Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Două beţişoare rahitice

Unirea Valahorum Urziceni întîlnea CFR Cluj 1907 pe teren propriu. În limbajul scriitorilor de letopiseţe asta voia să însemne că milenara tradiţie valahă dădea piept cu ambiţia doar seculară a ardelenilor. Cum Unirea este o formaţie recentă, inventată de un […]

joi, 10 aprilie 2008, 10:26

Unirea Valahorum Urziceni întîlnea CFR Cluj 1907 pe teren propriu. În limbajul scriitorilor de letopiseţe asta voia să însemne că milenara tradiţie valahă dădea piept cu ambiţia doar seculară a ardelenilor. Cum Unirea este o formaţie recentă, inventată de un finanţator fantomatic, iar Clujul ceferist rămîne pînă la proba contrarie un experiment socio-fotbalistic, meciul-vedetă al rundei a purtat straiele obşnuite ale campionatului nostru de 102 milioane de euro. Marcaj aproximativ, faulturi inutile, simulări, lamentaţii, incantaţii, pase greşite. Ritm de tango şi obstrucţii, marca Fabianni. Nevricale produs sută la sută Dan Petrescu.

Aşa că sub augustele priviri ale preafericitului deţinător al punctelor de la Bistriţa nu s-a consumat foarte mult fotbal. Anfield Road a rămas undeva în urmă, iar pe fundal se văd TIR-urile care se scurg alene pe lîngă arena din Urziceni, în cel mai pur peisaj ialomiţean cu putinţă. Ne batem pentru ceva – bani nu prea albi, orgolii de cartier, fală de judeţ -, dar în nici un caz pentru fotbal, nu, acela rămîne cu Torres, Gerrard şi Fabregas, noi sîntem contemporani cu şmecheriile lui Trică şi cu teatrul de doi lei al lui Stăncioiu. Dacă mai are vreo importanţă, povestea asta s-a marcat pe tabelă cu două beţişoare rahitice. 1-1.

Comentarii (52)Adaugă comentariu

Immortal (11 comentarii)  •  10 aprilie 2008, 22:32

mda, stiam eu ca PSV – Fiorentina TREBUIE sa fie mai frumos. Pacalici mare Petrescu ala… Mania persecutiei fata in fata cu stranierii minune.

102milioane…

justin (1 comentarii)  •  10 aprilie 2008, 22:33

Bravo.Ma bucur sa fiu primul care te felicita.Hai Steaua inca 6 si suntem campioni ! Duminica haideti cat mai multi in Ghencea sa vedem noua Steaua, Steaua lui Lacatus si al renascutului Dica ! Asta este Steaua ! Echipa de zeci de milioane de euro intr-un campionat de 102 doar pe hartie.

buric (1 comentarii)  •  10 aprilie 2008, 22:33

urziceniul merita un loc de cupa uefa cea ce probabil se va si intampla. bv lor pt ce au reusit akolo

ww11 (1 comentarii)  •  10 aprilie 2008, 22:33

de ***(cuvant banat din cauza limbajului necivilizat)……………………..

primul (1 comentarii)  •  10 aprilie 2008, 22:36

frumos punctat, felicitari!

Adi (6 comentarii)  •  10 aprilie 2008, 22:36

Pana la proba contrarie tu esti ultras stelist!

blade (1 comentarii)  •  10 aprilie 2008, 22:37

***(cuvant banat din cauza limbajului necivilizat)…u traiesti la londra sa ai pretentii mai mari?…trezeste-te domnule geambasu…suntem aici……romania

Ronin25 (1 comentarii)  •  10 aprilie 2008, 22:41

Bravo Urziceni ! Ce bine ca Steaua are deja 2 pct in fata Clujului !Oricum C.F.R nu face nimik in Europa ! Este o povara pentru cele care se zbat sa faca puncte in Europa ! Sunt varza cu carnitza ! Mereu au fost dar nu a luat nimeni seama de ei …… asa au ajuns acolo sus ! Amintiti-va de Anorthosis Famangusta ! Cipru !!! Auzi ! Cipru ii bate cu 3-0 ! Pacat ca jucati in Uefa ! Nici acolo nu faceti fata !!! Vreti cele 10 milioane de euro asa de pomana ? Nu prea se mai poate in Romania !

