Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Descălecarea!

Operatorul Robert Cristea de la TVR este un cetăţean indisciplinat. Un individ care o caută cu lumînarea. Sau cu camera din dotare. El s-a poziţionat greşit, în mijlocul suporterilor înfierbîntaţi, de aceea nu a putut fi apărat de soldaţii călări. […]

marți, 10 aprilie 2007, 6:42

Operatorul Robert Cristea de la TVR este un cetăţean indisciplinat. Un individ care o caută cu lumînarea. Sau cu camera din dotare. El s-a poziţionat greşit, în mijlocul suporterilor înfierbîntaţi, de aceea nu a putut fi apărat de soldaţii călări. Şi încă ceva, bravii ostaşi ai Jandarmeriei române nu au voie să-şi părăsească bidiviul. Descălecatul e o greşeală tactică, o încălcare a consemnului. Pe scurt, asta am aflat de la colonelul Eugen Meran, şef peste jandarmii Bucureştiului. Iar dom’ colonel vorbea cît se poate de serios. Atît de serios încît aşteptăm ca Robert să fie şi amendat. Interdicţie de părăsire a domiciliului nu-i cazul, fiindcă omul merge în cîrjă după lanţul aplicat peste picioare.

Dacă scriem că bătaia de joc continuă, e prea puţin. S-o dăm pe glumă nu prea merge, deşi merită antologate imaginile cu flăcăul în uniformă care număra suporterii dinamovişti desenînd beţişoare pe un petic de hîrtie. La categoria „Şi ei sînt ai noştri”. Secvenţele cu jandarmii călări ca la promenadă, privind melancolic către cei care îl agresau pe Robert trebuie şi ele incluse într-o colecţie. A nesimţirii şi a ruşinii. Pe banii noştri. Fiindcă dl colonel şi subordonaţii îşi iau lefurile de la cetăţeni care ies din dispozitiv şi filmează, operează pe cord, inventează şi care, în general, muncesc pe rupte.

Comentarii (160)Adaugă comentariu

andu (3 comentarii)  •  11 aprilie 2007, 0:27

bhaaaa se vede frate k esti rapidit la ce gandire ai ..e clar!!!!!! pai ce-i care au facut asemenea gesturi trebuie baga-ti la puscarie fara discutii sau mii de suporteri care au luat bataie degeaba din excesul de zel ai jandarmilor…da ce sa intelegi tu …tu stii doar celebra strigare a rapidistilo …Cine sare campionii.. esti jalnic

Laurentiu (4 comentarii)  •  11 aprilie 2007, 0:39

SI PRESA MAI VREA RESPECT ?!?

Pai orice abuz al jandarmeriei este tratat ca un ,,exces de zel” si orice pumn sau picior da tde suporter ca o ”dezlantuire de salbaticie” ?!?

Si cand te gandesti ca acesti oameni sunt formatori de opinie…..
Mi-e scarba!

jack (1 comentarii)  •  11 aprilie 2007, 1:20

sunteti de tot rahatul….vaaaai ce ati patit ,cameramani,jurnalisti….ia uite cum s au unit ei acum cand si au furat o. DAR CAND BAIETI DIN PELUZA SI O TOT IAU AIUREA DE LA MIZERIILE CU CASKETA DE CE NU SUNTETI ASA VEHEMENTI? A? AUD? scrie ti cate un articol si va ascundeti rpd dupa morala si dreptate si VAZAND REACTIILE PRO ALE UNOR PAPA-LAPTE pe blog zice ti : UITE DOMNE CA AVEM DREPTATE,LUMEA NE SUSTINE.
care lume? oligofrenii?prostimea?tzarushii? babalii?fatalaii?
sa va spun sincer eu doresc sa o furati de acum incolo pe unde veti merge la meciuri. si o sa vedeti ca asa va fi. cine sa va apere?militia?nenea patronu’ de ziar? nu uitati ca sunteti persoane publice…voi si wc urile ecologice amice.
pai sa intre aia la puscarie ca i au dat o palma si vezi doamne un lantisor pe picioare cameramanului tvr….sa vedeti pe urma vanatoare.ca doar in bucuresti stam toti nu? sa vezi ce l cauta baietii p acasa p urma.
cand va dau tziganii cate un ghiul peste bot si va alunga cu batale sa nu i mai filmatzi cand fac cate o talharie nu i mai dati in nici o judecata? DE CE? DE KKTI CE SUNTETI.
HAI SIKTIR !

Alex666 (1 comentarii)  •  11 aprilie 2007, 1:30

Robert Cristea este un mare mincinos si ar merita sa fie batut cu adevarat sa simta cum e cand ia bataie degeaba. Cat despre voi restul, sunteti penibili. Pacat ca sunt atatia dobitoci in Romania care cred toate bazaconiile pe care le scrieti. Folositi cuvantul ultras fara a avea habar cu ce se manaca, dati vina ba pe jandarmi, ba pe huligani, voi le stiti pe toate. Mi sila cand citesc articolele voastre. Daca gasesti 1 articol din 100 sa fie la obiect si sa reflecte realitatea, restul facute doar pentru a umple paginile de senzational.
Va felicit pentru modul cu care reusiti sa ii aburiti pe romani si pentru modul in care le vindeti aceste gogosi, iar daca chiar credeti ce scrieti va compatimesc.

