Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Pro Loţi

Şi-a păstrat aerul tineresc. Ochelarii nu îl maturizează, îi desăvîrşesc imaginea de om preocupat. Nu vorbeşte mult, iar atunci cînd o face îşi cîntăreşte atent cuvintele. Ca orice absolvent al Facultăţii de Stomatologie, ştie că o plombă este de preferat […]

sâmbătă, 2 iunie 2007, 5:45

Şi-a păstrat aerul tineresc. Ochelarii nu îl maturizează, îi desăvîrşesc imaginea de om preocupat. Nu vorbeşte mult, iar atunci cînd o face îşi cîntăreşte atent cuvintele. Ca orice absolvent al Facultăţii de Stomatologie, ştie că o plombă este de preferat unei extracţii. De aceea (se) tratează cu Rapid. Are o carieră spartă după experienţa din Principat, însă cu puţin amalgam giuleştean se poate repara totul. Loţi Boloni caută o formaţie, formaţia are nevoie de un antrenor. Se pot vindeca unul pe celălalt, fiindcă nici domnul doctor nu se simte prea bine. În ciuda milionului de euro despăgubire plătit ritmic de Monaco.

Dacă George Copos doreşte cu adevărat binele Rapidului, ar trebui să tragă cu dinţii, da, cu dinţii, şi cu măselele de Boloni. Să abandoneze trucurile, capcanele din contracte, declaraţiile ipocrite. Să lase de la el. Loţi ştie meserie, a învăţat în Franţa, unde şcoala nu-i totuna cu şcoala vieţii. Tipul îşi merită banii, munceşte ca un sclav pentru că vrea să fie un domn. Şi este, chiar dacă uneori aleargă după autocarul echipei. Chiar dacă întîrzie cu regularitate. Inclusiv la antrenamente.

Plecarea lui Răzvan a pus punct hîrjoanei fără sfîrşit între patron şi echipă. După un antrenor care îşi impunea punctul de vedere prin relaţia prietenoasă cu jucătorii, e nevoie de o persoană la fel de aplicată profesional, dar mai rece. De un om civilizat, dar ferm, de un tip care pune lumea în tabele, formulare, axiome. Maftei, Marius Constantin şi cine o mai rămîne la Rapid vor descoperi surprinşi că viitorul antrenor nu va mai fugi pe Podul Grant, nu le va mai plăti rate şi prime de joc din propriul buzunar. Vor mai descoperi un personaj complex, care le va arăta drumul spre victorie printre jaloanele de la antrenament. Suporteri rapidişti, să veniţi la antrenamentele lui Loţi, nu-i exclus să vedeţi lucruri mai interesante decît la multe meciuri din campionat!

Posibila reîntoarcere a lui Boloni în campionatul guvernat de Hopa Mitică-în-toate-avioanele ar schimba cumva şi aerul întrecerii interne. Meseria adevărată înseamnă putere, iar dinspre Giuleşti ar sufla nu doar vîntul mofturilor coposiene şi al promisiunilor pasteurizate ale domnului Valvis, reîncărcat ca tovarăş de afaceri al patronului. Cu riscul ca Gigi să-l pună în rîndul năvălitorilor huni Arpad şi Attila ori ca Borcea să-i amintească faptul că spartanii sînt mai vechi şi mai viteji decît ungurii descălecaţi în Ardeal, Boloni ne-ar face bine tuturor. Prezenţa lui ne-ar mai vindeca de mitocănie. Sigur, mulţi dintre oamenii noştri de fotbal au anticorpi rezistenţi în astfel de situaţii, aşa că nu ne vom pierde specificul.

Comentarii (51)Adaugă comentariu

da_rhymer (1 comentarii)  •  2 iunie 2007, 17:59

nu e o idee rea

Mihai (1 comentarii)  •  2 iunie 2007, 18:01

Ar fi bine sa revina in Romania, avem multe de castigat…

Jack Rider (1 comentarii)  •  2 iunie 2007, 18:03

Asa este, Rapidul are nevoie de domnul Boloni. Din pacate tipul de atitudine rezervata, si inclinata spre munca de antrenor, nu este compatibil cu atitudinea bazata pe o continua harjoneala antrenor-patron a lui George Copos.
Boloni este necesar. Nu sunt atat de convins ca este si potrivit.

