Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Umorul lui Turcu

Am descoperit ceva nou. În afară de bani, Vasile Turcu are şi umor. Voluntar sau involuntar, nu contează. Acţionarul dinamovist explică rezultatele modeste din turneul portughez prin tactica otrăvită pusă la cale de Mircea Rednic. Potrivit spuselor dlui. Turcu, dom’ […]

luni, 29 ianuarie 2007, 7:01

Am descoperit ceva nou. În afară de bani, Vasile Turcu are şi umor. Voluntar sau involuntar, nu contează. Acţionarul dinamovist explică rezultatele modeste din turneul portughez prin tactica otrăvită pusă la cale de Mircea Rednic. Potrivit spuselor dlui. Turcu, dom’ profesor încearcă să-şi inducă în eroare viitorul adversar. În traducere fotbalistică, îşi propune să înşele vigilenţa spionilor Benficăi propunînd un Dinamo nesigur în apărare, lipsit de imaginaţie la mijloc şi steril în atac. Ingrediente necesare pentru a-i aiuri definitiv pe oamenii lui Fernando Santos, convinşi pe 14 februarie că în locul unei formaţii strălucitoare vor întîlni un adversar mediocru, incapabil să ridice capul spre lumina de pe Da Luz.

Dincolo de spiritul de glumă al lui Vasile Turcu şi de faptul că rezultatele meciurilor de pregătire nu trebuie luate ca sentinţe, străluceşte puritatea acelui 0  din dreptul golurilor marcate. Două înfrîngeri, Guimaraes şi Coimbra, şi un egal, Lokomotiv Moscova, plus impresia de moară care macină vînt. Că Niculescu s-a simţit obosit de parcă ar fi avut armura lui Ştefan cel Mare pe el, că Dănciulescu preferă alibiul combinaţiilor în locul execuţiilor decisive, ceva trebuie schimbat repede, cu sau fără încă un om în atac.

Pînă la partida cu Benfica au rămas două săptămîni, nu un secol. Timp suficient  retuşurilor, nu asamblării cu calm meşteşugăresc, prelungire naturală a şpriţurilor de Sărbători. Pe White Hart Lane s-a pierdut o ocazie, la Lisabona se poate pierde ceva mai de preţ decît cele 13 puncte avans în clasament. Campionatul notifică, parcursul internaţional certifică. Simplu, ca un gol al lui Claudiu din zilele lui fără armură.

Comentarii (518)Adaugă comentariu

antiOI (100 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 22:27

Bai sion_stiaua, cand dracului a batut stiaua pe Juventus, ca istoria spune ca echipa dintre cimitire nu a marcat niciodata impotriva echipelor italiene? Asa e?

Si ce echipe a batut Dinamo: Inter (o data a si eliminat-o..plus ca a invins-o o data pe vremea lui HH), Hamburg (detinatoarea trofeului), Real Madrid, Sporting, Atletico

Si da, Leverkusen sau Besiktas nu sunt echipe la fel de mari ca Besiktas (cel care a jucat cu stiaua), Parma (echipa a 3-a), Betis, Heerenveen, Halmstadts, Lens, Vaalerenga (echipa de juniori, sa nu confundam…cand au intalnit seniorii norvegieni, stim cu totii ce s-a intamplat), Standard. Astea, daca stau bine sa ma gandesc, sunt cele mai bune echipe din lume.

MANOLO (31 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 22:29

Pt sion_shtoia, cateva echipe batute de Dinamo si care am pretentia ca sunt (erau) mai bune decat Anderlecht la vremea respectiva: Real Madrid, Eintracht Frankfurt, Atletico Madrid, Hamburger SV, Sporting Lisabona, Internazionale Milano. SE AUDE COPIII MEI (mielutzilor)!!!

