Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Umorul lui Turcu

Am descoperit ceva nou. În afară de bani, Vasile Turcu are şi umor. Voluntar sau involuntar, nu contează. Acţionarul dinamovist explică rezultatele modeste din turneul portughez prin tactica otrăvită pusă la cale de Mircea Rednic. Potrivit spuselor dlui. Turcu, dom’ […]

luni, 29 ianuarie 2007, 7:01

Am descoperit ceva nou. În afară de bani, Vasile Turcu are şi umor. Voluntar sau involuntar, nu contează. Acţionarul dinamovist explică rezultatele modeste din turneul portughez prin tactica otrăvită pusă la cale de Mircea Rednic. Potrivit spuselor dlui. Turcu, dom’ profesor încearcă să-şi inducă în eroare viitorul adversar. În traducere fotbalistică, îşi propune să înşele vigilenţa spionilor Benficăi propunînd un Dinamo nesigur în apărare, lipsit de imaginaţie la mijloc şi steril în atac. Ingrediente necesare pentru a-i aiuri definitiv pe oamenii lui Fernando Santos, convinşi pe 14 februarie că în locul unei formaţii strălucitoare vor întîlni un adversar mediocru, incapabil să ridice capul spre lumina de pe Da Luz.

Dincolo de spiritul de glumă al lui Vasile Turcu şi de faptul că rezultatele meciurilor de pregătire nu trebuie luate ca sentinţe, străluceşte puritatea acelui 0  din dreptul golurilor marcate. Două înfrîngeri, Guimaraes şi Coimbra, şi un egal, Lokomotiv Moscova, plus impresia de moară care macină vînt. Că Niculescu s-a simţit obosit de parcă ar fi avut armura lui Ştefan cel Mare pe el, că Dănciulescu preferă alibiul combinaţiilor în locul execuţiilor decisive, ceva trebuie schimbat repede, cu sau fără încă un om în atac.

Pînă la partida cu Benfica au rămas două săptămîni, nu un secol. Timp suficient  retuşurilor, nu asamblării cu calm meşteşugăresc, prelungire naturală a şpriţurilor de Sărbători. Pe White Hart Lane s-a pierdut o ocazie, la Lisabona se poate pierde ceva mai de preţ decît cele 13 puncte avans în clasament. Campionatul notifică, parcursul internaţional certifică. Simplu, ca un gol al lui Claudiu din zilele lui fără armură.

Comentarii (518)Adaugă comentariu

vicky (1 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 8:27

ba geambasule spurcat esti ba ……..vezi ba de steaua si las o in pace pe dinamo

arh. Gheorghe Petrescu (214 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 9:03

Sa nu vorbim rau impotriva echipelor ce joaca in Cupa UEFA,
deoarece, sant formatii Romanesti, nu straine? Ca avem
favorita noastra in fotbal, este OK.,dar daca Dinamo, Steaua
joaca intr-o competitie Europeana, nu este logic sa tinem cu
aceste formatii? Santem Romani, asa ca, mai putina rautate.

Canadianu (4 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 9:13

Deci eu pot sa vorbesc in 2 feluri acum dupa ce am citit majoritatea articololelor:
1. Cum fac toti idiotii, tzaranii, prost-crescutii si imbecilii 🙂 :bahami-ashi p**a in echipa adversara care normal ca e de kkt ca nu „stie” actionarii mai multe…

sau

2. Fratilor, iubiti-va echipa!!! dar fara sa o urati pe cealalta!

Da, ambele echipe joaca meciuri infernale si au sanse minime:
Sevilla _ castagatoare a Cupa UEFA (boro 4-0 ) si Supercupa Europei (barca 3-0) – Steaua _ semifinalista a Cupei Uefa, si joaca fara golgetter Dica.
Benfina _ a eliminat pe Man U sezonul trecut si anul asta a fost aproape de a o face din nou, are experienta in Europa, sunt in plin sezon competitional cand se joaca meciul din UEFA CUP, are 3 jucatori ff buni – Dinamo _ 13 pcte avans in campionat, locul 2 intro grupa de foc din Cupa Uefa, portar f bun cu experienta, lot 100% valabil (sa speram ca ramane asa).

