Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Situaţia e albastră pentru galbeni

Dilemele lui Domenech ar trebui să fie angoasele noastre. Francezii au cîţiva tineri fotbalişti de excepţie

Lipsa formei într-un moment al sezonului nu scoate pe nimeni din lot. O spune Raymond Domenech, antrenorul Franţei, aşa că trebuie luat aminte. Omul […]

vineri, 16 mai 2008, 6:46

Dilemele lui Domenech ar trebui să fie angoasele noastre. Francezii au cîţiva tineri fotbalişti de excepţie

Lipsa formei într-un moment al sezonului nu scoate pe nimeni din lot. O spune Raymond Domenech, antrenorul Franţei, aşa că trebuie luat aminte. Omul aparţine unei şcoli care a născut prozeliţi. Care a produs titluri mondiale şi europene. Nu înseamnă că Piţurcă, adeptul constanţei materializate prin obţinerea postului de titular, ar fi în greşeală. Ne aflăm în faţa a două teorii interesante, asupra valabilităţii lor urmînd să avem un răspuns irevocabil în data 9 iunie, la Zurich, momentul meciului România-Franţa.

Pentru a menaja susceptibilităţile paznicilor naţionalei române, să ne oprim asupra filosofiei de selecţie şi pregătire dezvoltate de Domenech. Un tip şcolit, dar nu spectaculos, un metodist călit în laboratoarele federaţiei de la Paris, dar nu un D’Artagnan al tacticii. Domenech face parte din aceeaşi familie cu Aime Jacquet şi Roger Lemerre, ultimul un soi de reîncarnare a bonomiei tip Jean Gabin. Ca orice selecţioner de pe lumea asta, monsieur Raymond are şi slăbiciuni, şi tabieturi. Se mai zburleşte la presă, dar mai şi glumeşte. Foarte important, are de unde alege, iar asta de multe ori funcţionează ca o capcană. Domenech trăieşte într-un prezent care reclamă rezultate, dar nu poate renunţa la jucătorii istorici. Franţa ediţie 2008 e bîntuită încă de trecutul cu parfum de Henry, Vieira, Thuram, Trezeguet, stă prinsă într-un punct de sprijin numit Ribery şi flirtează neruşinat cu flăcăii teribili ai noii generaţii, Benzema, Ben Arfa sau Mandanda.

Dilemele lui Domenech sînt generate de supraproducţie şi de inflaţie, nu de sărăcie. Hexagonul culege roadele politicii multiculturale, iar dacă în viaţa socială asta presupune şi multe tensiuni, în fotbal ies la suprafaţă doar avantaje. Sîngele proaspăt magrebian, basc, corsican şi al Africii negre se topeşte firesc în elementul local. Uneori e invers. Francezii au trecut demult peste prejudecăţi, în plus au reuşit chiar să exporte modelul. Vezi procedura Arsene Wenger aplicată pe cazul Arsenal. Tradiţia îşi dă mîna cu inovaţia într-un fel unic, iar dilemele lui Raymond Domenech sînt ale unui om nefericit de atîta fericire. Care stă pe o comoară, cu grija de a nu o pierde.

Cum la noi întrebările curente sînt Bănel sau Florentin Petre? şi Marica sau Daniel Niculae?, e bine să strîngem rîndurile. Şi să ne rugăm ca Domenech să fie suficient de sentimental încît să nu renunţe la garda veche, plictisită de glorie şi obosită de atîta marseilleză.

Comentarii (48)Adaugă comentariu

AlterEgo (16 comentarii)  •  16 mai 2008, 19:20

Presimt ca,asa plictisit de glorie cum este ,Henry o sa le cam manance ficatzii tinerilor (si mai putin tinerilor)aparatori romani dornici de afirmare.

diavolul tazmanian (62 comentarii)  •  16 mai 2008, 19:25

batrani sau nu,eu cred ca vor castiga turneul!