marcu (2 comentarii)  •  11 aprilie 2007, 1:34

idiot

Andreevo (1 comentarii)  •  11 aprilie 2007, 1:35

In calitate de cetatean al acestei tari, VA DETEST.
In calitate de fan al fotbalului, VA DETEST.
In calitate de SUPORTER al Stelei, VA DETEST.
VA DETEST pe voi cei care mergeti la meciuri sa loviti, sa injurati, sa scuipati, sa amenintati, pe voi ANALFABETILOR, epave umane ce sunteti, scursuri ale societatii.
Ceea ce se intampla pe stadioanele din Romania este incalificabil (poate doar calificabil penal).
Ce si cine va da voua, unor mucosi d-abia iesiti de pe bancile liceului, sau voua, niste pute blege de 15-16 ani, sau voua, niste borfasi ordinari cu fetze de mafioti, sau voua, celor de-abia iesiti de prin cine stie ce inchisoare, dreptul de a lovi?
Cuvintele mi se par putine pentru a descrie starea de neliniste si de revolta pe o am acum in fata acestor infractori care se numesc „SUPORTERI”.
Daca asta inseamna trebuie sa faci ca sa devii Suporter, atunci, de acum inainte, daca cineva ma va intreba daca sunt suporter al vreunei echipe, voi raspunde : „NU, nu sunt suporter. Eu sunt SUSTINATOR al echipei Steaua Bucuresti”. Termenul actual de Suporter ar trebui sters din dictionar….pierduta urma lui.
Au pierit atatia pentru libertate, democratie, iar cand a fost atins acest ideal, noi vrem sa demonstram ca pe buna dreptate meritam sa traim intr-un sistem al terorii, al fricii, al tiranismului.
Voi cei care acum sunteti tari si mari, tanara generatie din care fac si eu parte, ar trebui sa fiti aruncati inapoi cu 25-30 de ani, sa va folositi mai cu folos pornirile revolutionare.
Si pentru ce aceste batai?
Luati-va sabiile, lanturile, armele albe si tot ce vreti, dati-va intalnire in afara localitatilor si bateti-va in voie…organizati pe clanuri, brigade, peluze si tot ce vreti voi. Duceti-va si omorati-va. Cine ramane in viata dupa acest macel, harakiri.
Anul trecut am fost la toate meciurile de acasa ale Stelei.
De acum si pana cand nu se va implementa un sistem de supraveghere si nu se va face curatenie printre cei care vin pe stadioane, nu voi mai merge la nici un meci.
Vai voua, cei saraci cu duhul…atat va duce capul.

ANTISTEAUA 100% (4 comentarii)  •  11 aprilie 2007, 2:05

vizitati http://rapiddiavoliivisinii.blogspot.com

stelist (1 comentarii)  •  11 aprilie 2007, 2:16

@ PCH… mai trebuie si pe gsp.ro sa mi se faca rau de imbecilismul se primitivismul celor care scriu pe blog, aparindu-si (zic ei) onoarea echipei! M-AM SATURAT DE MITOCANIE! M-AM SATURAT DE INJURATURI SI PRIMITIVISM!
al naibii dar pe un blog la articolul lui vochin ieri sau alaltaieri foarte violent in cuvinte erai… acum nu le mai suportzi,asa`i? wai sh`amar ce om de nimic…

Paulo (241 comentarii)  •  11 aprilie 2007, 2:22

pt stelist:

lasa omul in pace…din cati oameni sunt in Romania cati pot sa-si puna nick-ul PCH ?? ce zici ? imi poti da un raspuns ?

FORZA DINAMO FOREVER !!!

Rambo (19 comentarii)  •  11 aprilie 2007, 4:38

Caty se vor mai tolera violentele repetate de la clubul Steaua, cu terenul suspendat nu numai in tara, de nenumarate ori, ci si din Europa, fiind cunoscut drept cel mai violent club, cel putin din Estul Europei !
Toate violentele astea sunt exacerbate de violentele de limbaj si fizice ale lui Jiji si Meme, chiar xenofobe si legionare !
Ar trebui stopati, pt. ca si jucatorii devin violenti [vezi stilul de luptator de K1 al lui Radoi, sau luptele de K1 din meciurile amicale sustinute de Steaua in anii trecuti (???!!!)], si pot iesi de aici lupte de strada, poate si crime !
Instigatorii trebuie stopati cu orice pret.
Apropo, iar vom vedea violente si sange la Bistrita, tot de catre stelisti, care zici ca-s posedati de Jiji, adica de Diavol !
PIEI, DRACE !

justitiarul (10 comentarii)  •  11 aprilie 2007, 5:35

…..acest ziar a creat acest blog pentru toata lumea in ideea ca fiecare sa-si exprime opiniile.Dar cind citesti ce e in mintea unora ,te intrebi la ce mai e necesar un asemenea blog.
Frustratii,analfabetii,lichelele,golanii si scursorile Bucurestiului
ajung sa dicteze,cand si cum trebuie sa functioneze societatea.Sau cum trebuie desfintati,oamenii pasnici.
Am ani buni de cind nu mai merg la meciuri din cauza lor.
Spectacolul sportiv sa transformat in mascarada in care rolul principal il au acesti mascarici, ,cretini,onanisti care cred ca nu sar de 20 de ani .Cred ca ar trebui sa apara un justitiar
de tipul celui interpretat de Bronson in filmul cu acelasi nume.
Si atunci s-ar face liniste si pace…

mario (1 comentarii)  •  11 aprilie 2007, 8:17

ma ingrozesc suporterii stelisti care afirma ca reporterul respectiv merita maltratat. prin faptul ca impart lumea in ai nostri si ai vostri, prin violenta ei si prin sprijinul acordat agresorilor, demonstreaza ca NU SUNT CU NIMIC MAI BUN DECAT JANDARMII pe care ii blameaza.

