Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Dimineţile unui ultras

M-am sculat greu, am gura amară. Sînt nervos, deci exist. Mi-e scîrbă. Deci sînt viu. Aş sparge ceva. Un dulap, un geam, o căpăţînă, orice. Unde te uiţi, numai ipocrizie. De cînd a murit ăla în Italia defilează pe ecran […]

luni, 5 februarie 2007, 7:04

M-am sculat greu, am gura amară. Sînt nervos, deci exist. Mi-e scîrbă. Deci sînt viu. Aş sparge ceva. Un dulap, un geam, o căpăţînă, orice. Unde te uiţi, numai ipocrizie. De cînd a murit ăla în Italia defilează pe ecran tot felul de indivizi care condamnă violenţa. La radio, în ziare, aceeaşi poveste. Bla, bla, bla. Mi-e scîrbă. Ba nu, mi-e greaţă. Şi ce mă mai mănîncă palma! Prefăcuţii! Să nu-mi spună mie că n-au avut niciodată chef să crape capul nevestei care-i ceartă că au întîrziat la bere cu prietenii. Să nu-mi zică ei că nu le-a venit să-i spargă faţa copilului, loaza aia care vrea să facă balet în loc să vină pe stadion. Baletul e pentru poponari, nu pentru bărbaţii adevăraţi!

Mă uit la televizor şi îmi vine să vomit. Păcălicilor! Rămîn la părerea că voi nu aveţi cum să înţelegeţi acest fenomen. Voi, ăştia care vă închipuiţi că mergeţi la un spectacol. Vai de capul vostru, eunucilor, emasculaţilor! Trăiţi din surogate, din supe călduţe. Vă speriaţi şi cînd pocneşte un bec în sufragerie. Nu pricepeţi nimic, v-aţi îmburghezit, înfulecaţi popcorn şi hamburgeri şi vă uitaţi prostiţi la televizor. Mergeţi la teatru, la prieteni. Cu familia. În concediu la fel, tot cu plozii şi consoarta. Aţi ajuns sclavii sistemului, nu mai trăiţi, vegetaţi! Asta nu acceptăm noi, de-aia ne revoltăm. Protestăm. Luptăm să fim liberi. Liberi să vă rupem capul dacă altfel nu înţelegeţi. Nu sîntem violenţi, sîntem intransigenţi.
Ăştia de la RAI 1 transmit în direct înmormîntarea poliţaiului. Răcitul ăla care a dat colţu’. Sau Racito, ce importanţă are? Ce melodramă ieftină, fie-sa citeşte ceva lacrimogen. Popi, miniştri, catedrală, sunet de orgă, vrăjeală, tot tacîmul. Pe mine mă lasă rece, dar n-o luaţi ca atare. A căutat-o cu lumînarea. Bine i-au făcut, ce căuta acolo asasinul, ce treabă avea el între noi, între ei, adică, de fapt între noi, suporterii, că ne tragem toţi din aceeaşi mamă, mama natură, trăim periculos, mirosim frica ălora din jur, dobitoace anulate de slujbă, de grija zilei de mîine. Pacifişti de rahat, fără sînge în ei.

Vin vremuri grele. Fariseii ne pregătesc legi dure, ne ameninţă cu amenzi, cu puşcăria, cu interdicţia pe stadioane. S-ar putea să se păcălească, noi nu cedăm. Nu ne cunoaşteţi. Acum a apărut şi povestea cu fetiţa de la Floreasca. Iar manipulează. Păi, ce căuta acolo unde noi aveam o treabă de terminat? Între bărbaţi. Ne încălzeam pentru sezonul de primăvară şi în lipsă de altceva merge şi un meci de handbal. Pe urmă nu puteam să rămînem mai prejos decît fraţii noştri din Catania şi Palermo. Trăim periculos, ne hrănim cu teama voastră. Iar îmi zvîcnesc tîmplele şi simt nevoia să mă descarc. Unde naiba, că dacă-i dau un cap în gură şefului stau pe tuşă mai mult decît Dică. Dar nu mai e mult şi începe. Între timp învăţăm. Nu-mi trecuse prin cap la ce servesc dalele din bordură.

