Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Procurorul Ţuluş

Ne antepronunţăm. Pentru că nu sîntem magistraţi, ci doar ziarişti, avem privilegiul să observăm şi să cuvîntăm liber. Chiar dacă Gică Popescu ne atrage atenţia că obstrucţionăm mersul Justiţiei. Tare de tot observaţia celui care uitase să plătească un impozit […]

marți, 22 ianuarie 2008, 6:55

Ne antepronunţăm. Pentru că nu sîntem magistraţi, ci doar ziarişti, avem privilegiul să observăm şi să cuvîntăm liber. Chiar dacă Gică Popescu ne atrage atenţia că obstrucţionăm mersul Justiţiei. Tare de tot observaţia celui care uitase să plătească un impozit de 400.000 de euro şi al cărui gest retroactiv de reglare a relaţiei cu Fiscul era totuşi unul de normalitate. Aproape că ne smulsese cîteva aplauze. Apropo, oare cum ar fi întîmpinat Popescu demararea anchetei în cazul în care ar fi cîştigat alegerile la FRF? Fiindcă lumea implicată în „Dosarul fotbalului” oscilează între sictir şi bravură. Între jemanfişism marcă dîmboviţeană şi obrăznicie tipică arendaşilor de jucători.

Ţinta atacurilor în aceste zile şi în cele următoare este Florin Ţuluş, procurorul care instrumentează cazul. Aţi auzit discursul depreciativ al noului latifundiar al mustăţii clarkgabiste. Cine, Ţuluş? Auzi, dom’le, Ţuluş! Pe tema sonorităţii oarecum jucăuşe a numelui procurorului dumnealor fac caterincă. Miştouri de tripou. Nu e nici din familia de Windsor, nici os de Bourboni. Nici din ducii Becali de Piperendorf. Vezi, Doamne, unul cu numele acesta nu are anvergura necesară să îi agaţe pe ei.

Pe ei. Ei, neprihăniţii, misionarii însămînţării capitalismului în teritoriul virgin al patriei, ei care au comis şi unele erori, to’arăşi, ei, cei care din cauza stresului suferă cîteodată puseuri de amnezie, uită să dea bani, uită că au pierdut procese, ei, cei care în esenţă sînt însăşi esenţa mişcării lucrurilor. În sensul dorit de măriile lor. Iar nea Mitică Dragomir se uită galeş în camerele TV şi spune că pînă la proba contrarie camarazii lui de conturi virgine sînt nevinovaţi. Şi mai aruncă o remarcă rasistă către noile achiziţii steliste, de-ai putea jura că e parlamentar al Republicii Sud Africane ediţie 1970.

În acest timp, Florin Ţuluş şi echipa adună probe. Încăpăţînat, dur şi antipatic, înaltul funcţionar al DNA merge înainte hotărît să-şi facă treaba pentru care e plătit din banul public. Acel ban public subţiat de lipitorile cu trabuce care-l iau acum în balon. Nu îl cunoaştem pe dl. Ţuluş, nici nu ne dorim, că ar fi de rău, dar îi urăm succes. Dacă îl ajută cu ceva, să ştie că nu e singur. Îl însoţesc toţi fraierii ăia care fac cozi pe la circa financiară.

Comentarii (68)Adaugă comentariu

hrisostomake (57 comentarii)  •  22 ianuarie 2008, 19:06

Frumos articol, Cristi, nsper ca macar Tulus sa-l citeasca, fiindca sigur n-o sa-l citeasca semianalfabetii care maninca langustine si care isi repara limuzina cu ranga. Si mai scrie despre rockul progresiv, mai ales ala vechi, e sanatate curata – citesc mereu articolele tale de pe liternet , poate le propui sa schimbe modalitatea de a raspunde/comenta articolele, cea de-acum e foarte greoaie (cea de la Cotidianul e foarte rapida & simpla).