Un_stelist (4 comentarii)  •  11 aprilie 2007, 9:31

Sunt un sustinator al echipei Steaua de mai bine de 20 de ani, de pe vremea cand brute ca acel nenorocit care l-a lovit pe cameraman nici nu erau nascute. Mi-e scarba de situatia creata, stadioanele au ajuns teatre ale violentei, verbale si fizice…
Voi va spuneti suporteri?? Derbedeilor!! Mi-e scarba de voi, de toti cei care faceti si aprobati astfel de gesturi huliganice, ati merita inchisi undeva pe o insula pustie, unde sa nu mai stie nimeni nimic de voi!
HAI STEAUA!

mujotutun (151 comentarii)  •  11 aprilie 2007, 9:34

Am vazut agresiunea la care a fost supus cameramanul, am vazut si jurnalul TVR unde un jandarm de rang inalt dadea niste „explicatii” stupefiante in fata unui Prelipceanu perplex, citesc acum articolul dvoastra si postarile ulterioare si caut sa formulez si eu cateva concluzii.
Mai intai voi afirma ca jandarmeria este o demna urmasa a militiei. Lipsa ei de reactie intr-o situatie ca aceasta nu este intamplatoare. Acelasi jandarm care ze zborseste la tine pentru o sticla de plastic, poate trece netulburat pe langa o incaierare.
Daca indignarea dvoastra este pe deplin justificata, tin sa va amintesc ca GSP a avut o cu totul alta atitudine cand suporterii dinamovisti ar fi creeat oarece incidente la Constanta. Desi forta a fost utilizata, nu numai nejustificat, dar si la o intensitate animalica, Gazeta a jubilat, titrand: „Bine le-a facut!”. Dl Ioanitoaia, in special, era foarte satisfacut.
Acum noi stim ca printre acesti suporteri exista multi scelerati, al caror unic tel este violenta. Cand nu au adversari, se bat intre ei. Nu-i intereseaza catusi de putin impactul asupra clubului pe care-l sustin. In locul unei actiuni preventive ferme si a unor masuri civilizate cand lucrurile par a scapa de sub control, jandarmeria baleiaza intre nepasare/nesimtire si brutalitate excesiva. Este evident ca profesionismul acestor aparatori ai legii este doar un eufemism ce la ingaduie salarii babane pa seama platitorilor de taxe, adica noi. Cu alte cuvinte si batuti, si cu banii luati. Ca suntem batuti de jandarmi sau de ultrasi, nu constituie nici o diferenta, originea fiind aceeasi: incapacitatea operationala.
In fine, observ ca sunt cativa indivizi care saluta gesta colegilor lor. Asta ne spune ca, daca nu se vor lua masurile potrivite, astfel de fapte se mai pot intampla. Macar stim in ce situatie suntem.

ANDREEA (3 comentarii)  •  11 aprilie 2007, 9:41

cum ziceti si voi daca l’a batut pe cameraman de pomana pe voi tot de pomana va bate?? daca tot va numiti suporteri steaua sau dinamo sau rapid nu va ganditi ca faceti rau echipelor cu care tineti daca faceti asa ?? credeti ca jandarmii sunt RAI !!!! INTREBAREA E CUM SUNTETI VOI DE EI NU VA LASA IN PACE … MACAR O DATA LA UN MECI STATI SI VOI CA NISTE OAMENI CIVILIZATI SA VEDEM CINE SE IA DE VOI x( … aaa si acum ca s’a intamplat ce s’a intamplat JANDARMERIA ia banii nemunciti? trebuie sa ai minte de om bolnav ca sa spui asta =)) … ei care apara tot bucurestiul si lupta pentru dreptate ??? si catre toti suporterii din nou ACUM STEAUA RISCA SA JOACE URMATOARELE ETAPE CU PORTILE INCHISE 😉 …DIN CAUZA CUI???? A ” SUPORTERILOR” CARE TIN CU STEAUA …. FARA SUPARARE DAR DECAT SA AI SUPORTERI ASA MAI BINE LIPSA ….IAR CEI CARE ZIC CA JANDARIMII SUNT NISTE GUNOAIE NU STIU DESPRE CE VORBESC POATE CA STIU POATE CA NU DAR NU MAI POTI SA DEVII CEVA IN VIATA FARA FACULTATE DACA NU AI ESTI UN OM RATAT IAR JANDARMII MA REFER LA DOMNUL colonel EUGEN MERAN ARE 2 FACULTATI ASA CA NU MAI SPUNETI VOI CA SUNT GUNOAIE MAI INTAI UITATIVA LA VOI CUM VA BATETI CA ANIMALELE SI CUM FACETI NUMAI RAU …. SI UITATIVA SI LA MARILE ECHIPE CUM AU TRIBUNELE PLINE CU SUPORTERI CARE STRIGA NUMELE ECHIPEI DAR … NU FACE CUM FACE ROMANIA !!!! 😉 … DECI GANDITIVA DE 10 ORI INAINTE SA FACETI CEVA … … GANDITIVA CA DEGEABA CUMPARATI BILETE LA MECIURILE ECHIPELOR FAVORITE DAR VOI …. FACETI CA NISTE ANIMALE … VAD CA NICI DUPA CE ATI FOST IMPUSCATI NU V’ATI POTOLIT …. AR TREBUI SA VA PUNETI IN LOCUL JANDARMILOR SA VENITI DE LA MECIURI UZI, SA VA FIE FOAME,SETE ETC … ATUNCI SA SPUNETI SA CONDUCETI 1500 DE OAMENI SA VA LUPTATI CU NU STIU CATE MII DE OAMENI CARE NU VOR SA INTELEAGA CA NU E BINE SA FACEM ASA SI CA ROMANIA IN LOC SA SE RIDICE EA SCADE NUMAI DIN CAUZA FOTBALULUI CARE ESTE UN JOC FRUMOS DAR FFFF PERICULOS DIN CAUZA UNOR OAMENI CARE AU PUR SI SIMPLU MINTE DE COPLI DESI AU PESTE 20 DE ANI … ACESTE CUVINTE NU AU FOST SPUSE DE UN OM ADULT CI DE UN COPIL CARE S’A SATURAT SA I SE TOT SPUNA CA NU POATE MERGE LA UN MECI PT CA PARINTII SPUN :” NU MERGEM DRAGA CA AI VAZUT CE SE OMOARA AIA PE STADION” TINETI MINTE CA SI JANDARIMII SUNT NISTE OAMENI …. CARE CHIAR AU O RABDARE DE FIER 😉 … SI PANA LA URMA AR TREBUI SA MOARA CA IN ITALIA UN OM CA TOATA LUMEA SA SE POTOLEASCA GANDITIVA CE AR FI SA FITI UN JANDARM SI COPII SA ZICA UNDE E TATI ? SHI MAMA SA ZICA PAI STII A FOST UCIS IN LUPTA PT CA SUPORTERII L’AU OMORAT? PUTETI SA VA PUNETI IN LOCUL LOR??? ACUM CREDETI CA JANDARMII SUNT PUSI SA VA APERE PE TOTI? SA STEA CU VOI CAND VA DUCETI LA TOALETA ??? DOMNILOR CAMERAMANI …. FOTO REPORTERI ETC … SHI DUMNEAVOASTRA SUNTETI NISTE OAMENI CARE AU INVATAT CARTE DAR NU PUTETI SPUNE CA TOT CE S’A INTAMPLAT ESTE DIN VINA JANDARMILOR PT CA DUMNEAVASTRA ATI FOST ANUNTAT SA NU MAI FILMATI PE ACOLO DAR DUMNEAVASTRA V’ATI DUS ACOLO …. LUCRU MANUAL!!!!;) … VA RESPECT SERVICIUL DAR ACUM NU AVETI DREPTATE …. 😉 …..>>>>>> IAR VOI SA STITI CA UNII NU ATI FACUT NICI MACAR 8 CLASE SI NICI EU NU LE’AM TERMINAT PT CA SUNT FFFF MICA DAR …. NU VA PUTETI COMPARA CU JANDARIMII …….. ASTA A FOST PUNCTUL MEU DE VEDERE CINE NU ESTE DE ACORD CU MINE SA MA CONTRAZICA PT CA DEABIA ASTEPT …. DAR BINEINTELES SA AIBA SI ARGUMENTE

