Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Umorul lui Turcu

Am descoperit ceva nou. În afară de bani, Vasile Turcu are şi umor. Voluntar sau involuntar, nu contează. Acţionarul dinamovist explică rezultatele modeste din turneul portughez prin tactica otrăvită pusă la cale de Mircea Rednic. Potrivit spuselor dlui. Turcu, dom’ […]

luni, 29 ianuarie 2007, 7:01

Am descoperit ceva nou. În afară de bani, Vasile Turcu are şi umor. Voluntar sau involuntar, nu contează. Acţionarul dinamovist explică rezultatele modeste din turneul portughez prin tactica otrăvită pusă la cale de Mircea Rednic. Potrivit spuselor dlui. Turcu, dom’ profesor încearcă să-şi inducă în eroare viitorul adversar. În traducere fotbalistică, îşi propune să înşele vigilenţa spionilor Benficăi propunînd un Dinamo nesigur în apărare, lipsit de imaginaţie la mijloc şi steril în atac. Ingrediente necesare pentru a-i aiuri definitiv pe oamenii lui Fernando Santos, convinşi pe 14 februarie că în locul unei formaţii strălucitoare vor întîlni un adversar mediocru, incapabil să ridice capul spre lumina de pe Da Luz.

Dincolo de spiritul de glumă al lui Vasile Turcu şi de faptul că rezultatele meciurilor de pregătire nu trebuie luate ca sentinţe, străluceşte puritatea acelui 0  din dreptul golurilor marcate. Două înfrîngeri, Guimaraes şi Coimbra, şi un egal, Lokomotiv Moscova, plus impresia de moară care macină vînt. Că Niculescu s-a simţit obosit de parcă ar fi avut armura lui Ştefan cel Mare pe el, că Dănciulescu preferă alibiul combinaţiilor în locul execuţiilor decisive, ceva trebuie schimbat repede, cu sau fără încă un om în atac.

Pînă la partida cu Benfica au rămas două săptămîni, nu un secol. Timp suficient  retuşurilor, nu asamblării cu calm meşteşugăresc, prelungire naturală a şpriţurilor de Sărbători. Pe White Hart Lane s-a pierdut o ocazie, la Lisabona se poate pierde ceva mai de preţ decît cele 13 puncte avans în clasament. Campionatul notifică, parcursul internaţional certifică. Simplu, ca un gol al lui Claudiu din zilele lui fără armură.

Comentarii (518)Adaugă comentariu

Paulo (241 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 13:09

pt elle:

asta am zis si eu, din cei care au plecat doar Ganea avea valoare iar cei care au venit sunt mult mai buni, asta e clar!

lasa sa joace copii de 18-19 ani, priviti la Arsenal ce echipa are, si-a batut joc de Liverpool cu copii de 17 si 18 ani…o iubesc pe Arsenal…super tare…asa trebuie si la noi, cei tineri au nevoie de jocuri si aici intra si Mendy si Liviu Ganea si Lemnaru (un alt atacant-golgeter in liga III)…

FORZA DINAMO FOREVER !!!

tony_big_fan (229 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 13:10

Oricum nu ma mir cum isi privesc fanii dinamovisti proprii jucatori – acum cateva luni lui Niculescu ii vopseau masina ca acum sa fie un fel de mesia sau in cazul C. Munteanu cand se zicea ca Rednic nu mai are nevoie de el majoritatea fanilor scriau ca e un jucator prea lent care n-are ce cauta la dinamo ca apoi cand a revenit la echipa sa fie un jucator util.Asa ca ce sa te mai miri ca acum Ganea sa nu fie considerat o mare pierdere (apropos fara golurile lui Ganea acum dinamo era sub Steaua in campionat).

elle (206 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 13:12

Paulo Says:

January 30th, 2007 at 1:09 pm
pt elle:

asta am zis si eu, din cei care au plecat doar Ganea avea valoare iar cei care au venit sunt mult mai buni, asta e clar!

lasa sa joace copii de 18-19 ani, priviti la Arsenal ce echipa are, si-a batut joc de Liverpool cu copii de 17 si 18 ani…o iubesc pe Arsenal…super tare…asa trebuie si la noi, cei tineri au nevoie de jocuri si aici intra si Mendy si Liviu Ganea si Lemnaru (un alt atacant-golgeter in liga III)…

