Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Poveste cu proşti şi deştepţi

E timpul ca DNA să arate că e altceva decît un studio de efecte speciale şi butaforie

Scrieţi despre fotbal! Lăsaţi mizeria, investigaţiile, cancanurile! Asta şi facem, dragii noştri! Da, vom scrie despre fotbal şi numai despre fotbal, dar mai […]

joi, 8 mai 2008, 2:39

E timpul ca DNA să arate că e altceva decît un studio de efecte speciale şi butaforie

Scrieţi despre fotbal! Lăsaţi mizeria, investigaţiile, cancanurile! Asta şi facem, dragii noştri! Da, vom scrie despre fotbal şi numai despre fotbal, dar mai înainte avem o treabă de terminat. Pentru că a povesti despre posesie, presing, marcaj ori şuturi spre poartă şi pe spaţiul porţii atunci cînd nu ştim dacă aceste şuturi la şi pe poartă sînt de-adevăratelea e o formă perfidă de laşitate. Preferăm să fim patetici, naivi şi agitaţi în numele unei cauze drepte, decît echilibraţi, distanţi şi flegmatici în numele exercitării profesiei din turnul de fildeş. Ce simplu ar fi să ne reîntoarcem la număratul cornerelor! Ce comod!

1,7 milioane de euro au circulat pe traseul Bucureşti-Cluj în scopul cumpărării bunelor servicii ale unei echipe împotriva alteia. Vicepreşedintele Stelei, doi haidamaci, un fotbalist combinator şi un şef de sală garant al tocăniţei din meniu au stat lîngă sacoşa cu bani aşteptînd deznodămîntul partidei. Pentru că Universitatea Cluj nu a putut scoate măcar un egal în faţa CFR-ului, cele 1,7 milioane nu au mai ajuns în posesia „studenţilor”. Dacă doriţi îi putem numi şi universitari. Ca să fie comedia completă. O altă echipă intrase însă pe fir şi a intervenit în forţă. Lipsiţi de umor, angajaţii DNA i-au reţinut pe oamenii de afaceri sosiţi de la Bucureşti cu cashul. Căci aşa se lucrează la noi, cu bani peşin. Băncile sînt pentru cretinii care plătesc impozitele.

Obrăznicia patronului din Ghencea trebuie separată de imaginea Stelei. El nu luptă pentru Steaua, se foloseşte de numele ei. Sfidează în numele Stelei, dar nu dă doi bani pe sentimentele suporterilor. Vedeţi, tot la bani ajungem! Amestecînd trecutul, prezentul şi viitorul formaţiei care cîştiga Cupa Campionilor în povestea asta care pute a penal de la o poştă, el îşi satisface un capriciu. El şi verii lui, adică deştepţii, de-o parte, iar ceilalţi, proştii, adică noi, de cealaltă parte. Nu muşcaţi momeala aruncată! Unguri care ne cumpără ţara pe parcele, la pachet cu campionatul, trădători români aliaţi cu ungurii, incompetenţi de la DNA, îngeri aterizaţi de la Bucureşti în căutarea unui tun imobiliar. Taman în ziua meciului U Cluj-CFR. Cît de stupizi ne pot crede? Mai mult decît ne închipuim!

Mai rămîne să se întîmple ceva foarte important. Să li se arate acestor indivizi care tratează cu sictir legea că în România există instituţii în slujba binelui public şi a celui personal. Ideal ar fi ca DNA să îi contrazică pe cei care văd în această instituţie un studio de efecte speciale. Le sîntem alături, dar sperăm ca dovezile lor să fie şi altele decît extrase după articolele noastre din ziare. Altfel, Mitică, Gigi, Giovanni şi Teia, şi cine mai vreţi dumneavoastră vor continua să joace ţonţoroiul pe capetele noastre. Şi nu pe ritmuri de ceardaş!

Comentarii (419)Adaugă comentariu

Sergiu (2 comentarii)  •  9 mai 2008, 10:43

Si hai sa nu ne mai infioram atata…de parca cine stie ce s-a intamplat…este amuzant cum de fiecare data cand face ciobanul ceva…toate frustrarile legate de el…pertinente sau nu…se revarsa intr-un suvoi necontrolat.
Acum bineinteles „trebuie” sa aducem aminte de tranzactia cu terenul MAPN, de relatia cu Hagi, de cate balerine a cunoscut becali si de cate oi are….si sa manipulam toata opinia publica

luis (7 comentarii)  •  9 mai 2008, 10:56

Ce parchet anticoruptie! Si ce stat de drept!Si ce jurnalisti sportivi avem! Domnule Geambasu, ati avut vreodata curiozitatea sa tratati in articolele dumneavoastra banala cauza si nu perfidul efect? Ati fi ajuns la niste concluzii interesante!

ionutz (29 comentarii)  •  9 mai 2008, 10:57

pt dan 72
ar trebui ca toti stelistii sa vina in fata dna din bucuresti iar cei din ardeal sa mearga la dna cluj
pai astia sunt niste mafioti in frunte cu conducerea tarii
cine a mai vazut asa ceva
actiune de comando sa nu fuga teia sponte?
asta e regizata de arpad si daca ati vazut voi suporterii lui poli cand au mers la bucuresti atunci stelistii trebuie sa lupte iar cand spui stelisti te gandesti la o masa de oameni nu la o peluza ca ai lu ce fu ra

curatenie (1 comentarii)  •  9 mai 2008, 11:12

Cred ca Steua la numele ei va gasi zeci de investitori, e cel mai mare brand fotbalistic al tarii … daca oaia continua sa-l conduca va ramane cel mai mare brand distrus

Stelisti fi-ti fair play si mergeti mai departe

ionutz (29 comentarii)  •  9 mai 2008, 11:19

si daca o retrogradeaza noi tot cu steaua vom fi
dar voi?
ceilalti?
noi tinem numai cu steaua
dar voi?