Sohil (96 comentarii)  •  2 iunie 2007, 18:07

Din descrierea de mai sus rezulta ca Boloni nu e prost si nici canalie. De ce ar veni sa lucreze cu Copos, cel mai pervers patron din fotbalul romanesc?!

Rapidist in QC (18 comentarii)  •  2 iunie 2007, 18:09

CORECT!
HAI RAPIDUL!!!!!

BOLONI ESTE UN PROFESIONIST!!!
AR FI SUPER SA VINA LA RAPID!

Rapidist in QC (18 comentarii)  •  2 iunie 2007, 18:10

… aici este insa problema ….
SE VA INTELEGE BOLONI CU COPOS ASTA CARE FACE SI DESFACE DOAR CUM VREA EL???

Chi Loti (6 comentarii)  •  2 iunie 2007, 18:13

N-am vazut niciun jucator bun sa devina antrenor bun…
In acelasi timp, antrenorii buni n-au fost niciodata jucatori buni…
Norocul lui Boloni este ca nu a fost un jucator mare, asa ca poate deveni un antrenor bun… Eu asa vad treaba…
Cine a auzit de Rafa Benitez ca jucator? Sau de Murinho, ca jucator? In schimb, Hagi sau Stoicikov, cand au fost antrenori, s-a ales prafu’…

cipilica (1 comentarii)  •  2 iunie 2007, 18:15

tovarasul copos ii va oferi 1.000.000 de euro pe an,dar dupa sase luni sau chiar mai putin pun pariuca o sa il vedem pe loti plecat si nu sigur nu se va mai intoarce in romania.experienta lui plus faptul ca si celelate echipe au inceput sa-si dea seama cit de cit de ce se intimpla prin lume,mai ales ca la anul jumatate din liga lui mitica merge in europa ar putea sa crestem enorm de mult pe plan sportiv.sa speram ca se va adeveri zicala:”da-i doamne romanului mintea cea de pe urma” si cu putin noroc,citeva schimbari pe la frf si lpf,majore!!!!!!,vom face performanta.pina una alta sa-i batem deseara pe sloveni si miercuri si apoi putem vorbi de restul.bafta baieti!hai romania!

Rasputin (7 comentarii)  •  2 iunie 2007, 18:19

Euc nu cred ca va veni tocmai din cauza lui Copos! Chiar daca acum il linguseste, si-l cauta peste tot, doar l-o face sa semneze cu Rapid, Copos se tradeaza, iar Boloni nu e prost…

alex_dr.alex (2 comentarii)  •  2 iunie 2007, 18:21

Boloni e un antrenor de exceptie care a facut treaba in campionate tari ca Prtugalia si Franta….A facut treaba si la antionala,unde le-a scos fotbalul din cap la unguri cu un 2-0 mult mai clar decat o arata scorul,a recunoscut si antrenorul lor…..La Monaco,nimeni nu putea reusi,dupa cum a declarat si Deschamps…..Daca il ia pe Bolonio,parerea mea e ca va fi o mutare de exceptie….

kamfor (3 comentarii)  •  2 iunie 2007, 18:25

mda….chi loti ai dreptate…cu o mica rezerva…..din pacate nu va cunoasteti si nu cred ca sunteti de o varsta aproapiata ca sa iti poti permite sa te tragi la chi-loti……vorba ta cu D-l Boloni…..pe cand tu esti un ilustru anonim printre ceilalti 23 milioane de buni romani….dansul este un fost fotbalist care in ciuda faptului(sic) ca este etnic maghiar are la activ mai multe meciuri internationale decat ai vazut tu vreodata chiar si la televizor!asa ca este jenant jocul de cuvinte prin care vrei sa te afisezi ca un om plin de umor!in alta ordine de idei comparatia jucator bun-antrenor slab mi-se pare foarte adecvata!parerea mea personala este, ca domnul boloni a fost genul de jucator stabil, modest ,precis…..nu este genul de fotbalist cometa….nu ma mai obosesc sa va explic ce inteleg prin asta….stiti ce vreau sa spun!a fost intotdeauna la post si coechipierii stiau intotdeauna ca se pot baza pe el!va reamintesc un singur moment stralucitor de care intotdeauna i-mi aduc aminte(cu placere)….aceea lovitura libera de prin 1983-84….nu mai stiu….prin care marele zoff a fost facut sah-mat si romania a luat de la campioana mondiala en-titre 3 puncte pretioase!sper ca eventuala aventura rapidista sa fie de bun augur si cu folos pentru D-l boloni!

