Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Club Fără Remuşcări

CFR Cluj este principala candidată la titlu. Fără dubii. Are de toate. Bani, voinţă, echipă, antrenor, portughezi, arbitri prietenoşi. Fără scrupule şi alte prostii de ordin moral. Ne-am convins de asta după ce am văzut penalyul acordat de Cristi Balaj […]

sâmbătă, 24 noiembrie 2007, 3:21

CFR Cluj este principala candidată la titlu. Fără dubii. Are de toate. Bani, voinţă, echipă, antrenor, portughezi, arbitri prietenoşi. Fără scrupule şi alte prostii de ordin moral. Ne-am convins de asta după ce am văzut penalyul acordat de Cristi Balaj la un fault imaginar asupra lui Fabiani, care a căzut secerat de o adiere de vînt. Ori prin atingere cu umbra lui Dracula, ieşit nu se ştie cum din cripta de la Tihuţa. O greşeală, veţi spune, una la fel cu cele de care au profitat mai an Dinamo, Steaua şi Rapid. Ardelenii au învăţat de la mitici, iar acum lucrează creator. Discipolii de peste munţi îşi depăşesc maeştri regăţeni fără să clipească.

De ce ar face-o?, vine întrebarea pragmatică. Simplu, pentru că revanşa Provinciei trebuia să fie una fotbalistică. Pentru a servi de lecţie corupţilor dîmboviţeni, domnii de la Cluj urmau să ne propună alternativa curată. Un campionat cîştigat pe teren, în luptă dreaptă. Aşa cum decurg acum lucrurile, nu vedem decît un club care a învăţat repede trucurile senatorilor Răului, aplicînd fără scrupule practicile acestora. La adăpostul punctelor avans din clasament, dl. doctor Mureşan pune diagnostic după diagnostic unui fotbal pe care tocmai l-a virusat.

Comentarii (405)Adaugă comentariu

pentru idioti (45 comentarii)  •  24 noiembrie 2007, 17:49

@ adip
In general ai dreptate.
Pacat ca si tu folosesti termenul de ‘mitici’. Si, ca sa rezolv problema asta, iata explicatia acestui termen:

„Mitica este tipul caracterial descris de Caragiale: semidoct, marlan dar fudul nevoie mare, un Domnul Goe ajuns la maturitate.
Termen folosit in special de cei din afara Capitalei pentru a-i descrie pe bucuresteni.”

Dupa cum se vede, desi este folosit ‘in special’ de provinciali ca sa-i descrie pe bucuresteni, termenul nu este obligatoriu definitoriu doar pentru locuitorii Capitalei.
Mirlani pot fi si cei care-si spun ‘antimitici’ 🙂

edy (20 comentarii)  •  24 noiembrie 2007, 17:50

pentru idioti
ai dreptate aici,si eu am injurat tot ca raspuns la atacuri de la aceeasi persoana despre care imi vb dar m-am oprit pana ca totul sa degenereze.atat am avut de spus

adip (16 comentarii)  •  24 noiembrie 2007, 17:50

Pt Jose
Succes la matineu! Cand incep meciurile in B ?La 11?Eram doar curios…

pentru idioti (45 comentarii)  •  24 noiembrie 2007, 17:51

@ jose
Intrebare cinstita, fara ironie: explica-mi si mie, te rog, de ce scrii ca CFR nu are istorie… Eu stiu ca este un club de fotbal foarte vechi…

ciumidel (5 comentarii)  •  24 noiembrie 2007, 17:52

hai ma ce pasiune?!?!? tot felu de portughezi care stai linistit au venit pt bani si cu niste unguri nenorociti care fura pe fatza

MM (16 comentarii)  •  24 noiembrie 2007, 17:52

Jose
Serios mi-e mila de tine…Una e sa fi suporter infocat si alta e sa fi suporter incult…

jose (17 comentarii)  •  24 noiembrie 2007, 17:55

@adip

Daca ai fi suporter adevarat al cfrului ai stii de la ce ora se joaca in B si C… echipa centenara a jucat aproape un secol la acest nivel. Din pacate pnetru tine te-ai dat de gol…

