Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Moştenirea lui Pittiş

Clubul Aristocratic Rapid a propus, iar George Copos a fost de acord. Tribuna oficială a stadionului din Grant va purta numele lui Florian Pittiş. Minune! O minune posibilă prin moartea unui om. Să nu ne grăbim totuşi. Căile Domnului sînt […]

vineri, 10 august 2007, 7:42

Clubul Aristocratic Rapid a propus, iar George Copos a fost de acord. Tribuna oficială a stadionului din Grant va purta numele lui Florian Pittiş. Minune! O minune posibilă prin moartea unui om. Să nu ne grăbim totuşi. Căile Domnului sînt încurcate, dar nimic nu se compară cu labirintul gîndirii demiurgului plăcintelor. Dădea bine să te pui bine nu numai cu Clubul Aristocratic, ci şi cu memoria colectivă.

Pentru oamenii de la 30 de ani, interval închis, pînă la 60 de ani, interval deschis, Florian Pittiş a însemnat mult. Infinit mai mult decît surprinzătorul şef al unui rit masonic ori decît suporterul devotat şi discret al unei echipe de fotbal. Pittiş a fost VOCEA. Inimitabilă, spiritualizată. A mai fost imaginea curentului flower-power, a lui „make love, not war” într-o Românie abrutizată, care ştia că hipioţii sînt nişte pletoşi nespălaţi, mari consumatori de droguri, care, din cînd în cînd, omoară oameni nevinovaţi. Pittiş a mai  fost colegul de scenă al lui Toma Caragiu şi al Ginei Patrichi, al lui Rebengiuc şi al lui Caramitru. Pittiş a jucat în Furtuna lui Shakespeare montată de Liviu Ciulei şi în spectacolele regizate de el însuşi. Viaţa lui a însemnat muzică şi poezie, iar atunci cînd spunea că Festivalul de la Woodstock este a doua lui Biblie vorbea cît se poate de serios.

Lîngă Pittiş au supravieţuit şi s-au format generaţii întregi. Oameni care ascultau şi altceva decît muzica de şantier ori teatrul de brigadă propuse ca instrumente imbecilizante de UTC-ul tînărului activist George Copos. Pe cînd Pittiş fuma la greu Carpaţi-fără şi hrănea studenţii cu discuri de vinil cu Joan Baez, Janis Joplin, Jimi Hendrix şi Doors, patronul de azi organiza excursii la Izvorul Mureşului pentru tinerii fruntaşi la culesul muşeţelului şi al fierului vechi.

De aceea, gestul patronului de azi nu trebuie aplaudat pînă facem băşici în palme, ci doar tratat cu circumspecţie. Din fericire pentru el, vorba vine, Florian Pittiş s-a dus înainte să mai vadă cum se finalizează tratativele pentru Herea. Ori cum Lucică Bălan o intervievează pe dama A. M. Prodan.

Comentarii (120)Adaugă comentariu

arthur (5 comentarii)  •  10 august 2007, 19:51

poate ca memoria lui Pittis merita un ferpar mai onest
totul ok pana la trimiterea la c…opusul Rapidului
cred ca e deplasata trimitrea la Herea.
Dumnezeu sa-l aiba in paza pe aristocratul Pittis !

proclet (1 comentarii)  •  10 august 2007, 19:52

Oamenii uita repede si sunt plini intentii bune.
Parerea de rau dupa Florian Pittis o sa treaca, dar numele Peluzei va ramane.

dorin (2 comentarii)  •  10 august 2007, 19:57

vezi pe (www.)superbet(.ro) cele mai tari meciuri,ponturile pentru azi!!!!!!!

dorin (2 comentarii)  •  10 august 2007, 19:58

vezi pe (www.)superbet(.ro) cele mai tari meciuri,ponturile pentru azi!!!!!!!!

orre (94 comentarii)  •  10 august 2007, 20:03

prietene, gresesti amarnic. Tu vorbesti de partea artistica muzicala a lui pittis, dar nu stiu daca pt tine, cu adevarat , a facut parte din generatia ta, desi asa ar trebui. Uite, iti spun eu, indiferent cum a fost copos sau , prin comparatie becali, ca vrei sau nu ei au ajuns sa aibe bani, si noi in cel mai bun caz suntem angajatii lui. Dar in ce priveste rapid si pittis, atat ca fotbal , artistic, ca spirit dar si prin ce sunt ele amandoua nu are legatura ca copos a fost ce a fost si ca el „formal” a aprobat ceva. Pittis nu a ales Rapidul intamplator. Ce zici, asa este? Poate un articol cu titlu cu aceasta intrebare.

