Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Umbra lui Hagi. În Ghencea

Gică şi Gigi au urmărit meciul împreună. Un rege retras lîngă un preşedinte fiction. Gică şi Gigi au suferit împreună, laolaltă cu cei 25.000 de oameni reduşi la tăcere de propria echipă. Gică şi Gigi au observat că Steaua a […]

vineri, 16 februarie 2007, 6:31

Gică şi Gigi au urmărit meciul împreună. Un rege retras lîngă un preşedinte fiction. Gică şi Gigi au suferit împreună, laolaltă cu cei 25.000 de oameni reduşi la tăcere de propria echipă. Gică şi Gigi au observat că Steaua a jucat prost. Gică şi Gigi. Naşul şi finul. Dar nu asta a fost relaţia joi seara în loja oficială din Ghencea. Oamenii care ştiu să vadă dincolo de aparenţe au observat că un patron de club a urmărit meciul formaţiei sale împreună cu un antrenor. Un posibil antrenor al Stelei de mîine. Pentru că asta este semnificaţia reală a prezenţei lui Hagi în tribună. Indiferent ce ar declara şi ar vrea să creadă însuşi Hagi. Forţa subconştientului trece peste educaţie, diplomaţie, prudenţă, omenie, modestie.

După Steaua-Sevilla în relaţia lui Becali cu Olăroiu au apărut noi fisuri. Ca probă a paragrafului unde scrie că în fotbal veşnică e doar schimbarea. Gigi s-a supărat pe Oli nu din cauză că tehnicianul şi-ar fi dovedit limitele, ci pentru că n-a fost războinic. În viziunea mesianică a lui Gigi, capacitarea Divinităţii intră în sarcinile antrenorului şi jucătorilor. Cu Cel de Sus insinuat în desenul tactic ar trebui să poţi învinge o echipă mai bună, mai organizată, cu rasă, cu antrenor de clasă. Din fericire pentru fotbal, sacrul nu îşi abandonează misiunea universală, lăsînd profanul să lucreze după mintea şi priceperea muritorilor de rînd.

Hagi nu e vinovat că îşi doreşte ca într-o bună zi să ajungă pe banca Stelei, deşi forma asta de tatonare a rivalului nu pare cea mai elegantă metodă. Cum acţiunile promoţional-publicitare ţin loc de acţiune propriu-zisă pînă la un punct, iar Gică nu-i omul care să accepte rolul de mascotă precum Eusebio, bănuim că răbdarea decarului de vis al naţionalei a ajuns la cotă minimă. Dimensiunea marelui fotbalist apasă greu pe umerii antrenorului surprins că mesajul lui către fotbaliştii pe care i-a pregătit pînă acum ajunge mult mai anevoie decît o făcea înainte mingea în drumul spre poartă. Aici va trebui să lucreze în viitor Hagi. Un viitor pe care şi el, şi Gigi nu mai au de gînd să-l lase să se coacă.
Cheia se află la Gigi, nu la Sfîntul Petru. Dacă el crede că în Gică s-a întrupat Cel Care Mîntuie de Prudenţă, pe Olăroiu nu-l va salva nimic. Cînd întîiului penegist îi intră ceva în cap, nu mai contează ce spun MM, Pavel, nu apostolul, Tea sau soboarele închiriate cu ora. Demersul comportă însă un mare risc, fiindcă nici nu-i un demers, ci o provocare. Steaua s-ar putea despărţi de beţia tactică şi s-ar putea întîlni cu un amestec ciudat de ambrozie turnată peste exaltare şi depresie.

Comentarii (197)Adaugă comentariu

Mircea (6 comentarii)  •  16 februarie 2007, 18:39

Il asteptam cu totii cu bratele deschise Pe Gica la echipa.El este antrenorul de care Steaua are nevoie in acest moment.

Versatil (1 comentarii)  •  16 februarie 2007, 18:44

ce dracu sa faca si Hagi?antrenorul lu’ peste..pe unde a fost n-a facut nimic…alt antrenor ar fi bun ,dar Hagi e mai prost si decat Oli!

rapidist (5 comentarii)  •  16 februarie 2007, 18:45

Olaroiu isi merita locul, nu trebuie inlocuit nici el sau vreun jucator din echipa; pur si simplu suntem departe de fotbalul mare.