FORZA DINAMO FOREVER !!!

de acord cu tine!!!…. doar ca eu tin cu Liverpool 🙂

tony_big_fan (229 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 13:12

@Paulo – ma refeream exact la pozitia cu marcatul in rest a dovedit ca e tare psihic dar dupa mine lucrul asta nu e suficient.

elle (206 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 13:14

tony_big_fan Says:

January 30th, 2007 at 1:10 pm
Oricum nu ma mir cum isi privesc fanii dinamovisti proprii jucatori – acum cateva luni lui Niculescu ii vopseau masina ca acum sa fie un fel de mesia sau in cazul C. Munteanu cand se zicea ca Rednic nu mai are nevoie de el majoritatea fanilor scriau ca e un jucator prea lent care n-are ce cauta la dinamo ca apoi cand a revenit la echipa sa fie un jucator util.Asa ca ce sa te mai miri ca acum Ganea sa nu fie considerat o mare pierdere (apropos fara golurile lui Ganea acum dinamo era sub Steaua in campionat).

si ce vrei sa facem????..sa incepem sa plangem..hai sa fim seriosi!!!!

Paulo (241 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 13:17

pt tony_big_fan:

imi privesc jucatorii cu respect si admiratie, dar Galamaz, Goian, Mihut sau Tames nu sunt jucatori de Dinamo, dar cat au fost la echipa i-am incurajat si mi-am facut poze cu ei, i-am respectat, opinia mea este insa ca acesti jucatori nu au valoare de Dinamo !

FORZA DINAMO FOREVER !!!

tony_big_fan (229 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 13:19

@elle – nu-i vorba de plans … dar nici sa zici ca Ganea de fapt n-a insemnat mare lucru pt. dinamo ca doar n-a dat goluri in grupele Uefa (chestia asta au spus-o nu numai o gramada de fani ai lui dinamo ci chiar borcea).

tony_big_fan (229 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 13:20

@Paulo – C. Munteanu e jucator de dinamo ?

elle (206 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 13:24

tony_big_fan Says:

January 30th, 2007 at 1:19 pm
@elle – nu-i vorba de plans … dar nici sa zici ca Ganea de fapt n-a insemnat mare lucru pt. dinamo ca doar n-a dat goluri in grupele Uefa (chestia asta au spus-o nu numai o gramada de fani ai lui dinamo ci chiar borcea).

nu spune nimeni ca nu a insemnat nimic!!!!….dar o sa ne descurcam si fara..a trecut…nu traim din amintiri… daca el nu a vrut sa ramana …pa !!

tony_big_fan (229 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 13:30

@elle – Te invit sa mai citesti pe bloguri ce spun fanii dinamovisti sau declaratiile lui borcea ca sa vezi ca e tot mai vehiculata aceea idee.
Apoi depinde si cum va veti descurca fara Ganea mie imi vine obsesiv in minte returul trecut cand in atacul lui dinamo erau exact aceiasi jucatori … eu sunt sigur ca daca Ganea nu se intalnea cu caracterul infect al lui borcea acum era in lotul lui dinamo.

Gicutu’ (210 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 13:35

„Am întrebat un miliţian

Am cunoscut o fată,
Ceva nemaipomenit !
Dar stătea undeva
Foarte greu de găsit.
Eu am tot căutat-o şi m-am cam rătăcit
Aşa că am întrebat un miliţian, un miliţian
Unde stă,
Unde stă,
Dacă stă
Singură,
Dac-o prind
La telefon,
Dacă are cumva rude
În celălalt balcon…

Zău ca da
Am întrebat un miliţian, un miliţian – înc-o dată:
Am întrebat un miliţian, un miliţian !

El s-a uitat la mine cam nedumerit
Şi-a zis: „Fata ta, părerea mea
E că-i foarte greu de găsit !
Tot ce pot eu pentru tine
E să-ţi dau un sfat:
Crede-mă,
Ce-ar fi să-ntrebi un miliţian, un miliţian ?
Eu nu sînt
De aici
Si nici nu sînt
De servici…
Pur şi simplu mă plimb
Ca dumneata,
Poate că am şi eu
O treabă a mea !”

Zău, crede-mă:
Am întrebat un miliţian, un miliţian – hai înc-o dată:
Am întrebat un miliţian, un miliţian !

