Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Ţineţi-vă departe de ei!

Meciul Rapid-Steaua a început cum nu se poate mai prost. O bătaie între suporteri la mall-ul Plaza. Încă una, după alte fapte de arme albe. Nimic nou sub soare, poate doar că pînă acum galeriile ultras preferau spaţiile deschise centrelor […]

duminică, 1 aprilie 2007, 7:36

Meciul Rapid-Steaua a început cum nu se poate mai prost. O bătaie între suporteri la mall-ul Plaza. Încă una, după alte fapte de arme albe. Nimic nou sub soare, poate doar că pînă acum galeriile ultras preferau spaţiile deschise centrelor comerciale. După acest nou episod al luptei de gherilă dintre suporterii marilor echipe bucureştene orice comentariu poate părea inutil şi pueril. Totuşi, se cuvin spuse cîteva lucruri, fiindcă a întoarce capul la nesfîrşit înseamnă complicitate.

Am importat violenţă aşa cum am umplut pieţele cu tomate plesnind de hormoni de creştere. Apoi, fiind un popor cu imaginaţie, am creat specificul local. Nu e departe ziua în care vom ajunge la performanţele tifosilor italieni adaptate la condiţiile neaoş româneşti. În Peninsulă un jandarm de nici 40 de ani a fost omorît cu o piatră din caldarîm, nici nu vrem să ne gîndim la capacitatea de improvizaţie a băieţilor noştri. Pentru că sînt ai noştri, degeaba ne spune Mitică de la Ligă altceva. Cît timp vom continua să pretindem că ei nu sînt suporteri, nu vom pricepe nimic. Faptul e că în hemoragia asta de adrenalină, oamenii la locul lor riscă să fie priviţi ca nişte papă-lapte. Normalitatea interpretată ca handicap, iar primitivismul ridicat la rang de virtute şi artă.

Ar fi simplu să spunem că Jandarmeria nu şi-a făcut datoria. Dar unde să ia obiectiv şi jandarmii mai întîi? La ieşirile din metrou, la intrările în parcuri, în parcările hipermarketurilor gemînd de febra cumpărăturilor? Oriunde se poate întîmpla orice, poţi primi o bîtă în cap şi pe scara blocului, şi în sala de cinema. Tot simplu ar mai fi să susţinem şi că preşedinţii sînt vinovaţi de escaladarea tensiunii, întreţinînd ei înşişi o atmosferă inflamabilă. Elefanţi care lovesc cu trompa, vulpi şirete, camere de supraveghere pentru manageri nervoşi şi potenţiali pugilişti. Gărzi de corp pentru marele bărbat din Maybach, 34 la număr. Începem să semănăm a stat sud-american între două lovituri de palat şi un puci militar.

Poate fi şi isteria conducătorilor la originea bătăilor între galerii, dar nu asta e cauza profundă. Bunul simţ, buna-cuviinţă, educaţia, respectul firesc faţă de autoritate, chiar o anumită teamă faţă de uniformă – toate au dispărut ori s-au depreciat. Decenţa e suspendată, iar în locul ei au apărut găşti pentru care ciomagul, capul în gură şi lanţul înfăşurat în jurul pumnului sînt unica raţiune de a exista.

Va fi tot mai greu, pentru că autorităţile nu par pregătite cu un plan serios şi o logistică adecvată, iar societatea civilă nu-i datoare să finanţeze gărzi patriotice care să ne apere de ultraşi. Sfatul final e trist. Dacă nu vă plac senzaţiile tari, evitaţi-i! Ţineţi-vă departe de ei pînă cînd ne vom însănătoşi! Dacă ne vom.