ZLOTY (12 comentarii)  •  16 februarie 2007, 18:46

NUSH CINE SA VINA ,NU AI OLAROIU SA NU FIE ANTRENOR CA NEAM SATURAT DE EL SI DE FOTBALUL ASTA DE DESCULTZII PRACTICAT DE STEAUA

Alex (1 comentarii)  •  16 februarie 2007, 18:46

Cu toata consideratia pentru fostabilistul gigantic Hagi, antrenorul Hagi nu e de Steaua; sa demonstreze mai intai ce trebuia sa demonstreze la Bursaspor si la Timisoara

florin1972 (38 comentarii)  •  16 februarie 2007, 18:47

Buna seara.
Hai sa o luam pe rand. Fisurile aparute intre Gigi si Oli se datoreaza, dupa parerea mea, primului, pentru ca este inadmisibil ca o echipa capioana care isi doreste performante la nivel inalt in fotbalul european sa nu fie in stare sa faca macar 2 transferuri de calitate, asta neinsemnand ca Andrey si Croitoru sunt necalitativi. Sa ne amintim insa ca MM declara in urma cu cateva luni ca nu exista portar roman care sa ajunga la Steaua. Si atunci intreb: L-a ofertat MM pe Lobont si acesta l-a refuzat? In al doilea rand, Karamian nu era oare o solutie? Poate ca, pe langa Andrey si Croitoru, Lobont si Karamian aduceau un plus echipei. Cat despre Gica Hagi….sa fim seriosi….nu este, nu a fost si nu va fi vreodata un antrenor. In putine cazuri, marii jucatori au ajuns antrenori de calitate. Cel mai bun exemplu este Platini.
Si inca un lucru….atat timp cat nu vom schimba sistemul competitional nu vom face fata fotbalului mare. Pentru ca Sevilla, de ex. aseara s-a pregatit cu noi pentru meciul de duminica cu Atletico Madrid.
Asta e parerea mea.
Numai de bine
Florin Nae-Bucuresti

Marius (12 comentarii)  •  16 februarie 2007, 18:47

Cine sa-l mai inteleaga si pe Hagi cand voia gigi sa-l puna nu voia el, acum cand vrea el e cam greu sa-l scoata pe Olaroiu din schema

rogozea (1 comentarii)  •  16 februarie 2007, 18:49

cu hagi sau cu olariu e acelasi drac murim ………la garla cu acesti semi antrenori respect protasov zenga rednic …….altii sa se duca la jiu poli sau national

cor (14 comentarii)  •  16 februarie 2007, 18:49

Deja se spune ca echipa lui Olaroiu functiona din inertie, ca adevaratul mester era Protassov, sau Zenga sau Piturca (Piturca mai putin, ca acum e la Nationala, nu l-a chemat pe Ogararu si cica suntem suparati pe el)

Hagi, primul meci cu Olaroiu l-a pierdut la scor (vezi Timisoara). Nu cred ca va veni tocmai acum, când… ehem… Steaua a ajuns în primavara europeana de trei ori la rând. Stacheta, cel putin pe moment, e mult prea sus.

Un an mai putin reusit i-ar aduce zeci de comparatii nu tocmai favorabile. Ce as dori eu? Olaroiu sa termine contractul, iar dupa aceea sa fie readus Protassov, indiferent cât costa. Un tip onest, care a stiut sa treaca peste mitul Zenga, mitul Lacatus si care, probabil, va sti sa treaca peste mitul Olaroiu.

florin1972 (38 comentarii)  •  16 februarie 2007, 18:49

Aa…si mai e ceva. Pe langa sistemul competitional, atata vreme cat Daniel Alves valoreaza cat toata echipa de start a Stelei din meciul de aseara, nu ne putem ridica la acest nivel.

gh (1 comentarii)  •  16 februarie 2007, 18:50

Ati innebunit? Mai vreti sa vedeti Steaua in Europa? Daaa? Atunci lasati-l pe Oli, Hagi n-are treaba cu antrenoratul. Poate altadata, poate. Trebuie sa se puna la punct, are mult de lucru; si inca ceva, chiar n-am vazut un antrenor (desi s-au vazut jucatori si mai mari) cu atata orgoliu, care sa renunte asa usor…nationala, poli..Acum Oli e mult peste posibilul Rege antrenor. Altfel, respect Hagi.

calin (2 comentarii)  •  16 februarie 2007, 18:50

Oli trebuie lasat sa isi faca treaba pt ca e un profesionist si stie unde se greseste … FORZA STEAUA & OLI!!

mircea (1 comentarii)  •  16 februarie 2007, 18:51

Cu regret spun ca Hagi NU are experienta necesara pt postul de principal la Steaua. Din pacate Gigi nu vede ca in mare e vina jucatorilor….si a antrenorului, evident. Si iar nu isi da seama cum naiba nu a reusit echipa lui de razboinici sa invinga cea mai buna echipa a anului 2006 si in acelasi timp detinatoarea trofeului. E greu sa invingi doar prin vorbe….nu-i asa Gigi?
In plus…mi se pare mie sau Steaua este mai „timorata” sau mai bine zis „sub presiune” acasa decat in deplasare? De la o vreme facem numai rezultate slabe acasa….poate sunt pretentiile prea mari.

