Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Robert Plant, vocea continentului scufundat

Planeta se încălzeşte, dar vocea lui Robert Plant a rămas nealterată. Era fierbinte pe cînd gheţarii încă nu se topeau. Puternică, tulburătoare, vibrantă. Tandră şi profundă. Uneori catifelată, alteori tunătoare, cîteodată duioasă, altădată rece, metalică. Sfîşietoare. Timbrul acela inconfundabil. Se […]

luni, 9 iulie 2007, 7:05

Planeta se încălzeşte, dar vocea lui Robert Plant a rămas nealterată. Era fierbinte pe cînd gheţarii încă nu se topeau. Puternică, tulburătoare, vibrantă. Tandră şi profundă. Uneori catifelată, alteori tunătoare, cîteodată duioasă, altădată rece, metalică. Sfîşietoare. Timbrul acela inconfundabil. Se poate scrie un roman despre o asemenea voce. De ce nu? De ce nu s-a gîndit nimeni la asta, mai ales acum, cînd pe scenele lumii se grohăie mai abitir decît în crescătoriile de porcine, cu pretenţia că asta revoluţionează arta interpretării?

Robert Plant la Bucureşti sub umbrela Live Earth. Putea să fi fost şi la New York, şi la Rădăuţi, s-ar fi purtat la fel. Firesc, modest, de bun gust în relaţia cu publicul. Glume decente. Engleză impecabilă. E simplu, el vine de departe, dintr-o lume în care întîi cînţi, îţi bucuri spectatorii, şi de-abia apoi îţi bagi banii în buzunar. Este un continent scufundat, un tărîm pierdut, de unde cînd şi cînd mai ajung la noi semne de viaţă. Robert Plant a supravieţuit devastatorilor ani ’80, în care rock-ul progresiv ajunsese anexa de lux a muzicii pop-disco. A rămas el însuşi, şi-a păstrat pletele blonde, alura tinerească, blugii, tricoul, umorul, pofta de viaţă şi plăcerea de a cînta. Restul a venit de la sine. Şi a rămas acolo.

Un singur lucru nu mai poate face Plant, nu se poate rupe de vraja numită Led Zeppelin. Şi-a construit o solidă carieră solo, a explorat noi teritorii, a descoperit şi a distilat izvoare exotice. A rezultat o muzică interesantă, unii îi spun fusion, în care se amestecă tonalităţi care ajung la urechile noastre din inima deşertului saharian şi din bazarurile Orientului. Dacă priveşti atent, pe fundal, pe linia orizontului, acolo unde răsare şi apune Soarele, se zăreşte încă silueta lui Jimmy Page, una cu chitara lui, se simte ritmul lui John Bonham, se aud clapele mînuite discret de John Paul Jones.

Cînd pe caldarîmul parcării C de la Romexpo s-a spart şi s-a împăştiat în aer „Baby I’m Gonna Leave You!”, lumea a tresărit, iar emoţia se putea cîntări cu kilogramul. La „Immigrant Song” unii întineriseră brusc cu 30 de ani, iar la bijuteria numită „Going to California” s-a făcut linişte, pentru că trebuia să se audă o chitară rece care acompania o voce caldă. Atît, dar uneori nici nu trebuie mai mult. E copleşitor să vezi şi să auzi lîngă tine omul şi glasul care ţi-au luminat adolescenţa, ţi-au acompaniat întîia ţigară trasă în piept, prima dragoste. Şi uite aşa devenim patetici. Sau poate că nu, poate că ne-am îmbolnăvit fără să ştim de-abia atunci cînd am învăţat să ne ascundem sentimentele.

Aceasta nu este o cronică de specialitate, aşa că nu vom căuta noduri în papură concertului. Micile imperfecţiuni se topesc în fluidul impresiei generale. Oamenii din spatele legendei au contribuit gospodăreşte la succesul întreprinderii, făcîndu-şi temeinic treaba. Se numesc Strange Sensation şi ne-au oferit senzaţia stranie că în Anglia trupele no name ori muzicienii de studio sînt peste multe din trupele la modă. Finalul a fost tot Zeppelin şi nu întîmplător Whole Lotta Love. Probabil că nu e o concidenţă nici numele ultimului album semnat Robert Plant. „Nine Lives”. Iar Plant a fost modest, el are mai mult de nouă vieţi. Într-una din acestea, el ne va vizita din nou.