Paulo (241 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 13:37

pt tony_big_fan:

Da, este jucator de Dinamo si eu chiar am acuzat pe http://www.FcDinamo.net conducerea echipei in momentul cand au vrut sa se desparta de el, era cea mai mare gresala din aceasta iarna…dar pana la urma a fost bine…

Un dinamovist (48 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 13:38

@Tony
Problema cu Vigo nu a fost ca refuzat de la inceput. Daca ar fi fost asa era totul OK. Vigo a acceptat, a facut chiar o perioada de prregatire cu echipa, dupa care a plecat, nu a fost alungat (cel putin asa cred eu). Cat priveste situatia lui Andone, aici este de precizat faptul ca artizanul plecarii lui Andone a fost Giovanni Becali care probabil ca a avut ceva manevre de facut si a facut aceste manevre. Probabil ca Vigo a plecat la rugamintea lui Giovanni care a vrut sa se razbune pentru ca a fost indepartat (asta este parerea mea despre ce s-a intamplat, dar cine poate sti adevarul ?).
In ceea ce priveste pe Rednic nu va aduceti aminte bine. Rednic a preluat pe Vaslui la sfarsitul turului trecut, cand echipa era intr-o situatie dezastruasa si a salvat-o de la retrogradare in mod miraculos (practic nimeni nu mai acorda vreo sansa de a ramane in divizia A cum se numea pe atunci). Asta nu inseamna ca nu se poate intampla ca si Rednic sa aiba o perioada mai proasta, dar la fel de bine si echipele care se lupta pentru titlu cu Dinamo pot trece prin asemenea perioade. Ceea ce nu ati sesizat este faptul ca Rednic isi face treaba cu profesionalism. Dinamo este echipa care a promovat cei mai multi jucatori din pepiniera proprie. Steaua a beneficiat si ea de rezultatele muncii lui Rednic (Vali Badea si Marius Croitoru). In ceea ce priveste modul cum apreciati dvs arbitrajele este clar ca este unul cat se poate de subiectiv. La meciul Vaslui – Dinamo se putea acorda o lovitura libera de la limita careului de 16 m, dar nu 11 m.
Cat priveste meciul cu National, faultul de care vorbiti este mai mult decat discutabil. La meciul cu Urziceni iar ati apreciat faza respectiva ca suporter al lui Steaua (se pare ca totusi Gaev a atins mingea inainte de a intra in jucatorul de la Unirea), iar la meciul cu Jiul a fost un offsid la limita.
Subiectiv sunteti si cand apreciati ca jucatorii care au venit la Dinamo sunt de aceiasi valoare cu cei care au plecat. Sa fim seriosi ! Nu se poate pune semnul egal intre Smirnovs si Galamaz (de exemplu).

@ Alex

Asa cum am spus si intr-o postare anterioara, parerea mea este ca anul acesta la Dinamo se fac inca experimente pentru a intregi un lot competitiv. Obiectivul lui Dinamo este cu bataie lunga. Nici eu nu sunt convins ca urmaresc sa faca ceva deosebit in cupa UEFA (de fapt intr-un fel Rednic a spus ca e mai interesat de campionat decat de cupa UEFA), asa ca daca lotul este in regula in campionat atunci ati spus totul. Parerea mea este ca nici pentru campionat lotul nu este inca complet si cred ca vor mai ceva finisari in vara. Faptul ca a plecat Ganea nu inseamna ca cei 2 atacanti au posturile de titulari asigurate. Un Mendy in forma poate fi mai bun decat un Danciulescu iesit din forma. Concurenta exista deja (ca sa nu discutam si de faptul ca este posibil sa mai vina un atacant bun).
Sunt suporter obiectiv si recunosc faptul ca plecam cu sansa a 2 a in dubla cu Benfica. Sincer sa fiu si pentru mine ar fi o mare si placuta surpriza daca am reusi sa trecem de Benfica.

