Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Umorul lui Turcu

Am descoperit ceva nou. În afară de bani, Vasile Turcu are şi umor. Voluntar sau involuntar, nu contează. Acţionarul dinamovist explică rezultatele modeste din turneul portughez prin tactica otrăvită pusă la cale de Mircea Rednic. Potrivit spuselor dlui. Turcu, dom’ […]

luni, 29 ianuarie 2007, 7:01

Am descoperit ceva nou. În afară de bani, Vasile Turcu are şi umor. Voluntar sau involuntar, nu contează. Acţionarul dinamovist explică rezultatele modeste din turneul portughez prin tactica otrăvită pusă la cale de Mircea Rednic. Potrivit spuselor dlui. Turcu, dom’ profesor încearcă să-şi inducă în eroare viitorul adversar. În traducere fotbalistică, îşi propune să înşele vigilenţa spionilor Benficăi propunînd un Dinamo nesigur în apărare, lipsit de imaginaţie la mijloc şi steril în atac. Ingrediente necesare pentru a-i aiuri definitiv pe oamenii lui Fernando Santos, convinşi pe 14 februarie că în locul unei formaţii strălucitoare vor întîlni un adversar mediocru, incapabil să ridice capul spre lumina de pe Da Luz.

Dincolo de spiritul de glumă al lui Vasile Turcu şi de faptul că rezultatele meciurilor de pregătire nu trebuie luate ca sentinţe, străluceşte puritatea acelui 0  din dreptul golurilor marcate. Două înfrîngeri, Guimaraes şi Coimbra, şi un egal, Lokomotiv Moscova, plus impresia de moară care macină vînt. Că Niculescu s-a simţit obosit de parcă ar fi avut armura lui Ştefan cel Mare pe el, că Dănciulescu preferă alibiul combinaţiilor în locul execuţiilor decisive, ceva trebuie schimbat repede, cu sau fără încă un om în atac.

Pînă la partida cu Benfica au rămas două săptămîni, nu un secol. Timp suficient  retuşurilor, nu asamblării cu calm meşteşugăresc, prelungire naturală a şpriţurilor de Sărbători. Pe White Hart Lane s-a pierdut o ocazie, la Lisabona se poate pierde ceva mai de preţ decît cele 13 puncte avans în clasament. Campionatul notifică, parcursul internaţional certifică. Simplu, ca un gol al lui Claudiu din zilele lui fără armură.

Comentarii (518)Adaugă comentariu

gazele alb-rosii (20 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 15:33

in ultimi 3 ani, steaua a facut mai multe performante in europa, decat dinamo in toata istoria lor.

cand ii intrebi pe fani lu’ dinamo ce realizari are echipa lor in europa o da cu hamburg. ce p mea mare echipa e asta frate ca ne-ati omorat… hamburg in sus… hamburg in jos. la asta se rezuma istoria lu’ dinamo!

PETRISOR (42 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 15:34

@alex
Am ‘nteles,multumesc! stiam si eu.

Un dinamovist (48 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 15:37

@ Alex
Da. A existat o echipa care a fost retrogradata ca urmare a blaturilor. Nu imi aduc aminte exact anul (oricum inainte de revolutie). Este vorba de CFR Cluj care lupta pentru evitarea retrogradarii si avea nevoie de o victorie in meciul FC Arges – CFR Cluj. Pe tern a fost (1-3), dar in urma constatarii ca a fost blat, CFR a fost retrogradata. Cat priveste ultima dvs afirmatie „Nu s-o incepe chiar cu dinamo acu’”, exista totdeuna un inceput. In Italia nu a fost retrogradata Juventus ? Daca sunt dovezi evidente eu cred ca orice echipa ar fi, va fi retrogradata (chiar daca ar fi vorba de Dinamo sau Steaua).

schnauzer (76 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 15:38

@gazele albrosii,

uite fraierica daca n-ai citit ce a scris Paolo:

1965/1966: Cupa Campionilor, Dinamo – Inter Milano (2-1)
1975/1976: Cupa Campionilor, Dinamo – Real Madrid (1-0) voi ?
1983/1984: Cupa Campionilor, Dinamo – SV Hamburg (3-0) Hamburg era detinatoarea trofeului
1989/1990: Cupa Cupelor, Dinamo – Panathinaikos Atena (6-1), da da 6-1…
1970/1971: Cupa UEFA, Dinamo – Liveprool (1-0)
1981/1982: Cupa UEFA, Dinamo – Inter Milano (3-2)
1999/2000: Cupa UEFA, Benfica Lisabona – Dinamo (0-1)
2003/2004: Cupa UEFA, 2-0 si 3-2 cu Sahtior Donetk
2005/2006: Cupa UEFA, Dinamo – Everton (5-1)
2005/2006: Cupa UEFA, Dinamo – CSKA Moscova (1-0), CSKA era detinatoarea trofeului
2006/2007: Cupa UEFA, Dinamo-Leverkusen (2-1), Leverkusen, fosta finalista a LC

alex_Poli_Tim (156 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 15:38

marco

pana in 1983/1984 cand dinamo a ajuns in 1/2 CCE, steaua si dinamo erau cam egale in europa

steaua – sferturi cupa cupelor in 1971/1972
dinamo- optimi uefa la inceputul anilor ’80

au fost singurele dati in care echipele regimului au depasit turul 2 in europa pana la editia mai sus amintita

imi pare rau sincer marco, dar statistica nu te ajuta.. 🙂

alex_Poli_Tim (156 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 15:40

Un dinamovist

sincer, nu-mi fac sperante prea mari ca o sa avem aici un steaua poli sau un dinamo poli..
in cel mai bun caz pica o amarata. traim totusi in romania nu in italia

alex_Poli_Tim (156 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 15:43

Schnautzer

in cupele europene; sistem eliminatoriu singurul lucru imporatnt e sa te califici, restul sunt victorii platonice si onorante daca vrei tu, dar fara nici o finalitate. este vorba de un meci IN DUBLA MANSA; asa ca scoate din statistica aia vreo 90% din rezultate ai ne intelegem

gazele alb-rosii (20 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 15:43

Un dinamovist : n-au existat dovezi suficient in cazul meciului ceahlaul-dinamo…? cand chiar presedintele lpf mitica dragomir (un pulitai dinamovist) a spus ca a fost blat.

gazele alb-rosii (20 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 15:52

Dinamo – Real Madrid (1-0)…cat a fost scorul in meciul retur?
Dinamo – Liveprool (1-0)… mai intereseaza-te scorul nu-i real
Benfica Lisabona – Dinamo (0-1)…cat a fost scorul in meciul retur?
Dinamo – Everton (5-1)…cine sunt astia?
Dinamo – CSKA Moscova (1-0)…n-a fost meci tur retur
Cupa UEFA, Dinamo-Leverkusen (2-1)…spitalul de urgenta asta da victorie
Cupa Cupelor, Dinamo – Panathinaikos Atena (6-1)…aste’s marile performante dinamoviste :))))
—————————————————–
asta e istoria lu’ dinamo! nefardata! :))))

schnauzer (76 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 15:53

@alex_Poli_Tim

Si ce vrei sa demonstrezi cu asta?

io (10 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 15:53

Cat de penibili sunt 80% din cei care scriu aici, la acest articol.
„Echipa fanion a Romaniei”???? Cand vreodata in istoria voastra?
:))

schnauzer (76 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 15:55

@gazele alb-rosii

Mai bine aminteste-tzi de colectia de toamna a stelei din CL si lasa-ne in pace

io (10 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 15:57

schnauzer
asta e tot ce-ai gasit in toata istoria voastra???:))
uita-te si la alte echipe care pana in anii ’80 erau cam la acelasi nivel si acum sunt „doar” cateva clase peste voi

gazele alb-rosii (20 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 15:57

schnauzer: te referi cumva la polonia varsovia? :))

marco (45 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 16:00

@Alex
Iti admir efortul de a scotoci prin arhiva. In 71 m-am nascut, deci ce-a facut Steaua atunci… n-a contat ( pt mine ) 🙂

Vreau sa spun ca a fost o perioada destul de lunga in care Dinamo a reprezentat cu fruntea sus Romania. O iau per ansamblu… Victorii au fost, chiar mari, si eu le-am trait pe viu. ( In perioada aia am facut sport la Dinamo si ii cunosteam foarte bine si pe fotbalisti, chiar daca la nivel de cerut autografe si urmarit antrenamente ).