P O M A N A cfr (1 comentarii)  •  9 mai 2008, 11:24

Party cu rivalii, BLAT : U CLUJ – CFR
de Claudiu Georgiu

Cu o săptămînă înainte de U – CFR, Trică ar fi petrecut într-un local de manele cu fundaşii adversarei, Astorga, Bilica şi Milan Jovanovici.

U Cluj – CFR a fost prefaţat şi de rapsozii de la clubul de manele Romantic. Conform unor surse, Eugen Trică ar fi pe­tre­cut săptămîna trecută, în noaptea de marţi spre miercuri, în clubul din oraşul de pe Someş alături de trei fundaşi ai “studenţilor”, Astorga, Bilica şi Milan Jovanovici. “Pe­tre­cerea a ţinut pînă dimineaţă, Tri­că achitînd nota de plată în va­loare de aproximativ 30 de milioane de lei vechi”, au povestit sursele Gazetei.

În acel moment, brazilienii Bi­lica şi Astorga semnaseră deja pen­tru un club din Turcia, Milan Jo­va­no­vici fiind şi el pe picior de plecare. Doar Bilica şi Milan Jovanovici au fost titulari în partida de miercuri, pierdută de “U” în faţa CFR-ului. Bi­li­ca a făcut penalty-ul din care Ca­du a marcat golul victoriei şi a ratat ul­tima ocazie a “studenţilor” de a e­gala.

Dan 72 (20 comentarii)  •  9 mai 2008, 11:36

”ionutz”:
Suporterii Stelei…sa stea acasa..Nu e cazul sa iasa nicaieri…Ii rezolva Gigi pe toti.E in campanie politica si nu-si permite sa fie tavalit…iar daca asta se va intampla,prin ”uneltele” statului,atunci ai sa vezi ca tot Gigi va avea de castigat …si se va ridica in picioare…Ceva gen…Basescu si suspendarea!!!Cei ce bat campii pe aici sunt copii de alaptat si nu poti avea pretentii la gandirea lor caci nu au asa ceva…Lor le este aruncat un”os” si se reped sa-l linga…nestiind ca oasele au avut candva si carne pe ele…Din asta traiesc…din irealism si p.r.o.s.t.i.e…Numai sunt multi in tara…sunt pe cale de disparitie…:))

Snake (774 comentarii)  •  9 mai 2008, 11:49

Bai stelisule!steaua pana acum a castigat numai prin blaturi numai ca acuma s-au descoperit!cum e proverbul” ULCIORUL MERGE DE MULTE ORI LA APA DAR PANA LA URMA SE SPARGE”.

mircea (1 comentarii)  •  9 mai 2008, 12:04

imi pare rau ca voi ziaristii nu cautati adevarul,ultimele 2zile nu am citit nimic in legatura cu subiectul „otelul-vaslui 0-3,la masa verde.va rog sa luati in seama aceasta ordinarie,mizerie cum vreti sa o luati.va multumesc.

cla (2 comentarii)  •  9 mai 2008, 12:19

UN ARTICOL JOS PALARIA! CEI DE LA STEAUA(SUPORTERII)TREBUIE SA CITEASCA ATENT ACEST ARTICOL SI SA INTELEAGA BINE IN AL N-SPILEA CEAS CA BECALI NU VREA BINELE ECHIPEI. EL SI VERII LUI AU VAZUT DE PREA MULTE ORI CEA MAI IUBITA TRILOGIE DIN ISTORIE(NASUL) SI MAI SUNT SI ALTII DE LA ALTE ECHIPE.

satul de prosti (6 comentarii)  •  9 mai 2008, 12:24

bai ziaristule de 2 lei de ce nu vb tu ca voi cu ziarele voastre ati facut pe cfr campioana anul asta.De ce nu zici nimic de 11 metrii ca nu a fost?de ce nu zici nimic de jocul campioanei care merge fara niciun merit in C L?de ce nu zici nimic de fotbalistul trica care ar trebui suspenat pe viatza din fotbal?Tu stii una si buna Becali si iat Becali.pai ba ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) daca sa zicem prin absurd ca ar redtrograda Steaua cine drek ar mai cumpara ziarele cine ar mai transmite meiuri tV?ce impact ar mai avea fotbalul in Romania?cred ca ati scrie despre hanbal bedminon si alte din asteapt ca Steaua de fapt cuprinde majoritatea celor care urmaresc fotbal in tara asta