Eh si acuma in loc sa va certati pe ce face jiji sau turcu, comentati cu privire la meciurile celor 2 echipe de top din Romania, Dinamo si Steaua, fara a mai jigni echipa adversa.

FORZA DINAMO (BTW, nu am nimic cu Steaua sau Rapid in nici o competitie, doar tin cu Dinamo mai mult decat ele 🙂 , iar in Europa chiar le doresc cele mai bune rezultate – mi-a parut rau de Rapid anul asta, mi-a facut placere anul trecut sa vad un sfert de finala in Europa romanesc si aveam lacrimi in ochi la semifinala cu boro! – cum de altfel am avut lacrimi in ochi la meciul horror cu Danemarca 2-2 cand ne-au furat pe fatza 🙁 )

Mi-am spus parerea, acum fiecare intelege ce vrea daca sunt batuti in cap…

Lev Bazil (82 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 9:18

Pacat ca spiritul de gluma umoristic al turcului nu v-a stimulat mai tare propriile propensiuni in ale hazului. Dar e bine si asa. Multa lume rade acum si bine face, fiindca dupa dubla cu Benfica le va ingheta ranjetul pe chip si nu se va mai sti daca sunetul pe care-l scot este ras sau un jalnic behait.

Lev Bazil (82 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 9:21

Domnule Gheorghe Petrescu, iertare! Credeam ca sunteti arhitect, dar acum imi dau seama, dupa tonul cucernic al postarilor dvoastra, ca „arh.” vine de la Arhimandrit. Iertare, Preasfintite!

Un dinamovist (48 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 9:49

Cum era de asteptat „becalovinele” (a se intelege unii suporteri stelisti, dar nu toti)au iesit la rampa. Postarile lor imi aduc aminte de o intamplare din copilaria mea. Intr-o zi de 31 dec am facut o echipa cu cativa copii si am mers cu plugusorul. S-a intamplat ca la un moment dat, datorita emotiilor, sa uit cateva din versurile pe care trebuia sa le spun. Ca sa scap din incurcatura am dat inainte cu refrenul „Manati mai !”. Cred ca acelasi lucru se intampla si cu suporterii stelisti atunci cand nu au argumente, numai ca refrenul este „Ce palmares avem noi, Dinamo nu a facut nimic in Europa, Corpodean este de vina ca Steaua este pe locul 2 la 13 pcte…” restul refrenului il puteti citi in postarile „becalovinelor”. Nu vreau acum sa dau nume, dar unele postari sunt mai degraba o insiruire de fraze fara cap si fara coada, aducand un grav afront limbii noastre materne.

Pt dl Geambasu
Nu sunt un fan al lui Turcu, dar exista o vorba in popor care spune ca „Gura pacatosului adevar graieste”. Nu stiu daca este vorba sau nu de o diversiune a lui Rednic, dar imi aduc aminte de o intamplare de pe vremea cand era antrenor la nationala Mircea Lucescu (cam prin 1982-1984 – nu mai tin minte exact). Romania juca pentru preliminariile CE (cred) si avea in grupa pe Italia (proaspata campioana mondiala), Suedia, etc (deci o grupa foarte tare). Inaintea meciului cu Italia de la Bucuresti echipa Romaniei a disputat un amical cu Iugoslavia la care a fost prezent si antrenorul Italiei, Bearzot. In acel amical formatia noastra a jucat penibil si a pierdut meciul. Dupa acest meci antrenorul Italiei a declarat ca daca „Romania va juca asa cu Italia este sigur de victorie”. Rezultatul confruntarii Romaniei cu campioana mondiala a fost unul istoric (1-0) prin golul inscris de Boloni. Dle Geambasu, nu stiu daca v-ati uitat la meciurile amicale ale lui Dinamo din Portugalia, dar din cate am observat eu Rednic a urmarit de fapt sa ruleze tot lotul de jucatori. Rednic, care e un antrenor foarte bun, nu a folosit aceste amicale ca sa obtina niste rezultate rasunatoare, ci ca sa stabileasca o formula optima de echipa (asta este umila mea parere care nu este obligatoriu sa fie insusita de toata lumea).
Dupa ce s-au tras la sorti grupele UEFA, un blog-ist a declarat sus si tare ca daca Dinamo se califica mai departe el se castreaza in Piata Universitatii. Stiu ca Dinamo porneste cu sansa a 2 a in dubla cu Benfica, dar…ma intreb ; ce ar mai face oare anumiti dusmani ai lui Dinamo daca Dinamo ar trece de Benfica ?