Comentarii (408)Adaugă comentariu

deundema (1 comentarii)  •  5 februarie 2007, 19:16

fara sa vrei ai scris mai multe lucruri adevarate decat in toata cariera ta. pacat ca tie ti se par inacceptabile si le-ai scris cu tenta ironica si acuzatoare…

nu asta e mentalitatea unui ultras, dar partea cu sclavii sistemului ai nimerit-o. sau te-ai autocaracterizat.

chupac (26 comentarii)  •  5 februarie 2007, 19:18

ce rost are articolu asta cu ce sa intamplat?nici un suporter nu gandeste asa,meciu e meci,altfel e acasa cu familia,la meci e mentalitatea de turma,nai priceput nimic

mng (2 comentarii)  •  5 februarie 2007, 19:20

cu toate dezaprobarile pentru ce s-a intamplat…

un pic penibil articolul

ultrasul geambasu e ceva hilar;)

eu (30 comentarii)  •  5 februarie 2007, 19:21

Ha. Exact unde ii doare pe ratatii din peluze.
Articol de nota 10.

grasu 76 (35 comentarii)  •  5 februarie 2007, 19:23

Felicitari!!! Cam asa e cu fenomenul ultras…noi, astialalti care mergem la meciuri sa ne sustinem echipa pe cale pasnica suntem numiti „semintari”

Odata si odata trebuie luate masurile cele mai dure pt ca nu se mai poate. Tin sa le „multumesc” pe aceasta cale ultrasilor stelisti care au reusit sa-si realizeze scopul: sa-i tina departe 3 meciuri(deocamdata, caci la apel va fi unul) pe „semintari” de echipa. Felicitari, domnilor! Uite asa ne este si mai greu sa luptam pt locul 2, dara pt titlu!

Adevarul e ca nu mai putem suporta aceasta situatie. Chiar daca o sa primesc injuraturile de rigoare, trebuie luate cele mai dure masuri. Ele exista si pot fi puse foarte usor in aplicare.

In primul rand ar trebuie interzis accesul galeriilor oaspetilor la meciuri. Nu vorbeam acum de incidente daca suporterii stelisti nu s-ar fi dus in Groapa, daca dinamovistii nu vor veni in Ghencea, sau daca rapidistii isi vor incuraja echipa in meciurile cu rivalii numai din Giulesti.

Apoi controalele la sange, filmarea suporterilo, dosare penale celor violenti samd vor readuce civilizatia pe stadioane. Pt ca se va injura in continuare, dar cu siguranta nu mai riscam sa o luam pe cocoasa atunci cand mergem la meciuri. Aici cred ca trebuie lucrat mult si cu jandarmii, ei nefiind chiar departe de manifestarile de tip ultras. Sau cum,spunea cineva, inlocuirea jandarmilor in stadioane cu stewarzi.

Va doresc o seara buna si fara violenta !!!!

ultra’ (4 comentarii)  •  5 februarie 2007, 19:24

esti total pe langa , scrii despre un fenomen pe care nu il intelegi…..asta ca sa „are si gura ta ce sa manance” adica te aflii in treaba.

alchemist (2 comentarii)  •  5 februarie 2007, 19:26

ai dreptate, niciodata nu aveti cum a ne intelege din fatza calculatorului,televizorului,apartamentului etc. atata timp cat nu cunoasteti, nu vorbiti…si prin ce scrii tu se vede clar ca nici nu ne vei intelege vreodata. esti penibil rau, daca gandesti ce ai scris mai sus, pai niciodata nu o sa fi-ti voi ,presa, echidistanti si tot timpu ,chiar in cazuri in care avem dreptate, voi ne ve-ti blama pe baza celebrei zicale care va domina gandirea >. sa stii ca ma trezesc dimineatza si nu imi vine nici sa sparg, crap sau bate pe cineva sau ceva. numai bune…

alchemist (2 comentarii)  •  5 februarie 2007, 19:28

zicala era: ‘a facut el ceva de era acolo, n-are cum sa fie nevinovat, altfel ce cauta el acolo ?’

natural born killer (28 comentarii)  •  5 februarie 2007, 19:31

Filozofia unui ultras, conceptiile sale care ,ne place, nu ne place, au o justificare veridica, cultura violentei, care are ceva ce ne sperie dar si ne atrage… nu inseamna nimic. Revolta unui parti nu va invinge niciodata sistemul. Pentru ca sistemul asta al alora care merg la teatru, al alora care isi iubesc si protejeaza familia, al alora care nu vad in violenta un stil de viata este conceput de majoritari. Majoritatea nu vor sa moara pe stadioane. De asta, ultrasii, aceasta anomalie a sportului, vor fi minimalizati pana la eliminare. Sunt o specie ce va disparea, si nu-s protejati de lege. Legea ii va elimina.