Paulo (241 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 22:34

pt sion_steaua:

anderlecht si dinamo kiev sunt echipe MARI ?? 🙂

uite aici echipe MARI batute de Dinamo:

1965/1966: Cupa Campionilor, Dinamo – Inter Milano (2-1)
1975/1976: Cupa Campionilor, Dinamo – Real Madrid (1-0) voi ?
1983/1984: Cupa Campionilor, Dinamo – SV Hamburg (3-0) Hamburg era detinatoarea trofeului
1989/1990: Cupa Cupelor, Dinamo – Panathinaikos Atena (6-1), da da 6-1…
1970/1971: Cupa UEFA, Dinamo – Liveprool (1-0)
1981/1982: Cupa UEFA, Dinamo – Inter Milano (3-2)
1999/2000: Cupa UEFA, Benfica Lisabona – Dinamo (0-1)
2003/2004: Cupa UEFA, 2-0 si 3-2 cu Sahtior Donetk
2005/2006: Cupa UEFA, Dinamo – Everton (5-1)
2005/2006: Cupa UEFA, Dinamo – CSKA Moscova (1-0), CSKA era detinatoarea trofeului

+ bonusuri, mai avem egaluri cu AC Milan, FC Porto, Sampdoria sau OM si inca un bonus avem cel mai mare scor realizat de o echipa romaneasca in cupele europene, Dinamo – Crusaders (11-0)…

ce ziceti stelisti ? inghititi in sec, avem istorie nu gluma…

SUNT MANDRU CA SUNT DINAMOVIST !!!
FORZA DINAMO FOREVER !!!
VA PRIVIM DE SUS !!!

MANOLO (31 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 22:34

antiOI – scrie si tu mai explicit pentru oitze: HH inseamna Helenio Herrera si nu e marca de parfum. Cat despre echipele italiene, voi mai aveti pana sa le dati primul gol si dupa aia vorbim si de victorii!!!

Paulo (241 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 22:36

si sa nu uit, Dinamo-Leverkusen (2-1) doar Leverkusen a jucat o finala de LC

MANOLO (31 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 22:37

E o cerinta primara pentru orice stelist sa NU CUNOASCA istoria fotbalului romanesc?

sion_steaua (229 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 22:37

@reddog.giurgiu – Intr-adevar mari echipe mai ales everton dar si benfica la ora disputarii meciurilor cu dinamo.Atunci si Steaua a batut pe: Valencia (campiona en titre a Spaniei),PSV Eindhoven,AS Monaco,PSG,West Ham,Aston Villa …

uefa (8 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 22:38

mai duceti-va in pula mea de jeguri imputite ce sunteti cu echipa voastra de militieni nenorociti.bai jegurilor uitati-va pe site-ul uefa la editia 1985-1986 a CCE.asta e tot ce conteaza bai muistilor stiti si voi foarte bine dar va place sa va imbatati cu apa rece!MARS in pula mea de zdrentele dracu ce sunteti.stati in pula mea in banca voastra .

MANOLO (31 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 22:38

ZEROURILOR, pute monitorul deja de cat sunteti de prosti!

sion_steaua (229 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 22:39

@Paulo – La ora disputarii meciurilor si Anderlecht si Dinamo Kiev erau printre cele mai puternice echipe din Europa.

antiOI (100 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 22:40

Hahaha, cele mai puternice din Europa. Gluma anului. In vremurile acelea, cele mai puternice din Europa erau formatiile englezesti (mai ales) si cele italiene. Ele dominau fotbalul european la acea data…nu mai mancati cacareze de oaie si nu mai mintiti nu nerusinare.

Paulo (241 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 22:40

pt uefa:

nu ma asteptam la altceva de la un stelist, decat sa fie jignit pe palmaresul lui Dinamo si…normal sa injure 🙂 ca doar au de la cine invata…jjiiijiiiii

da nu ma cobor eu la nivelul vostru 🙂

pt sion_steaua:

ce faci acuma ? aduni toate victorii voastre ?ale sunt echipe ?? ha ha

FORZA DINAMO FOREVER !!!

uefa (8 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 22:41

cu un cuvant ne pisam pe toata istoria voastra imputita cu care va laudati atat: SEVILLA restul nu conteaza.

sion_steaua (229 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 22:43

@Paulo – de ce nu mai pui ca mari victorii si cele cu: Skoda,Hibernians sau Metalurg ….

Intr-adevar mari echipe: Shatior,Everton,Panathinaikos,TSKA (echipa eliminata in 16-zecimile Cupei UEFA),Benfica… la ora disputarii meciurilor.

Paulo (241 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 22:43

pt uefa:

bravo ma oita, atata poti ?? hai mai da din tine ?? stiu ca poti mai mult, sunt convins…astept… 🙂

ce penibili…

FORZA DINAMO FOREVER !!!

reddog.giurgiu (42 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 22:44

Pe SAN SIRO din MILANO,a facut egal DINAMO,iar la noi la BUCURESTI,TALNAR,DUDU si ORAC,fotbal lor l-ea demonstrat!!!

