Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Umbra lui Hagi. În Ghencea

Gică şi Gigi au urmărit meciul împreună. Un rege retras lîngă un preşedinte fiction. Gică şi Gigi au suferit împreună, laolaltă cu cei 25.000 de oameni reduşi la tăcere de propria echipă. Gică şi Gigi au observat că Steaua a […]

vineri, 16 februarie 2007, 6:31

Gică şi Gigi au urmărit meciul împreună. Un rege retras lîngă un preşedinte fiction. Gică şi Gigi au suferit împreună, laolaltă cu cei 25.000 de oameni reduşi la tăcere de propria echipă. Gică şi Gigi au observat că Steaua a jucat prost. Gică şi Gigi. Naşul şi finul. Dar nu asta a fost relaţia joi seara în loja oficială din Ghencea. Oamenii care ştiu să vadă dincolo de aparenţe au observat că un patron de club a urmărit meciul formaţiei sale împreună cu un antrenor. Un posibil antrenor al Stelei de mîine. Pentru că asta este semnificaţia reală a prezenţei lui Hagi în tribună. Indiferent ce ar declara şi ar vrea să creadă însuşi Hagi. Forţa subconştientului trece peste educaţie, diplomaţie, prudenţă, omenie, modestie.

După Steaua-Sevilla în relaţia lui Becali cu Olăroiu au apărut noi fisuri. Ca probă a paragrafului unde scrie că în fotbal veşnică e doar schimbarea. Gigi s-a supărat pe Oli nu din cauză că tehnicianul şi-ar fi dovedit limitele, ci pentru că n-a fost războinic. În viziunea mesianică a lui Gigi, capacitarea Divinităţii intră în sarcinile antrenorului şi jucătorilor. Cu Cel de Sus insinuat în desenul tactic ar trebui să poţi învinge o echipă mai bună, mai organizată, cu rasă, cu antrenor de clasă. Din fericire pentru fotbal, sacrul nu îşi abandonează misiunea universală, lăsînd profanul să lucreze după mintea şi priceperea muritorilor de rînd.

Hagi nu e vinovat că îşi doreşte ca într-o bună zi să ajungă pe banca Stelei, deşi forma asta de tatonare a rivalului nu pare cea mai elegantă metodă. Cum acţiunile promoţional-publicitare ţin loc de acţiune propriu-zisă pînă la un punct, iar Gică nu-i omul care să accepte rolul de mascotă precum Eusebio, bănuim că răbdarea decarului de vis al naţionalei a ajuns la cotă minimă. Dimensiunea marelui fotbalist apasă greu pe umerii antrenorului surprins că mesajul lui către fotbaliştii pe care i-a pregătit pînă acum ajunge mult mai anevoie decît o făcea înainte mingea în drumul spre poartă. Aici va trebui să lucreze în viitor Hagi. Un viitor pe care şi el, şi Gigi nu mai au de gînd să-l lase să se coacă.
Cheia se află la Gigi, nu la Sfîntul Petru. Dacă el crede că în Gică s-a întrupat Cel Care Mîntuie de Prudenţă, pe Olăroiu nu-l va salva nimic. Cînd întîiului penegist îi intră ceva în cap, nu mai contează ce spun MM, Pavel, nu apostolul, Tea sau soboarele închiriate cu ora. Demersul comportă însă un mare risc, fiindcă nici nu-i un demers, ci o provocare. Steaua s-ar putea despărţi de beţia tactică şi s-ar putea întîlni cu un amestec ciudat de ambrozie turnată peste exaltare şi depresie.

Comentarii (197)Adaugă comentariu

florin1972 (38 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:40

Multumesc Bachus.

Solutii….mai greu…economia abia se misca…cum sa dam salariu de….sa zicem….1,5-2 milioane pe an?

johnny_a32 (32 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:41

@florin1972, stiu ca nu sunt singurul cu sechele dupa trecerea lui pitzi prin ghencea 🙂

cat despre antrenori care ar putea veni, cred ca ne grabim putin.

cine tin cu mine pariul ca in iunie tot oli va fi pe banca?

Cata (13 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:42

@florin1972

Nu 1,5-2 mil. Dar un 500.000/sezon se poate si vine un antrenor bun. de unde? Din banii din liga, 9 mil de E carevasazica. Acei bani trebuie folositi pentru cresterea clubului, dar ajung in buzunarele nemernicilor.

