Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Dimineţile unui ultras

M-am sculat greu, am gura amară. Sînt nervos, deci exist. Mi-e scîrbă. Deci sînt viu. Aş sparge ceva. Un dulap, un geam, o căpăţînă, orice. Unde te uiţi, numai ipocrizie. De cînd a murit ăla în Italia defilează pe ecran […]

luni, 5 februarie 2007, 7:04

M-am sculat greu, am gura amară. Sînt nervos, deci exist. Mi-e scîrbă. Deci sînt viu. Aş sparge ceva. Un dulap, un geam, o căpăţînă, orice. Unde te uiţi, numai ipocrizie. De cînd a murit ăla în Italia defilează pe ecran tot felul de indivizi care condamnă violenţa. La radio, în ziare, aceeaşi poveste. Bla, bla, bla. Mi-e scîrbă. Ba nu, mi-e greaţă. Şi ce mă mai mănîncă palma! Prefăcuţii! Să nu-mi spună mie că n-au avut niciodată chef să crape capul nevestei care-i ceartă că au întîrziat la bere cu prietenii. Să nu-mi zică ei că nu le-a venit să-i spargă faţa copilului, loaza aia care vrea să facă balet în loc să vină pe stadion. Baletul e pentru poponari, nu pentru bărbaţii adevăraţi!

Mă uit la televizor şi îmi vine să vomit. Păcălicilor! Rămîn la părerea că voi nu aveţi cum să înţelegeţi acest fenomen. Voi, ăştia care vă închipuiţi că mergeţi la un spectacol. Vai de capul vostru, eunucilor, emasculaţilor! Trăiţi din surogate, din supe călduţe. Vă speriaţi şi cînd pocneşte un bec în sufragerie. Nu pricepeţi nimic, v-aţi îmburghezit, înfulecaţi popcorn şi hamburgeri şi vă uitaţi prostiţi la televizor. Mergeţi la teatru, la prieteni. Cu familia. În concediu la fel, tot cu plozii şi consoarta. Aţi ajuns sclavii sistemului, nu mai trăiţi, vegetaţi! Asta nu acceptăm noi, de-aia ne revoltăm. Protestăm. Luptăm să fim liberi. Liberi să vă rupem capul dacă altfel nu înţelegeţi. Nu sîntem violenţi, sîntem intransigenţi.
Ăştia de la RAI 1 transmit în direct înmormîntarea poliţaiului. Răcitul ăla care a dat colţu’. Sau Racito, ce importanţă are? Ce melodramă ieftină, fie-sa citeşte ceva lacrimogen. Popi, miniştri, catedrală, sunet de orgă, vrăjeală, tot tacîmul. Pe mine mă lasă rece, dar n-o luaţi ca atare. A căutat-o cu lumînarea. Bine i-au făcut, ce căuta acolo asasinul, ce treabă avea el între noi, între ei, adică, de fapt între noi, suporterii, că ne tragem toţi din aceeaşi mamă, mama natură, trăim periculos, mirosim frica ălora din jur, dobitoace anulate de slujbă, de grija zilei de mîine. Pacifişti de rahat, fără sînge în ei.

Vin vremuri grele. Fariseii ne pregătesc legi dure, ne ameninţă cu amenzi, cu puşcăria, cu interdicţia pe stadioane. S-ar putea să se păcălească, noi nu cedăm. Nu ne cunoaşteţi. Acum a apărut şi povestea cu fetiţa de la Floreasca. Iar manipulează. Păi, ce căuta acolo unde noi aveam o treabă de terminat? Între bărbaţi. Ne încălzeam pentru sezonul de primăvară şi în lipsă de altceva merge şi un meci de handbal. Pe urmă nu puteam să rămînem mai prejos decît fraţii noştri din Catania şi Palermo. Trăim periculos, ne hrănim cu teama voastră. Iar îmi zvîcnesc tîmplele şi simt nevoia să mă descarc. Unde naiba, că dacă-i dau un cap în gură şefului stau pe tuşă mai mult decît Dică. Dar nu mai e mult şi începe. Între timp învăţăm. Nu-mi trecuse prin cap la ce servesc dalele din bordură.