liviu (13 comentarii)  •  16 februarie 2007, 18:51

da domn Geambashu, noroc cu ultima propozitie, da o fi priceput-o cine trebuie? 🙂 Nasol.

bobo (17 comentarii)  •  16 februarie 2007, 18:53

hagi ca antrenor e zero barat.
m-as bucura sa mearga la steaua;

euuuu (1 comentarii)  •  16 februarie 2007, 18:56

pacat de steaua,da nici Oli nu mi se pare un antrenor bun,el cand nu merge echipa se blocheaza:( in loc sa faca ceva

Vld (1 comentarii)  •  16 februarie 2007, 18:59

Voi chiar aveti probleme … sincer…pe Becali nu l-o duce capu… da articolul asta cu Sf.Petru etc. e de-a dreptu stupid

adrian (22 comentarii)  •  16 februarie 2007, 18:59

Antrenor o sa fie cine vrea Becali. In plus prezenta lui Hagi nu inseamna neaparat ca il pune antrenor. Din cate am auzit va fi pe lista ca europarlamentar.

berbecali (1 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:05

sa faca gigi o echipa de antrenori din totzi stelisti someri ca in fotbalul american – stoichitza si dumitrescu cu atacul, iordanecu cu temporizarea , hagi cu … ) si sa-l ia si pe ienei director tehnic.
creste lotul si daca nu merge echipa intra in teren antrenorii

🙂

thor (1 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:05

Atata timp cat Steaua este in proprietatea acestui individ, Becali, nimic bun nu se poate intampla. Nu putem vorbi de o strategie pe termen lung, ci numai de nebunii ale lui. Nu are rost sa credem ca va aduce un antrenor de valoare, pentru acesta are personalitate si nu poate accepta ca un semianalfabet, care nu are nimic in comun cu fotbalul sa-i dicteze ce si cum sa antreneze. Exact ce s-a intamplat cu Zenga si cu Protasov. Au plecat, facand loc acestui „Oli”. Oli nu e de Steaua, Hagi nu e de Steaua. Dar nu are rost sa ne dam noi cu presupusul, pentru ca mintea ciobanului este intortocheata si imprevizibila. Doamne- ajuta !

dakota (1 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:06

domnule geambasu,
te rog sa „te bati peste gura”si poate sa mergi si la biserica sa te rogi ca ,hagi sa nu vina antrenor la steaua.daca oli este o nenorocire ,hagi este o CATASTROFA(ma refer la antrenorul hagi si chiar la omul hagi).
daca gigi nu-l lasa pe MM sa aduca un antrenor de afara dar si jucatori straini,atunci steaua va pierde si locul trei.singura varianta din tara(cu multe semne de intrebare si aceasta)este d.petrescu,care este ca antrenor cu sapte clase peste hagi.fara suparare,antrenorul hagi nu exista si din pacate nici nu va exista.degeaba i-l perie unii ziaristi sau conducatori,dar hagi ca antrenor a demonstrat cu virf si indesat ca este o NULITATE.
asa ca steaua nu are nevoie de asa ceva.
dk

foosball.ro (7 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:08

http://www.foosball.ro

johnny_a32 (32 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:10

dom’ geambasu, e o chestie la care sincer sa fiu nu m-am gandit.

dar totusi, hagi la steaua?

propun un concurs: daca va fi numit in locul lui oli, sa previzionam cam cate etape o sa reziste pana pleaca.

hagi a fost mare jucator. ca antrenor, e zero. cu mare parere de rau.

johnny_a32 (32 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:11

ce-ati zice de andone la steaua? 🙂

astept injuraturile 🙂

gilica (1 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:12

Dar de ce Hagi si nu Balint ? Nu v-ati gandit si la posibilitatea unui cuplu Balint- Hagi? Poate ca a venit timpul ca Hagi sa fie secundul lui Balint si nu invers. Eu il vad mai antrenor pe Balint.

io ratatu hagi (1 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:14

Forza Steaua ! Campionii suntem noi !
Respect Steaua !
strangeti randurile !

hagi e slab
scriitorul articolului un looser

cor (14 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:14

Andone nu va veni la Steaua. Asa cum nu-l vad pe Lacatus vre-odata la Dinamo.

