Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

93% Steaua

Micul drăcuşor din noi atît aştepta, dar a fost tare dezamăgit. Ce lipsă de imaginaţie! Cît dramatism ratat! Hagi nu şi-a înaintat demisia. Cum şi-ar mai fi dat ochii peste cap zînele prompterului dacă Gică lucra puţin în contul ratingului! […]

vineri, 31 august 2007, 4:16

Micul drăcuşor din noi atît aştepta, dar a fost tare dezamăgit. Ce lipsă de imaginaţie! Cît dramatism ratat! Hagi nu şi-a înaintat demisia. Cum şi-ar mai fi dat ochii peste cap zînele prompterului dacă Gică lucra puţin în contul ratingului! Ce radiografii comportamentale au ratat unii! Vai, previzibil e omul ăsta, nici măcar nu a trimis nişte răutăcisme către patron. Nici o vorbă mai aspră despre pacientul bolognez cu genunchi de sticlă.  Doar era pe cai mari, de Champions League. Trebuia să se umfle puţin în pene, să scoată flăcări pe nări. Nimic, dom’le! El vine şi ne spune cu glas egal că dansul de-abia acum începe. Şi că vrea să treacă de grupe. Iar ăia de la UEFA îl iau în serios.

Vedeţi, asta e diferenţa, de multe ori ne iau alţii în serios. În timp ce noi miştocărim, există oameni nespectaculoşi care îşi văd de treabă. Ca Hagi acum, ca Zenga şi Olăroiu în trecutul apropiat. Muncesc pentru ei şi pentru ceilalţi. Ba au tupeul să spună că o fac din plăcere. Şi intră în grupele Champions League şi strîng puncte. Şi pentru ceilalţi. 93% Steaua, 7% ceilalţi, ca să nu zicem restul. Aşa arăta pînă la ora meciurilor lui Oţelul şi CFR contribuţia la coeficientul european al României. 6,5 puncte a strîns Steaua, 0,5 Dinamo. Matematica e indiferentă în materie de nuanţe. Nicăieri nu stă scris cu cine, de ce, dacă ai avut noroc, ghinion ori un arbitru potrivnic. Rămîn nişte cifre care o dată îmbunătăţite te propulsează an de an printre forţele fotbalului. De la masa săracilor, treci la masa bogaţilor. Întîi stai undeva într-un colţ, apoi avansezi către centru. Din invitat tolerat ajungi comesean cu drepturi depline.

În tabăra învinşilor de marţi a fost o tristeţe de factură culinară. La cina nocturnă consecutivă înfrîngerii cu Lazio, măriile dinamoviste cu aceleaşi pălării prea mari au decis că totul poate fi reparat cîştigînd campionatul. Deci nu au înţeles nimic. După ce au întărit echipa cu rebuturi şi pepeni trecuţi de prima tinereţe, dînşii au identificat soluţia cea mai proastă. Infiltrarea în Champions League nu pe drumurile europene, ci prin coclaurile campionatului. Nu prin performanţă ritmică pe continent, care asigură un coeficient civilizat, ci spărtănind între fruntarii. Europa, domnilor Badea, Borcea şi Turcu, începe la Mioveni şi se termină la Buzău. Apoi vor să cotropească Roma, Barcelona, Londra şi Milano.

Comentarii (421)Adaugă comentariu

Victor1 (774 comentarii)  •  30 august 2007, 20:56

De ce niste echipe kre au pretentia d a castiga campionatul nu sunt in stare sa treaca d niste adversari,fie ei:Lazio,Anorthosis sau Lokomotiv Sofia se gandesc la CL.Asemenea echipe nu sunt in stare sa stranga punctele dorite d Mitica pt liga lui.

pitu (774 comentarii)  •  30 august 2007, 22:26

diferenta dintre steaua si restul o da ambitia nebuna a lui becali.

pitu (774 comentarii)  •  30 august 2007, 22:30

intr-un campionat condus de maidanezul mitica nu putem gasi miros de europa.doar de ceapa si mici

grasu (3 comentarii)  •  31 august 2007, 4:25

foarte tare articolu cristi, felicitari, ai pus punctul pe i!

mitica blajinu (1 comentarii)  •  31 august 2007, 4:39

Mama mama ce injuraturi ai sa primesti! Si asta si fiindca ai drepatate!
O sa ai parte de „Balacareala Spartana”! Expresia asta ar trebui sa o pun sub Copyright!
Doar la „Spartanii Romaniei” se poate aplica!