Comentarii (408)Adaugă comentariu

ruiz (5 comentarii)  •  6 februarie 2007, 0:42

Exceptional articolul.
Ca dovada ca multi sau regasit in imaginea pe care ai redat-o sunt ironiile si criticile „colegilor” de blog ( colegi cu cit mai multe ghilimele ). Probabil ca unii dintre ei ti-ar fi adresat si citeva injuraturi prINtre dinti si citeva borduri la ficat.
Problema violentei pe stadioane se rezolva foarte simplu. Citeva galerii stramutate in bloc la penitenciar. Sa nu-mi spuneti ca sunt si oameni nevinovati pe acolo ca nu cred ca un om normal la cap se poate alatura unui grup de delicventi care incalca o lege pe minut.Daca ies pe strada, urlu,injur,fac gesturi obscene,arunc petarde spre politisti ajung la politie via duba sau ambulanta. Pe stadion insa mi se permit toate aceste fapte. E ceva in neregula aici care incurajeaza violenta. Si nu e in interesul nimanui. Pentru cei 1000 de indivizi turbulenti dintr-o galerie, ramin acasa alte 2 sau 3000 de oameni care vor sa vina cu familia la un spectacol sportiv.

andut (14 comentarii)  •  6 februarie 2007, 0:43

BAI DA CE SUNTETI ASA MULTI AICI CARE CRITICATI VAD CA NU MAI JAVRE FUTUVA-N GURA SA VA FUT DE PADUCHIOSI.VAD CA VA LUATI DE STEAUA DAR NICI NU STITI CE PREGATESTE STEAUA CLUBULUI DINAMO BUCURESTI DE ABIA ASTEPT O SA VEDETI LA FATA LOCULUI E SURPRIZA NU VA SPUN CA SE SUPARA COLEGII MEI.TREBUIE SA INDURE SI JAVRELE CE AM INDURAT NOI LA VOI DAR NU FACE NIIMIC E O MARE PLACERE SA NE BATEM JOC DE VOI.PREGATITI-VA CA SE APROPIE.NU SUNT RAU SI CRED CA BENFICA VA FACE PILAF .HAI SALUT SI SA NU MAI VB SINGURI PE BLOG FARA GEAMBASU

cristy (24 comentarii)  •  6 februarie 2007, 0:43

Taci Scoci shi mori odata , sa faci pereche in iad cu idolul tau catalin haldan , muriar shi restu neamului deodata cu al tau

cristy (124 comentarii)  •  6 februarie 2007, 0:44

tu ala ce te iei de catalin haldan sa-ti fie rusine, poate ca ai si tu pe cineva pe care iubesti ,sper sa nu-ti para rau mai incolo cand o sa-l pierzi.

Scoci (29 comentarii)  •  6 februarie 2007, 0:44

Taci stOAIE mori

Scoci (29 comentarii)  •  6 februarie 2007, 0:45

Este o OAIE pe aici si fura nick-uri pe aici

zzz (20 comentarii)  •  6 februarie 2007, 0:46

UPER DINAMOVISTA Says:
February 6th, 2007 at 12:34 am

ultras29 – homosexualilor , in cotetzu ala de stadion o sa mergem sa va turnam cacat cu vidanja , jegoshilor , aurolacii mamii voastre de nespalatzi
————————————
ce tupeu pe cazaua asta. dk ghencea e cotet; groapa de gunoi din stefan cel mic; ce mai este? cavou:))
pt groapa voastra; chiar ar fi nevoie de o vidanja sa extraga (k)cateii.