lord belial (28 comentarii)  •  16 mai 2008, 19:26

ce trist e ca numele bănel sau florentin petre suna f anonim

cepanamea (31 comentarii)  •  16 mai 2008, 19:29

Vom veni cu coada intre picioare din Elvetia, dar vom spune ca am cazut dupa un cal frumos…

diavolul tazmanian (62 comentarii)  •  16 mai 2008, 19:37

……………………………COUPET
………………..THURAM…………..GALLAS
..SAGNOL…………………………………………..ABIDAL
……………….VIEIRA…………….MAKELELE
..RIBERY……………………………………………MALOUDA
……………….HENRY…………….BENZEMA

stelistu_canadian (1 comentarii)  •  16 mai 2008, 20:32

Castigam cu Franta,egal cu Olanda,si luam bataie de la Italieni

valhalla (15 comentarii)  •  16 mai 2008, 20:39

trebuie sa fim realisti.putem spera la maxim un egal cu olanda, care oricum nu il vom obtine intrucat vom veni dupa 2 infrangeri drastice

adriano (9 comentarii)  •  16 mai 2008, 21:41

corect!

cristi (5 comentarii)  •  16 mai 2008, 22:46

…………………COMAN…………………
CONTRA……GOIAN…….RADOI……..CHIVU
PETRE……….DICA………..OV PETRE………NICOLITA
…………………….MUTU……………………..
…………………….MARICA……………………….
=CONCLUZIA==>>O ECHIPA MUNCITOARE DE VALOARE MEDIE , O SA TREBUIASCA SA STRANGEM DIN BUCI TARE SA SCOATEM NISTE REZBUNE, DAR NU E IMPOSIBIL…GENERATIA ’94 NE DA SPERANTE

adi coto (1 comentarii)  •  16 mai 2008, 23:04

Pina cind evoluam/Avem dreptul sa speram/Si daca o sa reusim/Singele sa-l albastrim/Vrem sa-l inrosim nitel/Sa fie ca pe drapel/Si daca este sa fie/Restul e doar poezie.

Ciprian (1 comentarii)  •  16 mai 2008, 23:22

Diferenta intre Romania si Franta la fotbal e imensa. La toate categoriile de varsta. Si paradoxal la echipa nationala de seniori, diferenta asta speram sa fie cat mai mica. E greu. Foarte greu.

Dragos (81 comentarii)  •  17 mai 2008, 0:47

Well, o sa fie greu ! Dar Banel nu are ce cauta titular ! CLAR ! Sunt stelist ! Mai bine joaca cu Florentin Petre, desi nici p-ala nu-l suport !

B0ssu (2 comentarii)  •  17 mai 2008, 1:02

De cine p m va e frica frate asa de vorbitzi cu juma’ de gura si cu ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)
Parca o sa va bata pe voi la curu gol…parca o sa va dea cu paru…asa vorbitzi… ai drea q de frustratzi si speriati ce sunteti toti …va plangetzi de mila si va mancatzi din cur …cate goluri o sa ne dea franta sau italia… da’ v’ati gandit vreun moment ce ne putem si califica din grupa?

AS (5 comentarii)  •  17 mai 2008, 3:14

CONTINUATI SA VISATI, CACI MAI MULT DE 12 CORNERE IN 3 MECIURI NU FACEM.GOLAVERAJ 0-8 SAU 0-9 SI CAM ASTA A FOST EURO 2008 PENTRU NEA PITI SI SELECTIA LUI AIA DESTEAPTA.

ioan plischi (376 comentarii)  •  17 mai 2008, 6:12

numai gindul ca la noi dilema sta intre autogolurile lui banel si statura impresionanta a lui petre imi face piele de cocos gay.

arh. Gheorghe Petrescu (214 comentarii)  •  17 mai 2008, 6:39

ROMANIA CAMPIOANA EUROPEANA LA FOTBAL IN 2008!
Eu traiesc cu speranta ca, Romania, va face o figura frumoasa la EURO 2008 ! Nu vreau sa fiu pesimist, vreau sa batem, ca avem echipa buna !
HAI ROMANIA ! HAI STEAUA !