Comentarii (79)Adaugă comentariu

voicu (26 comentarii)  •  1 aprilie 2007, 20:34

da, si? ultraseria e un mod de viata pe care noi, sclavii sistemului, nu-l vom intelege vreodata

anti_caini (2 comentarii)  •  1 aprilie 2007, 20:37

toti sunt niste dobitoci

apollo 13 (2 comentarii)  •  1 aprilie 2007, 20:42

Ati uitat cand ii chemati pe la emisiuni pe „baieasii’? …sa spuna ce frumos e fenomenul ultras…ce frumos e fenomenul hooligans…cat sant ei mai „smecheri” decat ceilalti?

anti-prostie (1 comentarii)  •  1 aprilie 2007, 20:46

Autoritatile nu’s pregatite… sunt pregatite, cum sa nu ?! Sa-i faca scapati pe bajetii astia complexati care nu au nici un scop in viata … Statul poate face orice, daca vrea. Ganditi-va ca’n america nici macar vedetele de la Hollywood nu’s permit sa ia in tarbaca un politai… Dar noi nu avem autoritati iar calitatea umana a poporului asta e una foarte joasa. Cel putin la momentul asta. Pana nu se va face curatenie, nici nu va fi. Asa ca tb. sa asteptam o noua mana de fier care sa ne faca curat in ograda… Odata au fost nemtii… poate acum ar trebui sa aducem un rege american … 😀

dementhor (59 comentarii)  •  1 aprilie 2007, 20:53

ai acuzat pe toata lumea dar ai uitat un factor foarte important pentru aceste lucruri:PRESA chiar nu va dati seama ca si voi aveti o vina pentru toate aceste lucruri??

Vlad (2 comentarii)  •  1 aprilie 2007, 20:58

nenea Caline, batai de strada se intampla mereu, nu doar legate de fotbal. mai des aud de clanuri de tigani ce se injungheaza reciproc, decat aud de niste baieti ce-si apara culorile cluburilor pe care le sustin. asa ca terminati cu dramatizarea unor intamplari ce n-ar trebui sa aiba de a face cu ziarul la care lucrati, si incepeti sa scrieti despre ce e cu adevarat important: sportul. Daca tot cautati vinovati printre jandarmi, presedinti de club etc, poate va puneti si pe Dumnevoasra pe lista: cand ne-am batut cu stelistii la handbal ati dramatizat si ati pus fetite ce isi cereau sportul inapoi pe prima pagina, dar despre ce s-a intamplat vineri in Grecia cand un suporter al lui PAO a fost omorat la un meci de volei n-ati scris absolut nimic. Cu toata parerea de rau pentru Dumnevoastra si cativa alti colegi de pe autostrada, un singur cuvant imi vine in minte: sictir

razvan (46 comentarii)  •  1 aprilie 2007, 20:58

bai ala cu „ultras mod de viata” , pune dracu mana si munceste , fa ceva in viata , nu-ti varsa complexele de „pusti bubos” pe oamenii care nu au nicio vina ca nu ai tu alte cai de refulare ! singur esti un sclav , daca va strangeti 4-5 si beti si un PET de bere deveniti zmei !
ce e un mod de viata in a pune in pericol niste copii sau a inspaimanta vanzatoarele din plazza ?

mihai (5 comentarii)  •  1 aprilie 2007, 20:59

ganditi-va la conditiile si cartierele in care traiesc nefericitii astia. in vest si vacile sunt intretinute in conditii mai decente. noi si sudul italiei – ca tot ne asemanam la ten si temperament

dan d taberei (21 comentarii)  •  1 aprilie 2007, 20:59

buna ziua

red (26 comentarii)  •  1 aprilie 2007, 21:02

sunt dezamagit .Nu se poate sa mergem la nesfarsit cu acesti nesimititi .Va spun ca acesti asa zisi ultrasi nu isi mairespecta nici proprii suporteri.In peluza lui Dinamo se intampla o gramda de batai egale cu k1.Motivul? Baietasi lui elias tararache sau cine dracu mai e pe acolo isi fac legea cu vor ei, pe motiv ca nu strigi destul de tare .Am vazut cum un asa zis smecher de galerie a venit si a dat un pum unuia car a indraznir sa spuna sa lase mai jos un steag .Dupa carew au urmat si ceilalti si l-au batut in asa hal de incat persoana respectiva cazuse intre scaune .Elias stim ca iei bani de la borcea ar daca vrei sa ffii cineva ,asta daca mai exista vreo sansa da afara smecherii .Stii tu cine baietii de colonei sau chestori? Si inca ceva mi-e unul mi-a fost rusine aeara de cum arata peluza unde nu am sa mai vin

