Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Ţigănuşi şi gladiatori pricepuţi

Preşedintele lui Palermo i-a zis lui Mutu „ţigănuş priceput”. Un compliment venit de la un sicilian (patriot sau mafiot?!) către un argeşean. Pricepeţi conotaţia negativă a adjectivului priceput. Şmecherie plus lipsă de caracter. Am putea analiza şi, nu doar morfologic, […]

marți, 13 martie 2007, 6:30

Preşedintele lui Palermo i-a zis lui Mutu „ţigănuş priceput”. Un compliment venit de la un sicilian (patriot sau mafiot?!) către un argeşean. Pricepeţi conotaţia negativă a adjectivului priceput. Şmecherie plus lipsă de caracter. Am putea analiza şi, nu doar morfologic, substantivul ţigănuş utilizat sub forma diminutivă. Nimic nou, melodia se fredonează demult prin Europa, cam de pe cînd începuseră unii posesori de paşaport românesc să le mănînce lebedele. Cînd vor să ne alinte cu adevărat, concetăţenii din UE ne spun însă virtuozi. Apar şi aici o serie de probleme de simbolistică. Portretul robot al hakerului, altă specialitate ilicit-românească – ochelarist, slab, neglijent îmbrăcat, cu părul răvăşit – nu prea rimează totuşi cu imaginea vioristului „bronet”, cu pălărie lăutărească pe cap. Putem fi de toate. Asta e, avem timp să clarificăm lucrurile, totul depinde de noi.

Mai mult, Signor Maurizio Zamparini din Palermo a generalizat, remarcînd că nici nu-i de mirare gestul lipsit de fair play al lui Mutu, fiindcă toţi românii se comportă aşa. Interesant. Atunci, cum naiba se face, că peste un milion dintre compatrioţii lui Mutu care muncesc în Italia, dar muncesc pe rupte, care la alb, care la negru, nu sînt trimişi pachet acasă? De ce patronii şi statul italian, ca şi patronii şi statul spaniol şi ca toate statele europene pe unde măturăm, tundem iarba, culegem fructe, operăm (în spitale, uneori în hipermarketuri), proiectăm, predăm şi învăţăm prin facultăţi, de ce toată lumea asta nu spune stop pricepuţilor români? Nu cumva calităţile ne bat defectele? Poate n-ar fi rău să abandonăm complexele astea de păcătoşi estici într-o lume de sfinţi occidentali, care cîteodată poftesc nu doar la fetele şi băieţii noştri, dar şi la copiii noştri!

Urmarea scenetei „Ţigănuşul priceput contra sicialianul răpus”. Adrian Mutu nu va fi nominalizat la nici un premiu de sportivitate, dar nici nu trebuie să se simtă mai vinovat decît e cazul. El se află sub contract cu Fiorentina, iar în meciul de la Palermo şi-a făcut treaba pentru clubul care îl plăteşte. Guana s-a lovit singur la faza în urma căreia Adrian a înscris un gol cu toată opoziţia fundaşilor sicilieni Zaccardo şi Diana, care nici ei nu s-au oprit să participe la suferinţa coechipierului. Umanitar, Mutu ar fi trebuit să lase mingea, să alerge la Guana, să-i ofere un pahar cu apă, să-i facă respiraţie gură la gură şi să-i pună adversarului o pungă de gheaţă pe muşchiul rupt. Asta se întîmplă însă în filmele cu misionari creştini, iar cîteodată şi în realitate, tot cînd e vorba despre misionari.

Mutu e fotbalist, nu a rupt nimănui picioarele pînă la 28 de ani, nu are de gînd s-o facă, aşa după cum nici un român, mai blond sau mai brunet, nu a pus niciodată bombe ori gaz sarin la metrou, în magazine, în avion sau în pieţe. Plecînd de la acest adevăr fundamental şi nefundamentalist, să continuăm să ne vedem de treabă, cu demnitatea de care sîntem în stare, fără să aşteptăm nici premii, nici note de bună purtare. Nici umilinţe.

Apropo. Cînd lyonezul Fred i-a rupt nasul lui Chivu, căpitanul naţionalei era gladiator sau gladiator priceput?