nicu (1 comentarii)  •  5 februarie 2007, 19:31

Daca venea din partea unui om care are „coloana vertebrala” imi faceam griji… dar geambasu vrea si el putina atentie, ca l-a cam sufocat tolontan… hai geambasule, recunoaste ca e mai bun ca tine si la stil de scris, si la ironii, si la articole de prima pagina… ce sa faci? unii sunt mai buni ca altii; asa e intr-o lume normala.
ps. ce o sa faci cand o sa isi dea seama ghionoaia ca nu prea mai faci nimic in dezvoltarea spiritului gazetaresc si al $$ veniti din ziare?? o sa te duci la pr0sp. si o sa strigi: „mizeriile alea de la gsp scriu la comanda!!” ??

coco (1 comentarii)  •  5 februarie 2007, 19:33

P-E-N-I-B-I-L!!! J-A-L-N-I-C!!! R-U-S-I-N-O-S !!!! CEL MAI PROST ARTICOL CITIT VREO DATA!!!

Ultras (11 comentarii)  •  5 februarie 2007, 19:34

cel mai prost articol de pana acum, cum poti mai sa fii fantezist cu ceva cu care nu ai nici o treaba.. marea prostie a ta.. ..”ca esti prost scuza ma dar esti..” este sa confunzi un ultras cu un huligan..incepi tu sa faci un scenariu A.K.A Trainspotting…. poate esti un pui de Ritchie in proza.. cea mai ieftina propaganda.. cum moare unu cum incepeti sa fiti poeti… in rest scandaluri la nesfarsit…o fituica ordinara care se da dupa cum ii este mai bine.. sau nu va amintiti unele titluri: FRATICID.. RAZBOI IN GHENCEA, LUPTA FIN GILESTI.. cu 2 saptamani inainte sa se fi jucat ceva.. PE VOI AR TREBUI SA VA ARESTEZE CA INSTIGATI LA VIOLENTA.

ORDINARILOR.

Ovidiu (1 comentarii)  •  5 februarie 2007, 19:37

Eu sunt curios de o chestie : daca echipei rapid i s-a redus suspendarea terenului, astefl incat meciul cu steaua sa se poata juca pe giulesti, se va face la fel in cazul meciului steaua – rapid? nu cred ca trebuie sa se faca rabat de la faptul ca e un derby si ar fi sec fara spectatori. Regulile trebuie sa se aplice uniform. Legea trebuie sa fie oarba de data asta. Parerea mea…

steaua (1 comentarii)  •  5 februarie 2007, 19:38

amuzant, simpatic 🙂

adrian (22 comentarii)  •  5 februarie 2007, 19:40

esti in vana azi. Felicitari

O zi din viata lui Geambasu (1 comentarii)  •  5 februarie 2007, 19:43

Ce sa mai scriu? ce sa mai scriu?? Sandu tocmai a castigat la uefa, nu-i subiect bun. Dragomir zice bancuri bune… Gigi face tiraj.
UITE UN SUBIECT BUN!!!!!!!
a, stai ca mai scriu inca 3 despre nea gigi.

Ba, ce ma enerveaza astia care urla ei ca prostii numele echipelor. Ia hai sa-i batjocoresc eu putin pe ei, ca doar d-aia am o facultate, ce pixu meu…
Ca doar ei sunt putini, aia care nu urla sunt mai multi, sigur imi da lumea dreptate. Ce naiba, nu mai poate omu sa manance seminte si popcorn la meciuri ca sar ei sa se bata.
Gata, am rezolvat si articolul de azi, leafa merge, noi sa fim sanatosi si sa castigam cat mai mult din senzational.