Cohut Ioan-ORADEA (8 comentarii)  •  31 august 2007, 4:39

mda!

wanted (4 comentarii)  •  31 august 2007, 4:41

…mare adevar graiesty:)

danyel77 (4 comentarii)  •  31 august 2007, 4:42

Superb articol…asta e mentalitatea omului parsiv vrea sa ajunga la masa bogatilor fara sa munceasca rusine conducatorilor dinamovisti pentre felul cum gandesc.

EUSEBIU_v1 (5 comentarii)  •  31 august 2007, 4:47

corect articolu’ dar nu pot sa nu observ ca de 3 zile dai in „pepene” cu fiecare ocazie, scrisa sau nescrisa (a se citi realitatea tv)

Chef (23 comentarii)  •  31 august 2007, 4:48

In sfarsit cineva care nu se ascunde si spune lucrurilor pe nume. Felicitari. Iar pentru oficialii dinamovisti : Ar trebui sa va fie rusine sa incercati sa furati alt campionat.

Constantin (3 comentarii)  •  31 august 2007, 4:49

mda … sa vazut ce fac zmeii din campionat … dinamo … Cfr … cand stau acasa blatuiesc dar cand ies afara sunt zero … adica multimea vida in matematica.
Dar las’ ca vin ei iar in campionat si bat tot … si o sa spuna ca la anu’ o sa faca mai mult … adica dupa ce o sa faca din nou caca … o sa foloseasca macar hartia igienica …nu de alta dar anul asta nici pe asta nu au avut timp sa o foloseasca …
Si cand ne gandim ca Cfr era sa termine pe 2 ..sa joace preliminarii de CL … aoleu faceau aia golaveraj cu ei …

pila (1 comentarii)  •  31 august 2007, 4:49

super tare, felicitari !

MORDI (3 comentarii)  •  31 august 2007, 4:55

bravo dom’le! bine scris! FELICITARI!

Cristian (3 comentarii)  •  31 august 2007, 4:57

Deci chiar demult nu ammai citit ceva atit de tragic si adevarat.O echipa romanaesca campioan nu a zis ca recontruim, incepem de la 0 ci ca „asiguram fanii ca vom incerca castigarea campionatului si astfel vom fi in grupele CL”.

Intrebare: dar pe munca cui? asta e valabil pentru toate echipele romanesti ca sa nu fiu acuzat ca sunt stelist

MORDI (3 comentarii)  •  31 august 2007, 4:57

am gresit…EXCELENT ARTICOLUL TAU! ai zis-o bine! BRAVO!!!

hingheru (3 comentarii)  •  31 august 2007, 5:00

@mitica: „balacareala spartana” LOL :))
da, bine zici, frustratii aia altceva nu stiu :)))))))))

impartial (24 comentarii)  •  31 august 2007, 5:28

Nu sunt nici dinamovist, nici stelist. DAR, de ce a mai castigat Dinamo campionatul daca pana la urma ei au avut de jucat cu o echipa mai tare decat Steaua? de ce trebuie sa aiba importanta istoria cand e vorba de un club, ci nu de coeficientul tarii? Adica, daca Dinamo termina pe doi, aveau de jucat cu polonezii aia, ii bateau, faceau mai multe puncte pentru Romania. Corect? Va rog sa imi raspundeti, poate sunt eu tembel. Deci insusi acest format al CL e un pic stupid. Corect, anti-performantele CFR si Otelul nu le poate scuza nimeni. Au avut adversari accesibili, dar ce s-o mai lungim.
Vroiam sa mai adaug ceva. Desi toata lumea il critica pe Becali saptamana trecuta, acum tot el e in presa cu stiri neesentiale. Doar uitati-va pe gsptv.ro cate stiri sunt despre el. Totusi, nimeni din presa romana nu da un contraexemplu: Niall Quinn de la Sunderland si Roy Keane. Poate ca asa ar trebui sa arate o relatie patron/actionar/administrator – antrenor:

My job is to be the administrator of the club who sends the right messages down and gets everybody at the club working towards the one goal of making it better for the coaches and playing staff.

