Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Touchdown Liverpool!

Pentru că nu au putut să-l asimileze, americanii cumpără fotbalul. Vorbim despre fotbalul nostru, nu despre al lor, acela cu casca pe cap şi mingea ţuguiată, unde golul se numeşte touchdown. Culmea ironiei, la cîteva zile distanţă de Superbowl, suprema […]

miercuri, 7 februarie 2007, 6:41

Pentru că nu au putut să-l asimileze, americanii cumpără fotbalul. Vorbim despre fotbalul nostru, nu despre al lor, acela cu casca pe cap şi mingea ţuguiată, unde golul se numeşte touchdown. Culmea ironiei, la cîteva zile distanţă de Superbowl, suprema sărbătoare sportivă a yankeilor, cireaşa cireşelor de pe tortul torturilor, mega-show-ul care înghite şi varsă bani cu nemiluita, aşadar după chestia asta care ar trebui să uimească şi să umilească bătrîna şi anchilozata Europă doi cetăţeni cu dare de mînă de peste Ocean au cumpărat FC Liverpool. Sec, fără licitaţie, fără concurenţă. Suma tranzacţiei, 270 de milioane de euro, plus încă 110 pentru ştergerea datoriilor. Plus 335 destinaţi construirii unei noi arene, deci goodbye Anfield!, plus 228 în vederea cumpărării de jucători. Plus, plus. Minusurile ar putea veni atunci cînd domnii Gillet şi Hicks vor descoperi că afacerea fotbal funcţionează altcumva. Că fotbalul continental prin comparaţie cu cel transcontinental este şi o investiţie de inimă. Mai exact, de suflet.

Americanii nu seamănă deloc cu şeful unităţii militare din ultimul roman al lui Rushdie, care se mîndrea că luase o hotărîre demnă de un mare om de stat. Să facă cel mai greu lucru cu putinţă, adică să nu facă nimic. Urmaşi ai cowboy-lor sau ai şlefuitorilor de diamante, Gillet, Hick, Glazer, Lerner şi cei care vor urma în Premier League lîngă Abramovici se conduc în viaţă după o filosofie mult mai simplă. Cumpără branduri. Mărci universale. Firme consacrate. Investesc acolo unde simt că e rost şi de profit, şi de prestigiu. Iar Liverpool chiar e o miză. Ei au achiziţionat o legendă! Au achitat cu bani peşin o poveste. Sublimul „You’ll never walk alone!” a trecut prin faza prozaic-violentă a lui „You’ll never walk again!” şi se îndreaptă în picaj către „You’ll never be yourself!”.

Să nu mai fii tu însuţi, acesta e pericolul. Marile cluburi engleze respiră tradiţie şi convieţuiesc cu ambianţa unică a spectacolului. A bucuriei originare a celui care aleargă după minge, dublată de bucuria celui care priveşte. E suficient să-l priveşti pe Gerrard. Acolo nu mănînci pop-corn ca să te simţi bine, e suficient să asculţi, să ştii să asculţi şoaptele zidurilor, tunetul polifonic al galeriei care cîntă. Nu cîntă nimeni ca englezii. God save the Queen! Led Zeppelin, Pink Floyd şi Yes s-au născut acolo prin polenizare naturală. Era doar o problemă de timp.

Ca şi în faţa procesului de încălzire globală, nu-i nimic de făcut. Nu mai e nimic de reparat. Finanţa americană va cuceri Insula fotbalistică, rămîne să vedem cum o va schimba. Dacă Malcom, Tom, George şi Randy vor pricepe ce au cumpărat, sînt speranţe că nu am pierdut totul. Fotbalul nostru înseamnă totuşi altceva decît o maşină de colecţie, este ideea de mişcare în sine. Lumea mărşăluieşte în cadenţa trezoreriei americane, dar, chiar dacă sună patetic, încă au rămas lucruri pe lumea asta care nu pot fi evaluate în dolari.