Comentarii (173)Adaugă comentariu

george (2 comentarii)  •  14 martie 2007, 0:10

@Apropo. Cînd lyonezul Fred i-a rupt nasul lui Chivu, căpitanul naţionalei era gladiator sau gladiator priceput?
era gladiatorAS priceput :))…da-i in plm de mafioti…ar trebui sa ni se rupa de ei…sunt mai tigani decat noi

o fata (13 comentarii)  •  14 martie 2007, 0:11

pai el si-a exprimat punctul de vedere: ” lasa dom’le ca omul la nervi zice multe”. 🙂

chelseaboy_nyku (28 comentarii)  •  14 martie 2007, 0:12

Mda whatever….cum ar zice englezu` deaia numai pot oamenii cu bun simt si cu buna purtare ce zice un nefericit din sicilia..i-a fost ciuda ca au facut egal..asa sunt totii cand se simt frustrati ne fac ba intr-un fel ba intraltul. Si hai sa fim realisti si romanii spun destule de toate natiile doar ca altii nu fac atta caz. Daca esti roman adevarat om cinstit si de omenie rara nu cred ca te jingneste cu ceva cand un frustrat te face intr-un anume fel. IN rest pe Mutu si pe Chivu ce-i mai avem..in rest cam gata cu fotbalul.

daniel (5 comentarii)  •  14 martie 2007, 0:13

@dodo:

nashu isi reprezinta la uefa interesele. Cat timp se intersecteaza cu cele ale fotbalului romanesc o sa para ca nu doarme, ne reprezinta.

chelseaboy_nyku (28 comentarii)  •  14 martie 2007, 0:15

hai mai mai lasati-o cu rasismul…rasism e cand urasti o rasa si o persecutezi nu cand faci o gluma…poate pe undeva a avut dreptate numai daca Mutu e roman ce sa zicem si noi.

taranu bucurestean (1 comentarii)  •  14 martie 2007, 0:33

stau si ma intreb ce se intampla daca Mutu mai era acum la Dinamo si juca cu Steaua.

haideti sa facem un mic scenariu…
sa presupunem ca se accidenteaza un jucator dinamovist (asta e, se mai intampla). stelistii fiind cu obraz, dau mingea in afara pt ca asa este fair play. cei de la Dinamo repun mingea in joc, dar nu o returneaza celor de la Steaua, asa cum era logic, ci continua faza…ajung cu mingea in careu, iar un jucator dinamovist este faultat (oricare dintre ei, nu conteaza numele). se da lovitura de la 11 m. si cine sa bata? Mutu! bate Mutu, pacaleste portarul, dar mingea se duce in bara transversala.
intrebare! a vrut Mutu sa rateze, sau sa dea gol? daca ar fi adevarat ceea ce am scris, as fi crezut ca Mutu a vrut sa dea gol, deoarece daca ai de gand sa fi fair play, dai mingea cu mult in afara terenului, nu in transversala. ne fiind adevarat micul meu senariu, nu cred ca mai are rost sa comentam!

Sau e adevarat?

Mihi (2 comentarii)  •  14 martie 2007, 0:43

Felicitari! Un articol scris exact in lina autoimpusa in titlul blogului. Majoritatea vesticilor sunt mai degraba ignoranti decat rauvoitori, dar imaginea romanilor este si va ramane mult timp defavorabila noua peste hotare. Va fi greu sa trecem peste niste stereotipuri impuse de mass-meadia occidentala.

Mihai Drăgan, student chiar priceput din Stuttgart, Germania.

Jugaru Lucian (22 comentarii)  •  14 martie 2007, 0:50

Punct ochit, punct lovit!

Reddog Alex (104 comentarii)  •  14 martie 2007, 0:54

Emil Matasareanu…n-a pus bombe in metrou, dar a atacat cu betialitate politia din LA. Ati auzit de 44 Minutes? Era unul din ei 😀

Sicer eu nu ma simt simt tiganus. Poate sa zica ala (si oricare altu’) ce vrea. Nu va face mai putin buni o vorba a unui imbecil. Apropo, sicilienii sunt xenofobi si rasisti de felul lor. Asa ca lasa-i sa se impuste in strada, ca la aia se pricep ei cel mai bine. Adi Mutu sau Toto Riina? Care e alegerea pozitiva? 😀

Marius – Tokyo/Monzen-Nakacho (1 comentarii)  •  14 martie 2007, 0:55

mi-au placut punctele dvs de vedere ..si modul in care le-ati expus !! dar .. totusi,cum se scrie corect acel cuvant ”apropo” din final ??????

