Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Stelist, rezervist, fitilist

Cînd nu hibernează, cînd nu mînăgeriază hoteluri şi cînd nu promite marea cu sarea înotătorilor olimpici de apă dulce, Viorel Păunescu îşi dă cu părerea despre Steaua. Suporterii stelişti de dată recentă nu-l cunosc pe nea Viorel şi citind că […]

sâmbătă, 17 martie 2007, 5:50

Cînd nu hibernează, cînd nu mînăgeriază hoteluri şi cînd nu promite marea cu sarea înotătorilor olimpici de apă dulce, Viorel Păunescu îşi dă cu părerea despre Steaua. Suporterii stelişti de dată recentă nu-l cunosc pe nea Viorel şi citind că domnul acesta elegant, de o certă vîrstă, a fost preşedinte al clubului îşi închipuie că vorbele lui au greutate. Şi au, dar trebuie cîntărite cu un aparat atent verificat în prealabil.

Viorel Păunescu susţine că Steaua, care a ajuns la alt nivel, are nevoie de un antrenor cu personalitate. Iar acesta nu este Olăroiu. Posibil, cu excepţia geniilor toţi atingem la un moment dat nivelul maxim de competenţă, dincolo de care nu se află decît nepriceperea şi ridicolul. Interesant este faptul că omul de pe banca roş-albaştrilor a ajuns să fie contestat de cineva care se blocase în proiectul Piţurcă. De un personaj care întreţinea starea de mediocritate cu un talent inimitabil. De un om născut să fie neutru, atît de neutru încît anihilase şi foamea de victorie a propriilor fotbalişti.

Ce-i drept, cît a stat în fruntea clubului nea Viorel nu a produs atîtea declaraţi agresive cîte scoate Gigi într-o zi. Fiindcă el nu a plecat de bună voie din Ghencea, a fost nevoie de o insurecţie condusă de Becali, doar vărul fraţilor pe atunci. Culmea, înscăunarea ruralului Gigi în locul urbanului Viorel a însemnat redimensionarea europeană a clubului din Ghencea. Excesele lui Becali au afectat imaginea, dar banii investiţi au dat roade. Vorbele călduţe ale lui Păunescu şi finanţarea cu iz de camătă împinseseră echipa într-o fundătură. De aceea pare ciudat că tocmai autorul îmbălsămării moderne a Stelei vine şi reproşează lipsa de anvergură a lui Olăroiu. În fond, dacă te-ai priceput la impresariat balerine pentru night-cluburi, de ce nu te-ai pricepe şi la evaluat antrenori de cluburi pur şi simplu?

Cu sau fără părerile lui Viorel Păunescu, postul de antrenor la Steaua tinde să devină subiect de referendum popular. Vot uninominal şi cine pe banca tehnică a campioanei. Ca toată lumea să fie mulţumită, acel cineva ar trebui să arate cam aşa:

Inspirat, curat,
curajos, bulănos,
războinic, destoinic,
credincios, studios,
familist, idealist.

Agreat de comunitatea aromână din Pipera. Într-o relaţie pozitivă cu Sfîntul Sinod şi cu Cetatea Vaticanului.

Nici Olăroiu, nici altcineva din ce mai cunoaştem şi noi nu îndeplineşte aceste calităţi. La acest examen sever pică şi Mourinho, şi Lippi. Nici pe Juande Ramos nu-l vedem bine. Rămîne ori un extraterestru – nu, nu ne gîndeam la Rijkaard, antrenorul acestora -, ori Hagi. Aici criteriile nu mai contează şi plonjăm direct într-un pariu. De acord, Gică merită o şansă. Dar Steaua?

Comentarii (171)Adaugă comentariu

darie (30 comentarii)  •  17 martie 2007, 19:36

dodo
stai linistit ca cooperativa nu o sa moara niciodata…exista ea in toate campionatele puternice..dar apoi in romania unde este mai usor de controlat…sunt niste naivi care cred ca nu mai exista asa ceva…cel mai bun exemplu este italia..