ZLOTY (12 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:42

DA CHIAR SAU IENEI ,AR PUTEA SA VINA SEASEA NU E IMPLICAT NICAIERI ? E PERFECT PTR STEAUA LA MOMENTU ASTA PANA LA SFARSIT CAMPIONATULUI ,IAR DUPA SA SE PRELUNGEASCA

Alex P (2 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:42

f bun articolul

Zoro (2 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:43

Oli are si-a atins limitele, asta e indiscutabil. Dincolo de erorile individuale, de lipsa de prospetime a jucatorilor sau de trac, raman cateva probleme evidente dupa meciul cu Sevilla, care tin 100% de antrenor:
1. Asezarea in teren e foarte statica. Atacantii laterali lipiti de tusa, varful vaslind prin careu, mijlocasii centrali patruland incercul de la centrul terenului. Cat de fraier sa fii ca fundas, si tot te prinzi la fiecare atac cine vine, de unde ataca, cu ce schema/dribling etc. In fotbalul modern, jucatorii se misca mult mai mult, fac schimb de locuri, se acopera unul pe altul, extremele patrund in interior pentru a scapa de marcaj, varful se retrage lasand culoar pentru mijlocasii care urca etc. Altfel nu ai nici o sansa sa destabilizezi o aparare.
2. Jucam 100% prudent. Nu 3 varfuri in teren arata ca joci ofensiv, ci faptul ca intreaga echipa iese la pasa, la joc. Aseara, in momentul in care un mijlocas central primea mingea, atacantii se pregateau sa fuga pentru minge de urmarire, nicidecum sa vina la pasa. Multe din pasele incomplete ale lui Radoi erau catre atacanti care o lua la fuga spre careul advers, in loc sa vina sa preia cu spatele la poarta.
3. IN concluzie, cred ca e momentul ca pana la finalul actualului sezon, sa cautam un tehnician serios. Asta inseamna la nivelul lui Del Bosque, Malesani etc, oameni care au facut treaba la echipe europene, practicand fotbal modern.
4. Gica Hagi antrenor e o gluma, sper. Cand ai 4 esecuri la rand (Nationala, Bursaspor, galatasaray, Poli) ar fi cazul sa te duci undeva secund si sa inveti meserie. Daca nu ai orgoliul prea mare…

just_me (2 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:43

din articolul dumneavoastra se desprinde ideea ca de cate ori un antrenor vizioneaza un meci impreuna cu patronul/conducerea unei echipe, trebuie sa fie si lucruri mai putzin curate la mijloc. traiasca balcanismul pe care inconshtient il promovatzi!

PS: faptul ca cei doi machedoni sunt rude apropiate se pare ca nu este suficient ca sa fie mentionat in articolul dumneavoastra. normal, pentru ca asa nu m-ai puteatzi induce cititorul catre falsa directzie pe care o intentzionatzi…felicitari!

Reptile (6 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:44

LOL! tari comentariile de aici….Ienei in viata lui nu a fost antrenor , parerea mea ca nu are nici o tr cu fotbalul de acum…si cand a luat CL nu a fost meritul lui…a avut un merit conjunctural sa zic asa…
HAGI cel mai mare fotbalist roman dealtfel ar fii solutia cea mai proasta la care ar putea ajunge STEAUA! Ar face o imensa greseala….un antrenor strain ar fi perfect

carlo (1 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:44

a venit vremea ca gigi sa-si ia labele de pe steaua si sa-si ia talpasita din fotbal. ar fi bine sa se-ntoarca la prima lui meserie. impreuna cu meme si cu ceilalti ciobani din fotbal.

radu (2 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:45

se vedea ca nu sunt asa motivati cum erau anul trecut in Uefa!!!
Se vedea ca nu au jocuri in picioare…amicaluri cu Valcea nu se pun…!
Macar echipele care joaca primavara europeana sa joace cel putin 2 meciuri de campionat inainte ,pentru ca spaniolii sunt in plin campionat in momentul asta! Ei cum pot sa joace fara intrerupere,iar noi suntem vesnic obositi???
Steaua ar avea nevoie de un mijlocas de creatie…singurii care stiu cu mingea acum sunt Bostina si Cristocea,care joaca amandoi pe extreme….si care au totusi limitele lor !
mijlocul terenului cu petre si radoi…pai de unde sa stie ei constructia???ar fi buni pe stil defensiv…mai ales radoi !
Despre Hagi sunt rezervat,insa de Oli m-am saturat ! Numarati cate pase perpendiculare pe careul advers se dau intr-un meci…1% reusita sa le prinda Thereau ,care spre bucuria mea,este un transfer foarte reusit !