Immortal (11 comentarii)  •  10 aprilie 2008, 22:42

Pana la orice proba, observ ca numa’ „ultrasii” mai pot emite comentarii or articole in tara asta. Reveni-ti-va-ti, dragi microbisti.

E doar un joc, iar la noi, din pacate, e cam de tot… rahatu’. Indiferent de cine castiga, joaca in UCL & toate celelalte. Palida consolare, „mimozele mele sunt mai bune ca mimozele voastra, ultrasilor!” – blah.

Hmm…oare ce caut aici?! Doara io nu tin cu nimeni…

cristi (3 comentarii)  •  10 aprilie 2008, 22:47

pai daca si echipele astea doua sunt rahitice ce ai vrea sa scrie pe tabela!!!! fotbalisti rahitici dar guralivi, umflati in pene si trisori!!! ei vroiau sa ia campionatul!!! auzi la ei!! blesfemie!!!! o adunatura de jucatori-avortoni!!! cum naiba sa reziste ei la presiune, la miza??? au avut noroc in tur cu pasa proasta a stelei sau a lui dinamo, tinand cont insa si de faptul ca atunci steaua juca in CL!!! nu-i de ici colea sa fii in grupele CL… asa ca ceferistii sa-si vada lungul nasului. adica adunatura aia de strainezi!!!! bravo unirea!!!! bravo MM si DAN PETRESCU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! va iubesc!!!!!

maria (3 comentarii)  •  10 aprilie 2008, 22:48

sper ca intr-o buna zi MM si DAN P sa se reintoarca la STEAUA!!!!! multumim unirea!!!!!!!!!!!!!!!

abuna (24 comentarii)  •  10 aprilie 2008, 22:48

Democratia inseamna si ca fiecare intelege ce vrea. Eu n-am vazut laude la adresa stelei, ci doar re-afirmarea a unui fapt cunoscut: 102 milioane e obscen de mult pentru nimic.

andrei (1 comentarii)  •  10 aprilie 2008, 22:51

normal…toti sinteti olteni si mitici imputiti!dak ia cfr campionatu faceti razboi distrusilor!geambasu asta e un rahitic cu 4 clase…rusine buruienilor…rusine

iulianstelistu (2 comentarii)  •  10 aprilie 2008, 22:52

daca luam ttlu asta va fi unul dintre cele mai urate si rusinoase din istoria noastra, din cauza oierului care ne baga in noroi mereu!!!

iulianstelistu (2 comentarii)  •  10 aprilie 2008, 22:52

in rest , Forza Steaua!!