vasi (86 comentarii)  •  9 mai 2008, 12:33

Janos acum e jucatorul preferat al lui Gigi!!!
Gata ce mai se face frate de cruce cu dracul pana trece puntea.
Mai oameni buni stelisti sau nu vedeti si voi mizeria pe care acest om simplu si fara educatie numit Gigi Becali o produce zi de zi in Romania in footbalul de la noi si in politica de la noi.
Toata ziua vedem stiri despre el si citit stiri despre el pai asta a ajuns vedeta nationala si e un incult si corupt in ultimul hal???
Nu se mai poate toti stelistii luati atitudine !!!
Toti oameni de bine luati atitudine !!!
Numai acceptam gunoiul la Steaua!!!
Numai vrem mizerie toata ziua in presa si la TV !!!
Sanctinati-l pe Gigi zi de zi nu se mai poate asa!!!
Eu vreau sa il vad in puscarie pt ca asta merita ca cati oameni a corupt in tara asta!!!
Asa si-a facut si banii!!!
Asa vrea sa reuseasca si in football !!!!
Asta e modelul lui coruperea oamenilor in folosul lui!!!
Altceva nu stie domnilor !!!
In puscarie golanule!!!

cristian (1 comentarii)  •  9 mai 2008, 12:44

Domnule Geambasu , nu am nici o legatura cu becali, dar este inadmisibil ca toata suflarea ziaristica sa dea dovada de lipsa de profesionalism si de obedienta. De ce nu se vorbeste concret si corect? Categoric banii aia erau pt a motiva echipa „U” Cluj ,nu cum sustine becali acum ca erau pt terenuri, nu suntem atat de cretini sa nu intelegem asta. Dar unde este infractiunea domnule ziarist , care aveti pretentia ca sunte-ti atat dumneavoastra cat si ziarul unde lucrati, profesionist si corect, pt ca becali cu bani lui face ce vrea , atat timp cat nu sunt bani negrii. El dadea banii aia unei echipe sa-si apere sansele corect si sa-i rasplateasca pt asta , e practic o donatie, steaua nu era implicata direct in meciul ala , si becali nu a dat bani ca cineva sa faca altceva decat ceea ce e corect, adica sa castige pe terenul de fotbal. In cel mai rau caz cei care primeau banii trebuiau sa ii declare si sa plateasca impozit pe ei , nu becali. Deci va rog sa fiti corecti si sa redati opiniei publice adevarul , nu sa-i pacaliti pe cei care va cumpara ziarul.

Catalin (1 comentarii)  •  9 mai 2008, 12:56

Parerea mea k nu ar trebui sa acceptam asta, pentru doua motive…..dc numai noi si nu s-a implicat nimeni la cele doua meciuri suspecte de mare importanta? La CFR cu Rapid si la DInamo cu CFR….nimeni nu a sesizat nimik. De ce nu se ancheteaza dc UTA si Gloria Bistrita au jucat cu echipele secunde in meciurile cu CFR??? UTa a murit cu Steaua de gat in ghencea si la 2 etape distanta Fabianni da gol la misto…..hai sa fim seriosi.
U clujul bate pe Rapid in giulesti dar nu poate sa faca un egal acasa cu CFR si apoi apar public si se felicita intre ei k au adus titlul la cluj. Astea nu le anchetam……dar pe DNA ii Deranjeaza un om k Gigi Becali care si-a triplat averea intr-un an …si ei habar nu au de unde…..sa fim seriosi…scandalul asta este facut de Federatia romana de fotbal impreuna cu Cativa patroni de club inclusiv si seful ligii Mitica Dragomir. S-au musamalizat marile furturi ale campionatului si au acoperit cu declaratii in presa contra stelei si Suspendari……oare dc a venit suspendarea lui goian inainte de meciul cu Dinamo? Nu cumva meritau aceeasi pedeapsa tot lotul rapidului dupa ce au spus ce au spus timp de 3 saptamani pe la TV si-n presa? Oare trica de cate ori trebuia sa fie suspendat? Oare Muresan de cate ori trebuia anchetat pentru declaratiile suspecte? Nimeni nu se intreaba….nici un gazetar…..nimeni nu a vazut cum Iancu a dat meciul Ceahlaului si a declarat public….nimeni nu a vazut cum CFR oferise bani lui U cluj si a venit Boc si a interzis k jucatorii sa ia vreun ban….nimeni nu a vazut cum dinamo si rapid au dat meciurile CFR-ului….scuzati..”campioanei” , iar nimeni nu a vazut cum se suspenda jucatori inainte de meciuri importante…..oare aceste comisii au atat de munca incat le trebuie 3-4 etape sa-si dea seama daca un jucator merita sau nu Suspendat? Si Trica apare saptamanal la TV si spune k Steaua face blaturi si multe alte genti de bani?

