Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Beatificarea unui gol

Ocupaţi cu vînzări de pachete majoritare, cu vînzări în general, uităm de oamenii care dau sens fotbalului. Unul dintre ei se numeşte Vali Badea. În urmă cu o săptămînă, era ameninţat cu exilul şi freca banca rezervelor pe motiv de […]

marți, 25 martie 2008, 6:09

Ocupaţi cu vînzări de pachete majoritare, cu vînzări în general, uităm de oamenii care dau sens fotbalului. Unul dintre ei se numeşte Vali Badea. În urmă cu o săptămînă, era ameninţat cu exilul şi freca banca rezervelor pe motiv de sudamericanizare a echipei. Duminică s-a întîmplat că Steaua înota cu UTA şi pe bancă rămăseseră vajnicii Rada, Petre Marin şi Baciu. Cum roş-albaştrii nu aveau nevoie de cineva care să facă deposedări, Lăcătuş l-a  trimis în teren pe Badea. Nu a fost nici inspiraţie, nici mesaj divin prin GSM, ci doar o formă a disperării care te împinge uneori să ajungi la mîna proscrişilor. Amin!

Cunoaşteţi urmarea. Omul nostru a intrat în joc din prima secundă. După ratarea imensă a lui Habibou în varianta fără mască, Vali a executat apărarea celor de la UTA din cîteva gesturi de atacant cum nu găseşti pe toate drumurile.

– Preluare perfectă cu schimbarea direcţiei mingiei.
– Pătrundere în careul de 16 metri cu scoaterea din joc a doi adversari. Plus anihilarea intenţiei de a juca a lui Habibou, aflat în ofsaid.
– Şut plasat cu dreptul, concomitent cu privirea spre plonjonul disperat al portarului.

Comentarii. Vi-l zic eu pe primul: Mare brînză! Şi pe al doilea: Ce mare scofală, nu de asta e plătit, să dea goluri? Ba da, dar uite că el a reuşit în cîteva minute ce nu reuşise echipa în tot meciul. A fost în locul potrivit la momentul potrivit. Nu s-a pierdut cu firea. Toate astea poartă un nume în sport. Clasă. Dacă nu vă deranjează termenul. Dacă nu cumva exagerăm, fiindcă ştim cu toţii, noi sîntem vinovaţi şi cînd îşi iau cîmpii fotbaliştii, şi cînd joacă prost.

Povestea eroului partidei Steaua-UTA nu e foarte spectaculoasă. S-a născut acum 25 de ani la Alexandria de Teleorman, nu de Egipt, a copilărit la bunici, în comuna Vităneşti, şi a bătut mingea cît era ziulica de lungă. În consecinţă, tatăl său, fost jucător de Divizia B, îi cumpăra cîte două-trei perechi de tenişi pe săptămînă. Pasiunea copilului a rodit cu adevărat la Petroşani, unde Vali şi-a întîlnit mentorul, „părintele” Sdrobiş. Nu a fost dragoste la prima vedere, fiindcă moldoveanului Ioan i-au displăcut pletele teleormăneanului Valentin. Dar i-au plăcut aptitudinile şi pofta de fotbal.

Traseul ulterior al lui Badea e cunoscut, nu ştim ce-i rezervă viitorul. Pentru că între pericolul de a fi beatificat, ofertă la pachet cu pensia viageră din Ghencea, şi căderea în dizgraţia arhanghelului intravilanelor nu este decît o eternitate de cîteva etape. Pare cumva deplasat să spui şi că la Steaua Vali Badea a pătimit ca Iisus. De la Sdrobiş citire. Acelaşi profet de azi îl încingea mai an pe un suporter obraznic. Merită să reţinem altceva. Asupriţi de interesele patronilor şi de propriile slăbiciuni, antrenorii noştri dau cîteodată cu piciorul jucătorilor care spun ceva. Şi e păcat.