3-2

Sugeti pula cu…GURITA lui mimi

MANOLO (31 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 22:45

Bai filament_de_lampa fac pariu ca nici nu erai nascut in 1986 si-mi explici tu mie in ce conditii (dubioase) s-a intamplat Sevilla86? Intreaba si tu pe altii cine domina fotbalul european in 86 si vezi cu ce hahalere a jucat shtoia atunci!

MANOLO (31 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 22:46

era pt UEFA!

sion_steaua (229 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 22:46

@Paulo – Valencia – campioana en titre a Spaniei.
PSG – semifinalista de Ch. League.
PSV – echipa care a ajuns in acel an pana in semifinale Cupei Campionilor.

Paulo (241 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 22:47

pt sion_steaua:

Benfica e Benfica poti sa spui tu ce vrei, nu compari niciodata Benfica cu echipe precum Dinamo Kiev, Anderlecht, PSG sau Aston Villa !

Iar CSKA Moscova e echipa mare „prietene” a castigat Cupa UEFA, era detinatoarea trofeului cand Dinamo o batea…

Cu siguranta Sahtior, Panathinaikos si Everton se compara cu Anderlecht, Dinamo Kiev (apropo cine a castigat ultimele doua campionate in Ucraina ??), Aston Villa, PSG sau West Ham…

PSG-steaua (5-0)

FORZA DINAMO FOREVER !!!

reddog.giurgiu (42 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 22:47

In 1986 va cumparat clanul ceausescu cupa…sa fiti de cacat

sion_steaua (229 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 22:49

@manolo – Steaua intre anii 86 – 89 a jucat 2 finale de Cupa Camp. si o semifinala, a castigat Supercupa Europei deci a fost o perioada de 4 sezoane in care Steaua a fost in prim-planul fotbalului european deci victoria din 86 nu e intamplatoare.

Paulo (241 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 22:50

pt reddog.giurgiu:

puteai si fara sfarsitu cu inuratura…

hai sa nu ne coboram la nivelul lor…ei asta vor sa-i injuram…dar noi trebuie sa fim mai inteligenti…

FORZA DINAMO FOREVER !!!

antiOI (100 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 22:52

Asa e, Panathinaikos nu e mare echipa….doar ne aducem aminte cum au viloat oile…8 bucati, fara prea mari batai de cap.

PSG a ajuns in semifinalele CL in acea editie? Inseamna ca tu nu ai habar pe ce lume traiesti. Ori n-ai nicio treaba cu fenomenul, ori esti un mincinos fara pereche. Nici macar in sferturi nu a ajuns.

sion_steaua (229 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 22:53

@Paulo – Benfica clar are alt nume fata de Dianmo Kiev sau PSG dar la ora meciului cu dinamo era o echipa care de mult timp nu realizase nimic important in cupele europene fata de PSG -semifinalista de Ch. League sau Dinamo Kiev – castigatoarea Cupei Uefa (in aceea vreme erau echipe foarte puternice in Cupa UEFA).

Paulo (241 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 22:55

pt sion_steaua:

toata lumea stie cum steaua a fost construita de partidul comunist in acea perioada ca sa nu mai zic de norocul CHIOR pe care l-au avut in 86…intr-o competitie, in care se jucau atatea meciuri pentru a ajunge in finala cate se joaca acum pentru a se ajunge in grupe, steaua nu a jucat cu nicio echipa din Italia, Spania, Franta, Germania, Anglia sau Portugalia…ati intalnit numa echipe panarame…va mai laudati atat…

NU ATI BATUT VOI IN TOATA ISTORIA VOASTRA FORTE PE CARE LE-A BATUT DINAMO !!!!!!!! 😀

FORZA DINAMO FOREVER !!!

reddog.giurgiu (42 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 22:55

steaua…o adunatura de tigani…cea mai urita echipa(la propriu),cei mai dobitoci conducatori,aurolaci si acum mai nou de dopati…..

MANOLO (31 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 22:56

Pt sion: de ce nu pomenesti si despre rezultatele care vorbesc despre cum dominati voi fotbalul european din perioada aia: Benfica 0-2, Anderlecht 0-3, Milan 0-4, PSV 1-5 (sau 6, nu mai stiu), toate in Cupa Campionilor si toate in perioada „de aur” a voastra. Las-o jos!!!