Cipri (1 comentarii)  •  17 mai 2008, 9:39

Cred esti in eroare!Ce strategie are Piturca cu constanta?!Marica n a dat gol de ani si nu joaca,Banel e rezerva la steaua si un mare „talent”,Loby e cu gagica s.a.m.d.

ioan plischi (376 comentarii)  •  17 mai 2008, 11:33

v-a placut ce moderat am fost?

fevasi (6 comentarii)  •  17 mai 2008, 12:39

Dle Geambasu, nu vi se pare ca toti cei care comenteaza p-aci sunt ‘MITICI’, ca la asa ‘scriitor’ cine ar mai comenta!? Asta-i, dle MITIC (Stiu ca va place tare; nu scapati ocazia sa vorbiti de asta de cate ori reusiti s-ajungeti la TV!)! Sa fim sanatosi! Pa!

hitman (5 comentarii)  •  17 mai 2008, 16:43

EU zic ca Franta nu mai e ce a fost..un egal putem scoate si daca jucam inteligent chiar si 3 puncte..Poate o sa radeti de mine dar cel mai greu meu am impresia ca o sa fie cu Olanda pentru ca in meciul cu italia scoatem un egal!

roman (4 comentarii)  •  17 mai 2008, 17:45

comparati, va rog:
………………………….…COUPET
………………..THURAM…………..GALLAS
..SAGNOL…………………………………………..ABIDAL
……………….VIEIRA…………….MAKELELE
..RIBERY……………………………………………MALOUDA
……………….HENRY…………….BENZEMA

cu

……………………..LOBONT…………………
CONTRA……GOIAN…….CHIVU……..RAT
PETRE……….DICA………..OV PETRE………NICOLITA
…………………….MUTU……………………..
…………………….MARICA……………………….

MAI AVETI SPERANTE? EU NU.

spaniolul (15 comentarii)  •  17 mai 2008, 21:18

………………………coman………………………..
ogararu…..chivu…..tamas……………rat…
fl petre….codrea….mutu…..trica…
marius nicolae……costea…………….

vasco (5 comentarii)  •  18 mai 2008, 7:34

Atita vreme cit fotbalul romanesc e „manageriat”de oameni corupti,in stare de orice pentru bani si pentru ca vanitatile lor sa fie satisfacute,o calificare va fi ceva „glorios”,performantele ceva de vis.Nimic nu vine din urma,ca si in alte domenii nu ne gindim la schimbul de miine,apare ici colo cite un talent,te si miri de unde.Cu modul acesta defectuos de a lucra si cu asemenea”oameni de fotbal”vom ajunge ca si Ungaria sau Luxemburgul,vesnici telespectatori la marile competitii.Sus fruntea Ogararu si ramii cit mai mult timp departe de fotbalul romanesc,de o societate care nu-si apreciaza valorile.

dan (113 comentarii)  •  18 mai 2008, 9:29

Am o singura obiectie : nu cred ca e vorba de un raspuns irevocabil. Va fi un singur meci, poate ca va exista si un invingator(in cazul unui egal, chiar ca problema ramine in ceata) dar nu cred ca putem trage linie dupa si sa dam „sentinta”: e mai bine asa sau asa. Fiecare selectioner are problemele lui si este platit pentru a face o treaba cit mai buna. Nu cred in retete in fotbal. Cred doar in vointa si dorinta jucatorilor. Daca astea lipsesc, vorbim discutii.

mai spaniolule (4 comentarii)  •  18 mai 2008, 10:17

ogararu, trica si costea nu sunt in lot. asa ca nu te mai baga in seama degeaba

q (4 comentarii)  •  18 mai 2008, 14:58

Nationala Frantei = echipa de***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat). Daca ar fi sa intre in nationala lor numai franceji get-beget, nu cred ca ar face fata la un derby cu Ile Feroe.

marius (17 comentarii)  •  18 mai 2008, 16:29

piti trebuia sa ia mai putini de la steaua .imaginati va daca steaua lua campionatul ,tot lotul romaniei era format din stelisti.danciulescu ,respect.

Me (2 comentarii)  •  19 mai 2008, 1:56

banel nu avea ce cauta acolo si nu inteleg de ce atat de multi juctori de la steaua doar nu a fost campioana?