Clujeanul de bine (1 comentarii)  •  10 aprilie 2008, 22:57

Stimate domnule Geambaşu,

Se vede treaba că scrieţi sub directa şi exagerata impresie a meciului liverpool-Arsenal. În multe privinţe aveţi – din păcate – dreptate: la noi nervii, durităţile şi simulările sunt la ordinea zilei. Puţintel deranjant este doar o mică lipsă de echidistanţă şi de simţ al echilibrului: într-un meci într-adevăr de uitat, scârţâit şi plin de scrâşnete de dinţi, aţi dat trei nominalizări – nealese evident întâmplător – pe Trică, „simbolul şmecheriei”, pe Stăncioiu, întruchiparea teatrului ieftin şi pe lentul şi obstrucţionistul Fabbiani. Eu nu zic că Trică n-ar fi uns cu suficiente alifii, nici că ar avea maniere de domnişoară, dar aceste trăsături până acum nu erau chiar aşa de înfierate în fotbal, mai ales pe la noi. Dar să-l dai chiar figura emblematică a tuturor relelor din fotbalul nostru, e cam multişor pentru acel mic gest către copilaşul nevinovat de mingi care deja este pe drumul cel bun al hoţiei şi şmecheriei de pe la noi… Iar săracu de Stăncioiu ce v-a făcut? Fără nici un efort v-aş putea enumera vreo jumătate de duzină de actori mult mai ieftini ca el în această piesă slăbuţă. Cu Fabbiani nu zic nimic, azi nu i-am putut decât mimica expresivă. Dar ciudat – sau poate din contră? – este că nici nu v-a trecut prin cap să puneţi măcar aşa, de dragul echilibrului, vreun exemplu de personaj negativ şi din echipa Urziceniului, deşi nici cel mai înfocat suporter al lor n-ar putea afirma că a jucat nu frumos şi spectaculos, că ar fi prea de tot, dar nici măcar simpatic. Însă e clar: lupul cel rău şi căpcăunul cel urât din basmul Ligii e numai CFR-ul nostru cel mult hulit.
Câteodată mă distrează sincer cum încearcă ziariştii şi comentatorii sportivi bucureşteni să se dea echidistanţi, neutri, eleganţi şi obiectivi – conform indicaţiilor UE adicătelea. Dar din păcate masca le cam alunecă de prea multe ori de pe faţă şi îşi dau tot mai des în petec, câteodată într-un mod deosebit de haios.
Numai bine şi ziceţi-o tot aşa, că combateţi bine!

danny (6 comentarii)  •  10 aprilie 2008, 23:14

trica e un trisor

olteanu stelist (17 comentarii)  •  10 aprilie 2008, 23:17

domnule G. sper ca nu vrei sa-ti transformi numele in renume, adica geambas de suflete, speculand ,pentru ca ai acces prin painea si cutitul puse in mana de o profesie pe care tu prin morala abjecta pe care o ai o profanezi mereu. RRRUUUSSSIIINNNEEE !!!!!!!!!

santi (4 comentarii)  •  10 aprilie 2008, 23:22

ma uit cu uimire si vad cum multi stelisti felicita unirea pt ca le-a dat o mina de ajutor.atitudine de lingai,daca erati echipa mare va interesa doar jocul vostru.gerrard sau fabregas nu multumesc altor echipe si de aceea va uitati voi la meciurile din CL si nu intelegeti nimic.daca in schimb unirea ar fi pierdut atunci sa fi vazut revolta,,cum adica ba nu ne-ati ajutat?”,,blatistilor”etc.
totul se schimba de la o etapa la alta ca si caracterul la romani in general si la stelisti in special.si tot de aceea
nu veti ajunge in viata voastra(si voi si restul nulitatilor de aici)sa isi aduca cineva aminte despre un meci al vostru ca despre un Liverpool-Arsenal.
Iobagi si milogi v-ati nascut si tot asa vreti sa crapati.
Bravo domnule Geambasu.

fgnadob (4 comentarii)  •  10 aprilie 2008, 23:27

@santi, am impresia ca ai cam uitat, dar si tu esti roman si nu cred ca faci exceptia de la regula prin cele spuse de tine mai sus.

santi (4 comentarii)  •  10 aprilie 2008, 23:35

@fgnadob:te inseli.daca vorbesc romaneste o fac din politete pt ca este blog-ul unui jurnalist roman.

fgnadob (4 comentarii)  •  10 aprilie 2008, 23:38

@santi, deci ca sa inteleg, esti cumva ceferist ?

fgnadob (4 comentarii)  •  10 aprilie 2008, 23:39

cu referire la cfr cluj, nu altceva.

santi (4 comentarii)  •  10 aprilie 2008, 23:46

@fgnadob:nu.tin cu fc bihor.si da,sunt ungur si cu toate astea nu evit sa vorbesc romaneste.
o seara placuta.