Paulo (241 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 22:57

bai, nu ma faceti sa caut in meciurile voastre sa va fac de ras, ce pana mea nu spuneti adevarul…psg in semifinale ? hai sa fim seriosi…

Eu vorbesc de echipe MARI, si in trecut si acum, si BENFICA este una dintre ele, fara comentarii !

FORZA DINAMO FOREVER !!!

Paulo (241 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 22:58

pt MANOLO:

si cu Panathinaikos (pe care noi i-am batut cu 6-1) au avut o experienta neplacuta, ca sa nu mai spun de 0-5 cu PSG sau de rusinea din Liga de anul acesta 🙂

FORZA DINAMO FOREVER !!!

antiOI (100 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 22:58

Oricum, pana in 86 stiaua nu exista in Europa. Doar Craiova si Dinamo…invidios pe performantele celor 2, familia dictatoriala a pus in miscare masinaria. Si pana la urma totul s-a terminat fericit pentru ei (nu neaga nimeni acele performante). Era perioada, 85-89, cand, in intrecerea interna, nu te puteai apropia de acea echipa. Ori castiga trofee prin comitete (unic in lume ca o echipa sa se retraga de pe teren si a doua zi sa fie declarata castigatoare), ori avea meciuri de 100 de minute pana castiga, ori juca derby-uri cu 2 oameni in plus, ori, ori…ori. si s-a ajuns la 104, numarul magic in viziunea oilor.

Oricum, prea putin mai intereseaza acele vremuri..prezentul conteaza si, mai ales, viitorul.

ian rush (22 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 23:01

uefa ,da tu ce mortii matii vrei ba, sa v-a cacati pe voi un secol de acum inainte ca ati luat cupa campionilor fara sa trageti un sut la poarta in tot meciul?Ce vreti voi acum, sa nu mai vorbeasca nimeni in afara de voi oile?

gretzky (39 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 23:02

montpellier8-0 Says:
January 29th, 2007 at 9:52 pm

gretzky
„ma spalai pe fata si nimic, tot aia vad. oi fi prost, dracu stie?!”

apropo,ai scos prazul?si mai esti si chior!
normal,la tine la tara se foloseste un anumit timp!esti distrus din punctul meu de vedere si nu stiu de ce intru in polemica cu un om cu patru clase!!

@paulo
tu nici macar n-ai inteles ce am scris,da’ ai pretentia ca esti destept!sa-ti fie de bine si data viitoare casca ochii mari cind ma citezi!

@red dog giurgiu,sau cum te intitulezi

vocabularul tau limitat ma face sa cred ca ai fugit de la o casa de copii,nu te condamn,sint si cazuti dintre acestea!da’ macar nu te mai baga in seama pe un blog,mai ales ca esti incult si limitat!ca,de altfel,toti suporterii echipei dinamo!si,pina una-alta,scoate-ti gainile in curte si dupa ce termini sa vii pe blog!ok?hai,mars,ca ai treaba!

Paulo (241 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 23:02

pt antiOI:

ORI SCUMPUL PARTID II DADEA CUPA ROMANIEI DESI SCORUL DE PE TEREN ERA ALTUL !!!

„The 1988 Romanian cup final was a special one. After Steaua players left the field at the score of 1-1, Dinamo was given the trophy, but later the Romanian F.A. (at the pressure of the Communist Party) awarded the match 2-1 to Steaua” ( http://www.FcDinamo.net/history.html )

FORZA DINAMO FOREVER !!!

uefa (8 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 23:03

http://www.uefa.com/competitions/ucl/history/season=1985/intro.html stiu ca e dureros dar asta e viata cacati sunteti cacati o sa muriti !

sion_steaua (229 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 23:03

@Paulo – „norocul” ala de care zici tu a tinut cam 4 ani – eu zic ca am avut un noroc garla.
@MANOLO – Ok am si pierdut asta e …. ceea ce ramane e ca am castigat: 1 Cupa Camp., 1 Supercupa Europei, am jucat finala de Cupa Intercont.,Cupa Camp. – dinamo ce a castigat ca sa comparam cu performantele Stelei ?
Cateva rezultate ale lui dinamo – 0-1 Levski Sofia, 1-3, 3-4 Polonia Varsovia, 0-4 Spartak Moscova, 0-6 si 0-4 Inter, 1-4 Real … si sa nu mai aduc aminte de celebrele 17 Nentori si Knarpyrnurferlag