Georgero (38 comentarii)  •  5 februarie 2007, 19:43

Da. iar Georgescu tot liber e. Si nu de Adrian vorbesc!

del_piero (3 comentarii)  •  5 februarie 2007, 19:43

ce articol penibil ……

Paulo (241 comentarii)  •  5 februarie 2007, 19:45

Despre articol:
Dur dar poate adevarat intr-o anumita masura. Poate unii ar trebui sa inteleaga ceva din el. Totusi nu toti cei care se considera ultrasi au un astfel de comportament.

pt eu:
nu toti cei din peluze sunt niste ratati, de asta poti sa fii sigur…

FORZA DINAMO FOREVER !!!
http://www.FcDinamo.net

Georgero (38 comentarii)  •  5 februarie 2007, 19:45

Este un articol instigator. Intr-o tzara in care criminalii nu sunt suporterii, ci cei platiti de contribuabili, dl Geambasu da cu bata in balta

Robygiulesti (16 comentarii)  •  5 februarie 2007, 19:46

Domnule Geambasu..nici eu nu sunt de`acord k s`a ajuns sa moara oameni..insa dumneavoastra nu o sa ne puteti intelege niciodata pe noi,care traim pt culori…traim pt a ne sustine echipa favorita si suntem in stare sa facem orice pt ea..kiar dak asta inseamna street fight…De`asta se permite accesul pe stadion sa`ti incurajezi echipa,nu sa vii sa manci seminte…asta poti sa o faci si in fata televizorului,sa stea acasa cei carora nu le convine..noi mergem pe stadion pt a ne da viata pt echipa favorita indiferent ca aceasta se numeste:Rapid,Dinamo,Steaua la fotbal,Hcm Constanta la handbal,Asesoft la baschet,CIP DEVA,Odorheiu Secuiesc sau Energo Craiova la futsal…pur si simplu ultrasi

del_piero (3 comentarii)  •  5 februarie 2007, 19:48

cum poti sa scrii despre un lucru pe care nu il intelegi ?! ….mentalitate de comunist

cipri (1 comentarii)  •  5 februarie 2007, 19:48

LESINATULE DE CE TE EI DE FIECARE DATA DE STEAUA PT .TINE AR TREBUI SA FIE O MINUNE ECHIPA STEAUA .ESTI DE TOATA P..A SUGACIULE USCAMIA-SI CHILOTI PE MORMANTUL LU MATA .MAI UITATE SI LA cioroi aia si javrele alea CARE HABAR NU AU CE INSEAMNA FOTBALU

Georgero (38 comentarii)  •  5 februarie 2007, 19:49

Atata timp cat eu ma duc linistit la meci si imi platesc impozitele si ca sa ma simt si in sigurantza printre altele si jandarmu’ ne zice: „Sa vedeti ce omor va luati ca ne-ati scos din unitate…” nu mai e nimic de comentat… articolul dlui Geambasu e total pe langa situatie. D-zeu sa-l ierte pe politistul italian, dar dvs. dle ziarist chiar nu intelegeti cum stau lucrurile in Romania!

pt „eu” (1 comentarii)  •  5 februarie 2007, 19:50

scuza-ma ca nu am bani de oficiala , poate imi da mata

Sersil (1 comentarii)  •  5 februarie 2007, 19:50

Nu inteleg de ce acuzi tu si toti in general numai efectul si nu spuneti nimic de cauze.Ca si in cazul terorismului, „arabii sunt de vina, sunt niste fanatici…” si nimeni nu se intreaba de unde pleaca totul.
Din ce observ eu, lucrurile astea se intampla de regula in tarile in care exista jandarmerii

bruno (1 comentarii)  •  5 februarie 2007, 19:50

din fata plicului cu $ e greu sa vii tu sa ne explici fenomenul ultras. amesteci familia cu fotbalul, numai un handicapat poate sa faca asa ceva. tot raul porneste de la coruptii din fotbal si de la unii care se cred buricul universului (mm, jiji, copos, borcea). ca suporter dinamovist moderat, cum crezi ca ma simt cand vine boul de mimi stoica si spune ca blaturi, ca arbitrii, ca extraterestri, fbi, cia fac ca dinamo sa castige. daca asa isi exprima el frustrarile pe noi nu ne baga nimeni in seama, nu aparem la tv, nu scriem in ziare(desi poate am face-o mai bine ca multi dintre voi), singurul mod prin care putem fi auziti este un lucru care sa socheze.

membru ultras (14 comentarii)  •  5 februarie 2007, 19:53

Lumea se transforma in ultrasii si o sa vedeti cum nu o sa mai calce nimeni pe stadion decat noi ultrasii.Sa te fut in cur pentru articolul asta si sa ma cac pe fata ta………………..ba tu nu iti dai seama ce ai scris ai dat in noi ultrasii si o sa platesti ai sa vezi.