Gianni Rivera (2 comentarii)  •  22 ianuarie 2008, 19:07

Doamne ajuta…asa sa fie,sa intre toti in parnaie, toti care sunt vinovati. Cristi, ma bucur sa observ ca voi, cei de la GSP, nu vorbiti despre Tulus cu dispret si ironie scarboasa ,asa cum o face maestrul Cristoiu in JN. Mi-a placut si articolul lui Tolo. Sa o tineti tot asa, bafta…

jos_cenzura (66 comentarii)  •  22 ianuarie 2008, 19:07

nu inteleg un lucru – de ce sunteti atat de inversunati impotriva celor care nu isi platesc impozitele, sau care fac tot felul de mishmashuri sa scape de impozite

de ce sa plateasca omul impozite si sa declare totul minutios? ca sa aiba politicienii bani mai multi sa-si construiasca palate?

sunt alte infractiuni mult mai periculoase pt societate

hrisostomake (57 comentarii)  •  22 ianuarie 2008, 19:11

Si inca ceva, Cristi: Dacă te ajută cu ceva, să ştii că nu eşti singur. Te însoţeşte fraierul ăla de Jeremy Clarkson de la Top Gear :))) Si el e mort dupa progresivul din ’70. Ascult la greu Never Let Go a lui Camel – mare formatie, tocmai am redescoperit primul album.

hrisostomake (57 comentarii)  •  22 ianuarie 2008, 19:15

jos_cenzura: inca citeva mii de inculti civic ca tine si s-a dus dracu’ Romania. ia intreaba tu un om mare care-i rostul platirii impozitelor. poate patesti si o bucurie cu baietii buni de la fisc

valhalla (15 comentarii)  •  22 ianuarie 2008, 19:15

da se pare ca a venit momentul adevarului.sincer m-as multumi sa le dea chiar si cu suspendare…dar sa le dea…se strange latul

Vicentiu Andrei (2 comentarii)  •  22 ianuarie 2008, 19:21

RECUNOSC! sunt unul dintre fraierii care au stat inca de la inceputul anului la coada la platit biruri…e logic sa se mire smecherii astia ca Tulus ii ia la puricat…e „first time”, nu? Ar trebui sa ia o piatra-n gura (parca asa e obiceiul)…ma ofer voluntar sa le-o dau eu 🙂

jos_cenzura (66 comentarii)  •  22 ianuarie 2008, 19:21

hrisostomake: eu nu inteleg cultura asta de a imita occidentul, cu datoria civica, si multe alte prostii, cand datele din romania sunt foarte diferite

mai degraba consider datoria civica sa NU platesti impozite pe cat posibil, si in schimb sa faci ceva folositor societatii (sa investesti banii aia in ceva)

daca toti ar fi atat de docili, ne-ar subjuga si mai mult guvernul

mi se pare ca confuzi furtul, smecheria si tzepele cu protejarea propriei proprietati

adi (1 comentarii)  •  22 ianuarie 2008, 19:21

procurorii isi fac treaba, dar judecatorii desfiinteaza munca lor

ionel (2 comentarii)  •  22 ianuarie 2008, 19:23

Becali von Piperendorf !!!
sau Becali de Pipere (fr), Becali dal Pipera (it), Becali of Piperingham (uk) samd 😉

gregor (2 comentarii)  •  22 ianuarie 2008, 19:24

@jos_cenzura

ai zis-o intocmai asa cum gandesc toti gangsterii de carton carora le vine greu sa inteleaga de ce statul, cu nerusinare, indrezneste sa le ceara ceea ce, de fapt, in gandirea lor simplisto-semi-analfabeta, ei considera ca li se cuvine DE DREPT (fara a cunoaste insa DREPTUL, in sens de dreptate, iar nu de drept pozitiv).
Daca toti am face ca tine, viitorul acestei tarisoare ar fii hotarat fara drept de apel. Daca mai esti si tanar e cu atat mai sumbru. Timpul nu ne mai asteapta…

ionel (2 comentarii)  •  22 ianuarie 2008, 19:26

@jos_cenzura
Esti prost frate !!! Daca aia cu bani nu platesc, cine plateste ? Tu,si noi boule !!!