Comentarii (127)Adaugă comentariu

muzzak (3 comentarii)  •  7 februarie 2007, 20:33

Va rog cititi macar declaratiile celor doi „americani care nu dau doi bani pe fotbalul adevarat si se uita numai la profit”, cititi comentariile suporterilor lui Liverpool din Liverpool (!) si uitati-va un pic peste istoria in sport a lui Hicks si Gillet pentru ca nu stiu cine pe cine stereotipeaza.
Ca sa intelegeti despre ce vorbesc, va spun doar de comentariul unui canadian din Montreal. Ambii investitori au echipe de NHL printre altele. Unul dintre ei a cumparat Montreal Canadians, un club aproape la fel de vechi ca si LFC si care inseamna in hochei ce inseamna Liverpool in fotbal, iar acest fan quebecois era ingrijorat ca va muta echipa, cum se intampla des in ligile americane sau ca o va duce la ruina in numele profitului. Dupa cativa ani… Canadians e tot in Montreal, traditia e respectata si pe deasupra e si intre cele mai in forma din NHL.
Oamenii si-au facut temele serios inainte sa bage banul. Nu numai din punct de vedere financiar, ci si al traditiei. Nu stiu inca dar vor sa invete ce inseamna Liverpool. Si ca atare, ii pastreaza pe Moores, Parry si Benitez si le dau puteri depline. Asa ca de unde atata ura tocmai in Romania? Ce sa zic, ne-am trezit mai catolici decat Papa si plangem dupa traditiile altora. Daca fanul numarul unu al clubului, care se intampla sa fii fost si patron pana ieri a decis ca este spre binele tuturor, mai ales al fanilor, iar fanii n-au nimic impotriva, mi se pare penibil sa se comenteze in felul asta aici.

io (3 comentarii)  •  7 februarie 2007, 20:33

cristian eu cred ca iti dai cu parerea in necunostinta de cauza.
in primul rand cei doi sunt deja proprietari de cluburi, unul este patronul de la Canadiens Montreal iar celalalt al unui club din sua, nu stiu excat care, am scapat toata stirea aseara.
sunt oameni care au bani si vor sa faca peformanta, daca nu ma insel si ol. marseille a fost cumparat de catre un canadian care vrea sa faca treaba.
cand chelsea a fost cumparata de un mafiot din rusia nu ati mai sarit in sus, nu stiati cum sa-l mai umflati.
problema este ca nu prea suportati voi nordul americii,asta este treaba, si nu ne mai lua cu vorbe din astea nu ne vindem tara si valorile ca iliescu dupa revolutie si uite unde se sjunge.
personal nu-mi plac sporturile americane, exceptand hockeiul si basketul, dar oamenii au traditiile lor, nu au ei istoria europei dar merg inainte. nu-mi place nici mie circul din america, cum a fost la super bowl, dar macara nu vezi politisti morti si fetite salvate in ultimul moment din mijlocul unor huligani care se dau suporteri ai traditiilor europene…..

asa ca reflecteaza putin inainte sa fii categoric!!!!!!!

LFC Bucharest (50 comentarii)  •  7 februarie 2007, 20:34

@Costi

incearca asta pe melodia „happy birthday to you”

You belong to the Zoo,
You belong to the Zoo,
Where the mokeys and donkeys
And the others
Love You 🙂

Octavian (9 comentarii)  •  7 februarie 2007, 20:36

Eu sant Roman, dar traiesc in Texas. Nu sant in totalitate convins ca scriind: „Că fotbalul continental prin comparaţie cu cel transcontinental este şi o investiţie de inimă. Mai exact, de suflet.” dovediti intelegere a sportului American, sau a celui European. Personal, nu prea vad mare diferenta nici financiar nici educational intre e.g., Ronaldo si un Left Tackle milionar in NFL. Ba chiar, as zice ca un QB in NFL are cerinte profesionale substantial mai intelectuale decat jucatorul tipic din Championship’s League.
Iar cand vine vorba de inima, pentru mine unul nu e de loc clar ca diriguitorii get beget Europeni sant neaparat mai sufletisti decat alti oameni bogati. In sfarsit, nu mi se pare un pacat ca niste insi cu bani investesc in ceea ce lor li se pare o valoare, si nu cred ca baietii de la Liverpool sufera pentru ca vine 1 MILIARD de dolari inspre ei.
Pe mine Valentin Ceausescu m’a tinut la cules porumb ca sa nu’mi vand tara pana a murit tat’su. Acum fetele mele joaca tenis si inoata la mine in curte si membrul familiei mele care e bolnav are o calitate a vietii excelenta (cu doctorii the $5000/luna platite in mare majoritate de o companie Americana de asigurari) Imi pare rau, dar culesul de porumb – probabil neevaluat in dolari – nu m’a incalzit de loc.

messi (45 comentarii)  •  7 februarie 2007, 20:46

LFC, io nu-ti zic sa te duci la munca, cred ca te descurci tu singur, dar toate englezismele astea sunt usor penibile. Altfel, m-ai convins, tii cu Liverpool si recunosc ca suporterii ei, cel putin pe stadion, din cite am vazut si eu la TV, m-au impresionat.
Si, LiverpoolFUN, daca vrei ca nepotii sa fie mindri de tine, poate iti zici Liverpool FAN. Ca sa nu se inteleaga ca te ocupi cu distractia suporterilor lui Liverpool… Daca iei un dictionar, intelegi tu.