@pentru idioti

nu am scris ca cfr nu are istorie… orice succesiune de evenimente, indiferent cat de stupide sunt, se poate numi istorie… doar ca nici un cfrist cu scaun la cap nu poate sustine ca istoria cfr se poate compara cu cea a universitatii

DDR (16 comentarii)  •  24 noiembrie 2007, 17:56

ciumidel
Esti cumva din Manastur’?Asta ar explica multe…Cei mai multi tarani pe metru patrat…Cand parintii vostrii au venit pt prima data in Cluj acum 20-30 de ani nu stiau sa traga apa la buda…Iar la faianta ii spuneau vopsea de oras…Acum voi sunteti marii suporteri ai Universitatii…Mai lasati-ma in pace…

greuceanu din ardeal (8 comentarii)  •  24 noiembrie 2007, 17:57

@ pentru tampiti
nu vreau sa te contrazic, nu sustin ca opinia mea e litera de lege 😉 ai dreptate: cfr pare sa joace ca o echipa solida care stie sa castige, ce vroiam sa spun (asta mi se pare mie) ca ando nu le imprima o IDEE de joc, mi se pare ca e cam haos (in special la mijlocul terenului unde lipseste cu desavarsire un nr10 autentic). ma gandesc acum la meciul cu dacia mioveni unde au jucat total aiurea (noroc cu trasorul lui trica), ma gandesc chiar la meciul de azi in care bistrita a avut bara si inca alte ocazii, la meciurile cu poli si steaua unde au jucat cu om in plus minute bune si nu au castigat-ratand chiar penalty-uri, ma gandesc la meciul de la vaslui etc etc. si mie imi place cfr dar parca totusi ceva nu e ok – am impresia k jocul asta care pare solid e pur si simplu din cauza jucatorilor care par putin peste ce se vede la altii din liga1 (atat ca mentalitate cat si ca tehnica – stiu sa faca un stop sa dea o pasa pe culuar, un dribling, etc – chiar daca sunt jucatori care acolo de unde vin, fara sa jignesc, erau de mana a 2-a)

littlegabri (3 comentarii)  •  24 noiembrie 2007, 17:58

tin cu dinamo ,dar nu pot sa-ti dau dreptate.nu spun ca a fost 11 metri dar las-o naibii de treaba cum greseste un arbitru in favoarea unora mai mici gata sar toti cu gura :ca e cooperativa,ca-i blat ,ca-i aranjament, s.a.m.d.sunteti penibili,ii luati ca exemplu pe retardatii aia gen becali,copos si turcu.

DDR (16 comentarii)  •  24 noiembrie 2007, 17:58

Jose
Ce istorie are U? A castigat campionatul? A fost in cupa UEFA? Ce istorie?Eu stiu ca i-a batut in repetate randuri pe aia din Iara dar asta e istorie?Si pa pe Building Vanju mare parca ,nu?

pentru idioti (45 comentarii)  •  24 noiembrie 2007, 18:00

@ jose
Nu te supara ca insist.
Am gasit pe net ca U Cluj s-a infiintat in septembrie 1919 si stiu ca CFR s-a infiintat in 1907.
Revin, deci: prin ce are U o istorie mai bogata? Prin faptul ca a jucat mai multi ani in prima divizie? Asta ar tine de performanta, nu de istorie. Parerea mea! Dar probabil ca gresesc – in fond tu esti de acolo, stii mai bine…

rocky (8 comentarii)  •  24 noiembrie 2007, 18:00

ceisti cit te plateste gigi si argaseala ca sa dai in altii? da penaltyul stelei dat de tudor la urziceni ce spui de sezonul trecut. atunci ai stat ca porcul iun cucuruz si n-ai spus nimic. ai grija poti sa ajungi la CNCD pe ntru discriminare pe regiuni ca vad ca esti anticlujean si n-ai curaj sa vb cu cei care te critica . lingaule!
P>s. Mi-am schimbat parerea despre tine, esti la fel ca udrea alk vostru, nu ca lenea. ujn lingau oridnar al lui gigi, zotta, argaseala.