ASCULTA PIESA Dazed and Confused CÎNTATĂ DE Led Zeppelin

Comentarii (75)Adaugă comentariu

musy (6 comentarii)  •  9 iulie 2007, 19:13

first 🙂

musy (6 comentarii)  •  9 iulie 2007, 19:14

maria e critic de film,vad k tu ai inceput cu muzica.despre sport ceva?

Salajanu’ de Bucuresti (5 comentarii)  •  9 iulie 2007, 19:15

da parca era mai lung blogu asta, ce s-a intamplat ?

dinamik (3 comentarii)  •  9 iulie 2007, 19:16

imediat se trezesc astia sa spuna ce cauta un asemenea articol pe un blog de sport.. just watch!

Ovidiu* (1 comentarii)  •  9 iulie 2007, 19:33

Pacat ca sunt atat de putini cei ce cunosc muzica adevarata!

eddie the ‘ead (45 comentarii)  •  9 iulie 2007, 19:34

imi pare rau ca n-am fost acolo, dar am prieteni care s-au declarat incantati. astept sa vad ce scrii despre stones. sau poate despre tori amos? 🙂

NICK SHAKESPEARE, pe scurt DCNU (36 comentarii)  •  9 iulie 2007, 19:35

Ca intotdeuna pe blogul domnului semnatar al articolului se FACE CENZURA LA SANGE, MAI ABITIR CA IN ANII „80 !

NICK SHAKESPEARE, pe scurt DCNU (36 comentarii)  •  9 iulie 2007, 19:44

Muzica mai inseamna si BEATLES, GIMI HENDRIX, ELA FITZGERALD, JENIS JOPLIN, sau ABBA, ACDC, BOB DYLAN,QEEN,SCORPIONS, STEVIE WONDWR, sau TINA, TARNER, ELVIS si multi altii , pote …CHOPIN, MOTZART, ETC

NICK SHAKESPEARE, pe scurt DCNU (36 comentarii)  •  9 iulie 2007, 19:46

rectific: Stevie Wonder

cino (1 comentarii)  •  9 iulie 2007, 19:48

Robert Plant , poate cea mai buna voce rock

NICK SHAKESPEARE, pe scurt DCNU (36 comentarii)  •  9 iulie 2007, 19:48

rectific: Stevie Wonder si QUEEN

Lucas (1 comentarii)  •  9 iulie 2007, 20:12

He came from the land of the ice and snow, from the midnight sun where the hot springs flow. Asta explica tot!

room (25 comentarii)  •  9 iulie 2007, 20:16

ce e frumos, frumos ramane.

Laurentiu G. (9 comentarii)  •  9 iulie 2007, 20:24

Un articol de vis. Imi pare rau ca nu am fost acolo.

red (26 comentarii)  •  9 iulie 2007, 20:25

adevarat totul a fost atat de real

Salajanu’ de Bucuresti (5 comentarii)  •  9 iulie 2007, 20:41

NICK SHAKESPEARE, pe scurt DCNU Says:

July 9th, 2007 at 7:48 pm
rectific: Stevie Wonder si QUEEN

rectifica-ti si numele si iesi dreak de pe blog ca esti prafffff

ALECSS (7 comentarii)  •  9 iulie 2007, 20:43

Sunt cel mai smecher din lume…fitzi atentzi ce tur de fortza am avut concediul asta:pe 29.06 Manowar la Kvarna in Bulgaria,pe 30 Alice Cooper la Bucuresti,pe 5.07 Metallica la Viena,acum Plant (nu mai tare decit Metallica,dar superb),joi Sepultura….nu ca sunt tare?Cea mai misto vara din viatza mea…