tiguan (62 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 13:41

c.munteanu e jucator de Dinamo 2
ganea e la finalul carierei – prestatia lui din aceasta toamna (mai ales in campionat) este cantecul de lebada
N&D va face legea macar in Liga 1, ca mai mereu in ultimii ani. Nu ne purtati voi de grija, aveti grija de amarastenii din lotul vostru spurcat. Cristocea, V.Badea, Lovin sau Cernea se minuneaza si acum ca au ajuns sa joace la steaua

marco (45 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 13:48

@un dinamovist
Un Mendy in forma si un Danciulescu iesit din forma este situatia de acum… Sincer sa fiu, Danciu nu m-a impresionat nici macar in turul asta de campionat, cand toate au mers unse. Personal, l-as roti permanent cu Mendy, care arata o forma foarte buna. Deci, am hotarat: la Danciu exista „dublura”…

tony_big_fan (229 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 14:05

@Un dinamovist – Vigo sunt convins ca ar fi antrenat cu orice pret pe dinamo, daca nu era debarcat, pana la urma era prima data cand se auzea de el ca si antrenor.

Cu Rednic nu e prea corect ceea ce spui – el a antrenat pe Vaslui 24 din cele 30 de etape din sezonul trecut.

La meciul cu Vaslui se vede clar praful de la linia careului ridicat de miscarea picioarelor jucatorilor – linia careu=careu=11 m. La meciul cu Urziceni nici o reluare nu arata ca Gaev ar fi atins mingea iar ce a declarat jucatorul nu mi se pare foarte relevant.

Despre achizitiile lui dinamo timpul va arata daca am dreptate sau sunt subiectiv.

elle (206 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 14:06

marco Says:

January 30th, 2007 at 1:48 pm
@un dinamovist
Un Mendy in forma si un Danciulescu iesit din forma este situatia de acum… Sincer sa fiu, Danciu nu m-a impresionat nici macar in turul asta de campionat, cand toate au mers unse. Personal, l-as roti permanent cu Mendy, care arata o forma foarte buna. Deci, am hotarat: la Danciu exista “dublura”…

Danciu e iesit din forma de multicel…

tiguan (62 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 14:09

jan felip e cam departe de nivelul asteptat la Dinamo. asa cred eu, desi il simpaztizez: arata bine, e solid, e francez,e de culoare ca multi alti mari atacanti, insa mai are mult pana sa devina solutie viabila – daca va deveni vreodata
danciu insa isi poate reveni – da 10 goluri in primavara si ne-am scos

elle (206 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 14:11

tiguan
Mendy..are 18-19 ani ..poate sa creasca 🙂

alex_Poli_Tim (156 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 14:14

Un dinamovist

dinamo este la 13 pcte avans in campionat si nu pare ca mai are cum sa piarda titlul. chiar daca o sa joace prost, mai se ajuta si pe alte cai, ca doar nu ne-am nascut ieri. deci 13 pcte par suficiente.

deci singurul obiectiv de interes ar fi fost cupa uefa! care este tratata f. superficial!

poate ca de alde goian, galamaz, tames etc n-or avea fata de dinamo dar nici sa ramai in 18-19 jucatori pt o primavara europeana care s-ar dori lunga nu se face. mie mi se pare ca dinamo se pregateste pt o campanie de doar .. 1 saptamana

alex_Poli_Tim (156 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 14:17

elle

esti Liverpool fan? cumva din aprilie 1984? 🙂 glumesc, nu te supara pe mine..
http://www.dinamomania.net/dinamo_clasic.php

Paulo (241 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 14:22

pt alex_Poli_Tim :

hai nu mai bate campii cu alte cai, ca devii penibil…uefa nu este tratata superficial si asta se va vedea in meciurile cu Benfica si nu a fost tratata superficial nici pana acum, vezi victoriile cu Xanthi, Besikats si Bayer Leverkusen…

stai ca doar 11 in teren nu 15 ca la rugby, sunt destui atata timp cat sunt de valoare…mai bine vezi ce mai e pe la Poli, apropo de cate sute de ani nu ati mai batut Dinamo 😀

FORZA DINAMO FOREVER !!!

marco (45 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 14:25

Doamneee, uite ca a descoperit un non-dinamovist ca exista viata inainte de 1986… Te-ai uitat, Alex, la filmuletele alea ?