ciumidel (5 comentarii)  •  24 noiembrie 2007, 18:00

n-am treaba cu U sau cfr am ce am cu bozgorii hoti sa moara in chinuri!!!
nu sunt din mansur sau cum se numeste localitatea/cartieru ala

rocky (8 comentarii)  •  24 noiembrie 2007, 18:01

cristi cit te plateste gigi si argaseala ca sa dai in altii? da penaltyul stelei dat de tudor la urziceni ce spui de sezonul trecut. atunci ai stat ca porcul iun cucuruz si n-ai spus nimic. ai grija poti sa ajungi la CNCD pe ntru discriminare pe regiuni ca vad ca esti anticlujean si n-ai curaj sa vb cu cei care te critica . lingaule!
P>s. Mi-am schimbat parerea despre tine, esti la fel ca udrea alk vostru, nu ca lenea. ujn lingau oridnar al lui gigi, zotta, argaseala.

Paula CFR (4 comentarii)  •  24 noiembrie 2007, 18:03

pt ciumidel…asculta aici…nu au venit pt bani pt k mai aveau si alte oferte de la echipe mult mai bune…unde puteau face performanta.Si hai sa fim seriosi numai nu au ales Romania asa ca ii tara frumoasa unde nu se fura mai cva ca USA=)) Si cei care ziceti ca ii echipa de unguri nu mai vorbiti fara sa stiti pt k CFR nu are nici un ungur in lot si patronul Arpi este numai un sfert ungur,in rest fiind neamt.Asa ca mai bine taceti ca si eu pot zice ca Steaua de ex ii echipa de tigani pt k banel ii tigan.Si nu zic.Si nu mai zic de Rapid iar.

Va spun eu ca daca la echipele din Bucuresti se int asa nimeni nu facea asa scandal.Cum s-a int la Cluj si le este frica ca luam campionatul repede sar toti.Si argaseala si absolut toti.Mai bine sa taca.

FORZA CFR!!!
NU VORBITI FARA DOVEZI

jose (17 comentarii)  •  24 noiembrie 2007, 18:03

@MM, DDR

… inca nu am intalnit un suporter al cfr care sa poata explica cu argumente de ce ar trebui sa sustinem cfrul si nu u… tot ce stiti spune se refera la performantele din ultimii ani obtinute pe banii, proportionali cu grosimea dosarului de la DNA, al lui Arpi…

Arpi nu e insa highlander si la un moment dat va pleca si el si cfr se va scufunda din nou in medoicritate… atunci suporterii ca si voi isi vor gasi alte hobbyuri: filatelia, manelele etc.

MM (16 comentarii)  •  24 noiembrie 2007, 18:06

Bai jose draga?
Da cu U, rusinea clujului la ora actuala de ce ar trebui sa tinem?Proasta p..a a fost la curu’ matii…

pentru idioti (45 comentarii)  •  24 noiembrie 2007, 18:08

@ jose
Poate ca ‘Arpi’ (cum zici tu) o avea dosar pe undeva sau pe altundeva si poate ca va fi ‘ascuns’. Dar, din punctul de vedere al microbistului, ar trebui sa i se recunoasca meritul de a fi organizat in Cluj un club cu o structura coerenta, cu o organigrama de tip occidental si cu o atitudine de invingatori. Pina la urma, in ultimii ani, an de an, au avut cite un obiectiv. Si, an de an, si l-au indeplinit. Asta nu poate sa insemne decit seriozitate si profesionalism, nimic altceva. Si daca asta vine de la un maghiar, sa fie sanatos, mie imi convine!
Eu, ca (fost) dinamovist, iti spun ca m-am saturat de ‘conducatori’ gen cristinel, jijel, georgel, de-aici, din Capitala. Sper sa cistige CFR, ca poate se schimba ceva si pe la altii!