ZLOTY (12 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:45

@REPTILE -CE JUCA STEAUA ATUNCI JOACA MARILE ECHIPE ACUMA ,SI ASTA A FOST CONJUNCTURA NUUU? DACA NU TE PRICEPI NUMAI VB

florin1972 (38 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:46

Daca Gigi Becali incepand de aseara are in capshorul sau ideea de a-l inlocui pe Olaroiu cu Hagi…cred ca din vara…am imbulinat`o…la prorpiu…pentru ca Hagi nu e antrenor…repet

@Cata….Stii ce se va intampla? se vor da drepturile TV la sistemul Pay TV….se vor incasa….18 milioane..nu 9….se platesc 500.000….iar restul tot in buzunare….suntem mult prea lacomi…ca si popor

johnny_a32 (32 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:47

@reptille, ai dreptate: steaua ’86 a fost opera lui halagian. si oricum ienei, cu tot respectul, este cam expirat si invechit.

@carlo, daca gigi nu mai baga bani in steaua, in doi ani de zile ajungem la retrogradare. meme in schimb ar trebui sa zboare.

florin1972 (38 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:47

@Zoro…..Hagi cred ca ar fi bun de presedinte de federatie sau ceva similar…pentru ca are un nume…cu exprimarea la el e mai dificil.

Danyos (6 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:50

Ce sa facem cu hagi ,poate sa nu mai luam campionate 5 ani de acum inainte:(

cor (14 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:50

johnny_a32,

Sunt de acord ca ienei azi e un bunic simpatic; la vremea lui însa, a facut treaba buna atât la Steaua cât si la Nationala…

Reptile (6 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:51

zloty daca ti-as raspunde la orice lucru legat de fotbal as face dovada CLARA ca nu m-as pricepe….(asa cum sustii tu)!

www.newsfromdiscovery.blogspot.com/ (15 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:51

Daca pleaca oli inseamna ca gigi e taran.
Daca pleaca Oli nici nu o sa mai tin cu Steaua. s a terminat.
Vezi de ce a pierdut Steaua cu Sevilla urmarind linkul din nume.

florin1972 (38 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:53

Si mai e un lucru…bun….il schimba pe Olaroiu…care a facut pregatirea de 1 luna de zile….pai pana isi pune la punct noul antrenor ideile, sistemul si toate cele….ne bate si UTA si Jiul…si…cu cine`om mai juca…

Si cu asta va doresc o seara superba!!

Salutari D-le Geambasu

bachus (5 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:54

Scuze pentru postarea partiala de mai sus, mi-a scapat degetul 🙂 Reiau

Mai multi dintre voi deplangeti diferenta de valoare (fotbalistica si implicit financiara) dintre cluburile noastre si cele occidentale. Vestea buna e ca exista solutii, vestea rea e ca nu sunt miraculoase.

In momentul asta, sunt cel putin doua modele de succes in Europa fotbalistica:

1) Cluburi care produc bani din tot ce se poate (advertising & merchandising) pe langa fotbal si care au astfel posibilitatea de a cumpara jucatori gata formati pentru a-si alcatui o echipa peren competitiva;

2) Cluburi care descopera si cresc jucatori pe care-i vand pe urma la preturi f bune catre primele mentionate.

In prezent (si viitorul apropiat), cluburile noastre nu au cum sa intre in prima categorie, pentru ca iti trebuie un produs fotbalistic de top pentru a vinde merchandise cu acel brand.

Mai sunteti treji? Concluzia e ca ai nostri trebuie sa-si dezvolte scoli de copii si juniori de mare eficienta, pentru a tria, forma si educa tineri fotbalisti. Iar cand zic de mare eficienta ma gandesc undeva la 3-4 nivele peste ce exista in prezent.

Pe langa asta, cluburile mari (St, D, R) pot obtine venituri frumusele si din brand-uirea si cobrad-uirea de produse, dar trebuie facuta de profesionisti … nu dupa ureche!