Sifo-Dias (11 comentarii)  •  7 februarie 2007, 20:48

LFC,Astept argumente…
io,Cred ca oamenii(europenii) se tem de perceptia pe care o au echipele americane din mai toate sporturile si de aviditatea patronilor acestor echipe pt. bani in detrimentul traditiei si al iubirii fata de echipa preferata.Atunci cand am auzit prima data ca un patron de echipa sportiva din america,daca se supara isi ia jucariile si pleca mutand echipa in alt oras mi s-a parut o gluma…De abia dupa aia am aflat ca practicele astea sunt frecvente…Si e normal ca tampenia asta sa te puna pe ganduri.

LFC Bucharest (50 comentarii)  •  7 februarie 2007, 20:48

@messi

care parte o fi penibila. aia in care imi scrie pe buletin locul nasterii ? ia ghici.. oras care incepe cu L are 9 litere si se termina tot cu L….

vargroth (4 comentarii)  •  7 februarie 2007, 20:51

montreal nu mai e de mult o echipa tare
e doar echipa cu cel mai grozav palmares
dar a trecut mult timp de la ultima cupa stanley
in 1993 a fost asta si aveau o echipa teribila: desjardins, damphousse, brisebois, patrick roy si-au castigat in finala cu la kings, echipa lui gretzky
de atunci nimic
nimic nimic nimic

vor urma vremuri grele pentru liverpool
nu-mi pare rau de ei
la cati bani se invart in fotbalul englez, ce se intampla acum e deja prea de tot
sper sa o ia la vale in cativa ani echipele astea prea umflate

messi (45 comentarii)  •  7 februarie 2007, 20:53

@LFC – m-ai avut la faza asta. :))) n-am ce sa mai spun fara sa dau intr-un nationalism timpit, asa ca bafta multa in continuare! :))

LFC Bucharest (50 comentarii)  •  7 februarie 2007, 20:54

@Sifo-Dias

In principiu sunt ingrozit de „cumpararea” asta. Si am ras de man utd la faza cu glazer… si iata ca vor castiga anul asta. M-tii masii de viata… in 60 de zile stim acum ca incepe constructia noului stadion. Am foarte mare incredere in Moores care a facut lucruri incredibile pentru club pana acum. Cat despre mutat echipa…. la intalniri au participat Stevie si Carra care au primit asigurari ca bucati din KOP vor fi fizic mutate in noua arena. Asa ca nu de asta mi-e teama. Sa-i dea bani lui Rafa. Atat. si rupem tot !

LFC Bucharest (50 comentarii)  •  7 februarie 2007, 20:56

@messi

Nici o problema. N-aveai de unde sa stii. Ce-i drept am stat acolo doar primii 4 ani. 🙂 Apropo… tin si cu Anglia cu suporterii careia am petrecut fantastic la nemti.

LiverpoolFUN (6 comentarii)  •  7 februarie 2007, 20:57

@ messi

eu stiu foarte bine ce inseamna si FUN si FAN, dar nu inteleg de ce scrii tu tampenii la adresa altora. esti tare plictisit? mai bine dute si mananca cateva banane…

messi (45 comentarii)  •  7 februarie 2007, 21:00

liverpoolFUN – eu nu cred ca stii ce inseamna una si alta, dat fiind ca vad ca nici romana nu o stii prea bine. macar, spre deosebire de altii, nu scriu timpenii la adresa mea…

MAI Cititi (15 comentarii)  •  7 februarie 2007, 21:03

Mai cititi si voi niste almanahe, ce naiba!
Gilet III detine o alta licenta: Montreal Canadiens, intr-adevar lipsita de traditia lui el-ai-vi-i-ar-pi-double o-el, infiintata abia pe la 1909-1910, cu 24 de titluri in NHL. Licenta a fost achizitionata prin 2001 si nu cred ca vreunul dintre fanii habsilor ii iubeste mai putin pe Tricolori. Mai ales ca erau zvonuri ca echipa ar putea parasi Montreal-ul datorita fostilor proprietari.
Din pacate, Lumea Noua a fost inventata inainte sa se nasca domnul Geambasu si daca dansului e mai usor sa aiba idei preconcepute despre aceasta in loc sa citeasca o carte, atunci macar sa-i dea un telefon domnului Cartarescu.

