel mai prost articol din presa sportiva din ultimii ani
daca era 3 0 in min 30 se datora lui
a joacat un fotbal de vis
s a emotionat la penalty
dar atat
ce daca e dat cu gel
kempes avea plete
zidane chelie
hai sa ne luam si de ei
frate, mare dezamagire traiesc
daca CRISTIANO RONALDO nu e fotbalist
inseamna ca degeaba ma uit la fotbal de 25 de ani
viteza sut dribling forta lovitura de cap
toate la nivel de varf asta vad eu la el
daca nu e asa dati balonul de aur lui matterazi sau unuia cu oase tari
penibil……………………………………

Daniel (6 comentarii)  •  23 mai 2008, 18:50

Nu-mi vine sa cred ca se pot scrie asemenea articole. Este jenant. Eu nu am vazut golul lui C. Ronaldo in direct si cautandu-l pe Internet am dat peste articolul asta stupid care m-a enervat la culme. Oricum editorialistul , habar nu are de fotbal!
Despre contributia lui C. Ronaldo la Manchester chiar nu mai are rost sa scriu… adevaratii cunoscatori ai fotbalului stiu de ce!

Adi I (2 comentarii)  •  23 mai 2008, 19:30

A scris cineva mai sus ca esti pilaf, eu nu sunt de acord, eu cred ca esti varza!
Una peste alta aici nu mai este vorba ca un cititor tine cu steaua si altul cu dinamo, aici e vorba ca un „ziarist” de sport dovedeste ca si-a ales gresit meseria.
Ma gandesc unde ti-ar sta mai bine!? La tv nu, ca ai fata aia urata, la radio nu, ca nu stii ce spui, la fabrica nu, ca poate iti prinzi mainile in vreo masina; m

Adi I (2 comentarii)  •  23 mai 2008, 19:33

Nu esti pilaf, asa cum scrie cineva mai sus, esti varza.
Cariera ratata, in tv nu ai sanse cu asa fata, la radio ai putea spune prostii, in vreo fabrica ar putea fi periculos… Mai ramane sa te rogi de Prigoana sa te bage la impins tomberoane.

luigi_nb (5 comentarii)  •  23 mai 2008, 19:45

geambasule mi’am dat seama de mult ca tu esti un jurnalist slab, dar acum ai intrecut orice masura. cristiano ronaldo e cel mai bun fotbalist pe care l’am vazut vreodata jucand (am 21 de ani)

JW (2 comentarii)  •  23 mai 2008, 20:06

pustiu ala ma enerveaza cumplit, daca ala e jucator mare, ca face cu picioarele alea asa ca un cal. Iar la penalty s-a comportat absolut penibil, ce a facut el l-a penalty nu am vazut in viata mea, PENIBIL! in afara de***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) nu il place nimeni. Ce face el pe teren sunt GOLANISME, lipsa de respect pt. adversar. O sa vedeti cum o sa se stinga. O sa fie flasc in 1-2 ani. Una e sa faci un dribling si alta e sa dai din picioare ca o capra. Iar la caracter e zero. Mare gol ce a dat, lasat singur in mijlocul careului .

paolodicanio (1 comentarii)  •  23 mai 2008, 20:34

Un mistocar cu extrem de mult talent.

talanu (2 comentarii)  •  23 mai 2008, 21:31

Eu am inteles articolul si nu e asa rau cum zic unii.La mai bune.

alinx (11 comentarii)  •  23 mai 2008, 21:41

Nu sunt deloc de acord cu articolul. Ronaldo nu poate fi judecat dupa o singura faza (sau meci). A jucat bine. A fost magistral prima repriza. De fapt a jucat in tonul echipei, pentru ca pana la golul de 1-1 MU a dominat copios, pe urma s-au stins. Iar la penalty e simplu: l-a batut portarul, iar Cech nu e orice portar. S-a vazut clar, in momentul in care s-a oprit era clar ca va rata ( are totusi doar 23 de ani, iar Cech are valoare si experienta). Dar Ronaldo e un jucator mare.

Comentează