Reptile (6 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:54

@radu…apropo de cristocea..de unde a plecat golul 2 al seviliei? Cristocea in ultimele meciuri in care intra da senzatia unui tip boem, care nu va intra in atmosfera meciului nici cand acesta se termina. Ca o concluzie vazandu-l pe Cristocea in multe meciuri: El este un fotbalist tehnic dar nu ar face niciodata fata la rigorile unor meciuri de cupa UEFA…retine UEFA nu CL!

Radu Badea (18 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:55

Hagi poate fi doar imaginea Stelei in Europa.Ca antrenor el nu a inteles de la Mircea Lucescu ca trebuie sa incepi de jos, la echipe unde nu exista presiune sau presedinti aroganti si vorbareti pe la tv. (iancu, posibil becali)
Cand a inceput activitatea in fotbal a inceput de jos, la fel trebuie sa faca si in activitatea de antrenor!
Fara suparare dar el pana astazi nu a demonstrat mare lucru, mai bine zis mai nimic, ca antrenor!!!

alexutzuu (12 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:59

Cu tot respectul pt cei ce il aduc in discutzie pe Ienei… La vremea lui a fost antrenor bun, dar au trecut vremurile echipelor cu libero shi cu pase la portar, de ce nu intzelegem ca Ienei nu e bun pentru Steaua, altzii spun de Lacatus, da o fi Lacatus simbolul Stelei, dar Hagi e simbolul nationalei, iar eu nu cred k ar mai fi nevoie sa amintim de meciurile cu Slovenia, de unde ni se trage toata nenorocirea in care traieshte nationala. Eu cred ca Boloni ar fi solutia cea mai buna, dar individul asta, Gigi, nu aduce el ,,hahalere de maghiari la echipa,, el il aduce pe Hagi, k se apropie alegerile, ganditi-va ca Hagi ar mai aduce 5-6 % la partidul individului.

radu (2 comentarii)  •  16 februarie 2007, 20:02

reptile——cam asta era si ideea mea referitor la Cristocea si Bostina !
ziceam ca au si ei limitele lor…iar faptul ca ei sunt cei mai tehnici de ls steaua….treaba e groasa rau!
gigi daca tot urla ca are miliarde…sa dea si el 2-3 mil pe un jucator „brazilian” unu sa stie si un dribling,sa stie sa traga la poarta,,,!
Dica nu era genu care sa scoata prin dribling un adversar…dadea doar pase bune !

Radu (2 comentarii)  •  16 februarie 2007, 20:07

Olaroiu sau Hagi buna intrebare.Totusi eu vreau sa remarc un lucru.In urma cu aproximativ 2-3 saptamani presedintele lui Uta a dat o declaratie cel putin interesanta din punctul meu de vedere:”E posibil ca daca vom scoate un rezultat pozitiv cu Steaua sa ramanem fara antrenor”.Pe marginea acestei declaratii putem discuta mult.Ce sa insemne ca Steaua trateaza oare in secret cu Lacatus , singurul antrenor care probabil i s-ar ierta orice daca ar veni in Ghencea?Nu pot sa zic ce inseamna dar momentan Olaroiu nu se simte bine Steaua nu joaca transferuri nu prea a facut Radoi se cearta cu el deci nu pot sa zic ce si cum.Hagi e un antrenor mediocru momentan care a castigat Cupa Turciei cu Galata si a terminat park pe locul 2 sau 3 in campionat nu mai stiu sigur.La Timisoara sa dus sa construiasca o echipa ceea ce nu ia reusit aducand doar un jucator foarte bun acela fiind Emeghara.Dar ca si Oli si-a adus cum s-ar zice un copil de suflet pe Plesan dar trebuie remarcat ca e singuru jucator pentru care a insistat pe cand Steaua ia facut pe plac lui Oli si cu Coman si cu Ov.Petre(aia e vrajeala ca la vrut Gigi) si nu e exclus sa-l vedem acush si pe Olah.Deci in concluzie nu pot zice ca Hagi va obtine mai mult decat Oli dar eu cred ca poate Steaua ar pregati si o mutare surpriza cu 2 principali amintind de Suedia de acuma cativa ani Hagi-Lacatus care probabil ca ar reusi sa aduca inapoi la Steaua acel spirit ofensiv pierdut de mult.