Parerea mea…..daca Steaua va avea de suferit de pe urma acestui scandal….ar trebui sa aducem in ghencea tot coeficientul UEFA…mergand la meciurile CFR-ului …intrand pe teren un scandal mai mare si gata…Pa MONDIALE, PA EURO, PA CHAMPIONS LEAGUE,PA UEFA….pentru ca nimeni din cine participa in cupele astea in afara de Steaua nu merita sa joace acolo…..singurele care mai meritau era Dinamo si Rapid dar au fost nedemni de tricourile si renumele lor si au facut blat cu CFR-ul…din punctul meu de vedere…. in urmatorii 10 nai nu se vor mai juca meciuri internationale in ROmania …..daca Steaua este sanctionata. ( Tin sa lamuresc k nu sunt huligan insa mircea sandu ma aduce in stare sa devin unul)

Milici (43 comentarii)  •  9 mai 2008, 12:58

Geambasu tot geambas!De ce va luati nimeni echipele care au dat s-au lasat batute intentionat (si sunt vreo 7-8 plus altele care au beneficiat)?Evident ca aici nu e vorba de bani,toate s-au facut de amorul artei.Avem o campioana care a comis indiscutabil fapte similare (in colaborare Dinamo,tot fara bani… dar si altele mult posibil mai grave decat milionul de la Cluj (cazul Bistrita,Rapid,Uta si multe altele dar mai ales PENALTIUL cu U).Calificarea directa in CL se datoreaza Stelei (90%) si Rapidului,drept ar fi fost ca una din ele sa beneficieze.Pe cine mai intereseaza azi DREPTATEA?Steaua merge oricum in CL dar e osibil ca lupta dvs sa aduca la o alta echipa pe locul 2;aceea ne se va califica si va veti atinge scopul.NIMENI de LA GSP nu a atins atins aceste SUBIECTE,voi aveti indicatii, toti ganditi la fel cu mintea lui Base si DNA.Nu ati inteles notiunea de spaga si mita, unele tari accepta aceasta metoda de stimulare.Asa ar fi trebuit sa joace U fara bani pt ca asta e esenta fotbalului si fiecare echipa trebuie sa traga la victorie in fiecare meci.Il urati patimas pe Gigi si l-ati prins la inghesuiala pe acest inburghezit care umbla cu milionul in sacosa!Cereti cu manie proletara condamnarea dusmanului poporului Becali.
Ceilalti actori ai ligii privesc nevinovati acest macel aplaudand cu mainile pline de sange.

steaua- murdarie si ilegalitate (19 comentarii)  •  9 mai 2008, 13:11

Pt cei care sustin ca “premierea” sau sponsorizarea unei echipe este legala si bine-venita.
Sponsorizarea se face intre un sponsor ( indiferent ca este club, firma sau persoana fizica ) si echipa care urmeaza sa fie sponsorizata pe baza unui contract de sponsorizare care se declara si inregistreaza la fisc. Bani proveniti din sponsorizare se inregistreaza in bugetul clubului si pot fi cheltuiti respectand legislatia ( taxe, impozite ). Oricum am da-o banii nu se aduceau cu valiza intr-un restaurant si nu trebuiau dati lui Gigel Coman ci in contul echipei. Modul in care au “sponsorizat” Teia Sponte si mardeiasi lui Becali arata clar ca nu au procedat legal si trebuie pedepsiti.
Aaa, pardon, ei erau acolo la cumparat terenuri…
Astia chiar ne cred idioti !!! Cu complicitatea gazetarilor si a emisiunilor tonomate-prostituate gen Dan Diaconescu, Lazarov, Nasul si multi altii care s-au umplut de penibil incercand sa-l spele pe ciobanul infractor.

aura (19 comentarii)  •  9 mai 2008, 13:19

Felicitari D-le Geambasu pt ca a-ti spus lucrurilor pe nume !!!
Normal ca stelistilor nu le convine si sar in sus dar deocamdata asta este singurul caz palpabil, cu dovezi si nu trebuie lasati sa scape infractorii !!
Mai tineti minte valiza de la „Doi cocosi” Cu Cartu, Netoiu, mari pasionati de table…Vedeti , baieti, ca nu este o exceptie , ci o obisnuinta la Steaua…
Cum pt Rapid s-a aplicat regulamentul pt o nenorocita de bricheta ( altii facusera mult mai multe, nu erau ei primii ) si Steaua a primit bucuroasa trei puncte la masa verde, Diaconu a fost decorat de Basescu, tot asa vrem ca si acum sa se dea un exemplu.
Steaua retrogadata si depunctata . Becali si acolitii la puscarie si exclusi din viata sportiva !!!

Tudor(gt) (36 comentarii)  •  9 mai 2008, 13:26

Bravo Cristi , dar cu o floare nu se face primavara !