seby-yo (19 comentarii)  •  1 aprilie 2007, 21:02

astia de la rapid au facut scandal in tribune si daca au fost singuri la meci

nu au fost in stare nici sa tina momentul de reculegere pt o legenda a rapidului (tot numa ei in tribune)

razvan (46 comentarii)  •  1 aprilie 2007, 21:05

in locul politiei le organizam eu un tarc undeva pe camp si nu lasam pe nimeni sa iasa de acolo ! sa se bata pana nu mai ramanea niciunul ! sau daca ramanea , il bateam eu dupa aia pana se satura de „mod de viata” . macar asa nu mai pun in pericol oameni nevinovati !

John 70 (3 comentarii)  •  1 aprilie 2007, 21:08

Problems in Papuravoda Land’s???
Hai sa fim seriosi,daca nu e ordine in tara,cum sa fie pe stadioane???

Doamna de fier a Marii Britanii a dat mana libera celor care asigura ordinea publica in regat…

Cred ca vor trece multi ani pana vom vedea si la noi ca organele vor fi respectate… Doar suntem in UE si avem doar drepturi!!!

Nu-i suport pe ai nostri politai sau jandarmi,dar atunci cand imi este afectata familia(mea sau a ta),iau foc!!!

Cei care lovesc oameni sa fie trimisi la racoare!!!
Macar pana dovedesc faptul ca nu aveau treaba cu nevasta-mea,sau cu fii-miu!!!

x (1 comentarii)  •  1 aprilie 2007, 21:10

Sunt suporter stelist dar asa ceva nu este posibil. Eram in parcare la plaza cand au inceput mizeriile astea de oameni sa se bata intre ei . Sa se omoare unde vor ei da nu in locuri publice … erau copii mici , femei astia nu sunt oameni sunt animale…

chris (138 comentarii)  •  1 aprilie 2007, 21:14

ideea e alta , ideea ca e ca din cauza violentei de pe statdioane , oamenii civilizati nu mai vor sa vina pe stadioane de teama violentei si au ramas doar….ciurucurile !!!..cand o sa vina ziua cand se va putea veni la stadion cu ….familia , fara teama de a-i pune in percol ????

Constantin (5 comentarii)  •  1 aprilie 2007, 21:22

da exista problema asta, vinoveti sunt multi dar in special este presa de la noi care pentru vanzari inflameaza si ea spiritele. si dupa asta scrieti despre batai, ca asta va intereseaza, nu??
Uitativa la titlul din prima pagina „FOC”. si dupa asta sa nu acuzi presa?
nu va deosebiti de celelalte domenii din societate, a-ti imprumutat doar forma fara a avea un fond.
a… si inca ceva ce treaba au fetite goale pe site sau in ziar??? pentru asta exista revistele de profil.
AR TREBUI SA FACETI CURAT LA VOI IN OGRADA, SI DUPA SA-I ACUZATI PE CEILALTI!!

buridan (1 comentarii)  •  1 aprilie 2007, 21:26

Deprecierea tine si de rating… Liberul arbitru ar trebui la un moment dat sa aiba niste marje de siguranta. Asta n-ar insemna ca ne lipseste democratia ci ca invatam regulile elementarului bun simt…

enzo (28 comentarii)  •  1 aprilie 2007, 21:29

anul trecut,gsp titra pe prima pagina „urmariti pe http://www.gsp.ro,imagini incredibile cu maradona implicat intr-o bataie de zile mari(!?!?) pe vremea cand evolua la barcelona”.pai…………mai lupilor moralisti , complicitatea voastra este mai mult decat evidenta.nu sunteti voi cei care promovati scandalul de dragul ratingului?acum „culegeti” ceea ce ati semanat.