Paulo (241 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 14:28

pt alex_Poli_Tim:

ai lipsit de aici aseara 🙂 cand am prezentat lectia de istorie…am pierdut cu Liverpool dar am batut echipe FOARTE MARI in istoria noastra, echipe mult mai mari decat au batut steaua sau rapid

SUNT MANDRU CA SUNT DINAMOVIST !!!

elle (206 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 14:30

alex_Poli_Tim Says:

January 30th, 2007 at 2:17 pm
elle

esti Liverpool fan? cumva din aprilie 1984? glumesc, nu te supara pe mine..

ce? daca ne-au eliminat inseamna ca nu trebuie sa imi placa??

elle (206 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 14:31

aveam 4 ani atunci ..sunt convinsa ca nu am fost foarte afectata.. 🙂

alex_Poli_Tim (156 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 14:32

Paulo

scuza-ma, dar.. ai baut ceva? 🙂

stiu f bine pe cine ati batut iar istoria voastra nu-i nici 20% din cea a stelei

3 prezente in primavara europeana din vreo 37-38 de participari

2 nume grele eliminate: inter si hamburg plus alte cateva de nivel mediu spre bun

pai pana si rapidul i-a insirat pe napoli, feijenoord, hamburg sau hertha..

comparatia cu steaua.. hai s-o lasam..

alex_Poli_Tim (156 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 14:34

elle

pacat, eu eram putintel mai mare si am putut sa vad una dintre cele mai puternice echipe pe care le-am vazut vreodata ( liverpool of course)

PS: nu atat de puternica ca Aston Villa, invingatoare pe „23 august” cu un sec 2-0 in fata aceleasi nefericite dinamo in toamna lui 1982..

Paulo (241 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 14:36

pt alex_Poli_Tim: iti prezint si tie lectie de istorie.. tii partea stelei cumva ? nu ma mir de prietenia dintre voi doar steau-poli (2-1), acum 2 ani si ceva ce a fost… ??? a da..titlu pt steaua in ultima etapa…normal, cum sa joace poli corect… 🙂

uite aici echipe MARI batute de Dinamo:

1965/1966: Cupa Campionilor, Dinamo – Inter Milano (2-1)
1975/1976: Cupa Campionilor, Dinamo – Real Madrid (1-0) voi ?
1983/1984: Cupa Campionilor, Dinamo – SV Hamburg (3-0) Hamburg era detinatoarea trofeului
1989/1990: Cupa Cupelor, Dinamo – Panathinaikos Atena (6-1), da da 6-1…
1970/1971: Cupa UEFA, Dinamo – Liveprool (1-0)
1981/1982: Cupa UEFA, Dinamo – Inter Milano (3-2)
1999/2000: Cupa UEFA, Benfica Lisabona – Dinamo (0-1)
2003/2004: Cupa UEFA, 2-0 si 3-2 cu Sahtior Donetk
2005/2006: Cupa UEFA, Dinamo – Everton (5-1)
2005/2006: Cupa UEFA, Dinamo – CSKA Moscova (1-0), CSKA era detinatoarea trofeului
2006/2007: Cupa UEFA, Dinamo-Leverkusen (2-1), Leverkusen, fosta finalista a LC

+ bonusuri, mai avem egaluri cu AC Milan, FC Porto, Sampdoria sau OM si inca un bonus avem cel mai mare scor realizat de o echipa romaneasca in cupele europene, Dinamo – Crusaders (11-0)…

ce ziceti stelisti ? inghititi in sec, avem istorie nu gluma…

SUNT MANDRU CA SUNT DINAMOVIST !!!
FORZA DINAMO FOREVER !!!
VA PRIVIM DE SUS !!!

tiguan (62 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 14:42

elle
si eu sper. poate fi incercat mai mult in campionat, mai ales ca adversarii nostri sunt atat de modesti anul acesta
cu benfica nu stiu ce sa zic, parca tot N&D e de baza

casuba (20 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 14:46

performantele lu’ dinamu din europa sunt comparabile cu cele ale lu’ rapid si craiova , nici de cum cu ale stelei.
singurele prformante mai notabile cu care se poate mandri dinamu in europa sunt cele 4-5 cioboate de aur. marca dudu.

marco (45 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 14:56

@casuba
macar Dudu le-a luat de aur, nu ca Piturca, de bronz… exact in aceleasi conditii.
@alex
zi-mi macar un nume mare eliminat de Steaua… NU E NICIUNUL.
PANA IN 86 NU ATI EXISTAT IN CUPA CAMPIONILOR.