Dan 72 (20 comentarii)  •  9 mai 2008, 13:33

:))))))Alt ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) sau acelasi!!!Ce-o da asta fratilor in legalitate…taxe…impozite…fisc…etc,de zici ca-i Bodu!:)))
Bai ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)!!!Nu esti satul de taxe!?Luat-i-ar tie statul si pe aerul respirat!!BAZACONIE care esti!!!Sa-ti dea Dumnezeu numa’ bani cinstiti si fisc toata viata…Mai taci D.R.A.C.U din gura !! Vati gasit toti cinstitii si onerosii acu’!!!***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)!!!Cine a spus vrodata ca alea ar fi sponsorizari!?!Sunt bani care se dau din totdeauna si la toate nivelele…Ai cunostiinta tu si paranoia astia de ziaristi si ceilalti ce se pun contra lui Gigi,ce se intampla in diviziile inferioare!?Mai stie vreunul dintre voi de celebrele fuzionari sau vanzari de locuri promovante in diviziile superioare?De meciurile”prietenesti” din Liga 1 si nu numai?De noncombatul unor echipe?Cata P.R.O.S.T.I.E poate incapea in voi oare?Este comparabila impulsionarea jucatorilor de la ”U” cu cele de mai sus?Dar adversarele Stelei care s-au luptat aprig pe teren te intrebi de ce o faceau in meciurile cu Steaua iar cu dinamu,rapid sau cfr jucau cu juniorii sau aveau caderi de forma?Mai tine cineva minte anul trecut cand Balba de la Iasi a spus ca si-a luat masina cu banii luati de la dinamu dupa meciul in care au facut egal cu Steaua si l-au rupt pe Nesu,pentru ca la 2 etape ”j.a.v.r.e.l.e” sa-i spulbere cu 5-o in groapa lor?Ce a declarat Popa inainte ambelor meciuri?”Vreau sange de stelist” inainte de Iasi -Steaua 1-1 si…”am avut o cadere de forma”dupa dinamu-Iasi 5-0…

Dan 72 (20 comentarii)  •  9 mai 2008, 13:35

Ce dovada mai trebuia in cazul lui Balba ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)?!?:)))

cla (2 comentarii)  •  9 mai 2008, 13:41

mai lasati-ma cu „calificarea in cl se datoreaza stelei”. ea se datoreaza tot sistemului de spagi si non-combat si de luat jucatori cu arcanul, practicat de steaua. prea s-a obisnuit lumea ca steaua si dinamo sa merite asa pe ochi frumosi calificari prin cupele europene. daca nu ai competitie in campionatul intern cum vrei sa reprezinti in afara? daca in astia 17 ani ar mai fi luat titlul si alte echipe, cred ca experientele acumulate in cupele europene, ar fi fost benefice pe plan intern. asa de 50 de ani se impart titluri intre doua „artificiale”. s-a terminat si sper ca ani buni de acum incolo steaua si dinamo sa nu mai ia campionatul

Gabistteaua23 (774 comentarii)  •  9 mai 2008, 13:52

Bai,tu cu ce ciorba de echipa ti?

sorin (3 comentarii)  •  9 mai 2008, 14:16

Eu nu sunt nici dinamovist, nici stelist, nici cfr-ist. Sunt doar un român de 40 de ani, care a văzut destule până acum. Cel mai tare mă deranjează că un cioban ne jigneşte de câteva ori pe zi pe toţi românii, cu sau fără creier. Se crede deştept, iar pe noi, proşti. Chiar în ziua meciului de la Cluj s-a găsit să cumpere terenuri în Cluj. Şi voia să plătească avansul cu 1.700.000 de euro, cash. Tare proşti ne crede. În primul rând este ilegal să faci o asemenea plată cash. Trebuie făcută printr-o bancă, asta dacă ar fi vorba de o tranzacţie. Apoi apare şi ne spune că voia să cumpere bomboane. E cu adevărat nesimţit. Putea să aducă şi el un contract semnat anterior, dc voia să pară inteligent. Dar el nu şi-a pus problema, pentru că aşa a făcut până acum, de fiecare dată, pentru că nu e prima oară, să fim serioşi. Tot ce se întâmplă e doar vina corupţilor din fotbalul nostru, care nu au luat nicio măsură la timpul potrivit. In orice ţară civilizată, atunci când patronul unei echipe ar fi afirmat că dc ar putea ar cumpăra toate meciurile, sau că pentru câştigarea titlului este permis ORICE, ar fi fost exclus din sport demult. Nu cred că se va lua nicio decizie de retrogradare, nu avem noi oamenii care să ia o asemenea decizie, doar depunctare, şi asta pentru că Steaua nu poate fi ajunsă de nimeni în clasament. Cred că cea mai bună decizie ar fi depunctarea conform regulamentului şi excluderea din Cupele Europene, la fel ca în Italia, pe o anumită perioadă de timp. Numai aşa vom avea o competiţie mai curată şi conducătorii vor înţelege să aibă o atitudine civilizată faţă de competiţie şi faţă de noi, care le aducem banii în buzunar, pentru că noi suntem cei care ne uităm la TV, care mergem la stadion.

lili (6 comentarii)  •  9 mai 2008, 14:24

Ma intreb citind postarile de pe acest blog de unde vine atata ura impotriva Stelei si a lui Becali?
Oare toti cei care scriu aici sunt in asa hal plini de ura de numai stiu sa judece la rece cele intamplate?
Chiar aveti impresia ca Becali e raul fotbalului Romanesc si restul sunt niste ingerasi gen, Iancu, Muresan,Borcea etc?
Dar probabil orbiti de ura si razbunare toti ii vor raul Stelei si doresc retrogradarea ei .Eu sper sa nu se intample asa ceva . Sa nu se creada ca facand rau Stelei , gata am eradicat coruptia din Romania.

Magda (2 comentarii)  •  9 mai 2008, 15:03

Greu se citesc articolele tale d-ule Geambasu! Intr-o lume „sportiva” unde voi, barbatii aveti intaietate, va cam da clasa o femeie: Maria! Bravo ei!