Si erau echipele regimului in care traiam cu totii, n-are rost acum sa o luam de la capat cu discutia…

Paulo (241 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 16:00

Dinamo a fost prima echipa romaneasca care a jucat in semifinalele Cupei Campionilor

NOI AVEM ISTORIE !!!

Un dinamovist (48 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 16:02

@gazele alb-rosii
Ce dovezi au existat la acel meci ? Daca analiza lui Piturca poate fi o dovada atunci nu are rost sa mai vorbim. Din moment ce s-a revenit asupra deciziei de a o penaliza pe Dinamo cu 3 pcte inseamna ca nu au fost dovezi. De fapt dupa acel meci a existat acuzatia de noncombat formulata de Piturca, pe atunci antrenor la Steaua, care era varza in acea perioada. Asa ca mai scutiti-ma cu asemenea acuzatii penibile. Blat este in momentul cand platesti o echipa ca sa nu joace impotriva ta, iar echipa respectiva accepta targul. Cand o echipa joaca mai prost, nu inseamna neaparat ca a fost platita sa faca asta. E posibil sa prinda o zi mai proasta. Dovezi de blat inseamna sa interceptezi o convorbire in care se discuta asa ceva (si nimeni nu e nebun sa aranjeze blaturile prin telefon-nu in zilele noastre cand convorbirile telefonice pot fi interceptate foarte usor), sa existe un om care sa doreasca sa demaste asta si pentru asta sa vina cu bani marcati sau ceva de genul asta. Nu poate fi dovada de blat faptul ca un antrenor isi justifica incompetenta sa aruncand cu noroi in altii. Noi suporterii presupunem multe, dar o dovada clara de blat este greu de obtinut (dar nu imposibil).

schnauzer (76 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 16:02

@Io,

Fiecare suporter are dreptul sa isi iubeasca echipa.Eu personal nu am contestat niciodata performantele reusite de steaua sau rapid.Ba dimpotriva, chiar m-am bucurat (inclusiv in `86 la sevilla)

Dar cred ca e normal sa ma enervez cand vad cu cata rautate se sterg performantele (totusi sunt) obtinute de Dinamo.

Pana la urma orice performanta obtinuta de o echipa romaneasca in europa este benefica fotbalului romanesc si nu doar unei echipe sau alteia.

daca ne gandim putin poate ca daca nu era craiova anilor `83 si dinamo anilor `84 e posibil ca steaua sa nu fi atins performanta din `86.

Gresesc cu ceva?

Paulo (241 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 16:04

pt alex_Poli_Tim si ceilalti:

ba victoriile conteaza, ele raman peste ani, peste ani, peste ani, decat sa jucam ca steaua cu tot felu de echipe sinistre si sa ajunga in finala mai bine sa invingem cel putin intr-un meci SUPER FORTE ALE EUROPEI !!!

cant despre poli timisoara, stiu ca este oarecum cu steaua, doar i-au dat un titlu, dar pe fanii lui poli chiar nu-i inteleg de ce vorbesc despre istoria lui Dinamo ? pai voi tre sa mai mancati multa mamaliga numai pentru a ajunge sa jucati cu ce echipe a batut Dinamo, cat despre victorii tre sa mai asteptati inca cateva sute de ani…

FORZA DINAMO FOREVER !!!
VA PRIVIM DE SUS !!!