valentin71 (8 comentarii)  •  24 noiembrie 2007, 18:09

gol trica-ofsaid-…pe giulesti,acum penalty mincinos… nu inteleg de unde mare iubire pt.c.f.r. cluj din partea arbitrilor……

jose (17 comentarii)  •  24 noiembrie 2007, 18:10

@DDR

U a fost in Cupa Uefa si Cupa Cupelor de mi multe ori decat CFR dar nu asta e subiectul

@pentru idioti

Nu s-a demonstart nici o legatura intre KVSC (clubul cfristilor maghiari) si CFRul de azi… au gasit doar cei care pentru a isi descoperi o identitate si-au inventat o istorie. Am spus ca existau echipe studentesti in Clujul antebelic dar noi nu ne revendicam ca si continuatori ai lor pentru ca U este simbolul Clujului UNIVERSITAR ROMANESC. Asta e morala…

Nu doar performantele scriu istoria. Au fost vreodata Hatieganu, Papilian, Blaga, Eugen Teodorescu la vreun meci al CFRului? Primul capitan al echipei nationale Aurel Guga a jucat la U sau la CFR?…

CFR are relevanta doar daca facem istoria proletariatului… 🙂

Paula CFR (4 comentarii)  •  24 noiembrie 2007, 18:11

pentru jose

Voi vorbiti de manele?hai lasati-o balta si nu mai atacati si voi ADEVARATA ECHIPA A CLUJULUI.Da aveti istorie dar tu ce te bagi in discutia asta?marele uist…ati fost candva ceva,dar acum ramane legenda.Prezentul echipei universitatea= un 0 barat.Si imi pare rau sa ti-o spun.Vedeti-va de echipa si profitati pana mai stati in A.ca la anu va vad iar la minerul lupeni si ISCT…

MM (16 comentarii)  •  24 noiembrie 2007, 18:16

Jose
Sa zicem ca CFR 1907 nu are istorie.S-a nascut de 2 ani?What’s your problem? Sincer nu inteleg de ce nu poti tu dormi. Nu suntem pe primul loc pt ca avem sau nu avem istorie.Si cand imnul CL se va canta pt prima data in ARDEAL nu ne va interesa daca are istorie,daca U care atunci isi va disputa derbyurile cu Iara si Vanju MAre are sau nu istorie mai mare.Vom asculta doar imnul UCL.Si eu zic ca asta e o mandrie pt CLUj pt Ardeal.Bravo CFR,Bravo Arpi,Bravo Muri Bravo CLUJUL!!!

jose (17 comentarii)  •  24 noiembrie 2007, 18:16

@pentru idioti

Nu am contestat faptul ca Arpi a stiut sa creeze si sa organizeze o echipa profesionista… Dar asta nu ma va face sa o sustin… :). Categoric are acest merit: a stiut sa formeze o echipa si sa investeasca inteligent banii- inclusiv in fluierasi 🙂

@MM

Considera discutia noastra incheiata aici. Ai vrea sa te consideram reprezentativ pentru nivelul suporterilor cfristi… 🙂

jose (17 comentarii)  •  24 noiembrie 2007, 18:18

@Paula CFR, MM

Ma bag in discutie ca sa nu creada altii care mai scriu pe aici ca toti clujenii sunt incremeniti in proiect si animati de- cea mai mare prostie- antimiticismul…

MM (16 comentarii)  •  24 noiembrie 2007, 18:24

jose
Adica ce vrei sa zici?Sa-i iubim pe mitici?Toate relele au pornit de acolo.Fara ei eram mai buni,mai civilizati,nu am fi nevoiti sa ne plecam capul ori de cate ori scoatem pasaportul rosu din buzunar…In fine e dreptul tau sa-i iubesti dar te rog nu ne obliga si pe noi.OK?