„Ultimately, it is about winning matches and everything that you do in the meantime to provide for that is the key to it.

„I also know where my boundaries are and it’s not my right to go in and discuss players and have an input into who we might be signing.

„It’s only my right to provide for the manager.

„We back the manager up. I’ve seen it in football before where other chairmen might have got it wrong in years gone by almost trying to pick the team themselves.

„We learn from peoples mistakes in the past and I am delighted now that we’ve a chance to do what we can see is right. Maybe it won’t be, we don’t know.”

Quinn added: „It is very much Roy has his job and I have mine and when we do have to come together he helps me out and I help him out. It is fine.”

Putin contrastant cu opinile lui Gigi, Mitica si Iancu.

OCTAVIUS (7 comentarii)  •  31 august 2007, 5:37

Excelent! Asta e si parerea mea,Dinamo nu aduce puncte,care i-ar ajuta in primul rand pe dinamovisti,pentru ca nimeni de acolo nu se gandeste la asta.”Cum sa ne strecuram pe munca altora” asta pare sa fie sloganul la Dinamo.Si ce bine zice editorialul,se autointituleaza SPARTANI numai cand joaca la Piatra Neamt sau la Buzau 🙂

Nistorel (1 comentarii)  •  31 august 2007, 5:44

EXCELENT articol. BRAVO Cristi. Ai dreptate, cum D-nezeu sa mearga aceasta echipa, cand ei, dupa ce au furat campionatul sau pus pe distractii, prin toate colturile lumii. Ce declaratii, ce atitudine de mari campioni, ei in realitate fiind cei mai mari hoti si talhari ai campionatului. Si ce transferuri, numai nulitati care au lustruit bancile de rezerve. Numai „vopsiti” ai fratilor Becali, samsarul batran visind si acum la postul de presedinde. Acum vor din nou sa rupa campionatul in doua, si cu concursul celor de la Liga si Federatie, vor reusi.

Mikee (2 comentarii)  •  31 august 2007, 5:49

Bine spus!
Pentru Dinamo drumul cel mai scurt catre CL este prin locul asigurat de performantele altora. Intrucat in Europa nu se mai pot „apasa butoane”, „cainii” stau cuminti acasa si castiga de la panou inca un campionat. Daca nu a iesit anul asta, poate la anul. Au Steaua (si poate si Rapid) grija, sa puna de-oparte zestre de puncte pt. fata mare Dinamo. Daca isi mai accidenteaza si cativa jucatori cu descultii de Arsenal sau Sevilla sau cine o mai fi, si mai bine, castiga titlul din iarna, in stil de mare echipa. Probabil ca acum mai vor un singur lucru: sa ii lasam sa se pregateasca pt. Liga Campionilor. Din nou.

george (2 comentarii)  •  31 august 2007, 5:52

@impartial
coeficientul tarii iti determina numarul echipelor in cupele europene , iar coeficientul clubului iti determina statutul la tragerile la sorti :), de asta steaua a fost cap de serie si dinamo nu

Mikee (2 comentarii)  •  31 august 2007, 5:52

Impartial, daca Dinamo iesea pe locul doi nu juca cu „polonezii aia”. Pt. ca nu ar fi fost cap de serie. Din „meritul’ lor, evident.

Devolo (1 comentarii)  •  31 august 2007, 5:55

impartial Says:

August 31st, 2007 at 5:28 am
Nu sunt nici dinamovist, nici stelist. DAR, de ce a mai castigat Dinamo campionatul daca pana la urma ei au avut de jucat cu o echipa mai tare decat Steaua? de ce trebuie sa aiba importanta istoria cand e vorba de un club, ci nu de coeficientul tarii? Adica, daca Dinamo termina pe doi, aveau de jucat cu polonezii aia, ii bateau, faceau mai multe puncte pentru Romania. Corect? Va rog sa imi raspundeti, poate sunt eu tembel. Deci insusi acest format al CL e un pic stupid.