Paiul din Ochi (1 comentarii)  •  5 februarie 2007, 19:54

Stateam si ma uitam la chestiile „interesante” ce le faceau dinamicii cu stelistii la…handbal. Nu pot sa zic ca nu m-am uitat cu interes si chiar mi-a placut. Bravo copii ! Ati reusit sa ridicati audientele la multe televiziuni. Si de aici…pac ! IDEEA ! De ce sa va irositi talentul doar din cand in cand sporadic si ocazional cand puteti face asta regulat, organizat, legal…si sa mai castigati si niste bani. Prin urmare propun urmatoarele lucruri :
1. La fiecare sfarsit de saptamana sa se organizeze o bataie intre huliganii dinamici si stelisti, tinand cont ca se pare ca pentru ei aceasta activitate intelectuala constituie o placere si chiar o necesitate.
2. Primaria Bucuresti va pune la dispozitie un teren la periferia Bucurestiului, de preferinta maidan, care va fi bine delimitat cu ajutorul unui gard inalt de 2 m din sarma ghimpata, eventual si vreo 1000 de volti care sa circule prin el. Pe acest teren va avea loc saptamanala intalnire dintre acesti baieti de baieti.
3. Jandarmii vor detasa saptamanal, cu ocazia acestui mare eveniment, un pluton de jandarmi care nu vor avea alt scop decat sa supravegheze batalia si sa controleze participantii la intrarea in arena pentru a nu avea cumva asupra lor carti, flori sau sa nu cumva (Doamne fereste !) sa ascunda in interiorul craniului vreo substanta periculoasa (cum ar fi materia cenusie sau inteligenta)
4. Drepturile de televiziune le va detine un comitet de criza(ti) format din cate 2 membrii din fiecare tabara beligeranta si vor fi negociate direct cu televiziunile interesate, care , va asigur eu ca vor fi multe…la asa audienta. Eu am vorbit cu niste prieteni si toti mi-au zis ca le-ar place sa vada aceste eveniment la TV, stand comod acasa, in fotoliu, cu o bere in fata.
In acest fel se rezolva o gramada de probleme. In primul rand acei barbati fenomenali a caror virilitate da pe dinafara, vor avea ocazia sa isi dea pumni, picioare si rangi in gura linistiti, intr-un cadru organizat fara sa fie deranjati de jandarmi. In al doilea rand nu vom mai avea parte de emotii nefiresti, noi , astia mai fricosi, care vrem sa mergem la meciuri doar pentru lucruri banale cum ar fi sa-ti incurajezi echipa. In al treilea rand romanii vor avea parte la TV de inca o emisiune deosebita, gen K1, Pride.
Asta am avut de zis si cred ca e o idee perfecta. Pentru mai multe detalii…mergeti la psiholog.

gaffer (27 comentarii)  •  5 februarie 2007, 19:57

paiule : pei ce faci nene copiezi de pe un blog pe altu . mi-a luat o zi sa citesc cu creieru asta mic de „ultras” si acuma il postezi si aici . bine ca mi-am dat seama ca sa nu-l mai citesc ca e aicea la litere mai multe decat a vazut io in toate vietile mele sa moara sa faca :))

paul-andrei (14 comentarii)  •  5 februarie 2007, 19:57

Asta e lumea in care traim ce sa facem o putem noi schimba cumva?

Georgero (38 comentarii)  •  5 februarie 2007, 19:57

Unii sunt huligani pentru ca arunca o petarda pe stadion. Iar altii care instiga la violentza si generalizeaza cu o impertinentza inconstienta sunt considerati lideri de opinie… Mi-e scarba de acest articol… D-le Geambasu, instigati la violentza… cred ca exista chiar si in Romania ceva specificatii in Codul Penal pt astfel de gesturi

Vinovatii (1 comentarii)  •  5 februarie 2007, 19:58

Domnilor ziaristi nu credeti ca aveti o parte din vina prin modul in care prezentati fiecare meci ca pe un razboi total – fotbalisti, conducatori de club sau suporteri?