Mai dinamovistule

LiverpoolFUN (6 comentarii)  •  7 februarie 2007, 21:03

@messi

ah, ce iubesc, cand o tema interesanta se transforma intr-un circ… gata, am plecat… doar atat sa spun: SHUT THE F**K mr. mESSI… cause „WILL NEVER WALK ALONE”!

Cata (13 comentarii)  •  7 februarie 2007, 21:03

Extraordinar, de ce nu s-a scris la fel cand a fost achizitionata Chelsea? Mare branza ca a fost cumparata de americani, rusi, indieni, chinezi sau australieni.

LFC Bucharest (50 comentarii)  •  7 februarie 2007, 21:08

@Cata

De ce nu s-a vorbit de Chelsea 🙂 ?

Fuck off Chelsea FC
You ain’t got no history !
18 Titles and 5 Euros
That’s what we call HISTORY !

YNWA !

www.newsfromdiscovery.blogspot.com/ (15 comentarii)  •  7 februarie 2007, 21:09

Credeti ca LIverpool va putea concura cu manchester?
slabe sanse
chelsea deja e pe rapa
arsenal joaca din 4 in 4 victorii
asta e..
vezi fotbal adevarat, inclusiv un video cu hagi pe linkul din nume.

ovidiu (11 comentarii)  •  7 februarie 2007, 21:13

@LFC Bucharest :
Mesajul era ceva de genul:
To Scumchester United fans:
Remember the Cup you won in 1999?
It’s now on permanent display at LFC Museum!

Timi (6 comentarii)  •  7 februarie 2007, 21:19

va LFC….ce-ai patit ma???deci daca ai atatia ai cati zici….n-ai alta treaba decat sa raspunzi la comentariile celor de aici=)))) esti penal…oricum creca esti printre cei mai fanatici suporteri ai lui liverpool…….asa ca manchester rulzz again….:))

LFC Bucharest (50 comentarii)  •  7 februarie 2007, 21:19

@ Ovidiu

e pe net o poza haioasa cu asta. cred ca ai dreptate. probabil nu tinusem minte exact. mesajul conteaza ! 🙂

LFC Bucharest (50 comentarii)  •  7 februarie 2007, 21:26

@ Timi

E un subiect care ma intereseaza. De aceea am mai stat pe aici. Cat despre „penal”… ma tem ca nu. Cat despre „fanatic” iata una nou pentru tine: suntem TOTI la fel 🙂 Cat despre man.utd…. 18 iti spune ceva ? :))

LFC Bucharest (50 comentarii)  •  7 februarie 2007, 21:28

WE ARE THE PRIDE OF ALL EUROPE
THE COCKS OF THE NORTH
WE HATE MAN UNITED
AND CITY, OF COURSE
WE ONLY DRINK WHISKY
AND BOTLES OF BROWN
THE LIVERPOOL BOYS ARE IN TOWN !

Timi (6 comentarii)  •  7 februarie 2007, 21:30

incep sa apreciez devotamentul tau pentru liverpool…in fond….sunt niste culori..un imn…niste jucatori…cam din cauza asta tinem cu o echipa sau alta nu???….atunci FORZZA RAPID…(pe asta n-o stiai)…:D

LFC Bucharest (50 comentarii)  •  7 februarie 2007, 21:38

@ TIMI

OK esti nevinovat. Orice numa spurcaciunile alea doua (everton & man.utd) NU 🙂

cristy (124 comentarii)  •  7 februarie 2007, 22:19

astept ziua in care corpodean o sa fuga la camera sa se uite la reluari inainte de a lua o decizie importanta,vorbesc de cele importante pana atunci ,thank-you bears.