Comentarii (58)Adaugă comentariu

gandalf (2 comentarii)  •  25 martie 2008, 18:26

dau cu piciorul sau nu au demnitate.sau valoare.sau mindrie.sau poate au o familie de hranit si daca nu se supun le taie ala cardu’.

Radu (3 comentarii)  •  25 martie 2008, 18:37

parerea mea e ca vali badea trecuie sa fie titular in locul lui pepe moreno…ala ar trebui introdus prin minutul 60-70 in functie de scor…oricum zicea becali ca vrea sa faca din steaua o echipa romaneasca..ar putea incepe cu badea care dupa parerea mea e unul dintre cei mai buni atacanti din tara si nu zic asta pt ca a dat gol cu UTA ci analizand evolutiile lui in meciurile jucate

ko (27 comentarii)  •  25 martie 2008, 19:02

Domnu Geambasu,
asta inseamna lot valoros. Nu inseamna decat ca rezervele au valoare. Nu e nicio nedreptate ca nu sunt titulari. Daca Badea va mai marca, sigur va intra si titular. Pe de alta parte exista rezerve eterne celebre care sunt multumite ca joaca la un club mare – vezi Solskajeer la MAnchester ( sigur i-am scris numele gresit, dar asta e mai putin importand)

[D] [S] [N] (21 comentarii)  •  25 martie 2008, 19:04

Badea are talent! Asta e mare lucru! Depinde doar de el sa si’l valorifice la maxim! Trec cel putin o data pe luna prin Vitanesti si aproape de fiecare data imi amintesc de golurile sale din meciul cu Standard!
In ce’l priveste pe dl G

[D] [S] [N] (21 comentarii)  •  25 martie 2008, 19:05

…felicitari pentru sintagma „arhanghelul intravilanelor”!
De mare efect! 🙂

ko (27 comentarii)  •  25 martie 2008, 19:06

Orcum, va multumesc ca ati scris despre FOTBAL si nu despre personaje colaterale…

requiem (8 comentarii)  •  25 martie 2008, 19:07

Vali Badea a intrat odihnit si cu pofta de joc si de a demonstra pe teren ca merita sa i se acorde sanse si ne-a adus 3p, facand o faza de atacant adevarat. Mie imi plac the latinos ca stil de joc si executii, ca au sporit viteza de atac a fazelor noastre si a 1-2-rilor, dar au ceva probleme cand ajung la finalizare; eu la finalizare prefer eficienta in dauna artei fara eficienta; sunt faze cand o preluare in plus nu mai este necesara, sunt faze in cate timpul pierdut cu crearea unui scenariu spectaculos de finalizare este foarte important. Totusi acest gol dat de Badea nu trebuie privit ca plata de polite, razbunare, ci ca normal, doar a fost primul si al 2-lea atacant al Stelei pentru ultimele 2 sezone, potential are daca va avea si forma si dorinta de a se impune ca titular, va reintra din nou in prima linie. Refuz sa cred ca vreun jucator in afara de Mirel Radoi (care este pur si simplu esential, chiar si cand nu e in forma optima) si poate Zapata, e batut in cuie in primul 11. Dar celor care stau acum pe banca, le trebuie forma, ocazii sa si-o demonstreze si cel mai important atitudine pozitiva fata de concurenta pe post. Este pacat ca unii nu inteleg asta, chiar daca sunt jucatori valorosi poate mai valorosi ca cei titulari, dar trec prin momente mai slabe. O nedreptate mare i s-a facut lui Badea in opinia mea, in momentul in care a fost prefereat Surdu in locul sau, un jucator care nu stiu pe ce considerente a ajuns la Steaua, fara reale calitati ofensive, fara determinarea lui Nicolita, fara polivalenta lui Radoi, etc. Dar lui Badea si Neaga trebuie sa li se mai acorde sanse, pentru ca au demonstrat ca au potential, trebuie doar scos la iveala. Dar in opinia mea asta depinde mai mult de ei decat de Lacatus, care nu e genul sa faca nedreptati.