nep (1 comentarii)  •  10 aprilie 2008, 23:55

din cauza celor ca tine mi s-a facut greatza de fotbal…cfr si unirea atata pot atata fac…nu inventeaza fotbal…spre deosebire de tine dragul meu care cu fantezii de mare ziarist ai descoperit cheia meciului cu mioveni…lipsa omului la prima bara…esti penibil…esti jalnic ca gazetar

Agamitza (4 comentarii)  •  11 aprilie 2008, 0:04

Ma distreaza toti „nimenii” ce se exprima pe aici. Niste refulati care nu inteleg ca de mai bine de 20 de ani singura echipa romaneasca ce a mai miscat cit de cit prin Europa e Steaua. De CFR nu s-a auzit nici la Apahida, Dinamo se tot pregateste de LC iar Rapid se crede persecutata si zic ei ca sint „singuri impotriva tuturor”. Astia n-au inteles nimic din „You never walk alone”

Alex (1 comentarii)  •  11 aprilie 2008, 0:09

pffff…..comentariile……..d-le Cristi…intai sa critici si sa arunci cu piatra invata limba romana
1 . dupa noul DOOM nici un se scrie impreunat – niciun
2 . de ceva timp incoace….”sintem” acela al tau se scrie suntem….de ffff multi ani…bn e scuzabil..vb-ul asta ” a fi ” sau mai bine zis conjugarea lui a creat reale probleme si pt Vanghelie….persoane publice..pfff halal de voi..

[D] [S] [N] (21 comentarii)  •  11 aprilie 2008, 0:48

…doua ipoteze
1.daca CFR era o echipa mare, ar fi castigat la Urziceni – stiti ca exista acea teorie, conform careia, atunci cand au nevoie de victorie, marile echipe reusesc sa obtina acea victorie!
2.daca Unirea era o echipa foarte buna – asa cum se aventura sa ne informeze un coleg de redactie – , ar fi jucat acest meci la victorie, indiferent de consecinte! (dar cum nu e, a preferat un egal caldut dar sigur, aducator de suplimente financiare de provenienta incerta)

mine (1 comentarii)  •  11 aprilie 2008, 1:07

Ma, tu esti prost. Meciul a fost cu mult peste multe partide din Liga 1. „Finantatorul fatomatic” este omul cu cel mai mult creier dintre conducatori din liga I.Ca tot zici de cei din Anglia, de cate ori ai auzit de finantatori de acolo ca apar la stiri(ca becali & co). La noi daca apari la tv esti dobitoc, daca nu apari esti fantomatic. Tir-urile care sa vad in fundal sunt pentru ca pe acolo treceun DN, ca asa e in Romania, nu prea sunt drumuri.Nu poti compara stadionul din Urziceni cu „Anfield Road ” pt simplul motiv ca nu poti compara Romania cu Anglia, si tine cont ca, Unirea e de putin timp in Liga I,si totusi, fata de alte echipe cu mult mai multa experienta in Liga I au si instalatie de nocturna,deci fantomaticul a dat bani si la stadion nu doar a vandut jucatori sau facut blaturi ca alti. Uitate totusi si la vechimea si realizarile cluburilor …

Chiar aiacut un comentariu rautaciossi chiar te rog sa imi raspunzi la ce am zis…

saibos (2 comentarii)  •  11 aprilie 2008, 2:28

nene,ai vazut meciul getafe-bayern?daca da,atunci in vata,asa trebuia sa joace cfr nu ceeace joaca de la inceputul campionatului,numai pomana de la arbitrii,ca asa ia invatat porcul de muresan,ca se castiga(cum au castigat in tur)cu penaltiuri inventate si goluri din ofside.Il injurati pe Piturca ca nu l-a selectionat pe BOUL DE TRICA?De ce?Ce a facut el atat de spectaculos incat sa merite sa fie selectionat?a datn….spe mii de goluri(printre care nu stiu cate din offside si altele din penalty-uri inventate.asa ca…….?ganditi-va la ce am zis