vali (1 comentarii)  •  14 martie 2007, 1:07

SA-L LASAM PE MUTU IN PACE CA NU E LA PRIMA ABATERE.ASA A FACUT SI CAND ERA LA dinamo SI A JUCAT PE GHENCEA.STEAUA A DAT MINGEA AFARA PENTRU CA ERA UN dinamovist PE JOS SI eiAU BATUT OUT SI IN LOC SA DEA MINGEA STELEI AU OBTINUT UN PENALTY.NOROC CA MUTU A FOST PROST SI A RATAT PENALTY-UL

dodo (212 comentarii)  •  14 martie 2007, 1:11

@vali:

Sunt stelist…dar asta nu inseamna ca sunt de acord ca broscarul ala de Zamparini sau cum il cheama sa-l faca tzigan!! Si prin el si pe noi romanii…sunt roman inainte de a fi stelist!

Cata (5 comentarii)  •  14 martie 2007, 1:39

Oare daca era inversa faza ce mai zicea mafiotu’?
Eu mai cred ca aparatoru’ a cazut si s-a dat lovit tocmai fiindca pierduse mingea.

Mrrr (10 comentarii)  •  14 martie 2007, 1:55

Exact astia vb. de noi ? libidinosii astia care se spala la 2 luni pe cap si nu folosesc chiloti (vezi doamne sunt virili ) da de unde …nu stiu cum sa faca sa-si priveasca curul unul altuia …fac ceva pe rasa lor de imbaxiti purhomosexuala !

Da_Slayer (1 comentarii)  •  14 martie 2007, 2:11

Daca stam stramb si judecam drept, italienii au mai multi tigani decat noi, romanii, doar ca-s mai tari in gura ca noi, daca analizam istoriile celor doua tari din punct de vedere moralicesc, italienii ies mult mai sifonati din toata povestea asta decat noi.
Adevarul este, ca Romania s-a cam tiganizat pe la toate nivelurile, de la maneaua care se aude prin vecini si pana la nobilele certuri dintre politicieni. „Nu iese fum fara foc” spune un vechi proverb romanesc si ceva adevar este in povestea asta. Avem o mare comunitate de rromi (si nu numai) care s-au raspandit prin Europa si au facut Romania de kko. Doar ca Mutu nu este tigan. Si chiar daca ar fi fost, tot un super-jucator era!
Sa auzim de bine!

Gullit (28 comentarii)  •  14 martie 2007, 2:43

++”@” Alex – iti sugi-gerez sa te consultezi la MOSCOVA. asta iti spun pt. binele tau ca esti pierdut rau++

PEACE !!!

HAI RAPIDULETUUUU !!!!

m (1 comentarii)  •  14 martie 2007, 3:20

amen to that brother

Dica (40 comentarii)  •  14 martie 2007, 3:22

salz all

markus (4 comentarii)  •  14 martie 2007, 3:33

esti tare CRISTI………….Bravo

mda (2 comentarii)  •  14 martie 2007, 3:37

poporul roman isi merita soarta.

Maurizio Zamparini (1 comentarii)  •  14 martie 2007, 3:40

Sono spiacente per il misunderstanding,
Non ho desiderato dire che Mutu è un piccolo gypsy quando è evidente che è grande !

markus (4 comentarii)  •  14 martie 2007, 3:42

seful meu la firma din spania mi-a spus intr-o zi:ca sunt periculos de priceput si ca nu trebuie ca eu sa stiu mai mult decat stie ceilalti.astia in afara ca te platesc bine nu au nimic in cap.ne spun tiganusi dar suntem peste ei cu 1000 ani.

Io (13 comentarii)  •  14 martie 2007, 3:46

Bai, voi ati innebunit cu totii? Mutu a facut un gest nesportiv, o smecherie tziganeasca de cel mai prost gust, iar voi ii luati apararea.
Va meritati „faima” dobandita cu mare usurinta in lumea civilizata, bastarzi otomani din fudurile asiei ce sunteti, pakistanezii naibi.