cata (23 comentarii)  •  9 iulie 2007, 20:48

O voce deosebita…emblematica pt Led Zeppelin.
Quote „Robert Plant a supravieţuit devastatorilor ani ‘80, în care rock-ul progresiv ajunsese anexa de lux a muzicii pop-disco.”
Nu sunt de acord cu ce ai zis tu…anii ’80 nu inseamna doar muzica pop-disco. A fost deceniul formatiilor pop-rock si glam-rock: Deff Leppard, Europe (Joey Tempest, o alta voce senzationala a rockului), Bon Jovi, Scorpions, Whitesnake, Aerosmith, samd. Desi un pic comercial, melodic-rockul anilor ’80 a fost cea mai frumoasa perioada a muzicii contemporane.

garfield (2 comentarii)  •  9 iulie 2007, 20:49

deci GIMI HENDRIX=Jimi Hendrix, ELA FITZGERALD=Ella Fitzgerald, JENIS JOPLIN=Janis Joplin, TINA, TARNER=Tina Turner, MOTZART=Mozart, in rest totul este perfect.

„They hold no quarter. They ask no quarter.
The pain, the pain without quarter.
They ask no quarter.
The dogs of doom are howling more!”

ALLENATORE (1 comentarii)  •  9 iulie 2007, 20:57

BAI SECSPIR! SA STI CA SI EU EXPIR :-))))

contra prostiei (19 comentarii)  •  9 iulie 2007, 21:06

pt..SHAKSPEARE……………..

ma tanase, daca vrei sa te dai mare, macar invata si tu cum sa scrii numele special pe care l-ai ales! se scrie..SHEAKSPEARE………nu cum ai scris tu! In al doilea rind, e ..JIMMY HENDRIX….nu….GIMI……..si e Tina TURNER, NU CUM AI SCRIS TU! INAINTE SA TE DAI MARE , INFORMEAZATE!

In al treilea…rind, articolul a fost despre …Robert Plant, idiotule, nu despre istoria muzicii si toti cei care au cintat sau sint buni! Ai vrut si tu sa te dai mare si ai dat in bara complet! Asta e a vorbit despre concertul lui Plant, concert la care nu au participat cei care ai enumeri tu, majoritatea fiind morti!
Si chiar daca ar fi fost un concert cu toti, tu se vede ca habar nu ai de muzica, toti cei care i-ai enumerat tu nu au nimic cu stilul de muzica a lui Led Zepellin,sau Plant! Fiecare cu genul lui!
ca sa nu mori neinitiat, Led zepellin ..IS THE BEST THING THAT EVER HAPPENED TO MUSIC, THEY WILL BE THE HIPPEST BAND EVEN IN THE YEAR…2098 !!

LA FEL CUM VA FI MOZART PENTRU MUZICA CLASICA, LA FEL CUM VA FI ELVIS PENTRU ROCK AND ROLL, STEVIE WONDER PENTRU MOTOWN, SAMD…..
ASTIA NU POT FI COMPARATI CU PLANT SAU LED ZEPPELIN! SINT IN ALTE STILURI SI NU POT FI BAGATI IN ACEEASI OALA!
Cumpara si tu niste Cd uri cu Led zeppelin si ai sa vezi ca nimeni nu se vor apropia de ei niciodata! Sint de pe alta planeta! Ai vrut si tu sa te dai mare, sa arati tu la toata lumea ca stii atitea nume mari de musica, cind asta nu a avut niimic cu articolul! Si macar invata sa copiezi numele axacte, ca te-ai facut de ris!

contra contra prostiei (13 comentarii)  •  9 iulie 2007, 21:11

Nu prea ai nimerit-o nici tu cu „Sheakspeare” – mai cauta pe internet inainte sa corectezi pe cineva!

contra contra prostiei (13 comentarii)  •  9 iulie 2007, 21:11

plus ca se scrie: „informeaza-te”! Ce drecu’, doar nu esti analfabet!

garfield (2 comentarii)  •  9 iulie 2007, 21:12

deci: nu SHAKSPEARE, nici SHEAKSPEARE, ci Shakespeare. Iar Jimmy Hendrix sa stii ca era in final Jimi hendrix http://en.wikipedia.org/wiki/Jimi_Hendrix