Iar Hagi secundul lui Balint… Începe sa mi se para mai probabil sa-l vad pe Andone la Steaua… 😉

florin1972 (38 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:16

Johnny…..nu cred ca ar fi o idee rea…nu se va realiza insa….nu avem mentalitatea occidentului….acolo Ronaldo trece de la Barca la Madrid…..Figo la fel….si nu moare nimeni..aici…toti vor zice ca Andone e dinamovist… Traim in Romania……

Radu E. (1 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:16

Draga Geambasu,

E ghicit in cafea articolul, doar daca nu ai dumneata alte informatii. Un meci greu, fara Dica, fara sansa, fara pregatire, fara bani – si iata deja un scenariu, unul dintre ele. Dar de ce nu si resemnare, una sportiva? Pana la urma sunteti ziaristi sportivi – un lucru pe care il intelegeti din ce in ce mai putin.

johnny_a32 (32 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:18

@florin1972, nu te grabi.

incet, incet o sa inceapa si la noi miscari d-astea. mai cu injuraturi, mai cu „tradatorule” dar or sa fie.

suntem un pic mai inapoiati la capitolul „mercenariat”, dar nu pentru multa vreme.

deocamdata, asta cu andone e gluma, dar… cine stie? mingea e ochiul dracului si banul se invarte. sau e invers? 🙂

guzu (1 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:18

Poa’ sa vina si Mos Gerila antrenor, cu speriatii astia succesele se vor limita la victorii prin campionat. „Profesionistii” care alearga plangand dupa adversari ca sa le smulga cate un autograf sau sa obtina un tricou n-au cum sa inceapa meciul cu mentalitate de invingator. Totusi, un inceput bun ar fi, dupa parerea mea, sa scapati de distrusul de Banel si de stalpii imobili ai apararii, Goian si Ghionea. Si bineinteles, de Oli…

sorinde (1 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:20

Salut Cristi,

Pentru ca il cunosc bine pe Tepelin(de mic copil) si ca shtiu ca e stelist convins ii urez prin intermediul tau condoleante.Imi e dor de articolele lui perfide la adresa cainilor rosii; se pare ca doar ei mai au sanse de calificare.Oricum dintre ziaristii sportivi actuali esti printre cei mai bun.
Si eu spun ca Da numai cu el mai are Steaua sanse la locul 2…si cupa romaniei…e tot ce le-a ramas…..

Merci

ZLOTY (12 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:21

SA VINA LACATUS IN POOOLA MEA LA EL NU SA GANDIT NIMENI???? E CEL MAI POTRIVIT OTR POST

sebastian (140 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:22

pe mine nu m-ar deranja Andone la STEAUA……daca ar avea performante de ce nu?dar deocamdata cred ca Olaroiu n-ar trebiu sa plece

Val (5 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:23

Nu sunt stelist, dar daca va veni „regele” la Steaua, nu va va mai scoate nimeni din rahat! Mie imi convine, echipa mea va profita, insa voi, stelistilor, ar trebui sa va treziti un pic si sa spuneti un NU raspicat unui jucator fabulos dar care nu are nici in clin nici in maneca cu de’ale antrenoratului! Mai bine v-ati ruga de Gigi sa scoata un milion de euro si sa vi-l aduca inapoi pe Protasov, poate incepeti si voi sa jucati fotbal dupa aia!

Relu (1 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:24

Cred ca a greshit Olaroiu.Mijlocul Stelei nu s-a vazut cu ,,vedeta”Radoi,shi cu umplutura de Ovidiu Petre.Cred ca a vazut toata lumea acest lucru.

johnny_a32 (32 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:25

bai, eu cred ca stelei ii trebuie antrenor brazilian 🙂

ca sa fie la moda cu pasiunea dobitocului de mimi pentru sud-americani.

nu conteaza, poate sa fie de polo sau de box, antrenor sa fie.

si dupa primul antrenament, sa se accidenteze si sa fie trimis la bologna. si sa conduca echipa mimi si cu jiji. sa-i urce pe alde banel pe cai si sa pornim in sarja spre poarta adversa.

cu sabiile in maini flacai!! 🙂

andrei2577 (2 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:26

Sunt stelist de mic, voi tine cu tine cu Steaua indiferent cum va performa. Acestea fiind zise, stiti pe cine as vrea eu antrenor la Steaua? …
Pe Mircea Lucescu. Cineva mai sus zicea de Andone. Si el ar fi bun. Nu injurati. Sunt antrenori buni. Sa vedem replicile si mai discutam.