Paulo (241 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 23:04

pt gretzky:

hai ca nu am timp de polemica cu tine…

FORZA DINAMO FOREVER !!!

cosmin (1 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 23:05

forza dinamo

reddog.giurgiu (42 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 23:05

@Paulo

Singurul care a avut curaj a fost ANDONE care ia aratat p…lui Valentin

Paulo (241 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 23:06

pt sion_steaua:

ai dreptate, a durat 4 ani si s-a terminat BRUSC 🙂
AC MILAN – steaua (4 – 0) …ati intalnit si voi o echipa mare si nu mai stiati pe unde sa iesiti din teren :0

stiti ce a scris presa franceza dupa PSG – steaua (5-0) ? ca stelistii nu se vedeau in iarba, parca erau niste pitici sau poate ca iarba era prea mare pentru ei 😀

hai ma…

FORZA DINAMO FOREVER !!!

MANOLO (31 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 23:07

@sion – sa pomenesc si eu de Spartak Trnava, Anorthosis Famagusta, Kuusysy si altele?

Paulo (241 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 23:07

pt reddog.giurgiu:

bravo, corect, aici ai dreptate !

nu a rezistat saracu la cat de mult era steaua ajutata si la cat fura steaua !

ANDONE va fi mereu IUBIT in Stefan cel Mare !!!

FORZA DINAMO FOREVER !!!

MANOLO (31 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 23:10

Sau de marile „victorii” ale voastre cu Juventus, Atletico, Real, Lyon, PSG, PSV, Milan

gretzky (39 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 23:10

@paulo

auzi,pentru cultura ta generala:stii cine a fost Konstant vanden Stock?stii ce reprezenta anderlecht in fotbalul anilor ’80?stii cum se numeste stadionul lor si de ce?sau dynamo kyev in ’85-’87?pe cine a eliminat kuusyssy lahti pina sa joace cu steaua?cine a jucat in cealalta seminifinala de cupa campionilor?bai sarmanule,lasa goangele si daca vrei sa pari un baiat destept pune mina si informeaza-te!asta daca tot vorbim de cum a cistigat steaua cupa campionilorpentru imbecilul care o da cu clanul ceausestilor,tica,ce spate avea dinamo in vremea aia doar victoria bucuresti se compara cu ei!

MANOLO (31 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 23:11

Am uitat de Montpellier, scuze!

MANOLO (31 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 23:12

pt gretzky: compara si tu traseul shtoiei din 87-88 in Cupa Camp cu cel al Realului in acelasi an pana in semifinale. Si totusi jucau in aceeasi competitie desi nu pare!

sion_steaua (229 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 23:13

@Paulo & MANOLO – astept exemple de trofee sau macar de finale jucate de dinamo in Europa ca sa putem sa comparam cu rezultatele Stelei.

Paulo (241 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 23:14

pt gretzky:

trebuie sa intru in polemica cu tine…

eu stiu istoria lui DINAMO, asta e important pentru mine, nu ce nume are stadionul lui Anderlecht…era vorba de echipele mari pe care le-au batut steaua si DINAMO…daca Dinamo Kiev si Anderlecht sunt considerate echipe mari atunci fara discuite si Sahtior sau CSKA Moscova sau Everton sunt echipe mari !!

ce spate avea Dinamo in vremea aceea ?? te intreb ?? ca steaua castiga tot ! hotilor !

FORZA DINAMO FOREVER !!!

gretzky (39 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 23:14

@MANOLO
nu stiam ca vorbim de real,credeam ca facem o polemica referitoare la steaua-dinamo!vezi,eu nu iau la misto numele adversarului,deci,nu sint limitat ca tine!pacat ca ti-ai luat drept nick numele unui suporter faimos!

Paulo (241 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 23:16

pt sion_steaua:

ai vazut ca la rezultate va batem fara drept de apel si acum o iei pe alta cale ? eu nu am vorbit de trofee, era vorba de rezultate…daca stiai ca pierzi nu trebuia sa intri in lupta…eu te-am provocat si am castigat pentru ca am stiut ca Dinamo a obtinut victorii mult mai rasunatoare decat steaua 😀 asta e clar!

FORZA DINAMO FOREVER !!!

Comentează