Salajanu’ de Bucuresti (5 comentarii)  •  9 iulie 2007, 21:13

bai tata, o gramada de idioti pe blogu asta…care mai de care sa para mai destept; ce castigati fratilor ?

contra contra prostiei (13 comentarii)  •  9 iulie 2007, 21:13

Aa, si nu se zice: „nimeni nu se vor apropia de ei” ci „nimeni nu se VA

cata (23 comentarii)  •  9 iulie 2007, 21:13

William Shakespeare,pt toata lumea.

contra contra prostiei (13 comentarii)  •  9 iulie 2007, 21:13

apropia de ei. Incep sa cred ca totusi ESTI analfabet!

contra contra prostiei (13 comentarii)  •  9 iulie 2007, 21:14

@NICK SHAKESPEARE, pe scurt DCNU: tu esti pur si simplu handicapat!

Salajanu’ de Bucuresti (5 comentarii)  •  9 iulie 2007, 21:15

daca ati ajuns sa va contraziceti cum se scrie corect shakespeare, inseamna ca sunteti carnati cu usturoi cu veleitati de parizer.
iesiti dreak de pe blog, terminatilor…

noone (2 comentarii)  •  9 iulie 2007, 21:16

shakespeare…omu’ a scris corect atotstiutorule…da zici bine!

Salajanu’ de Bucuresti (5 comentarii)  •  9 iulie 2007, 21:17

contra contra prostiei Says:

July 9th, 2007 at 9:14 pm
@NICK SHAKESPEARE, pe scurt DCNU: tu esti pur si simplu handicapat!

Nu, DCNU nu-i un mulaj, e natural si congenital.

CONTRA..CONTRA..SAMD… (19 comentarii)  •  9 iulie 2007, 21:53

pt…contra contra…samd…

ok, geniule, ati multumesc pentru lectiile de gramatica! desi nu o mai am cu romana suta la suta , fiind in state de 27 de ani, nu am nici o scuza in nu a observa citeva greseli elementare de gramatica sau ortografie! desi stiam ca pot fi gresite, nu le-am rectificat! ceva straniu sa intimpla cu romana, pentru ca atunci cind eram eu pusti, ‘va avea’…se scria ‘v-a avea’, implicind ca ‘a avea ‘ e un verb! poate gresesc eu! oricum, ma simt mai bine in engleza!

ce ma deranjeaza la un geniu ca tine e ca rectifici cite un cuvint cu fiecare post, dar nici macar un cuvint despre subiectul in cauza, despre articol! cel putin eu am facut si comentarii despre subiect!
Devii previzibil si plicitsitor daca asta e tot ce ai de spus!
FIECARE GRESESTE CIND SE GRABESTE SI SCRIE MULT!
Si ..shakespeare , a fost scris in multe versiuni….
William Shakespeare (also spelled Shakspere, Shaksper, Shaxper, and Shake-speare)
asa ca , toti avem dreptate si toti..am gresit!
Si jimmy hendrix s-a scris citeodata…Jimi, dar niciodata…gimi!

Asa ca, geniile astea care m-au corectat ar fi bine sa faceti si un punct de vedere despre..articol, despre subiect, pentru ca daca cititi mai bine, asta a fost motivul meu principal a postului lui..Shakespeare….el vrut sa sa dea mare ca stie el pe toti cintaretii si grupurile , cind asta nu avea nimic cu articolul!

Sint convins ca fi tu geniule care mi-ai corectat gramatica, ai fi pierdut si tu un pic din regulele gramaticale romane dupa atita ani de nescris romaneste! dar oricum, nu am scuze, ar fi trebuit sa fiu mai atent….mea culpa!

din pacate trebuie sa plec acum , nu o sa mai am timp sa va citesc ‘non sensurile’ si criticile, asa ca ..certati-va(sau ‘ certativa’?, nu-mi amintesc) intre voi !! dar nu uitati..subiectul e…Robert Plant, Led Zeppelin….