Di Stefano (7 comentarii)  •  19 mai 2008, 8:37

Globalizare Economica, DA. Companii multinationale s.a.m.d.
Globalizare Sociala, NU.
Globalizarea sociala inseamna PIERDEREA IDENTITATII NATIONALE SI GENEREAZA TOT FELUL DE TENSIUNI SOCIALE care IN NICI UN CAZ NU JUSTIFICA NECESITATEA „COLORARAII” UNOR ECHIPE PRECUM CELE ALE Frantei sau Angliei…
Si pentru ca vorbim de „COLORAREA” fotbalului unor tari, daca Franta a reusit rezultate, NU se poate spune acelasi lucru si despre Anglia. Asa ca, INEGRIREA echipelor de fotbal NU e o reteta infailibila a succesului…
Singurele echipe de „top” care mai tin la Blazon si Identitate Nationala sint Italia si Argentina… In rest, e o harababura totala…
In plus, Franta si Anglia au atitt de multi negri ca au si de unde sa aleaga… La noi insa, vin NUMAI CIURUCURI …

LUPULICA (9 comentarii)  •  19 mai 2008, 8:56

daca franta n-ar naturaliza vagoane de sportivi, in toate disciplinele sportive,ar fi la nivelul albaniei, in sport…dar, fostul imperiu sa traiasca! nu cred ca scoatem egal cu ei

kop (10 comentarii)  •  19 mai 2008, 11:03

pana la urma e treaba lui Piturca pe cine convoaca si de ce. El e antrenorul si el a calificat echipa la Euro, nu suporterii si nici marele critic Geambasu

In rest sunt vorbe goale si frustrari ale suporterilor diverselor echipe din campionat care si-ar dori sa piarda cele 3 meciuri cu proprii jucatori. Ca oricum nu luam nici un punct nici nu stelisti, nici cu dinamovisti, rapidisti, cfr-isti si alti isti.

Vali_B (116 comentarii)  •  19 mai 2008, 11:06

Sunt de acord cu Dan. E adevarat, ei au o baza de selectie mult mai mare, dar pana la urma lotul lor are tot 23 de jucatori iar prima echipa tot 11 ca si noi. Nu cred ca intre primii 11 ai nostri si ai lor sunt diferente atat de mari, iar astea se pot compensa cu vointa si disciplina tactica. Trebuie anihilati Ribery, Ben Arfa si Benzema, astia pot produce pericol, in rest jucatorii francezi mi se par mediocri. Cred ca nu vom pierde cu Franta, dar e important ce facem si dupa-aia cu italia cu olnada, sa nu patim ca la Euro 84 cand am obtinut un singur punct, cel din primul meci.
Poate reusim sa batem Italia, ca demult n-am mai facut-o si avem niste revanse de luat.
Hai Romania!

trezeguet?? (1 comentarii)  •  19 mai 2008, 14:15

poi trezeguet nu a fost selectionat si ii mare scandal in presa franceza tocmai ptr asta si pt clichy (cel mai bun fundas lateral in premiere league, nici el nu a fost selectat)

zozo (25 comentarii)  •  19 mai 2008, 14:34

Nu inteleg de unde vine aceasta „problema” a prezentei maghrebinilor sau negrilor sau a chinezilor intr-o nationala, din momentul in care fotbalistii respectivi au nationalitate si accepta de buna voie sa joace in nationala tarii respective. Noi nu am avut jucatori de origine maghiara sau de origina germana? Hagi nu are alte origini decat cele romane?
Credeti ca daca maine C.Ronaldo, Kaka sau Ronaldinho cer si obtin cetatenia romana nu o sa ii convocam pentru ca sunt de alta origine?