Scoci (29 comentarii)  •  6 februarie 2007, 0:46

Pe aici…. pe aici buna repetitia mea

andut (14 comentarii)  •  6 februarie 2007, 0:46

vad ca doresc moarte unii doamne chiar asa de ipocrit poti sa fii dar asa sunt cainii ……………mai multa minte are o oaie decat un caine daca vrei sa vb in termenii animalelor.

cristy (24 comentarii)  •  6 februarie 2007, 0:46

Scoci taci ii zici la maicata cand o ingrop de vie in fatza biserici , jegule

cristy (124 comentarii)  •  6 februarie 2007, 0:47

esti chiar prost ,vezi sa nu-l urmeze familia ta,chiar crezi ca poti sa-i faci pe dinamovisti sa creada ca eu am postat asa ceva.esti prost rau oaie,ai lasato pe super dinamovista si acuma mi-ai luat nick-ul meu

florin (1 comentarii)  •  6 februarie 2007, 0:47

knd au murit suporteri din cauza abuzurilor de ce nu s-a intrerupt campionatul? unde sunt jandarmii pedepsiti dupa dinamo-steaua?

cristy (124 comentarii)  •  6 februarie 2007, 0:49

andut@ ia-ti o pereche de ochelari si reciteste cine la cine doreste moarte si o sa vezi ca o oaie proasta fura nick-urile si doreste moartea altora.

andut (14 comentarii)  •  6 februarie 2007, 0:50

nu exista jandarmi vinovati asa cred ei ………..totul a ramas o nebuloasa.Doar Dinamo reprezinta MI ce dracu nu sunt avantajati?

cristy (124 comentarii)  •  6 februarie 2007, 0:52

pai sunt dinamovist fraiere si n-am vazut dinamovist sa foloseasca un limbaj ca al tau ,cine ti-e mentorul jiji si mimi

paul tm (3 comentarii)  •  6 februarie 2007, 0:53

Geambasu asta habar n-are care este diferenta in tre ULTRAS si HOOLIGAN……. intradevar, titlul articolului trebuia sa fie „Dimineata unui huligan”, domnul atotstiutor Geambasu. Cand au ravasit cainii rosii peluza de la Constanta, sau cand s-au rupt romanii la meciul cu Belarus nu ati facut atat de multa gargara…ca era vorba de suporterii echipelor care va dau sa papati… IPOCRITILOR!

inv (4 comentarii)  •  6 februarie 2007, 0:55

Acum 2 saptamani a murit un suporter la psg-happoel… Impuscat!!! Deci nu din pumnii ultrasilor. Ce s-a scris atunci? NIMIC!!! Asa ca draga crsiti, in seara asta ai gresit tare mult. Si daca vrei sa vezi cat de corecte si disciplinate sunt Militia si Jandarmeria mai stai si tu in peluze si ai sa vezi de unde incepe scandalul. Si ultrasii nu sunt huligani. A.C.A.B.

andut (14 comentarii)  •  6 februarie 2007, 0:55

pt paul : ai mare dreptate frate.

cristy (124 comentarii)  •  6 februarie 2007, 1:01

dar problema e ca unii ultrasi si spun unii actioneaza mai rau ca huliganii asa ca care se simte huligan,sa mai citeasca odata articolul.

sepukku (1 comentarii)  •  6 februarie 2007, 1:03

nu exista un „fenomen” ultras,exista in schimb un grup de tineri proveniti din familii dezorganizate care sant foarte prost crescuti si neavand altceva mai bun de facut gasesc de cuviinta sa se bata intre ei.sant niste copii frustrati care au impresia ca s-au nascut „ultras” si tot ce au pe lume e un club amarat si niste prosti care sant la fel de retardati ca ei.pentru ca nu trebuie sa ne ferim de cuvinte…”retardat” e un cuvant potrivit pentru astfel de animale.