Gianni Rivera (2 comentarii)  •  22 ianuarie 2008, 19:27

@jos_cenzura

In Romania datele sunt diferite tocmai din cauza celor ca tine, care isi pun problema platirii impozitelor. Iar sa nu platesti impozite, dar sa faci totusi ceva folositor pentru societate, poate fi aplicat eventual intr-o republica primitiva, intr-un trib din Guineea, dar nu in lumea de azi…

gregor (2 comentarii)  •  22 ianuarie 2008, 19:32

@jos_cenzura

hai maestre ca esti semi-simpatic. Adica decat sa platesti un impozit pentru un medicament la un batran, o scoala pentru copii s.a.m.d., mai bine ii investesti sa ai tu TOTUL. Spiritul de solidaritate care decurge si din faptul ca orice afacere se bazeaza si pe concursul ‘celor multi’ este vorba-n vant…
Nu uita ca si tu ai invatat intr-o scoala (sper), platita din munca altora, ca statul (nu in sens de institutii, ci de „ocrotitor”), ti-a ‘vegheat’ evolutia…etc, etc…

Leo (3 comentarii)  •  22 ianuarie 2008, 19:40

Erata: sa luam apararea, etc… Scriu in condtii grele.

jos_cenzura (66 comentarii)  •  22 ianuarie 2008, 19:44

@toti care ma criticati (sau cel putin criticati logica mea):

dimpotriva, eu sustin ca oameni ca voi legitimizati statul si toata aceasta farsa trista care incearca sa copieze institutiile din occident, fara nici o baza decat ca romanul copiaza ca prostul, fara sa inteleaga nimic

eu nu sustin ca e bine sa fiti „gangsteri de carton” si sa furati statul, ci sa va protejati averea (mare sau mica) de statul are este cel mai mare gangster din tara

da, imi pun problema platirii impozitelor, pentru ca banii acestia se duc, in mare parte, in buzunarele politicienilor si prietenilor acestora, prin contracte dubioase, etc.

decat sa muncim si sa sustinem financiar niste oameni de nimic, ca oile, eu sustin ca este mai nobil sa sabotam acest sistem pana se schimba ceva

daca tot ma acuzati personal, atunci sa va dau si eu o replica: pe vremea lui ceausescu, oameni cu mentalitatea voastra probabil ca sustineau ideea ca „munca innobileaza pe om” si, indirect, sustineati un sistem bolnav; iar cei care incercau sa schimbe ceva erau catalogati huligani (apoi, mai nou, golani)

jos_cenzura (66 comentarii)  •  22 ianuarie 2008, 19:47

@ gregor: da, am beneficiat si eu de fondurile publice, dar nu pentru ca am ales, ci asta e sistemul in care am trait; ca om relativ tinar, relativ sarac, fara masina, am dat mult mai mult decat am primit – deci din punctul meu de vedere, acest socialism institutionalizat in intreaga lume „civilizata” de vreo 70, 80 de ani incoace nu avantajeaza pe oameni ca mine

si tare mi-e frica ca, din X bani alocati pentru medicamente pt batrani, cum spui tu, un mic procentaj ajunge propriu zis sa plateasca aceste medicamente, iar restul se pierde pe drum, prin diverse buzunare

YO (2 comentarii)  •  22 ianuarie 2008, 19:56

Hai ba mai lasati-ne cu prostiile astea… Dati din gura ca tatele, oricum nu se intampla nimic. Crezi ca la milioanele lu’ Borcea, Jiji, Baciu, Netoiu, Copos etc stau aia sa-si faca probleme de DNA ? Li se rupe bai baiatule. Pe ce lume traiesti ? In Romania daca ai bani calci oameni cu masina, iti omori nevasta-n casa, jefuiesti fonduri de investitii si te doare-n palarie, vorba unui alt penal, Mitica. Treziti-va baaaa !!!!