EdmondDurante (127 comentarii)  •  10 august 2007, 20:24

Geambashule, felicitari pentru felul in care ai scos in evidentza unicitatea, idealismul si aportul pe care marele Florian Pittis (care nu putea fi DECIT rapidist) l-a adus culturii din Rominia, mai ales inre-o perioada in care tzara noastra era „abrutizata”, dupa cum bine spui, de ideologia comunista.

In alta ordine de idei, nu intzeleg (ca dealtfel,nenumarati alti iubitori ai fotbalului), DE CE atunci cind spui ceva fumos (SI ADEVARAT) in legatura cu Rapidul, trebuie neaparat
si tu si altzi ziaristi sa arunci si „vrajeala” cu „patiseriile si savarinele lui Copos”-si asta este un bussiness ca ORICARE altul, de fapt MAI ONEST decit multe altele, ca de ex. terenurile luate pe nimic si vindute in ziua de azi de oier „la specula” cu sute de euro metru patrat.

Si ceea ce chiar nu inteleg, este CE LEGATURA are Copos UTCistul de ieri
cu Copos INVESTITORUL de la Rapid de azi??? De ce INTOTDEAUNA trebuie sa specificatzi timpenia asta si tu si altzii prin ziare???
Asta nu o iau decit drept REAcredintza.

continuare…

EdmondDurante (127 comentarii)  •  10 august 2007, 20:24

…continuare…

Are cumva clubul de la cimitirul comunist construit de Ceausescu legatura cu OIERITUL pentru ca Becali a fost oier???bineintzeles ca nu (cu toate ca aici sunt f.f.multzi care m-ar contrazice vehement).
Eu stiu ca nu asta ai vrut sa spui in privintza Rapidului, dar DE CE se repeta la nesfirsit si in mod obsedant acest lucru??? CE LEGATURA ARE???
Copos nu este (ca si multzi altzi oameni de fotbal) decit un OPORTUNIST, asa cum era si pe vremea lui „nea Nicu”.
Sau daca voiai NEAPARAT sa scotzi in evidentza dizidentza lui Pittis (si asta pe buna dreptate), DE CE nu ai scos in evidentza faptul ca Pittis NU PUTEA fi NICIODATA un suporter al Stelei de ex. ci NUMAI al Rapidului, datorita
radacinilor, istoriei si traditziei FOARTE DIFERITE a celor doua cluburi???

Si cite as mai avea de spus… dar sunt sigur ca intelegi „ideea”…
Hai sa incercam sa fim totusi cit de cit corecti, nepartinitori, cu coloana vertebrala… si sa incercam sa spuneam lucrurilor pe nume daca vrem sa spunem ceva, sau macar sa NU SPUNEM aiureli numai asha… „de kiki”. Eu te intzeleg ca nu esti un suporter al Rapidului, dar totusi… stii tu cum sta treaba aia cu „”etica si „obligatzia” jurnalistului””.

danghe (1 comentarii)  •  10 august 2007, 21:22

oare cand o urma un tragic deces al vreunui artist STELIST o s faci vreodata referire la fecali si oile lui?

Bolnav cu capul (1 comentarii)  •  10 august 2007, 21:27

unul cate unul va tiratzi!
va tiratzi, va tiratzi!

loopoo (6 comentarii)  •  10 august 2007, 21:31

Corect, EdmondDurante.

Marius (4 comentarii)  •  10 august 2007, 21:38

Florian Pittis a fost un urias. Dumnezeu sa-l hodineasca! Cat despre Rapid, noua ne e scarba ca avem asa un nemernic in fruntea noastra, si sa stiti ca Rapidul nu inseamna Copos, dar sunt de acord cu numirea tribunei dupa minunatul om Florian Pittis. Moartea lui a lasat un imens gol in sufletele noastre.