Christiansen (6 comentarii)  •  11 aprilie 2007, 9:41

Sunt de acord ca huliganismul trebuie stopat … Este inadmisibil ce au facut acele persoane inaintea meciului de sambata, dar … va intreb si eu … Cand un huligan iti cere imperios sa nu mai filmezi, tu ce faci?? Inchizi aparatul … GRESIT!!! Continui sa focusezi dispozitivul asupra individului. Eu consider ca asta e culmea prostiei … Tipul asta, Cristea, a vrut sa faca un pic pe smecherul. Tipii aia ii tot spuneau sa nu mai filmeze … el nu avea niciun pic de aparare … si totusi continua sa ii enerveze. Intreb si eu … de ce?? Care era scopul acelui material???

berzeliuss (6 comentarii)  •  11 aprilie 2007, 9:42

mario, ce te face sa crezi ca-s suporteri stelisti toti? Cei care afirma ca reporterul merita maltratat nici macar nu-s suporteri, sant niste huligani de teapa lui Tweety! Sunt stelist insa nu tolerez astfel de manifestari, ca dealtfel majoritatea. pentru o mana de nemernici nu putem sa mai mergem la stadion. S-a ajuns sa jucam mai mult pe alte stadioane decat in Ghencea partidele considerate „acasa”!

ANDREEA (3 comentarii)  •  11 aprilie 2007, 9:48

cu bataia nu se rezolva nimic !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ….asa ca terminati cu toate bataile astea ” suporteri ai stelei” care nici macar nu sunteti

ANDREEA (3 comentarii)  •  11 aprilie 2007, 10:15

ma scuzati pt greseala …. vroiam sa zic mai sus ca unii dintre jandarmi au 2 facultati ….cu respect pt toata lumea pt suporteri …cameramani …suporteri …… etc ….. shi tineti minte ca trebuie sa aveti grija pe stadion pt ca soarta stelei este si in mainile voastre …..

orion (8 comentarii)  •  11 aprilie 2007, 10:45

Trecand peste tot neprofesionalismul etalat de jandarmerie cu multe ocazii in urma,ma intreb daca presa reactiona in acelasi mod daca victima era un om obijnuit,mai exact o pers care nu lucreaza in mass-media.
Imi aduc aminte ca gsp avea cu totul alta pozitie la evenimentele din Bulgaria in care au fost implicati suporteri dinamovisti!