jose (17 comentarii)  •  24 noiembrie 2007, 18:26

@MM

Pe mine nu un mitic m-a injurat pe blog… ii condamnam si ii acuzam de toate relele posibile dar anumiti retardati se comporta exact cum ii acuza pe mitici ca o fac. Stii cumva la cine ma refer… 🙂 ?

chupac (26 comentarii)  •  24 noiembrie 2007, 18:35

asa se ia un campionat in romania,mai grav e ca cei de la cfr se cred acum superiori si o sa ajunga in cupele europene si o sa se faca de ras pana la urma cum seau facut anu asta cele 3 bucurestene care au avut aceleasi practici…asa fotbalul romanesc nu avanseaza deloc.

greuceanu din ardeal (8 comentarii)  •  24 noiembrie 2007, 18:35

@jose
asa este jose ai punctat f bine diferenta dintre un „impatimit” si un „observator”. crede-ma ca imiplace enorm ucj, problema nu este ca au plecat jucatorii de valoare ci CUM au plecat. cand ma refeream la cocis si florescu ma refeream la faptul ca au plecat la pachet, fortati de conducere sa plece la sherif desi aveau oferte mult mai bune (pentru ei ca jucatori, pentru cariera lor) de la dinamo (din cate stiu eu si dinamo dedea si clubului aceleasi sume, dar pentru unele personaje din club au avut alte avantaje vanzandu-i in moldova). s-ar putea sa gresesc, dar stiu ca si cu nelutu sabau au fost niste discutii destul de rusinoase in momentul in care el (din postura de antrenor jucator care i-a dus pe baieti din C in B) a vrut sa cumpere clubul. OK – ai si tu dreptate si te inteleg ca pui f.mult suflet. vin si la u, vin chiar cu baietelul meu 😉 si nu vin doar de azi – am fost acolo si cand p iarba calcau ciocan, batacliu, tim campeanu, cristi pojar, feri dican, sau marius predatu(predator il principe – care nu e uist pur sange dar a facut mult pt u), vin si azi cand goga „arunca tribunele in aer” si , ai dreptate, vad pasiune, dar ceva „pute” la club si asta sper sa se rezolve odata cu vanzarea pachetului majoritar (cum a promis dl. boc ca va face cel tarziu pana in primavara). nu vreau sa fiu catalogat las dar nici sa pozez in ceea ce nu sunt. nu imi place cfr nu pentru performantele actuale – momentan jocul pe care il practica mai are ceva pana sa ajunga la performanta (sunt unde sunt si pt ca la „granzii” din bucuresti e dezastru)

pentru idioti (45 comentarii)  •  24 noiembrie 2007, 18:37

@ chpac
Ce stim monetan? Ca echipele romanesti de anul acesta s-au facut de ris in cupele europene, in frunte cu ‘steluta’.
Ce nu stim sigur? Nu stim sigur ce va face anul viitor CFR in CL. De ce? Pentru ca mie mi se pare ca acolo este o alta atitudine, totusi, chiar daca multi vad ca au o alta parere.
Asa ca mai bine asteptam, decit sa dam verdicte…

ALEX (2 comentarii)  •  24 noiembrie 2007, 18:40

CFR e cea mai tare cu echipele astea mai mici ….pe care le poate fura in voie cu arbitrii, amintiti-va ca acasa au avut mai mereu si om in plus si penalty.
Cu echipele de calibru, si-au aratat „valoarea”… nu au batut pe nimeni desi au avut toate meciurile acasa…..dar vine si returul….. 🙂 (cu rapid a fost o exceptie).
In rest…..au cumparat jumatate din Portugalia si trebuie sa isi scoata banii…..prin orice mijloace…..iar mirosul banilor din LC a ajuns pana la Cluj, desi valoarea lor in Europa e sub 0 (mai precis -3, atat cat au luat de la niste ciprioti anonimi).