Chilotzel (7 comentarii)  •  2 iunie 2007, 18:28

Daca vine Loti o sa fie un al doilea Iordanescu la Rapid.

Mihail Dionis (40 comentarii)  •  2 iunie 2007, 18:29

> N-am vazut niciun jucator bun sa devina antrenor bun…
> In acelasi timp, antrenorii buni n-au fost niciodata jucatori buni…

Cruyff, Beckenbauer, Klinsmann, Rijkaard, Ancelotti, …

michigan (72 comentarii)  •  2 iunie 2007, 18:29

excelent articolul! Bravo

Rav3Rapid (1 comentarii)  •  2 iunie 2007, 18:34

*************************************************************

Mda… bun articol, TIZULE ! Arata-i-l si d-lui Copos, poate pricepe si el ceva… ca fotbalul e mai mult decat rentabilitate economica si eficienta, transpuse de pe timpuri comuniste in actualitatea pseudo-capitalista romaneasca, ci are de toate, inclusiv relationare si spirit de echipa ! aspecte care-i lipsesc d-lui Copos, din pacate… existenta „ariciului” la bani de care se tot vorbeste, capacitatea sa distructiva din nascare, implicarea la un club doar pentru imagine si nu si cu sufletul ! alungarea adevaratelor simboluri din Giulesti, pe considerentul „Rapidul sunt EU !” si constituirea unei garzi de corp formate din lingusitori_oameni subordonati pana la nivelul de pupincurist… si cate si mai cate… sunt aspecte care fac din Ghe. Copos o persoana indezirabila la Rapid… El practic a facut ca aceasta echipa minunata sa fie urata si injurata pe multe stadioane din tara !

Cred ca aicea e vorba de ambitia sa personala de a nu mai fi mereu in umbra lui Borcea si Becali… trebuie o data si o data sa rupa pisica in doua ! daca vrea performanata si banii din Liga… insa ma tem ca introvertitul Boloni, excelent ca antrenor, daca i se da timp la dispozitie… va avea o soarta proasta in Giulesti (daca va veni ca antrenor), de nu va avea in spate sustinerea lui Copos si a galeriei (dat fiind trecutul sau stelist)… pentru ca aicea e vorba de lipsa de relationare a lui Copos, de care vorbeam, iminenta rezultatelor… si la prima infrangere, i se vor sparge ceva borcane in cap antrenorului, ori Boloni e un tip manierat, inteligent, care va cugeta bine pana sa faca un pas inspre tumultosul Giulesti…

In rest… Doamne’ ajuta, Forza Rapid ! si HAI ROMANIA !

*************************************************************

Antrenoru’ nejucator (1 comentarii)  •  2 iunie 2007, 18:41

>>N-am vazut niciun jucator bun sa devina antrenor bun…
>>In acelasi timp, antrenorii buni n-au fost niciodata jucatori buni…

>Cruyff, Beckenbauer, Klinsmann, Rijkaard, Ancelotti, …

Corect. Sunt si la noi exemple, din care as cita cele mai elocvente:
Pisti Covaci si Mircea Lucescu… Boloni insusi intra in aceasta categorie.

Oricum, nu cred ca va veni la Rapid…

unu (1 comentarii)  •  2 iunie 2007, 18:53

Da, o sa fie runda a 2-a din duelul Loti – Ganea, sau mai bine spus din caftirea lui Loti :)) O sa-i trebuiasca cunostiintele de stomatologie lu Boloni dupa ce da de „sinceritatea” ganezului :))

dEucE (1 comentarii)  •  2 iunie 2007, 19:01

bai oameni buni … D-l Boloni nu a fst juktor bun?:)) dak nu ati trait pe vremea knd juk el la nationala..makr mai citit shi voi inainte sa va exprimati parerea…
jucator slab?:))=)) UITATI-VA LA ASTA..;)

În anii 1977 şi 1983 a fost desemnat cel mai bun fotbalist al României.