big_mac (2 comentarii)  •  22 ianuarie 2008, 20:09

mitica e KKK …. grasu snob retard

Adi stelistul (81 comentarii)  •  22 ianuarie 2008, 20:22

Nu m-as grabi cu ridicarea osanalelor la adresa procurorilor nostri. Nu de alta, dar dosarele lor „beton” sunt spulberate in instanta de orice avocat cat de cat pregatit cu o usurinta cam suspecta. Se face mult circ in faza instrumentarii dosarului pentru a oferi satisfactie publicului dar in dosar, nu stiu cum se face, se strecoara intotdeauna cate o mica gafa procedurala, strangerea dovezilor se opreste cam la nivelul „zice lumea” … Nu avem oameni pregatiti sa „citeasca” prin actele contabile, sa interpreteze cifre.
Evident ca-i tin si eu pumnii domnului Tulus, dar sunt sceptic.

sorinaccio (3 comentarii)  •  22 ianuarie 2008, 20:38

sa furi si sa nu platesti impozitele,dar sa faci ceva pt comunitate din banii aia!!!nu exista aberatie mai mare.si mafia procedeaza la fel.vinde droguri,prostitutie,incaseaza taxe de protectie,etc…iar din profiturile imense construieste o scoala,sau o biserica,ceva care da bine la oamenii din jur,aruncand niste firimituri pe masa,incercand sa obtina o imagine de binefacatori ai societatii,ca nu cumva cei care NU FURA SI PE DEASUPRA AU SI TUPEUL DE A-SI PLATI IMPOZITELE din care se construiesc sute de scoli,biserici,spitale,gradinite,sa inceapa sa se intrebe daca nu cumva ar fi mai bine fara ei.PABLO ESCOBAR era cel mai iubit om din orasul lui,doar ca au uitat sa intrebe si familiile celor pe care i-a asasinat,sau au murit din cauza drogurilor vandute de el.astfel de oameni nu merita mila,iar despre iertare nici nu poate fi vorba!!!

VIRGIL (8 comentarii)  •  22 ianuarie 2008, 20:56

Domnule Tulus,daca-s vinovati baga-i la puscarie pe toti!!

VIRGIL (8 comentarii)  •  22 ianuarie 2008, 20:56

bagati-i….

Adi stelistul (81 comentarii)  •  22 ianuarie 2008, 21:05

@ jos_cenzura

Poate ai dreptate cand spui ca am copiat formele din Occident si nu fondul. Ca statul la noi e o institutie subreda. Dar sigur nu ai dreptate cand spui ca decat sa copiem Occidentul mai bine sa aplicam doctrina Sinatra(„my way”).
Dealtfel noi avem experienta aplicarii avant la lettre a acestei doctrine. Epoca fanariota a insemnat exact lipsa statului si a institutiilor sale. Inca mai suferim de pe urma epocii aceleia (in mentalitati, in apucaturi, in lipsa strategiilor si proiectelor). Cat de binefacatoare a fost perioada in care contractul social era inlocuit de intelegerea intre domnul numit de sultan si creditorii sai de la Stambul, n-are sens s-o spun.
Imagineaza-ti o societate in care nu exista politie, de pilda. In care orice individ, mai tare decat tine, patrunde in casa ta, iti ia totul (eventual te da si pe tine afara si se proclama stapanul casei). Sigur ca hoti exista si intr-o societate cu institutii dintre cele mai solide, dar imagineaza-ti ca n-ar fi nici o institutie de acest gen.
Solutia nu e sa nu ne platim impozitele ci sa veghem ca bugetele institutiilor publice sa fie corect intocmite. A-propos, cand ai consultat ultima data bugetul primariei orasului in care locuiesti? Te-a interesat vreodata? Stii ca exista o lege care-ti da dreptul sa-l consulti? Cat timp vom ramane interesati in primul rand de scandaluri si stirile de la ora 5 si nu vom intelege ca suntem responsabili pentru banii pe care-i platim la stat vom avea aceleasi institutii si aceiasi politicieni ca si pana acum. Cand vor vedea ca ne intereseaza in primul rand aceste aspecte si nu circul ieftin pe care ni-l servesc zi de zi se vor schimba si ei. Iar cei ce nu se pot schimba vor disparea. Dar depinde, in primul rand, de noi. De tine!