R0b3rt0 (1 comentarii)  •  25 martie 2008, 19:23

da…este mare atacant Badea….s`a vazut in tur …a dat 1 gol…nu sta la indemana oricui asta….bravo lui…..pffff

Nu erati voi ziaristii care in tur ziceati k Steaua nu are atacanti ? nu ziceti voi k nu are cine sa dea gol la Steaua ? Atunci nu exista acest mare atacant care facea aceste lucruri pe care nu le gasesati pe toate drumurile ??? Acest Badea este un al doilea Cristea….2 meciuri bune…ridicat in slavi…si cam atat…in vara pleak pe la Ceahlaul sau prin China.

requiem (8 comentarii)  •  25 martie 2008, 19:24

In ce priveste ironiile cu pensia viagera sau obiceiul lui Becali de iesi in presa cu declaratii fataliste la adresa unor jucatori dupa meciuri mai nereusite, :D, intr-adevar nu prea isi au rostul, indiferent de directie. Oricum daca nu au invatat pana acum, jucatorii s-au obisnuit cu stilul si exagerarile lui Becali cand interactioneaza cu presa. Presupun ca altfel se exprima in discutile particulare cu jucatorii, iar declaratile de presa, la cald dupa meci nu sunt de natura sa afecteze evolutile ulterioare ale jucatorilor, decat daca sunt de o duritate excesiva. Speram ca aceasta metamorfoza a lui Becali sa dureze mai mult decat postul Pastelui 🙂 ar fi cel mai bun lucru facut de Becali in ultimii 5 ani.

requiem (8 comentarii)  •  25 martie 2008, 19:33

Sunt de acord, ca nici Badea, Neaga, ex-Iacob nu sufera de constanta cronica sau continuitate in meciuri reusite. Dar in ultimul an si jumate, Steaua a suferit din cauza accidentarilor numerose si repetitive, imposibilitatea creeri unui sistem de joc care sa poata fi folosit in mare etapa de etapa, am suferit mult la mijloc/constructie de care atacantii in general sunt dependenti pentru a avea cosntanta in goluri partida de partida. Paca ca nu s-a continuat cu Oli care a avut un ghinion teribil sezonul trecut, dar acum mergem cu Lacatus pana la capat, se pare ca este singurul la momentul actual capabil sa ofere coeziunea patron-echipa-fani de care avem nevoie pentru a face performante notabile.

CyberDog (10 comentarii)  •  25 martie 2008, 19:43

Salut Cristian,
Cateva intrebari as avea…Cine l-a „beatificat” pe marcatorul golului ? Vreun sfant sinod sau un sobor de jurnalisti?
Si daca purtatorii de pix au avut de data asta in mana busuiocul marca „Pelikan”, de ce s-au grabit sa-l stropeasca pe Badea din cap pana-n picioare cu sfanta cerneala beatificatoare de fotbalisti ???

dan (3 comentarii)  •  25 martie 2008, 19:53

Scrie bine Cristian Geambasu. Bine bine si cu atitudine.

explorish (62 comentarii)  •  25 martie 2008, 19:54

1. scuzati obsesia cu detaliile, dar sntem sufocati de scris gresit: cred ca se spune „mingii” si nu „mingiei”.
2. badea s-a stins la putin timp dupa standard. a fost o vreme preferatul in atac, chiar cand nu era in forma, dar n-a confirmat explozia standardizat. are stofa, clar, e unul din putinii jucatori romani care nu „bibilesc” mingea, joaca din putine atingeri, si cand o ating o aseaza exact unde trebuie. n-a convins, si e tot mai greu. desi, ma rog, acum poate e o sansa, ca „are cu cine juca”. la fel si pentru dica. aici cred ca-i cel mai mare castig (pentru noi) adus de latinos.

iar la dv, dle geambasu, bagsama o mica pana de subiect pentru azi. nu-i nimic, se intampla.