Stimabile…ideea e foarte simpla : coeficientul tarii ne ajuta si conteaza doar la numarul de echipe pe care le vom putea inscrie in cupele europene in anii viitori! Cum am fost anul asta cand avem atatea echipe…ma rog..avem..ca cfr si galatiul …:-j ! Insa exista si un punctaj care se adauga clubul exepres! Deci daca in cupa uefa ..ajungi in grupe..bati tot…iesi..ajungi in semifinale…clar ca ai adunat puncte serioase! iar acele puncte te vor ajuta sa fii cap de serie si…vei avea adversar mai slab cotat…gen cfr..care nu face puncte deloc 🙂 limpede?

kj (1 comentarii)  •  31 august 2007, 6:01

Asta spune tot: 93%. O echipa pe care altii o considera plina de hoti, rusinea Europei, rusinea Romaniei si cate si mai cate. Descopar cu stupoare ca sunt atati oameni frustrati de mersul Stelei incat risca sa se imbolnaveasca la faza asta.
Fratilor, lasati-o mai moale ca nu o sa schimbati nimic in echipa aia.Mai sunt unii care zic ca cel putin locul 4 e asigurat. E Liga Campionilor, mai, nu e campionatul lui Mitica. Echipa asta, asa cum o vedeti voi a realizat un procent de 93% de una singura. Cum-necum aduna puncte. Credeti ca le fura? Nu. Le castiga. Ce s-o intampla, s-o intampla. Oricum , echipa asta intotdeauna si-a dat silinta sa castige in Europa. Celelalte echipe ce fac?Nimic, nimic, nimic. ASa ca atunci cand si ceilalti vor realiza cate ceva in Europa, atunci sa vorbiti despre Steaua cum va vine la gura. Pana atunci, stati in banca voastra.

RADANUTZ (2 comentarii)  •  31 august 2007, 6:02

DINAMO….. NO COMENT

RADANUTZ (2 comentarii)  •  31 august 2007, 6:07

CAND BECALI ASPUS CA VA DUCE STEAUA IN UCL TOATA LUMEA A RAS DE EL( STEAUA-DINAMO KIEV 2-4). ACUM CE MAI SPUNETI?

Sandokan (127 comentarii)  •  31 august 2007, 6:12

@KJ

Stai putin mestere, nu te excita prea mult.
93% a fost PE ANUL ASTA…. si PINA ACUM.
Linia se va trage deabia la sfirsit si DUPA ce va intra si Rapidul in hora.
Eu zic totusi sa nu dam pesinafara de bucurie.
Sa nu uitam PE CINE a eliminat Steaua
si sa nu uitam ca nu au facut-o chiar de o maniera entuziasmanta si ca au avut emotii chiar si cu Bate chiar la Bucuresti.
Daca Steaua ar fi jucat cu Lazio, eu zic ca ar fi fost deranj mare, iar echipele din grupa Stelei, POATE cu exceptia lui Slavia Praga, sunt PESTE Lazio.
Deci… hai sa ne bucuram cu putzin mai multa decentza.

tosteaua (1 comentarii)  •  31 august 2007, 6:13

Sincer cu borcica ai dreptate … iar se antreneaza de champions league…. isi vind jumate de ekipa … sincer imi pare rau ca nu au intrat cateii in CL macar isi tineau jucatorii si creau concurenta ….
Nu inteleg cum de Cupa UEFA a devenit dintr-o data ceva de aruncat cand ei abia anu trecut au mirosit un pic de primavera prin europa? Steaua a jucat sezoane bune fara sa cracneasca in UEFA .. banuiesc ca suntem mai norocosi deoarece nimeni nu ne poate arata ca se poate mai bine (asta nu stiu daca e rau sau bine) da asta e … FORZA STEAUA!