NonPlus (6 comentarii)  •  11 aprilie 2007, 11:17

Nu pot sa le raspund tuturor idiotilor care au postat fel de fel de bazaconii aici. dar in minte imi vine doar aceasta idioata, cu nume Andreea…ma voi folosi de un limbaj suburban pentru a mqa adresa ei, pentru ca altceva nu merita: fa, zi sa moara ma-ta ca nu esti jandarmerita?! asa, si acum ca am terminat cu ea, voi continua. De ce trenbuie ca noi, ultrasii sa fim catalogati ca golani, analfabeti, fosti detinuti si mai stiu eu ce?! aveti idee cat de tare pot sa ne enerveze si pe noi aceste catalogari? pai cum ma nene, daca eu am 22 de ani, provin dintr-o familie de economisti, am terminat un liceu economic cum e Virgil Madgearu, sunt an terminal la Finante Banci la ASE,cum pot eu sa accept sa fiu bagat in aceasta oala culaturi in care presa si nu numai ea ne scalda? cum sa nu prind boala pe voi? cum sa nu prind boala pe voi, cand Prosport (si va rog sa nu cenzurati) avea pregatit un articol de lunea trecuta cum ca noi si stelistii ne-am fi batut…si mai erau 6 (sase) zile pana la meci…noi suntem buba societatii…noi care am fi in stare pentru o echipa de fotbal sa lasam in urma un examen important de orice fel…asta ma face un ratat, nu? un golan, un huligan…cum pot eu sa accept ca acel cameraman are tot ce zice el ca are, cand de pe filmarea sa se vede clar ca nu schiopata…daca omu’ a vrut neaparat sa filmez, sa aiba el ce sa dea la sefu’ de departament asta este, a patit-o…cand un om iti spune nu ma mai filma!!! si tu nu il asculti…la ce sa te astepti?! sa vina in fata ta ingenunchi rugandu-te sa nu-l mai filmezi?! pur si simplu imi este scarba…presa romana este vanduta…ia spuneti dragi gazetari si alti lucratori in domeniul mass-media…atunci cand urmariti vedetele intr-atat de insistent incat acestea au reactii nervoase poate chiar violente la adresa dumneavoastra va bucurati, nu? ca doar v-ati facuty treaba…daca vedetele respective doar va zgarie sunteti in stare sa-i dati in judecata…de parca oamenii aia nu au dreptul la viata privata…eh, uite si asa, poate baietii aceia nu doreau sa fie filmati…acuma toata presa s-a solidarizat…ce sa spun…basca, unii mai pun si recompense pentru demascarea agresorului….pai ba, nesimtiti si bastarzi ordinari ce sunteti…atunci cand fetite sau baietei sunt violati si apoi omorati nu mai puneti recompense pe capul agresorului/criminalului…voi nu puteti vorbi de moralitate. mass-media este cel mai imoral lucru de pe acest pamant…poate mai imoral decat prostitutia…despre draga noastra jandarmerie, prefer sa nu mai zic nimic…daca as scrie, as umple zeci de pagini…DAR, ASA CA O CONCLUZIE…EU SUNT HULIGAN PENTRU CA FAC PARTE DINTR-UN GRUP ORGANIZAT DINTR-O PELUZA DE LA DINAMO, PENTRU CA IMI SUSTIN ECHIPA SI LA BINE SI LA RAU…SI PENTRU CA NU IMI POT LASA CAMARAZII LA GREU ATUNCI CAND SUNT LUATI NEVINOVATI DINTRE NOI DE CATRE BRAVII PURTATORI AI UNIFORMELOR ALBASTRE…AAAAAAAAA, SI DESIGUR AS FI HULIGAN DACA AS FI FILMAT SI NU AS FI DE ACORD CU ACEST LUCRU, DESIGUR!!! daca presa are pic de bun simt se poate autosesiza la anumite lucruri…dar este mult prea greu…daca acest cameraman are pic de bun simt, daca se poate pune problema despre asa ceva, ar lasa-o moarta…o sa-l infunde pe ala in puscarie si isi va atraga antipatia a sute/mii de persoane. crede-ma ca daca te-as vedea pe strada in carje si ai cadea fara sa te poti ridica, iar eu as trece pe langa tine nici macar nu m-as obosi sa te intreb daca ai nevoie de ajutor (asta pentru ca stiu ca joci si teatru). SUNT MANDRU CA SUNT UN HULIGAN CARE GANDESTE LIBER, CARE NU POATE FI INDOBITOCIT DE TOATE ABERATIILE PRESEI, ALE JANDARMERIEI, ALE PUTERII IN STAT!!! SUNT MANDRU CA POT GANDI LIBER!!! SI ASTA DRAGII MEI, EST O CARACTERISTICA A ULTRASULUI…

tei (1 comentarii)  •  11 aprilie 2007, 11:24

Sunteti ultrasi pe dracu’ sa va ia.Fara sa va rupeti capetele nu se poate?

andu (3 comentarii)  •  11 aprilie 2007, 11:36

anti dinamo

andu (3 comentarii)  •  11 aprilie 2007, 11:39

vad ca aveti un program prin care nu lasa-ti mesajele sa mearga mai departe dak au numele redactorilor in ele …sunte-ti o rusine…chiar nu v-am injurat in acel mesaj care nu l-ati postat pe blog desi eu l-am trimis…sunte-ti de cacat

Stanciu Viorel (4 comentarii)  •  11 aprilie 2007, 11:43

In 90′ cand au venit minerii , ati fost tot asa de radicali , dragii nostrii ? Tot asa inversunati ati fost ? Asta e ! Poate ca unii ca Iliescu , Petre Roman si multi multi altii …merita libertatea si puterea , pe cand altii merita puscaria( dupa spusele voastre) . Va credeti in Western-uri , puneti recompense pe capetele unor copii? Chiar..ati facut vreodata recompensa pt un rapitor sau violator de copii? Sunteti ca niste caini care abia asteapta un os ..va asteptati osul comunist!
Dar tineti minte dragi gazetari , tineti minte ceva.Fara noi nu existati .Fara cititori sunteti morti .
Intr-un final lumea o sa se sature de voi…
Intrebati-va doar d c tirajele ziarelor de sport este in scadere ( in special prosport).
Condamn orice fapta de huliganism …condamn orice arma alba ..dar cu aceeasi parere de rau va spun, ca in ziua de azi cea mai periculoasa arma este tastatura gazetarilor ca VOI …cu care ma manjiti demnitatea ( pe care daca o aveti ).
Presa..? Cainele de paza al democratiei????? Mizeriilor !!! Sustineti un regim de care si voua va e rusine !