cineva (1 comentarii)  •  11 aprilie 2008, 2:57

Cristiane,cine te crezi tu de fapt?…cum poti compara un meci Liverpool-Arsenal cu un Urziceni-CFR Cluj…cred ca nu esti intreg la cap…nu-ti place ce vezi aici,nu te obliga nimeni sa te uiti…nu-ti place fotbalul d ela noi,atunci orienteaza-te spre alte sporturi…Daca voi ‘gazetarii’ considerati ca a face presa sportiva se numeste a critica,si face comparatii..atunci nu mai am nimic de zis…E totusi nedrept ca acum sa va dati toti stelisti sau macar ros-albastri …si CFR-ul sa devina oaia neagra….suferiti toti cu capul…pana la urma Clujul e un oras al aceleiasi tari in care locuim cu totii…dar vad ca multi a-ti devenit infuentati de becali…acum deja inchide-ti ochii la ceea ce afce el si loviti toti in cluj…nu sunt un suporter al nici uneia din aceste doua echipe…insa azi am fost la meciul Urziceni-CFR…si nu pot sa nu remarc acuta lipsa de civilizatie a oamenilor…unii care vroiau sa castige Urziceniul,dar de fapt vroiau sa se bucure de necazul CFR-ului si ca sa ajute Steaua…nu pot spune ca exista decat oameni fricosi la noi aici,din moment ce orice adversar ce s-ar dori doar pe plan sportiv,sa depaseasca granitele gazonului…Si apoi,daca voi cumpara toti adversarii,asa cum face acel becali slavit de toti stelistii,cum as putea creste eu ca valoare,din punct de vedere strict sportiv?!?De aici rezulta micimea oamenilor din fotbalul de la noi si a gandirii lor.La noi cum apare cineva care doreste sa realizeze ceva i se da in cap,si toti sar cu parerea si scot la iveala tot primitivismul din ei…asa ca articolul tau daca se poate numi astfel…e lipsit de orice valoare jurnalistica…nu dovedesti decat ca esti la fel ca ceilalti…

DC (2 comentarii)  •  11 aprilie 2008, 6:06

te simt putin frustrat. oare de ce? il numesti pe finantatorul Unirii „fantomatic”. De ce? pentru ca nu plateste sa apara in ziar? sau pentru ca va refuza? poate omul e de bun simt si nu vrea sa-i fie tavalit numele prin ziare ca voi abia asteptat sa „dati dreptul la replica” adia la inventii….. mesaj pentru FRF: poate cereti si dovezi de la ziaristii care „banuiesc” ,”insinueaza”, „vad” numai blaturi….

iuly (1 comentarii)  •  11 aprilie 2008, 11:33

Daca voi sunteti ziaristi inseamna ca ati terminat o scoala o facultate,adica ar trebui macar sa stiti sa scrieti un articol..macar..dar ce am citit eu(pt ca nu se poate citi articol) e un nimic..intradevar meciuri slabe in Romania dar asta e media jocurilor aici..deocamdata mai mult nu se poate..nu-ti place nu te uita..si lasa remarcile astea nepotrivite impotriva urziceniului si CFRului care a demonstrat ca v-a ajunge echiapa mare..chiar daca toti sunteti impotriva lor..si cum adica CFR-echipa de unguri ??de ce??de unde si pana unde??acesta echipa de unguri..v-a aratat in tur macar nivelul la care ar terbui sa se joace in romania..acum ca au probleme toata lumea da in ei…articol NASPA!!!!