Dantesc (11 comentarii)  •  5 februarie 2007, 20:01

Nici eu nu sunt de acord cu Geambasu ca om,pentru ca am impresia ca e dual iar ca gazetar sportiv e chiar slabut dar pentru articolul de azi are din partea mea nota 10 .
Nimeni nu te pune bruno sa dai cu pumnul si sa injuri si daca vrei sa iesi in evidenta se poate si altfel dar subcivilizatia si subcultura isi arata roadele .Fenomenul „ultras” 🙂 de zece ori daca v-as scutura jandarmii asa cum trebuie ati disparea pentru ca voi sunteti puternici in turma luati bucata cu bucata 🙂 nici nu indrazniti sa ridicati privirea. Inca ceva nu a amestecat nimeni familia cu fotbalul asa cum sunteti acasa asa sunteti si pe stadion pentru ca acasa sunteti doar in fata unei amarate sau eventual a unui avorton care ce sa spun are ce sa invete de la un asemenea tata iar la stadion va confundati in glugi si fulare trase peste gura

Georgero (38 comentarii)  •  5 februarie 2007, 20:01

Ar trebui sa va schimbati motto-ul, dle ziarist. Articolul dvs. nu are deloc de-a face cu bunul simtz.

gaffer (27 comentarii)  •  5 februarie 2007, 20:02

apropo aia care arunca cu petarde scaune si pietre nu sunt huligani . chiar si huliganii ( aia adevarati ) se dezic de comportamentul ultrasilor . e o mare diferenta intre cele doua „grupuri” chiar daca fac parte din aceeasi categorie .

Paulo (241 comentarii)  •  5 februarie 2007, 20:03

pt membru ultras:

bravo, prin ce ai scris ai aprobat articolul, esti penibil rau de tot…dupa noile legi care vor aparea s-ar putea sa te prezenti la politie in timpul meciului…

Poti fi un ultras si fara sa fii violent !!!

“Vilolenta este vorba de duh a analfabetilor”

FORZA DINAMO FOREVER !!!

alekpoko (1 comentarii)  •  5 februarie 2007, 20:03

ultras?? toti frustratii dau cu pumnu,ca e mai usor decat sa scrie…cristi geambasu,pentru multi „ultrasi” e greu sa spuna echipa de la un cap la altul,toti drogatii si toti alcolistii injura sau aplauda pe cine vor si cum vor,daca au sau nu avantaje…ultras?15 ani ca maine trece…ultras?e ca in bancu ala cu bula si premiantii{da pe astea cine le fute?-premiantii prostule}…ultras?REBU va mai lasa mult printre noi?…ultras?cum e sa dai teza la 35 de ani sau cum e sa nu dai teza niciodata?…ultras?v-ati lasat sapele la bariera si ati invadat orasul?

Dantesc (11 comentarii)  •  5 februarie 2007, 20:05

Demult nu am mai citit un comentariu atat de bun 🙂 Felicitari si chiar e o idee 🙂

vannis (4 comentarii)  •  5 februarie 2007, 20:07

Mult exagerat si implicit penibil articolul… Scrii despre un fenomen cu care n-ai nici o legatura… Ai stat tu langa vreun ultras sa-ti povesteasca simtirile sale pe care tu doar le estimezi? Esti un jenant… si da, manipulezi

primus (1 comentarii)  •  5 februarie 2007, 20:08

d-le G. suntetzi atat de departe de fenomen!!!
cred ca daca v-atzi fi dedicat o zi doua studiului fenomenului ultras(care difera fundamantal de hooliigans) nu v-atzi fi aberat in halul asta
cred ca fanatismul suporterilor n-o sa fie niciodata temperat…doar amploarea fenomenului ar putea fi controlata
suporterii nushtrii au modele tifoseriile din italia(acolo ar trebui sa cautatzi shi sa intzelegetzi ce se intampla shi pe la noi)

bogdani (7 comentarii)  •  5 februarie 2007, 20:08

atatia imbecili la un loc cati posteaza comentarii cretine la blogurile astea n-am vazut decat in grupurile ultras… vai de curu’ vostru si de al copiilor vostri, daca o sa apucati sa ii faceti.

gaffer (27 comentarii)  •  5 februarie 2007, 20:08

sa va spun io cum sta treaba cu bataia de la meciu de handbal . au vazut dobitocii nostrii ce s-a intamplat in Italia si ca sa nu cada mai jos , au pus si ei de un „meci” . pacat ca au cazut la mijloc oameni care au venit sa se relaxeze. in rest i-as fi lasat sa se bata , si dup-aia puneam politia pe ei sa ii alerge putin + dosare penale si amenzi sa-i usture , numai ca e mai greu cu practica la noi in tara …

. (9 comentarii)  •  5 februarie 2007, 20:08

@totyo imi permit sa-ti pun si eu o intrebare : Cu ce ajuti tu echipa cand esti la stadion? Seminte poti manca si in fata televizorului prietene deci pe tine nu cred ca te afecteaza asa mult decizia.