razvy irr (3 comentarii)  •  1 aprilie 2007, 21:32

gura mamei tale..dar cand un suporter al lui PSG a fost ucis nu ai mai scris nimic …si ce ai tu cu ei ,…se bat k chiorii intre ei ,…nu bat lumea nevinovata …HULIGANI la HULIGANi 50/50 ..asta e nebunia lor ..o boala ..pe care nu o intelege nimeni …

razvy irr (3 comentarii)  •  1 aprilie 2007, 21:37

mai terminati cu atata mediatizare ..dk nu ati fi voi nu ar sti nimeni …si cum a scris cineva mai sus …cum nue ordine in tara Parlament sau altele cum sa fie in peluze….sau mai degraba vezi niste gasti de tigani k se taie ca samuraii pe strazi…terminati cu atata mediatizare si goana dumneavoastra dupa SENZATIONAL ..k o dati in penibil …mai degraba tabloid sunteti ..numai tarfe goale aveti prin ziare …penibil

Dodi_23_ (3 comentarii)  •  1 aprilie 2007, 21:43

Buna ! Sunt un fan Steaua dar din pacate sunt departe de casa si nu pot urmari meciurile stelei numai c vad si aud p net, dar mai nou si mai nou tot c aud e numai si numai MIZERIE . MIZERIA asta care nu se mai termina p stadioanele din tara (din pacate).Multi nu stiu unde si ce sa faca si incep sa dea vina p …..presa , jandarmi ,politisti si p multi altii. Pai „domnilor” !!!nu ziaristi se duc acolo in tribuna sa se bata sa se injure si sa se omoare. Nu mai poti sa mergi la un meci d footbal cu familia si sa ii areti la ala „micu” cum e fotbalul pt k numai tiganime, injuraturi si batai.Nu se mai poate asa ! E o rusine si trebuie luate MASURI DRASTICE in aceasta privinta k sa se mai poate indrepta ceva .

cristi (1 comentarii)  •  1 aprilie 2007, 21:49

Fiti seriosi…Un ziarist nu poate fi acuzat ca e de vina pt asa ceva! E ipocrit, dar nu vinovat! Huliganii sunt aceia abia coborati din copac, care nu stiu sa faca altceva decat ceea ce vedem zilnic. Pacat de restul suporterilor, adevaratii suporteri!!!

videle (1 comentarii)  •  1 aprilie 2007, 21:50

pentru unii e un mod de viata sa fii ultas sau hooligans…pentru altii doar sa se dea shmekeri printre alti agarici care se uita la ei ca la dumnezeu.cei care iubesc bataia adik ultrasii si hooligans-i sunt doarr victime ale sistemului in care traim cu totii…..Nu se vor potoli niciodata…si cu timpul vor deveni mai multi…….asa ca daca va e frica de ei…stati in casa.

razvy irr (3 comentarii)  •  1 aprilie 2007, 21:56

taci ma din gura k in Anglia (ma rog a fost si mai este) Olanda,Franta,Grecia,Germania,Grecia ,Serbia,Danemarca,Suedia,Rusia,Polonia,Austriasi multe altele …sunt lucruri mai grave de 100 de ori ..deci p putin 100 de ori ..dar cum presa neprofesionista si goana dupa SENZATIONAl MINTI USOR DE MAIPULAT ..CREEAZA ACEASTA IMAGINE.. NU sunt adeptul violentei ..chiar ma dipera acesti pusti teribilisti ..dar pana a face asemenaea cazuri izolate un subiect de interes national e cale lunga …amfacut parte dintr-o galerie bucuresteana(stand de parte de actele de violenta)…si cu mana p inima spun k pana acum 5 ani se intamplau lucruri mult mai grave …cu mii de participanti,rasturnari de tramvaie si altele ..dar nu exista atata informare..internet,atatea ziare si televiziune..si minti bolnave..asa k lasati-o mai moale si terminati cu balivernele..inca odata sunt impotriva violentei gratuite..dar si a excesului de zel al jandarmeriei ..dar in afara se intampla lucruri mai GRAVE