Sorin (3 comentarii)  •  19 mai 2008, 14:45

Sunt un mare admirator al echipei Frantei pe care o urmaresc si sustin de mai bine de 20 de ani, din perioada in care am ales sa traiesc in aceasta tara. Un mare admirator si al echipei Romaniei, pentru ca „sangele apa nu se face”.
Detest rasismul in general si cel din sport in particular si gasesc ca anumite comentarii ale compatriotilor mei degenereaza.
In Franta, sportul este un instrument de insertie. Toate cartierele „sarace” sunt dotate de instalatii sportive impresionante, terenuri de fotbal cu nocturna, etc. Francezii au inteles din „era Covaci” ce trebuie sa faca pentru a ajunge performanti la nivel mondial atat in fotbal cat si in sporturile de echipa in general. S-a mizat si s-a investit masiv.
Jucatorii de culoare din echipa Frantei sunt in majoritate nascuti in Franta sau ajunsi la varste fragede (2-3 ani) si in nici un caz nu au fost” importati” deja formati. Ei au fost formati in Franta, si daca ar fi sa ne uitam in componenta a jumatate din echipele africane, mare parte din componentii lor s-au nascut in Franta si au beneficiat de formare ca fotbalisti in Franta.
Tin sa sublinez ca majoritatea celor care lucreaza ca formatori in acele cartiere sunt benevoli.

zero barat (1 comentarii)  •  19 mai 2008, 14:47

ce mai tot comentam atata …nu are rost…oricum pierdem toate meciurile…cum sa joci cu dica, banel sau ov petre?…toti niste obositi…

vent (3 comentarii)  •  19 mai 2008, 14:50

Domenech este indiscutabil cel mai slab antrenor al Frantei din ultimii 10-15 ani…de fapt asta s-a vazut shi in jocul francezilor…exemplu ..ai un atacant precum Trezeguet 20 goluri in serie A shi tu nu-l iei nici macar in lotul largit

@Sorin (4 comentarii)  •  19 mai 2008, 16:20

Noah bine, ca dvs chiar ati pus punctul pe i! Cam asta uitam noi, romanii… Ne doare foarte mult ca aia care ajung sus (sportiv vorbind) sunt din x sau y tara, ca sunt albi, negri sau verzui. Ca nu s-au nascut in „locatie”, ca nu sunt „neaoshi”, ca nu iau prazu’ la micu dejun, etc. Noi avem o judecata „colorata”, pt. ca incultii care ne-au condus 60 de ani au avut o singura culoare. Parca ne-ar durea capu’ daca am cashtiga Euro cu un gol de-al lui Banel in finala (o zice un Dinamovist). Sanatate!

bim25 (1 comentarii)  •  19 mai 2008, 17:13

Articolul ca articolul dar mie imi place reclama la DOMO pusa exact in mijlocul acestuia ! Deci am inteles tot, situatia e albastra pentru galbeni si ca e reducere la LCDuri , astept cu nerabdare urmatoare reclama intr-un articol la fel de bun :))

draky (11 comentarii)  •  19 mai 2008, 18:16

mama ce echipe faceti… sunteti pe langa baieti

mielu (1 comentarii)  •  20 mai 2008, 16:06

***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)asa m-am plictisit de figurile si ifosele tale de mare ziarist. Vreau sa-ti reamintesc ca tu ai ajuns ziarit la gramada cand toti se faceau ziaristi,mai precis cu lotul sportul romanesc, dar esti subtirel rau. Apari prin presa si la TV si iti exprimi parerile ca si cind ai vreo vreo autoritate in domeniu,ca vezi doamne stii tu, dar tu saracule esti varza. Incerci sa fii vreun procuror, un fel de turcescu al presei sportive dar esti doar o panarama, atatea judecati de valoare pe diverse teme ti-ai exprimat de intrebarea mea este CINE P…. MEA ESTI TU sa dai verdicte, cina a murit si te-a lasat pe tine judecator/procuror, pe ce fapte extraordinare te bazezi cand te proclami vreo autoritate morala, esti doar un tip gol de continut ce incearca sa mascheze asta printr-o eterna/permanenta malitiozitate***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

Koko (2 comentarii)  •  20 mai 2008, 17:22

Pt „mielu” care a postat un pic mai jos……Apelativele care le folosesti „mielule” sunt pe masura valorii tale.Nici eu nu sunt un fan al modului de exprimare in scris a lui Geambasu dar nici birjareste nu-mi exprim dezaprobarea. E blogul omului, iar de libera exprimare nu faci abuz decat tu nenea „mielu”. P.s. sunt un adept al stilului direct si sarcastic dar urmaresc indeaproape opiniile unor oameni din presa sportiva. Caci uneori se pune degetul perana la fix chiar daca se face intr-un mod mai stufos sau alambicat.