Emy-militari (2 comentarii)  •  7 februarie 2007, 22:24

E clar ca echipa nationala numai atrage pe nimeni,mai grav e ca nici pe jucatori,care in ciuda optimismului lor(vezi Tamas le dam 4,5goluri),numai pacaleste pe nimeni.Cind in tara iti vin echipe ca Real,Lyon si in curind Sevillia si Benfica,mi-e greu sa cred ca va fi stadionul plin la meciul cu Olanda.Nu contest ca daca ar fi jucat Ogararu,bateam la scor,dar trufia lui Contra s-a dovedit un bumerang.Cred ca anuntatul derby Borcea-MM va aduce mai multi spectatori in sala.Un lucru e cert,de citiva ani echipele de club au luat de mult fata echipei nationale(la fel ca in Spania!).Asteptam saptamina viitoare sa vedem fotbal latin,nu indiferenta,delasare si plictiseala.Vrem spectacol,stadion plin,emotii,tehnica,determinare.Piti se bucura ca se accidenteaza olandezii,va spun eu ca ne bat si cu rezervele.Chiar daca nu il sufar pe Stoicikov,am jucat ca niste mamaligi si am fisiit(nu explodat) de 2 ori pe final.SEVILIA,BENFICA venim!!!!

Bog (5 comentarii)  •  7 februarie 2007, 22:29

SUPER TARE articolul!!!!! Iar faza cu “You’ll never walk again!” este CRIMINALA! BRAVO! TINE-O TOT ASA!

titi preda (75 comentarii)  •  7 februarie 2007, 22:40

@Sa mai continuam „istoria”:
)
Dobrin: Cind I-am batut pe “leii” de la Dinamo Pitesti cu 12-2, m-am decis sa ma fac fotbalist, aveam 10 ani si 8 luni!”
In ziua cind am luat (pe “Maracana din Pitesti_un maidan) o minge de la centru terenului si am dus-o pe sus pina in poarta!
Marius Popescu: Cum adica pe sus?
_Pe sus, adica pe cap…..
Am jucat-o pe cap, am trecut printre nu mai stiu citi adversary, ultimului I-am aruncat cu piciorul mingea peste el si inainte sa sa cada pe pamint am impuscat-o din vole sub bara. Mama ce gol a fost! Sigur nu erea teren regulamentar , dar am facut destue si pe terenuri regulamentare. Cu adversary seriosi, adina fotbalisti in toata regula . Uite, n-am spus-o nimanui pina acum de ce m-am hotarit atunci cind m-am hotaritsa ma duc la Dinamo Pitesti sa ma fac ‘fotbalist adevarat’. Erea intr-o primavera, noi faceam zi de zi pe Maracana noastra ‘meciuri mari’, meciuri cu pariuri, pariau oamenii pe noi, pe echipe_o sa povestesc eu alta data cum erea cu pariurile alea_Cind intr-o buna dimineata, sosesc printer noi leii Piestiului. Leii in carne si oase_adica fotbalistii primei echipe a orasului. Nume mari, unu si unu: Lovin, Halagian, Zgardan, Matache,….
I-am convins sa joace cu noi.
Si au acceptat, asa , ca sa ne …..distreze putin……
Ei echipati cu ghete de fotbal,
Noi in tenesi sau desculti.
Si ne-au distrat………, I-am batut cu 12-2 !!!!
Eu le-am marcat , cred, 6 goluri, dintre care la vreo doua l-am trimis pe Matache dintr-o bara si I-am pus mingea linga bara ailalta.In ziua aceea mi-am zis asa: daca astia sint fotbalisti adevarati, merita sa ma fac si eu fotbalist. Si m-am dus la club. Nea Lenci (Leonte Ianovschi), care ma vazuse si ma credea mai invirsta, m-a trimis sa aduc buletinul de populatie. N-aveam, binenteles bulletin si I-am adus actul de nastere. Cind a vazut ca am abia 11 ani fara 4 luni, s-a inchinat. Din ziua aceea am devenit tituar in echipa de juniori Dinamo Pitesti”
)
))
P.S. Si la 15 ani erea titular in prima echipa de seniori, iar la 17 ani titular in Echipa Nationala!!!
Asta ca tot jucaram cu …..Moldova! Cu Mutu si Contra!!

cristian.geambasu (913 comentarii)  •  7 februarie 2007, 22:48

Am citit cred toate mesajele si in general mi se pare ca multi au inteles de unde o parte din rezervele pe care mi le exprim cu privire la adresa investitorilor americani, care „si-au facut temeinic lectiile” – dupa cum tin sa ma traga de urechi citiva exegeti intr-ale lui Liverpool. Mai mult, am observat ca simpatia mea la adrsa cormoranilor a fost rastalmacita bineinteles de baietii care au citit pe dunga sau pe diagonala articolul. Sa dea domul ca Gillet si celalat sa se dovedeasca persoanele providentiale in Anfield Road, care nu va mai fi Anfield Road, asta apropo de traditie, atasament si alte alea, de imn, oare in logica asta a modernizarii cu forta de ce nu s-ar modifica si imnul, ca-i vetust mai fratilor, nu mai corespunde globalizarii. ma opresc, deorece cred ca ati inteles prea bine ce voiam sa zic.
PS Tin cu Manchester, dar prima mea iubire din Anglia a fost si a ramas Liverpool. Asta ca sa va mai dati cu presupusul.