ovidiu (1 comentarii)  •  31 august 2007, 6:21

Spartanii din antichitate erau barbati adevarati.Aia luptau pina la moarte.SPARTANII de pe Dimbovita nici nu sunt in stare sa alerge dupa o minge.sunt plini de figuri

endorama (11 comentarii)  •  31 august 2007, 6:41

cum zicea cineva mai sus, argumentul cu 93% e putin incorect, iar aducerea lui Hagi in discutie e total irelevanta, insa ceea ce ai spus despre conducatorii dinamovisti este ‘ADEVARUL ABSOLUT’ ca sa zic asa… bravo!

vertical (15 comentarii)  •  31 august 2007, 6:42

Superb articol. Primul care il citesc pe GSP in ultimul timp si nu imi pare rau ca am pierdut cateva minute.

Altceva nu mai zic pentru ca articolul spune totul, cum trebuie si cui trebuie.

Felicitari d-l G, pacat ca colegii dumneavoastra nu au aceeasi intelegere a fenomenului si dinamicii fotbalistice europeane.

Desi putem sa discutam si sa ne plangem despre ce a devenit fotbalul european de prim nivel, CL, adevarul este ca la momentul actual doar performanta interna nu este de ajuns pentru a deveni un club de top in Europa si a avea meciuri si rezultate in Europa. CL (spre deosebire de vechea ECC) cere participantilor atat performanta de top interna cat si coeficient decent (care se realizeaza numai in Europa).

Liga Campionilor nu se refera expres la “campioane” nationale, ci la acele formatii care reusesc sa imbine cel mai bine performanta interna cu competitivitate in Europa, este o liga a celor mai tari coeficienti din Europa inainte de a fi o cupa a catorva campioane, este o competitie in care plasare din liga interna in sezonul precedent tine loc de calificare in actuala competitie si de nimic mai mult.

Asadar cine canta si se zgarie pe ochi, Liga Campioanelor fara campioane face playback. Sunt 53 de federatii in Europa, iar dupa cum stim majoritatea ochilor importanti sunt indreptati doar pe 5-6, restul sunt tari sarace si in majoritate corupte, cu corectitunea ligii interne necunoscuta, nimeni nu poate valida titlul de campioana dintr-o astfel de tara iesita din vizor si de aceea acesti coeficienti care ofera avantaje/dezavantaje echipelor care au performat in sezoanele precedente in Europa, punandu-le pe celelate, cu sansa lor bineinteles sa-si confirme realizarile interne in 1-2-3 tururi de calificari. Este foarte corect si de bun simt pentru a filtra echipe compettive bidimensional fata de cele competitive doar unidimensional.

Revenind la cazul Dinamo, practic evolutile Stelei si Rapidului din sezonul 2005-2006 au propulsat-o in turul 3 de calificari, direct, cel mai aproape de liga in care o formatie romaneasca a avut vreodata acces direct, si asta doar pentru ca a avut Milanul acces direct in grupe, ca altfel se ducea direct in CLGS. Oricum a evitat echipe puternice din primele 2 urne valorice si a nimerit cu o echipa accesibila din urna 3. Nu e nimeni de vina ca nu au reusit nici in aceste condtitii sa se califice, in nici un caz Steaua sau ghinionul, cum unii incearca sa sugereze. Doar ei sunt de vina, iar daca nu vor juca serios in UEFA Cup si nu-si vor construi coeficient bun, vor ramane intodeauna departe de fotbalul mare, vor ramane intodeauna cu victorii impresionante cu Ceahlaul si Mioveniul, si vor fi intodeauana o povara pentru coeficientul nostru, in loc sa-l ajute. Dar asta e Dinamo, care tot mai cred ca impresioneaza pe cineva ca calaresc o echipe de laptuci de la retrogradare din Liga 1.

Piele (17 comentarii)  •  31 august 2007, 6:44

@impartial

Strategia o faci dupa regulile jocului. Regulile nu s-au schimbat vara asta pentru ca DInamo sa nu prinda CL. Strategia lui Dinamo in functie de regulile actuale a fost gresita. Ce e asa de greu de inteles?