X™ (87 comentarii)  •  17 martie 2007, 19:38

Dinny, Ando nici nu avea unde sa arate pana acum daca e mare sau nu. E si vina lui ca s-a complacut in „vopsit” de jucatori, dar il admir ca a rezistat cu 10 actionari in carca.

al3xx (11 comentarii)  •  17 martie 2007, 19:38

Nu stiu dar parerea mea sincera e sa i se dea echipa unui antrenor cu mai mult curaj cu personalitate cum spunea Pauneascu … de ce nu lui Protasov pentru ca a zis in nenumarate randuri ca vrea sa se intoarca la Steaua … acum poate si chiar ar putea avea un lot mai bun decat cel pe care l-a avut atunci si daca mai poate implementa aceiasi atitundine de joc … sincer Steaua din perioada Protasov Zenga a fost cu totul si cu totul fulminanta … nu avea aceleasi rezultate pentru ca era la inceput … dar totusi … Protasov cred ca e solutia cea mai potrivita

dodo (212 comentarii)  •  17 martie 2007, 19:38

Totusi…Paunescu asta nu are cumva inca o functie Onorifica la Steaua? Parca asa stiu…deci e intrucatva normal sa-si dea cu parerea…chiar daca mai spune si prostii!

al3xx (11 comentarii)  •  17 martie 2007, 19:40

parca e presedinte onorific … functie de maimutoi pe de alta parte…. dar totusi are un drept … ca de altfel orice suporter stelist ..

DIOGENE (199 comentarii)  •  17 martie 2007, 19:40

ma tmt-eu,daca palmaresul stelei n-are legatura cu fotbalul,atunci….
si cu respectul pt stelisti,mi se pare normal.in sfarsit voi alde busca ,va vedeti lungul nasului

X™ (87 comentarii)  •  17 martie 2007, 19:40

al3xx, eu n-am auzit c-ar fi zis Protasov ca s-ar intoarce la Steaua. Pt voi ar fi mutarea ideala. Pana la urma si pentru noi, ca daca n-ai adversari buni n-ai cum sa evoluezi ca si echipa.

dodo (212 comentarii)  •  17 martie 2007, 19:41

@darie:

Nu stiu cum se face ca de ceva vreme Sahlaul lui Pinalty si Gloria lui Tata Jean isi impart frateste punctele…inclusiv sezonul acesta…dar nimeni nu vede NIMIC!! Totul e curat…murdar! Caragiale „pe fatza”!!!!

Vedea-i-as pe Ceahlaul in B! Si la anul poate pe Gloria…Da Doamne!!!

nafetsio (6 comentarii)  •  17 martie 2007, 19:42

Greu de adus Protasov acum. Mai are vreo 3 ani de contract la Dnepr

X™ (87 comentarii)  •  17 martie 2007, 19:42

Diogene, du-te ma ca poate ai treaba. Ce inseamna „busca” ? E ceva mistocaraia de maidan ?

darie (30 comentarii)  •  17 martie 2007, 19:43

adevarul ca oricat de contestat ar fi OLI trebuie sa ne uitam ca are si scuze:
nr meciurilor din ultimul an clar depaseste valuarea lotului
ca valuare….are si el pareta lui de vina…ce o cauta coman la steaua nu stiu….dar nici cu baciu sau saban nu mi-e rusine
iar accidenterali ne-am macinat incontinuu….cand ne-a ars buza mai tare…au disparut radoi…dica..victoras….pe oprita nu-l pomenesc ca el si asa a fost eclipsat in ultimul an…

X™ (87 comentarii)  •  17 martie 2007, 19:43

dodo, n-am bagat de seama, chiar si-au impartit punctele ?

DIOGENE (199 comentarii)  •  17 martie 2007, 19:44

nu ma ,aveti voi un actionar,busca si vrea sa-si schimbe numele in walter.nu stii nici cine e actionar la dinamo?

X™ (87 comentarii)  •  17 martie 2007, 19:45

darie, problema nu e ca se accidenteaza. Cum am spus mai sus, toate cluburile care joaca mult au problema asta. Problema e ca Oli n-are pe cine sa bage in loc. Cel putin cu valoare apropiata.

al3xx (11 comentarii)  •  17 martie 2007, 19:46

X

protasov nu a zis niciodata vreau sa ma intorc la Steaua pentru ca era o declaratie prea pe fata .. a zis doar ca mai are un an de contract cu ekipa din Ucraina exact aceiasi declaratie ca si a lui Hamutovski … o altfel de declaratie putea sa duca la alte efecte asupra echipei cel putin asta e parerea mea … nu stiu decat ca jocul ekipei trebuie neaaprat revitalizat altfel se duce la cu totul si cu totul astfel de lucru.