ZLOTY (12 comentarii)  •  16 februarie 2007, 20:08

DA SI BOLON AR FI BUN DA NU LAR LUA MACHEDONU ALKA SPURCAT PASTA NEAM ,IL ADUCE PA FINU

Mike (2 comentarii)  •  16 februarie 2007, 20:08

Cand lui hagi i se spunea ca trebuie sa inceapa de jos(vezi Andone, Lacatus, Razvan Lucescu) el le radea in fata. In primu rand trebuia sa demonstreze ca ca are valoare la o echipa mai mica, dar el nu, el direct la steaua. Ar strica tot,dar ma gandesc, ce mai este de stricat ??? Oricum ori el ori Olaroiu, same thing !!! ( Nu ii de ajuns sa fii super fotbalist ca sa fii si un super antrenor ). (imi amintesc in 2002 la cupa mondiala china mi se pare avea un antrenor francez sau asa care nici nu fusese fotbalist vreodata si era primu care ii calificase la un turneu final, asa ca …)

Reptile (6 comentarii)  •  16 februarie 2007, 20:10

Da, e interesant ca antrenorul care va veni la steaua ,sa zicem, trebuie musai acceptat si de radoi:)))

P.S. : Radoi a jucat in meciul cu Sevilla? Stie cineva?

adi pennsylvania (1 comentarii)  •  16 februarie 2007, 20:12

toata lumea judeca cat e Hagi de antrenor sau nu.. dar nimeni nu vede ca in primul rand la Steaua problema esti lipsa unor jucatori pe mai multe posturi.. pai la mijloc nu am un jucator de creatie un mijlocas central un pur nr 10 care la pretentiile Stelei nu ar trebui sa lipseasca..ca sa nu spun ca atunci cand juca Dan Petrecu fundas dreapta ma saturam eu de cate ori invalui si centra…cate centrari au dat Stancu sau Petre Marin??Pai sa nu poti tu lega tot meciul 3 4 pase si sa nu ai o idee sa poti construi ceva poti sa il aduci si pe Bobby Robson antrenor ca degeaba..Si cred ca Hagi prin faptul ca cere la jucatori sa faca ceea ce facea el pe teren sa dea o diagonala de 50 de metri sa faca un dribling sa suteze tine de fotbal de fotbalul la care speram noi sa l avem dar din pacate nu avem cu cine sa -l jucam pentru ca ce avem noi azi e destul de limitat.. asa ca Hagi stie ce sa ceara de la jucatori insa lipseste materialul..

giuliano (4 comentarii)  •  16 februarie 2007, 20:15

nu vreau sa il jignesc pe cel considerat de multi cel mai bun fotbalist roman al tuturor timpurilor dar atitudinea lui seamana cu cea a hienelor, sacalilor sau corbilor care se invart in jurul muribunzilor asteptatndu-le sfarsitul pentru a se infrupta din starvul lor. la fel a facut cu oli la timisoara, la fel face si acum. ce ma revolta e ca domnul hagi a avut sansa sa antreneze steaua si a refuzat-o. ma intreb daca stelismul lui e o ipocrizie sau daca doar a fost fricos. oricum doar si pentru acest motiv (steaua nu se refuza de nici un antrenor care se vrea cu pretentii, cu atat mai mult de catre unul autodeclarat stelist) usa stelei ar trebui sa ramana inchisa pentru hagi macar asa vreo zece ani. asta ca sa nu mai amintim de „performanta” realizata la timisoara unde dupa venirea lui echipa nu a mai jucat nimic iar vestiarul echipei a fost un permanent butoi cu pulbere. cat despre oli, departe de a fi fanul lui (sincer prefer antrenorii cu mai mult sange in instalatie) cred ca are dreptul de a fi lasat sa indeplineasca obiectivul de a duce steaua din nou in champions league. daca il rateaza atunci intr-adevar cred ca ar fi onorabil pentru el sa plece singur.