Preacuviosul Smetie (2 comentarii)  •  25 martie 2008, 20:09

Haide, bre, nea Cristiane… Matale esti serios ?
Scrii ditamai pomelnicul de articol despre un jucator oarecare care S-A NIMERIT sa dea un gol mai aparte.

Ce ai scris cand I S-A INTAMPLAT lui Denis Serban golul ala de kinograma, pentru Dinamo, impotriva Stelei ? Un poem ? O balada ? O doina de vitejie !?

Baietii astia, care au scoala ceva mai multa decat are trenul clase, merita cel mult o fabula. 🙂

Filbert (70 comentarii)  •  25 martie 2008, 20:22

Faza asta ‘de exceptie’ a avut loc in Finala Cupei Campionilor, Steaua luptind eroic cu Man U. sau Milan? Poate ma insel da’ parca au jucat cu…ULTIMA CLASATA! Un potop de cuvinte mari pentru subiecte minuscule….

CL (53 comentarii)  •  25 martie 2008, 20:27

Urasc stereotipurile, da’ „nu gasesc alta rima”: pe teren n-au loc decat 11.
Intr-un lot ca al Stelei, asta e, unii trebuie sa se multumeasca daca intra o juma’ de ora sau daca prind un loc de titular o data la 3 jocuri.
Ca stelist nu pot decat sa ma bucur ca avem rezerve ca Badea, Habib sau Rada.

Adrian (2 comentarii)  •  25 martie 2008, 20:34

Felicitari pt articol
Am ajuns sa ma bucur at cand citesc un articol 100% despre sport in ziarul dv

———————————————————
http://blogsport.ro/buzarin/2008/03/25/s-a-judecat-la-cotroceni/

buzarin ESTE O CAUZA PIERDUTA !!!!!!!!!!!
———————————————————-

Paul (11 comentarii)  •  25 martie 2008, 20:35

„Toate astea poartă un nume în sport. Clasă.” Cum 4-5 ani intr-un meci din Liga Campionilor, Real Madrid-AC Milan, Ronaldo si Raul se chinuiau sa egaleze! Si s-au tot chinuit ei pana in minutul 89 cand a intrat Portillo, un jucator de 17-18 ani. In minutul 91 Portillo a dat gol. Intrebarea mea este unde e Portillo acum? Lucruri de genul asta se intampla si asta nu inseamna ca Badea e mare jucator. Parerea mea este ca sudamericanii sunt mai in forma decat ceilalti jucatori din lotul Stelei. Plus ca mai e si alta varianta destul de realista: nu o sa vezi tu un roman facand treaba buna decat atunci cand e foarte bine platit, sau atunci cand simte ca ii fuge pamantul de sub picioare. Tu ai impresia ca lui Badea i-ar conveni sa se intoarca la Vaslui si sa ia cu vreo 20000 de euro mai putin la salariu si sa piarda si orice sansa sa plece din campionatul asta infect? Hai sa fim realisti… si sa instigam mai putin!
PS: Nu spun ca Badea nu e un jucator talentat dar… vezi a doua varianta!

ciobanski (212 comentarii)  •  25 martie 2008, 20:40

Pai are 5 goluri date in CL (daca le punem si pe cele 2 date lui Standard Liege – care au facut atata lume fericita…nu cred ca ar fi normal sa omitem aceste 2 goluri). Asta spune multe despre valoarea lui V. Badea!

FORZZA STEAUA (a…si cred ca merita si el o selectie macar la Romania B).

Balonul Digital – Un super blog de sport (4 comentarii)  •  25 martie 2008, 20:41

E de apreciat pentru modestia sa..