Maxim (2 comentarii)  •  11 aprilie 2007, 12:26

Mie mi s-a parut ca presa i-a tinut in brate pe suporteri cand jandarmeria si-a facut treaba. Normal ca avem rezultate de genul asta. Acum, cand un jurnalist e agresat, jandarmeria nu si-a facut treaba, acum ati fi vrut sa ii ucida in bataia pe „adevaratii suporteri”. Tot timpul tineti partea acestor „viteji” si „barbati adevarati” numiti suporteri, care ataca cu fata acoperita si in haita.

Andrei Cojocaru (2 comentarii)  •  11 aprilie 2007, 12:34

Stiu ca nu ai sa intelegi pt ca ai creierul inundat cu sange. Insa crede-ma ca ne lipsim cu draga inima de „adevaratii baieti” care „gandesc liber”. Daca asta inseamna sa fii liber in gandire atunci mai bine nu. Pt voi e foarte important sa loviti in haita si cu fata acoperita. In felul asta voi sunteti foarte curajosi. Poate va si laudati cum bateti pe cate cineva 20 contra 1. Asta da spirit de haita si curaj.

NonPlus (6 comentarii)  •  11 aprilie 2007, 12:39

ultimii doi de au postat nu pot sa-i cataloghez decat ca fiind 2 jandarmi…aceeasi placa pusa obsesiv…

tiguan (62 comentarii)  •  11 aprilie 2007, 12:42

Adevarul a iesit pana la urma la iveala: o echipa, steaua, cladita pe impostura si hotie, minciuna si nesimtire, care a reusit sa fure doua campionate la rand cu blaturi si hotii cu arbitrul in vazul lumii a fost expusa in goliciunea ei, trupeasca si sufleteasca, conducere, jucatori si fani deopotriva – Chris Soncodi (editorialist dinamomania)

tiguan (62 comentarii)  •  11 aprilie 2007, 12:43

Esti o mizerie, tu, steaua, esti o mizerie!!!!

tiguan (62 comentarii)  •  11 aprilie 2007, 12:44

Infractorii din galeria ghenista sa mearga dupa liderul lor spiritual mustata!!!
Si sa-l ia si pe batausul de mirel-radoi-care-da-pasa-inapoi

tiguan (62 comentarii)  •  11 aprilie 2007, 12:45

4 goluri in 32 de min – distrusilor!!!
4 goluri in 32 de min – distrusilor!!!
4 goluri in 32 de min – distrusilor!!!
4 goluri in 32 de min – distrusilor!!!

tiguan (62 comentarii)  •  11 aprilie 2007, 12:45

UMILINTA TOTALA IN GHENA

tiguan (62 comentarii)  •  11 aprilie 2007, 12:47

De ce fugiti mereu??

tiguan (62 comentarii)  •  11 aprilie 2007, 12:48

V-am luat tk-ul de pe gard
v-am luat tk-ul de pe gard
ce peluza de cacat

Claudiu (2 comentarii)  •  11 aprilie 2007, 12:53

Nu sunt ultras, sunt un simplu om care ma duc pe stadion si stau in banca mea. Insa nu pot sa nu remarc zelul domnisoarei ANDREEA care da dovada in cel mai bun caz de slugarnicie si de vagi cunostiinte de gramatica. Domnisoara ANDREEA intamplarea face sa am cunostiinte care lucreaza la jandarmerie si tot ce pot sa spun despre o buna parte din jandarmi este faptul ca sut niste brute care se bucura cand bat niste copii. Si daca au doua facultati ce? Si eu am doua si nu fac atata caz. Dati exemple de suporteri din alte tari. Eu v-as da exemplu politia si jandarmeria din alte tari cu ofiteri civilizati, care nu ia mita si care nu vorbesc cu „sa moara mama ce pulane i-am tras aluia…”. Va las in pace si ma duc sa muncesc sa imi platesc impozitele din care sunt platiti jandarmii. Le urez bafta la examenele din nenumaratele facultati pe care le urmeaza. Dumnezeule sunt pazit de o armata de intelectuali!!! Data viitoare cand o sa fiu legitimat de un jandarm o sa il provoc la o scurta analiza asupra „Criticii ratiunii pure”. Bafta cu gramatica, ANDREEA !!!

mujotutun (151 comentarii)  •  11 aprilie 2007, 13:05

NonPlus: asa, viitorule absolvent de Finante-Banci, le zici bine! Cine nu asculta, una la moaca! Becali si MM subscriu cu ambele maini. Adica vine un neica-nimeni si se ia de un ultras, care este, am inteles si eu acum, dupa ce-am citit postarea ta, crema societatii. Daca aceasta elita este vexata – sa zicem filmata fara voia sa – nu e normal sa scoti lantul de ultras (din dotarea obligatorie, banuiesc) si sa-i dai la oase? Si culmea, desi a fost atins doar asa, in treacat, de atentionare, nesimtitul face din tantar armasar, simuleaza o afectare mult mai serioasa a aparatului locomotor (inchipuiti-va, s-a pretat la a schiopata!)

dinamovistul (1 comentarii)  •  11 aprilie 2007, 13:20

Operatorul tvr e suporter stelist.
Inainte de meci se lauda ca va aduce probe pt.-ca terenul Stelei sa fie suspendat.
Desi jandarmi iau spus sa nu filmeze in galerie a refuzat.
Chiar si cand suporteri ai spuneau sa nu filme, el ostentativ filma in continuare.
Ce mai incoa si incolo a cautat-o cu luminarea.
Si cu dreptul la imagine cum ramane?
Poate asa sa te filmeze oricine, sa te de-a la televizor fara acceptul tau?
Poate ne raspunde dl. Ralu Filip.