Remember 86 (2 comentarii)  •  16 februarie 2007, 20:15

Steaua e in CRIZA, si sunt mici sanse sa se mai salveze ceva, atit timp cit nu se constientizeaza acest lucru!Ce e de facut ?!
1- Gigi trebuie sa redevina finantatorul Stelei ….( oricum in politica e PENIBIL si nu are nici o sansa!)A cistigat destul din Liga Campionilor , publicitate , drepturi de televizare si banii pe care i-a stors amaritilor de suporteri pentru biletele exorbitante de acasa ! Macar pentru atit si nu merita ca noi stelistii sa-l votam! Nici un transfer, nici un fotbalist adevarat , doar rebuturi si …..reincarcari.
2- Oli trebuie dat afara imediat pentru ca a facut cel mai mare rau acestei echipe! I-a umilit istoria si schimbat stilul de joc (mai bine infringere cu 3-4 decit penibilul 0-0 sau amaritele victorii la limita .ASTA NU E STEAUA ! ( cea a lui Laca, Piti , Loti, Tudorel)
3 – Prea putina daruire , deloc talent, 0(zero ) spirit ros-albastru, multi bani si multe fite- asta este definitia jucatorilor ! Afara pe o lei cu : Cernea( chiar nu vede nimeni ca nu are valoare), Stancu, Oprita, Petre Marin, Baciu, Nicolita, Saban, Thereau, G. Coman, etc.
4- Alta echipa manageriala care sa fie capabila sa aduca jucatori adevarati, sa refaca imaginea ….de echipa unica a Stelei! – si mai ales sa fie capabila sa opuna rezistenta influentelor oculte ale lui Dinamo in high-lifeul mafioto- federalo- ligisto din fotbalul romanesc ( Steaua este mereu sanctionata in timp ce altii sunt iertati , arbitrajul este in sens unic iar programul meciurilor din campionat se face la comanda. MM ar fi OK ca spirit si replica dar ceilalti nu au fata de Steaua ( Argaseala ,Oli, Birbora, etc)

marius costache (1 comentarii)  •  16 februarie 2007, 20:17

intr-un club cu un patron ca al Stelei,daca vrem sa aratam ca am invatat ceva din participarea intr-o competitie precum UCL, este de datoria managerului general (stimatul domn mihai stoica) sa-l faca pe omul cu banii sa inteleaga ca in fotbal nu e loc de relatii bazate pe sentimente ci pe performanta concreta; iar performanta concreta este de partea Antrenorului Cosmin Olaroiu, nu a nasului Gica; Consider ca daca Olaroiu este indepartat pentru a i se face loc lui Hagi,inseamna ca nu am invatat nimic din toamna asta si deasemenea consider ca ar fi o dovada de bun simt din partea marelui manager mm sa-si prezinte demisia odata cu indepartarea singurului antrenor al Stelei de la revolutie incoace care ne-a dus aproape de o finala de cupa europeana, a singurului antrenor roman dedicat 100% meseriei pe care o practica, chiar daca are si el lipsurile lui(ex. niciodata nu ghiceste schimbarile)

calin (2 comentarii)  •  16 februarie 2007, 20:18

nu antrenorul e problema la steaua. problema e k nu avem jucatori de valoare( cu exceptia unora) iar dak vrem performante ar fi timpul sa vina cativa jucatori de valoare din strainatate la echipa…altfel nu are rost sa mai strigam in gura mare k vrem sa castigam cupa uefa sau sa trecem de grupele ch.league pt. k astea sunt iluzii, vise sau cum vreti sa le numiti. FORZAAA STEAUA!!!!

matrix3 (3 comentarii)  •  16 februarie 2007, 20:19

Steaua e o palarie mult prea mare pt Hagi…. Gica ar trebui sa-si mai umple capul cu ceva cunostinte in ale antrenoratului si apoi sa vina la Steaua.

Mircea (6 comentarii)  •  16 februarie 2007, 20:20

Orice ar spune lumea ,Gica Hagi merita sa fie antrenorul Stelei ..
Zenga cine era inainte sa vina la Steaua? Un fost mare portar ,cu ceva rezultate pe la FC National..

Cu Gica am avea parte de spectacol,Oli ne-a omorat cu tacticizarea si defensiva asta eterna si in van..

M-am saturat ,prefer sa pierdem cu 3 la 4 dar sa jucam ,decat asa ..

Pai chiar asa ma ,sa nu avem UN ( 1 ) jucator in echipa care sa dribleze???

Ce antrenor face o asa echipa??

Mijlocasii defensivi – daca folosesti 2 ,unul dintre ei macar sa fie in stare sa faca un dribling si sa dea o pasa lunga,sa faca jocul .
Nici pomeneala.