X™ (87 comentarii)  •  17 martie 2007, 19:46

Dio, e greu sa tin minte 10 actionari. Oricum nu dau 2 bani pe ei. Vad ca tu i-ai retinut mai bine. Sub tricoul tau ros-albastru, se-ascunde cumva, o inima alb-rosie ?

DIOGENE (199 comentarii)  •  17 martie 2007, 19:46

mai baieti io va las ca am putina treaba.va salut

DIOGENE (199 comentarii)  •  17 martie 2007, 19:47

nu ,se ascunde o memorie buna

DIOGENE (199 comentarii)  •  17 martie 2007, 19:47

pa pa

darie (30 comentarii)  •  17 martie 2007, 19:48

si eu as vrea sa se intoarca cooperatistele in serieb….cu tot cu stadionul lor de Champions league…
Cat despre Gloria….m=i se pare inadmisibil,numai in romania posibil asa ceva….sa recunosti ca ai facut blaturi….cu probe..si sa nu primesti nici o sanctiune…

dodo (212 comentarii)  •  17 martie 2007, 19:48

# X™ Says:
March 17th, 2007 at 7:43 pm

dodo, n-am bagat de seama, chiar si-au impartit punctele ?
————————————————————————

In tur 1-0 pt ceahlaul, in retur 2-1 pt gloria! Cate 3 pct. de fiecare, care sunt mai bune decat 2 de fiecare sau 4 cu 1, in cazul in care se intampla vreun egal sau doua egaluri intre cele doua!
Fiecare echipa si-a luat cele 3 pct. pe teren propriu, iar regula asta functioneaza de vreo 7-8 ani cand cele doua s-au intalnit in Div. A!
Nu-s foarte sigur…pt. ca n-am statistica completa…dar daca stie cineva mai multe sa ma contrazica!

Daca e adevarat…nu vi se pare grav? Chiar sa nu se intample nici un egal intre cele doua??

al3xx (11 comentarii)  •  17 martie 2007, 19:50

darie

ce vrei atata timp cat ai relatii la liga la frf atata timp cat de votul tau depinde sefia unor prefacuti gandeste-te ca in spatele lu ala de la Gloria mai stau cluburi iar el le influenteaza voturile … despre asta e vorba … de aia Gloria nu retrogradeaza….

darie (30 comentarii)  •  17 martie 2007, 19:51

protasov a spus ca vrea sa se intoarca la steaua dar e imposibil acum pt ca mai are inca 3 ani contract cu Dnpr

ALECSS (7 comentarii)  •  17 martie 2007, 19:52

Hagi e mai slab decit Oli.De fapt Hagi e un antrenor slab si nimeni n-are curaj sa-i zica.Am 31 de ani si stiu cine a fost Hagi pt. fotbalul romanesc,de 7-8 ani imi fac concediul in Turcia si stiu ce inseamna inca Hagi in Turcia,dar,pentru Dumnezeu,incetati odata cu Hagi pt. ca a avut destule ocazii sa demonstreze ce valoare are ca antrenor si a demonstrat.Hagi este un antrenor mediocru spre slab si daca o sa ajunga la Steaua o sa stea intre o jumatate de sezon si trei sferturi de sezon,timp in care o sa-l fure arbitri,n-o sa aiba „jucatorii care si-i doreste”,iar cei „care-i are sunt slabi pregatiti”(vezi episodul Timisoara)….Asa ca lasati-ma cu Hagi….

al3xx (11 comentarii)  •  17 martie 2007, 19:53

depinde acum de protasov daca se vrea a fi un antrenor de bani sau un antrenor de faima…totul se rezolva….

X™ (87 comentarii)  •  17 martie 2007, 19:54

# al3xx Says:
March 17th, 2007 at 7:53 pm

depinde acum de protasov daca se vrea a fi un antrenor de bani sau un antrenor de faima…totul se rezolva….