io (10 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 16:07

tiguan
dar la istoria de dupa ’90 a lui dinamo nu te uiti????
cat despre acele „catastrofe” despre care spui tu 80% din ele s-au petrecut in LIGA CAMPIONILOR, o competitie care nu a auzit de voi pana in ziua de azi, asa ca lasa-ne frate cu aberatiile tale
e o vb din batrani:
cainele moare de drum lung si prostu de grija altuia

io (10 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 16:10

schnauzer
nu gresesti cu nimik, si eu m-am bucurat sincer pt performantele rapidului din primavara (nu ca altii care se bucurau pe strazi ca a luat bataie steaua le boro) si chiar ale lui dinamo din acest an.
dar sincer nu mai vb de performante la dinamo…….. pt ca nu sunt si nici nu or sa fie atat timp cat aveti in conducere numai mancatori de c…t

alex_Poli_Tim (156 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 16:11

marco

am scotocit prin statistici pt ca statistica este singurul argument greu de contestat. dinamo are practic 2 mari echipe, care nu au reusit totusi sa atinga finala: generatia inceputului de deceniu 9 cu augustin, dragnea, dudu ( pe final de cariera), custov, i marin, al. nicolae, stanescu, orac, talnar, moraru, andone, rednic si generatia lui lucescu care incepea cu aceiasi andone si rednic. In rest este un mare hau, lipsa, sau cum vrei sa-i spui..

2 semifinale europene; 3 prezente ( in total) in primavara europeana
asta din vreo 36-38 partcipari

din 1990 dinamo nu a mai prins 1 martie in europa, fiind eliminata mereu in preelimanrii, turul I, turul II. Anul asta s-a calificat in Turul III dar ar trb sa mai treaca si de benfica pana la primavara mult visata..

Tu chiar esti multumit?

PS: cat despre steaua, chiar nu exista comparatie

tu chiar esti multumit?

alex_Poli_Tim (156 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 16:13

schautzer

nu sterge nimeni performantele lui dinamo atatea cate au fost
eu personal cred ca se putea mai mult

alex_Poli_Tim (156 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 16:15

paulo

„ba”, daca ma iei cu poli, chiar n-am ce sa zic, alt calibru, alte conditii, alte pretentii..
ar fi doar eliminarea lui celtic si cam atata

oricum ar trb sa stii ca era greu pt o echipa din provincie sa faca ceva inainte ( si dupa?) 1990, doar craiova a reusit oarecum dar au rezolvat-o rapid

schnauzer (76 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 16:16

@Io,

Aici cu regret nu pot sa fiu decat de acord cu tine.Daca in 1990 Dinamo avea una dintre cele mai puternice echipe de club din lume (afirmatia ii apartine lui Cruyff nu mie), incepand cu Vasile ianul care a reusit performanta unica cred in lume de a vinde aproape 2 echipe intr-un an, in rest toti care au fost in conducerea lui Dinamo au fost mai atenti sa isi bage bani in buzunar decat sa mearga echipa.

Sa speram ca macar acum s-a schimbat ceva

io (10 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 16:17

Paulo
nu-i adevarat ca dinamo a fost prima echipa care a jucat o semifinala
in caz ca nu stii lasa-ma sa-ti improspatez memoria…….craiova a fost prima
mai rasfoieste cartile alea si dute la culcare ca ai expirat

schnauzer (76 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 16:17

@alex_Poli_Tim ,

Intotdeauna e loc de mai mult…..si poate de putin noroc

tony_big_fan (229 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 16:18

Iarasi se ajung la discutii si comparatii aiurea … si dinamo a avut rezultate in europa: 2 semifinale si unele victorii cu echipe puternice din europa in schimb noi avem: 2 trofee: Cupa Campionilor, Supercupa Europei, 2 finale: Cupa Intercontinentala si Cupa Campionilor si cateva semifinale chiar numai un fan dinamovist nerealist nu poate recunoaste ca performantele Stelei in Europa sunt mult peste cele ale lui dinamo.