Lev Bazil (82 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 10:04

@un dinamovist: nu va faceti griji, autoritatea castratrice a cuplului Jiji & Mimi este atat de tiranica incat omul acela e deja emasculat.
Si ca tot se vorbeste de umor, iata o mostra de la dl Scorpie (btw, scorpia e sotia scorpionului?): „Materazzi a exagerat” – avand o buza sparta!
Vorba lui del Vecchio: „trebuia sa reactionez cumva”!
Cu astfel de „exageratiuni”, halal presa sportiva.

tony_big_fan (229 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 10:07

@Un dinamovist – eu cred ca tu iti faci curaj si atunci vii cu exemplul cu meciurile jucate acum mai bine de 20 de ani, eu iti vin cu exemple mult mai recente si exact cu aceiasi actori – returul din 2006 dinamo avea exact aceiasi atacanti de acum (ma refer la titulari) care se intreceau in evolutii care mai de care mai dezamagitoare.
Apropos mai stiu eu la dinamo antrenor schimbat dupa meciuri amicale si ca in cazul cuplului N&D nu e un exemplu foarte indepartat in timp si mi-as permite sa-i dau un sfat lui Rednic – sa renunte la declaratiile sforaitoare marca borcea pt. ca mai ales in fotbal azi poti fi pe val pt. ca maine sa fii contestat de toata lumea.

grekul (6 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 10:27

numai aici va puteti posta frustrarile mah incultilor? chiar trebuie sa injurati asa? oricum, turcu e un fraier.

alex_Poli_Tim (156 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 10:27

Turcu este umorul intruchipat 🙂

cel care „a pierdut electroliti”, si-a uitat jeep-ul deschis cu o valiza de bani inauntru sau a declarat dupa un meci de polo ca „dinamo a revenit pe ultima centima” este fara indoiala mascota clubului..
din nefericire asemenea specimene avanseza rapid, ajung in parlament ba candideaza si la presedentie.. asta-i romania, ce sa-i faci 🙁

ma gandeam asa.. n-ar fi misto sa-l mai sune o data andone ca poate se interneaza turcu definitiv si scapam si noi de el 🙂

alex_Poli_Tim (156 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 10:32

Un dynamovist

tu chiar incercerci sa crezi bazaconile lui ca sa-ti faci sperante..

daca rednic „se preface” in toate meciurile din portugalia ca sa-i pacaleasca pe benfica, atunci care ar fi amicalul ala din toata perioada de pregatiri in care dinamo incearca sa se apropie de o forma maxima si sa-si testeze potentialul?

tony_big_fan (229 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 10:37

Turcu intr-adevar e un personaj hazliu dar deocamdata ii acord unele circumstante avand in vedere ca omul a intrat cam numai de un an in fotbal si poate cu timpul va invata ca visatul la cai verzi pe pereti n-are nici o legatura cu realitatea.

alex_Poli_Tim (156 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 10:39

tony_big_fan

daca nu ma insel idiotul este de multe vreme in anturajul clubului, ca sponsor, actionar sau mai stiu eu ce.. a intrat doar de un an „in lumina reflectoarelor”. oricum nu cred ca exista leac pt el 🙂

tony_big_fan (229 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 10:49

@alex_Poli_Tim – se poate … eu ca un personaj in prim planul fotbalului il stiu cam de un an daca e asa cum zici tu inseamna ca la dinamo se aduna tot mai multe personaje genul borcea care impresioneaza prin declaratii fanteziste si nu prin rezultate. De Badea in schimb am numai cuvinte de lauda niciodata n-am auzit declaratii prin care sa-si desconsidere adversarul si acest gen de oameni ar trebui sa fie exemplu pt. multi conducatori de cluburi incepand de cei de la dinamo si continuand cu cei de la Steaua,Poli Tim,Univ. Craiova…..

alex_Poli_Tim (156 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 10:54

Un dinamovist

geambasu anti-dinamovist????
esti sigur? parca ieri il aproba pe borcea intr-o emisiune cand se plangea ca n-a avut penaltyuri tot turul campionatului..
ba chiar si-a amintit de meciul de la cluj anti-dinamovistul geambasu. cica dinamo a fost fraudata de un penalty acolo.. desi toti ne cam amintim doar de glolul anulat aiurea CFR-ului..