BONANO (21 comentarii)  •  22 ianuarie 2008, 21:41

daca va cerceta la sange , oameni precum fratii Becali , gigi becali , borcea ,nicolae badea, copos , mircea sandu , mitica dragomir, gigi netoiu, ninel staicu, gino iorgulescu ,adrian porumboiu, jean padureanu, mimi stoica si o duzina de fotbalisti vor lua drumul puscariei ptr. nelegiuirile facute.
Imi doresc ca fiecare sa-si primeasca pedeapsa meritata meritata. Astept ca intreaga suflare sa fie alaturi de justitie;
Basescule, fi cu ochii pe ei ; sa nu scape unul !

BONANO (21 comentarii)  •  22 ianuarie 2008, 21:42

daca se va cerceta la sange , oameni precum fratii Becali , gigi becali , borcea ,nicolae badea, copos , mircea sandu , mitica dragomir, gigi netoiu, ninel staicu, gino iorgulescu ,adrian porumboiu, jean padureanu, mimi stoica si o duzina de fotbalisti vor lua drumul puscariei ptr. nelegiuirile facute.
.
Imi doresc ca fiecare sa-si primeasca pedeapsa meritata meritata. Astept ca intreaga suflare sa fie alaturi de justitie;
.
Basescule, fi cu ochii pe ei ; sa nu scape unul !

me,myself and i (14 comentarii)  •  22 ianuarie 2008, 21:45

tulus e un bou,ca si seful lui suprem,alcoolicul de la cotroceni.
cristi,ce naiba,te stiam un om inteligent,ce dracu ii aperi pe toti labagii de la putere???
un ziarist trebuie sa fie,INTOTDEAUNA,impotriva puterii politice(sper ca nu esti atat de naiv incat sa crezi ca tulus este independent).
scandalul asta a inceput deoarece base are mari probleme cu sfincterele gandirii si face gafe din ce in ce mai mari pe care slugile trebuie sa la acopere cu alte scandaluri.
ozzy buna tutulor:))

me,myself and i (14 comentarii)  •  22 ianuarie 2008, 21:48

revin…..cine crede ca borcea,becali si padureanu o sa fie atinsi semnificativ de aceasta ancheta…..e un infantil!!!

andrei (1 comentarii)  •  22 ianuarie 2008, 21:51

a

me,myself and i (14 comentarii)  •  22 ianuarie 2008, 21:52

corect se zice „basescule,fii cu ochiul ala care inca mai functioneaza pe ei”:))

endorama (11 comentarii)  •  22 ianuarie 2008, 21:55

mda…. in teorie suna bine articolul tau, dar din pacate eu ma indoiesc ca Tulus va realiza mare lucru… nu ca nu ar vrea el, dar ma intreb de ce as crede eu ca DNA-ul care nu a realizat decat niste nimicuri pana acum, va avea succes mai mult de data asta

mihai (10 comentarii)  •  22 ianuarie 2008, 21:56

dl G,Al Capone,poate cel mai mare mafiot all time alaturi de Pablo Escobar si Gotti ca rezonanta a numelui macar a fost terminat din cauza evaziunei fiscale.Va rog explicati-mi si mie cum dl Popescu prins cu matza in sac ca a inselat statul roman cu o suma destul de piperata de bani a scapat doar cu plata impozitului si atat?Explicati-mi si mie ce fel de legi stupide si inutile in ceea ce priveste evaziunea fiscala avem?Pai luand modelul Gica Popescu,nu mai platim nici uni impozitele si asteptam pana ne prind iar cand ne prind le platim si gata,noi de ce nu putem juca la loteria evaziunii fiscale?NU o sa se intample absolut nimic,sunt acoperitzi de acte,dosarele procurorilor nostrii vor fi usor spulberate la proces si vom ramane doar cu Circul mediatic si atat.