CL (53 comentarii)  •  11 aprilie 2008, 12:33

Cristi, nu e cam mult sa ceri de la un Unirea-CFR, ce ai primit de la un Liverpool-Arsenal?
Comparatia e deplasata cum o dai si cum o intorci. Tu singur spui ca atat Unirea, cat si CFR sunt doua echipe „fabricate”. Nu e cazul lui Arsenal sau Liverpool, ambele cu zeci de ani de performanta in spate. Acolo arde tricoul pe jucatori! Cand o sa vezi indolenti ca Fabbiani in tricoul lui Liverpool, atunci poti face astfel de comparatii.
Danut se chinuie sa faca din rahat bici la Urziceni si cateodata ii iese (vezi meciul cu Rapid din Cupa). Dar atat!
Andone nu stie nici el de ce se mai chinuie… Ca si acu’ 2 ani la Dinamo, incearca sa dea staif unor gloabe, doar pentru ca sefii i-au spus ca sunt „jucatori de Champions League”. Cand vedeta ta e Trica, pai fratioare du-te la Liga Campionilor de murat castraveti si lasa-ne! Trica n-o sa fie niciodata in fotbalul romanesc si altceva decat ginere de fotbalist… CFR ar putea la fel de bine sa fie antrenat de Dr. Ciomu, lasati din brate de arbitri ei sunt impotenti oricum…
Cand Romania se va putea compara cu Marea Britanie, Italia, Germania sau Spania ca forta economica, atunci cand nivelul de cultura si civilizatie va permite suporterilor, conducatorilor si fotbalistilor sa se comporte si sa se exprime precum cei englezi, germani sau spanioli, poate atunci vom vedea un Unirea-CFR pe care sa-l putem compara cu Liverpool-Arsenal.
Da’ tare mi-e ca pana atunci, aia vor avea planeta lor…

suporter (1 comentarii)  •  11 aprilie 2008, 12:45

Au fost multe campionate mizerabile in fotbalul mioritic (pardon, romanesc), dar cred ca nici unul ca acesta. De cand avem jiji becali, nu mai e nevoie de comunism. Le indeplineste el pe toate (toate relele) din fotbalul mioritic. Steaua este murdara si mocirloasa. Nu straluceste decat prin mizeria si soiurile oierului ce isi face treaba asa cum stie el mai bine. Il ajuta si Sandu, Dragomir, et comp.

CL (53 comentarii)  •  11 aprilie 2008, 12:57

…”on a second thought” nu cred, totusi, ca e rau sa-ti doresti ce au altii, atata vreme cat pentru a obtine esti determinat la o constructie solida si nu din „prefabricate”.
Americanii vor gradini japoneze si safari in Kenia, asa cum japonezii vor la Las Vegas sau la Moulin Rouge. Englezii tanjesc dupa soarele francez sau spaniol, in timp ce francezii si-ar dori taria de caracter a britanicilor. Germanii si nordicii sunt si ei invidiosi pe exuberanta italienilor, dupa cum si italienii si-ar dori macar o parte din seriozitatea si disciplina saxona.
Toti sunt dispusi sa plateasca pentru ce-si doresc.
Noi insa vrem mult, pe cat posibil gratis. Om fi noi smecheri si mai ai dracu’ decat dracu’, da’ poti sa pacalesti pe cineva o data, pe mai multi de mai multe ori, da’ nu poti sa pacalesti pe toata lumea, de fiecare data! Cu pacalici pe post de finantatori, cu mascarici pe post de fotbalisti, cu diletanti in presa si cu fraieri in tribune, deocamdata avem fotbalul pe care il meritam.

cepanamea (31 comentarii)  •  11 aprilie 2008, 13:24

Ai perfecta dreptate, un meci rahitic, ca si cele doua betigase ale scorului. Propun reinstaurarea dictaturii comuniste si repatrierea lui Mutu, Chivu, Contra si ceilalti, in campionatul intern. Sa le dam prime casetofoane, masini ARO si paltoane, ca sa joace pentru noi. Ei stau in adevaratul capitalism, iar noi am ramas in bezna tunelului lui Ciorbea. Sa fie dictatura!!