DA e un articol reusit.Foarte reusit as spune…se vede ce te-ai documentat serios…exact asa se spune…”nu ai cum sa intelegi fenomenul”.e o replica care e des folosita de toti fara sa stie insa…ca e de fapt o scuza de kkt nascocita de vreunu mai luminat…sincer sa fiu nici nu doresc sa cunosc fenomenul nu e un fenomen…sant doar niste salbatici care nu au ce sa faca sambata seara…

Caine (5 comentarii)  •  6 februarie 2007, 1:05

Sunt geambasu. Nu am idei si nu stiu ce sa mai scriu. Mai dau o laba, mai vad ce se mai scrie pe la altii sa vad daca pot sa adaptez sau sa traduc si eu vreun articol…dar nu merge. Totusi ma mananca in cur sa scriu si eu ceva ca asa trebuie, ca da bine la sefi. Hai sa ma iau de ultrasi. Am scris si io un articol de cacat (ca multe altele) in speranta ca desi voi fi injurat pe blog, implicit aude lumea de mine si zice ca sunt mai deosebit, basca vanzarea ziarului + cresterea veniturilor din publicitate. Asta e, ma doare la banana…maine e o noua zi, iar bag pixul in cur si mai scriu un articol de kakao……

Nila (10 comentarii)  •  6 februarie 2007, 1:10

Eu sper sa scapam de indivizii ashtia. Noi nu avem nevoie de ultras. Ne multumim sa mergem sa ne uitam la meci si sa cantam. Daca tot e democratic sa supunem la vot si sa-i eliminam din tribune.
Ma doare la basca ca zice nush care ca-s samantzar. Eu repet. Asta e sistemul, e democratic . iar noi ashtia multi nu va vrem pe aia cateva 10 care provocati scandal. Gasiti alt loc unde sa fiti „ultras'”. Va dau un indiciiu. In padure.

. (2 comentarii)  •  6 februarie 2007, 1:18

ce aveţi bă toţi, stelişti spurcaţi cu el?…că nu înţelege fenomenul
da voi poliomeriticilor îl înţelgeţi…tăceţi din gură
majoritatea celor care nu sunt microbişti cum îi întrebi repede sar că sunt stelişti…că e trendy…vai şi amar de voi…toţi sunteţi stelişti în lumea voastră…şi întrebaţi când joacă Steaua…
ce dracu…nu sunt toţi aşa…dar marea majoritate sunt paraleli cu fotbalul dar ei sunt stelişti că e trendy…ţărani infecţi

Lazar Vladimir (4 comentarii)  •  6 februarie 2007, 1:22

JENANT articolu….ca si tine de altfel.

Scoci (29 comentarii)  •  6 februarie 2007, 1:23

ÚLTRA2 adj. inv. (Fam.) 1. Care se referă la grupuri (politice etc.), ideologii sau persoane aparţinând extremei dreapte. 2. Care se referă la grupuri, ideologii sau persoane care se manifestă prin opinii sau acţiuni extremiste. [DRAE; în DOOM 2]

Vlad 8 (2 comentarii)  •  6 februarie 2007, 1:25

Pe alocuri exagerat, dar are si parti adevarte. In primul rand, fenomenul ultra nu este ceea ce se crede adica niste ratati care nu stiu decat sa provoace violenta. Intr-adevar cele mai mari scandaluri de pe stadioane sunt provocate de asa zi-si suporteri ultra si de multe ori sunt provocate de jandarmi, care sunt pusi acolo sa aplaneze conflictele in caz ca degenereaza. Insa ei din contra, abuzeaza de statutul lor(„ca doar avem legea in spate”) si atunci normal ca se isca atatea si atatea conflicte. Se zice ca intr-o disputa unul trebe sa cedeze, in cazurile noastre nimeni nu a cedat….deci de ce sa criticam doar „ultrasii” cand jandarmii sunt la fel de vinovati.
Fenomenul ultra este inteles gresit de presa si de cine nu face parte din el. Daca este inteles cum trebuie atunci poate iesii ceva foarte frumos. De exemplu la Timisoara se desfasoara totul civilizat si daca stam sa ne uitam la ce spectacol face galeria lor si ce coregrafii fac atunci am putea zice ca fenomenul ultra nu este criminal si huliganic ci din potriva, este ceva frumos demn de un respect deosebit…….dar repet, DACA ESTE INTELES CORECT!!!