El Anonimo (1 comentarii)  •  14 martie 2007, 5:30

Ce articol stupid … nu are nici o idee sunt doar vorbe fara sens … pacat ca mi-am irosit timpul

Zorro (94 comentarii)  •  14 martie 2007, 6:05

haha, excelent articol, in sfirsit un articol bun

El Anonimo Says:

March 14th, 2007 at 5:30 am
Ce articol stupid … nu are nici o idee sunt doar vorbe fara sens … pacat ca mi-am irosit timpul

mai ai fratzi pe acasa El Anonimo?

arh. Gheorghe Petrescu (214 comentarii)  •  14 martie 2007, 6:07

Mutu nu e tiganus, este un fotbalist in forma intr-un
campionat puternic. Daca v-a juca asa cu OLANDA,
sant sigur ca v-a da un gol superb. Cat despre alt
roman, Chivu, isi face datoria ca jucator si este un
GLADIATOR, al nostru, al Romaniei. Bravo CHIVULE.
HAI ROMANIA !

Van Basten (2 comentarii)  •  14 martie 2007, 6:19

Articol pe cinste !…
Sper sa fi fost preluat de cel putin una dintre publicatiile sportive din Italia… Asa, sa vada si acesti domni italieni ca nu sintem dispusi sa intoarcem si celalalt obraz…

Bogdan Anderko (4 comentarii)  •  14 martie 2007, 8:15

Domnu’ Cristian,

Faza geniala a lui Mutu, cum a a trecut de 2 fundasi si a marcat.

Dar totusi, daca Olanda ne da gol in acelasi fel, cu unul de al nostru cazut la pamant, pai atunci sa vezi macel. Ii luam la suturi in fund la ei pe stadion.
Sa nu mai vorbesc de presa din Romania, care isi va schimba atitudinea complet.

Asa ca putina obiectivitate nu ar strica.

Cat despre Zamparini, esta o alta poveste. O jiginire la adresa romanilor. Dar nu e de mirare, bunii nostri prieteni francezi ne-au facut tigani plus peste tot in lume suntem asemuiti cu tiganii. O fi si din vina noastra.

Mutu si-a facut datoria fata de clubul care il plateste. Punct. In rest. Prea multe comentarii fara rost.

Mihail Dionis (40 comentarii)  •  14 martie 2007, 9:40

@ Marius – Tokyo/Monzen-Nakacho
> totusi,cum se scrie corect acel cuvant ‘’apropo’’ din final ??????

In franceza e „à propos”, in italiana „a proposito”, pe romaneste „apropo” (este insa acceptata si varianta „apropou”).

dana (8 comentarii)  •  14 martie 2007, 10:24

bravo cristi! de ce mereu trebuie sa ne fie jena ca santem romani mai ales cand mergem in strainatate si mai ales in tari/orase unde sant mari comunitati de romani??? englezii au hooligans si nu le e jena ca sant englezi. si noi avem „uscaturile” noastre, ca deh, orice popor e ca o padure. dar de ce sa ne fie jena ca santem romani? nu pe bune. mie nu mi-e jena. si apropo de acel domn de la palermo. este tactica lasului, sa iti jignesti adversarul cand te-a invins. daca mutu nu dadea acel gol, nu mai era tiganus din romania. bravo mutu, ma faci sa ma simt mandru ca sant roman. bravo mutu si romanilor!

somi (4 comentarii)  •  14 martie 2007, 10:28

bravo Cristi!

MSV (9 comentarii)  •  14 martie 2007, 10:53

Frumos articol , sunt de acord cu tine.
Cred totusi ca noi , romanii , ar trebui sa facem mai mult pentru a-i opri pe cei care se duc in Vest sa incalce legea. Cel putin sa incercam.

Valentin L (3 comentarii)  •  14 martie 2007, 10:58

excelent articolul. ca mai intotdeauna…
am insa o observatie:
– am citit cateva mesaje si cred ca nu ar trebui sa facem la fel ca zamparini si sa generalizam. nu toti italienii fie ei si din palermo sunt mafioti. la fel cum nu toti romanii sunt tigani. a ca incercam sa-i raspundem cam cu aceeasi moneda e altceva.

Bwana (8 comentarii)  •  14 martie 2007, 11:04

Bestial articolul. Mi-a placut mult. La esenta.