Occidentul are ceva cu Romania, presa are ceva ba cu steaua, ba cu dinamo ba cu rapid si asa mergem inainte suferind ca si in trecut de mania persecutiei..

alex_Poli_Tim (156 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 10:56

toni_big_fan

desi as fi mai retinut in cazul lui badea, totusi este evident ca are o atitudine retinuta si coerenta. nimic de reprosat

tony_big_fan (229 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 11:05

@Un dinamovist – Fotbalul de acum 20-30 de ani nu se compara cu fotbalul de acum pe atunci era un fel de lege nescrisa a fotbalului ca unui antrenor sa i se ofere cel putin 1-2 ani pt. a forma o echipa puternica pe cand acum daca n-ai rezultate cateva luni e greu sa rezisti ca antrenor la o echipa care vrea rezultate. Cu Vigo banuiesc ca glumesti ca el ar fi plecat si borcea de ex. n-a avut nici o legatura in debarcarea lui, acum nu incerc sa-l apar pe Vigo ca ar fi un mare antrenor si trebuia sa ramana la dinamo ci ma refer numai la modalitatea in care a fost debarcat.Pun pariu ca si in perioada asta de transferari ai fi zis ca dinamo isi va intari lotul – a venit Lobont da un jucator foarte valoros in rest nu ma impresioneaza nici un nume din cei care au venit la dinamo si a plecat Ganea care se pare ca era stimulentul care facea ca si Niculescu si Danciulescu sa dea totul pe teren, acum fara Ganea atacul lui dinamo aduce aminte de atacul steril din returul trecut.Cei doi bineinteles ca nu-s batuti in cuie dar trebuie sa ai alti jucatori cu care sa-i poti inlocui iar Mendy mai are foarte multe de aratat ca sa pot sa-l compar cu Ganea.

Un dinamovist (48 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 11:07

@Alex

Nu a fost vorba de gol anulat aiurea in meciul; ca CFR. Offsid-ul a fost intr-o faza precedenta. Inainte de centrare atacantul Anca a primit pasa in pozitie de offside numai ca reluarile de la tv nu au prins momentul respectiv. E adevarat ca cel care a marcat golul nu a fost in offside. Nu este vorba de mania persecutiilor. Dinamo nu s-a plans de arbitraje, cei care au facut-o au fost cei de la Steaua cu toate ca si Steaua a avut arbitraje favorabile. Daca va indoiti de orientarea dlui Geambasu si a drei Maria inseamna ca nu ati citit articolele anterioare ale lor. Nu vreau sa faca serenade pentru Dinamo asa cum dra Maria a facut adevarate poeme pentru Dica, dar a critica pe Turcu pentru o gluma mi se pare cam exagerat. De articolul „Uraa… vine Bangoura” va mai amintiti ? (un exemplu mai recent).

elle (206 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 11:08

alex_Poli_Tim
Buna!
Badea e mai mafiot decat borcica , turcu si cei sapte pitici…la un loc.. daca nu era , reusea el sa il scoata pe jovani de la Dinamo…cine crede altceva e naiv… 🙂

Un dinamovist (48 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 11:09

Rectific „in meciul; ca CFR” in meciul cu CFR

tony_big_fan (229 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 11:14

@alex_Poli_Tim – eu la Badea ma refer strict la modul in care intelege el sa-si trateze orice adversar cel putin prin declaratiile pe care le da presei … in rest ceea ce face el in afaceri nu am cum sa stiu eu exact si chestia asta e treaba justitiei.