sevilla’86 (1 comentarii)  •  11 aprilie 2007, 13:23

O data la câteva saptamâni, in România se da liber la infractiuni. Poti sa distrugi, sa dai foc, sa bati, sa scuipi, sa agresezi politisti si jandarmi fara sa patesti nimic. E de-ajuns sa aiba meci echipa favorita si sa fii „ultras“ al Stelei, al lui Dinamo sau Rapid ori alta echipa. E de-ajuns sa ai in tine frustrari de tot felul, sa fii un nimeni pe plan social si uman, sa ai un fular ros-albastru sau alb-rosu cu care sa-ti ascunzi fata si un lant. Sau pietre, sau o bâta. Si tupeu, si furie, si mizerie sufleteasca si ura. E de-ajuns, nu trebuie mai mult. A, mai sunt necesare timiditatea fortelor de ordine si legislatia prea blânda cu huliganii de pe stadioane. Dar acestea nu lipsesc, chiar sunt in avantajul brutelor deghizate in suporteri. In 2007, pe stadioanele din toata lumea se moare ! Masurile de siguranta luate de federatii in privinta stadioanelor nu mai sunt de ajuns. Huliganii nu invata nimic din lectii precum Heysel ori din alte episoade soldate cu morti. Factorul uman (cuvânt exagerat când vine vorba de huligani) este decisiv in problema violentei pe stadioane, iar singura solutie pare sa fie cea de forta. Cu o organizare mai buna, pentru depistarea huliganilor si retinerea acestora pe parcursul meciului, asa cum se intâmpla in Anglia, de exemplu. Cu pedepse mai aspre cu inchisoarea pentru cei care comit acte de violenta impotriva fortelor de ordine ori a altor persoane. Pâna la urma, pentru unii, meciurile echipei favorite sunt doar pretexte pentru comiterea unor acte de huliganism, pentru o descarcare de salbaticie si de prostie fara seaman, care pateaza si renumele unor echipe de traditie si imaginea suporterilor adevarati, al galeriilor frumoase. De aceea, brutele trebuie filmate, chiar daca incearca sa intimideze. Ca sa poata fi recunoscute si duse acolo unde le este locul. Trebuie sa le transmitem un mesaj la fel de clar cum ne transmit ei noua cu lanturile si pietrele lor… „O sa va filmam si o sa va fotografiem si o sa scriem despre voi pâna dispareti din galerii, indiferent de amenintari. Nu ne este frica !“. Problema e sa aiba mai mult curaj si cei care ar trebui sa aplice legea

borne (5 comentarii)  •  11 aprilie 2007, 13:34

buna !! vad ca majoritatea zic bravo la acest gest de vandalism.. eu nu spun bravo.. dar nici ca imi pare rau.. !! poate cand aceste lucruri se intampla si altora ( voua, jurnalistilor ), le amplificati un pic mai mult.. si at. poate o sa se afca ceva; sunt din brasov, am mers la meci si de abia am gasit bilete.. si ce am vazut cand am intrat la peluza sud ? ca niste malaci de jandarmi il bateau pe un suporter beat.. si asat vi se pare corect ?traim intr-o tara in care legea vrea sa primeze..dar primeaza doar pumnul.. ca in jungla.. ; poate era mai cuvenita o amenda mare.. sau altceva, decat sa dai niste pumni intr-un om beat..; poate ca si cameramanul trebuia „salvat de jandarmerie” , sau poate ca astia de la politie degeaba sunt platiti..

alex_poli-tim (156 comentarii)  •  11 aprilie 2007, 13:48

ma gandesc doar ca daca-l lovea peste genunchi, cine stie daca mai apuca saracu’ sa mearga ca inainte..

Rusine la jandarmi!

NonPlus (6 comentarii)  •  11 aprilie 2007, 13:48

iar cei pregatesc articole in ziare cu o saptamana inainte meciului direct cum ca suporterii s-ar fi batut ce ar trebui sa pateasca?! nu am zis ca sustin violenta…daca voi asta ati inteles din post-ul meu mai lung inseamna ca aveti pitici pe creier…nu a zis nimeni ca printre ultrasi se afla crema societatii…dar cand la tv vezi numai personaje culte precum irinel si monica columbeanu, reporterul de la acasa care pt botezatu este in marsarier, de-alde prigoana, cand esti condus numai de politicieni care te fura si isi fac buzunarul gros prin firme fantome care asfalteaza si fac constructii prin toate orasele si pe deasupra ti se zambeste in fata cu o zeflemea…ce ar trebui sa faci? sa-ti iei lumea in cap nu? cand fiica presedintelui federatiei este o drogata si statul roman nu reactioneaza deloc…cand esti batut de jandarmi si prietena ta ii roaga sa te lase in pace iar raspunsul vine din partea bravilor: „ce fa, nu te-a batut tac-tu destul acasa?!”…cand avem aceste „valori sociale” noi suntem scosi tapii ispasitori…e numai si numai vina noastra pentru aceste personaje, nu? lista ar fi lunga…dar de cate ori suporterii fac ceva urat se umplu spatii intregi in ziare…se ofera recompense…de ce nu oferiti dragi jurnalisti, care acum nu ati fost protejati de draga jandarmerie recompensa celor care pot da informatii despre trecutul domnului colonel georgescu..cel care a ordonat masacrul stelistilor de pe Dinamo?! daca era vreun ziarist sub acoperire intre acei suporteri cum s-ar fi simtit?! saracul; de el…suntem bestii, suntem animale…noi nu suntem oameni, nu? noi nu avem familii, nu? cand oameni ca gigi becali, cristi borcea, george copos, mititelu, iancu, paszkany, gheorghe stefan si lista poate continua, care ar trebui sa aibe pagini intregi de cazier conduc fotbalul nu prea va intereseaza…ca vorba aia, banu poate cumpara orice…pana si sufletul sau mintea unui om…eh uitati ca eu nu sunt ca voi, iar ca mine mai sunt alte cateva mii de baieti si fete la noi in tara, in peluzele fiecarui stadion…dar ce conteaza prostii aa, aia cateva mii?! pe aia ii extirpam imediat…avem constitutie?! da-o dracu’, pentru cine conteaza constitutia tarii noastre? lasa nene, ca noi le stim pe ale noastre, avem relatii la oameni sus-pusi, nu trebuie sa scriem despre x sau y ca daca scriem ramanem fara slujba etcetera…tuturor jurnalistilor care mai au un dram de demnitate le recomand sa urmareasca filmul „Mean Machine”…poate vor intelege ceva din acel film…