tiguan (62 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 14:56

Paulo
Cum vrei tu sa spui ca Dinamo are istorie iar steaua nu. Si cum sa nu fie stelistii mandri?
Ø 90 – 91: rusinea celebra cu Montpellier Herault 0-8 (primul autogol celebru – Stangaciu = singurul portar care ia mingea de afara si o baga in plasa). Montpellier – echipa gunoierilor din sudul Frantei
Ø 91 – 92: aproape de eliminare cu Anorthosis Famagusta (4-3 in prelungiri)
Ø 92 – 93: eliminata acasa de un jucator de 36 de ani de la Anvers
Ø 93 – 94: 1-4 cu un Monaco in 10 oameni
Ø 94 – 95: infrangere acasa cu Hajduk Split dintr-o Croatie in razboi – remember Cvitanovic care a ratat 5 ocazii singur cu portarul in primele 15 min
Ø 95 – 96: 3 (trei) goluri marcate in 8 (opt) meciuri; 0-3 rusinos la Juventus – primul sut la poarta in min 89
Ø 96 – 97: serie de infrangeri catastrofale: 0-3 si 3-5 cu Dortmund, 0-4 cu Atletico, 0-2 cu Widzew
Ø 97 – 98: infrangere rusinoasa cu PSG – 0-5
Ø 98 – 99: 1-3 cu Flora Tallin?! 3-6 acasa cu Panathinaikos (celebrul Rotaru), 0-3 si 3-4 cu Valencia; 19 goluri primite in 6 meciuri!!!
Ø 99 – 2000: 1-4 cu Slavia Praga
Ø 2000 – 2001: lipsa
Ø 2001 – 2002: 2-4 jenant acasa cu Dinamo Kiev (cu alte 8 ratari mari ale ucrainienilor), eliminata din primul tur al UEFA de St Gallen
Ø 2002 – 2003; lipsa din nou – s-au speriat pt ca erau prea multe echipe franceze
Ø 2003 – 2004: 0-0 si 1-1 injositor cu Neman Grodno(Belarus)!?!
Ø 2004 – 2005: huiduita de proprii suporteri dupa1-2 acasa cu Zeleznik Belgrad – echipa invinsa in ultimii 3 ani de 6 echipe romanesti in amicale; umilita de Villareal (al 2-lea autogol celebru – Hamutovski) dupa 2 meciuri fara sut pe poarta
Ø 2005 – 2006: eliminata de echipa de old-boys din Trondheim (al 3-lea autogol celebru – Radoi), 0-1 cu Heerenven acasa (iarasi huiduieli) si cele 4 goluri in 60 de min de la echipa de pe locul 14 din Anglia dupa un meci terminat cu 8 fundasi – Carlos si Ghionea fac show
Ø 2006 – 2007: Carlos nu se lasa si 0-3 cu Lyon (fara sut pe poarta acasa!) 1-4 cu Real plus al 4-lea si cel mai spectaculos autogol – Banel. Istoria continua

PETRISOR (42 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 14:57

@paulo
Ti-ai dat seama cine este alex_pol_tim?

FORZA DINAMO!!!

alex_Poli_Tim (156 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 14:59

Paulo

tot asa as putea sa-i tin si partea lui dinamo ( don’t forget 0-0 in ultima etapa cand aveati nevoie de un punct sa prindeti uefa si poli nu v-a deranjat nici cu-n sut)

cat despre statistica ta, e f. interesanta dar omite cateva aspecte esentilale;

1. in cupele europene; sistemul eliminatoriu singurul lucru imporatnt e sa te califici, restul sunt victorii platonice si onorante daca vrei tu, dar fara nici o finalitate. este vorba de un meci IN DUBLA MANSA

2. sahtior si panthinaikos de la sfarsitul anilor 80 chiar nu erau ECHIPE, mai degraba tentative

3. singurele eliminari cu adevarat imporatnte pe care le-ati realizat au fost: inter si hamburg.

4. mai sunt cateva echipe medii/ medii spre bune, pe care le-ati eliminat sau batut in grupe precum sporting, everton, CSKA moskva (victorie acasa), leverkusen (victorie acasa), dinamo minsk, dukla praha, Dundee Utd..