Florin (4 comentarii)  •  9 iulie 2007, 22:29

Cristian,

Excelent articol, ca intotdeauna cand scrii despre muzica (rock).

Intr-adevar Plant este o voce exceptionala a rock-ului, cu un timbru inconfundabil.

Totusi, Led Zeppelin, o trupa deosebita, a fost dupa parerea mea la frontiera dintre hard-rock si progresiv rock. De asemenea, rockul progresiv, al carui curent sunt un mare fan, a fost mai intai „stins” de miscarea punk la sfarsitul anilor 70 si de abia mai apoi de pop-disco.

pluto (1 comentarii)  •  9 iulie 2007, 22:35

e bun , e foarte bun,la citi nervi aveam acu vre-un sfert de ceas,am citit un articol bun am ascultat doua bucati d-a lu plant de cind era tinar,si eu la fel desigur,si acu is ca nou.mersi cataline.

Cristi (83 comentarii)  •  9 iulie 2007, 23:01

Vestea buna :
http://www.guitarworld.com/article/led_zeppelin_reportedly_ready_to_fly_again

fiona (3 comentarii)  •  9 iulie 2007, 23:08

aici vezi ce super jukator vrea hagi la steaua ..golgheterul braziliei la steaua ??…..http://www.povesteanoastra.ro/click.php?x=ebola

The Great RZA (2 comentarii)  •  9 iulie 2007, 23:09

da, led zeppelin e un grup putin pretentios ce-i drept, lucru de care se face vinovat in primul rand robert plant, care n-a fost niciodata un poet, dar patosul lui e heart-breaking , chiar si pentru barbati rigizi ca mine. albumul 3 de la led zeppelin e printre primele 10 din istorie. „since i’ve been loving you” e o piesa grozava datorita interpretarii lui plant si a chitarii lui page, iar a vedea pe viu solistul vocal al celui mai popular grup dupa beatles trebuie sa trezeasca multe nostalgii si sa starneasca multe pasari domesticite de capitalismul vomitiv, cu precadere pe cei nascuti in anii 50-60, cu a caror adolescenta si tinerete se identifica led zeppelin.

stelydinamo (23 comentarii)  •  10 iulie 2007, 0:12

cele mai bune preturi, cele mai bune oferte:
http://www.weekendtravel.ro

We’RE NEVER BUSY!!!

arh. Gheorghe Petrescu (214 comentarii)  •  10 iulie 2007, 1:35

Bun articolul dar, pentru categoria, muzica.
Aici santem in lumea, SPORTULUI. Hai Steaua!

DraGos (2 comentarii)  •  10 iulie 2007, 2:53

Respect pt articol. Eu sunt tanar, 18 ani, si simt ca Led Zeppelin, Pink Floyd, Red Hot Chili Peppers sunt singurii care o sa fie eterni 🙂
ASTA E MUZICA BUNA FRATILOR, deschideti ochii.

zz (2 comentarii)  •  10 iulie 2007, 5:15

„E simplu, el vine de departe, dintr-o lume în care întîi cînţi, îţi bucuri spectatorii, şi de-abia apoi îţi bagi banii în buzunar.”