Nu cred ca Protasov a plecat de la Steaua din cauza banilor. Cred ca MM sau GG sau amandoi se bagau prea mult peste el.

darie (30 comentarii)  •  17 martie 2007, 19:54

da ai dreptate….pacat ca incearca sa-si spele imaginea cu oameni ca Sabau….

X™ (87 comentarii)  •  17 martie 2007, 19:56

Cat despre bani, daca GG sau MM il vedeau de neinlocuit, se „scarpina” GG de mai multi bani.

al3xx (11 comentarii)  •  17 martie 2007, 19:57

o sa vedem acum parerea mea e ca Oli o sa plece singur …cred ca are si el demnitate sa isi dea seama ca mai mult face rau ekipei decat sa ii faca un bine…si anu trecut sa fim sincer … Iancu a avut dreptate Oli e un antrenor de locurile 2 3 numai ca spre sfarsitul campionatului de anul trecut a avut o sansa si ala a fost Becali sau mai exact banii lui Becali

darie (30 comentarii)  •  17 martie 2007, 19:59

alecss
La steaua ii va fi mult mai usor…pt ca are deja baza.Dca te uiti la toate echipele pe care le-a luat a trbuit sa le formeze…iar ca sa formezi o echipa iti trebuie ani de experientza ca antrenor(pe langa calitati)…steaua nu mai trebuie formata…trebuie completata si treziti jucatorii la realitate…aceeasi jucatori care au aratat nu de putine ori ca pot juca cu adevart fotbal..

super oile ciobanului:))) (2 comentarii)  •  17 martie 2007, 20:00

…..mai ales asa cum sint sustinatorii „marii echipe”…toti de data recenta….decretzei, ceausei si scremerile actuale:))))

darie (30 comentarii)  •  17 martie 2007, 20:02

toate cele bune
am plecat la munca

al3xx (11 comentarii)  •  17 martie 2007, 20:02

darie noroc

darie (30 comentarii)  •  17 martie 2007, 20:04

super oile ciobanului:))) Says:
fustratule…imi pare rau ca nu am mai mult timp sa port un „dialog cu u”

darie (30 comentarii)  •  17 martie 2007, 20:05

bafta alexx

Ali (1 comentarii)  •  17 martie 2007, 20:18

adevarat ca ne mancati zilele cu reclama voastra tampita!!!!

chelseaboy_nyku (28 comentarii)  •  17 martie 2007, 20:19

ity dai seama ? de la o vorba se ajunge sa scri un articol , vorba pe care voi ziaristi ia-ti tras-o din gura ca voi intrebati ,nimeni nu vb neantrebat. Si macar de ar fi ceva persoana interesanta, paunescu nu a facut nimik pt steaua si pt nimeni in tara romaneasca doar a furat tara asa ca nu intelerg de ce il bagati in seama…Articolul e scris frumos doar ca subiectul e jalnik 🙂

super oile ciobanului:))) (2 comentarii)  •  17 martie 2007, 20:22

bai…darie..marie..sau cum oi fi..sinteti cele mai deprimante creaturi ale perioadei actuale, trecute si (probabil) viitoare..de ce?..pentru ca intotdeauna ati avut talentul sa va alegeti cei mai reprezentative simboluri: armata rosie, ceusescu, blaturile en-gros din 92-98, si acum v-ati capatuit cu cel mai de seama reprezentant….la intuitia tau..ma intreb daca poti sa-ti dai seama

sandudumy (5 comentarii)  •  17 martie 2007, 20:28

Nenorocitul ala de paunescu mai are tupeul bolnav sa-si dea cu parerea de STEAUA dupa ce a vandalizat-o cu verii becali intr-o prima faza si cu satana in continuare…Mai bine sa nu mai calce prin TEMPLU ca nu se stie…Cat despre Oli,sa nu uitam ca el ne-a adus iar in Europa…pe HAGI il iubim ,caci intotdeauna a aparat culorile ros-albastre(vez cazul mircea lucescu ),dar inca nu a venit vremea sa antreneze STEAUA