ghitza (1 comentarii)  •  1 aprilie 2007, 22:12

Mass media e vinovata ..ati trezit bestia, acum sugeti-i pula…

stelist pana la moarte (1 comentarii)  •  1 aprilie 2007, 22:17

ultras… este o greseala a narturii… ultras nu exista in campionatele tari… conceptia de ultras, de fapt, nu a fost decat la noi, la balcanici, pt. ca asa suntem noi romanii, la orice neintelegere ne rupem tricourile si ne luam la ciomage…. am fost la cel mai tare meci al stelei din 2006b cu midlesborough, am facut peste 600 de km din botosani pana la lia manoliu si m-am comportat si m-am simtit mai suporter decat toti ultrasii stelei… si sa nu-mi mai spuna nimeni ca nu se poate fara peluza nord…. nu-l suport pe bebhecali dar omu’ asta a avut marre dreptate…. superultrasii stelistii ne-au privat de meciuri de drept pe ghencea… pt. ce?… pt. dobitocia lor….

Rams (4 comentarii)  •  1 aprilie 2007, 22:27

De obicei nu scriu pe asemenea site-uri.
Sunt locuri unde oameni care nu pricep nimic (in general din nimic) incerca sa isi exprime o ,,parere”.

Insa iata, ma obosesc (a cata oara?!?) sa va impartasesc unele lucruri pe care oricum nu se oboseste nimeni sa le inteleaga.

Deci da: ultras pentru mine e un mod de viata.
Asta insa nu inseamna ca sunt un……..(aici va las pe voi sa completati cu epitete).
Am un servici buna (o corporatie americana)
Sunt la a 2-a facultate.
Am o familie.
Etc.

Problema este ca am un temperament mai vulcanic.
Am nevoie de adrenalina in viata mea.
Am nevoie de pasiune!
Stiti voi ce inseamna acest cuvant? Sa va dau cateva indicii:
– nu sa-mi iau un televizor cu o diagonala cat mai mare
– nu sa-mi iau un jeep mai mare (desi nu ies niciodata offroad)
– nu sa-mi iau o mulineta de 30 de milioane desi aia veche e perfecta
– nu sa vad filme cu Di Caprio la Mall
– nu sa dau spaga sa ma bag in fata.

Si daca ma bat pentru libertatea mea – MA BAT ! (si aici ma refer la jandarmi – care nu au ei chef sa opreasca un convoi de microbuze in deplasare ca sa poate oamenii sa bea apa sau sa se duca la toaleta. Sau iti dau un bocan in spate ca ”nu te misti mai repede”. In fine, nu traiti voi lucrurile astea – nu va intereseaza.)

Si daca ii prin pe strada pe unii care m-au batut meciul trecut – MA BAT!
Nu trebuie sa vina nici un lup moralist si sa-mi tina speach-uri moraliste. Mi-e sila de toti cei care vorbesc de bun simt si dupa aia il voteaza pe becali sau se uita la birou la filme porno cu fetite de 14 ani.

Sa nu ma intelegeti insa gresit: nu aprob violenta gratuita. Nu lovesc oameni nevinovati pentru simplu motiv ca nu ma simt bine – am mustrari de constiinta. Si aici sper ca nu indrazniti sa comentati voi despre constiinta!

Daca vreti sa atacam putin problema presei, o facem:
– acesti oameni nu mai pot prezenta nici o garantie morala din moment ce ACOPERA abuzurile jandarmeriei si exagereaza INCREDIBIL cativa pumni si 2 picioare – pe care reusesc sa le transforme in ”incidente deosebit de grave”.
Ca o concluzie – in suporteri e cel mai usor sa lovesti prin media: ei nu sunt niciodata ascultati, nu sunt invitati in emisiuni si nu li se acorda dreptul la replica.
In fine…deja suntem resemnati si dezgustati la capitolul asta.

Sfatul meu esta sa reveniti putin cu picioarele pe pamant.
Uitati-va putin in jur: prapastia sociala sa adangeste de la an la an.