schnauzer (76 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 16:22

@tony_big_fan

Este adevarat.Daca citesti ce am scris mai sus o sa vezi care era singura remarca pe care am facut-o

Paulo (241 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 16:22

PERFORMANTELE SUNT SI VOR MAI FI !!!
DINAMO A INSEMNAT IN MULTE MOMENTE ROMANIA !!!
voi sunteti subiectivi si nu vreti sa acceptati acest lucru, dar e pb voastra!!!
NU ATI BATUT VOI IN TOATA ISTORIA VOASTRA FORTE ALE EUROPEI PE CARE LE-A BATUT DINAMO !!!
SUNTEM LA 13 PUNCTE IN FATA VOASTRA si va inteleg frustrarea !!!
PRIVITI IN SUS, oricum nu e soare, E DINAMO !!! cu binoclu ca altfel nu vedeti pana acolo !!!

DOUA CULORI, O SINGURA IUBIRE, DINAMO, DINAMO, DINAMO !!!

FORZA DINAMO FOREVER !!!

Inter, Real, Hamburg, Liverpool, Benfica – noi le-am batut, voi cand jucati cu ele ???

http://www.fcdinamo.net/history.html

kakao (48 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 16:22

Arsenal london o sa castige UCL si o sa se linisteasca si dinamo!

marco (45 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 16:24

@Alex
Daca sunt multumit sau nu o pot discuta doar cu colegii mei de „suferinta”, nu insista.
Nu au atins finala pt ca au dat peste cea mai mare forta a Europei in momentul ala, Anglia si Liverpool.
Compara traseele Stelei intre 86 si 90 cu ce-a eliminat Dinamo…
In afara de Anderlecht, nici un meci memorabil…

io (10 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 16:24

Paulo,
in ce competitie le-ati batut??
in LIGA CAMPIONILOR???? =))

marco (45 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 16:27

” Mici victorii mari ” Partizan Belgrad – spulberata acasa si in deplasare, Dundee United, Sporting Lisabona, Panathinaykos… se mai aduna.

Paulo (241 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 16:28

pt tony_big_fan:

nu am spus ca nu recunosc performantele stelei, dar asta nu inseamna ca Dinamo nu a avut performante!

Paulo (241 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 16:29

dar steaua se mai ocupa si cu chestii de genul:

The 1988 Romanian cup final was a special one. After Steaua players left the field at the score of 1-1, Dinamo was given the trophy, but later the Romanian F.A. (at the pressure of the Communist Party) awarded the match 2-1 to Steaua.

doar partidul comunist a avut grija de multe din performantele stelei…hotii

alex_Poli_Tim (156 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 16:31

schnautzer

eu cred ca dinamo trb si putea sa realizeze mai mult.
ar fi o intreaga teorie care sa motiveze palmaresul european cam sarac al lui dinamo, vizavii de conditii, valoarea jucatorilor, nr. de participari etc.

n-o sa intru in amanunte dar la dinamo a existat mereu o mentalitate gresita de genul „noi suntem dinamo si ni se cuvine totul”. din pacate cu exceptia celor 2 generatii amintite puterea lui dinamo s-a oprit la granita..

te-ai intrebat vreodata de ce dinamo are un palmares atat de sarac cu fotbalul din vest?

echipe din eliminate din spania : 0
germania:1
belgia: 1
olanda: 0
italia: 1
anglia: 1
scotia: 1
franta: 0
portugalia:1

in 38 d eparticipari. putin, f. putin..

Paulo (241 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 16:31

pt io:

in Cupele Europene „prietene”, daca citesti mai sus o sa vezi si in ce competitii, dar nu privi prea sus pentru ca la 13 etaje departare o sa vezi scris cu litere mari DINAMO 😀

FORZA DINAMO FOREVER !!!

io (10 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 16:31

Paulo,
do tou now english?????