alex_Poli_Tim (156 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 11:18

elle

salutare! ai dreptate cu badea. totusi are o prezenta adecvata unui conducator

Un dinamovist

am mai auzit aceasta interpretare a fazei de la cluj. sincer chiar nu mai pot sa verific acum. au asa imi amintesc gol valabil. poate m-am inselat

sincer nu stau sa urmaresc zi de zi ce scrie fiecare dar nu pot sa observ ca acelasi ziarist ba este facut ba dinamovist ba stelist ba rapidist..
trebuie sa fi deacord cu mine ca nu poate sa fie toate 3.. 🙂

l-am vazut pe geambasu catalogat ca „dinamovist” de multi acuma vi tu si zici ca-i „anti’. buzarin are o problema cu steaua. suporterii il acuza ca-i stelist iar mm stoica il pune la zid ca-i antistelist..

pune-te in locul meu, pe cine sa mai crezi?

orion (24 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 11:19

Observ cu placere ca in Canada(nu stiu neaparat daca clima este de vina)sunt dinamovisti mult mai realisti si cu mult mai bun simt decat,……voi lua nu la intamplare,..vecina de la sud.Si se mai crede si genial!
Totodata exista cateva pers.care nu de inteligenta duc lipsa ci de bun simt si cultura fotbalistica.Nu cred ca este de ajuns sa termini fac. de litere, drept, ziaristica,etc,sa te exprimi in metafore,sa dai din cand in cand citate in latina…dar sa nu ai cei 7 ani de acasa,eventual 6,…..nu sunt decat niste cuvinte goale de ziaristi ratati.Mai aveti doar un pas pana la a va crede ca a fii dinamovist este sinonimul la o rasa superioara!Chipurile, markerii vostri astrali sunt de „sange albastru”.Personal sunt fericit cu markerii mei …..virali negativi!
Revenind la articolul de fata si implicit la dl.Geambasu,recunosc, imi place cum scrie(si totusi este dinamovist!),este acid,ironic,cred eu,ca si corect,atat cu Dinamo,cat si cu Steaua,Rapid sau orice alta echipa.Si nici nu a votat in bloc doar dinamovisti!
Dl.Turcu ca majoritatea moldovenilor are umor,sunt circumspect ca ar fii si o doza de adevar in ceea ce spune.
M-as bucura ca ambele echipe sa se califice dar mai degraba sansele sunt doar teoretice, faptul ca mingea este rotunda si ca meciul incepe de la 0-0 nu sunt motive intemeiate de a fii optimisti!

alex_Poli_Tim (156 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 11:20

tony-big-fan

intru totul de acord. dar sunt de acord si cu elle

marco (45 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 11:30

Si eu stiu ca Geambasu ar fi dinamovist… si se vede si dupa faptul ca nu stie sa ne critice. La victorii, ii infloreste un zambetel in coltul gurii. 🙂
Il „iert”, pt ca si mie imi infloreste in acelasi timp…

tony_big_fan (229 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 11:30

@Un dinamovist – de mult nu se mai sanctioneaza offside-ul pasiv, faza a fost in felul urmator – un mijlocas de la CFR a pasat la Semedo moment in care Anca era in offside, Semedo a urcat in atac si a pasat lui Anca – care nu mai era in offside – si apoi faza a continuat cu centrarea lui Anca catre Surdu – care era cu cel putin un pas in spatele ultimului aparator dinamovist -care a introdus mingea in poarta – moment in care tusierul ridica fanionul si arata offside – am fost in tribune la acel meci si am vazut exact momentul in care tusierul a ridicat fanionul.

Un dinamovist (48 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 11:32

@Tony
La vremea respectiva stirile au prezentat situatia asa cum am spus eu. Nu cred ca Borcea, care este dinamovist pur sange, ar fi facut prostia sa goneasca antrenorul de la echipa cu exact o saptamana inainte de inceperea returului indiferent de hara dintre el si Giovani Becali. Declaratia lui Vigo, din cate imi aduc aminte a fost ca gestul de a parasi pe Dinamo a fost un gest de solidaritate cu cel care l-a adus la Dinamo.
Randamentul liniei ofensive depinde foarte mult si de antrenor. Cu un antrenor ca Florin Marin era firesc ca N & D sa nu aiba randament. Daca va mai aduceti aminte cei doi au mai fost in linia de atac a lui Dinamo si au fost foarte buni. In momentul cand Rednic a venit la Dinamo au fost stabilite anumite obiective care aproape ca sunt indeplinite dupa 19 etape si o toamna europeana. Participarea lui Dinamo intr-o cupa europeana cred ca este asigurata (nu neaparat LC). Intrarea in grupele UEFA a fost realizata inca din vara, asa ca nu existe motive ca Rednic sa fie inlocuit. Singura varianta (din acest retur) de „divort” intre Rednic si Dinamo este ca Rednic sa plece. Cred ca actionarii lui Dinamo ii vor acorda incredere lui Rednic chiar daca nu va avea rezultate (ceea ce ma indoiesc). In ceea ce priveste transferurile, da, eu cred ca Dinamo are lot mai bun decat cel din toamna (Portari mai buni, rezerve pe posturile de fundasi mai bune decat cele din toamna, mijlocasi mai buni). Singurul minus este in atac, dar totusi cred ca se exagereaza cu contributia lui Ganea. Au fost destule meciuri cand Dinamo a jucat si fara Ganea si tot a castigat. Daca imi aduc aminte bine pana la meciul cu Universitatea Ganea a inscris de putine ori, sau chiar deloc.