A jucat 108 meciuri în echipa naţională, pentru care a marcat 25 de goluri. A fost de 23 de ori căpitan al echipei naţionale de fotbal a României.

MihaiC (2 comentarii)  •  2 iunie 2007, 19:03

Boloni a fost un jucator imens, in stilul lui a jucat si Dorinel Munteanu, si nu poti spune nici de el ca n-a fost jucator mare. Ca antrenor, e cel putin la fel de valoros, ar putea conduce oricand Steaua sau nationala, unde pretentiile sunt altele ca la Rapid…

zdrentu (15 comentarii)  •  2 iunie 2007, 19:10

mesaj pt kamfor.
1. cu italia a fost meci amical
2. pe vremea aia se dadeau 2 pct la victorie

Razvan (1 comentarii)  •  2 iunie 2007, 19:11

MishuC,stelistule, ciocu’ mic cu alte pretenti la steaua…penibililor!!!

Mihail Dionis (40 comentarii)  •  2 iunie 2007, 19:13

> 1. cu italia a fost meci amical

Nu, era in preliminariile CE 1984. Egal la italieni acasa, victorie la Bucuresti cu golul lui Boloni din minutul 24.

arthur (5 comentarii)  •  2 iunie 2007, 19:19

Si totusi
propun PROTASOV
in aceeasi retorica
un strain impune respect, trecand peste episodul Zenga, PROTASOV poate fi o SOLUTIE
copos auzi si altceva in afara de zornaitul monezilor???

Chi Loti (6 comentarii)  •  2 iunie 2007, 19:22

…povestea e lunga… si fiecare are un punct de vedere… cand spun jucatori mari, ma refer la nume istorice, nu la Mircea Lucescu sau Pisti Covaci sau Bölöni… adica eu nu i-as numi pe ei neaparat jucatori mari… ei nu au facut istorie… De fapt primii doi sunt antrenori mai buni decat au fost jucatori… am vrut sa subliniez ideea ca nu neaparat jucatorii mari devin si antrenori buni. Cruyff si Klinsmann, de exemplu, nu sunt antrenori mari.. eu il simpatizez pe Bölöni si cred ca va putea face o treaba buna.

Mihail Dionis (40 comentarii)  •  2 iunie 2007, 19:34

> cand spun jucatori mari, ma refer la nume istorice

Atunci trebuie facuta si o statistica relevanta in care se tine seama de cati dintre (putinii) jucatori istorici s-au apucat de antrenorat.

> Cruyff si Klinsmann, de exemplu, nu sunt antrenori mari…

Atunci ar trebui sa dam definitia unui antrenor mare. Klinsmann a facut o treaba excelenta daca dintr-o nationala preponderent „muncitoreasca” a reusit sa faca o echipa de locul 3 la CM. Cat despre Cruyff, parca a castigat si el cate ceva prin Europa ca antrenor.

Ceea ce este adevarat: nu orice jucator mare devine automat un antrenor mare. Ceea ce nu este adevarat: un jucator mare nu poate deveni antrenor mare. Corelatia intre valoarea ca fotbalist si valoarea de antrenor poate fi totusi pozitiva.

Ceea ce este probabil: jucatorii cerebrali au mai multe sanse de a deveni antrenori mari decat jucatorii supertalentati fara viziune de ansamblu.

io (11 comentarii)  •  2 iunie 2007, 19:35

boloni nu prea stie ce se mai intampla in fotbalu romanesc! cand a venit cu rennes in giulesti credea ca o sa bata fara probeleme…zicea ca echiupele romanesti nu au valoare…. si si-a luat-o pe cocoasa…..

el privea fotbalul romanesc cu ochi rai… acuma cum vede ca sta pe tusa si nu prea il mai ia nimeni… ar vrea sa vina in romania!

ce zici?