Timisoreanu (3 comentarii)  •  11 aprilie 2008, 14:37

Meci slab intradevar.

Dar imputitul de mitic valah geambasu (nume predestinat ptr. slugile oierului), ataca incontinuu Banatul si Ardealul, care sunt altceva decat restul provinciilor, dintr-o invidie viscerala, precum si la ordin.

Apropo cum se face ca toate echipele regatene, vaslui, mioveni etc se dau la o parte din fata stelutei comuniste si joaca pe viata si pe moarte impotriva Cfr cluj si Poli Timisoara?

Totul provine din mentalitatea fanariotă si bizantina a regatenilor, pe care acestia incearca incontinuu sa o exporte in Banat si Ardeal (alungarea nemtilor, maghiarilor si sarbilor, inlocuiti cu moldoveni si olteni primitivi = genocid si epurare etnica), si astazi dupa 90 de ani de ocupatie regateana.

Banatul si Ardealul au fost sute de ani provincii autonome si independente si ar cam fi cazul sa terminam cu ocupatia bucurestiului (orasul ciobanului bucur actualmente la picioarele altui ciobanel).

rusine stelei. (5 comentarii)  •  11 aprilie 2008, 15:07

rusine stelei care a castigat la masa verde meciul cu rapid, si prin cumparare de arbitri meciurile cu Unirea Urziceni si CFR.

Balazs (1 comentarii)  •  11 aprilie 2008, 17:20

@Timisoreanu
Dragul meu, iti dai seama ce enormitati spui tu? Las la o parte chestiunile pur factuale, cum ca Steaua a batut la fel de usor si pe Arad sau Bistrita…si destul de greu (tu sa intelegi „deloc”) pe Iasi…
E vorba aici de ura pe care o manifesti pentru o buna parte a populatiei acestei tari, de dialectica ta de mahala, de invectivele ciobanesti folosite si de repetarea unor stereotipuri care nu fac bine nimanui. In linia acelorasi stereotipuri sordide, probabil te si crezi „fruncea”, nu? Sa fii sanatos! Mai cujeta matalutza inainte sa iti prelingi prostia pe internet!

dr. jivago (4 comentarii)  •  11 aprilie 2008, 17:21

ptr. timisoreanu :iti uiti repede conditia pe care o aveai in imperiul austro-ungar, aceea de IOBAG.Dar dupa cum postezi si mesteci cuvintele ti-a ramas nealterata mentalitatea de sluga.Esti superior prin faptul ca te-ai nascut in cimisoara !?! Esti un nimic cu gindire de unicelular. Hai sictir gibonule cu valente de aristocrat !

Immerbesser (5 comentarii)  •  11 aprilie 2008, 19:49

@ santi
@ Timisoreanu

respect. subscriu intr-o mare masura.
ne-am saturat de f multe chestii ce tin de o populatie diferita cultural, social, economic, poate chiar genetic si antropologic situata mai la sud si mai la est de Carpati.

O lume post-fanariota unde nu exista proprietate funciara, unde nu exista mult bun simt, dar unde abunda cutume.
Orice om de bun simt, cu instinct moral , si simtul normalitatii s-ar simti incompatibil cu mediul respectiv.
Comentariul lui Geambasu, de-a dreptul ialomitean !!!

romanul (1 comentarii)  •  11 aprilie 2008, 20:15

nu fiti naiv, mesajul „timisoreanului” este tipic pentru o anumita minoritate din Ardeal care nu are curajul sa spuna pe fata ce vor. mai ales ca nu au sanse sa rupa din trupul tarii ceea ce nu a fost niciodata al lor.
acum nu mai au spate, adica alte imperii asa ca trebuie si ei sa foloseasca orice metode…
moldovean, ardelean, muntean, toti sunt romani.

Alecu (4 comentarii)  •  11 aprilie 2008, 21:37

Geambasule esti un dobitoc. Daca nici Unirea antrenata de Petrescu ahtiat dupa fotbalul englez nu mai joaca bine… atunci mai du-te-n ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)!