Ciocu (1 comentarii)  •  22 ianuarie 2008, 21:57

Bun articol, prost nume. E Doru (nu Florin) Tulus. Dar se mai intampla sa gresim.

rodana9 (3 comentarii)  •  22 ianuarie 2008, 22:31

Tulus? Corpul de control al CSM(organism care isi apara coruptii pana-n panzele albe) l-a găsit vinovat ca detine dosare grele pe care le tine în sertar, ca e deficitar in stilul de munca etc. Daca si CSM a declarat ca Tulus este vai de el, o sa vedem ce simplu este să fie desfiintat de Becali et comp. Numai un procuror nepătat si foarte capabil ar putea duce la bun sfârsit o astfel de actiune penala. Pe nea Tulus îl vor tăvăli ca pe-o clătită: când pe.o parte, când pe alta. Din păcate.

mircea (1 comentarii)  •  23 ianuarie 2008, 0:17

Din pacate sportul nu se va alege cu nimic din aceasta ancheta.Presupusii bani lipsa din actele de transfer putea fi investiti in infrastructura.Ma gandesc cum ar fi aratat Dinamo, Steaua sau Rapid cu niste stadioane de 20-30 milioane $?(dupa modelul Rosenborg)

Anonimus (94 comentarii)  •  23 ianuarie 2008, 0:53

Asta e atitudinea!! Bravo. Nu ca si handicapatii aia din ProSport care spun ca e praf in ochi … niste idioti. Bravo GSP, Bravo din nou.

MACARIE (1 comentarii)  •  23 ianuarie 2008, 1:30

CORECT.
PROCURORII SA-SI FACA TREABA.. SA SE TERMINE CU HOTIILE IMPRESARILOR.. ASA AU DISTRUS FOTBALUL ASTA FRUMOOS… DOVADA RATAREA LUI CHIVU .. DE A NU PL LA REAL S-AU BARSA .PT CA AU LUAT COMISIOANE GRASE IMPR…ETC.

gheonoaia (3 comentarii)  •  23 ianuarie 2008, 1:31

Eu zic ca tocmai numirea lui TULUS pericliteaza seriozitatea acestei anchete. Domnul asta s-a facut remarcat tocmai prin niste anchete ridicole, folosirea banului public in ani de anchete care se finalizau cu dosare PROST facute si mai ales facute PE CRITERII POLITICE. Partea proasta este ca presa obedienta basescului il ia in brate pe acest incompetent si il transforma in „justitiar”…..Halal tara in care traim! Dar ne meritam soarta! Meritam cat mai multi tulusi, boci, macovei, etc in toate functiile din aceasta tara. „YESMAN” este sinonim cu tulus, boc (special scrisi cu litere mici..ca si ei)

ion de la Paris (2 comentarii)  •  23 ianuarie 2008, 2:05

1 – Vorbiti de Romania ca o exeptie. Pai voi credeti ca in Frantza, Anglia, SUA samd nu se fura la nivel inalt ???

2 – Despre Popescu si evaziunea de vreo 500 000€, va mirati ca a scapat, dar ala Valentino Rossi care a furat peste 10 Milioane la Fisc ce ziceti ?

3 – In politica franceza, a fost scandaluri enorme, atit pe vremea lui Miterrand cit si a lui Chirac. Chirac e judecat penal de abia acum (inca procesul nu a demarat cred) pentru lucruri care le a facut acuma 20 de ani, dar find Presedinte, nu a putut fii judecat („immunité présidentielle”).

4 – In Fotbal Nike si PSG a numeroase actiuni in judecare, pentru deturnare de banii in transferuri (Ronaldinho, Heinze …). Si Marseille a deturnat bani.

bilu (34 comentarii)  •  23 ianuarie 2008, 2:21

macar de ar fi asa.