poli iasi (2 comentarii)  •  6 februarie 2007, 1:31

Cu anumite exagerari in acest articol ai aratat adevarata fata a unui ……HULIGAN si nu a unui ultras ….mai gandestete si o sa vezi diferenta

lightsaber (6 comentarii)  •  6 februarie 2007, 1:33

CEL MAI BUN ARTICOL SCRIS PE ACEASTA TEMA IN TOATA PRESA DIN ROMANIA !!
P.S. Indivizii cu fruntea tesita care ne spun noua, asa-zisilor „semintari” ca „nu intelegem” fenomenul le spun sa stea linistiti. Nu avem ce intelege. Si, daca se poate, nu mai folositi verbe ce presupun apelul la intelect cand e vorba de „ultrasi”.
P.S. 2 Oare eu ce fel de suporter oi fi ? La fiecare sfarsit de saptamana fac cel putin 100 de km cu masina (daca echipa favorita joaca acasa), ma intorc acasa tarziu dupa miezul noptii, ragusit, fericit sau suparat (oricum nevasta-mea zice ca nu sunt sanatos) si a doua zi ma asteapta un serviciu pe care, daca l-as dezvalui, m-ar omora toti ultrasii de pe blog ca de indivizi ca mine au fugit toata viata si asa au ajuns ei ultrasi. Precizez : stau la a II-a, nu imi plac semintele, prefer 1 pachet de tigari, cant, tip, aplaud dar NU IMI VINE SA SPARG CAPUL NIMANUI. Nici macar rivalilor.

lightsaber (6 comentarii)  •  6 februarie 2007, 1:39

Inv, tu stii de ce a murit respectivul huligan impuscat la PSG-Hapoel ? Pentru ca el, IMPREUNA CU INCA 10 INDIVIZI !!!!, probabil la fel de luminati ca el, au incercat sa-i faca de petrecanie unui cetatean evreu de pe strada. In apararea astuia a sarit un politist in CIVIL (faza tare, la noi politistul incepea sa fluiere) care, vazandu-se depasit numeric de bestii gata de actiune, a tras un prim foc de arma in aer. Cum indivizii mai rau s-au enervat si erau pe punctul de a aplica o corectie….. S-A APLICAT LEGEA.

unul din „criminalii de pe stadion” (3 comentarii)  •  6 februarie 2007, 1:39

Foarte frumos domnule Vochin numai cu o singura mentiune. Cam tot ce ati scris nu este real. Sunt un suporter infocat am participat la multe conflicte care s-au lasat cu urmari destul de grave de cateva ori si asupra mea insa viata mea nu se regaseste in relatarea dumneavoastra. Iar eu nu merg pe stadion sa ma bat sau sa fac haos si ravagii ci sa imi sustin echipa favorita indiferent de circumstante, dar de prea multe ori ni se impiedica acest drept, ceea ce nu mi se pare corect. Ura ura ura

cristy (124 comentarii)  •  6 februarie 2007, 1:42

nu spune nimeni sa nu huidui sa urlii cit te tin plamanii, dar atata tot ai pierdut dute draku acasa,iar daca ai castigat dute si te imbata de fericire.
ce ai zice sa-ti aduca cineva copilul mort de la stadion si asta numai pentru ca ultrasii nu au putut suporta infrangerea.

cristy (124 comentarii)  •  6 februarie 2007, 1:46

unul din ”criminalii de pe stadion” tu nu te regasesti in ceea ce relateaza geambasu? nu vochin ,dute si te spala pe ochi si poate o sa te vezi si dimineata asa cum relateaza Cristian Geambasu

cristy (124 comentarii)  •  6 februarie 2007, 1:48

sau esti manga in fiecare dimineata asa ca acum d-le criminal

Scirea (1 comentarii)  •  6 februarie 2007, 1:50

Penibil!N-ai inteles nimic Geambasule…
Si tu si multi alti din Romania care inteleg prost notiunea de ultras, dar majoritatea scandalurilor sunt alimentate de taranii in uniforme care deabia asteapta sa loveasca!In momentul ala eu n-o sa stau sa vad cum un taran imi nenoroceste tovarasul…
Oricum ce s-a intamplat in Italia nu are loc cu fenomenul ultras, cel putin in afara stadionului…