Stanciu Viorel (4 comentarii)  •  11 aprilie 2007, 13:50

e bine totusi ca imi cenzurati posturile ..cu toate ca nu contin injurii!
Oameni de 2 lei .Istoria nu o sa va ierte niciodata ! Canaliilor !

alex_poli-tim (156 comentarii)  •  11 aprilie 2007, 13:57

NonPlus Says:

da’ cand presa/Tv prezinta felul in care va bat jandarmii va convine nu?
va prezentati loviturile si gaurile de glont in fata camerelor, atunci ziaristii sunt buni nu? Ipocriti…..
ce-ar fi sa va rupa oasele si sa nu se scrie nicaieri?
ce-ar fi sa gasiti ceva creier?

Stanciu Viorel (4 comentarii)  •  11 aprilie 2007, 14:06

o sa iti raspund eu alex-poli-tim.
De ce scriu ei cand jandarmii fac abuzuri? Pai e simplu! Din lipsa de materiale si din sete de senzational! D c? Pentru a isi vinde ziarul ! Daca erau cu baieti cu adevarat scriau in ziare pana se luau masuri!!
Stii ce masuri s-au luat dupa Dinamo-Steaua , atunci cand au fost impuscati suporteri si batuti in vazul lumii pe Bd Stefan Cel Mare? Stii?
Iti spun eu ! Colonelul Georgescu a fost avansat! De la Sef pe Jandarmeria Capitalei..la cea pe Romania!
Multumit?
Eu cred ca acum pustiul ala nu o sa fie avansat deloc in nici grad.Din contra o sa fie denigrat pt fapta asa, care recunosc ca nu e deloc una frumoasa.
Pe cand un material si recompense pe capul violatorilor ?
Sunteti multumiti cand o femeie batrana se duce la puscarie pt o gaina sau un batran se duce la puscarie pt un petic de pamant ( care i-a fost furat)
Asta e senzationalul dragii mei , nu un pusti care a lovit un cameraman incostient!

NonPlus (6 comentarii)  •  11 aprilie 2007, 14:07

pai iarta-ma ma…dar cand presa a fost in razboi cu sandu si cu dragomir de partea cui am fost? si ce ai vrea…fdaca un om moare pe stadion sau este ranit sa nu se prezinte imagini sau sa nu se scrie…te rog, nu mai devia discutia…eu am pus alte intrebari, la care e foarte greu a se raspunde…aud mereu aceeasi placa…ca noi provocam si ca nu suntem recunoscatori…

alex_poli-tim (156 comentarii)  •  11 aprilie 2007, 14:24

Stanciu Viorel Says:

April 11th, 2007 at 2:06 pm

de ce mai era inconstient cameramanul? ca a indraznit sa filmeaze suporterii care se duceau la meci? uita-te mai sus, omo’ explica destul de clar cum a fost..
cu politia langa tine, ar fi trebuit sa-si faca meseria in liniste
si nu mai apara licheaua aia ordinara ca nu merita..
am cunoscut o doamna in spital care mergea linistita pe stefan cel mare dupa un meci, deci fara nici o treaba cu meciu’ si si-a luat una in fata de si-a pierdut vederea la un ochi. medicii se luptau sa-i salveze vederea la celalalt. a fost vina ei? a fost inconstienta? din cate povestea chiar a primit lovitura din senin fara sa zica nimik, fara sa se uite..

f. apara licheaua, dar s-ar putea sa iei tu un lant odata si sa te vad ce mai sustii..

alex_poli-tim (156 comentarii)  •  11 aprilie 2007, 14:29

NonPlus Says:

April 11th, 2007 at 2:07 pm

incredibil! de la procesul huliganilor incercati sa transformati in procesul presei.. multi il invinuiesc pe bietul om care-si facea meseria..
sa va luati si voi un lant cand va faceti meseria ( daca aveti vreuna) si sa vad ce mai ziceti..

Stanciu Viorel (4 comentarii)  •  11 aprilie 2007, 14:47

doamna aia de la cine a luat un pumn pe Stefan Cel Mare..asta in caz ca stii !
stiu si eu cazul acela si e vorba de episodul cu jandarmeri de pe 20 sept 2006.Atunci d c nu s-a pus recompensa pe capul jandarmului care a lovit femei si copii!?
Daca e sa fie dreptate ..sa fie aceeasi pt toti ..nu doar partial !

alex_poli-tim (156 comentarii)  •  11 aprilie 2007, 14:56

Stanciu Viorel Says:

nici macar nu a putut identifica echipa a carui „suporter” este..
dar apoi agresorul..

nu stiam ca-i caz cunoscut, eu am cunoscut-o intamplator in spital..

Comentează