Daniy_EL (3 comentarii)  •  7 februarie 2007, 23:04

fotbal american? ce e ăla??? eu ştiu de un singur fotbal: cel inventat de englezi! americanii să-şi denumească sportul lor cum vor… eventual soccer!

Toni (2 comentarii)  •  7 februarie 2007, 23:05

M-am saturat sa vina bogatani, sa cumpere echipe, sa bage bani cu nemiluita, sa cumpere orice jucator(vezi cazul celebru Chelsea). Ce mai putem face in fata afacerii ce devine fotbalul??

P.S:Ceva interesant pt. utilizatorii de web: http://www.agloco.srv.ro

piti_lasa_ne (4 comentarii)  •  7 februarie 2007, 23:14

ALOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
GSP-UL??
IAR ATI BAUT INAINTE SA SCRIETZI ARTICOLE?

Mutu: „Important este că am cîştigat!”
La finalul amicalului România – Moldova 2-2, …

piti_lasa_ne (4 comentarii)  •  7 februarie 2007, 23:14

ALOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
GSP-UL??
IAR ATI BAUT???

Mutu: „Important este că am cîştigat!”
La finalul amicalului România – Moldova 2-2, …

Dr@Gosh (37 comentarii)  •  7 februarie 2007, 23:17

sunt convins ca aceste cumparari succesive sunt o etapa in evolutia Fotbalului…nu se va pierde nici identitatea, nici valoarea istorica prin simplul fapt al schimbarii patronilor…doar nu credeti ca americanii o sa teleportezi LIVERPOOL la ei acasa?!?…eu cred ca pomparea de capital va transforma fotbalul englez in teritoriul sfant al fotbalului. daca pana acum insula britanica a reprezentat doar locul de unde a pornit istoria Fotbalului, de acum inainte va deveni mult mai mult. Simplul fapt ca bogatii planetei isi indreapta privirile catre cluburi din albion ar trebui sa ne faca sa ne intrebam de ce? eu zic k sanatatea si vogoarea care emana din premier league il face o atractie si ii va aduce acestui campionat cea mai mare faima si valoare…Italia e pe un drum prost, rigoarea germana e depasita, floricelele spaniolilor au farmecul lor, dar nu pot compensa spectacolul britanic intens exploatat si exploatator de bani ai spectatorilor, spectatori care isi permit sa faca si consumatie, dar au si dispozitia necesara sa investeasca dragoste si incredere pentru culorile favorite, culori ce au devenit mosteniri de familie, mosteniri centenare ce merita onorate…

catalin (54 comentarii)  •  7 februarie 2007, 23:20

http://www.newsfromdiscovery.blogspot.com/ Says:

February 7th, 2007 at 9:09 pm
Credeti ca LIverpool va putea concura cu manchester?
slabe sanse
chelsea deja e pe rapa
arsenal joaca din 4 in 4 victorii
asta e..
vezi fotbal adevarat, inclusiv un video cu hagi pe linkul din nume.

frateeee ti se face pielea de gaina. trezeste amintiri. nu este un bun orator dar a facut multe pentru fotbal. pacat ca nu avem imagini si cu dobrin si ceilalti dinaintea lui sa vada si astia de acum ca fotbalul inseamna si altceva nu doar atletism.

mihai (2 comentarii)  •  7 februarie 2007, 23:27

domul geambasu ati dat o in bara cu articolul asta nici macar nu v ati obosit sa spuneti ca THE BEATLES erau din Liverpool si oricum 99% din copii de azi nu au auzit de yes ma rog.
inca ceva manchester s a dus pe copk de cind l a luat Glazer singurul care se mai lupta cu dobitocenia si ignoranta acestuia este sir ferguson asta va zice un om care e fan United de la 12 ani .
aaa pt ceilalti cind a cistigat liverpool ultima data premiership ul?