corneliu popa (88 comentarii)  •  23 ianuarie 2008, 9:16

Noi il banuim pe dl Tulus ca a primit ordine de la Grupul de la Cluj! Cine a facut propaganda d-lui Popescu impotriva d-lui Sandu Mircea? TOATA PRESA DE SPORT DIN ROMANIA. Cand intram si spuneam, pe net, ca intre doua rele Sandu si Popescu, este de preferat Sandu, oamenii vostri de la IT ma scoteau de pe net sau imi puneau eticheta „moderation”. Este de notorietate ca si voua ca place acest scandal, pe care-l alimentati pentru ca „da bine la opinia publica”. Oare pe cand o sa intre o „comanda” de la Grupul de la Cluj spre DNA pentru presa sportiva din Romania? Asta, da, ar fi un scandal pe placul opiniei publice!! Credeti ca voi sunteti infailibili? Sa nu veniti cu sintagma ca padure fara uscaturi… Nu. Voi puteati sa deveniti a patra putere in stat, DAR ATI DEVENIT PRESA PUTERII. Asta sa nu se creada ca sunt de acord cu practicile unor oameni de fotbal, dar intai sa-si faca datoria sau „comanda” Justitia!! Nu este normal ca voi sa va ate pronuntati si sa faceti pro domo campanie impotriva unuia sau altuia dintre cei banuiti, pe prezumtii nu se pot aduce acuze, se poate face RAU UNUI OM si sa-i strici imaginea publica. Oare nu sunteti constienti ca asta faceti sau nu conteaza, pentru satisfacerea Puterii calcati pe cadavre!

aciduzzu (70 comentarii)  •  23 ianuarie 2008, 9:44

Tulus e un prost manipulat politic pentru a aduce foloase de imagine, altfel nu incepea sa ancheteze transferuri antice pe care chiar daca le dovedeste oricum mai au putin si se prescriu, cu cat o sa dureze procesul, apoi recursurile vreo 2-3 prin Romania apoi cateva pe la Bruxelles aia e, gata, fapta s-a prescris. Daca avea vreo intentie sa supere pe cineva si nu doar sa se faca ca lucreaza asa de ochii lumii, se apuca sa ancheteze transferuri recente facute in secolul nostru, nu pe alea de dinainte de 2000 pentru ca la alea e clar ca lumina zilei ca nu are suficient timp la dispozitie pana la prescrierea faptelor. Asa totul e doar o vrajeala ordinara care pica bine in an electoral.

NAE (2 comentarii)  •  23 ianuarie 2008, 9:44

Macar o condamnare sa vedem si noi pentru escrocii astia! Asa ca sa-i mai aduca cu picioarele pe pamant!

SERGIU (4 comentarii)  •  23 ianuarie 2008, 10:02

Este un inceput ,aceasta ancheta…asta nu o poate nega decat un tampit sau o persoana de rea credinta( legat prin fire nevazute cu becali,borcea mitica etc).Cat despre finalitate ..traim in Romania .

Titi (17 comentarii)  •  23 ianuarie 2008, 10:05

Domnule ziarist ,in momentul cand ai pronuntat numele Tulus ,te-ai pozitionat politic in acea categorie „o parte a presei”,esti Basestian in gandire ,vrei tepe in Piata Victoriei.Puteai sa gasesti alt personaj nu acest om de casa al lui Basescu -Macovei care instrumenteaza politic dosare.De ce oameni PD-L nu au si ei dosare? ce Flutur ,taranul nu a facut nimic ? Nici tandemul Udrea -Cocos nu iau bani din parcarile Bucurestiului?Daca ar fi fost vorba de alt personaj iti dadeam cat de cat crezare pe care nu o ai cum sa o ai.Fotbalul si Capitalismul pe care ni l-am dori cu totii nu s-a facut si nu se va face cu baieti cuminti,nicaieri in lume.Fotbalul trebuie sa produca sa scoata bani ,altfel ajunge la faliment.Esti nostalgic dupa fotbalul controlat de „stat „din epoca trecuta.Acum sunt alte relatii economice si trebuie sa te adaptezi lor.Abuzurile politice si litera legii afecteaza grav sanatatea fotbalului.Te-asi pune pe tine sa susti financiar o echipa cu pretentii si sa vezi atunci ce probleme vei avea sa faci rost de banii necesari.Crezi ca cineva in ziua de azi este dispus sa faca filantropii?Ori va disparea Tulusi,ori fotbalul.Ce veti alege?