Chi Loti (6 comentarii)  •  2 iunie 2007, 19:53

Klinsmann: sa scoti nationala Germaniei pe locul 3 cand joci acasa… nu e clar daca e o victorie sau un esec..

A-propos: cine a antrenat Italia, campioana mondiala? Unu’ de care n-am auzit ca jucator… iar cealalta finalista, Franta, antrenata de alt mare anonim, ca jucator…

Cruyff: ca si Dumneata, nici eu nu stiu ce realizari „mari” a avut… asa de mari au fost…

Dar nu insist… se pot gasi exemple de o parte si de cealalta…

sol (2 comentarii)  •  2 iunie 2007, 20:03

daca va veni si are rezultate, va sta pina va primi bani mai multi din alta parte.asa a lasat NATIONALA.

Mihail Dionis (40 comentarii)  •  2 iunie 2007, 20:17

> Klinsmann: sa scoti nationala Germaniei pe locul 3 cand joci acasa… nu e clar daca e o victorie sau un esec..

Cu o nationala de castraveti muncitori care a luat-o cu 5-1 pe Giulesti de la o Romanie destul de departe de cea a lui Hagi… este o mare victorie. Nemtii se temeau inainte de CM ca ar putea fi eliminati inca din faza grupelor. Si au fost in semifinale numai la 2 minute de un egal care ar fi putut sa le fie fatal italienilor la loviturile de departajare.

> A-propos: cine a antrenat Italia, campioana mondiala? Unu’ de care n-am auzit ca jucator…

E drept ca Lippi ca jucator nu a prea rupt gura targului, dar…

> Franta, antrenata de alt mare anonim, ca jucator…

… nu e cazul, Domenech a prins cateva jocuri bune in nationala Frantei. Insa ca antrenor nu mi se pare nemaipomenit, a avut noroc sa aiba pe mana o alta generatie de exceptie, altfel omul e cam pafarist.

> Cruyff: ca si Dumneata, nici eu nu stiu ce realizari “mari” a avut… asa de mari au fost…

La mine a fost o figura de stil. A antrenat Ajax si Barcelona, si daca nu ar fi avut grave probleme de sanatate la inima, probabil ar fi obtinut ceva mai mult in cariera de antrenor decat doua titluri de campion in Olanda, patru in Spania, o cupa UEFA cu Ajax, o Cupa a Cupelor, o Cupa a Campionilor si o Supercupa a Europei cu Barcelona (nu mai pun la socoteala o cupa a Spaniei). S-a lasat de antrenorat devreme, cand a devenit evident ca ar fi dat coltul rapid daca continua sa isi faca meseria.

> Dar nu insist… se pot gasi exemple de o parte si de cealalta…

Tocmai. A se vedea ce spuneam mai sus cu privire la afirmatii adevarate, false si probabile.

Bogdan-Totti (1 comentarii)  •  2 iunie 2007, 20:39

Loti Boloni ar face foarte bine sa vina la Rapid.
Il astept

laur (13 comentarii)  •  2 iunie 2007, 20:43

Vad ca sunt multi care posteaza asa, sa se bage in seama. Daca sunteti mai tineri si nu l-ati apucat pe Boloni, Cruyff s.a. , mai intâi interesati-va, studiati si apoi sa va dati cu parerea.
România – Italia 1-0 ( gol Boloni ) s-a disputat in Preliminariile Campionatului European, dar chiar si daca era amical, sa invingi CAMPIOANA MONDIALA nu e de lepadat….vad ca pentru altii, este.
De jucatorul Cruyff nu mai zic nimic, chiar si cei care nu l-au vazut jucand, admit ca a fost un jucator mare. Dar ca antrenor ”a câstigat si el ceva prin Europa” vorba lui Mihail Dionis….ce mare spanac ca a castigat campionatul Spaniei si Cupa Campionilor Europeni?
Sau Klisma, care era antrenor de 3 luni si i-a facut pe nemti sa joace spectaculos…..
Boloni a avut 108 selectii la nationala, vreo 3-4 ani nici n-a jucat, pâna a venit Il Luce la nationala, cu el in echipa, Steaua a crescut enorm, parca a luat si-o cupa, nu? Daca se face un top al celor mai buni jucatori români, Boloni ar fi in Top 10, sau Top 20, cum vreti voi. Asta nu inseamna ca a fost un jucator mare? Voi va uitati numai la primul si gata…Hagi, Dobrin, Pele, Maradona si Rafa, Mourinho, Lippi, lista s-a incheiat.
Mult prea simplist, parerea mea.