„Sfarsitul nu-i aici … „

Laurentiu (3 comentarii)  •  10 august 2007, 21:39

Eu sunt stelist insa am avut onoarea si deosebita placere sa lucrez cu domnul Pittis pana in clipa in care s-a stins. Nu stiu cati dintre voi stiu motivele pt care dumnealui era rapidist. Era pe buna dreptate, era rapidist din acelashi motiv pt care eu urasc istoria Stelei, dar nu am ce face, asa m-am nascut, stelist, si nu pot schimba asta, dpdv al fotbalului, inima mea bate numai pt aceste culori, pt aceasta echipa.
Domnul Pittis a devenit rapidist, pt ca nu putea sa tzina cu o echipa creata de sovietici, de comunishti, pt ca iubea culoarea vishinie. Insa, la fel de klar, va spun ca ura ceea ce se intampla acum in fotbal. El a ramas adeptul acelor meciuri in care pierzatorii plateau berea castigatorilor, fotbal curat, jucat cu inima si pasiune, nu pentru bani ci pentru club, pt onoare, pt distractie pt spiritul de echipa. Ce se intampla acum??????? MIZERIE

Laurentiu (3 comentarii)  •  10 august 2007, 21:46

Si inca ceva, pt prima data AM IUBIT SI INDRAGIT galeria rapidului, sa va spun si de ce.
Au venit fara mare tam-tam, la 1 noaptea la Teatrul Bulandra pt a aduce flori, celui care a fost Florian pittis, suporterul rapidului. Au venit fara galagie, fara figuri, chiar am vb atunci cu Corsicanul(parca) pt a ne ajuta cu ceva, au lasat un fular pe o coroana si au plecat asa cum au venit..IN LINISTE. Au fost de nota 200. Mi-a placut de asemenea comportamentul lor la Inmormantarea mareului artist. Au cantat imnul rapidului, un moment de-a dreptul emotionant. La cat de mult am tinut la Domnul Pittis si la cate am invatzat de la el, am incepu sa indragesc si aceasta echipa a rapidului, si, culmea, datorita suporterilor.

Andrey (774 comentarii)  •  10 august 2007, 21:53

Bine spus

Stelistu (13 comentarii)  •  10 august 2007, 21:59

Gresit, total gresit. Pittis putea sa tina cu orice alta echipa. Nu stiu ce l-a indemnat sa tina cu Rapid, poate doar faptul ca, la fel ca multi ziaristi, politicieni si artisti ai vremii in cutare de popularitate, a fost si el convins ca Rapid are cei mai multi suporteri in Bucuresti, asa cum umbla zvonul acum 30-40 de ani, iar cand esti intr-o pozitie publica e bine sa fii cu cei multi.
In fapt ar fi o echipa cu care Pittis nu ar fi putut sa tina, Dinamo.

ultrasunione (2 comentarii)  •  10 august 2007, 22:21

respect pt FLORIAN PITIS! Dumnezeu sa-l odihneasca!

Papi (1 comentarii)  •  10 august 2007, 22:43

@stelistu’

Si ce te face sa spui ca nu ar fi [putut] tinut cu Dinamo? Cind s-au dus studentii in Dec ’89 sa-l scoata in piata, ca simbol al lor (ca doar eram toti generatia Bulandrei muzicii tinere, in anii aia), le-a trintit usa in nas – cind la Universitate se tragea in seara aia, si in rapidisti, si in elevi, si in studenti si orice alti oameni. Cu ce echipa tinea nea Pittis pe atunci?

Misto muzica, interesante decorurile, rapidism convingator (?!?) … si cam atit – fara suparare.

Cristian Geambaşu (913 comentarii)  •  10 august 2007, 22:43

Laurentiu
De acord cu tine, ai inteles exact ce am scris, poate si pentru ca ai fost mai apropiat de Pittis. Bravo celor din galeria Rapidului daca au procedat asa. In aceeasi ordine de idei, am vazut ca sint unii din cei care au postat mesaje, care pretind ca nu ar fi important ce s-a intimplat in trecut, asta apropo de ocupatia lui Copos, prin comparatie cu ceea ce facea Pittis. Nu sint deloc de parerea asta, iar ca dovada ca personajul care conduce azi Rapidul era asa cum era atunci sint tepele pe care le da azi in numele clubului. Si enormele greseli in care tiraste o echipa care merita un investitor mai intelept.

rapidist de cand ma stiu (3 comentarii)  •  10 august 2007, 22:49

Am si eu ceva sa-i spun lui stelistu: n-ai cum sa intelegi ce inseamna spiritul rapidului,n-ai cum sa intelegi cand Rapidul era in div ,,B,, stadionul Republicii,pe care nu stiu daca-l stii,era arhiplin! De aia a iubit regretatul Pittis Rapidul ! Toata stima ptr rezultatele Stelei,dar noi am fost singurii care am fost ,,rebeli,,! Din pacate ptr voi aveti radacinile la Moscova! Poate e greu sa intelegi,dar asta-i adevarul ! Ca noi am ajuns pe mana cui am ajuns si voi la fel,asta-i viata,mergem inainte! UIta-te te rog la ce a scris Laurentiu,tot un stelist,care l-a si cunoscut pe ,,motul,,si poate o sa intelegi….