Strategia e sa strangi puncte cativa ani ca sa nu mai fii nevoit sa joci cu echipa la fel de tari sau mai tari ca tine.

adu (3 comentarii)  •  31 august 2007, 7:01

Perfect de acord cu tine.Aleg cea mai simpla cale de a ajunge acolo.D-zeu a facut dreptate, daca ar fi ajuns in CL ar fi ajuns datorita Stelei si Rapidului.

Fortza steaua (4 comentarii)  •  31 august 2007, 7:04

” daca dinamo iesea pe doi….batea pe polonezii aia”….BA NU BATEA PE NIMENI dinamo.

eu (4 comentarii)  •  31 august 2007, 7:05

Bravo, STEAUA!
Fa-ne mandri in continuare!

vertical (15 comentarii)  •  31 august 2007, 7:20

Si aveti mare dreptate despre antrenorii Stelei, de la Piturca, Zenga, Protasov si Olaroiu, Hagi. Oameni profesionisti care au fost doar vinovati pentru ca nu au iesit toata ziua in medie sa urle ca „au ce mai tare echipa din tara”, „cei mai valorsi jucatori”, „nu le sta nimei in cale”, etc. Si jucatori la fel, de la Radoi, Dica, Nicolita, Goian si altii jucatori de CL, au cateva declaratii pe an, dar tot ei sunt presul unor ziaristi, in timp ce aia care se lauda toata ziu pe sine insusi si latra si sunt spartani, alpinisti de Everest si nu au jucat niciodata in CL, sunt buricul pamantului in presa. Prea de tot.

D-l Rednic canta „ce bine imi pare ca ai luat teapa” acum cativa ani sa se razbune ca la gradinita pe fostul patron, dar absolut nici un articol negativ la domnia sa nu am citit, chiar daca rezultatele europene lipsesc cu desavarsire ca si in cazul lui Andone.

Presupun ca presa ii plateste acum cum stie ea pentru ratingurile facute atunci, tinandu-i frumos in raft, si hai sa-l jucam in picioare pe Olaroiu, care ramane antrenorul ce cele mai mari performante din Romania, chiar daca nu a declarat nimc, sigur scapa Becali ceva de el si il curatam, dupa ce-l fluturam pe Hagi o luna pe sub nasul lui Oli si lui Becali. Acum cu Hagi nu e bun nici asta, „Sa plece de la Steaua”, ca nu da material spectaculos la presa, trebuie sa se enerveze, sa dramatizeze, sa atace pe cineva, ca altfel nu le place d-lor jurnalisti.

Scandal! Scandal! Scandal!

Daca dupa semifinala de UC, jucatori erau pur si simplu sfasiati, sezonul trecut dupa Liga Campionilor si Real, Lyon si Sevilla la fel, iar sezonul asta sunt sfasiati inainte de a juca primul meci in grupe. Se ia cineva de Dinamo pentru ratarile constante si incipente din Europa? Nu sigur ca nu, se apuca colegul dumneavoastra CT, sa ne explice axioma „norocului stelist” si „destinului favorabi” a „Oamenilor si a barilor”.

Pana acolo a ajuns domnia sa, nu mai au voie adversari nici sa trimita mingea in bara cu Steaua ca suntem binecuvantati; noi putem sa avem accidentati 1 jucator pe meci, 2-3 bari si adversari ca Sevilla, Valencia, Liverpool, Real si Lyon in fiecare tragere la sorti, asta e normal pentru CT si altii, in nici un caz ghinion, pentru ca asta meritam in viziunea d-lor. Dar … niciodata o bara sau un adversar mai slab cotat. Adica Zaglebie care era al 2-lea coefficient dupa Beitar si campioana Poloniei, nu a fost ghinion in turul 2. Noi asa trebuie sa avem mereu pentru a nu fi consideart noroc, cei mai tari adevrsari, cei mai multi accidentati, care daca se poate sa ne elimine, dinainte de a avea meciuri in picioare, iar daca ajungem in CL, sa fim atat de obositi si fara jucator valizi, in cat sa nu facem nici un punct si sa nu cumva sa depasim Dinamo la coeficient sau la bani.