Presiunile acestui sistem ”perfectionist” creaza tot mai multi inadaptati.
Iar in conditiile astea sa vorbesti despre ERADICAREA violentei mi se pare cel putin…

DB (3 comentarii)  •  1 aprilie 2007, 22:49

Suntem ……. tara de rahat. Rams daca ai nevoie de adrenalina apuca-te de sporturi extreme. Nici pe mine nu ma incanta societatea romaneasca dar nu stau sa imi vars nervii dand cu pumnii in stanga si in dreapta. Violenta e semn de slabiciune. Asa gandesc romanii in general ca si in cazul familiilor. Daca nevasta face gura da-i un pumn in mecla ca sigur de maine il vede pe barbat mare macho si ii zice sa ii dea si la ficat. Toti urangutanii astia care se dau mari razboinici sunt niste oameni slabi care nu pot rezolva o situatie decat cu pumnii. Probabil se duc la meci ca sa nu isi ia familia la omor. Deh nevoia asta de adrenalina de pasiune… Offf cand ne-o lovi si pe noi civilizatia…

biancorossi (56 comentarii)  •  1 aprilie 2007, 22:50

rams, cu toate scuzele mele, nu cred ca era cazul sa incerci sa demonstrezi cu atata patos ca o ineptie ar fi adevar. pur si simplu, cu atat mai grav este fenomenul daca nu numai analfabeti, dezaxati, frustrati si mai ales needucati sunt cei ce genereaza asa zisul fenomen ultras si efectele lui nocive. cu atat mai grav deci, daca in acest „fenomen” cu iz infractional evident, iata, se amesteca si oameni cu ceva carte sau o stare sociala cel putin normala. sa iti explic de ce : a simpatiza cu o echipa de fotbal, fie la latini, balcanici, sud americani, africani, asiatici sau anglosaxoni, inseamna de fapt ADEVARATUL MODUS VIVENDI…vine etapa sau meciul echipei favorite, castiga-te bucuri, pierd-te intristezi, dar viata merge inainte, caci FOTBALUL ESTE DOAR UN SPORT desi a devenit un instrument de manipulare a oamenilor obisnuiti de f multa vreme(face parte din planul mondial al noiii ordini, de subjugare a mintilor umane si de deturnare a atentiei publice prin orice mijloace de la gravele probleme ale zilelor noastre). deci, fotbalul este cel putin un modus vivendi, oriunde in lume pentru oricine este microbist pursange. DAR, de la un simplu sport, de la iubirea pentru o echipa sau alta, de la pasiuni mai mult sau mai putin exacerbate, de la UN SIMPLU MODUS VIVENDI LA : INCITARE LA VIOLENTAURA DE RASA>CRIMA prin ASOCIEREA IN VEDEREA COMITERII DE INFRACTIUNI SI INSTIGARE LA INFRACTIUNE este cale stelara prietene….asta fac gruparile de asa zisi ultrasi, din asta faci paret si dumneatale.. inca o data, pacat de studii, cariera profesionala…etc… nu imi permit sa imi dau sfaturi decat mie, dar parerea mea este ca poti merge la un meci si fara sa …simti adrenalina codului penal. eu am fost aseara la meciul cu vasluiul, cu prietena mea(care este stelista) si vreau sa spun ca m-am amuzat copios cu ea, am inteles meciul mai bine ca niciodata, a fost ca un show, ma simteam ca in vest(am fost si acolo la meciuri) si desi sunt dinamovist de 35 de ani nu m-am suparat si nu am simtit ca adrenalina cere sa comit vreo infractiune spontan organizata, gen devastrae magazine, violente, crime…etc…aaaaa, ba da, rectific, dezamagirea pentru joul prost al favoritilor m-a facut sa continui seara de show prin invitarea prietenei mele steliste la un restaurant, intr-un club mai apoi, si mai apoi….a fost noapte.. ASTA INSEAMNA CA NU AM FOST ULTRAS PE STADION SI CA NU AM CANTAT IMNURILE ECHIPEI MELE? CA NU M-A INTRISTAT REZULTATUL SI MAI ALES JOCUL? CA NU AS FI FOST FERICIT DACAMARCAM UN GOL SI APOI CASTIGAM?? DIMPOTRIVA…DAR ESTE FATETA NORMALA A FENOMENULUI, PE CARE NUMAI PRIN AUTOEDUCATIE O POTI INTELEGE. SCUZE DACA TE-AM SUPARAT CU CEVA.