Dory (774 comentarii)  •  10 august 2007, 23:51

Pitis unu dintre ce-i mai buni si talentat om al t � ri noastre,se vorbeste despre o asemenea persoan � numai atunci c � nd numai este.de ce �

FILU (9 comentarii)  •  11 august 2007, 0:01

Nu conteaza cat de lung am parul
Important e ce si cum gandesc!!!
Restul este”vax albina” ,adica „muci”!!!

Visiniu, ca alb se murdarea (11 comentarii)  •  11 august 2007, 0:30

„Domnul Pittis a devenit rapidist, pt ca nu putea sa tzina cu o echipa creata de sovietici, de comunishti, pt ca iubea culoarea vishinie.”
————————————————

Cita naivitate si lipsa de informatie. Rapidul a fost infiintat de un tip care ulterior a fugit in Rusia sovietica de teama arestarii pentru ghici ce? Rapidul este unica si nesilita de nimeni formatie de fotbal din Romania care la ultimele alegeri „libere” tinute in democratie a facut campanie electorala blocului comunist.
As putea sa mai continui, dar poate se supara artistii…
Dumnezeu sa-l odihneasca pe Florian Pittis.

EdmondDurante (127 comentarii)  •  11 august 2007, 0:31

@Stelistu:
Ai vorbit si tu ca sa nu taci.

@Geambashu:
1.Nu cred ca cel care a postat este intradevar Geambashu, cred ca este un user care a „imprumutat” numele lui.

2.Pentru acel user… ii recomand sa mai citeasca odata primele mele 2 posturi de la inceputul paginii, poate ca va intzelege mai bine ceea ce am vrut sa spun… DECI:

-Copos o fi si acum ca si atunci, adica UN OPORTUNIST, deci face ceea ce stie mai bine, da tunuri… ca si Becali ca si Borcea ca si aprope totzi ceilaltzi „investitori”.
-Asta nu are legatura cu faptul ca Geambashu si alti ziaristi arunca de fiecare data cind vorbeste de Rapid pastila cu „Copos UTC”… de ce nu o arunca pe aia cu „Steaua Moscova, Stalin, Comunism,Bolshevism”… ar fi mult mai aproape de realitate si de legatura dintre Steaua si comunism, spre deosebire de Rapid si faptul ca Copos a fost UTCist… ceea ce nu are NICI O LEGATURA cu ECHIPA SI CLUBUL RAPID… si nici NU NE AJUTA cu nimic (ba din contra)…

Dar dupa cum spuneam: i-l sfatuiesc
pe userul care se da drept Geambashu sa mai citeasca posturile dinainte, inclusiv cele doua ale mele dinaintea astuia… si-i mai recomand ca inainte de a scri ceva, SA GINDEASCA cu capul nu cu kurul.

Copos nu este nici mai rau si nici mai bun decit ceilalti patroni din Romania. Poate mai pro*st, asta DA, ca daca era mai „smecher” aveam si noi mai multe campionate, de ex. nu-l lasa pe cioban sa cumpere campionatul de acum doua editzii iar el sa stea ca pro*stu sa se uite… ( si mai pot da MULTE alte exemple).

Ledury (1 comentarii)  •  11 august 2007, 0:33

Pacat….pacat…..atat pot spune despre moartea unui om incredibil. Valorile noastre se duc si noi ramanem cu marius moga.

EdmondDurante (127 comentarii)  •  11 august 2007, 0:40

@Visiniu, ca alb se murdarea:

Nu, NU ESTE lipsa de imformare, este
reaVointza, DEZINFORMARE si propaganda de kakat in disperata incercare de a va schimba istoria bolshevica din partea unuia ca tine care se chinuie sa creada niste istorici de marginea shantzului precum SOS sau GicaChioru (defapt cred ca tu chiar esti unul din ei)…

Lucrurile sunt simple.
Rapid a fost infiintzata pe vremea Ragelui, a fost o echipa de „radacina capitalista”, pe cind voi atzi venit pe tancuri, adusi de bolshevici si infiintzatzi ca instrument de propaganda comunista prin sport.