Robert (5 comentarii)  •  9 mai 2008, 15:27

Pt Lili…
Nu urasc Steau nu am de ce…insa cu siguranta Becali este omul care face cele mai multe nereguli in fotbalul romanesc… sa nu ma vorbim de acuzatiile ce si le-ar merita pentru rasism sau jignirile adresate unor persoane cu mult, multe peste nivelul lui. Becali este o persoana f periculoasa si asta pentru ca foarte multi il idolizati fara a deschide ochii si a privi dincolo de subiectivitate. Dl. Becali frauda e frauda , jignirea e jignire , megalomania si toate celelalte te vor trimite la disparitia de pe posturile vreunui post de Tv iar asta aduce numai bine iar eu raman sa aplaud o eventual excludere a lui Becali din fotbalul romanesc.

Comisie de Mafioti (20 comentarii)  •  9 mai 2008, 15:41

O comisie de mafioti judeca un mafiot! Nu va e rusine? Ce a vrut sa-i zica Borcea lui Coltescu cand l-a intrebat daca a uitat cine ii plateste ratele la masina? Acuma Borcea il judeca pe Gigi! Hotilor! Huuuooo!

lili (6 comentarii)  •  9 mai 2008, 15:56

Pt. Robert:
Eu iubesc Steaua, nu il idolatrizez pe Becali si nu sunt de acord cu ce zice si face el.Dar a cere retrogradarea Stelei si a spune vorbe grele si multe jigniri care sunt spuse acum mi se asa , nu stiu , urat.
E adevarat ca nu a procedat corect, dar asta nu inseamna ca Steaua e cancerul forbalului romanesc.Si am impresia ca toata lumea care nu tine cu Steaua isi varsa naduful acum pe toate blogurile cu cuvinte grele si jigniri urate. Daca a gresit sa platesca, sunt de acord cu asta, dar am impresia ca e mai mult decat atat.Sper ca din toata tarasenia asta sa invete ceva Gigi Becali si sa se controleze cand spune sau face ceva.

ioan plischi (376 comentarii)  •  9 mai 2008, 16:04

interesanta ideea conform careia DNA lucreaza dupa dovezi produse sau macar insinuate prin ziare. adevarata, in acelasi timp. in privinta parcelelor pe care ungurii vor sa le cumpere – daca farem referire la cluj, pentru moment doar aromanii cautau ceva parcele de liga campionilor. se pare ca au gasit altceva… se pare, fiindca s-au mai vazut cazuri nastasesti si mitrene care ofera solutii si pentru rechini mai pirliti decit ei.

Edu (1 comentarii)  •  9 mai 2008, 16:31

Citesc articolele dar si comentariile si nu imi vine sa cred ce citesc… Intai si intai precizez ca nu sunt un fan infocat al nici unei echipe, sa nu se creada ca am vreo afinitate; ca sa trec la subiect, am cateva intrebari pentru toti cei care posteaza articole si comentarii.
1. Cati dintre voi au jucat fotbal de performanta? Cei care n-au jucat decat in curtea scolii ar trebui sa comenteze in soapta sau deloc, sunteti penibili; includ in aceasta categorie si comentatorii tv, indiferent de post, care depasesc penibilul si ne fac sa ne uitam la meciuri cu volumul la minim. Chiar va ramane Topescu singurul cu bun simt, informatii, pricepere si fara greseli gramaticale din istoria comentatorilor sportivi?
2. Se face atata caz pe tema milionului lui Becali… Mai oameni buni, hai sa fim seriosi, TOATE, absolut TOATE conducerile de club manevreaza bani, fiecare la nivelul lui in functie de situatia in clasament. Suntem atat de naivi incat sa il crucificam pe Becali in timp ce nemuritorul Jean Padureanu a facut de infinite ori mai multe magarii? Lista e atat de lunga incat n-are rost… Netoiu, Borcea, Dinu „Vama”, Mititelu, „Pinalti”, Sechelariu si mai ales Dragomir si Sandu samd. E un cancer generalizat iar ceea ce s-a intamplat la italieni nu se va intampla niciodata la noi, din pacate. Jiji e numai cel mai arogant si nesimtit dar nu are legatura personalitatea lui cu faptele, la misto ne iau de ani de zile toti conducatorii de cluburi.
3. Regulamentul prevede sanctionarea tuturor partilor implicate intr-un meci in care o echipa NU isi apara corect sansele. Deci, care e problema, cu ce a gresit Becali? Cu nimic! Faptul ca e asa cum e si ne-am saturat de el pana-n gat nu are nici o legatura cu realitatea scandalului de la Cluj.
4. Citesc aberatii de genul „Steaua merita titlul, punctele UEFA i se datoreaza” etc. Cu alte cuvinte, Steaua ar trebui sa joace automat in CL indiferent pe ce loc termina campionatul?! Calificarea in grupe se face dupa pozitia in clasamentul intern punct. Si daca in campionatul nostru jalnic nu poti, ce sa cauti in CL??
5. Uitati-va la fotbal, oameni buni… Premiere League, Primera Division, Ligue 1, Serie A… chiar aveti impresia ca vreo echipa din Romania e macar aproape de acest nivel, sau ca vreun jucator din campionatul intern ar avea loc la o echipa dintr-unul din aceste campionate? Sa fim seriosi, vedem Rapid-Cehlaul si apoi Arsenal-Liverpool: e alt sport. Asa ca nu mai are rost sa discutam cine ce merita pentru ca suntem o tara cu un campionat de lumea a treia. Orice echipa din divizia secunda a Germaniei, Spaniei, Italiei sau Angliei ar castiga campionatul nostru fara sa piarda vreun punct. Asta e problema cu adevarat grava, nu declaratiile pseudo-fotbalistilor vedeta sau ale conducatorilor mafioti de 2 lei bucata.
Inchei prin a-mi exprima dezgustul fata de comentariile injurioase, indiferent la a cui adresa. Suntem un popor majoritar needucat, rudimentar, fanatic si prost crescut si ne meritam soarta. I-ati vazut pe Borcea si pe Turcu cum se manifestau la meciul cu Steaua?! Cand vreodata o sa vedem asta la tribuna oficiala de pe Bernabeu? Asta e nivelul! Cine are curaj sa-si duca prietena sau sotia pe stadion in Romania, ca in alte tari?! Nici nu exista adjective pentru a caracteriza oamenii astia care, din pacate, sunt cei care domina prin numar si atat… O tara de manelisti frustrati, inculti, incapabili, rudimentari in gandire si comportament, snobi, infatuati, parveniti si mincinosi. Astia suntem, iar care nu suntem nu stim unde sa ne mai ascundem. E trist dar adevarat si orice se va intampla in tara asta, ne meritam soarta. Cat despre fotbal nici nu mai poate fi vorba.