Mijlocasii laterali : Bostina total iesit din forma de multa vreme ,Banel nu are valoare de Steaua (si mie imi place devotamentul lui ,dar pur si simplu NU POATE )

Fundasii centrali : imobili ,rigizi, lipsiti de tehnica , rudimentari,lenti – doar jocul de cap e unul bun

Ce nationala domle ,ce Real Madrid pt Goian?? Sa fim seriosi

Fundasul dreapta este LIPSA – Stancu este o gluma proasta

Varfurile: Badea care da un gol la cinci etape?? Thereau care se zbate in fiecare meci singur in atac? Oprita pe care numai Dumnezeu stie cum l-au prins atatea sezoane in tricoul Stelei (si in ultimele sezoane ,cu numarul SAPTE , 7 marele numar 7 – ce blasfemie) ??

Portarul , UNDE e portarul??

Rezerve ,la titularii care sunt slabi si ei ,UNDE sunt REZERVELE???

Un antrenor adevarat nu vede toate astea???

Un antrenor la judet , la pitici, din oriunde si-ar da seama de minusurile echipei si ale lotului ,asta fara sa mai punem la socoteala tactica de cele mai multe ori defectuoasa..

Asa ca ,cu parere de rau ,ADIO Oli !!!!

geax (1 comentarii)  •  16 februarie 2007, 20:23

Tot respectul pt. Hagi… fotbalistul, dar nu va fi niciodata antrenor ”mare” si cu atat mai mult pt. STEAUA. Oricum Olaroiu se dovedeste afi un antrenor mediocru,am ajuns sa cred ca el este principalul vinovat, si mai cred ca MM mai mult strica ….
STEAUA a inceput tot mai mult sa devina ….Steaua.
Despre joc ce sa mai spunem ,ca incepand cu toamna lui 2006 (exceptie meciul cu Kiev) Steaua se chinuie in joc,lamentabil,nu mai are nimic din jocul spectaculos de odinioara ; sa nu ne mire cand contezi pe ”jucatori” ca: O. Petre ,G. Coman ,Cernea, Carlos,etc.

The Coach (24 comentarii)  •  16 februarie 2007, 20:27

Se pare ca Olaroiu e deschizator de drumuri nationale in ale antrenoratului pentru Hagi.Dupa Oli la Poli Timisoara a venit Gica,acum dupa zvonuri ar putea fi la fel…Incurcate sunt caile antrenoratului.Eu ajung sa cred ca , chiar Oli la- recomandat pe Gica.Mai stii !

The Coach (24 comentarii)  •  16 februarie 2007, 20:27

Se pare ca Olaroiu e deschizator de drumuri nationale in ale antrenoratului pentru Hagi.Dupa Oli la Poli Timisoara a venit Gica,acum dupa zvonuri ar putea fi la fel…Incurcate sunt caile antrenoratului.Eu ajung sa cred ca , chiar Oli l-a recomandat pe Gica.Mai stii !

ieu (4 comentarii)  •  16 februarie 2007, 20:28

asta da articol…bravo

CATALINHO (2 comentarii)  •  16 februarie 2007, 20:29

CRED K AR MERITA SI HAGI INCA O SANSA … ORICUM OLAROIU INTRADEVAR E DE LOCUL 2 .. AVEA DREPTATE IANCU … STEAUA NU JOACA NIMIC DE CAND AVENIT LA ECHIPA … VICTORIA DE ANU TRECUT CU BETIS A FOST ADUSA CU MULT NOROC (BETIS ERA IN 10 SHI LA 0-1 SPANIOLII O AVUT 2 OCAZII MARI DE TOT ) CU RAPIDU AM AVUT BULANU DE PE LUME IN RETUR … SHI CAM ASTEA O FOST MECIURILE DE ANU TRECUT

ANU ASTA CU STANDARD SHI DINAMO KIEV IN REST ZEROOOOO BARAT …. MA UITAM ASEARA LA REZUMATELE DIN UEFA SI AM VAZUT O DETERMINARE FANTASTICA LA ISRAELIENII DE LA HAPOEL … DE CE NU JOACA SHI STEAUA ASA ???? CU PRESING CU FOTBAL IN VITEZA NU CU MINGI BUBUITE IN DIRECT PE VARFURI CU O FACUT CU SEVILLA MINGEA NU A TRECUT ABSOLUT DELOC PE LA MIJLOCASI

CATALINHO (2 comentarii)  •  16 februarie 2007, 20:30

OLI OLI OLI OLI LASA-NE .. LASA-NE .. LASA-NEEEE

the_fan (5 comentarii)  •  16 februarie 2007, 20:30

Buna seara. Felicitari pentru articol, domnule Geambasu. Am o propunere pe care sper s-o comentati atit dumneavoastra cat si ceilalti cititori: Boloni, antrenor la Steaua. Ar avea vreo sansa sa se impuna in fata lui G.B si a lui M.Stoica?