Koko (2 comentarii)  •  20 mai 2008, 17:25

Ah..si am uitat sa mentionez…subscriu si afirmatiei il legatura cu reclama din mijlocul articolului. Puneti si voi aia ori la inceput ori la final!! E sacaitoare rau. 🙂

Dani (1 comentarii)  •  20 mai 2008, 18:06

***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

Tudor (56 comentarii)  •  21 mai 2008, 13:12

As,valhalla,ce pana mea,zero barat@(chiar ti-ai ales bine numele :),lasati-va de aberatii si mai invatati ceva fotbal!Cum naiba sa zici ca nu facem decat un punct,nu marcam nici un gol si ne intoarcem acasa cu coada intre picioare sau alte basme din astea,cand e evident ca avem o echipa care,in zi buna se poate bate de la egal la egal cu ORICINE!Ori sa te iei de jucatori ca Dica(de exemplu) si sa zici ca sunt „obositi” cand stie oricine ca un astfel de turneu final te mobilizeaza la maxim,mai ales cand participi pentru prima data(cum participa multi din actuala nationala) si ai foame de performanta!Sa va vad daca mai avtei curaj sa scoateti nasul pe aici dupa ce Romania va bate Franta la Euro!Pai,dupa comentariile voastre apocaliptice,mai bine nu ne mai prezentam acolo!Atata timp cat meciul porneste de la 0-0,fiecare echipa isi are sansa ei!Au dovedit-o grecii cu varf si indesat,nu mai departe de acum 4 ani!Si aveau o echipa sub valoarea Romaniei de astazi!

Tudor (56 comentarii)  •  21 mai 2008, 13:17

roman@,comparatia nu-si are rostul,cel putin din punctul de vedere in care vrei sa prezinti lucrurile!Ce daca ai nostri o sa-i aiba in fata pe alde Henry,Ribery,Thuram sau Vieira??Ce,nu sunt si aia tot oameni??Cum la fel erau si Van Nistelrooy,Robben sau Seedorf in preliminarii si parca i-am batut si nici n-au fost in stare sa ne marcheze,nu?
Ca sa spui ca nu mai ai sperante doar pe citirea echipelor,arata ce fel de „suporter” esti!De ala care crede in nationala doar la bine…Bleah!

Tudor (56 comentarii)  •  21 mai 2008, 13:21

spaniolul si cu me@,nu va mai bagati in seama expiratilor!E clar pentru oricine ca baza nationalei din campionatul intern sta in stelisti,iar Goian,Radoi si Dica vor fi titulari la Euro!Ca doar n-ai sa joci acolo cu unii care se chinuie din mileniul trecut sa intre in CL sau cu altii ajunsi „campioni” ca li s-a facut loc prin stat capra(si umiliti de manguste-Famaguste!). 🙂

Tudor (56 comentarii)  •  21 mai 2008, 13:28

Daca nu s-ar da Geambasu atat de destept,ar scrie oricum mai bine.Pe ce baza sustine dumnealui ca „vechea garda” a francezilor e atat de „plictisita si obosita”.Am o presimtire ca tocmai jucatorii din aceasta veche garda vor duce greul pentru Franta la Europene.Cei tineri(Benzema,Ben Arfa,Nasri) nu prea au experienta care e foarte importanta la un turneu final si nici nu stiu cat de omogenizati sunt cu ceilalti.Pe urma,un lider care sa stranga in jurul lui echipa,cum facea Zidane,francezii nu au.Ribery mai are de lucrat ca sa ajunga acolo.
In rest,aceleasi contre subtile sau mai putin la adresa lui Piturca,chiar daca de obicei fara argumente reale.
Sa credem insa ca Domenech isi va pierde „comoara” pe 9 iunie!Piturca poate sa ii ascunda cheia de la seif.

Comentează