manevrantu’ (85 comentarii)  •  24 noiembrie 2007, 18:40

jose: Nu s-a demonstart nici o legatura intre KVSC (clubul cfristilor maghiari) si CFRul de azi…
ce vorbesti nene? Pai cand ungurii si-au retras administratia, au luat si gara din cluj si calea ferata? Au lasat doar universitatea BB?

manevrantu’ (85 comentarii)  •  24 noiembrie 2007, 18:42

alex
da ma, s-a facut de cacao, nu ca dinamo care a fost eliminata de niste eschimoshi…ha,ha,ha! Sau steaua, ciuca batailor.

greuceanu din ardeal (8 comentarii)  •  24 noiembrie 2007, 18:45

@alex
e posibil ca dubla cu anorthosis sa fi fost rezolvata dinainte tocmai pentru a ramane concentrati pe campionat. dpdv material cupa uefa e pe bani marunti (anul trecut sevilla – castigatoarea competitiei a incasat mai putin decat lokomotiv sofia – parca astia erau – cei mai slabi din UCL care mi se pare ca nu au facut nici un punct). dar, ai dreptate, mirosul UCL a ajuns pana in gruia, adica trebuie sa fii orb sa nu vezi ca acolo e grosul (material, si chiar pt cv-ul jucatorilor)

manevrantu’ (85 comentarii)  •  24 noiembrie 2007, 18:45

bai panarama, asta care scrie pentru idioti, nu-ti dai seama ca ne jignesti cu nickul asta al tau? Cu numele asta scrie-le parintilor tai.

pentru idioti (45 comentarii)  •  24 noiembrie 2007, 18:47

@ Alex
Daca a fost o exceptie cu Rapid (care, in paranteza fie spus, e singura care mai joaca foatbal in afara celor de la CFR la ora actuala), atunci care este echipa aia ‘tare’ care va cistiga campionatul? Steaua? Astia cu cine au fost tari anul asta? Dinamo? Eu zic ca sunt gata prajiti anul asta!
A mai ramas doar Rapid… iar pe astia i-au batut cei de la CFR… Atunci? De ce zici ca nu sunt tari?
Iar in meciurile cind au avut penalti si om in plus (banuiesc ca tot la echipa becaliotilor te duce gindul) – ce te-a deranjat atunci? Nu a fost corecta eliminarea? Nu a fost corect penalti-ul? Sau nu a fost (de fapt) corect faptul ca steaua a cistigat un punct intr-un meci in care n-a jucat nimic?

manevrantu’ (85 comentarii)  •  24 noiembrie 2007, 18:48

se aude? spune-ti pe nume: cracanel, ciordel, corcodel, mardare sau mitica.

manevrantu’ (85 comentarii)  •  24 noiembrie 2007, 18:50

fost dinamovist? adica militian la pensie de boala, cirotic.

jose (17 comentarii)  •  24 noiembrie 2007, 18:50

@greuceanu

… Sa iti traiasca baietelul… 🙂 . Si sa ajunga mare uist!!
Noi idolii copilariei noastre- Ciocan, Cavai, Dobrota, Neamtu, Muji, Campeanu, Biro, Bucur, Boeru i-am cunoscut din comentariile radiofonice ale lui Mateescu si Domozina… 🙂

Ai perfecta dreptate- diferenta intre U si CFR este cea intre o societate de stat, plina de firme capusa si de paraziti care traiesc din vanzarea jucatorilor si una privata, creata pentru performanta (si pentru a crea imagine conducatorilor 🙂 )…

Crede-ma nu m-as supara ca cfr sa ia titlul tot ce vreau e sa inteleaga ca pentru multi clujeni U inseamna copilaria si tineretea lor si de aceea merita respect …

pentru idioti (45 comentarii)  •  24 noiembrie 2007, 18:51

@ manevrantu
Pina sa scrii mesajul asta adresat mie, nick-ul meu nu-ti era adresat – iar multa lume civilizata de pe aici a inteles.
Nu am sa le scriu parintilor mei asa, nici parintilor tai. Am sa-ti scriu, insa tie: du-te frumos sa te ‘manevreze’ un pic ‘baieteii’ de la tine din cartier! Sa te invete parcarea cu spatele! Hai pa!