Asa lasa impresia D-l CT, care mai da si o palma lui Dinamo, pentru ca nu au trantit meciul cu CFR din sezonul trecut, ca sa avem acum 0 echipe in CL.

Sa traiti.

arh. Gheorghe Petrescu (214 comentarii)  •  31 august 2007, 7:24

Dinamo isi merita soarta. Putea sa bata la Bucuresti
cu 1-0 italienesc. Au fost fraierii Europei. Campioana
de doua parale. 65000 de spectatori au asteptat sa
vada in Dinamo o forta fotbalistica, dar, a fost o
martoaga de echipa. Sant Stelist si imi pare rau ca nu
avem doua echipe in UEFA-CL, dar, Dinamo a gresit
flagrant in acest meci. Nu se admite asa ceva. Cat
priveste STEAUA, ea are sansa ei. Eu cred ca HAGI,
va face cu STEAUA, iubita lui profesionala, o figura
frumoasa in EUROPA. El lucreaza cu pasiune si asta
se va vedea in curand in UEFA-CL. HAI STEAUA!

buba (3 comentarii)  •  31 august 2007, 7:28

bravo domnule, nu stiu ce s-a intimplat cu dvs, dar in sfarsit faceti o analiza nepartinitoare !
vedeti ca se poate ? ….

DUDU (12 comentarii)  •  31 august 2007, 7:33

Contributia la contribuţia la coeficientul european al României se judeca la sfarsit de sezon, nu in momentul asta. De curiozitate cum a fost contributia in sezonul trecut?

Un_tip (1 comentarii)  •  31 august 2007, 7:36

foarte bun articol.la obiect si fara ocolisuri. insa ca ma deranjeaza pe mine in presa romana ca toti asa zisii jurnalisti ataca echipa steaua ei simpatizand cu alte echipe. tolontan e un mare rapidist…cred ca a plans mult cand steaua i’a scos din uefa…si la fel o multime de aici. articole de genu: „unde a gresit razvan?” sau „bravo razvan”…desi el nu a facut practic nicio mare realizare la echipa. sunteti penibili

Tevez (1 comentarii)  •  31 august 2007, 7:41

@Sandokan
nu mai vorbi tu de steaua … ca daca ar fi jucat cu lazio etc
😉 nu puteam pica cu lazio 😉 eram cap de serie ca si ei
norocul l-am facut noi singuri pe teren unde am strans puncte in ultimii 2 ani 😉 daca dinamo ar fi facut si ei puncte in ultimii 2 ani ar fi jucat si ei cu o echipa mai slab cotata 😉 asa ca ciocu mic atata timp cat steaua reprezinta romania in europa
P.S : lazio e o echipa slaba … daca nu erau depunctarile nu prindeau nici uefa
p@

Silviu (1 comentarii)  •  31 august 2007, 7:45

Cristi, jos palaria! Cum spunea cineva mai sus, ai pus punctul pe I.
Ca o completare, acelasi lucru este valabil si pentru echipe gen CFR… ei viseaza CL si nu-s instare sa treaca de cipriotzi, asa cum o faceau acum catziva ani, cei de martzi cu nishte pescari.

un catzel (4 comentarii)  •  31 august 2007, 7:54

bah geambashule, nu am sa fac pe plac oamenilor cu creier mic, rosu-albastru si nu am sa te injur … dar iti fac o propunere: desfiinteaza tu dinamo … si daca vrei, poti desfiinta apoi rapid, stiinta, petrolul (de fapt astia s-au desfintat singuri) si pe cine mai vrei tu …

ce minte scurta aveti, baieti … cum uitati voi ca la punctele DE AUR ale stelei (stranse in dispute cu campionate de legenda ca al belarusiei) au contribuit si echipe ca politimisoara (2-1 / 0-1) sau vecewasluy … uitati … uitati de constanta, acum uitati ca avem un buzau, uitati … nu pentru ca nu ati avea creier, ci doar pentru ca e gaunos …