5. ai idee cate victorii a realizat dinamo in deplasare la echipe din tari cu fotbal dezvoltat din vest?

pai iti zic eu:

in Italia:0
in Franta: 0
in Spania: 0
in Anglia: 0
in Belgia: 0
In Scotia: 1
in Portugalia: 1
in Olanda:0
in Germania:0

6. doar de 3 ori dinamo a jucat in primavara europeana: 1983/1984; 1988/1989; 1989/1990; de 2 ori a jucat semifinalele (C1, C2)

7. Pt vreo 37-38 de participari nu ti se pare vcam putin???

8. comparatia cu steaua.. chiar nu se poate face, indiferent cum ai lua-o

CCE+ finala; alte 2 semifinale europene; 7 prezente in primavara in total
hai sa comparam numai cate echipe spaniole ati eliminat voi si steaua
dinamo: 0 ; steaua 5-6

PS: nu sunt stelist, dar imi dai si mie voie sa fac o comparatie obiectiva, nu?

alex_Poli_Tim (156 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 15:01

MARCO

sorry dar nu sunt fanul stelei

PS pana in 1986, parca-i eliminasera pe barcelona, cupa cupelor cu victorie in ambele manse 1-0/2-1 🙂

casuba (20 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 15:04

tiguan: in 75 % din meciurile prezentate in postul tau steaua sa calificat… asa ca n-are rost sa fugi cu ele`n gura pe blog.

Un dinamovist (48 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 15:04

@ Alex
Faptul ca Dinamo are 13 pcte avans nu inseamna neaparat ca a castigat campionatul. Daca nu trateaza problema serios este posibil sa nu castige titlul. La capitolul „jucat pe alte cai” altii sunt mai tari decat Dinamo, asa ca n-as miza pe asa ceva. Pe de alta parte nimeni nu este nebun sa riste un scandal de blat, cu o posibila retrogradare, cand sunt sanse atat de mari sa castige titlul de campioni pe terenul de fotbal. Financiar vorbind, castigarea campionatului este mai importanta decat atingerea fazelor superioare ale cupei UEFA. Ca imagine sigur ca o promovare in fazele superioare ale cupei UEFA ar fi buna, dar in acest an, competitia este mult mai valoroasa daca ne uitam la echipele care au ramas in competitie. Nu sunt in staff-ul echipei Dinamo sa stiu exact care sunt prioritatile.

Daca tot vorbim despre Liverpool ’84, pot spune doar ca Dinamo a avut cel mai mare ghinion cand a cazut cu ei in semifinala. A fost cea mai buna echipa in acel an (ca dovada a si castigat CCE in finala cu AS Roma chiar pe stadionul din Roma) asa ca nu poate spune nimeni ca Dinamo nu a evoluat onorabil in acel an.

@Tony
Sa fim seriosi. Dvs comparati faza din meciul Vaslui – Dinamo cu faza din meciul Poli Iasi – Steaua cand a fost un hent la 2 metri in interiorul careului iar arbitrul a dictat fault de la marginea careului ? Spuneti-mi care arbitru acorda 11 m daca faultul este chiar pe linia careului (ca sa nu mai vorbim de faptul ca praful de pe linia de 16 m putea fi produs de piciorul de sprijin al lui Moti (deci eu consider ca ar fi fost justa o lovitura de la 16 m, dar nu 11m). Despre faza din meciul cu Urziceni s-a discutat mult timp, fara sa se fi lamurit clar problema, deci nu are rost sa ne contrazicem la infinit din moment ce nici specialistii din arbitraj nu s-au pus de acord. In ceea ce priveste achizitiile poate ca aveti dreptate, este mai bine sa discutam dupa cateva meciuri.

@Marco
Sau pentru Mendy exista dublura daca privim lucrurile asa. Problema e ca nu noi hotaram. Serios vorbind, ma ingrijoreaza putin criza de forma a lui Danciulescu care dureaza de prea mult timp.

schnauzer (76 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 15:04

Mah da` ce dreaq cauta oile pe blogul asta?

alex_Poli_Tim (156 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 15:05

MARCO

Anderlecht anii ’80 era o forza ( cupa uefa in 1983 parca, scheletul nationalei belgiei, 1/2 CM 1986)