Pt. vargroth:
subtila ironia. Mi-a amintit de lovitura cauzatoare de moarte primita de Materrazzi in finala CM.

orion (2 comentarii)  •  14 martie 2007, 11:17

Daca autorul acestui articol nu era dinamovist sigur isi aducea aminte de meciul acela de pe Ghencea cand Mutu a iesit in prim plan tot cu o situatie de acest gen.Doar ca atunci a fost o situatie mult mai de neam prost,insa cine trebuie sa vegheze si-a facut datoria si a ratat acel 11m!
Sunt curios daca acest articol mai exista in cazul in care italianul avea un accident gen Vrabioru!

X™ (87 comentarii)  •  14 martie 2007, 11:24

Deci daca scriu apropos e gresit ?

emil mihai (73 comentarii)  •  14 martie 2007, 11:38

Imi aduc aminte de domnul Mutu cand juca la FC Arges . Anrtrenorul de atunci , Nicolae Dobrin a dorit sa il inlocuiasca . Iar domnu jucator Mutu , a refuzat !! Pentru mine , de atunci , fotbalistul Mutu nu mai conteaza !!! Exista , sa fie sanatos , dar viata lui ulterioara imi da dreptate !!!

emil mihai (73 comentarii)  •  14 martie 2007, 11:40

Notiunea de fair play nu exista pentru fotbalistul Mutu ..Eu personal , nu am mai vazut o faza in care un jucator fiind cazut pe gazon sa se marcheze !!! Mai ales ca era atentionat de coechipieri , de public !!!! Este evident ca NU A VRUT SA SE OPREASCA !!!

X™ (87 comentarii)  •  14 martie 2007, 12:02

emil, Mutu a mai facut o data la fel la un Steaua – Dinamo. A scot un 11m, parca.

reaver (15 comentarii)  •  14 martie 2007, 12:04

Felicitari pentru articol. Sincer sa fiu si eu m-am gandit exact la lucrul asta cand l-am auzit pe Zamparini spunand siderat „la ei sa fii smecher e o calitate”, daca venea de la un locuitor al vaticanului intelegeam reactia, dar daca vine tocmai de la un sicilian eu zic ca ar trebui sa provoace doar zambete, iar daca unele cluburi au fost suspendate pentru afirmatii rasiste facute de suporteri…cand presedintele unui club face o astfel de afirmatie consecintele asupra sa ar trebui sa fie mai drastice.
Se pune problema ca respectivul ar fi putut avea un accident gen Vrabioru, asta nu s-ar fi determinat decat dupa, in momentul acela un jucator incompetent s-a impiedicat de minge si a pierdut-o, iar Mutu, conform regulamentului, a luat mingea si a marsaluit spre gol, nimic de reprosat teoretic.
Faptul ca Mutu a avut probleme cu drogurile nu e relevant in cazul de fata, cu totii am gresit si doar unii dintre noi au fost pedepsiti pentru asta, Mutu e unul dintre ei: si-a ispasit pedeapsa.
Plecam pe aceeasi premisa ca chelnerul din Constanta care s-a gandit ca poate face un ban bun din publicitate daca inventeaza o bataie de la Mutu pentru ca daca ar aceste antecedente ar fi mai credibil.
Singurul care este de blamat aici este Zamparini pentru afirmatiile rasiste. Atat. Mutu a procedat conform regulamentului. A fost pedepsit pentru ca nu l-a respectat….hai sa nu-l pedepsim si pentru ca il respecta!

emil mihai (73 comentarii)  •  14 martie 2007, 12:09

fotbalistul Mutu si-a ispasit pedeapsa pentru consum de stupefiante . Dar FRF si Liga l-au incurajat si l-au transformat intr-un idol pentru adolescenti , oferindu-i titlul de ” fotbalistul anului ” !!! Sa intelegem ca daca te droghezi si ai comportamentul dansului , poti scapa de orice ???
Cum poate primi un titlu o persoana care este pedepsita pentru consum de stupefiante ???? Chiar pe perioada suspendarii ???
Cu ” bisericuta ” Mutu , Lobont , contra , care creaza si mentin presiune in cadrul echipei nationale , nu vom reusi !!!
Nu ne vom califica !!!!