stii ce ma scoate din sarite ? ca exista o gramada de paranoici care te considera dinamovist … nu , tati, nu ai tu onoarea asta, nu poate fi dinamovist unul cu fata ta … noi suntem baieti destepti … foarte destepti … si statornici, geambashule … stoici, darji … sa fi stelist de conjunctura e simplu, mai un grodno, mai un bate … si asa mai faci 163424304230987 % din punctele romaniei … numarul e aproape identic cu cel al meciurilor fara infrangere pe care le-a avut shtoia sub dinastia ceausescu … NOI am ramas caini si dupa nentori, si dupa nufelag, ramanem si dupa marti, oricat de suparati am fi fost … iar cele 345678900987652345678 la suta ale echipei tale de suflet, nu vor face NICIODATA cat atmosfera de pe 23 (nu e prima data, remember villa, hamburg, minsk …) atmosfera cea mai de soi a shtoistilor o regasesti in benzinariile din buzau …

cu cine tii mah ? cu zdiaua … ia zi echipa care a castigat cce … ngngngngng … lacatush … ngngngngngng

mi-e scarba !!!

un catzel (4 comentarii)  •  31 august 2007, 7:55

@Un_tip; esti prost de puti pana aici … tolontan este stelist de mic, auzi rapandula ?????????????????????????? ca si costi mocanu si toate slugile de la pro, exceptand mihai dedu …. vorbesti doar ca sa zgomotesti !!!!!!!!!!!!!!

vsteaua86 (13 comentarii)  •  31 august 2007, 8:00

Borcea a declarat ca Dinamo trebuie sa ia titlu cu orice pret…!!!!Sant sigur ca vor fi MULTE.MULTE BLATURI si multi bani in joc,si avand in vedere ca santem in Rom nu se va intampla nimic…!!!!!!!Valoare se arata in liga di-le Borcea nu cu Ghealaul pe blat si Corpodean arbitru..!!!Dar D-zeu e sus si vede si nu bate cu paru’,El bate cu 3-1…..!!!!!!!Sa fie o ONOARE ca jucati cu STEAUA in campionat…!!!!!!!INVIDIOSILOR SA STRIGAM IMPREUNA”’MULTUMIM STEAUA”’……….!!!!!!!!!!!!!!!!!!ROMANIA SANTEM NOI…………….!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sarpele (12 comentarii)  •  31 august 2007, 8:06

Noapte buna Dinamo, ne-ati stricat coeficientul, voi si trogloditii aia de la Cluj.

bogdan_74 (1 comentarii)  •  31 august 2007, 8:13

Aveti perfecta dreptate !
Genial articolul !

ultras78SB (1 comentarii)  •  31 august 2007, 8:14

Sa vezi nene ce se pune dinamu la furaT campionatu asta. RUSINEEEEEEEEEEEEEE BAAAAAAA!!!!!! SI voua si celor de la cj ca voiau anul trecut locul 2 de C.L. nerusinatii!!! si eu iau bucati de la descultii europei!

stelistu_canadian (1 comentarii)  •  31 august 2007, 8:15

Articol de note 10 !!!!!

catelus nepasator (5 comentarii)  •  31 august 2007, 8:16

Mare branza ca ajunge o echipa romaneasca in CL (nu conteaza numele). Din punctul meu de vedere nu avem ce cauta acolo pentru ca mai mult ma enervez ca roman cand vad ca este ciuca batailor. Si pentru cei care traiesc din meciul Dinamo Kiev – Steaua, lasati-o mai moale ca nu o sa-i mai prindeti intr-o zi proasta (s-a vazut la retur cand tremura Steau pe teren); nu mai traiti din amintiri de genul ’86 cand acum cupa UEFA este la nivelul CL de atunci. In concluzie prefer sa vad meciuri adevarate la tv marti si miercuri decat sa vad echipe romanesti fara idei de joc (ma refer la absolut toate) si fara rezultate (pronostic Steaua = 1 pct.).

Comentează