Rapidul a jucat „cu soarele pe piept” (cum itzi place tzie sa maninci kakat) in 1947, cind Rominia era DEJA sub cizma ruso-comunisto-stalinisto-bolshevica si cind DEJA trebuia sa faci CE TZI SE SPUNEA ca altfel erai un om MORT.
Stiu ca tu stii aceste lucruri dar pentru ca esti si tu un comunist stelist, iti place sa dezinformezi sa intaritzi, sa maninci rahat si sa bagi zizanie acolo unde nu este cazul.

La sapa cu voi sclavilor.

CVUCS (127 comentarii)  •  11 august 2007, 0:47

Ala cu „visiniu ca alb se murdarea”, eject secatura mincinoasa si spurcata si nu mai incerca sa murdaresti prin interpretari mirshave ceva curat cum voi nu ati fost nici cind erati in fasa, avortati de taticul vostru Stalin in 1947.

Dumnezeu sa-l odihneasca pe Florian Pittis.

Forza Poli.
Respect Rapid.

Emma144 (774 comentarii)  •  11 august 2007, 0:50

Ce tot il idolatrizati pe Pittis k oricul el a murit!nu ati vorbit atata de el numai dupa ce a murit.k sa fie cineva ascultat trebuie sa moarasi numai dupa dorinta ii va fi indeplinita dupa ei!egoismul oamenilor creste din ce in ce mai mult!

Visiniu, ca alb se murdarea (11 comentarii)  •  11 august 2007, 0:57

Ti s-au injectat deja ochii, visinache? Esti total „senin” la capitolul informatie sau logica, nu te ambala. Imi place insa logica lui „cind Rominia era DEJA sub cizma ruso-comunisto-stalinisto-bolshevica si cind DEJA trebuia sa faci CE TZI SE SPUNEA ca altfel erai un om MORT.” Bineinteles ca nu tu poti aplica aceeasi logica si celorlalte formatii infiintate dupa ’47, esti mult prea ocupat cu apararea aurei anti-comuniste a unui club muncitoresc de anii 20 (s-a aprins deja vreun beculetz?).

Lucrurile nu sunt chiar simple, in general. Mai citeste si lasa spumele ca nu ma impresionezi cu limbajul de triaj. Hai, m…e Steaua/Dinamo/ce-vrei-tu, esti multumit?

ArTiSt_uL (32 comentarii)  •  11 august 2007, 1:07

Daca as face parte din familia regretatului artist Pittis, m-as impotrivi ca acea tribuna sa-i poarte numele. Si aceasta dintr-un singur motiv: este inuman ca intr-o tara sa insemni ceva doar in clipa in care incetezi sa mai existi. Stiu, multi veti sari sa-mi spuneti ca omul acesta este nemuritor, ca ramane vesnic in inimile voastre, bla-bla-bla….etc etc etc. Ati fi cu totii falsi.
Natia asta respira falsitate prin toti porii ei. Amintirea unui individ exista atat timp cat o strada pe care ti-ai omorat un amortizor la masina ii poarta numele, cand i se ridica o statuie in preajma careia un burtos smecher si-a tras butic unde vinde la pret fara concurenta bere la litru ori cand numele lui devine denumire de societate comerciala mascata sub denumirea de fundatie.
Stadionul Farul din Constanta s-a numit intr-o vreme „Gheorghe Hagi”. Cum fostul fotbalist nu a tinut cont de acest gest al edililor constanteni si nu a reactionat cu decesul, ba a indraznit sa munceasca la alte echipe de fotbal, greseala a fost taxata de catre suporterii echipei Farul, care au cerut municipalitatii sa pedepseasca acest lucru prin redenumirea stadionului. Au ucis mandria Constantei doar ca sa-si pastreze vie frustrarea.

CVUCS (127 comentarii)  •  11 august 2007, 1:09

Vad ca „visinache” nu mai este pe aici, asa ca o sa-ti raspund eu.
Nu cred ca a spus cineva ca „aceeasi logica nu se aplica si celorlalte echipe infiintzate DUPA 1947″… se aplica, dar unele precum Steaua au fost infiintate de comunisti pentru propaganda si ajutate si sustinute de ei, pe cind „altele” NU.
Echipe muncitoresti AU FOST si atunci si acum si in Rominia si in Anglia si Germania si Italia si unde vrei tu.
CFR Cluj sau altele care au fost infiintate inaintea Rapidului (CFR-1907)au fost muncitoresti. Si ce-i cu asta???