kamfor (3 comentarii)  •  2 iunie 2007, 20:55

zdrentu: dupa cate i-mi aduc minte a fost un meci pentru calificarea la CE din 84′!meciul sa jucat la bucuresti parca:) a fost 1-0 si inainte cu un an in italia meciul tur sa terminat la egalitate!in alta ordine de idei , parerea mea ca totul este relativ…..poti face un meci mare cu o echipa mare si poti sa pierzi surprinzator de la o echipa de 2 bani!

kamfor (3 comentarii)  •  2 iunie 2007, 20:58

zdrentu: cred ca modalitatea de punctaj conteaza foarte putin, si pe atunci fotbalul se juca in 22 cu o minge:) o alta faza misto de tot ….si un alt luptator care mi-a placut la vremea respectiva …rodion camataru…..care efectiv prin 3 goluri marcate suedezilor a adus echipei noastre 6 puncte tot in preliminarii!

gigi legionaru’ (28 comentarii)  •  2 iunie 2007, 21:00

crucea sfanta va fi cu steaua si va curge sange de bozgor daca va veni zdreanta la rapid.este un comunist ungur care n-o sa joace cu”rautate” chiar daca nu pot sa-l sufar….ce-am spus?!?!

validotcom (9 comentarii)  •  2 iunie 2007, 21:08

si eu cred ca Boloni va face treaba la Rapid, daca va veni

laur (13 comentarii)  •  2 iunie 2007, 21:14

@Kamfor
Romania – Suedia 2-0 ( Klein, Andone )
Suedia – Romania 0-1 ( Camataru )
Aceleasi preliminarii, numai ca: la victorie – 2 puncte, la egal…un punct

unu_p_aici (2 comentarii)  •  2 iunie 2007, 21:20

cred ca dc va veni la rapid va face treaba,pt ca la rapid sunt jucatori valorosi,dar nu a stiut razvan sa o struneasca.sunt convins ca va disparea cuvantul delasare sau relaxare pe teren.seriozotatea e ceea c lipseste,pt ca razvan a fost prea aproape d jucatori si acestia au inteles gresit asta.dupa c greseau s simteau si jucau pt razvan.gresit !ei tre sa joace pt rapid,pt suporteri indiferent d context.loti va avea un lot mai putin valoros cred eu,dar va avea rezultate mai bune.parerea mea.ramane ca timpul sa o arate.articolul e beton.bravo

1923 (2 comentarii)  •  2 iunie 2007, 22:28

ar fi o idee buna sa vina la RAPID…cat despre astia care nu aveti treaba cu fotbalul shi il criticatzi pe boloni mai bine faceti altceva decat sa comentatzi pe aici …RAPID UBER ALLES

arh. Gheorghe Petrescu (214 comentarii)  •  2 iunie 2007, 22:53

Rapid are un patron dificil. Nu oricine suporta manierele
de tip socialist si comunist ale d-nului Copos. Nu este o
idee rea, aducerea in Grant a lui Boloni. Cred ca Boloni,
se gandeste acum ca, a jucat mult la Steaua, iar acum,
sa antreneze pe Rapid? Nu este simplu, mai ales cu, un
patron ca Mr. Copos, greu sa ajungi undeva. Hai Steaua!

tmi (3 comentarii)  •  2 iunie 2007, 22:59

Copos a comandat articolul asta?