Garrincha (9 comentarii)  •  25 martie 2008, 20:44

Cred ca perioada pe banca de rezerve i-a facut bine lui Vali, parca iti vine sa pui mai mult suflet cand stii ca trebuie sa demonstrezi ceva. Oricum accidentul acela stupid sper ca i-a tras un semnal de alarma.

ionut (1 comentarii)  •  25 martie 2008, 21:15

nu a dat gol imediat ce a intrat …a intrat undeva prin minutul 60….o jumatate de ora ii e de ajuns unui atacant sa isi demonstreze „ocupatia”…dar pana la gol nu a reusit mai nimic ….imi rezerv dreptul sa mai astept cateva etape sa vad daca e doar un foc de paie….sunt un pic nationalist si as vrea sa reuseasca sa intre in primul 11….din cate s-a vazut pepe moreno nu prea are lipici la gol…

stef (9 comentarii)  •  25 martie 2008, 21:21

esti ceva familie cu becali?sant curios?

cristian geambasu (913 comentarii)  •  25 martie 2008, 22:13

costel
Mai nene Costel, esti cumva Pavarotti din Banat? Fruncea gramaticii vreau sa zic!
stef
Nu, dar tu esti cumva ruda cu corsicanu?

cristian geambasu (913 comentarii)  •  25 martie 2008, 22:15

explorish
vad ca atunci cind se scrie despre fotbal si despre fotbalisti e pana de idei. Ne scuzati, atomul a fost descoperit deja

[D] [S] [N] (21 comentarii)  •  25 martie 2008, 22:27

Genitivul pentru substantivul „minge” este „mingii”!
No offence!

marius (15 comentarii)  •  25 martie 2008, 22:42

din pacate si Vali pacatuieste asemeni marii majoritati a jucatorilor romani: are probleme cu echilibrul in preajma adversarilor.. dar mai ales in preajma careului. sincer cred ca e o tactica deprinsa de toti de la varsta de „juniori mici”. felicitari lui Vali pentru faza… felicitari dumneavoastra ca ati scos niste calitati ale jucatorului in evidenta… dar va rog analizati si de cate ori cad jucatorii romani in contacte perfect regulamentare.. multumesc

Razvan Constantinescu (2 comentarii)  •  25 martie 2008, 23:13

Nu se spune „mingie”, ci „minge”, de aceea forma corecta a dativului este „mingii” si nu „mingiei”!

[D] [S] [N] (21 comentarii)  •  25 martie 2008, 23:24

@ Razvan Constantinescu
Care dativ domnule? Confunzi!

maxim (1 comentarii)  •  25 martie 2008, 23:48

da vai ce meci frumos a fost tebuia sa mai lungeasca arbitrul meciul cu vre-o 15 16 min poate dadeau mai multe goluri ca in cel cu rapid nu au reusit sa dea si de aia a oprit jocul. tare as vrea sa vad ce fac in liga campionilor daca ajung undeva prin italia pun pe verii lui nicolita sa arunce cu brichete ca el saracul nu mai poate sa dea autogol ca acum joaca in filme cu apasii si comancii.:)))

alin slatina (3 comentarii)  •  25 martie 2008, 23:53

normal ca nu ai ce sa le pretinzi antrenorilor de la steaua cat timp este gigi la buutoane acolo vor fi doar marionete si a batut joc de neaga de litu de rada de iacob si de multi altii care l puneau pe finu in umbra si a adus niste pocnitori gen andrey elton etc doar ca sa fie si el la moda ca steaua o sa fie o campioana chioara in tara orbilor si ca nu va face mai mult de un punct doua in liga asta cu alta ocazie

caracuda (2 comentarii)  •  26 martie 2008, 0:03

badea trebuie sa demonstreze ca merita postul de titular. si ce daca a dat gol cum a intrat, si habibou a facut la fel dar asta nu inseamna ca este cel mai bun. deocamdata varianta cea mai buna mi se pare tot pepe moreno. trage tot timpul dupa el doi adversari, face culoare pentru cei din linia a doua, are ;lovitura de cap, are sut puternic. ii trebuie mai multa concentrare la finalizare.