Nimeni nu incearca sa te „impresioneze” cu limbajul de triaj. Este vorba doar ca tu si o mina de derbedei ca tine sunteti niste ji_godii care incercati sa schimbati istoria si sava ridicati bolshevica voastra echipa pe un piedestal care nu i se potriveste.
Acceptati-va istoria Stalinista si u mai aruncati cu noroi ca niste viermi ca istoria este UNA, si tu si alte specimene ca tine nu o poate schimba.

CVUCS (127 comentarii)  •  11 august 2007, 1:10

Ce am scris mai sus este pentru „visiniu ca alb se murdarea”, unul dintre propagandistii bolshevici care ne-au mintit inca din 1947, unul dintre aceeia care vor sa faca din rahat bici si sa mai si pocneasca!!!

XYZ (127 comentarii)  •  11 august 2007, 1:19

ArTiSt_uL, nu este acelasi lucru, comparatia nu este buna.
Suporterii constanteni au procedat corect cu un om caruia i s-a propus sa vina la echipa de la care a plecat si in orasul unde s-a nascut si a crescut si isi are hotelul si bussinessul, iar el a refuzat. Asta inca inainte de ai fi facut Steaua vreo propunere… Hagi este un gheolban ca si Gica Popescu. Deabia dupa aceea el este un profesionist.

Nu-l amesteca pe Florian Pittis, ceea ce a insemnat el, ideile si idealismul lui, faptul ca clubul Rapid vrea
sa faca un lucru frumos in memoria acestuia si sa dea numele tribunei oficiale „Florian Pittis”, deci nu compara toate acestea cu frecusurile dintre Hagi si suporterii constanteni, ca esti pe linga subiect.

Visiniu, ca alb se murdarea (11 comentarii)  •  11 august 2007, 1:20

CVUCS, ai inceput sa scrii ca un baiat bine crescut dar dupa citeva fraze a inceput sa-ti tremure mina pe tastatura si n-ai mai rezistat, ai dat tot ce ai mai bun in tine. Ceva visiniu. Sau poate maro? Se vede ca scrii din burta, din „elan muncitoresc”, deci nu te mai chinuii de pomana, treci direct la cuvintul care incepe cu „m”.

Distractie mare sa „conversez” cu baieti ca voi. Hai noapte buna si sa te speli pe dinti inainte de culcare.

Lacatus1986 (127 comentarii)  •  11 august 2007, 1:20

Eu nu stiu de ce trebuie sa venim cu tot felul de ineptii inventii si penibilitati pentru a ne scuza istoria. Istoria a fost ceea ce a fost si asta nu este vina mea ca si stelist. Daca Rapidul a fost infiintata in 1923 cind in Rominia nu putea fi vorba de comunism forte bine, bravo lor, atunci a fost atunci, acum este acum, oricum noi suntem cea mai titrata echipa si nu am nevoie ca niste dobitoace indoctrinate sa vina cu tot felul de minciuni si rautati impotriva altor echipe ca sa-mi dea mie motive sa tin cu Steaua si nici nu vreau ca unul ca EdmondDurante sau CVUCS sa ne jigneasca echipa si sa ne aduca aminte incontinuu de
originile noastre din cauza unui handicapat mintal care spune ca Rapid a fost infiintata de unul care a fugit in Rusia. Asta este prea de tot. Hai sa fim echilibrati si sa nu venim cu ridiculozitati ca sa dam apa la moara celorlaltzi sa ne jigneasca si sa ne considere niste mincinosi si niste lasi si „dezinformatori” cum spunea cineva mai inainte.

CVUCS (127 comentarii)  •  11 august 2007, 1:30

@Visiniu, ca alb se murdarea.

Pai atunci s-o f_u_t pe m_a_t_a, ce zici de asta???

In primul rind sunt violet nu visiniu, dar secaturi mincinoasae si ordinare asa ca tine, oameni de doi lei si de nimik dispusi la orice mirsavie numai ca sa creasca actiunile altora in mod gratuit si josnic, cu interpretari mirsave si de joasa spetza, ma pun pe jar si le-as rupe capul.

Tu nu vezi ce nick de om bolnav ti-ai tras pentru acest blog??? Asta denota rautate, tzaranie, oierie, bu_lan_gerie… adica vezi Doamne visiniul nu este OK… dar ce este??? rosu-albastru??? Imi bag pl in culorile voastre de bolshevici nesuferiti. Inafara de stelisti, TOTI au gratza de culorile astea, mai ceva decit de alb-rosu.