erik (28 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 11:35

nu este suficient ca avem un „cioban suprem”?trebuie sa existe si un „taran”pe masura oierului?!incetati sa mai promovati personajele de mai sus si castigati respectul cititorilor.

jackie ionescu (1 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 11:44

timisoara rusinea tarii!!!

tony_big_fan (229 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 11:44

@Un dinamovist – despre Vigo sustin in continuare ceea ce am spus mai inainte mi s-ar parea ciudat ca un antrenor fara nume sa nu mai vrea sa antreneze pe dinamo dupa ce initial acceptase.
Eu n-as fi asa sigur de pozitia lui Rednic la dinamo daca bine imi aduc aminte Andone era tot lider in campionat si a fost demis in momentul in care dinamo a iesit din Cupa UEFA.
Intr-adevar antrenorul conteaza foarte mult in modul in care jucatorii se exprima in teren dar daca bine imi aduc aminte Rednic in urma cu ceva mai mult de un an de zile era antrenorul echipei care nu realizase nici macar o victorie intr-un tur intreg de campionat.Deci si in cazul antrenorilor pot interveni perioade in care nu mai au inspiratie si aici imi aduc aminte de perioade de antrenorat ale unor nume mult mai celebre decat Rednic din fotbalul mondial: Van Gaal,Trapatoni,Capello,Hiddink …..

alex_Poli_Tim (156 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 11:45

Un dinamovist

uite toni imi confirma ( inca o data) ca acel gol a fost perfect valabil..

cat despre „lotul” lui dinamo se pare ca sunteti toti intr-o mare greseala.

da pt campionat, lotul e OK dar in uefa?

doar 5 fundasi pe lista uefa: blay, moti, st radu, pulhac si smirnovs. poate sa apara si balace daca-l sacrifica pe vranjkovic..

4 atacanti: niculescu, danciulecu, mendy si l ganea. evident N&D a scapat de concurenta suparatoare.

daca cumva trece dinamo de benfica si hai sa zicem ca iss face loc pan aspre sferturi cu ce lot mai joaca rednic? au plecat 10 (!) jucatori, in timp ce lista UEFA a putut fi completata doar cu 3..

sa-mi explice si mie cineva despre „profesionalismul” managementului de la dinamo..

parereless (1 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 11:46

Foarte tare faza asta „Caine pana la moarte” =)). Tot e bine ca potaile nu traiesc asa mult. Hamaie si ei de 2 ori acolo si gata, le trece.

tony_big_fan (229 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 11:52

@alex_Poli_Tim – in afara de Ganea in rest Mihut sau Goian nu mi se par pierderi mari pt. dinamo, poate Tames sa fie o pierdere sa nu uitam totusi ca in multe meciuri el a fost „mintea limpede” in linia de mijloc a lui dinamo.

alex_Poli_Tim (156 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 11:52

revenind la turcu

stiti ce ar fi cel mai tare? ca dinamo sa piarda turul iar turca sa creada ca rednic a vrut doar sa-i induca in eroare pe benfica pt ca sa-i la bata la bucuresti!!! Culmea ar fi ca dinamo sa ia un 0-3 la lisabona 🙂

alex_Poli_Tim (156 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 11:55

tony

cati fundasi are dinamo ( pe lista uefa) ? deocamdata 5. Cat de departe poti ajunge cu 5 fundasi? Pai nu prea departe! suspendari, accidentari
si in atac, daca se accidenteaza N sau D, ce se intampla?
cert este ca intrega linie de rezerve a apararii s-a evaporat in iarna asta. buni, prosti nu mai sunt..