X™ (87 comentarii)  •  14 martie 2007, 12:09

reaver, din pacate Zamparini are dreptate. la noi, sa fii smecher, chiar e o calitate.

reaver (15 comentarii)  •  14 martie 2007, 12:15

Federatia e federatia, deocamdata are si ea probleme mai multe decat poate duce daca e corupta si influentabila va plati, insa nu despre asta era vorba aici, suporterii Fiorentinei au avut o cu totul alta reactie cand jucatorul lor a fost jignit, s-au gandit la el, la cum se simte el si au fost solidari. Asta pentru mine e o reactie a unui suporter adevarat, e jucatorul tau si il aperi (cand e cazul).
Pentru ei Mutu e un jucator care momentan e sub tricoul Fiorentinei, pentru noi e capitanul nationalei, daca vrem calificarea cum se spune mai sus poate ar trebui sa ii aratam ca totusi suntem alaturi de el, sa nu subestimam puterea pe care ti-o da un moral bun si faptul ca o tara intreaga e alaturi de tine.

emil mihai (73 comentarii)  •  14 martie 2007, 12:16

Eu raman siderat la fiecare scuza a unui arbitru cum ca ” nu am vrut sa rup echilibrul ” !!!!!!!!!!!
Sanctionarea unui jucator tine de forma norilor , numarul de spectatori , inaltimea ierbii ????????
Nu exista un regulament ? Jucatorilor li se preda acest regulament ? Ei cunosc ca lovirea adversarului fara minge se penalizeaza cu cartonas rosu ?
Aici nu discutam ” daca ” !!! Sunt obligati sa stie !!! Necunoasterea legii nu te absolva de pedeapsa !!!! Prin urmare , isi asuma riscurile in momentul in care faulteaza !!!
Arbitrii sa aplice regulamentul !!! Sa fie eliminati indiferent de echipa , minut , partida , observator , competitie !!!!!

reaver (15 comentarii)  •  14 martie 2007, 12:18

Pai eu n-am spus ca la noi nu e asa, spun doar ca oriunde in lume, cu exceptia (poate) a Vaticanului nu este. Sa nu credem totusi ca putem purifica lumea incepand cu lumea fotbalului. Nicaieri nu te descurci daca esti naiv, asa e de cand lumea.

reaver (15 comentarii)  •  14 martie 2007, 12:21

Emil, de acord cu tine dar tu intri deja pe alt blog:), faptul despre care cred ca vorbesti a avut loc datorita presiunilor facute de anumiti presedinti de club,
arbitrii sunt si ei oameni iar stelistii sunt, totusi, majoritatea in tara asta.

stamate (20 comentarii)  •  14 martie 2007, 12:27

bai nene… incredibil. zamparini ala e nesimtit rau… acelasi caz s-a intamplat acu’ cateva luni in urma la un gol al lui Palermo…nu-mi vine sa cred. uitati aici
http://www.sportinfo.ro/index.php?option=com_content&task=view&id=2060&Itemid=29

emil mihai (73 comentarii)  •  14 martie 2007, 12:28

Nu are nici o importanta carei echipe ii apartin jucatporii vinovati de violenta !!!!!
CCA este un organism independent !!! Sa isi faca datoria !!! Pentru ca nu intelegem de ce apar cazuri ciudate de suspendari !! ” Dublu standard ” in judecarea unei infractiuni !!! ” Aceeasi vina , pedepse diferite !!!
Imi place Thereau , dar in regulament scrie negru pe alb : ” recidiva- 3 , 4 etape suspendare !!! Sau Karamian – 2 etape ???? Sau Radoi – doar una ? Sau Rada – nici una ? Nu mai vreau scuze !!! Altfel , ramanam cu acest fotbal ancorat in trecut !!! Vom vedea in meciul cu Olanda !!! Daca a avut loc vreo evolutie in fotbalul romanesc si mai ales la echipa nationala !!! Desi cu domnul Piturca , nascut suparat , fara zambet si placere de viata , nationala joaca crispat , previzibil !!!!

X™ (87 comentarii)  •  14 martie 2007, 12:36

reaver, ce stii tu despre Sicilia, sau despre Italia, in general ?

reaver (15 comentarii)  •  14 martie 2007, 12:40

Sper ca nu s-a inteles din postul meu cum ca as fi de acord cu sanctiunile luate sau lipsa lor, era un pic de ironie si de resemnare acolo. Vad ca subiectul Mutu (sau Zamparini) a fost epuizat, va urez o zi buna in continuare.
Sper sa vina si ziua cand nu ne vom mai bucura ca se tot accidenteaza jucatorii adversarilor totusi si….Mutu, antipatic sau nu, noi tot te sustinem:).

Comentează