alex (8 comentarii)  •  7 februarie 2007, 23:28

„PS Tin cu Manchester, dar prima mea iubire din Anglia a fost si a ramas Liverpool. Asta ca sa va mai dati cu presupusul” – bravo ma Cristiane..a fost si A RAMAS prima iubire..pai daca A RAMAS, atunci ce faci ai doua „iubite”, in acest caz pe manchester? Cum poti ma sa faci asemenea greseli si sa mai fi la gsp, te tin aia acolo din mila?

tifosu_calcistic (13 comentarii)  •  7 februarie 2007, 23:28

to lfc bucharest

poate bem o bere impreuna la un meci man united – liverpool. tu o sa ai nevoie de mai multe, ptr. ca o sa facem praf. again!

tifosu_calcistic (13 comentarii)  •  7 februarie 2007, 23:34

and to mr. geambasu

cred ca ati scapat din vedere un lucru: americanii astia cu bani au obiceiul sa cumpere branduri, dar si manageri priceputi, cum ar zice don Mitica ot dambovita. Le spun CEO, le pun la dispozitie bani grei si ii lasa in pace! unul de ala o sa-si permita sa cumpere un Dica, chiar daca patronului nu i-ar placea ca-i fitos! revenind la lucrurile serioase: liverpool e in pragul unei noi epoci, atata tot. trecutul ii va ramane, amintirea lui Anfield de asemenea. dar, daca vor titlul in Anglia, cormoranii aveau nevoie de banii americanilor. astea-s vremurile! altfel, va felicit ca scrieti de lucruri serioase si nu v-ati pierdut timpul cu susaneaua rom-moldova. s-auzim de bine.

Arsenal (1 comentarii)  •  8 februarie 2007, 0:00

prea tare faza:
To manchester united fans:
Remember the cup you won in ’99?
It’s now on permanent display at LFC museum
Faptul ca va fi un nou „anfield road” ,se numeste evolutie
adica schimbare in bine si pana la urma cine suntem noi sa decidem ce e rau sau bun ptr o echipa care face parte dintr-o cultura fotbalistica pe care noi nu o vom avea niciodata

doru (2 comentarii)  •  8 februarie 2007, 0:23

Ce-i tot dati inainte cu fotbalul european, cu traditia, dragostea fata de el etc.
sa va spun o chestie: mobilizarea si agitatia pe care am vazut-o aici in jurul Superbowlului nu o sa o regasim decat atunci cand o sa ajunga Romania in finala Cupei Mondiale. In conditiile in care in Romania este un singur sport rege pe cand aici sunt mai multe: baseball, basketball etc. Asa ca mai lasati investitorii in pace. Mai ales ca vin din tara unde fair-playul e la el acasa

montpellier8-0 (62 comentarii)  •  8 februarie 2007, 0:25

Tot mai multi bani si din ce in ce mai putin fotbal. Banii multi au pustiit tenisul, handbalul si basketul. Urmeaza fotbalul.
Vom vede din ce in ce mai putini Kaka si tot mai multi Gatuso sau Gerard.
Chiar, spuneti-mi si mie un mare fotbalist aparut in ultimii 4-5 ani dupa Kaka?!

mi (1 comentarii)  •  8 februarie 2007, 0:36

bv

doru (2 comentarii)  •  8 februarie 2007, 0:36

mesi

REDCORMORAN (10 comentarii)  •  8 februarie 2007, 0:39

Domnule Cristian, in mare masura sunt de acord cu dumneavoastra: acei domni americani au venit, probabil, in Anglia pt faima, publicitate.. nu cred ca ar trebui priviti cu oarecare suspiciune. priviti si alte cluburi: Aston Villa, Portsmouth, West Ham etc, au investitori „straini”. straini de tara si nu cred ca de fotbal (aka „soccer”.)
in Anglia nu sunt priviti cum sunt priviti aici. atata timp cat sunt pt interesele clubului:echipa si suporteri, sunt iubiti, respectati.