bo0414 (2 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 11:58

Am o dilema!
Cine are coeficientul de inteligenta mai mare?Turcu sau Moti?

bo0414 (2 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 12:00

Abia astept sa il vad pe Turcu rugandu-se de suporteri sa vina la meciul retur cu Benfica „sa fie alaturi cu sufletul de echipa”!

elle (206 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 12:10

alex_Poli_Tim

din cate stiu eu (poate gresesc!!) mai avem doua locuri pt UEFA…1.Vranjkovic sau Balace….2. un atacant care se presupune ca trebuie sa vina zilele astea…

tony_big_fan (229 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 12:14

@alex_Poli_Tim – da ai dreptate … cica daca se accidenteaza unul dintre N&D mai este Mendy sau L. Ganea – buna gluma. Oricum in cazul de fata il felicit pe borcea pt. ca se pare ca marea majoritate a fanilor dinamovisti sunt multumiti de transferurile facute si inghit galusca ca dinamo se va intari la vara exact ca galusca aruncata dupa meciul cu Tottenham care zicea ca in aceasta perioada se va intari lotul foarte mult din transferuri.

alex_Poli_Tim (156 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 12:17

elle

sorry, really.. 🙁

3 locuri: 1. lobont
2. smirnovs
3. balace sau vranjkovic

conducerea clubului e chiar inconstienta ca a dat drumul la 10 (!) jucatori fie ei si rezerve cand putea completa lista uefa doar cu 3..

fie nu si-au propus sa mearga prea departe in europa fie poate chiar turcu face strategia la dinamo..

Paulo (241 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 12:30

pt fan polit:

asteptam la mai mult de la un fan al lui Poli Timisoara, pacat…

pt alex_Poli_Tim:

tu ai vazut doar golul anulat CFR-ului ? poate ai vazut doar acel meci, sau le-ai vazut pe toate cu Dinamo ?? m-as bucura sa aflu acest lucru 🙂 stai linistit ca am avut cel putin 5 penalty-uri clare si inca 3-4 goluri anulate aiurea asa ca nu mai vorbi numai sa te afli in treaba…asta e viata, intr-un meci te „ajuta”, intr-un meci te „fura”, doar si aia sunt OAMENI !!! da poate imi spuneti de cate ori a fost ajutata steaua in tur ? asa obiectiv !

5 fundasi, da buni…acestia pot duce fara probleme inca 4 meciuri…
in atac, Mendy sau Liviu Ganea de abia asteapta sa-si arate valoarea…viitorul ne este asigurat, DINAMO istoric a stat cel mai bine la atacantii proveniti din propria pepiniera…se stie…

pt tony_big_fan:

vorbiti si voi de un meci pe care Dinamo oricum l-a pierdut 🙂 deci ajutorul arbitrilor a fost degeaba, spre deosebire de steaua care la Pitesti in loc sa fie condusa cu 1-0 a invins ea cu 1-0, cu Rapid a fost clar ajutata si mai sunt meciuri dar nu mi aduc acum aminte…

pt bo0414:

poate are un coeficienta mai mare jiji sau banel…hai ma…te bagi in seama…

cu Benfica stadionul va fi plin si din pacate nu sunt destule locuri pentru cat de multi suporteri vor dori sa vada meciul, sper sa fiu unul dintre ei, daca rezolv de bilet 😀

FORZA DINAMO FOREVER !!!