Johnny B (1 comentarii)  •  26 martie 2008, 0:04

Howdy!

marian (1 comentarii)  •  26 martie 2008, 0:06

Mistoul asta in care i se atribuie fotbalului elemente religioase mi se pare cel putin scarbos ! Nu sunt mironosita si nici nu consider vorbirea despre astfel de lucruri tabu, dar… se poate exprima un mesaj si fara a rade de divinitate.
Cat despre articol in sine… inca un exemplu de tabloidizare a jurnalisticii romane.
Mi-e din ce in ce mai sila sa citesc ziare in Romania. Nu vezi si citesti decat despre personaje grobiane: basescu ( la el se justifica ca e -din pacate- primul om in stat), becali, mitici, borci, mai nou taheri si bineinteles siliconaloasele de serviciu. Eu inteleg sa vinzi ziare dar pana a le sufla in fund zilnic e cale lunga si aici „ziaristii” se coboara la acelasi nivel cu cei ce ii promoveaza!
Sa mai vb de rolul educational al presei sau cel putin strict informativ? Nu-i nimic , daca suporterii au luat de la englezi in locul fair play-ului huliganismul voi ziaristii ati luat tabloidul si paparazzi.
Prostiti lumea bai , servindui doar cu becalisme, borcisme, basescianisme etc ! Mai ganditi-va !

Daniellone (2 comentarii)  •  26 martie 2008, 0:31

Cristi, esti intelectual, te rog renunta la bucurestenisme: e minge, nu mingie. N-o lua ca pe o jignire, doar o corectura.

Daniellone (2 comentarii)  •  26 martie 2008, 0:33

imi pare rau, nu citisem comentariile anterioare, asa ca remarca mea e superflua.

Steaua1 (774 comentarii)  •  26 martie 2008, 7:08

este un jucator bun cand aducea glorie Stelei cum era ce credeti straini sunt prea buni

Cipri_rapidistul (774 comentarii)  •  26 martie 2008, 10:20

**** steaua, **** steaua ,****ee!

Ionut5 (774 comentarii)  •  26 martie 2008, 10:26

Vali badea a salvat de multe ori §teaua si un sezon el a sters banca de rezerve.Eu jred ka va fi titular 2-3 meciuri si apoi il apuka iar banca d **** dinamo.

costel (1 comentarii)  •  26 martie 2008, 10:28

OK. Vad ca te-a deranjat. Atunci, Cristi: limba romana e siluita destul atunci cind o vorbim. Macar atunci cind scriem sa fim mai atenti. Cu atit mai mult cind publicam in cel mai important ziar de „sport” din Romania. Cit despre cel de-al doilea tau comentariu.. imi pare rau dar cred ca sunt in asentimentul lui explorish. Articolul tau se incadreaza in curentul asta de „manelizare” a tot ce misca. Popularizarea pseudo valorilor cred ca se inscrie in curentul asta. De ce zic asta: nu cred ca o jalnica realizare a unui mingicar (ca fotbalist nu il pot numi) merita un articol. Cel mult o stire de 100 de semne. Inteleg ca lipsa crunta de valoare te/ne face sa vedem „realizari marete” acolo unde nu este cazul. Dar putin discernamint… cred ca e necesar. Cit despre continuarea cu viata romantata, Alexandria, tenisi rupti, etc… e patetic. Si ieftin. Si stii asta.

Adrian (17 comentarii)  •  26 martie 2008, 11:44

Badea iesise din echipa in urma evolutiilor slabe din tur. Acum o sa aiba o sansa, numai ca eu nu il vad varf, in sistemul lui Lacatus, cu un singur varf impins, care se lupta cu fundasii adversi. Nu e genul lui Badea, lui ii place sa vina din spate, cu mingea la picior.

Alexe (4 comentarii)  •  26 martie 2008, 11:47

Auzi de ce nu ai scris,despre cum in 2006, Badea a fost cumparat de Fecali chiar inaintea ultimei etape cand meciul s-a disputat la Vaslui,iar Badea si Croitoru de pe atunci nu isi aparase corect sansele;caractere de rahat in fotbalul romanesc,se alearga numai dupa bani,l’ar dracu de soarec de laborat,***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)!

mieusa (37 comentarii)  •  26 martie 2008, 11:48

Incepeti sa acceptati idea ca in ziua de azi , intr-o echipa de 11, sunt 24 de titulari.