ciocolata (33 comentarii)  •  6 februarie 2007, 1:51

pt cei care merge pe stadioane doar ca sa se bata…IN CE MOD VA DAtI VOI VIATA PT ECHIPA, PT CULORI???!!!! prin violenta si prin „rupere de capete” nu mai bine canti echipei , o incurajezi decat sa injuri, scuipi, arunci cu petarde si alte minuni…….Pentru unii un meci de fotbal nu e un spectacol, dar pe toti ne atrage acest fenomen numit fotbal, SI NU TOTI mergem la stadioane sa ne batem. Toti ceilalti merg sa vada un meci de fotbal nu sa fie amendati, batuti, injunghiati injurati de niste MAGARI NENOROCITI care nu au viata personala dezvoltata.

Vor veni si mesajele contra, sunt sigur. (din partea celor care fac invers normal).

Cineva (1 comentarii)  •  6 februarie 2007, 1:52

O diferenta trebuie facut intra ultras si hooligans, diferenta care nu a fost perceputa de domnul Geambasu care scrie despre ultrasi, referindu-se la hooligans. Nu dau eu explicatii aici il las pe domnul jurnalist sa faca cautari ca doar asta e „meseria” lui.

Lucas (1 comentarii)  •  6 februarie 2007, 1:52

Super Tare articol de nota 10, azi toti retardatii au devenit, ultrasi da intr-adevar e visul oricarui analfabet penibil

cristy (124 comentarii)  •  6 februarie 2007, 1:57

ciocolata@ iti dau perfecta dreptate eu sunt sigur ca exista multe feluri de ati manifesta dragostea fata de echipa ce-o iubesti.sa nu crezi ca daca te bati pentru culorile ei ii faci vreun bine echipei dimpotriva.

lyna (1 comentarii)  •  6 februarie 2007, 1:59

..un fel de „CINTARE AMERICII”.. a lui nistorescu…superb articol ,incintator si din pacate…atit….problema galeriilor se rezolva foarte simplu….nu mai pleaca nimeni in deplasare si gata s-au linistit toti drogatii,frustratii si betivii din galeriile bucurestene….

cristy (124 comentarii)  •  6 februarie 2007, 2:01

sper sa le dea gloante adevarate jandarmilor ca atunci poate or sa stea mai cuminti

andrei (8 comentarii)  •  6 februarie 2007, 2:51

tare prost articolul!! tare tare prost! jignesti aiurea in necunostiinta de cauza. asta este imaginea pe care voi vreti sa o creati despre noi…avem o viata normala si ceea ce ne uneste este dragostea fata de club si culori. Asta este mentalitatea unui ultras…dar ce sa scrieti voi…acum ne datio in cap pentru ce s-a intamplat in italia si sunteti atat de prosti incat puneti evenimentele de la floreasca pe seama celor din italia. De ce nu ati sarit asa de tare cand am fost impuscati in gat (autostrada), sau dupa ce s-a intamplat in septembrie 2006?? de ce nu a sarit presa din italia asa tare atunci cand au fost omorati suporteri de catre jandarmi?? si au fost sa sti!!! cand a fost impuscat suporterul lui psg nici atunci nu s-a vorbit foarte mult…doar s-a anuntat…de ce??? pt ca „asa le trebuie huliganii dracu…drogatii”. habar nu aveti ce pregatire avem multi dintre noi si habar nu ai cu ne ocupam diminetile „draga” cristi!