MOMO (57 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 15:06

E buna de tot poanta. Si nu-i nimic daca ii elimina Benfica, vor spune ca asa au dorit pentru ca exista posibilitatea sa se intalneasca in CL cu ei, si atunci sa vezi ce of, si ce vai…
Rednic e dom’ profesor pentru ca nu a pierdut multe meciuri. Dar daca se rateaza o calificare si se pierd 1-2 meciuri in campionat, atunci sa te tii…O sa aveti ce scrie…Va dati deja seama, Rednic il suna pe unul dintre actionari (care oare?)…De aici cunoasteti…

schnauzer (76 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 15:06

Si pt dinamovisti:

Degeaba intrati fratilor in polemici cu becalovinele.In afara de vreo 2 care sunt mai pertinenti in afirmatii restul behaie in cor

tiguan (62 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 15:09

cash
tu stii ce inseamna 75%? inseamna 3 din 4. imi pare rau ca nivelul tau intelectual redus sau lipsa cunostintelor fotbalistice te impiedica sa faci un calcul exact
totusi: 19 g primite in 6 meciuri?
4 (patru!!!) autogoluri ridicole?!?!

alex_Poli_Tim (156 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 15:10

Un dinamovist

Liverpool era intr-adevar f puternica in acel an si nua spus nimeni ca dinamo nu a fost meritorie. ce mi-a parut mie rau atunci este ca nu a avut continuitate, anul urmator fiind eliminata in turul 2 de bordeaux

13 pcte avans inseamna titlul in proportie de 90% ( dupa parerea mea)

la capitolul „jocuri de culise” cred ca steaua v-au ajuns din urma, ba chiar depasit in ultimul timp.. cu toate astea n-o sa fiti chiar ingerasi in retur

cat despre riscul unei „retrogradari” ast-i amuzant. Care a fost ultima echipa retrogradata pt blat din div A?? Dar o fi existat vreuna, vreodata? Nu s-o incepe chiar cu dinamo acu’ 🙂

marco (45 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 15:11

@Alex

Am revazut filmuletele cu Liverpool, Hamburg si Sampdoria… am fost in tribuna la toate… plus Inter. Poti sa-mi spui ce vrei, STEAUA, PUR SI SIMPLU, NU EXISTA IN EUROPA. Cu Barcelona n-a fost in CC. Prima data cand Steaua a trecut de turul I al CC a fost in 86.
Pe toata perioada copilariei si adolescentei mele, existau doar Dinamo si Universitatea Craiova.
Amandoua maturau pe jos cu o Steaua urata.

Nu poti sa ma convingi de nimic.

schnauzer (76 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 15:11

Si pt becalovine:

ce mama dreaq va f*** pe voi grija de transferurile pe care le face Dinamo?

Credeti ca pe noi ne intereseaza cu ce fetite vine mimi din Brazilia?

PETRISOR (42 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 15:12

@alex_Pol_TIM
Daca tot le sti pe toate spune-mi si mie de ce a pierdut Dinamo campionatul anul trecut?Sincer!

marco (45 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 15:14

@ Alex
3-0 cu Anderlecht a fost singurul meci. La Bruxelles au jucat prost si au scapat usor cu 1-0. Anul urmator au furat-o rau de la aceiasi echipa.

tiguan (62 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 15:22

sa ma cac pe toate oile, prea sunt proaste.
plec – salutare cainilor

alex_Poli_Tim (156 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 15:29

marco

cupa cupelor ed 1971/1972; turul 2 steaua- barcelona 1-0 ( camp nou); 2-1 ( bucuresti; 23 august)

cazul anderlecht; am mai spus-o si o repet: intr-o dubla mansa elimnatorie esti invingator doar daca te califici iar steaua a trecut de un anderlecht f puternic la vremea respectiva. anul urmator a fost exact invers : 0-3; 1-0

fotbalul romanesc nu a reusit decat f. f. rar sa elimine marile nume din europa

mi-am permis totusi o statistica privitoare la echipe spaniole: steaua a scos vreo 5 sau 6 dinamo 0

Petrisor

tu ar trebui sa-mi spui de cea pierdut campionatul! eu stiu doar ca dupa etapa a 16-a ( meciul cu otelul) era practic iesita din carti. a terminat gafaind pe locul 3 cu concursul iubitei mele poli
cred ca demiterea lui andone si altor 2-3 antrenori nu au lasat prea multe sanse lui dinamo. multumitii lui becali, borcea, turcu &

Comentează