Paulo (241 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 16:35

hai alex_Poli_Tim ca deja devii penibil, cand va avea si poli macar 10% din performanta lui Dinamo hai sa mai stam de vorba…eu am spus ce am avut de spus…nu mai intru in polemica cu tine ca nu are rost…

NOI AVEM ISTORIE, VOI NU AVETI NICI MACAR ECHIPA !!!

FORZA DINAMO FOREVER !!!

alex_Poli_Tim (156 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 16:35

marco

de acord cu liverpool. intr-adevar f puternica!
dar ramaneti fara finala totusi

traseul stelei din 85/86: intr-adevar facil pana in semifinala. Totusi cand castigi finala CCE, chiar nu mai conteaza, se presupune ca ai invins pe cei mai buni sau macar pe cei care au invins pe cei mai buni

PS: am suferit si eu la numeroase esceuri ale lui dinamo

Paulo (241 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 16:36

pt io:

🙂 mai invata sa scrii

alex_Poli_Tim (156 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 16:37

marco

deja le-am mentionat ( uitasem de partizan).

repet se putea mai mult. cat despre perioada dupa 1990 a fost cam jenanta

Paulo (241 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 16:39

pt alex_Poli_Tim:

facil pana in finala ? nu a intalnit nicio echipa din Spania, Italia, Franta, Anglia, Germania sau Portugalia…hai ma…cu echipe de doi lei…

Ionutz Chechis (19 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 16:41

Bun comentariu Cristi
Scurt si la subiect
cred k toti romanii spera ca Dinamo si steaua sa treaca da sevilla si benfica
vreau sa stiu un lucru daca se poate
cand incepe returul diviziei a?
si cand joaca Dinamo la Timisoara?
cine stie sa scrie blog

marco (45 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 16:43

@Alex

:-)), cum adica foarte putin ?
Ti-am inselat asteptarile ?
Sunt doua variante: ori esti dinamovist, ori vrei doar sa ne enervezi.
Putin, din punctul de vedere al cui ?

io (10 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 16:44

Paulo,
chiar crezi ca ma intereseaza cu cine a jucat STEAUA pana in finala, daca a fost din franta, anglia sau ce mai spui tu acolo?????
conteaza un singur lucru:
STEAUA a castigat aceea competitie
ceea nu pot spune despre voi care nici macar o amarata de finala nu aveti
cat despre diferenta aia de 13 pct din cauza careia v-a cam luat durerea de cap stati linistiti cu totii stim ca vi se pregateste ceva:D

marco (45 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 16:46

@Alex
Aha… daca ai suferit si vroiai mai mult… e ok

antiOI (100 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 16:47

gazele alb-rosii Says:

January 30th, 2007 at 3:43 pm
Un dinamovist : n-au existat dovezi suficient in cazul meciului ceahlaul-dinamo…? cand chiar presedintele lpf mitica dragomir (un pulitai dinamovist) a spus ca a fost blat.

Vai de dovleacul tau. Auzi la el, astea sunt dovezile…ca a zis Mitica (pai, ai habar ca (,) cu vreo 10 zile inanite de meci Piti, Paunescu si cu Mitica se intalneau la Lido, iar la 3 zile, imediat dupa furtul grosolan din supercupa Romaniei, stiaua-Dinamo, Piturca a iesit pe post si acuza un meci ce urma sa se joace peste exact 7 zile?). Dar cand un presedinte (de fapt, sunt mai multi: Porumboiu, Bosanceanu, Iancu) isi acuza echipa in termeni extrem de duri nu reprezinta dovezi? dar cand cand Iancu isi da antrenorul afara dupa mascarada din ghencea (apoi revine) si lasa de inteles pentru ce o face, nu sunt dovezi? cand Gigi face autodenunturi nu sunt dovezi? In toate cazurile, nu exista dovezi palpabile, ci doar declaratii mai mult sau mai putin subiective. Dar te intreb, cand vine vorba de stiaua si acuzele ce i se aduc, sunt sau nu sunt dovezi suficiente?

marco (45 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 16:48

Il impusca cineva, va rog, pe Ionutz Chechis ?
E a treia zi la rand…

Comentează