Hai Sik_Tir.

rauleusebiu (1 comentarii)  •  11 august 2007, 1:31

de ce ii zice STEAUA?pt ca daca ne aducem aminte bine,steagul URSS-ului avea o stea,nu?oare ce poate sa insemne?nu ca,STEAUA,era echipa sovietica?

D-ZEU sa il odihneasca pe FLORIAN PITTIS!!!

De acolo de unde esti sa ai grija de al nostru RAPID,si fiecare victorie iti este dedicata!!!

Sandokan (127 comentarii)  •  11 august 2007, 1:49

RaulEusebiu, stiu si ei chestiile astea, dar unii dintre ei pot sa-si accepte istoria, pe cind altii precum limbricul
care se semneaza „Visiniu ca alb se murdarea” cauta sa arunce cu noroi si in altii, poate poate or parea ei mai albi.
Nici o problema. Istoria a fost scrisa cu FAPTE a fost scrisa de catre Ioan Chirila si multi alti mari gazetari si scriitori ca el, nu de catre niste handicapati care incearca sa interpreteze lucrurile cum vor ei.
Stai linistit ca nimeni nu crede aceste baliverne, poate doar bolnavii cu capul sau pustii de gradinita, care la rindul lor, cind vor creste, vor afla cum stau lucrurile in realitate. Mai sunt si cei care SE CHINUIE si VOR sa se prefaca cum ca ar crede aceste baliverne… dar asta este problema lor. Sa le fie’n git. Cui ii pasa???

ArTiSt_uL (32 comentarii)  •  11 august 2007, 2:15

XYZ, daca nu te uiti pe google, imi poti spune ceva despre Florian Pittis?
In afara ca a fost rapidist si ca o sa va intitulati tribuna cu numele lui, pentru a cinsti cum se cuvine pe expertii in flegme din zona aceea a stadionului vostru alb, visiniu si mizer.

Alex19 (774 comentarii)  •  11 august 2007, 3:15

Emma are dreptate din pakte…traim intr-o lume kre nu stie sa aprecieze adevaratele ei valori decat dupa ce e prea tarziu..R.I.P Florian Pitis…teai dus sa le canti ingerilor.

EdmondDurante (127 comentarii)  •  11 august 2007, 7:31

Deci ArTiSt_uLe, oricine (sau aproape oricine) peste 30 de ani si destui sub 30 de ani iti pot spune „despre” Florian Pittis. Cei ce nu sunt in stare, pot sa caute pe Google, dupa cum singur spuneai.
Ideea lui XYZ era ca tu erai „pedinafara subiectului comparind frecusurile dintre Hagi si suporterii constantzeni cu faptul ca Rapidul, clubul si suporterii vor sa cinsteasca intr-un fel memoria celui ce a fost Florian Pittis”, lucru laudabil si normal avind in vedere ce a insemnat Florian Pittis pentru Rapid si Rapidul pentru Florian Pittis.

In alta ordine de idei, daca tribunele ar fi indeajuns de aprope de teren pe
oricare stadion din Rominia (cu exceptia a 2-3 poate, dar nici acolo nu as fi asa de sigur), atunci iti garantez ca ai vedea „flegme” si acolo atunci cind spectatorii ar fi provovati
de un mascarici ca MMStoica… si nu numai.
Gindeste-te ce ar fi fost pe Dinamo la meciul cu Vasluiul (dinamovistii l-au scuipat pe Dorinel Munteanu „la rece”, inafara stadionului nu in focurile vreunui meci) sau pe Ghencea la meciul Nationalei la care „suporterii” stelisti au aruncat cu bucati desprinse din stadion in jucatorii rapidisti si dinamovisti.
Dar nu numai acolo, ci (aprope) peste tot.

EdmondDurante (127 comentarii)  •  11 august 2007, 7:32

…continuare…

Cit despre stadion, acesta a fost construit in anii ’30 si la vremea aceea era cel mai mare si mai modern stadion din Rominia, la inaugurarea caruia a participat familia Regala (documenteaza-te daca nu stiai).
Ca acuma are nevoie de un „FaceLifting”, asa asha este, dar nu este mai mizer decit alte stadioane,
inclusiv Ghencea inainte de a trece printr-o „cosmetizare”.
In curind si Giulestiul va avea parte de o „cosmetizare”, si uite ca nu o sa mai fie „mizer”, cuvint total nelalocul lui, oricum.