Nu te mai obosi sa-mi raspunzi, ca probabil o sa improsti cu murdarie pe aici – probabil ca matul caruia i se spune colon are, in cazul tau, iesire si printre dinti.

jose (17 comentarii)  •  24 noiembrie 2007, 18:53

@manevrantu

1. Universitatea se numea Ferdinand I, nu BB
2. In echipa de fotbal CFR nu jucau caramizile din care e formata gara si traversele de cale ferata (crezi tu asta 🙂 )

anti idioti (45 comentarii)  •  24 noiembrie 2007, 18:54

OK, acum sper ca o sa fie toata lumea multumita si sa nu mai umble cu manevre. Am schimbat (iar) nick-ul 🙂

Are vreo importanta?

pulos center (7 comentarii)  •  24 noiembrie 2007, 18:54

steaua – dinamo 0 – 0

pulos center (7 comentarii)  •  24 noiembrie 2007, 18:55

argaseala asta e un jenant…

pulos center (7 comentarii)  •  24 noiembrie 2007, 18:56

sau o fi pentru sangele varsat de mirel la tihutza? :))

manevrantu’ (85 comentarii)  •  24 noiembrie 2007, 18:57

pentru idioti
esti prostul blogului. Toti te iau in p u l a pe aici…

anti idioti (45 comentarii)  •  24 noiembrie 2007, 18:57

Ca sa revin la subiect…
Faptul ca sunt suporteri ‘convergenti’ (adica monotoni si marginiti – pentru cine isi mai aminteste despre sirurile de numere…) care sar si striga ‘hotii, hotii’ la orice greseala de arbitraj in favoarea echipelor adverse nu ma mira.

Ceea ce ma mira este ‘promptitudinea’ cu care sare autorul articolului sa acuze de hotie. De unde stie dumnealui ca CFR a cumparat arbitrii? Nu mai exista greseli, exista doar furturi?

Dinsul vede acum peste tot hoti. Adica tot ‘geambasi’ (nu, nu sariti de fund in sus, domnule, fiindca ‘geambas’ nu este numai vinzatorul de cai, ci, in vechime, era numit asa orice inselator sau trisor).

P.S. Hehe! Mi-a fost sters acest mesaj cind l-am postat prima data – probabil ca vreun sicofant din redactie s-a sesizat ca am folosit numele autorului acestui articol 🙂

jose (17 comentarii)  •  24 noiembrie 2007, 18:57

@anti idioti

Ai vazut azi pe blog diferenta intre suporteri U/CFR 🙂

jollyroger (7 comentarii)  •  24 noiembrie 2007, 18:58

Va cer scuze pentru ceea ce voi scrie…..

dar ma fut in el de ardeal si banat, futu-va-n gura de jegosi, daca sunteti complexati si retardati. Nu e vina noastra daca v-ati nascut la curu’ vacii si noi intre betoane…sa ma fut in ele de betoane de cacat!

red baron (75 comentarii)  •  24 noiembrie 2007, 18:58

balaj si tudor fura constant de cativa ani incoace si nimeni nu-i da odata afara din arbitraj,ei sunt cei mai aroganti si cei mai ordinari si infecti arbitri,problema sta asa,fara arbitri,cfr pierdea cu Dinamo,Steaua,Rapid si Gloria Bistrita si facea egal cu Pandurii si Mioveni,asta e valoarea cfrului o echipa mediocra care a demonstrat in cupa UEFA ce valoare are,la fel va fi si la anul pt ei in cupele europene indiferent in ce competitie va juca,intrebarea e chiar atat de mult conteaza serviciile facute de catre Paskany lui Basescu si relatiile obezului de Muresan cu Dragomir si Mircea Sandu?cam atat valoreaza un titlu in Romania?

Comentează