Anunta-ne cand te decizi sa scrii chestii mai interesante si mai destepte art asta pare scris de Sichitiu…

SasHa (3 comentarii)  •  2 iunie 2007, 23:34

sa vina in Giulesti…il asteptam…o s faca treaba buna dak va fii lasat in pace…ar fii poate cea mai mare afacere

Sarpele (12 comentarii)  •  3 iunie 2007, 0:23

Pentru cultura ta, nu exista „dinti” si masele”. Toti se considera dinti. Formula dentara nu spune „x dinti” si „y masele”. Doar 36 dinti. Mai informeaza-te

magarila (1 comentarii)  •  3 iunie 2007, 1:17

da da, buna idee cu Loti, chiar de el sau de Il Luce senior are nevoie Rapidul. Prea tare faza cu „Hopa-mitica-in-toate-avioanele” 🙂 …sau in toate oracolele (din balcesti) 😀

Specula (6 comentarii)  •  3 iunie 2007, 8:38

Foarte proasta ideea cu organizarea meciului nationalei la Timisoara: in centru biletele la peluza au ajuns 700′000 lei… se stia ca se va ajunge la bisnita!

gelu_reddog (1 comentarii)  •  3 iunie 2007, 9:34

sunt convins k dak va veni nu va rezista mult
de ce ?
din cauza acelui mizerabil si imputyt comunist numit copos
va gasi el imediat la primul egal sau la prima infrangere a rapidului motiv sa-si dea cu parerea sa de mare expert inm fotbal
nu e decat un gunoi de om si o mare mizerie
si nu mi schimba nimeni si nimik aceasta parere

weed4kids (2 comentarii)  •  3 iunie 2007, 10:57

bozgorii sa se duca la ei in tara

mytza (2 comentarii)  •  3 iunie 2007, 11:43

# Chi Loti Says:
June 2nd, 2007 at 6:13 pm

N-am vazut niciun jucator bun sa devina antrenor bun…
In acelasi timp, antrenorii buni n-au fost niciodata jucatori buni…
Norocul lui Boloni este ca nu a fost un jucator mare, asa ca poate deveni un antrenor bun… Eu asa vad treaba…
Cine a auzit de Rafa Benitez ca jucator? Sau de Murinho, ca jucator? In schimb, Hagi sau Stoicikov, cand au fost antrenori, s-a ales prafu’…
# cipilica Says:

esti pe langa boloni a fost un jucator mare

martin_dinca (17 comentarii)  •  3 iunie 2007, 14:50

Bravo Geambasu!

Pentru idiotul de copos ,poate inveti si tu ceva de la un om mai destept!
Dar la cat de comunist esti in gandire , nici o sansa…Sper sa apuc ziua sa vad RAPIDUL fara copos!!!pentru toti rapidistii esti o rusine !
Acum despre Boloni.E urias pentru Romania ,desi e ungur .Dar asta conteaza strict pentru idioti.Ar trebui sa-l punem la nationala dupa D-nul Piturca.Avem cu totii de invatat de la el .La fotbal.Poate nu numai ….
Pentru Boloni: desi mi-as dori din suflet sa vad cu antrenezi (dar mai ales cum joci…) ,nu te-as sfatui d-le sa intri in focarul de infectie sc copos srl .O sa te parleasca nonstop .Poate daca ai un avocat dur de tot si poate daca esti mai dur decat copos si tagma lui.Dar stiu ca esti un finut si sunt mandru ca ai jucat pentru ROMANIA.
D-le Boloni , as dori sa te vad in Romania ,dar la un club serios (exista ???)fara oameni gen copos ,borcea ,becali,paskany .Poate Porumboiu, poate Iancu peste 2 ani,poate chiar paskani peste 1 an…
Meriti mai mult de la romani .Respectele noastre d-le Boloni.

Ne e

Littbarski (1 comentarii)  •  3 iunie 2007, 17:09

Bölöni era primul jucator din nationala Romaniei, care a depasit 100 de selectii, asta spune tot despre constanta jocului sau, si mai este un factor important de retinut, el fiind jucatorul lui ASA TG.Mures, si toata lumea stie, cat de greu ajungi la nationala de la o echipa mica de provincie…

Adrian (2 comentarii)  •  4 iunie 2007, 16:15

Surface Computer, daca nu vezi asta nu esti om normal, absolut fenomenal. Acceseaza http://surfacecomputer.linkutil.ro Trimite mai departe!

Comentează