SERGIU (4 comentarii)  •  23 ianuarie 2008, 10:18

pt titi,gheonoaia etc: datorita unora ca voi ( sau eventual a celor in slujba carora cu mandrie sunteti)nu se misca nimic in tara asta de mult timpVa urez succes in continuare … sunteti baieti de nadejde ai patriei socialiste smecheresti. sa alegi intre un procuror si fotbal ..ce alegere falsa si voit manipulatoare…dar in romania titi are o baza(copos,iancu etc si poate mai sus)

UN clujean dinTatabanya (1 comentarii)  •  23 ianuarie 2008, 11:41

Toata stima pentru ce-i care baga banii in footbalul rominesc dar oamenii coruptii ca jiji si alti nu au ce cauta in footbal unde isi spala banii invirtiti la negru fara sa plateasca impozite catre stat cind declara idiotul ca presedintele tarii nu este la acceasi categorie cu el acest imbecil ar trebui dus la jilava sau la gherla si inchis pe viata

animalutul20 (26 comentarii)  •  23 ianuarie 2008, 11:55

da fratioare, sunt basescian in gandire: platesc o gramada de bani ca impozite si cand a fost sa iau medicamente pt fiica-mea, nu se mai dadeau gratuite…………
sunt sute, mii de derbedei ( incepand cu aia din parlament ) care mulg bugetul tarii si isi iau niste comisioane nerusinate iar sefii de institutii publice dau, ca nu dau de la ei( oricum e pe legea de parandarat si la partide)
vreau sa am conditii decente in spitale , scoli publice bune ca sa nu dau bani pe meditatii si alte alea , lucruri pt care platesc impozite.
de c e sa coste in romania km de autostrada de 3 ori mai mult decat in croatia??pt ca asa zisii manageri publici sunt niste jigodii numite pe criterii politice si trebuie sa faca licitatiile pt firmele baietilor care i-au pus acolo………..
cand o sa ajung la pensie, vreau sa am o pensie decenta , asa cum au destui europeni .
vreau sa nu mai fie nevoie sa suport nesimtitii si alti ” baieti de baieti” in cartier.
stiu ca e prea mult pt romuica dar inca mai sper……

cristian alexandru (75 comentarii)  •  23 ianuarie 2008, 12:16

Daca dl Tulus va realiza ceva, cat de putin, in aceste dosare, va fi ok…dar, sincer, ma indoiesc serios…interesele – chiar si cele politice – il vor impiedica sa avanseze cu ancheta…daca nu cumva il va elimina sistemul, baietii cu ochi albastri il vor face sa renunte…

nu vedeti cat de relaxat e mitica dragomir? el, care ar avea cele mai multe motive sa intre in pamant de rusine??? daca asa un om, cu trecutul lui, ajunge parlamentar…probabil ne meritam soarta…

d-le tulus, succes…dar tare ma indoiesc ca veti ajunge la liman, fara sa fiu patetic…pur si simplu nu cred ca aceste dosare vor rezolva ceva…

Dan (5 comentarii)  •  23 ianuarie 2008, 12:53

Foarte bun articolul sunt de acord cu ceea ce spui si intr-adevar prostii aia care fac cozile sunt cei care ii sustin pe multi din oamenii de sus. Cat priveste taxele judecata sanatoase este urmatoarea: toti trebuie sa le platim, fie ca ne place fie ca nu, nu sa fim doar unii prostii si altii destepti ca atunci chiar ca nu trebuie sa ne miram de ce se duce dracului tara asta.
Ca finalitate insa ma indoiesc ca va fi una normala: dragutzii aia vor scapa cu basma curata, o sa de-a niste maruntisuri inapoi de ochii prostilor si vor continua sa ne polueze aerul si spatiul in fiecare zi fara a le pasa de cei care vor ca lucrurile sa intre in normal in tara asta.
Domnule procuror. sper sa nu va lasati intimidat cumparat sau ceva asemanator de jegurile astea care nu merita decat un singur lucrur: euthanasierea!

Comentează