sorin h (1 comentarii)  •  9 mai 2008, 17:00

Cristi tu de care esti? Prost sau destept. Pana mai ieri credeam ca nu esti prost, dar azi ma faci sa ma razgandesc. Daca timpul iti va dovedi ca nu ai dreptate sau daca la anul prin CL il vei lauda pe Gigi asa cum ai mai facut-o in urma cu 2 ani cand juca finala de cupa, te rog frumos fii macar corect si spune pe blog: AM FOST UN MARE PROST! O sa ai iertarea mea. Macar atat.

Adi (2 comentarii)  •  9 mai 2008, 17:02

“Ma simt frustrat!”

Lu 12 dec 2005 17:20:00 +0200
Deşi consideră că România nu beneficiază de condiţii demne de o naţională care să joace la mondiale, selecţionerul are regretul necalificării
la CM 2006.
Iulian ANGHEL
Victor Piţurcă se află în perioada de hibernare. “Mă uit mult la casete, ca să nu mai repetăm vreo greşeală în viitoarele preliminarii”, a spus selecţionerul înainte de a face o analiză a ceea ce a însemnat anul care se termină pentru fotbalul românesc. E Ce v-a deranjat cel mai mult în acest an?
e Atmosfera încordată întreţinută de unii în jurul echipei naţionale. Oameni de fotbal, ba chiar preşedinţi au întărâtat galeria înaintea meciului cu Olanda ca să strige: “Demisia!”. Apoi unii antrenori au făcut nişte remarce vizavi de jucătorii convocaţi, care nu-şi aveau rostul. Vă spun sincer, m-a deranjat şi campania dusă împotriva lui Mircea Sandu.E E presa de vină?
e În mare parte, da. La noi se fac scandaluri, care în ţările civilizate se făceau acum 25 de ani. De aceea nici nu vreau să apar toată ziua prin ziare sau pe la televizor. Fără teama de a greşi, afirm că o parte, ce-i drept mică, a necalificării a fost cauzată şi de presă.E De ce?
e La meciul Finlanda – Cehia ni s-a făcut un mare deserviciu, acela de a trimite o fată cu 10.000 de euro la federaţia finlandeză. Un gest în băşcălie făcut de Gazeta Sporturilor. Finlandezii s-au simţit foarte jigniţi, iar noi am fi fost la fel dacă ni se ofereau bani. La un astfel de nivel nu se fac asemenea lucruri. Practic, noi, românii, am fost făcuţi de râs de o iniţiativă fără sens, ca să nu-i spun altfel. În loc să-i lăsăm pe finlandezi să se concentreze, le-am distras atenţia cu astfel de tâmpenii.

steaua TREBUIE RETROGRADATA IN LIGA a II-a , nu depunctata (48 comentarii)  •  9 mai 2008, 17:06

steaua si SPAGA legamant pe viata! Becali fariseu spagar!

steaua TREBUIE RETROGRADATA IN LIGA a II-a , nu depunctata (48 comentarii)  •  9 mai 2008, 17:07

Trebuie ca steaua sa fie RETROGRADATA pentru credibilitate in EUROPA!

steaua TREBUIE RETROGRADATA IN LIGA a II-a , nu depunctata (48 comentarii)  •  9 mai 2008, 17:08

steaua a SPAGUIT 20 de meciuri in acest campionat!

steaua TREBUIE RETROGRADATA IN LIGA a II-a , nu depunctata (48 comentarii)  •  9 mai 2008, 17:08

steaua MINCIUNA, SPAGA, MILOGI…..DINAMO ONOARE!

steaua TREBUIE RETROGRADATA IN LIGA a II-a , nu depunctata (48 comentarii)  •  9 mai 2008, 17:09