Bun!!! Altceva??? Ce mai gasiti voi sa spuneti, voi care intotdeauna gasiti vreun nod in papura ceva! Uitati-va la echipele voastre mai intii si dupa aceea vorbiti de Rapidul, ca daca este sa cautam hibe, atunci la vreo 15-16
echipe din 18, putem gasim hibe mai mari si mult mult mai mari decit la Rapid, ca sa nu mai vorbim de cele doua cazuri de aici din Bucuresti unde hibele sunt uriase (de la infiintare si pina acum).

LaRevedere si hai ca poate avem si altceva mai bun de facut decit sa vorbim vorbe pe blog.

Vecinu’ (4 comentarii)  •  11 august 2007, 10:22

ISTORIA VOASTRA ESTE DOAR UN SIMPLU ORDIN DE PARTID ! INAPOI IN RUSIA !

ArTiSt_uL (32 comentarii)  •  11 august 2007, 11:21

Se pare ca unii de pe-aici nu citesc decat ultima fraza a posturilor scrise de ceilalti useri.
Nu sunt deloc pe dinafara subiectului in acel reply, baieti. Am punctat o opinie referitoare la cum esti apreciat ca individ in Romania, chit ca esti artist, pictor, poet, sportiv sau muzician.
In ceea ce priveste polologhia aia cu stadionul celei mai frumoase, celei mai cinstite si celei mai nu stiu cum echipe, EdmontDurante, mie nu mi-e frica si nici rusine cu conditia mea de xenofob, deci nu-mi spune ca exista ceva frumos la tigani.
Iar tu, Vecinu`, fiindca vad ca o dai cu Partidu`, intreaba un prieten sa-ti spuna care a fost singura echipa din Romania care a jucat cu „soarele’ pe piept.

Blonda69 (774 comentarii)  •  11 august 2007, 11:25

E naspa articolul!

luigi vampa (774 comentarii)  •  11 august 2007, 12:01

Traim intr-o tara unde valorile morale s-au inversat si numai cei care nu au nimic de spus ies in fata. Poate e si vina noastra,cine stie,dar asta e crucea tranzitiei pe care ni-o infige la capul ******* coposii si, dupa aceia, sa planga ca sa dea bine la camera.

luigi vampa (774 comentarii)  •  11 august 2007, 12:02

Traim intr-o tara unde valorile morale s-au inversat si numai cei care nu au nimic de spus ies in fata. Poate e si vina noastra,cine stie,dar asta e crucea tranzitiei pe care ni-o infige la capul ******* coposii si, dupa aceia, sa planga ca sa dea bine la camera.

dinamo (2 comentarii)  •  11 august 2007, 12:22

Sunt dinamovist de mic, dar am avut un prieten rapidist cu care mai mergeam si la meciurile Rapidului. Tot ce pot sa spun e ca n-am intalnit o mai mare solidaritate si un aer apropiat de iubire(pt echipa) mai pronuntat nici in galeria stelei (si acolo am mfost cu un prieten), nici in galeria lui Dinamo (unde deseori am fost dezamagit de bataile si certurile dintre grupuri, de aroganta si de lipsa de consideratie pe care o arata unii pt culorile echipei – le e rusine sa poarte alb-rosu pt ca – chipurile – un ultras nu se imbraca asa. As putea povesti multe despre galeria rapidului. Din pacate nu pot iubi echipa, sunt DINAMOVIST din frageda copilarie, fanatic, am suferit cand steaua a luat cupa campionilor si, dp asta de vedere – copilaria si adolescenta mi-au fost amarate din cauza rezultatelor stelei si a hotiei si lipsei de atasament a conducatorilor clubului Dinamo.
Nu sunt nici fan al lui Pittis – desi am peste 30 de ani – mi s-a parut prea idealist pt varsta lui si pt felul in care m-am adaptat eu la viata, dar e posibil sa fi iubit Rapidul tocmai din cauza galeriei ; sau poate a avut pe cineva apropiat rapidist. Nu conteaza : Pittis se potrivea Rapidului

Rapidistu0 (774 comentarii)  •  11 august 2007, 12:30

Dumnezeu sal odihneask

Andra (774 comentarii)  •  11 august 2007, 12:32

A faqt f bn F. Pittis k a tinut q rapid,ptk e o ekipa f buna.odihnestete in pace,motule!

rapidist de cand ma stiu (3 comentarii)  •  11 august 2007, 13:02

Bv.,,Dinamo,,! Esti singurul care a inteles ce inseamna iubirea ptr o echipa! Nu stiu daca prin absurd steaua sau dinamo ar mai avea suporteri atat de multi daca ar retrogada in B!

Comentează