Liviu (8 comentarii)  •  26 martie 2008, 11:58

Corect domn Geambashule, dar daca scriai jumate din articol inainte de meciul steaua – uta erai tare!!!! Iti dau insa un pont: inca mai poti scrie despre Neaga, ca la cum joaca Dica…….!!, prinde un joc bun cu Vaslui, apoi iar incepe cu pase marca inregistrata jumate cu spatele la poarta si colegi si pe sus si de-ampixu! Si inca ceva: la inceput de blog mai raspundeai la cate un comentariu, doua, acum…….. pixu!!! Asteptam deci si noi un Vali Badea din redactie de la voi, sange proaspat. Inteles???? Bien amicallement, …..

Un amanunt interesant (6 comentarii)  •  26 martie 2008, 12:03

Baiatu asta are doar 20 de goluri la 25 de ani.
Surdu are 35 de goluri si e si mai tanar. De exemplu.
Oricum nu va face nimic Steaua cu astfel de jucatori.
Singuru jucator care mai stie ceva, Neaga, joaca in divizia C.

explorish (62 comentarii)  •  26 martie 2008, 12:04

@ cristian geambasu fals (adevaratul are comentariile cu galben)
remarca ta e antipatica, dar s-ar putea sa aiba ceva dreptate. acu ca zici, da, poate e un pic exagerata remarca cu pana de idei. mi s-au parut, cum mai zicea cineva, cuvinte mari si multe pentru un eveniment marunt. dar, intr-adevar, poate e vorba de „flerul ziaristului” si badea e pariul dlui geambasu, ar trebui sa-i dam un pic de credit pana la probe contrarii. imi retrag deci afirmatia caustica.

Bogdan P (1 comentarii)  •  26 martie 2008, 17:05

In pricipiu ai dreptate, noi suntem obisnuiti cu zicala ” Orice este romanesc este prost”. Deci…….

Boggddan (774 comentarii)  •  26 martie 2008, 18:09

Mori *****

mujotutun (49 comentarii)  •  26 martie 2008, 17:25

Numai la asta nu ma asteptam de la dvoastra, dle Geambasu.
Mai intai ca Badea este un fotbalist „in curs de dezvoltare”; a-i afirma atat de ritos „clasa” mi se pare cam nesabuit. Apoi ca ma asteptam sa fi avut o analiza mai atenta a fazei golului; eu nu vad cum Badea l-a „oprit” pe Habibou, aflat in indiscutabila pozitie de offside; ba la o adica francezul se repede si el la balon, lucru care ar fi putut fi foarte corect interpretat ca o intentie (derutanta si jenenta pentru portar) de a juca mingea si ar fi justificat anularea (neacordarea, de fapt) golului. Ceea ce desigur, nimeni n-ar fi avut curajul sa faca – dar nici macar s-o spuna? Ca doar s-a mancat atata cerneala despre pozitia de offside a lui Dorsin de la golul egalizator cu Farul…
Greata si disperare, asta-i tot ce ne-a mai ramas. Voiam sa va felicit pentru articolul vag polemic, in ecou cu acela de adio al dizgratiosului domn Paraschivescu (de unde prietenia cu el, nu pricepeam). Nu mai e cazul!

mujotutun (49 comentarii)  •  26 martie 2008, 17:28

DE altfel vad ca se poarta aceste prietenii: dl Turcescu (nu c-as fi mort dupa el) isi declara nonsalant amicitia cu dl Gadea; ba a fost sau mai e amic) si cu Dan Diaconescu, Badea, Tuca. Asta este lumea presei romanesti – spre nefericirea noastra: one big happy rich family! La mai mare!

Comentează