Mircea (6 comentarii)  •  16 februarie 2007, 20:32

@ the_fan

Gigi nu l-ar vrea niciodata pe Boloni. Daca stai putin sa te gandesti iti vei da seama de ce

Reptile (6 comentarii)  •  16 februarie 2007, 20:33

Petre Marin e rebut???????????????????????????????????????????????????????????????????

Ce intelegi tu din fotbalul pe care il vezi??@remember86
Petre MArin a fost singurul jucator adevarat pe care a contat Steaua in campania din CL si in meciurile din UEFA! Vb lu zenga: „spala-te pe dinti cand vb de petre marin”!

The Coach (24 comentarii)  •  16 februarie 2007, 20:36

Baietzii lui Olaroiu,Lotul actual:
Portari

Andrey
Cernea
Lungu

Aparatori

Baciu
Ghionea
Goian
Nesu

Petre Marin
Saban
Stancu

Mijlocasi

Bostina
Cristocea
Croitoru
Dica

Gigel Coman
Lovin
Nicolita
Ochirosii

Ovidiu Petre
Paraschiv
Radoi

Atacanti

Badea
Iacob
Oprita
Thereau.

Dintre ei as pastra nucleul:
Andrey,Ghionea,Stancu,Cristocea,Croitoru,Dica,Ovidiu Petre,Badea,Thereau,Ochirosii.
Astia mai au o motivatie pentru a demonstra ca sunt la Steaua, restul nu mai au obiectiv decat sa creasca la salariu si asta doar afara.Sau pot sa descreasca ca valoare si pot fi vanduti prin tara.

the_fan (5 comentarii)  •  16 februarie 2007, 20:39

Inseamna ca G.B. este mai batut in cap decat il credeam…

Vlad (3 comentarii)  •  16 februarie 2007, 20:39

Nu inteleg de ce ne plangem (dupa ce s-a plans mai demult Olaroiu) ca nu avem meciuri in picioare si nu suntem in forma. Va mai aduceti aminte acum doi ani cum alergau in dubla cu Valencia si ce ritm aveau (pe care Olaroiu remarca ca nu a avut-o echipa)? Si atunci erau in aceiasi situatie si nu aveau meciuri in picioare. CRED CA E ELOCVENT CA CEVA S-A INTAMPLAT RAU IN CANTONAMENTE, DIN MOMENT CE LA INCEPUTUL ANULUI OLAROIU SPUNEA CA AU AVUT REZULTATE SUPER LA NISTE TESTARI SI CA II FELICITA PE JUCATORI PENTRU CUM S-AU PREGATIT IN VACANTA. Va rog sa spuneti ce parere aveti, poate eu sunt defect.
Multumesc! Vlad Andreiescu.

Mircea (6 comentarii)  •  16 februarie 2007, 20:42

Eu cred ca Olaroiu ii cam rupe la antrenamente.. De aici si accidentarile mult prea dese

Sa vina Gica Hagi si Gabi Balint la STEAUA !!!!

Vlad (3 comentarii)  •  16 februarie 2007, 20:44

Mie imi e frica cu Hagi. Dar nu se stie.

Remember 86 (2 comentarii)  •  16 februarie 2007, 20:46

Reptile , Nu neg ca Petre Marin pune suflet, dar nici ca virsta , nici ca statura ,forta fizica, viteza sau finalizare nu mai are viitor la Steaua ( sau cel, putin la Steaua pe care o vreau eu )Mai adaug la lista de mai sus: Nesu, Bostina , Lovin . In rest de acord cu cei care spun ca nu avem un numar 10 care a insemnat intotdeauna spiritul Stelei , oameni pe ambele benzi si un portar care sa tescoata macar din cind in cind ! NU NICIODATA – cineva din familia lucescu , andone sau alti de aceasta factura nu au ce cauta pe banca Stelei ! Cu orice risc – mai bine pe locul 9 cu Laca , Loti sau Dan Petrescu antrenor decit non stelisti in Templu

Comentează