in lumea respectiva din care provine plant mai intii de toate iti bagi banii in buzunar si mai apoi de ocupi de restul.acesta este capitalismul vestic.problema este ca el si generatia lui au fost altfel incercind la acea vreme -anii 60-inceput 70-sa schimbe multe in societatea vestului insa nu s-a reusit mare lucru desi pe atunci planeta a dispus de aceasta genaratie fantastica al carui echivalent astazi nu exista.acum la atitia ani distanta s-a pierdut pina si putinul pe care ei reusisera sa-l impuna cit de cit.deci cristian daca nu intelegi timpul lor nu vei intelege niciodata muzica acestei generatii.la acea vreme stilul led zeppelin era numit hard rock.mai tirziu s-au inventat multe alte stiluri.astazi prin unele magazine de specialitate din vest pot fi gasiti la metal.din seria de progressiv rock faceau parte pink floyd, genesis, jethro tull,procol harum, gentle giant, yes, frank zappa,king crimson, manfred mann, renaissance,van der graaf,emerson lake&palmer,uk si alltii dar nu led zepp.apoi au mai fost cei din jazull progresiv ca soft machine,egg,matching mole si multi altii care nu intrau neaparat in stilul canterbury.dupa ei au aparut ceva epigoni ca marillion,transatlantic sau the flower kings insa astazi este practic intuneric.
da, ai dreptate cu anii 80 care au fost catastrofali insa care este diferenta fata de anii 90 sau acum in noul secol?situatia este astazi disperata,deci dincolo de catastrofal pt ca intre timp acesta generatie a imbatrinit iar din spate nu vin decit cintarete in chiloti si grupe de boy s iar publicul in mare parte este alcatuit din pustoaice isterice.ce sa mai gasesti?!in general la capitolul „noi” intra muzicieni care in frageda tinerete au crescut in umbra celor mari asa cum sint patrick o’hearn sau chad wakerman care s-au format ca muzicieni pe linga frank zappa.o alta varianta este cea in care un vechi ca tony levin mai stringe citiva tineri pe linga el si pune pe picioare liquid tension experiment.intr-un cuvint asistam la sfirsitul muzicii de calitate din simplul motiv ca astazi totul estre controlat si organizat industrial.ce poate avea oare in comun arta cu industria?!nu vezi ca si sportul se duce la vale din cauza aceleiasi cauze?asta este.in plus ce sa scoti din generatia copy/paste?
daca doresti putem coresponda pe teme muzicale pt ca ai mailul meu.

TAViX (3 comentarii)  •  10 iulie 2007, 7:05

bravo. fecilitari pt articol. nu am ce sa comentez ca nu prea ma pricep, dar mi-a placut. Oricum despre sport nu prea e de scris in intersezon, poate doar niste constatari despre Copa America, acolo unde fotbalul e rege si lumea multumeste divinitatii ca acest sport s-a inventat.

Drobitede (17 comentarii)  •  10 iulie 2007, 7:56

A cantat si Page cu el?
Sunt extrem de suparat ca n-am fost la concert

Burzum (13 comentarii)  •  10 iulie 2007, 8:30

Foarte frumos articolul si chiar cred ca muzica are destul de a face cu ideea de sport. O singura chestie ma apasa :

„De ce nu s-a gîndit nimeni la asta, mai ales acum, cînd pe scenele lumii se grohăie mai abitir decît în crescătoriile de porcine, cu pretenţia că asta revoluţionează arta interpretării?”

Chiar era necesar? Ce stii tu despre legendele death, black, thrash, grind, avant-garde, etc etc ?Probabil mai nimic, deci nu vad cum poti sa critici un stil din simplul fapt ca nu poti sa apreciezi vocea. Ai auzit cumva de Andreas Hedlund sau Dan Swano? Tipii astia sunt printre cei mai tari solisti din Suedia si au o voce extraordinara atat „growl” cat si „clean” deci te rog incearca sa iti schimbi parerea.

ioan plischi (376 comentarii)  •  10 iulie 2007, 8:43

si azi ma furnica prin toate cele cind ne ia cu „stairway to heaven”, poate cel mai frumos cintec din toate ligile de pe lume

ioan plischi (376 comentarii)  •  10 iulie 2007, 8:45

pentru burzum: death, trash, grind etc. poseda si legende? vai tu…

ioan plischi (376 comentarii)  •  10 iulie 2007, 8:57

vrea cineva discografia Led Zeppelin?

OLFGOB (9 comentarii)  •  10 iulie 2007, 9:15

@Ioan Plischi Chuck Shuldiner iti spune ceva?presupun ca nu…

dudian (1 comentarii)  •  10 iulie 2007, 9:48

asa cum dumneavoastra ati crescut cu led zeppelin ptr care am un deosebit respect asa si eu am crescut cu my dying bride…asta ca sa intelegeti cum se poate ca acele „porcine” de care spuneti sa ajunga sa fie idolatrizate la nivelul unui robert plant…oricum ma bucur ca scrieti articole de acest tip.

Comentează