Paulo (241 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 12:38

pt tony_big_fan:

nu muri tu de grija transferurilor facute de Dinamo, au plecat jucatori mai slabi (cu exceptia lui Ganea) si in locul lor au venit jucatori cu o valoarea mai mare…

poate ai vazut si U ce gol a dat Mendy cu tottenham…cat de calm si cat de bine a plasat mingea pe langa portar…are doar 19 ani…

am vazut mai sus ca spunea careva de Tames, minte limpede 🙂 cred ca a fost cea mai buna gluma…a fost cel mai slab jucator din tur…a fost schimbat in 3 meciuri inainte de pauza, de bun ce era…

Vranjkovici este peste Tames, Homei este aproape de Blay, Balace poate juca si fundas si mijlocas stanga, Lobont este fara discutie un castig si lupta de la egal la egal cu Romanovs, Smirnovs este un fundas central bun…din cate vad eu chiar s-au facut transferuri…

pt alex_Poli_Tim:

pai au plecat Goian, Galamaz, Mihut, Ganea si Tames…de unde 10 ?
au plecat 5 slabi dar au venit 3 buni, asta e diferenta

FORZA DINAMO FOREVER !!!

tony_big_fan (229 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 12:41

@Paulo – atunci sa-ti aduc aminte de alte meciuri: cu Vaslui (penalty refuzat lui Vaslui si Moti trebuia sa primeasca vreo 4 galbene), cu Jiul – gol perfect valabil anulat Jiului, National – faza din care dinamo a marcat golul a inceput cu un fault in atac a lui Ganea si la acest meci dintr-o data imi aduc aminte de celebrul corpodean care si la dinamo-Steaua a pus cat a putut si el umarul la victoria lui dinamo apoi cu Urziceni iarasi fault clar a lui Gaev in careu … arbitrul se face ca ploua.

tony_big_fan (229 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 12:47

@Paulo – stai linistit ca nu mor de grija lui dinamo – dinamo si-a asigurat postul de portar dar a pierdut un atacant care aducea concurenta si s-ar putea ca la fel ca returul din sezonul trecut atacul lui dinamo sa nu mai insemne aproape nimic fara aceea concurenta. In rest nu ma impresioneaza cu nimic transferurile lui dinamo fata de plecari adica sunt jucatori cam de aceiasi valoare.

elle (206 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 12:54

alex_Poli_Tim

ti-am spus ca nu stiu sigur…

elle (206 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 13:00

Paulo

au plecat :Goian, Galamaz,Tames..fff prosti …mihut …slabut..si ganea …bun…sa fim corecti 🙂

tony_big_fan (229 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 13:01

@Paulo – pai golul ala cu Tottenham orice jucator care stie sa traga la poarta o baga in plasa din pozitia in care era Mendy, Tames primele etape de campionat (adica exact acel interval in care dinamo castiga clar meciurile) a fost unul dintre cei mai in forma de la dinamo apoi intr-adevar a avut o scadere de forma – dupa mine e o pierdere plecarea lui.

Paulo (241 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 13:06

pt tony_big_fan:

daca stii atat de multe cred ca esti big fan Dinamo si ma bucur, eu intrebam mai sus sa spuna cineva meciurile in care stekuta a fost ajutata, ajutor fara de care era acum la ani lumina de locul 1…

hai ma ca fac statistici la fiecare meci si notele pe care Tames le-a primit (de la mine 🙂 ) au fost de la 6 in jos…

ai dreptate cu Mendy…nu se putea intimida, nu puteau sa-i tremure picioarele ca era gata sa marcheze, cred ca e un jucator cu o mare experienta pe plan European…

FORZA DINAMO FOREVER !!!

alex_Poli_Tim (156 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 13:06

Paulo

au plecat: gaev, tames, predescu, mihut, goian, galamaz, pascovici, ganea, codreanu, moss

sigur, cu exceptia lui ganea, gaev si tames restul au jucat putin dar nu asta era ideea. toti astia 10 erau pe lista uefa iar acum vor fi inlocuiti de doar 3 oameni..
poate nu stii dar ai nevoie nu doar de echipa ci si de lot. cand dinamo era decimata la bruges au fost buni un goian, un mihut, nu?
chiar nu stiu ce-i greu de inteles.. nu se poate aborda o primavara europeana cu doar 5 fundasi ( blay, st radu, moti, pulhac, smirnovs0 si cu doar 2+2 atacanti ( N&D, mendy, L Ganea)
mai exista suspendari, accidentari.

anyway, stati sa vedeti maine lista pt uefa, sa vedeti ce subtire se prezinta..

elle (206 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 13:09

alex_Poli_Tim

subtire sau nu ..asta e ..cu ei defilam… 🙂

Comentează