Clubul Tricolorilor (35 comentarii)  •  8 februarie 2007, 0:48

Hai mai Cristian, chiar asa sa fie?
Batrana Europa fotbalistica ar trebui sa-si mai repare dintii cu care musca mai acum ceva vreme din tot ceea ce insemna fotbalul in USA.
Cineva scria mai sus ca diferenta dintre fotbalul din Europa si cel din USA se manifesta prin lipsa ( peste ocean ) a injuriilor pe teren si in tribune sau a declaratiilor aiurea date in afara arenelor.
Aici sp[ortivii se resprecta unul pe altul ( in general ).
E momentul ca sa se exporte un pic din acest respect si in Europa, iar investitorii americani sa importe cate un pic din stralucirea talentului jucatorilor din batranul continent.
Altfel, toate bune.
Si apoi, cui ii pasa ce si cum? Fotbal sa iasa….

vick (2 comentarii)  •  8 februarie 2007, 0:54

ha…ha…ha…..aveti cupa zici in muzeu….stai ca vi-l darama americansky cum va va darama Anfield….ahahahah…..

cat despre Man Utd….de 20 de ani domina in general fotbalul englezesc…..cu mici exceptii….Chelsea e pe duca, chiar si cu atatia bani bagati (fara cap)…..Arsenal la ce pustime are, mai trebuie sa astepte cativa ani sa se ridice pretentii iar la titlu…

Go Go United!!!

Man U (19 comentarii)  •  8 februarie 2007, 0:56

@ Geambasui…

Ca de obicei, te suipraestimezi din nou, te intreci in sarcasme si metafore, dar nu ai prea multa substanta si fapte!
Nu D-l Gillet si ceilalti ‘afoni(in opinia ta) sint cei care nu inteleg fotbalul sau ‘batrnul’ continent’, ci tu, voi, astia ca tine , ramasite ale comunismului si adepti celor spalati la creier, musulmanii, in a te alatura corului lor antiamerican, fie ca e …fotbal, sau…MC Donalds!!
Tu habar nu ai de ce au facut uniii billionari in fotbalul american(I mean ..soccer) si cit de mult a avansat in ultimii 10 ani , sau construit 7 noi stadioane numai de fotbal, 4 sint pe terminate, noi echipe si nume mari ca Becham se alatura, fotbalul e foarte bine , thank you very much, in America!!
Numai unul limitat care scrie din oficiul lui cu vedere spre..Urziceni, poate scrie ca fotbalul nu e asimilat in America!
Habar nu ai de ce vorbesti! 80 % din copii intre 5 ani si 12 aleg fotbalul, in ciuda sporturilor traditionale , American Football si Baseball! in 10 de acum incolo, acestea vor ramine mult in umbra!! Deja a scazut interesul penttru ele cu 37 % in utlimii 5-6 ani(statistica lor)
Uitate si tu unde e MAN U din nou anul asta , aproape de o noua tripleta , cu un ‘Yankey’ -Glazer’ patron!
Americanii vin sa ridice din nou emblemele cluburilor respective si sa le plateasca datoriile exorbitante!!
Nimeni altcineva nu a vrut sa plateasca datorii de sute de miilioiane de dolari ale lui MAN U si Liverpool!

uite ca ‘yamnkees’ au facut-o, si ai lasa pe cei care conduc echipa sa decida ce e bine, ei decit platesc!! Glazers au investit si investtesc enorm in MAN U!
la fel o sa faca si domnul ‘lama de ras’, numai astia ca tine , limitati, vad in asta ceva negativ!
ce are Led Zeppelin cu..fotbalul in 20007? Trebuie sa ne ajustam timpurilor, ia=ti aparatorile alea de cal de la ochi!!
Fotbalul (soccer)american e foarte apreciat, sint numai in Anglia peste 20 de fotbalisti americani foarte buni, citva portari(ai auzit de MC BRIDE, BEASLEY, FRIEDL, DEMPSEY, KELLER, BOCANEGRA, SAMD..? ‘YANKS care joaca bine inANGLIA SI MULTI ALTII PRIN TOATA EUROPA!!

esti indrgostit de metaforele tale tot timpul, dar ai foarte putine fapte sau substanta la cee scrii!
ma’ bucur’ ca nu ai mentionat ca arabii erau sa ia Liverpool , cum contrleaza pe Arsenal si alte cluburi din Europa!
de asta nu zici nimic ca atunci va fi o tragedie cind arabii vor acapara toata Europa, sa vezi atunci cum ‘one-sided ‘ lashi ca tine vor pupa in fund pe americani !!
Trezeste=te geniule, Ceusescu a fost impuscat, nu mai trebuie sa ‘impresionezi’ pe nimeni cu articole indioatice anti americane!!

Americani au eliberat Europa si o vor face din nou acum, asa ca ..shut up !

genial american (260 comentarii)  •  8 februarie 2007, 0:57

Vick

si ManU tot de „americansky” e patronat…

Comentează