alexutzuu (12 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:27

Oli, Protasov, Zenga, Hagi… Fratilor, ashtia nu-s antrenori, primii 3 si-au facut un nume pe spatele stelei, iar al 4-lea incearca sa shi-l faca, ca antrenori desigur, pt-k k jucatori, Hagi, Zenga shi Protasov nu au nevoie de nici un fel de prezentare. Dintre toti 4 vedem k doar Oli nu are un nume nici k antrenor, nici k jucator, nu spun k peste ani oli nu ar putea sa ajunga un mare antrenor, sau oricare din aceshtia 4, dar de ce sa facem experientze pe spatele celei mai iubite shi celei mai importante echipe din Romania? De ce nu am aduce dak nu un Mourinho,Mancini sau Capello, macar un Boloni,un Mircea Lucescu sau chiar un Victor Piturca, aceshtia alaturi de Rednic shi Lucescu jr. sunt singurii antrenori buni din Romania. Cu tot respectul, shi cu scuzele de rigoare pt cei pe care i-am deranjat cu aceste randuri, Alex, un neprofesionidt

florin1972 (38 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:28

Johnny….corect…mingea`i ochiul dracului…. 😀

ZLOTY (12 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:30

SA VINA LACATUS MAI LASATZIMA CU DINAMOVISTI POOOLI ,SA VINA SIMBOLU STELEI INAPOI ,AR PRIMI NUMAI RESPECT DIN PARTEA SUPORTERILOR ,SI ARE SI UN STIL OFENSIV

bachus (5 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:32

Salutare,

@ florin1972
tot respectul pentru opiniile mature, clar exprimate si la obiect.

Si eu am fost si sunt un fan Hagi. Daca ar ajunge la Steaua, mi-as dori din tot sufletul sa mearga bine, dar nu cred ca e momentul…

Mai multi dintre voi deplangeti diferenta de valoare (fotbalistica si implicit financiara) dintre cluburile noastre si cele occidentale. Aveti dreptate, dar exista solutii

cor (14 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:33

Andone e bun, dar e tipul de persoana care nu cred sa ajunga la Steaua. E prea sufletist pentru asta (Si mi se pare ceva respectabil, nimeni nu e perfect 😉 ).

Mircea Lucescu e un mare antrenor dar, pe de-o parte, traieste din amintiri de o vreme buna, iar pe de alta e suficient de gura-sparta ca sa intre în clinciuri cu Becali dupa câteva zile.

florin1972 (38 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:33

Mai Zloty….tu ai dreptate…numai ca in acest moment Lacatus nu este bine vazut de Jiji si MM avand in vedere modul cum a plecat din functia decorativa de presedinte.

johnny_a32 (32 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:34

@alexutzuu, o sigura observatie la ce ai spus: fara piturca , taticule, ca va trebui sa ma duc iar la doctor pentru distonocalm.

n-a prea avut rezultate nici la steaua, si acum incearca rezistenta suporterilor nationalei.

ZLOTY (12 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:36

@FLORIN1972 NU UITA CA BECALI URMARESTE CAPITAL ELECTORAL ,SI S-AR PUTEA FOLOSU DE ASTA SAL ADUCA PE LACATUS

bachus (5 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:37

Salutare,

@ florin1972
tot respectul pentru opiniile mature, clar exprimate si la obiect.

Si eu am fost si sunt un fan Hagi. Daca ar ajunge la Steaua, mi-as dori din tot sufletul sa-i mearga bine, dar nu cred ca e momentul…

Fostii mari jucatori cer extrem de mult din postura de antrenor de la elevii lor, pentru ca ei nu pot intelege cum e sa fii un fotbalist mediocru, de pluton.

In plus, nu au rabdare sa-si construiasca o cariera de antrenor, pentru ca nu au avut nevoie de rabdare pentru a deveni superstaruri ca jucatori, deci nu au exercitiul necesar.

Cata (13 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:38

Antrenori buni care ar putea veni sunt multi.
1) Emerich Ienei;
2) Boloni;
3) Protasov.
Etc, etc, etc. Problema e Becali, care habar n-are de fotbal si are tendinta de a transforma Steaua intr-o afacere de familie. Mie plecarea lui Protasov si venirea lui Oli mi s-a parut foarte dubioasa. Oricum, Protasov ar mai fi stat, dar a fost inlaturat. Iar Olaroiu a plecat repede de la TM stiind ca va ajunge la Steaua.

florin1972 (38 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:39

Johnny….distonocalmul se da fara reteta….crede-ma… 😀 4 ani mi-a mancat zilele nea Pitzi

Alex (3 comentarii)  •  16 februarie 2007, 19:39

Sa vina REGELE si oli sa ne lase….a avut destule sa de monstreze….e timpul sa il lase pe altul! FORZA STEAUA!

Comentează