Noi (10 comentarii)  •  1 aprilie 2007, 23:00

Bre da se lauda Decebal la Tv Sport ca nu o sa mediatizeze GSP bataia. Da ziaristu tot ziarist hulpav dupa scandal si bani.

Hotstop (8 comentarii)  •  1 aprilie 2007, 23:04

http://www.hotstop.ro

Cu hotstop intri in top.

Iceberg (5 comentarii)  •  1 aprilie 2007, 23:05

Peluza „nu stiu care” semneaza comunicat ca nu vin la meci din cauza declaratiilor lui Becali. Din pacate el sa referit la cei care creeaza probleme dar cum oamenii se simt cu musca pe caciula s-au trezit sa semneze comunicatul. Asa ca pana una alta ce s-a intamplat asta seara imi intareste convingerea ca Becali pe cat de prost se exprima in declaratii de data asta are dreptate.

andrey (1 comentarii)  •  1 aprilie 2007, 23:06

ba nene,este greu pt multi dintre cetatani sa vorbeasca din fotoliu…cei care nu stiu ce inseamna un fenomen sa la locul lor si sa nu mai comenteze ceea ce ii depaseste as vrea ca cei care nu cunosc aceste fenomene(ultras,hooligans) sa isi vada de treaba lor si de sa se comenteze politica si orice altceva decat despre acest mod de viata

DeMaio (8 comentarii)  •  1 aprilie 2007, 23:12

Bătuţi până la leşin. Este singura metodă. Unui animal nu ai de ce să îi explici de ce celălalt animal este mai important decât el. Porcului nu îi poţi spune de ce câinele nu este tăiat şi el de Crăciun. Găinii nu ai cum să îi explici de ce nu este jupuită şi pisica. În sfârşit, nici oaia nu va ajunge să înţeleagă de ce nu este defrişat de blană şi papagalul din cuşcă. Animalelor le trebuie bici. Este singurul mod în care poate fi aplicată democraţia în ţară, în ţara asta în care unii confundă libertatea cu anarhia şi discursul liber cu mârlănia gramaticală. O seară bună.

gabi (1 comentarii)  •  1 aprilie 2007, 23:15

da sebi-yo ai dreptate..ce pretentii sa ai de la nijte ciori borate…atat ii duce kpu..atata fac..rusine sa va fie..carpelor..

Jimmy (2 comentarii)  •  1 aprilie 2007, 23:21

Ultras e ceva, Hooligans e alceva ..ar trebui sa faceti o diferenta !

puls (1 comentarii)  •  1 aprilie 2007, 23:31

nene cristi, fa si tu ceva, cumva si incearca sa nu mai scrii despre suporteri si despre cum crezi tu ca gandesc ei. pur si simplu orbitezi in jurul fenomenului dar nu ai cum sa-l intelegi,nu ca ar fi atat de greu, dar nu poti tu.

lucian (9 comentarii)  •  1 aprilie 2007, 23:37

Dar de ce nu se spune nimic de presa?Oare ea nu instiga la violenta ?
Nu vad legatura ca ,Becali a venit cu garzi de corp,cu ce s-a intamplat la Mall.Oare Basescu nu o fi venit cu spp-isti?Copos nu o fi avut?Tariceanu?

MirceaZ (34 comentarii)  •  1 aprilie 2007, 23:42

Incet, incet, se impune o politica de toleranta 0 fata de asa zisii suporteri. Am vazut cum gandesc aia din Anglia si vad cum gandeste un idiot de la noi chiar in primul mesaj de pe blog: ei probabil chiar se considera vreo rasa de rebeli, cand nici ratati nu poti sa le spui, de vreme ce probabil n-au incercat vreodata altceva decat sa bea, iar ratarea ar presupune si macar o incercare.

adi (1 comentarii)  •  1 aprilie 2007, 23:43

si cand te mai gandesti ca de la vara nu or sa mai fie nici jandarmii pe stadioane…o sa iasa macel probabil din cauza unor inadaptati ai societatii.stau in dr. taberei dar mi-e rusine cateodata ce specimene vad in cartier auzi pe unul mai sus adrenalina…date cu capul de pereti,sari in dambovita,orice iti doresti dar nu ne afecta pe noi muritorii de rand!