Cristi (1 comentarii)  •  5 februarie 2007, 20:08

Nea geambeasu(sic! ca nu iti scriu numele cu majuscula) atata timp cat lucrezi(sic! ca am 19 ani si vb la per-tu) la un ziar care promoveaza tot felul de subiecte ciudate ce nu au legatura cu sportul si in acelasi timp promoveaza oameni ciudati din sport, nu prea vad cum ati avut tupeul sa scrieti despre singurii oameni care traiesc pentru fenomenul acesta, suporterii, si nu aceea care prefera sa stea acasa cand ploua si sa isi cumpere o punga de seminte si sa vada meciul comod la televizor, luati in batjocura acei suporteri fara de care nu ar fi atmosfera la meciurile de fotbal, fara de care nu ar exista coregrafii(stiti, momentul cand se coloreaza o peluza intreaga, atunci cand pe langa munca intelectuala de a gandi o coregrafie exista si o munca fizica…).Si in incheiere as dori sa va intreb de ce nu ati facut atata tam-tam pe faptul ca in italia au murit suporteri?motivul fiind bataia crunta aplicata de politisti.
Nu sunt sigur daca o sa intelegeti vreodata ca fotbalul in afara de partea pe care o promovati indelungat(scandaluri-transferuri-mondenitati stupide) exista o parte fara de care voi(ziaristii) nu ati exista, exista suporterii.
Fara fani, fotbalul nu face doi bani.

gaffer (27 comentarii)  •  5 februarie 2007, 20:14

Paulo Says:

February 5th, 2007 at 8:03 pm
” “Vilolenta este vorba de duh a analfabetilor” ”

sper ca primu „L” din „vilolenta” este pus special ca sa sublinieze „analfabet” , ca daca nu ai comis-o rau de tot ( pentru ca nu ai corectat-o)…

gaffer (27 comentarii)  •  5 februarie 2007, 20:15

hooligan != ultras PUNCT .

Georgero (38 comentarii)  •  5 februarie 2007, 20:18

Nici macar limba romana nu o cunoasteti f bine, dle geambasu. Ultra se refera la un fenomen, grup/persoana care duce afectiunea fatza de un anumit obiect/lucru/grupare la extrem, dar care nu inseamna neaparat violentza fizica… Cei care apeleaza voit la violentza fizica sunt jandarmii… Acestia nu isi fac datoria si nu ultrasii… daca jandarmii si-ar face corect treaba si ar aplica legea, atunci nu ar mai exista astfel de probleme dar nu, ei nu stiu decat sa bata, pt ca la urma urmei e mult mai usor decat sa identifice, sa scrie procese verbale, sa intocmeasca urmariri penale samd… articolul dvs. poate fi demontat de catre oricine care habar cum sta situatia in Romania…. absolut penibil scris, imi pare rau

Paulo (241 comentarii)  •  5 februarie 2007, 20:18

pt gaffer:

era un fel de ironie… 🙂

totyo (1 comentarii)  •  5 februarie 2007, 20:20

@.Says: Da, e adevarat ca seminte pot manca si acasa dar prefer sa le mananc pe stadion. De platit biletul pot sa il platesc si asta ajuta echipa. Iti reamintesc ca un bilet la tribuna e mai scump decat unul la peluza! De aplaudat stiu sa aplaud si chiar sa strig. Si asta ajuta echipa. Si chiar daca lucrurile astea nu ajuta atat de mult, tot nu ii fac la fel de mult rau ca si tine (presupunand ca faci parte dintre aia care se bat la stadion…). Sunt convins ca in momentul asta toti suporterii Stelei le multumesc si ii ridica in slavi pe aia care au provocat suspendarea terenului din Ghencea. Absolut convins!!!

Comentează