IO (4 comentarii)  •  17 martie 2007, 20:32

ceea ce nu inteleg la cei care isi dau cu parerea despre Hagi este ca se uita repede rezultate si se tin minte intotdeauna doar esecuri. Nu sunt un sustinator ferm al lui Hagi, si nu vreau sa fie schimbat nici Olaroiu.

dar haideti sane aducem aminte ca el este ultimul selectioner care a dus Romania la baraj (Slovenia), si sa nu vorbim de fapt cum juca echipa pe vremea cand el a fost selectioner. Doar ghinionul a facut ca mingea sa nu intre in porta. Nimeni nu l-a sustinut in momentul acela, in schimb lui Iordanescu ia fost marit si salariul dupa ce a ratat calificare, NEAJUNGAND LA BARAJ

si vremea de la Galata, a castigat cupa in conditiile in care a preluat echipa in cadere libera. la Poli nu avea nici o sansa din cauza presiunii

ASA CA IO ZIC SA IL JUDECATI DUPA SI NU INAINTE. lUATI IN CALCUL SI CEEA CE A FACUT BUN, CA ANTRENOR.

EU CRED CA VA ADUCE SPECTACOLUL IN GHENCEA DACA O SA VINA

Adry (12 comentarii)  •  17 martie 2007, 20:34

Datul cu parerea este sportul la care ne pricepem toti,cand vine vorba de fapte putini reusesc.

dodo (212 comentarii)  •  17 martie 2007, 20:36

# super oile ciobanului:))) Says:
March 17th, 2007 at 8:22 pm

bai…darie..marie..sau cum oi fi..sinteti cele mai deprimante creaturi ale perioadei actuale, trecute si (probabil) viitoare..de ce?..pentru ca intotdeauna ati avut talentul sa va alegeti cei mai reprezentative simboluri: armata rosie, ceusescu, blaturile en-gros din 92-98, si acum v-ati capatuit cu cel mai de seama reprezentant….la intuitia tau..ma intreb daca poti sa-ti dai seama
——————————————————————————-

Hai sa-ti spun de unde vine numele de DINAMO!

Di…NArodnaii Molodetnai! Te las pe tine sa traduci…poate imi spui si ce semnifica primele doua litere!!

dodo (212 comentarii)  •  17 martie 2007, 20:39

Si eu cred ca Hagi va aduce spectacolul in Ghencea cand o sa vina! Oricum…in fata lui jucatorii nu o sa mai comenteze…si o sa-l respecte…inclusiv cei brazilieni, pt. ca Hagi isi poate da pertinent cu parerea despre valoarea lor…fara a-i jigni! Piticul de la Steaua a spus ca nu cunoaste nici un jucator roman…decat pe Hagi! Asta spune multe!!!

dodo (212 comentarii)  •  17 martie 2007, 20:41

Io are dreptate!

Subscriu!

ANTISTEAUA 100% (4 comentarii)  •  17 martie 2007, 20:47

pt gsp:CAND VETI INCETA SA MAI FITI STELISTI?SI PT VOI IDEM!

Sunt de acord (2 comentarii)  •  17 martie 2007, 21:20

Sunt perfect de acord cu NO BERGENBIER daca se refera la reclama de pe site. Domnilor este de atata timp pe prima pagina si chiar enerveaza. Schimbati-o si voi si lasati un simplu banner ca se vede oricum.

stelica (8 comentarii)  •  17 martie 2007, 21:30

propun ca antrenor la steaua marele brand bergenbier, poate scapam si noi de reclama asta enervanta.hai tuborgu’!

Reddog Alex (104 comentarii)  •  17 martie 2007, 21:31

Inca unu’ care le stie pe toate. Ma distreaza patronii. Cand ii aud zicand „eu ma pricep la fotbal”. Ce bine le stiu ei pe toate…Ce performante minunate a avut Steaua cu Paunescu sef…Singurul an in care a ratat cupele europene…

Reddog Alex (104 comentarii)  •  17 martie 2007, 21:31

Singurul recent…

f u c k BERGENBIER (1 comentarii)  •  17 martie 2007, 21:46

ma reclama asta este enervantaaaaaaaaaaaaaaaa faceti d r a c u ceva
in rest steaua sa ajunga cu bine in liga II si dinamo sa fie desfiintata pt ca sunt doua echipe de stalinisti

Comentează