DB (3 comentarii)  •  1 aprilie 2007, 23:50

Citez de mai sus:
„ba nene,este greu pt multi dintre cetatani sa vorbeasca din fotoliu…cei care nu stiu ce inseamna un fenomen sa la locul lor si sa nu mai comenteze ceea ce ii depaseste as vrea ca cei care nu cunosc aceste fenomene(ultras,hooligans) sa isi vada de treaba lor si de sa se comenteze politica si orice altceva decat despre acest mod de viata ”

Pai d-aia stau in fotoliu si nu se duc la meci. Sunt mai inteligenti. Crezi ca din fotoliu nu poti sa traiesti meciul. Eu nu mai stiu de cate ori am avut palpitatii la meciurile Stelei. La meciul cu Middlesbrough am iesit din casa in minutul 89 ca daca mai stateam cred ca ma lua salvarea. Daca nu ne ducem la meci nu inseamna ca nu suntem suporteri, inseamna ca nu putem sa ne adaptam lipsei de civilizatie care se manifesta pe stadioane. Uitati-va in Anglia si mai ales la galeria Liverpool-ului. Aia sunt adevaratii suporteri. Voi sunteti doar niste inadaptati care stiti doar sa aruncati cu scaune si mobile in teren si sa va suiti pe garduri. Acum o sa ziceti ca acolo e Anglia si aici e Romania. Corect dar ar trebui cu toti sa incercam sa evoluam nu sa ne multumim cu putin.

DB (3 comentarii)  •  1 aprilie 2007, 23:58

Imi amintesc si acum cand am postat un comentariu asemanator cu cel de mai sus si un „suporter” a raspuns cu ceva de genul „ce ba vrei sa ma duc la meciuri si sa cant ca prostii aia din Anglia”.

roby (1 comentarii)  •  2 aprilie 2007, 0:03

CONCLUZIA DUPA MECI : RAPIDISTIII AU OCHII ROSII =)) =)) =))

kapo (29 comentarii)  •  2 aprilie 2007, 0:03

O mitraliera si cateva milioane de gloante si ne vom face si noi bine.

bellagio (3 comentarii)  •  2 aprilie 2007, 0:04

Da, presa o suge, si le place, si o suge… „pasarici incendiare”… bleah.

zzz (109 comentarii)  •  2 aprilie 2007, 0:22

gembasule ai fost in tinerete militian? ce p mea ai cu suporterii?
astea sunt problemele romaniei?

zzz (109 comentarii)  •  2 aprilie 2007, 0:24

esti un om urat.. ai o fatza de alcolist.. sa-ti dau la mm si tie, si lu felix !

aaaa (1 comentarii)  •  2 aprilie 2007, 0:25

Citez din GSP: „Jucatorul lui FC Vaslui a facut declaratia BOMBA (a se citi cu litere mari): >” Unde mm voastre e bomba? O-o.

Bah, deci exagerati intr-un hal de mai aveti oleaq si va credeti singuri. Si voi si ProSport si toata Antena 1… bah ca bine a zis ciobanul. Multa m**e

garcy (1 comentarii)  •  2 aprilie 2007, 0:33

sunt si eu suporter rapidist….da s-a ajuns prea departe nu va doresc sa va duceti in mall sa mancati ceva si la intrare sa fiti prinsi intre galerii care se bat cu telescopice si spry-uri paralizante si gaze lacrimogene din partea jandarmilor si voi sa stati la mijloc….s-a ajuns chiar prea departe…..in moluri???cred k nu stiu cum sa se faca mai bine vazuti…

1nu (3 comentarii)  •  2 aprilie 2007, 0:35

bai gazetarule asta a fost momentul „0” din Italia, ca a murit un gabor de 40 de ani?Cati suporteri au murit si nu va interesat nimic ?

Comentează