SORIN H,

Tu esti conceput intr-un moment de proasta inspiratie, asa ca realizezi ce poti fi!!!!

steaua TREBUIE RETROGRADATA IN LIGA a II-a , nu depunctata (48 comentarii)  •  9 mai 2008, 17:10

SORIN H, tu esti un umil rebut al naturii…

Milici (43 comentarii)  •  9 mai 2008, 17:14

Aveti o treaba de terminat?Care e treaba si cine v-a trasat-o?Care e rolul dvs?Sa faceti ceva bun nu v-ati solidariza!Cumpararea de bune servicii ale unei echipe impotriva altuia-ce insailare penibilaTe-ai gandit mult maestre geambas pana s-o lansezi?Cam cate plati s-au facut in acest campionat ca sa NU SE JOACE si cate ca sa SE JOACE (esenta sportului de fapt sa invingi si pentru asta trebuie sa castigi)?Voi aveti MISIUNEA trasata altceva nu va intereseaza.Sunteti jalnici!

steaua TREBUIE RETROGRADATA IN LIGA a II-a , nu depunctata (48 comentarii)  •  9 mai 2008, 17:36

steaua SPAGA SI MINCIUNA!

steaua TREBUIE RETROGRADATA IN LIGA a II-a , nu depunctata (48 comentarii)  •  9 mai 2008, 17:37

steaua RUSINEA LIGII…

steaua TREBUIE RETROGRADATA IN LIGA a II-a , nu depunctata (48 comentarii)  •  9 mai 2008, 17:37

steaua RETROGRADATA ca in ITALIA! steaua farisei, milogi, hoti!

bula (4 comentarii)  •  9 mai 2008, 17:52

La Pro c..a..ca se spune : “a oferit bani ca sa incurce” , altii gasesc formulari diferite. Toate au insa acelasi scop “jurnalistic” (bai da’ prosti ne credeti). Vor ca scopul real (premierea corectitudinii, premierea luptei corecte si dusa pana la sacrificiu) sa fie interpretata mai rau ca “blatul ordinar” (platirea non-combatului, plata pentru a nu-ti face treaba). Si acum toti “Iancii puscariasi hoti devalizatori hidosi” aseamana “blaturile ordinare” facute in Italia cu premierea care se practica si acum tot in Italia. Bai baieti sunteti PENIBILI, dar de un “penibil” foarte periculos pentru un mediu sanatos. In urma campaniei de presa “BRICHETA” cred ca si daca moare cineva pe teren lovit de un obiect, arbitrii tot nu o sa mai opreasca nici un meci. CRIMINALILOR . (ce a facut in ultima etapa arbitrul de la Otelul – P. IASI cand Popa a fost in nesimtire cateva minute bune fiind lovit de un obiect) CRIMINALILOR.CRIMINALILOR . CRIMINALILOR.CRIMINALILOR .

bula (4 comentarii)  •  9 mai 2008, 17:58

Toti „jurnalistii” (buna gluma) tac chitic cand e vorba de o investigatie de „vindere” (mai rau decat chiar non-combatul, pentru ca provoaca cu intentie o infractiune) a clelebrului jucator Bilica, AUTORUL „cu intentie” al penaltiului de castigare al campionatului. Ca eu am auzit ca si lui iau inregistrat convorbirile. Da’ nu pe alea cu Becali, ci pe alea cu Paszcacani si Muieresan.
Ca pa’alea de la Viena dintre Paszcacani si Boporcica le-au inregistrat altii.

Feri (16 comentarii)  •  9 mai 2008, 18:10

Felicitari Domnule Geambasu!
Citind acest articol hazul de necaz e la el acasa. Apreciez umorul negru din articol, dar nu pot sa nu ma gandesc la toti stelisti onesti care sufera cu adevarat pentru echipa. Steaua nu merita acest personaj nici macar ca portar. Totusi as dori sa aflu parerea dumneavoastra: Cum a ajuns acest personaj atat de sus in ierarhia clubului?

buk (1 comentarii)  •  9 mai 2008, 18:10

romanica …istorie. TRAIASCA RROMGARIA….

gabriel cretu (1 comentarii)  •  9 mai 2008, 18:21

Cand bricheta face pac
Gigi sta cu bani in sac
Asteapta la cotitura
Sa-i pice punctele-n gura

cristi (12 comentarii)  •  9 mai 2008, 18:40

imi doresc din tot sufletul sa ajung ziua in care deschizand o pagina de sport pe internet sa citesc despre culisele meciurilor si nu despre can-can-uri sau scandaluri ieftine…si mai presus de toate,nu vreau sa mai vad nici un articol despre acest personaj infect care a intoxicat societatea romaneasca…fotbalul din Romania are nevoie de personaje echilibrate….cu coloana verticala(mai cred inca in aceasta idee)…nu de mascarici gen becali

Tchumatu (1 comentarii)  •  9 mai 2008, 18:41

Domnule Geambasu, patetic inseamna… asta

doru_c (5 comentarii)  •  9 mai 2008, 18:54

MILOGII DE LA STEOAIA
sa faca bine sa cumpere meciurile de la anul,acum, in pauza competionala. E mai ieftin si poate prind si o promotie(doua la pret de unul) !!!

Comentează