v (20 comentarii)  •  6 februarie 2007, 2:56

dk in romania sunt ultrasi:)) aia din serbia, croatia, grecia, italia ce mai sunt?
lasati-o mai usor cu ultrasi din romania

andrei (8 comentarii)  •  6 februarie 2007, 3:00

un alt cretin scria mai sus de gloante adevarate…traim in Romania…ma gandesc cum ar fi rectionat el cand un „patru clase” l-ar fi scuipat intentionat doar ca sa-l provoace si i-ar da si un sut in fund fara ca el sa fac nimic. Apoi respectivul „patru clase” sa mai si rada copios pe seama „realizarii” impreuna cu prietenii lui la fel de redusi mintal…cum ar fi reactionat el daca i s-ar fura un bun din fata ochilor inprezenta autoritatilor fara ca aceastea sa faca ceva (de la atsa a pornit scandalul de la meciul cu dinamo)…cum ar fi reactionat el cand nemaiputand sa respire si venindu-i sa-si vomite toate organele interne ar fi vrut sa ia aer iesind in spatele tribunei unde alti jandarmi il luau la bataie cu bastoanele si il bagau inapoi la gaze…si cum ar fi reactionat el atunci cand ar fi alergat fara motiv pe strazi la iesirea din stadion si ar ramane descult de un adidas dar nu s-ar apleca dupa el de frica…

prepelita15 (1 comentarii)  •  6 februarie 2007, 3:15

ce pot sa spun. nimeni nu se trezeste asa. nimeni nu face ce spui. dar toata lumea condamna ce s-a intamplat. moartea acelui politist, om pana la urma este o tragedie. dar suporterii cataniei au fost provocati. palermo a marcat 2 goluri inventate. eu sunt suporter pasnic, dar nici chiar semintar. sunt fanatic, chiar daca fc arges nu spune nimic. am venit la stadion pasnic, dar dupa ce arbitrul a decis meciul cu steaua, am iesit din stadion si nu m-am mai putut abtine. am batut cati stelisti am prins. partea proasta e ca nici acuma nu-mi pare rau. fotbalul este drog. aveti grija in ce doze il luati, pt ca de la fanatism la moarte de om e un pas.

andrei (8 comentarii)  •  6 februarie 2007, 3:26

a nu se face confuzie…ceea ce relateaza preplita15 nu are nici o legatura cu fenomenul ultra`. Exact asta este martea confuzie. Este diferenta dintre un fenomen si prostia unui copil de 15 ani care (zice el) a batut probabil pe altii de 12 care aveau insemne ale echipei Steaua.

lightsaber (6 comentarii)  •  6 februarie 2007, 3:30

Andrei, individul ala de la psg n-a murit nevinovat..

andrei (8 comentarii)  •  6 februarie 2007, 3:33

eu cred ca politistul putea chema intariri…din cate stiu nu s-a tras in plan vertical cum este normal. S-a tras la intamplare si nu este normal. Oricat de vinovat este un om nu sunt de acord cu pedeapsa cu moartea. Intradevar trebuiau opriti dar totusi nu asa…

lightsaber (6 comentarii)  •  6 februarie 2007, 3:35

S-a tras vertical 100 %. Bine faza e ca o ancheta a politiei poate sa spuna ca s-a tras vertical chiar daca n-a fost asa. Insa incearca sa te pui si in pielea politistului… ce sentimentele il dominau in clipele alea. Faza e ca moartea era pe punctul de a alege in momentul respectiv.

lightsaber (6 comentarii)  •  6 februarie 2007, 3:38

Oricum, chestia asta cu ultrasi, huligani si toate speciile posibile e penibila. E ca si cand noi doi am citi acum o carte. Dupa care ne-am apuca sa o comentam impreuna. La final, n-am mai fi in viata pentru ca ne-am dat cu bata in cap datorita parerilor diferite….

alex (20 comentarii)  •  6 februarie 2007, 3:46

lightsaber: incearca sa te pui si tu in pielea unui suporter care este obligat sa treaca prin 5 filtre de jandarmi(tarani), pana ajunge la stadion. si cand ajunge la stadion isi i-a o casca de jandarm in guta asa din senin:)) cum a-i reactiona?:)) i-ai spune multumesc?

Comentează