Thorn (1 comentarii)  •  11 aprilie 2008, 23:57

Ca bine zice Alecu, daca am compara Gazzetta delo sport cu Gsp, dumneata ai fi un piq shomer. Te apuci sa faci comparatii de PAPAGAL, asa ca sa vedem noi cat de profund si de sensibil esti dumneata.
Aveti voi jurnalistii, o predispozitie la lehamite si asa de usor va pute ce e pe aici incat dumitale si dlui Radu Banciu, de ex, va reamintesc ca, in Canada e nevoe de mana de lucru.
Aaaa, sa nu uit, acu vreo 5 ani, mai erau vreo 25 de ani pana sa ajunga vreo echipa de la noi in Ch.League si abia astept sa ajungem acolo. Drumul e lung dar nici Canada nu e la doi pashi.
Si daca nici Unirea nu joaca fotbal….articole de papagal, ce mai……

lisimah (10 comentarii)  •  12 aprilie 2008, 0:03

In spatele „timisoreanului” se ascunde Sabin Gherman, ala de a zis ca regatenii sint cultivatori de cabluri
Pe asta unde-l prindeti sa-l omoriti. Asta este facut la betie de tac-su cu o unguroaica si acum incearca sa ne spuna istoria lui Horty
Ah, nu pun eu mina pe tine si pe familia ta, ca ce „epurare etnica” as face cu ai tai !
As incepe cu nevasta-ta, la fatza care o ai Sabine, asta trebuie sa fie o „donatoare” de placeri

Lupul de Stepa (4 comentarii)  •  12 aprilie 2008, 0:12

In acest articol, pe langa faptul ca esti cat se poate de partinitor, dovedesti si o elementara lipsa de cultura generala. Iar aici nu ma refer la faptul ca nu sti cine a fost presedintele Marii Britanii in al doi-lea razboi mondial (a, da, ei au rege. Regele Elisabeta), dar ai acel ordinar tupeu sa afirmi ca istoria romanilor in Transilvania este ‘seculara’. Bai jurnalistul lui peste, tie nu ti-a spus ‘proful’ de istorie ca, capitala Daciei era la Sarmisegetuza (iar asta era in Transilvania) cu fortificatiile de la Costesti, Blidaru, Piatra Rosie etc.
Insa tu, milenar jurnalist, vei spune ca prima unire a facut-o Cuza, fara sa ai in creierul tau bolnav ideea ca prima unire a triburilor romanesti a facut-o Gelu (daca iti spune ceva numele acesta), iar unul dintre cei mai mari regi ai ungurilor a fost romanul Matei Corvin. Tu insa, nu il cunosti decat pe milenarul CEAUSESCU si pe multi milenarul STALIN, mai c.a.c.a.t. cu ochi si fara ctreier. Sa-ti fie rusine, formator de opinie, brav jurnalist si parinte al sportului. In locul tau as face ca si strutul, mi-as baga capul in nisip, dar nu l-as mai scoate niciodata (doar daca sunt suporter stelist).

greva (4 comentarii)  •  12 aprilie 2008, 0:23

cristiane-eu de obicei respect parerile tale,dar parca nu o putem tine asa tot comparand ce e la noi cu ce vedem la altii,nu ca nu am dori sa ajungem acolo,dar deocamdata trebuie sa comentam ce avem aici si sa-i apreciem cat putem si pe necajitii nostri.Probabil ca si Urziceniul o sa joace ca Arsenal atunci cand GSP va vinde 2 milioane de exemplare pe zi.

lupu (10 comentarii)  •  12 aprilie 2008, 12:02

Bravo, bine zis!

vidu (1 comentarii)  •  12 aprilie 2008, 12:56

Avancronica meciului CFR – Rapid: accident feroviar in liga 1

Comentează